Avis clients sur Feedbackly

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Suite de rétroaction tout-en-un avec distribution omnicanale, personnalisation visuelle et création d'enquêtes tout au long du parcours client.

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33 avis affichés

Utilisateur vérifié
Founder
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/12/2018

"Customer feedback collection made easy"

Avantages: Feedbackly is a decent customer feedback tool that I have used and managed for multiple clients. It is easy-to-use and quite user-friendly. If there is one thing that's best about Feedbackly, it is its visual analytics. I haven't seen such an amazing analytics with any other feedback tool. You can create a survey in a few minutes with its survey editor. It supports 10 languages so if you are interested in running surveys in languages other than English, Feedbackly is your best bet. You can collect feedback from multiple channels including text, email, website, and more. It is inexpensive as compared to other feedback tools with similar features (like GetFeedback).

Inconvénients: Lacks a few features that will make it much better such as mobile-friendly surveys and survey templates.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/12/2018
Ziad E.
CIO
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/05/2018

"I had a great experience throughout the entire process of buying and using the software"

Avantages: Very easy to use and track all my sales and expenses with one single interface. Moreover, everything is uploaded and stored in the cloud. Perfect for me.

Inconvénients: Sometimes integration with other software or systems is hectic
1. Large upfront costs
2. Potentially lengthy integration periods
3. Upgrades can be costly and lead to implementation problems

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/05/2018
Joshua K.
Joshua K.
inside account manager
1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/03/2018

"Easy to use and great to have."

Commentaires: more insight into customer info

Avantages: Get to capture the customers experiences, questions, concerns, issues, and sort through the info gathered on how to make necessary improvements you didn't know about.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/03/2018
Utilisateur vérifié
Data Center Consultant
Banque, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/05/2018

"Best Exprience"

Avantages: Compare as a single pane;
Find a new software;
good looking;
review optimized;
good choice;
UI stylish;

Inconvénients: not bad but directory of software should goes update and dynamical, categorization should better;
Thanks

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/05/2018
Aparna P.
Aparna P.
Executive
Banque, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/08/2019

"Customer Feedback"

Avantages: Collecting feedback of customers are very much time consuming. Feedbackly has the best solution with user friendly interference.

Inconvénients: Pricing is not officially displayed on there website.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/08/2019
Andrej S.
Andrej S.
Business Development and Sales Manager
51-200 employés
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/05/2018

"O.k."

Avantages: Easy to use. Web interface. Installation Saas as well as Web. I also like statistics and grafs.

Inconvénients: Colours of main menus and other drop down menus. Mobile application could be much better.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/05/2018
Utilisateur vérifié
Owner
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/03/2018

"This platform is immensely useful for taking technical decision"

Commentaires: It has helped us to take conscious decision while working out solutions for our customers. We can also get the source of many solutions in one place.

Avantages: The feature of comparison. It give feature by feature assessment of the software to be considered before taking decision.

Inconvénients: Providing list prices should be made compulsory. Without prices the assessment cannot be considered as complete.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/03/2018
Aymen J.
Aymen J.
Technical Consultant Level II
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/05/2018

"Normal Experience"

Commentaires: really its a very good solution it helps me to get a very good visibility about the different software solution

Avantages: Quality of search it allow me to find more information and get a good feedback and that is very helpful to me especially when i meet with me customers

Inconvénients: Response time : for me it take a long time to show me what i need i tried it from different devices but always the same status

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/05/2018
Utilisateur vérifié
SAP HANA CONSULTANT
201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/05/2018

"The software is easy to use, customer-centered with high-level dashboards."

Commentaires: Customer insight focus

Avantages: The analytic model dashboards in a user centered great interface. This enhances customer data digestion for decisions on the nature of improvements.

Inconvénients: The softaware in its entirely is a heavy in loading over the browser. I use firefox and my speeds are over 60MBps and it takes time to load.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/05/2018
Utilisateur vérifié
Product Manager
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/04/2018

"Perfect Feedback Solution"

Avantages: The application not only looks good, it works great. Nice design and user experience together with a profound statistics tool make it a perfect choice if you want to get some feedback from your customers

Inconvénients: Well, when you get too much feedback you might need better filtering tools. Other than that it is a perfect software to me.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/04/2018
Alexey V.
Sysadmin
Vente au détail, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/05/2018

"best substitute for late google reader; vital part of my daily life, main source of general info"

Commentaires: all news in one place; ability to save interesting posts for later; instant "what is new" for many feeds like Livejournals

Avantages: Speed of interface and updates, kbd shortcuts, ability to filter out Justin Bieber from news feed, general reliability

Inconvénients: Nothing of great importance. Some bugs with keyboard navigation ('J' sometimes jumps to the end of the feed, in "Read Later" it is off by several headings etc); liked articles are hard to filter by tags (and hard to search, and impossible to export) etc

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/05/2018
Ashley B.
Technical Advisor
Services et technologies de l'information, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/03/2018

"I use Capterra quite often and is always a huge help."

