Solid product, amazing team, quick results FAST

Publié le 08/07/2019
Heather H.
Senior Marketing Manager
Biens de consommation, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We needed a better way to reach our customers to drive revenue. Email is dead and paid social can get expensive. Yes we had to do the work to acquire phone numbers in addition to emails but seeing great success with adding this form of communication and letting our customers choose how they receive our promotions, product updates etc.

Avantages: So easy to use. Didn't need hours of on-boarding, was up and running, sending messages and pulling reports on the first day. Also love that Tatango focuses on SMS and is REALLY good at it vs. just being another add-on within a CRM or email service. They know what they're doing and team provided helpful strategies to acquire and engage our customers.

Inconvénients: Honestly nothing. 10/10 very happy and highly recommend for any brand.

Best solution for big or small text messaging programs

Publié le 08/07/2019
Daria G.
Digital Marketing
Marketing et publicité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: The staff is attentive, responsive and moves quickly on big or small requests. They are constantly looking ahead and prioritizing the most important part of text message programs: deliverability.

Avantages: Tatango has a friendly UI for all skill-sets and levels, making it easy to train juniors on the team to utilize the platform. The workflow makes sense and is logical, and can be applied to the growing and changing needs of your text messaging operation.

Inconvénients: Page load times and ease of reporting are the two areas my team has been working with Tatango to improve.

#1 for a reason

Publié le 05/12/2019
Tessa W.
Director of Marketing
Hôtellerie, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall, a great way to reach you customers if you can afford it.

Avantages: Tatango is fairly easy to use and has all the features most users will ever need. I also really liek the blog the provide - lots of helpful tips.

Inconvénients: This can get a little pricey, especially for a small business. Also, even though it is very easy to use, you still need a level of sophistication to fully take advantage of Tatango.

Interface and API review

Publié le 12/07/2019
Mayank M.
Data Engineer
Ressources humaines, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
2 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Interface is great, very user friendly and super easy to click around and get what you want. Ease of creating campaigns and then easy to monitor performance

Inconvénients: API design and fetching data out programmatically is not good (lacks a number of features which are standard)

Tatango

Publié le 12/09/2019
John M.
Thryv Engineering
Marketing et publicité, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Tatango has an easy to use UI. We use it almost exclusively via API and we can do pretty much anything we need to via API since we are just using Tatango to send out SMS messages.

Inconvénients: It isn't the cheapest text marketing solution, but you get what you pay for.

Best mass text message marketing platform available

Publié le 06/07/2019
Gina H.
Instructional Designer / Product Manager
Internet, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Easily the best text message marketing platform available. Tatango is easy to use, has super fast messaging and great features (like video messaging and A/B testing), and provides unbeatable expertise and support. The blog is full of good tips and information too.

Avantages: It's easy to use and has great features. Its messaging is super fast. Its unbeatable industry expertise.

Inconvénients: So far I have zero cons to report. I think that Tatango is truly the best.

I was terrified to text... until it was SO easy with Tatango

Publié le 15/07/2019
Utilisateur vérifié
Deputy Director
Collecte de fonds, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I work in fundraising -- and Tatango has yielded at least 200% ROI within the first month of investment. This is an exceptional addition to any fundraising program

Avantages: Incredibly user friendly -- great visual previews. You can teach someone to use this in about 5-10 minutes.

Inconvénients: I work at a firm and across many clients who use Tantago -- it's frustrating to need to tie each account to another email instead of having one log in and a list of clients to select once logged in

Good Platform for Small Company

Publié le 12/07/2019
Kevin H.
Digital Marketing Specialist
Recrutement, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
2 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
2 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Easy to send ad hoc messages. Really good platform for a small company.

Inconvénients: Can't scale for bigger companies. Back-end system is not able to communicate/pull data efficiently.

Great Customer Journey Mapping

Publié le 18/04/2018
Utilisateur vérifié
Sr. Manager, Marketing Analytics & Operations
Immobilier, 501-1 000 employés
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: Tatango allows you to load all of your customer touchpoints i.e. email, calls, SMS, etc. into one system to view customer journey drop off points. It was easy to set up and reporting is fairly straight forward.

Inconvénients: Hypothesis testing on Tatango is somewhat ambiguous. When we were talking to their customer success folks we weren't sold on the whether or not we were going to get the right insights out of the tool or validate our own preconceived notions of problems our customers were having with our products.

Easy to use, great customer service!

Publié le 06/07/2019
Jason L.
Director of Operations
Hôpitaux et soins de santé, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Easy to use with great customer service support. Tatango walked us through every step of the implementation and use process, making everything seamless!

Inconvénients: Wish they had international support, and could help with other parts of out mobile strategy outside of our customer texting campaigns.

Prompt response

Publié le 06/07/2019
Jeremiah H.
Life coach
Médecine douce, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Prompt replies whenever I have questions, issues with understanding features, or just need guidance, they are very responsive.

Inconvénients: I didn’t have any negative experiences with the software.

Fantastic team to work with

Publié le 06/07/2019
Michael E.
President
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: I really enjoyed the level of commitment of the Tatango team to make my campaign a success

Inconvénients: Would love to see a couple of price point versions (medium, large, enterprise)