Avis clients sur Communication Studio 2.0

En savoir plus sur Communication Studio 2.0

The 2nd generation of an award-winning no-code platform for hyper-automating conversational applications and workflows.

En savoir plus sur Communication Studio 2.0

Avantages :

Non disponible

Inconvénients :

Non disponible

Communication Studio 2.0 - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
5,0
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
5,0

Probabilité de recommander le produit

9,5/10

Communication Studio 2.0 a reçu une note globale de 4 étoiles sur 5 d'après 2 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

Filtrer les avis (2)

Note du produit

Note du produit

Utilisation

Classer par

Avez-vous déjà utilisé Communication Studio 2.0 ?

Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.

Filtrer les avis (2)

Tesa D.
Administrator (Roumanie)
11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Text, web chat, and voice in the same interface

4,0 il y a 4 ans

Avantages :

Manage your clients in a omnichannel system. The contact information is displayed on the main screen which is great for focusing on the main tasks and have what you need at your fingertips

Inconvénients :

I haven't found any cons about this software that we are actually using and switched on from another solution.

Abi M.
Fellowship ladies VP (É.-U.)
2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Great for intercommunication

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

This app is great for communicating with in companies, institutions, and personal businesses. It works very great with Windows!

Inconvénients :

I have not been able to use this app with any Apple devices. Those of us who are pro Apple, this is very confusing!