Infoserv - Software designed to achieve business success

Publié le 20/03/2019
Silvi I.
Specialist Marketing and Advertising
Impression, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: In the first place, all contacts have been systematized and the access to the history of communications with each client has been facilitated. Make it easier to control the actions of the entire team. Improved the organization and execution of tasks. We have saved ourselves from purchasing a server for data storage and using a conventional PBX. Data security in the cloud service.

Avantages: A complete and easy-to-use CRM system and call center with both desktop and mobile versions. Always available. Perfect technical support from the supplier. Continuous development with new features. Totally acceptable price.

Inconvénients: I do not find any remarks. I have nothing to say here.

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 29/03/2019

Thank you - your feedback is highly valued and appreciated! Nice to hear that InfoServ CRM helps with MyPrint's success.

CRM and much more...

Publié le 20/03/2019
Konstantin K.
Marketing Manager
Services et technologies de l'information, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We are very satisfied with InfoServ. We are using it more than a year now. It has all the functionalities that we need to support our clients and attract new ones. Great support team that is always ready to help and assist us. And the price of it is simply unbeatable by any other CRM software.

Avantages: The idea of combining a full functionality CRM with phone and email systems, so not only we have all the information about our clients, but we also have the history of our communication with them.

Inconvénients: It used to have too many functionalities in the CRM application, but they made an update and now the administrator of the system can modify the users' interface.

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 29/03/2019

Thank you very much for the feedback! Nice to hear the new feature works well for your team. Clients are always welcomed to share their experience with InfoServ and ideas about future improvements with us.

Infoserv: A crm for everybody

Publié le 09/05/2019
Oksana V.
Call Center Manager
Sports, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall, the experience is pretty enjoyable, and I would definitely recommend the software both to a person who has never used a crm, and an experienced user as well.

Avantages: It's as easy as it gets in terms using the software. It was extremely easy for me to learn all the ins and outs of the program, making my work progress simpler

Inconvénients: The fact that you can't really customize the experience on a personal level and arrange things how you want them to be - you can't move filters around and place them in order that you like unless you close them and re-open them

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 15/05/2019

Thanks - your feedback is highly appreciated!

Great product

Publié le 03/08/2016
Elena B.
Télécommunications, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I've been using this product in our company for more than five years. It helps a lot when dealing with lots of customers and having different employees answer the phone. It also helps keep up to date with tasks, problems and solutions.

Avantages: It is full of useful functions and is extremely helpful when dealing with lots of cusomers.

Inconvénients: I don't have any negative feedback so far.

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 05/08/2016

The main purpose of InfoServ CRM is to manage Customer comunications. There is no Customer Relationship without communication :)

InfoSev CRM Review

Publié le 20/03/2019
Pete L.
Account Manager
Services aux consommateurs, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Infoserv allows us to have all our clients information displayed the moment they call us. We can track the history of all our customer contact and see at a glance any actions that are pending regarding that client. Crucially it allows us to see the information regarding our colleague's clients so that we can provide seamless customer service should that colleague not be available to take the call.

Avantages: All the information you need to review client history and track progress through the sales funnel is instantly at hand. The system is intuitive and takes no time to learn it's functionality. No specialist training is required to understand the InfoServe product.

Inconvénients: No real complaints. The system provides all the functions we need in an easy to understand format. The only minor inconvenience is that we work with the American market predominately and the timing of updates impacts on our work hours which is the middle of the US working day.

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 29/03/2019

Thank you for the honest review - your feedback is highly appreciated! We will try to work on reducing down times and improve updates scheduling to the best extend possible.

Intelsoft

Publié le 14/05/2019
Jenia K.
Office Assistant
Ressources humaines, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I manage all calls and emails from clients which helps a lot the consultancy service we offer.

Avantages: I like the reports and the telephone central. The fact that all the mails are at one place.

Inconvénients: I don't have anything that I don't like.

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 15/05/2019

Thanks - we appreciate your feedback!

InfoServ- One of the best in business.

Publié le 20/03/2019
Vince S.
Account Manager
Services aux consommateurs, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: - Very simple and easy to use
- Everytime an update appears you can see big differences in the software
- You can switch from WI-FI to Cable and vice versa without being disconnected

Inconvénients: - The long updates (usually they are 1-2 times in a month but last 1 or 2 hours.

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 29/03/2019

Thank you - we appreciate your honest feedback! Although in the scheduling email we usually reserve longer time periods for each software update, the down time is actually much less than that (usually less than 15 minutes). We will work on communicating this better to you and other users. Thanks again!

Semkov's review

Publié le 20/03/2019
Dobromir S.
CEO
E-learning, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Easier communication with customers, access to all notes and customer specific information.
Easy to make a tasks or notes and serial Emails as well.

Avantages: Easy to use, with many features.
Quickly and easily integrate HTML files and save templates for emails.

Inconvénients: There is no mobile App for iOS! But not so big problem.

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 29/03/2019

Thank you for the feedback. Looking forward to continue working with you and your team.

Thank you for your service

Publié le 03/04/2019
Neli A.
marketing expert
Loisirs, voyage et tourisme, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: we are talking to our clients daily

Avantages: it is easy for use so we can contact our clients and they can contact us every time they need

Inconvénients: there isn't any problems that we have faced using the software

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 08/04/2019

Thanks - your feedback is highly appreciated! Nice to hear you don't experience any difficulties or inconveniences when using the software.

Overall very nice software product

Publié le 19/04/2019
Vladimir K.
IT Specialist
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Since we have this tool - we get that transparency which we needed to improve the entire communication with our customers.

Avantages: The most important thing here is to say:
Extremely user-friendly software
A lot of options to customize
Great support and personal care us as customers, which is very important!

Inconvénients: My humble opinion: If there is any chance to add the reports feature in mobile version will be great.

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 23/04/2019

Thank you very much for the shared opinion - your feedback is highly appreciated.

Satisfied

Publié le 25/07/2019
Kalina T.
gm
Hôtellerie, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Using daily, cant work without it

Avantages: It is very easy and helpful softwear....

Inconvénients: We dont have any complains since we use it.

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 29/07/2019

Thanks a lot for the feedback!

Satisfaction

Publié le 01/04/2019
Zornitza D.
Manager
Construction, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Providing open and effective communication

Inconvénients: Providing a sistem of employee involvement,motivation and training

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 03/04/2019

Thanks for the feedback!