Note moyenne

  • Note globale
    4,5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4,5 /5
  • Service client
    4,4 /5

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Le logiciel de gestion hôtelière qui vous permet, en un seul clic, d'actualiser l'inventaire et la tarification en temps réel.

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36 avis affichés

Shaharuzzaman R.
Assistant Manager
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/10/2020

"AxisRooms Channel Manager - Best Channel Manager for your property"

Commentaires: I am using AxisRooms Channel Manager almost 2 years. Overall I found Amazing. The support team are very much responsive and resolve issues in short period.

Avantages: AxisRooms Channel Manager is one of the best channel manager I used in my career. The operating system is very simple and sync for new property takes 15 to 20 minutes. Almost all features are remarkable, specially – OTA Manager from one panel and GDS features.

Inconvénients: AxisRooms Channel Manager performance is notable except few minor errors, such as – don’t have access to change extranet password of any OTA, need to approach support team.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/10/2020
Karan J.
Partner
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/03/2018

"Great UI and outspoken Customer Service."

Avantages: Having used their software for more than 2 years now I can proudly vouch for their services Their UI is great and easy to manage with several options that other competition does not provide. The team is proactive in answering all queries and go out of the way to help make better use of the platform.

Inconvénients: It can improve by adding more functions and options to help facilitate a better management of the property Better complaince for regional use would be much appreciated.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/03/2018
Shivaprakash S.
Owner
Hôtellerie, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/03/2018

"It does basic things well. Support in India is iffy."

Commentaires: I am more assured of being able to prevent double booking.

Avantages: Does synchronize calendars well. Mobile App to block dates handy useful. Setting up new properties is relatively simple as well.

Inconvénients: We don't have access to change few things. Basic thing like if I change the extranet Password of any OTA need to approach support in India to make those changes in Channel manager. This process is not as good as it needs to be

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/03/2018
Manish S.
Assistant Manager
Hôtellerie, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/02/2019

"Superb"

Avantages: This is one of the best channel manager which i have ever used being in a hospitality sector from past 1.5 year.
It is simple to operate with multiple functionalities,It does not take more than 5 minute to onboard a new property via axisroos channel manager.
You can various functionalities like daily report,booking data,rate plan restriction,no show,revenue maximixation and a lot more.
Customer support is excellent,anywhere you stuck just give them a call,they are ready to help at any time.
One of the best i feature that i liked is there is no sync issue which i saw while using other channel manager.

Inconvénients: Nothing is there to not like about this software.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/02/2019
Yogesh P.
General Manager
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/03/2018

"this channel manager is so ease to use especially for room and rate .."

Commentaires: we get more booking by the anther OTA

Avantages: sum time 15 to 20 second update the rate and room .i like your Connectivity Status this is a super most popular work station .

Inconvénients: i like to this channel manager Booking History , ARC Day wise booking history i like is mostly use this function in axis Room ...
-iu

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/03/2018
Sujin J.
Group Operations Manager
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/03/2018

"AxisRooms Channel Manager is easy to use and cost effective product."

Avantages: Unlike most other Channel Manager's present in the market, AxisRooms allows for monthly billing and payment and ability to choose the required product, rather than buying the complete suite.

Inconvénients: Have noted error syncing multiple times. Need to sync, every time we change the inventory. If a mapping is broken, we will not get any notification. IOS version is still not available.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/03/2018
Md anwar H.
IT Manager
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/02/2019

"Best Channel Manager"

Commentaires: We are managing our OTA from AxisRooms as well as we have gets the GDS connectivity through this channel manager. It is very user friendly and cost effective solution that have the feature to integrate with the PMS system.

Avantages: Almost anything will be positive if it’s an example of a true OTA manager from one panel, extra-feature in this channel manager have GDS features.

Inconvénients: We using this software since last 6 month and during that time I found their customer support is excellent and their cooperation I like very much also the software is very much user friendly.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/02/2019
Shyam K.
Team Lead Manager
Internet, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/02/2019

"Easy to Use"

Commentaires: Its good.

Avantages: It is very easy to use. In any problem team resolve the issue very fast.

Inconvénients: Not more features in Axis Room Mobile App. Need yield management. It will be a game changer Hotel occupancy.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/02/2019
Vikash C.
Ceo
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/02/2019

"Combined"

Commentaires: A neat &. Clean user interface to do all hotel operation

Avantages: Easy to use, beginner can also use it, nice dashboard also the linkage with maximum chanel

Inconvénients: New integration to be needed with as now companies launch's slot stay bookings also there is no option to create a payment request to the customer who is postpaid bookings. This need to be update.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/02/2019
Sudhagar D.
Administrative Assistant
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/03/2018

"Make all the work in a simpler and easiest way"

Commentaires: More bookings frequently with repeated visits by the guests increases our revenue in a upward move.So recommend to all

Avantages: visibility to all the features at a glance.More familiarity with the access and too easyto handle all.

Inconvénients: pricing feature not understandable perhaps it will change not in a proper manner so difficul to enter into the feature

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/03/2018
Suresh S.
Manager Online Business
Hôtellerie, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/10/2018

"Suresh Sugathan"

Commentaires: Overall it has been a great experience working with Axisrooms and the team. We look forward towards more
products from the team which would help us improve our business and connectivity.

