We are very happy with the assistance and customer support we have received from RateGain.

Publié le 04/09/2017
Narendra S.
Digital Manager
Études de marché, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Positioning against competition, pricing strategy, revenue management and distribution; RateGain has left no stones unturned in helping us optimize our hotel revenue.....

Avantages: Any information about a hotel is a click away. Social media and digital network has made it easier for the consumer to track a hotel's reviews and make a decision. In this highly influential condition, Rategain helped us a great deal in managing our online reputation. Not only did we handle the existing feedback, we could also uplift our general reputation

Inconvénients:

Amazing Experience

Publié le 30/08/2016
John W.
Revenue Manager
201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It made my life easy and the support is awesome. I can just dial the 24/7 number and ask for assistance.

Avantages: Ease of use and customer support.