Avis clients sur Pomelo Health

Note moyenne

  • Note globale
    4,3 /5
  • Facilité d'utilisation
    4,1 /5
  • Service client
    4,4 /5

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Une solution de planification médicale avec un portail web patient, une gestion de rendez-vous, un calendrier de disponibilité, un e-mail de confirmation, etc.

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25 avis affichés sur 38

Sophie B.
Chef de service
Cabinets médicaux, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/09/2019

"Avis"

Avantages: Facilité d'utilisation pour la clientèle

Inconvénients: Paramétrage pour les dépliants à remettre
Nous devons évaluer si cela sauve vraiment du temps de secrétariat car elles doivent compenser beaucoup

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/09/2019
Guy B.
docteur
Cabinets médicaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/11/2019

"Pas adapter pour le fançais"

Commentaires: Bien que le programme soit efficace pour envoyer des rappels, les clients francophones se plaignent qu'ils ne peuvent choisir la langue du message et qu'ils peuvent a peine reconnaitre le nom. Je ne suis pas particulièrement satisfait du produit. Je n'ai toujours pas prit la décision finale d’essayer un autre fournisseur.

Avantages: Efficace pour envoyer rappel pour le patient
option : texte, messagerie vocale

Inconvénients: Très difficile d'adapter pour une population bilingue.
Les clients ne peuvent pas modifier leurs préférences linguistique
La prononciation des nom francophone en anglais est très difficile a comprendre pour le client

Réponse de l'éditeur

envoyé par Chronometriq le 03/12/2019

Hi Guy,

Thank you for taking the time to share your review with us.

Please, note that we just released a new voice for our reminder (french Canadian), which will improve the way English names are pronounced.

Also, customers can change their language preferences directly in their files at the clinic. Our system will use the selected language in the patient file in the EMR.

Have a great day!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/11/2019
Utilisateur vérifié
Clinic Manager
Hôpitaux et soins de santé, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/03/2019

"Integrated to EMR's! No double entry needed"

Avantages: Integration to EMRs, secure, user friendly, customizable

Inconvénients: even if the product is 100% integrated to your EMR, the first configuration of the dashboard for professionals is complex

  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/03/2019
Johann V.
MD/Owner
Cabinets médicaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/08/2019

"Family Practice using Chronometriq"

Commentaires: Very happy with it overall.

Avantages: It reminds my patients very effectively about their pending appointments and our no-shows have significantly decreased. Pts now also have enough time to cancel their appointments, leaving us with time to fill those slots.

Inconvénients: The interface to set it up was initially somewhat clumsy and glitchy but now improved and easier to navigate. It is somewhat pricey compared to other similar vendors out there for the same type of service but the stability and customer service clinched it for me. I hope they will incorporate direct and mass messaging to patients in future.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/08/2019
Dhiraj D.
MD
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/12/2020

"Medical office - appointment re,inders"

Avantages: -Customize messages for different appointment types
-Can contact clients via multiple methods (text, telephone, email)
-Multiple reminders at different intervals
-Easy to use dashboard

Inconvénients: -When someone cancels appointment, it deletes from EMR software. would prefer it kept appt in my system but said cancelled; this way less change someone is lost to follow up
-cannot customize interval / timing of messages to different appointment types; it needs to be the same across everything
-some UI aspects of dashboard are cumbersome for initial set up
-system does not recognize placeholder default numbers (ie 000-000-0000) and tries to call these

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/12/2020
Anne M.
Manager
Cabinets médicaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    2 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019

"I was hoping for a better product"

Commentaires: There were difficulties setting up and learning curves.

Avantages: That we are using a Canadian Company. Our old appointment reminder system was in the US.

Inconvénients: The self check-in is a waist of money. It barely works, have to constantly update. We actually stopped using as it was not worth the headache. Also I was under the impression we could use different options per providers to contact patients with appt reminder. This was not the case, its all one option or not use it at all.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Chronometriq le 20/11/2019

Hi Anne,

Thanks for your collaboration in providing your feedback to us.

