Avis clients sur Slemma

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Slemma est un puissant outil de reporting qui permet aux utilisateurs de créer des rapports de données dynamiques et faciles à utiliser à partir de plusieurs jeux de données.

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Avantages :

Sales team was supportive and helpful to position the sale of the product. When I signed up, the support has an online chat option, that's a PRO ...BUT it is understaffed.

Inconvénients :

We had lots of questions as it was set up - the turnaround from customer service was sub-par unfortunately.

Slemma - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,3

Probabilité de recommander le produit

8/10

Slemma a reçu une note globale de 4,4 étoiles sur 5 d'après 10 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

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Note du produit

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Utilisation

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Maria
Maria
Head of Marketing ()
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp
5,0 il y a 6 ans
Utilisateur vérifié
President (Irlande)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

An Excellent Data Visualization Product!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : All my data, all in one place.

Avantages :

This tool simply makes things easy for me. Before, I needed to check reports in four different places, now I've got everything in one dashboard.

Inconvénients :

While the gang at Slemma are usually pretty good about anouncing upgrades to the software, sometimes the updates can be a bit difficult to figure out. Nothing that a quick chat with support can't solve, though!

Utilisateur vérifié
Canada
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Simply understaffed support

2,0 il y a 5 ans

Avantages :

Sales team was supportive and helpful to position the sale of the product. When I signed up, the support has an online chat option, that's a PRO ...BUT it is understaffed....Connecting API's is easy.. getting them to sing analytics ... isnt.

Inconvénients :

Onboarding is very very difficult. With Support being understaffed OR having high volume ... question are not viewed for long periods of time and responses are equally slow. The system is NOT simple to set up and zero You Tube video exist for this interface at this point to help.. triggering a Fee for service to set up . No training exists online or in documentation.

Utilisateur vérifié
Tech Support Specialist (Colombie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

good and best pricing

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

My business needs to report on a lot of different metrics - these come from quite a few different sources. This is no problem for Slemma; I've got all my reporting all in one place. And, it's easy to use! No need to pull other groups in to create reports for me - I can do it all myself.

Inconvénients :

Sales team was supportive and helpful to position the sale of the product. When I signed up, the support has an online chat option, that's a PRO ...BUT it is understaffed...

Utilisateur vérifié
Business Analyst (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Best bang for your buck option

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Best pricing, customer support and ease of use of any BI visualization tool out there. I can't say enough about the customer support, just great people to work with. Would recommend to any small to midsize business.

Inconvénients :

Design options both aesthetically and functionally could use a little improvement, but once again it's worth the money for sure.

Utilisateur vérifié
Production Support Engineer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Data at your fingertips

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Thousands of data points at your fingertips. This tool has been very helpful, and teams seem to regularly adopt this to avoid manually looking up multiple data sources

Inconvénients :

We had lots of questions as it was set up - the turnaround from customer service was sub-par unfortunately. There has been some improvements made since

Thomas Costa
Thomas Costa
Creative and Production Manager ()
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp
5,0 il y a 6 ans
Sebastian
Sebastian
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp
5,0 il y a 6 ans
KYAW SU
KYAW SU
Myanmar (Birmanie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis
Source : GetApp
5,0 il y a 6 ans
Utilisateur vérifié
Venezuela
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis
Source : GetApp

Great tool for rapid data driven app creation.

3,0 il y a 6 ans

Avantages :

Can be integrated with many popular services like google, dropbox. It also has a good documentation.

Inconvénients :

I tried to integrated with a custop RESTful API from my company and that feature is not very mature yet.