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Note moyenne

  • Note globale
    4,6/5
  • Facilité d'utilisation
    4,6/5
  • Service client
    4,8/5

En savoir plus sur REVE Chat

REVE Chat est un logiciel de chat en ligne multicanal qui vous permet d'offrir une assistance immédiate aux clients, favorisant ainsi l'augmentation des ventes et l'optimisation du support.

En savoir plus sur REVE Chat

13 avis affichés

Samuel D.
Import/Export, 501-1 000 employés
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    Sans note
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 13/09/2018
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 13/09/2018
Paul G.
Owner/ Founder
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/08/2017

"Overall installation and support is fantastic. "

Commentaires: Converting potential customers into customers. Providing great support to our customers about product information " how to's" etc..

Avantages: The user interface is simple. Product setup is easy and intuitive. But, Facebook messager integration is my favourite. You are able to handle all your messaging in a single interface.

Inconvénients: The outbound and offline, messages, in general, you are not able to add space or paragraph your messages.

Réponse de l'éditeur

envoyé par REVE Chat le 16/08/2017

Thanks Paul :)

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/08/2017
Himanshi K.
Content Writer
Télécommunications, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 24/01/2017
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 24/01/2017
Anurag M.
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/10/2016

"Amazing Live Chat Interface"

Commentaires: I've used many live chat programs but liked REVE Chat because of various reasons:
It is easy to integrate and customize. Most important thing is that it's dashboard is very easy to work and understand. Even handling multiple chats at a single time is very easy. Their customer support team is also very prompt and supportive.

Avantages: Proactive chat feature is really amazing, it helped me reaching out to website visitors before they leave.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/10/2016
Eli S.
Product Reviewer
Internet, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/12/2018

"A little more old fashioned, lacks features"

Avantages: The pricing is the best I have found and it can connect to Facebook Messenger to make chatting easier for some people.

Inconvénients: The features haven't been updated thoroughly in a while, it could use a refresher.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/12/2018
Zoya A.
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 25/01/2017

"A one stop shop for your Customer Engagement Software requirement"

Commentaires: Good software. My company has managed to resolve a number of customer queries using this software. Could help if the pricing is reduced a little bit.

Avantages: Video chat
Offline form
Visitor analytics
Facebook chat integration

Inconvénients: Free trial is only for 14 days, extending to 21 days would be preferable

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 25/01/2017
Ankit K.
Product Consultant
Télécommunications, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/10/2016

"All in One Chat assistance "

Commentaires: REVE Chat is a complete package of Chat assistance you would need for your business website. Best part about using their services is the ease with which you can handle chat requests at Backend. The detailed Analysis that REVE Chat offers would make it very fluent and smooth to keep track on each and every person visiting your website via Chat support.

Avantages: - Easy UI
- Detailed Analysis
- Good Support
- add-on features

Inconvénients: Not as such

Réponse de l'éditeur

envoyé par REVE Chat le 03/10/2016

Thanks Ankit for taking out your time for writing this review.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/10/2016
Wuilmer G.
Chofer
Traduction et localisation, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/07/2018

"I love reve products"

Avantages: I love it because it is a live chat that provides the opportunity to make, calls or instant video calls using many communication applications in one place, I used this chat thanks to the REVE antivirus, whose technical assistance in addition to email uses live chat providing instant assistance and resolving any questions or concerns to the user through this chat, with fluid communication, in real time.

Inconvénients: I have no complaints, when I used it it worked very well and I was able to solve my problem thanks to this video chat application reve, I think it is very good, for me this form of communication is much better than an email.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/07/2018
Sparsh G.
Manager Marketing
Télécommunications, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/09/2016

"Nice Product, all the features you require "

Commentaires: Just the perfect features you require in a live chat tool, straight to the point. Priced wisely at 12 USD per month, Customer support is awesome and they go extra mile to help you out.

Avantages: Just the perfect number of features you require for Live Chat

Inconvénients: Auto Trigger of chat not available

Réponse de l'éditeur

envoyé par REVE Chat le 27/09/2016

Thanks Sparsh for your feedback.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/09/2016
Preeti G.
Internet, 51-200 employés
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/11/2016

"Great tool for increased customer engagement"

Commentaires: We use the tool to offer online assistance to the customers. The increased engagement with the customers through this tool has helped us grow your business and number of satisfied customers. After social media channels, I found this the best way to directly engage with the potential customers and offer them personalized support. There are many things I like about this live chat widget:
Easy-to-use
Customization
Appropriate geo-location
Quick reply
Instant Chat
Data capturing

Avantages: Customization and ease of use

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/11/2016
Ron S.
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/10/2016

"Complete Live Chat Software for my WordPress website"

Commentaires: Pros:
- all the features that i need in one software. live chat, visitor analytics, facebook chat, canned replies
- comes with lots of customization options for chat banner and branding
- I can also do voice and video chat with my customers instantly
Cons:
- Need a better design. It took a while for me to learn the dashboard initially
- I also needed integration with Zendesk. It is not there yet.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/10/2016
Mark L.
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/10/2016

"Superb Live Chat Solution"

Commentaires: REVE Chat dashboard is simple to understand and very user-friendly. I've used this software on my wordpress website. Their support team is very responsive and prompt. I could track the visitors in real time and on which page they are. It is really a great tool for communicating with website visitors. Our sales has doubled after we started using this software. Thanks REVE Chat.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/10/2016
Kanchan B.
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/10/2016

"User friendly interface, great way to reach out to potential clients."

Commentaires: REVE Chat is a great tool and is best way to offer a great customer service. The UI is clean and easy to use. The tool is pleasant to use and efficient among our agents. It is very easy to implement REVE chat on website and customize it.
We are using it for support purposes and it matches our needs 100%.

Réponse de l'éditeur

envoyé par REVE Chat le 06/10/2016

Thanks Kanchan for taking out your time and sharing your feedback.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/10/2016