Our team is working continuously to improve the user experience that we highly value. We took note of your feature request and we can tell you that it's definitely on our road map We will keep you posted!

In the meantime, kindly note that you can link different custom messages per reason for visit and even per alert types!

You are welcome to contact support@chronometriq.ca should you need any guidance in modifying your settings to best suit your clinic needs.

Thank you again, and have a great day!

The Chronometriq Team

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019
Alicia F.
Medical Administrator
Cabinets médicaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019

"Family Practice - Online Booking"

Commentaires: It is a great service for patients!

Avantages: The patients are able to go online and look at their schedule and compare to the office availability. When the physicians schedule changes, the program is easy to change and open up the schedule for online viewing.

Inconvénients: We had a few issues in the beginning with patients booking online and it not merging through to our EMR. It was a quick fix and there have been no issues since! Patients have a hard time figuring out how to cancel the appointments they have booked online, so offering a note on how to do that during the booking process may be beneficial!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019
Sorour H.
Clinic manager
Santé, bien-être et fitness, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019

"Good service"

Commentaires: We are over ally happy with chronometriqu.
They have good customer support that we always could easy reach to and ask for help.

Avantages: I like the option of online booking as it helped us in decreasing our incoming phone call loads. It's very user friendly and has variety of options

Inconvénients: Using their appointment reminder, sometimes it shows the name of our clinic when sending reminder to a patient and sometime doesn't. It causes some confusion for people receiving it

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019
Teena G.
Strategic Operations
Cabinets médicaux, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/12/2019

"Amazing tool for efficiency!"

Commentaires: Chronometriq was easy to set-up and integrate into our EMR. Support is fast and efficient when we need it and it was easy to implement into our systems and processes.

Avantages: This software integrates seamlessly into our EMR system and has great options for sending appointment reminders to our patients. Our no-show rate has dropped significantly since we introduced the software and have reduced our employees time spent sending out reminders and making phone calls.

Inconvénients: Nothing, we have had no issues with this software.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/12/2019
Pradeepan A.
Physician
Cabinets médicaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019

"Excellent product and user friendly."

Commentaires: good

Avantages: The product is so easy to navigate and user friendly, it does make our practice more efficient saving time of assessment that needs to be done before patients are seen.

Inconvénients: need more forms uploaded and should benefit if we cold upload forms too.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019
Louise U.
Manager
Cabinets médicaux, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019

"review of chronometriq"

Commentaires: eliminated the need for confirming of appointments and registration of patients

Avantages: Ease of use, though older patients have difficulty reading the screen

Inconvénients: The expense, the screen is hard for older patients to navigate

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019
Georgianna S.
Office Manager
Santé, bien-être et fitness, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/11/2019

"Appointment Reminders are great, but kiosk self check-in too expensive."

Commentaires: The set up was fairly labour intensive and as it turned out we couldn't use the online booking because of our vendors, but we do very much like the appointment reminders. They work beautifully in the background.

Avantages: Once set up, the SMS reminders don't require any action on our part and have been very reliable. We like the fact that patients can confirm or cancel their appointments by text.

Inconvénients: The kiosk for check in was far too expensive.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/11/2019
Leo W.
Physician
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/11/2019

"Online booking"

Commentaires: Online booking for registered patients

Avantages: Patients really enjoy being able to book doubtless on their own time, not limited by office hours. Or staff likes behind able to create limits (such as no compete physical appointments) and times that cannot be self booked.

Inconvénients: Occasional patients unable to book. Reason is not readily apparent.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/11/2019
Robin S.
Lead MOA
Cabinets médicaux, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019

"Good Program"

Commentaires: convenience for patients is amazing. I am not 100% sure it has reduced our work volume unfortunately

Avantages: easy booking for patients when it works
nice to select options

Inconvénients: immediate support is hard for patients to get thus they call into office and then we can not help them defeated the purpose.
I would like to be able to harvest without having to call for support.
Confirmation reminders are not great and email booking confirmations are sporadic

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019
Isaac S.
Gastroenterologist
Hôpitaux et soins de santé, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019

"Good product"

Avantages: patient reminders free up time for front desk to do other tasks

Inconvénients: for patient bookings, need to manually change the slots to make them available to patients, one at a time. This has decreased patient bookings

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019
Michael B.
Doctor
Cabinets médicaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/11/2019

"Decreased no show rates by over 50%"

Commentaires: Great reminder software and have recommeneded it to many colleagues so far.

