Flexible, configurable and efficient

Publié le 06/09/2018
Utilisateur vérifié
Internal Commissions and Incentives Manager
Télécommunications, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: The system is flexible, efficient and configurable which is great as it allows us (admin users) to self-tweak as much as practical which in turn means that small change requests to business rules can often be executed very quickly and with minimal fuss. On the occasions where development work or troubleshooting assistance was required, a representative was always easily reachable and turnaround times were always reasonable. The frontend Dashboard capabilities allows for the data to be presented in way that is both engaging and easy to understand. It is also accessible on any device which is very handy.

Inconvénients: There is none that I can think of at the moment

Performio User Experience Review

Publié le 30/07/2018
Saurab B.
Retail Consultant
Télécommunications, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: My overall experience with Performio has been a positive one. The software is easy to use and communicates information very effectively. It has allowed our team to easily analyse our strengths and shortcomings through the visual representations of our targets and actual performance.

Avantages: The software is highly intuitive. All users would be capable of navigating through the program with relative ease.

Inconvénients: At times the landing page can be cluttered with information (e.g. updates) in a disorganised matters. Moreover, the Target/Actual information is not always updated instantaneously alongside our sales tracker information.

Performio Review

Publié le 28/07/2018
James T.
Assistant Store Manager
Télécommunications, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: The company I work for uses this program and I have nevertheless found any faults which is amazing

Inconvénients: Like I said I haven’t found any faults with the program and software

great platform

Publié le 30/07/2018
Sabrina Y.
sales
Télécommunications, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Its great most days, but can be improved

Avantages: easy to use, very user friendly, not complicated,

Inconvénients: sometimes running slow, not loading properly,

Performs as advertised

Publié le 23/10/2019
Ken G.
Digital Media Manager
Médias de diffusion, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Helps manage the commissions process, easy to use, easy to navigate, very nice user interface.

Avantages: Easy to use, interface is intuitive, I really don't have any negatives.

Inconvénients: Since I really don't have any negatives, I need to make some up. It doesn't wash my hair or brush my teeth in that special way she used to, it refuses to rotate my tires, and is absolutely useless when it comes time to stampede the herd of crippled yaks.

Easy access with user friendly design

Publié le 06/03/2019
Sabrina Y.
Sales consultant
Télécommunications, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall I have no complaints it does what it requires. Outlook very plain and simply but I don’t mind it.

Avantages: Once logged in I can see all items listed in plain sight. Very user friendly and take you to where you need very quickly. I like the chart comes up on previous performance months which gave you a visual overview

Inconvénients: Some of the items descriptions are very general so takes a few click to find out what’s content and how related to me

Performio Review from a user

Publié le 19/11/2019
Utilisateur vérifié
New Business Development
Matériaux de construction, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I can see where my performance falls, and the teams impact on my overall compensation, better planning, and budgeting, makes my spouse happier as well.

Avantages: Transparency of my statements, as well as ease of understanding. Click two buttons and you have the full report, ready for review and clarification.

Inconvénients: Speed to load at times is rough, more a function of my wi fi connection than the software itself.

Overview

Publié le 30/07/2018
Omar W.
Store manager
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Other than the con the application works just fine.

Avantages: I can get access to all of my reps commission and progress

Inconvénients: It doesn't give me info for hours per activation.

Alex Optus Southland review

Publié le 31/07/2018
Alex T.
Store Manager
Télécommunications, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Performio lets me track how sales performance is going and it allows me to view my commission payments

Avantages: Easy to use and the data that comes through is easy to interpret with the format of the platform

Inconvénients: The look of the software could be improved to make it more modern and less old school.

Performio

Publié le 06/08/2018
Sam W.
Sales Consultant
Télécommunications, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Redeeming rewards has been fantastic. Shows how well we're doing for KPIs as a store pretty well.

Avantages: The rewards are great. Easy to read dashboard with fairly u to date info.

Inconvénients: Kind of hard to understand how up to date the info is

honest opinion of Performio

Publié le 30/07/2018
Wayne L.
Sales Consultant
Vente au détail, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: honestly it is quite easy to use and very straight forward too. but what it is missing is the information for why my at risk incentive increased or decreased. please provide a brief explanation.

Avantages: its very easy to use and easy access to required information

Inconvénients: sometimes it's not very accurate and the results are quite delayed and unexplainable. e.g. I got my incentive at risk but not quite understand why my final incentive is higher or lower.

