Avis clients sur eXsight

Note moyenne

  • Note globale
    4,3 /5
  • Facilité d'utilisation
    4,2 /5
  • Service client
    4,7 /5

En savoir plus sur eXsight

TEM Suite permet aux entreprises de gagner en visibilité et en contrôle, dans le cadre de leur utilisation de communications unifiées, de leurs actifs, de leurs services et de leurs politiques de sécurité.

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14 avis affichés

James O.
Network Engineer
Administration publique, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/10/2016

"Solid call accounting software"

Commentaires: We have been using MTS with our shoretel system for roughly 5 years and it has been trouble free. MTS is awesome with support and maintenance. They are on top of issues before they arise with consistent maintenance. Their customer support is well informed and quick to respond when I have questions.

Avantages: It is troublefree telephony accounting. The reports are great and information can be scaled to what the department wants to see.

Inconvénients: There is not really anything to complain about. It serves it's purpose and does it well. The support team is excellent. I'm hard pressed to find any negatives!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/10/2016
Cynthia Y.
Telecommunications Manager
Banque, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/10/2016

"Great Product"

Commentaires: Overall we are highly satisfied with the TEM suite of products. The software is user friendly when it comes to reviewing and processing invoice to running reports. I would highly recommend this to any business trying to manage their telecom spend.

Avantages: How easy it is to use. When I run into any issues customer support is quick to respond knowing I have deadlines.

Inconvénients: None that come to mind.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/10/2016
Stephen L.
Telecomm
Administration publique, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016

"Call Accounting"

Commentaires: So far so good, product works when I need it to and when I did have problem with it I call support and had the problem resolved on 1st contact.

Avantages: Reporting

Inconvénients: lack of phone number reporting

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016
Kris A.
Facility Coordinator
Eau/gaz/électricité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/10/2016

"Great software for our needs"

Commentaires: MTS provides our department with great software for our data. It is great to use and the customer support are always there when you need help. Recommended for telecom companies looking for a software for the their data.

Avantages: Functionality

Inconvénients: Can be initially tough when you first use it

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/10/2016
F C.
Comm Engineer
Équipements publics, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016

"TEM Product"

Commentaires: OUTSTANDING product! Has greatly reduced time required to manage our telephony devices. This includes wired and wireless

Avantages: Ease of use

Inconvénients: Sometimes the reports are hard to build, very small number of times

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016
Thomas N.
Voice Engineer III
Loisirs, voyage et tourisme, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016

"MTS Call Accounting Application Suite"

Commentaires: Easy to use. Good reporting capability. Had very good luck with support on this product. Knowledgeable product engineers.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016
Steve L.
network engineer 2
Vente au détail, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/10/2016

"Review of MTS call accounting."

Commentaires: I need a better way to update the name and department on each device.
I enjoy many of the features and reports available on the application.
I use the portal to locate specific calls to or from devices on the system.

Avantages: If I have a problem, they are quick to respond to get resolved quickly.

Inconvénients: updates on the name and departments for devices.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/10/2016
Robert B.
Network Administrator
Forces de l'ordre, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016

"Excellent support and service"

Commentaires: So far support on the product has been great, and whenever questions arise or support is needed. it is done in a timely fashion with all explanations provided.

Avantages: Dashboard makes it easier for end user to find what they need.

Inconvénients: The reporting could offer more in a way of understanding or ease of remembering.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016
Brandi M.
Gestion d'organisme à but non lucratif, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016

"New Customer"

Commentaires: We are a new customer to MTS and just deployed the invoice payment process; so we're working through some growing pains. Overall, once we have the system up and running things should become easier to use and I may have more 5 star ratings. MTS has been great to work with from a customer service perspective, very patient with us as we work through the deployment.

Avantages: I can see the potential the software has to be very valuable to ACS in the future.

Inconvénients: Setting up the TEM suite with our telecom bills; we've found a number of invoices our previous supplier could do electronically that MTS is not able to do yet so it increases our paper invoice count.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016
Christina W.
Telecom Administrator
Administration publique, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/10/2016

"Great CDR Software"

Commentaires: I have been using this system for over 10 years, it is very reliable and easy to use. Support is very responsive.

Avantages: The calls portal makes it easy to define a list and sort it.

Inconvénients: I would like more flexibility in the reporting

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/10/2016
Matt H.
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016

"Pleased with MTS"

Commentaires: We use MTS Application Suite for E911 notifications, Device Management, Call Detail Reporting, and target specific items that can be included in Generated Reporting. We only use a small portion of what Application Suite is capable of, but we are pleased with what it does and the support we receive.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016
Janet N.
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016

"MTS Call Accounting review"

Commentaires: The university has been using MTS products since 1995, the first one Trak and Shoot. Loved it, then later on added the call accounting product. Very dependable easy to use. The highlight for me is the sales rep and the tech support, excellent!!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016
Cindy G.
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016

"Tems Software"

Commentaires: The tems software has made my reporting of our phone traffice so much easier. I never have to worry about the details.. I can trust the data is there when I need it. The support I receive is great.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016
Yvonne F.
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016

"Tem Suite Call Accounting"

Commentaires: We had upgraded from CallTrac and WOW what a difference. Tem Suite Call Accounting is so easy to use, gather information, create reports, get statistics, etc.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/10/2016