Avis clients sur RezGain

par RateGain

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Note moyenne

  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4,5/5
  • Service client
    5/5

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RezGain aide les hôteliers à gérer tous les canaux, tels que les tarifs, les stocks et les restrictions.

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2 avis affichés

John W.
Revenue Manager
201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/08/2016

"Amazing Experience"

Commentaires: It made my life easy and the support is awesome. I can just dial the 24/7 number and ask for assistance.

Avantages: Ease of use and customer support.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/08/2016
Narendra S.
Digital Manager
Études de marché, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/09/2017

"We are very happy with the assistance and customer support we have received from RateGain. "

Commentaires: Positioning against competition, pricing strategy, revenue management and distribution; RateGain has left no stones unturned in helping us optimize our hotel revenue.....

Avantages: Any information about a hotel is a click away. Social media and digital network has made it easier for the consumer to track a hotel's reviews and make a decision. In this highly influential condition, Rategain helped us a great deal in managing our online reputation. Not only did we handle the existing feedback, we could also uplift our general reputation

Inconvénients:

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/09/2017