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Avis clients sur RingCentral Engage Digital

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Unifiez les messages de tous les canaux numériques pour augmenter la satisfaction des clients, améliorer la productivité des agents et générer des revenus plus élevés.

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Avantages :

Good software for the people who is in this industry.

Inconvénients :

User interface sometimes lagging during opening og the App.

RingCentral Engage Digital - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,4

Probabilité de recommander le produit

8,4/10

RingCentral Engage Digital a reçu une note globale de 4,7 étoiles sur 5 d'après 11 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

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Filtrer les avis (11)

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

I can Send Fax !

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Great, highly recommended if you receive a lot of calls a day. or want someone to man the phone while your office is closed.

Avantages :

I can send and receive texts, fax, and call. We can also make team groups that allow us to communicate directly with the team members. If you want to record all your calls for QA purposes you can also do it with this software. The best part is that they have a mobile application.

Inconvénients :

IT's a paid software and you can only use this if you have an internet connection. It's kinda pricey too.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Génie mécanique ou industriel, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Free version of Glip is so good!

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

easy to use , deploy , we use this for like 5 years now, so easy to use and keep all our files and communication in one place now

Inconvénients :

nothing much , all is good, the free version is stable and trusty, it has an apps, sometimes it is slower to load but still manageable

Jon Jon
Engineer (Philippines)
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

RingCentral Engage Digital

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : good software for the people who is in this industry

Avantages :

good software for the people who is in this industry

Inconvénients :

user interface sometimes lagging during opening og the App

Fauziah
Digital Marketing (Indonésie)
Production audiovisuelle, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Ringcentral review

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

I like all features on RingCentral. I can import and export data easily. RingCentral also have notes feature that help me assist my task and also have video call meeting, so I don't need to use another video call application.

Inconvénients :

If I don't open RingCentral for a while, the notification didn't appear on my laptop. So I should to open RingCentral routine.

jeannine
Resident Support Specialist (É.-U.)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

RingCentral

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall, I really enjoy using this product.

Avantages :

I love the text feature with this application, as well as being able to video call.

Inconvénients :

I do not like that when I am making a call merging 2 calls is complicated. Another issues is setting up the app on my phone. It appears that the security code never works.

Johnny
Video creater (É.-U.)
Divertissement, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Ring central review

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

The product is easy to use and has a dashboard to help u understand better

Inconvénients :

I feel like it can be better always keep trying to improve dont stay the same

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Psychologie, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

RingCentral is great for Telehealth!

5,0 l’année dernière

Commentaires : Overall my experience has been great

Avantages :

It allows patients to contact you via phone call or text but uses a different number than your personal number

Inconvénients :

Notifications sometimes get lost so I don't see a text for a while.

Dwana
Remote Customer Service Representative (É.-U.)
Médias en ligne, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

My RingCentral Experience

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We use workspace analytics and poll your co-workers both were and eye opening experience to see how the computer can take the information from work and time on the computer and give a chart for analytics.

Avantages :

Do not distrub while screen setting. Also, my Microsoft 365 calendars and contacts, and being able to have my Google also together. I still use Microsoft Teams for our member chats daily. The keyboard shortcuts are a life saver for me. My notifications and sounds help me to know who trying to get in touch with me.

Inconvénients :

I didn't have more colors to choose from with themes.

Kate Paulyne
Intern (Philippines)
Médias en ligne, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Easy communication and sharing

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I am loving it so far! Easy communication with my supervisor

Avantages :

It is easy to chat and share files through RingCentral.

Inconvénients :

So far, I have nothing to not like in this software.

Clarissa
Coffee Barista (Philippines)
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Highly Recommend and Easy to use

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

It's accessibility helps users to maximize the use of the site

Inconvénients :

Some unnecessary features that can confuse the users

Zara
Lol (Tchéquie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : GetApp
5,0 il y a 6 ans