Avis clients sur Affinity

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Le CRM nouvelle génération pour les équipes axées sur les relations. Automatisez la saisie des données, ne perdez jamais le contrôle et facilitez les présentations avec l'intelligence relationnelle.

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Avantages :

Non disponible

Inconvénients :

Non disponible

Affinity - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,0

Probabilité de recommander le produit

9/10

Affinity a reçu une note globale de 4,7 étoiles sur 5 d'après 3 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

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Note du produit

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Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great tool for investor relations

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

We use Affinity to manage our investor relations. What I like most: - It is really intuitive and easy to get started - GDPR, data security...big topics for us in Germany especially in this context - Great pipeline analytics to keep a realistic assessment

Inconvénients :

- No integration with Pipedrive where we historically also have quite some conversations stored.

gaby
CEO (France)
Immobilier commercial, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Affinity is brilliant

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

The ease of functionality with Affinity is really what sets it apart from it's competitors - helping both relationship-building and the customer acquisition journeys be as effective as possible!

Inconvénients :

Genuinely - nothing. I think the team have considered functionality really well and it works well for my needs.

Karan
Associate (Inde)
Logiciels, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Productive CRM for PC & mobile

4,0 il y a 10 mois

Commentaires : Facilitates collaboration across several team functions and helps manage customer relations in a better way!
Increased responsiveness of the platform can make the experience much user friendlier!

Avantages :

Easy-to-use CRM that tracks conversations, attachments, and sends reminders. The Gmail chrome extension is incredibly useful. The mobile app is quite powerful compared to other CRM apps.

Inconvénients :

The platform is quite slow (like most CRMs) and tiresome to use this on a day to day basis Limited analytics/reports offered Email customization & analytics can be a great value add