Commentaires: Understanding the pros and cons of different software options and understanding what each has to offer.

Avantages: I like the fact that it gives the pros and cons of the various software options we are looking at and provides a good summary of the products.

Inconvénients: The only thing that I would really write as a con is that sometimes when looking for a particular type of software, there are often times so many pages of results that it can be kind of difficult to read through each of the options.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/03/2018
Eric S.
IAM
Services et technologies de l'information, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/03/2019

"very easy to use"

Avantages: Capturing information on what customer's are thinking and feeling is extremely easy, and makes my job 50 times more productive.

Inconvénients: the search/directory is convoluted and can be a pain to navigate through.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/03/2019
Johnson P.
Certified Trainer
Gestion de l'enseignement, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/03/2019

"Get customers' feedback task done within hours rather than days"

Avantages: Very easy to create a survey and can get the feedback through web or email.
Logic flow in designing the survey questions make it more relevant when study the data.
Ready to use report on feedback collected.

Inconvénients: It will be wonderful if it is able to exclude or filter out some of the users feedback while doing analysis.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/03/2019
Atul G.
senior procurement specialsit
Services et technologies de l'information, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/02/2019

"good and ease of operation"

Commentaires: nice , good , customer supporting

Avantages: customer support , nice , good , customer supporting

Inconvénients: more services to be added, new offerings

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/02/2019
Ben O.
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/03/2017

"Feedbackly"

Commentaires: Feedbackly is a great survey widget that gets the job done. You can benefit from many features such as creating and triggering automated instant upsell offers based on the feedback given and the price is also acceptable. It is easy to use and very efficient. I personally find it very useful when it comes to getting feedback from customers and managing it.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/03/2017
Alonso A.
Manager
Restaurants, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/05/2019

"Efficient opinion collector software"

Avantages: A very use tool that facilities collect customer opinions and organize their feedback in order to make required improvements

Inconvénients: So far i do not find deficiencies in thr software

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/05/2019
Assaid L.
Assaid L.
Gerente de Marca Microfocus HP Legacy SW
201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/03/2018

"Excelent experience and attention"

Commentaires: A better vision of business

Avantages: The ease to use and manage your sales tasks with a simple feedback from customers. The User Interface is simple and cute, is good.

Inconvénients: The possibility to create a Feedback without a sing in because not all the clients want to give their data and fill in all the form.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/03/2018
Razvan M.
Razvan M.
System Engineer
201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/05/2018

"Works as expected"

Avantages: Works as expected, no surprises, easy to use, intuitive interface
It was only used for tests, not really in production, but it behaved very good

Inconvénients: Nothing really, maybe some very small design issues, like rounded corners (but this may be also because of my browser)

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/05/2018
Onur Y.
Systems Engineer
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/05/2018

"Nice design and user experience"

Avantages: Feedbackly has very good GUI and design. Its really ease of use. You can manage easly your tasks. User interface is simple easy.

Inconvénients: it could be better with some filtering tools. because you can get too many feedbacks in a single page. It will be hard like that.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/05/2018
Utilisateur vérifié
Consultant
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/03/2018

"Good experience"

Avantages: Search is awesome! Works fine and clean. The customer support works well too. I had a issue that was solved for them quickly.

Inconvénients: Could be possible cancel orders by mobile cause is bit hard sometimes access a laptop. In my case I was in vacation and felt it.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/03/2018
Utilisateur vérifié
Director Of Operations
Internet, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/05/2018

"excellent"

Avantages: easy to use, native. still get used to it but I think it will be very useful in my work experience.

Inconvénients: nothing comes to my mind at the moment. if there is something, in particular, I will contact customer support for more details.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/05/2018
Matt H.
System admin
Réseaux informatiques, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    3/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/05/2018

"Used it a few times to find software"

Commentaires: Save time

Avantages: This software is easy to use and helps me find exactly what I am looking to install on my computer.

Inconvénients: This software is on the pricey side of software. Other than that there is no cons to this product.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/05/2018
Vincent C.
Sales
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/03/2018

"Great Product with no complaints"

Avantages: Customer Service tool that provides sales and marketing built into one ecommerce platform . I. Love the face you are able to measure customer success online and off

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/03/2018
Ryan F.
Office Manager
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/02/2019

"2019 Capterra Review"

Avantages: Excellent customer service. Easy to use and understand. Works flawlessly

Inconvénients: Website was a little bit difficult to skim through.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/02/2019