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Le CRM nouvelle génération pour les équipes axées sur les relations. Automatisez la saisie des données, ne perdez jamais le contrôle et facilitez les présentations avec l'intelligence relationnelle.

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Avantages :

Non disponible

Inconvénients :

Non disponible

Affinity - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
5,0
Service client
5,0
Fonctionnalités
5,0
Rapport qualité-prix
5,0

Probabilité de recommander le produit

9,5/10

Affinity a reçu une note globale de 5 étoiles sur 5 d'après 2 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

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Note du produit

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Utilisateur vérifié
Chief Growth Officer (Grèce)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great tool for investor relations

5,0 il y a 9 mois

Avantages :

We use Affinity to manage our investor relations. What I like most: - It is really intuitive and easy to get started - GDPR, data security...big topics for us in Germany especially in this context - Great pipeline analytics to keep a realistic assessment

Inconvénients :

- No integration with Pipedrive where we historically also have quite some conversations stored.

gaby
CEO (France)
Immobilier commercial, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Affinity is brilliant

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

The ease of functionality with Affinity is really what sets it apart from it's competitors - helping both relationship-building and the customer acquisition journeys be as effective as possible!

Inconvénients :

Genuinely - nothing. I think the team have considered functionality really well and it works well for my needs.