Note moyenne

  • Note globale
    4.5/5
  • Facilité d'utilisation
    4.6/5
  • Service client
    4.9/5

En savoir plus sur SENDER

Senders aide les e-marketeurs à produire des campagnes e-mail efficaces et à générer plus de revenus.

En savoir plus sur SENDER

50 avis affichés

Ali H.
CTO
13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/05/2018

"I have used this software for almost two months and we had no issues since then"

Commentaires: We use it to send our marketing emails. and some of our transactional emails

Avantages: easy to use.
it's functionalities are enough.
api is good and wel-defined. but there can be pre implemented libraries in each programming language like c

Inconvénients: There no WYSIWYG editor for transactional emails.
Help and manual are not complete.
number of clicks can be shown on the content for transactional emails and email automation.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Sender.net le 05/06/2018

Hello Ali! Thanks a lot for your review. Just a quick notice that actually there is WYSIWYG editor for transactional emails as well. Drop us a line to live-chat or support email and we will try to solve it out.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/05/2018
Joe C.
CEO/Designer/Engineer
Jeux vidéos, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/09/2019

"Great Product. Very easy to use."

Commentaires: They've been great. Their product is easy to use and whenever I've done something silly, and can't figure something easy out....they've been exceptionally quick in helping out and solving my problem.

Avantages: Let my emails/newsletter reach the professional level.

Inconvénients: No complaints at all, great product, simple to use, excellent support

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/09/2019
Farhan K.
Owner
Transport routier/ferroviaire, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/03/2020

"The Best auto email marketing out there"

Avantages: very intuitive, easy to navigate, simple to design emails on the go.

Inconvénients: not much few minor glitches which are not stopping me to do my work.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/03/2020
Aneesh S.
VP-Operations
Animation, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/03/2020

"Best Softwares for Creating Email touch base. "

Commentaires: It was really lovely

Avantages: 01. Easy to use.
02. You no need to be a Software Engineer to handle this software.
03. Basic knowledge and customer support will help you run this.

Inconvénients: As of now nothing, as a user everything looks good at the moment.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/03/2020
Ian W.
Editor
Organisme social ou civique, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    1/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/02/2018

"Usage could be MUCH better!!"

Commentaires: It's a free service that a small - once a moth - group can use without "extra" frills and extra costs.

Avantages: It's free for me (Small user) as my Group is a NP club Newsletter that goes out each month to a small group of members

Inconvénients: Layout can be better -I find I'm hunting around for different things all the time. Many of the steps I need to do are not logical or straight forward.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Sender.net le 28/02/2018

Hi Ian,
Thanks for the review! Please let us know what you're constantly hunting for into our live-chat or email support. Only once we will know the exact problem we would be able to either find the solution or improve the system! Do not hesitate to get in touch via live-chat or email, our user support is there to help you out.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/02/2018
Utilisateur vérifié
Change catalyst
Conseil en gestion, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/08/2019

"Great tool at good price point"

Commentaires: If your starting with email marketing and MailChimp isn't for you then this might be a great choice.

Avantages: Easy to use interface
Good price point
Fast and helpful customer service
Decision trees and more

Inconvénients: I could not find some of the questions I had in an online manual
Not many out of the box integrations available

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/08/2019
David W.
Director
Construction
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/06/2018

"Very pleased indeed. "

Commentaires: Incredible levels of technical support. Never encountered the like before. Very impressed!

Avantages: Technical support.
Their technical support is genuinely excellent. Highly responsive, prompt and knowledgeable. I had a problem with my HTML that I couldn't fix for a campaign and they even did that for me!
I used to use Mailchimp who would take days to reply. These guys reply almost immediately and couldn't work harder to help me. Really, really impressed.

Inconvénients: There is some functionality - especially in campaign analytics - that I'd like. However, when I raised this they got onto it immediately so I can't really complain at that sort of helpfulness.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/06/2018
Neimuntas G.
Motion graphics artist
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/11/2017

"Great!"

Avantages: Well delivery is very good! I like the way emails are sent to my customers, I tried using getresponse before but it failed miserably.

Inconvénients: Im missing few things, but it's ok, support takes care of it! It could be more user friendly I guess, but the team at sender seems to be working hard on it!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/11/2017
Jessica M.
Outreach Coordinator
Gestion de l'enseignement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/09/2019

"Review"

Avantages: Easy to use, good customer service. I like using the templates as well.

Inconvénients: It was difficult to figure out how to create segments.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/09/2019
Mario O.
Coach
Conseil en gestion, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/04/2020

"Great Tool, easy and intuitive to use, great support"

Commentaires: Helps me to understand and apply E-Mail marketing

Avantages: Intuitiveness, clean surface, easy to understand and apply

Inconvénients: So far nothing. Everything worked well and when there was an obstacle, the support helped me.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/04/2020
George Y.
Owner
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/02/2019

"Owner"

Avantages: Easy to use, once you understand send flow.

Inconvénients: Until you understand flow it's difficult to maneuver. On several occasions I have deleted lists I wanted to keep.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/02/2019
Christian M.
Self-employed
Organisme social ou civique, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/04/2020

"Sender meets my requirements"

Commentaires: I have been using Sender to circulate a weekly newsletter to some 1300 addressees. We are a non-profit, with no budget, so I chose the free version. Yet, when I needed advice on my first mailing, I received an immediate, clear, detailed assistance by chat.
The help I needed was really due to my incompetence in all IT things, for I realised after the first mailings that navigating the site is easy. My best advice is to use the testing functionality. There is a possibility to view your message as it will appear on a computer screen and on a smartphone, but go further and send the intended email to yourself and a couple of friends on different mail platforms. Then correct what doesn't look right.
Adding/deleting addresses is easy. The system manages the Unsubscribes. A report comes back after every mailing showing how many recipients opened the email, and what links they clicked.
Formatting, at least for the template I chose, is easily adaptable.
This is exactly the solution I could hope for.