Avantages: User interface is easy to understand and navigate. Constant up gradation and fine tuning has made this software competent with any international software. The team has been quick in responding to any issues.

Inconvénients: Not much apart from few technical issues.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/10/2018
Jayasankar P.
Director-Operations
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/10/2018

"Axisrooms"

Avantages: Customer Support
Immediate redressal of concerns
Ease of use
Convenient mobile app
Specific report generation

Inconvénients: Annual charges could be more reasonable.
Change in user platform need to be informed and required interactions to be done for the user to get ease with new interface.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/10/2018
Ajins A.
BDM
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/10/2018

"Need to Improve service"

Commentaires: The Channel Manager is very user friendly. The customer care service was perfect approx one year before. The mail response was not prompt and not completion of our requirement is not fulfilling in time mail/call. We request you to allocate one staff for some number of properties, it will help us for the single point communication.

Avantages: The software is very user friendly. Bibin -Sales Manager is very helpful

Inconvénients: customer care service need to be improved

  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/10/2018
Arun K.
Managing Director
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/03/2018

"Easy to work"

Avantages: Ease of updating property information and promotions . View calendar for each category rooms. Able to view customer details

Inconvénients: Unable to collect payments from no shows. We have keep looking for guests request. Pulse not working

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/03/2018
Partha K.
Revenue Director
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/11/2018

"Perfect All Rounder"

Commentaires: With one software I am able to manage all facets of my hotel. This has resulted in increased occupancy and better customer feedback.

Avantages: It provides a comprehensive suite of application needed to manage a hotel. Revenue Management, Reputation Management, Competition Tracking along with the regular channel manager feature.

Inconvénients: Nothing as such. The price can be more competitive

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/11/2018
Ajit J.
Revenue manager
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/05/2019

"Functionality rich & cost effective"

Avantages: This software gives all functions to match up for all needs to be in budget+ properties at very reasonable price.

Inconvénients: Nothing found except overall internal team coordination.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/05/2019
Shailendra singh D.
Manager
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/02/2019

"Best service"

Commentaires: Whenver we face any problem axis rooms team is giving information in seconds and ready to help

Avantages: By using it ease our bookings and other information

Inconvénients: I think we are satisfied with this software

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/02/2019
Binod M.
GENERAL MANAGER
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/05/2019

"GREAT SUPPORT SYSTEM"

Commentaires: HAVE GREAT PEACE OF MIND AFTER I HAVE HIRED AXIS ROOM.

Avantages: RATE FLOW TO ALL CHANNEL, MAINTAIN PARITY ACROSS CHANNEL ,

Inconvénients: NOTHING, THEY HAVE GREAT CUSTOMER SUPPORT

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/05/2019
Saurabh C.
Owner
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/03/2018

"It amazing. It makes the hotel booking system so simple."

Avantages: Spontaneous updation of inventory. Even if it doesn't respond some time we still can get it done over the phone and that's also very quick.

Inconvénients: It should have app which would have made it more easier. As now days every software has a app which make more convenient to use.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/03/2018
Utilisateur vérifié
Senior Executive Business Development Hotels
Hôtellerie, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/02/2019

"Good Company with excellent services"

Avantages: user friendly system and customer support

Inconvénients: very good system and customer support is excellent

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/02/2019
Nafisa T.
Reservation Manager
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/03/2019

"Best ever channel manager within budget"

Commentaires: By using this software we reduce our time and easily we are managing our all OTA'S and GDS from one panel. It is best ever solution to manage all types of online booking for a Hotel

Avantages: Most important feature is the Analytics where easily i can get the performance report my OTA'S

Inconvénients: It is fantastic channel manager from one panel can mange OTA, GDS as well as Booking Engine from one Panel.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/03/2019
Jayaprakash M.
Manager
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/10/2018

"perfect partner"

Commentaires: This channel manager is friendly keeps you away from stress. just give your data and relax all done by Axis room.

Avantages: the fuctionality and speed is the most beneficial .

Inconvénients: Easy to use and 100% trouble free and reliable.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/10/2018
Abdul B.
Manager
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/02/2019

"Very easy to understand and use"

Commentaires: Overall, it's a good deal.

Avantages: -easy to use.
-rates and inventory can be updated easily
-very good customer support .

Inconvénients: -software changes are very often.
-UI needs to be improved

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/02/2019
Aqil K.
owner
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/03/2018

"all good easy use."

Commentaires: no rate disparity. and easy to change inventory

Avantages: fast changing easy to use all good. change all inventory and prices in one click. saves online portals from rate disparity.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/03/2018
Utilisateur vérifié
Manager
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/04/2018

"Best Channel manager and Application, Great Support from market manager . Easy access."

Commentaires: Controlling all OTAs in one place, saving more time on spending Extranet. Reports are very useful. Even they have given options to Sync booking Engine and Central Reservation system. Submit booking options which help me to update my agents and offline bookings

Avantages: Single platform to manage all OTAs. Show revenue of Offline, online, Agents, corporate etc. Easy to update inventory and pricing in multiple options. Restrictions are useful to set Mlos. Recently got an option to update offers from Channel manager to particular OTAs. Can Able to see arrivals and check out.

Inconvénients: Multiple logins, since we have got single login. if it would be a multiple login at-least two will help us. but single would be fine.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/04/2018