Performio

Publié le 30/07/2018
Chip S.
Direct Sales Agent - Loan Adviser
Banque, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Great so far!

Avantages: Easy to navigate, easy to update. Love the different views as well.

Inconvénients: I would like to have the ability to get excel documents on different comparisons for statistics.

Performing review

Publié le 11/11/2018
Harrison H.
Sales representative
Télécommunications, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Easy to use, shows my performance with cool graphs and figures

Inconvénients: The platform is updated very slowly with new information about my sales performance

Performio for Sales Directors

Publié le 19/11/2019
Damian C.
Sales Director
Logiciels, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I can track my sales quota retirement and the commissions my team and I are earning, review trends and history.

Avantages: Easy to use and intuitive
Details graph and charts
It is adopted across our sales organisation

Inconvénients: There is not a lot not to like with this software.
It is easier to use than any other commissions software I have used

Amazing

Publié le 01/08/2018
Kamal M.
Digital sales executive
Télécommunications, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It is an amazing software which helps to determine the performance

Avantages: Regular updates
Clear interpretation
Ease to use

Inconvénients: Support could be better if require to fix the glitch

Easy as

Publié le 31/07/2018
Daniel K.
Assistant store manager
Télécommunications, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: its quick and easy to use, no major issues

Inconvénients: it takes a few days to update from time to time

Amazing system and easy to use

Publié le 31/07/2018
Sandip N.
Telesales Consultant
Télécommunications, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall experience is great so far. The important thing as a sales consultant we want is accuracy on reports and very happy to see consistency in accuracy .

Avantages: All information provided in the system is very easy to use. We can view our monthly reports and its quite accurate. It gives us an opportunity to go through our rosters and commissions on monthly basis. We can calculate our monthly commission an easy way and have all in one system.

Inconvénients: Very limited functions and very limited use. We generally use once or twice in a month. It would be great if we have an options to leave comments or feedbacks if something is not right.

Performio

Publié le 29/07/2018
Blake G.
Sales Representative
Télécommunications, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I find it a useful tool which puts all the solutions via a single platform.

Avantages: Performio is a fantastic program, which i personally find to be accurate and extremely user friendly.
I find that it is easy to navigate and easy to comprehend.

Inconvénients: There isn't very much i dislike about Performio, my only dislikes regarding the program is the design and layout.

Performio - A great tool

Publié le 30/07/2018
Anantha N.
Sales Leader
Hôpitaux et soins de santé, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Performance Management.

Avantages: The details of our performance are available on Performio and it is very user friendly soft ware. Great Tool.

Inconvénients: All good, no cons I can think of at the moment.

Performia

Publié le 20/08/2018
Tahlia C.
Sales
Télécommunications, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Love using it, prefer it over other sales and NPS systems.

Avantages: Ease of use when accessing sales performance dashboard.

Inconvénients: A little confusing for new starters to understand the lingo.

Performia

Publié le 30/07/2018
Nauman M.
Digital Sales Consultant
Télécommunications, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Easy to access and use. Gives you the intended information easily.

Inconvénients: Login can be an issue sometimes. Other than that its all good.

Performio

Publié le 30/09/2019
Utilisateur vérifié
Senior Business Analyst
Télécommunications, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall had a good experience but selected a different product.

Avantages: There was an easier setup process than creating everything from scratch using Tableau but our commission process was ultimately too complicated and needed customizations on the back-end

Inconvénients: The look/layout could be confusing for a normal user to view. We ended up using Tableau to customize dashboards to display our commissions.

Performio Review

Publié le 18/11/2019
James G.
Account Executive
Services et technologies de l'information, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It is nice to be able to see how you and your team are performing at any given time

Avantages: It is easy to use and straightforward
It always works

Inconvénients: There is not much I dislike about the software. It always works and I don't use it for much aside from checking on how we're doing monthly.

Clarity and Ease of Use

Publié le 25/08/2018
Owen E.
Retail Consultant
Télécommunications, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Generally quite happy with it.

Avantages: The ease of use and interface.
It is simple to navigate. Not too much clutter.

Inconvénients: The colour combination on the interface, but I understand this is highly subjective.

Performio Review

Publié le 23/10/2019
Julian S.
Account Executive
Télécommunications, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall I am very satisfied with Performio

Avantages: I like that I can seamlessly login and see my monthly commissions without delay.

Inconvénients: Occasionally the commissions are loaded incorrectly.