Avantages: Prompt assistance by chat, ease of use,

Inconvénients: My requirements are limited, and I see nothing would improve my experience

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/04/2020
Utilisateur vérifié
Grafica Pubblicitaria
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/11/2017

"Easy to use. I've implemented my newsletter in seconds!"

Commentaires: I implement my newsletter in seconds.

Avantages: Clear design and with some interesting function like auto-resend option, automation or segment. Report and interaction data are very usefull . Customare service is TOP!

Inconvénients: I'd like to have more trigger in automation and segment: people clicked a specific link, for example. I'm not able to find this funcion.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Sender.net le 09/11/2017

Hello there,
Thanks for the review! Just a quick note that we have all the automation trigger there, let us know on support what do you looking for and we will guide you straight forward!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/11/2017
Curt P.
Director
Enseignement primaire et secondaire, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/04/2020

"Great for creating shareable newsletters"

Commentaires: I've used MailChimp, Active Campaign, Moosend and pretty much any Email marketing software there is currently, and I found that none had better email templates. Saved me tons of time and money. I even stopped hiring designers from Fiver.

Avantages: They’re actively listening to what the users need. I like that. Suggested some improvements some time back, now most of them are live.

Inconvénients: Saw some minor issues with Outlook, they got fixed. When they will update , it will carry more good.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/04/2020
Milad R.
Digital Marketing
E-learning, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/02/2019

"Good Support"

Commentaires: Good and easy email marketing service with good price

Avantages: good supporting
low price
easy to use
multiple plan for choose

Inconvénients: not support Persian language as well as
not support validation Email
poor analysis compare to other Service

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/02/2019
Cristian S.
teacher, author.
E-learning, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/02/2019

"Live chat support takes your queries seriously"

Avantages: Their support system guided me to receive exactly the service I needed and how to achieve this.

Inconvénients: Too much orange. Just, nothing really to criticize but design could've been less orange.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/02/2019
Dora U.
graphic designer
Édition, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/04/2019

"Good support"

Commentaires: With the new design developments i can fill the newsletters more personal content with nice appearance.

Avantages: Usually easy to use.
Helpful colleagues.

Inconvénients: On mobile view you need more development

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/04/2019
Marcelo F.
marketing assistant
Services et technologies de l'information, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/09/2017

"Overall experience is good"

Avantages: It is an agile and easy to use tool. Good organization of the shipments, being able to set the week in advance.

Inconvénients: I had a problem updating the subscriber lists, but was quickly resolved by technical support.
Also, it would be very helpful to have more facility to generate new custom designs.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/09/2017
Abdellah C.
work online
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/02/2018

"my experience with SENDER"

Commentaires: Everything is good and perfect with a great customer support

Avantages: this is the most powerful company that I'm with , Ease of Use and anti-spam , good email templates also all my message go to the inbox , good communication with my subscribers , i'm really so happy to work with this company

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/02/2018
Rhonda D.
Event innovator
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/02/2018

"WONDERFUL"

Avantages: I love the support aspect, I have repeatedly received quick, helpful and outstanding service. Also newsletters display quickly in emails.

Inconvénients: I don't like that you cannot log in using your email address. But that's a small thing. Sender is totally worth using.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/02/2018
Marcin M.
Senior Developer
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/09/2017

"Easy to use, feature rich mass mailing service. Definitely recommend."

Avantages: A great advantage is a great support that helps quickly with every issue. It offers many free templates. Automation (integration with forms) is a snap.

Inconvénients: It lacks some features, subscribers management is somewhat cumbersome just as email content editing.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/09/2017
Antje T.
Webdeveloper
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/05/2018

"very easy and user-friendly, especially for beginners"

Avantages: easy and quick to set up and use!!! user-friendly, especially for beginners, and a very efficient, helpful live-chat help!!!

Inconvénients: it would be nice to really be able to have customised forms, right now customising is very restrictive

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/05/2018
Dawn W.
Fundraising Support
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/05/2018

"Just started to use Sender but very impressed with our experience so far"

Avantages: Easily accessible, easy to understand live chat support when needed.
GDPR compliant. Intuative design facility.

Inconvénients: Currently not as many template blocks as Mailchimp but i understand they are developing more over coming months

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/05/2018
Katerina V.
HR
Services et technologies de l'information, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/12/2017

"Sender.net is great"

Avantages: This service has a good deliverability, and wonderful UI, it is comfortable to use, also support is very responsive.

Inconvénients: It's not cheap, if we compare with alternatives services, but to have good results, you need to invest:)

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/12/2017
Ann N.
HR Specialist
Administration publique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/06/2017

"Love customer support team. Always received the best support!"

Commentaires: Easy tools to use

Avantages: Intuitive
Anchoring functionality
Simple yet effective layout
Easy to drop and drag different boxes to build templates
Excellent customer support!

Réponse de l'éditeur

envoyé par Sender.net le 27/06/2017

Thank-you Ann. Always happy to help you!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/06/2017