Avis clients sur CXONCLOUD

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CXONCLOUD is a purpose-built software to understand customer experience to personalise marketing to drive repeat & referral business.

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3 avis affichés

Padma G.
Founder - Practitioner
Santé, bien-être et fitness, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/06/2019

"A boon for solo entrepreneurs"

Commentaires: As a solo entrepreneur, managing my customers, keeping them happy, investing a fortune on multiple apps/software on customer experience was a nightmare. CXONCLOUD is an all in one app pretty much like my assistant. I invest less time and money on customer experience but with a lovely result - I see a lot of happy customers and get a lot of referral from them.

Avantages: - Engaging with your customers in just clicks
- Manage booking and feedback in one place
- Referral Scheme
- At your fingertips - saves a lot of my time and money in managing my business.

Inconvénients: None actually. It just fits perfectly for my business.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/06/2019
Sangeetha A.
Director
Biens de consommation, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/07/2019

"Cx on cloud"

Avantages: It's ease of use. The fact that you cab reach out to your entire database in one click.

Inconvénients: Sometimes the updates require a better data connection

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/07/2019
Ganga S.
Founder
Santé, bien-être et fitness, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/07/2019

"Ideal for service providers"

Commentaires: Tracking customers and sending announcements to all parties involved without hm

Avantages: Collating customer data and seeking objective reviews for services. Helps build database and have a system for feedback collection and quality review

Inconvénients: Most customers ignore the feedback emails or fail to check for prolonged periods..

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/07/2019