Avis clients sur Communication Studio 2.0

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The 2nd generation of an award-winning no-code platform for hyper-automating conversational applications and workflows.

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2 avis affichés

Tesa D.
Administrator
11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 27/12/2018

"Text, web chat, and voice in the same interface"

Avantages: Manage your clients in a omnichannel system. The contact information is displayed on the main screen which is great for focusing on the main tasks and have what you need at your fingertips

Inconvénients: I haven't found any cons about this software that we are actually using and switched on from another solution.

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 27/12/2018
Abi M.
Fellowship ladies VP
2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 27/02/2019

"Great for intercommunication"

Avantages: This app is great for communicating with in companies, institutions, and personal businesses. It works very great with Windows!

Inconvénients: I have not been able to use this app with any Apple devices. Those of us who are pro Apple, this is very confusing!

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 27/02/2019