Avis clients sur BrewMan

par Premier Systems

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Note moyenne

  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Service client
    5 /5

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Permet aux brasseries de gérer la production de bière, le suivi des fûts, la facturation, la télévente, la planification de la distribution et le calcul des droits de douane.

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Frans M.
Operations Manager
Vins et spiritueux, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/11/2018

"Support team are great!"

Commentaires: Whenever we're in need of a bit of support, the support team are always there to help. They are a friendly bunch who are knowledgeable about their product, offering quick solutions and support.

Avantages: Once you understand the logic, the system is easy to use and has the functionality you need to run an efficient brewery.

Inconvénients: More support for mobile would be really useful.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Premier Systems le 21/11/2018

Thanks for your feedback, we're glad to hear Porterhouse have such a positive experience with BrewMan and our support team. We're working on making our software responsive and mobile-friendly for mid-2019.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/11/2018