Avantages: Great reminder system with multiple options to ensure patients show up for their appointment. Great system for the value, and very friendly company.

Inconvénients: Would be nice to have more features such as texting/emailing with only first names, not patient full names for confidentality reasons. Would also be very useful to be able to block patients from booking online from withing the EMR/PSS (ie by putting patient status as 'inactive' from their demographics profile

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/11/2019
Hazen B.
Doctor
Cabinets médicaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/12/2019

"Chronometriq Review"

Commentaires: Has solved access issues for those patients that are computer literate

Avantages: The patients describe easier access, less time making phone calls to admin

Inconvénients: It took awhile to figure out how to get the software to work for my schedule. It would have been helpful to have more hands on training setting it up, maybe a few sessions.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/12/2019
Janice L.
Physician
Hôpitaux et soins de santé, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/12/2019

"Good use"

Commentaires: Good customer support and communication

Avantages: Easy to use, not lots of issue w use. Good customer support

Inconvénients: None to report, once set up easy to use

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/12/2019
Mark H.
owner
Santé, bien-être et fitness, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/08/2019

"Like it.."

Commentaires: My rep has been amazing. Wouldn't have been such good experience without her!

Avantages: Simple to use - efficient, nice to see the numbers increase from month to month. Hope to slow down the phones:)

Inconvénients: time taken to input all doctor data - definitely needed. The rep did it all for me! Thank you..

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/08/2019
Brian K.
MD
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/08/2019

"Good review"

Commentaires: Good

Avantages: Once set up, no need to think about it.

Inconvénients: Not much to say about this since I have not had any issue.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/08/2019
Maureen T.
Administration Manager
Hôpitaux et soins de santé, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019

"Impressed"

Commentaires: Excellent, the entire team has been a pleasure to work with.

Avantages: The Chronometriq team has been very attentive to implementing changes and sourcing solutions, by developing a custom On Line booking platform to meet the referral needs of our clinic

Inconvénients: We are still in the process of implementing the software, our launch has been slower than expected with challenges from the end users (regarding specific browsers required to launch the platform). This was an unforeseen challenge which Chronometriq is helping to solve

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019
Ruben R.
Director RCC, LTC &
Hôpitaux et soins de santé, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/12/2020

"Solution for Patient Self-booking Appointments"

Commentaires: It was easy to launch and put in place to address appointment booking at a Covid-19 Assessment Center. We were able to implement within of 7 days of first contacting the company. It have been a great partnership and the Pomelo team has been very supportive and responsive.

Avantages: It is very intuitive and user friendly. Give visibility of appointment availability and patient intake. Also collect patient information that can be use to register on EMR

Inconvénients: Doesn't have interphase with our EMR which would be ideal.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/12/2020
Cindy C.
scheduling clerk
Cabinets médicaux, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/12/2019

"review"

Avantages: we do not have to administer it ourselves

Inconvénients: complaints from patients about the voice mail, called over and over, patient did not get a call, wrong appointment time given, message starts and does not finish.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/12/2019
Barkaat A.
Director
Hôpitaux et soins de santé, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/08/2019

"Review of Chronometriq"

Commentaires: Love it.

Avantages: Easy to set up and use.
Help save time from front desk
Makes life way for staff and patients.

Inconvénients: It’s been great and no cons.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/08/2019
Sandra K.
Executive Assistant
Santé, bien-être et fitness, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/12/2020

"User Friendly Service"

Avantages: I like the services available on the portal provided for administrators

Inconvénients: Would like to be able to send appointment information to client at time of booking

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/12/2020