Good but can be improved.

Publié le 13/05/2018
Aria S.
Mode et vêtements, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : GetApp
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Support center plus offers a multi-channel support where you can view the customer interaction irrespective of the conservation mode they use. It also offers account and contact management with request tracking and automation. You can also make different business units which represent tasks differently. Every information of our help desk was provided through real time reports and Dashboards. Mobile access is also supported with multi-language support for those whose native language is not english with additional add-ons and integrations.

Inconvénients: Despite of whatever service they offer the prices are too much high for support representatives and business units etc. The prices for their add-ons are also very high. No type of virtual assistants or API’s or chatbots are not their. Custom replies cannot be assigned to a ticket.Their customer support time is satisfactory. It is not terribly intuitive but it needs HTML email and it would be nice if the automatically generated emails would be little prettier.

Very good experience i have with product, im satisfied.

Publié le 04/05/2018
Amir K.
IT Manager
Télécommunications, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Very easy to use and to admin the product, many feature and its a futuristic product that need to be use. very helpful.

Inconvénients: The product is a complete one and all what I need has on it, don't change folks, continu your hard working.

Lots of features

Publié le 14/02/2018
Gerson M.
IT Consultant
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Notification screen reminds me a social network message. That's good.

Avantages: Lots of features. This is a super loaded solution for companies of any size. Self Service Portal, Knowledge Base, KPI's, Reports and dashboards. Easy to implement,

Manage Engine Ticketing System

Publié le 15/01/2019
Utilisateur vérifié
System Specialist
Produits pharmaceutiques, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Manage correctly inserting all correctcs data (servers, groups, etc) is really a complete ticketing software that can be used for respect ITIL process systems

Inconvénients: Probably because was not configure correctly, anywhere receive continue email about ticket is really a noise ...

AS a web based CRM solution, it doesnt get any easier

Publié le 25/06/2018
Mark J.
IT Infrastructure Manager
201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: The ability to track and manage customer emails as tickets makes it that much easier to manage your calls. The reports we can pull based on Technician, user or problem is phenomenal.

Inconvénients: You will need to have some form of training otherwise you will get lost. Other than that, there are hardly any cons.

Publié le 28/01/2016
Siddik S.
Senior Product Developer
Services et technologies de l'information, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
Source : GetApp
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

satisfies all my needs...

Publié le 02/04/2012
Angela B.
Provenance de l'utilisateur 
Source : GetApp
4/5
Note globale
Facilité d'utilisation
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix

Commentaires: I was looking for an online help desk ticketing system that would satisfy all the needs of my business and help me to be more organized.... I have found that with ManageEngine!

Avantages: Easy to use

Publié le 05/03/2019
Jendra J.
Provenance de l'utilisateur 
Source : GetApp
5/5
Note globale
Facilité d'utilisation
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix

this software is sooo complex and yet sooo simple to use

Publié le 03/01/2018
Utilisateur vérifié
Dyrektor ds. bezpiecze stwa informacji
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: usability, lots of features that will need to take some time to review all of them but right now this software will give me everything i need right now

Inconvénients: i didnt found any yet. i will update if i will find one. theres lots of settings to deal with that it will take some time