Excellent Software Solutions for Reasonable Prices

Publié le 29/01/2019
Michael T.
Compliance Officer
Sécurité publique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Our overall experience has been excellent. The customer service is second to none. The technical support is fast, effective and efficient. Other companies should take note, Adashi knows how to support their products and customers!

Avantages: The ability to customize the solutions to our needs as well as the dependability of the software.

Inconvénients: We are very pleased with the software products from Adashi. Upgrades performed on the solutions have quickly addressed any issues.

Great Software with Excellant Service/Support

Publié le 30/01/2019
David J.
EMS Operations Supervisor
Sécurité publique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: The best software experience to date!!

Avantages: When compared to others, the user interface was more user friendly, worked with current CAD, and integrated with our SMS software to put the pre-fire plans on every apparatus.

Inconvénients: Not available for iPAD but am told they are working on that.

Great product and service

Publié le 25/01/2019
Ryan P.
Lieutenant/Fire inspector
Sécurité publique, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: The reps has been great. Kudos to the reps and his team!

Avantages: The customer support from the reps is 2nd to none. Program works as it should too.

Inconvénients: Required custom work to make the program work with our CAD and FH

Mobile response

Publié le 18/01/2019
Utilisateur vérifié
Database Manager
Administration publique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: GREAT. Everyone I have talked to was so nice. Better then that, everyone I talked to was extremely knowledgeable about there software.

Avantages: All in information from Firehouse it provides is great.

Inconvénients: Had to get an integration for a two way communication with Spillman

Scheduling system

Publié le 25/01/2019
Paul K.
Assistant Chief
Administration publique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Great people to work with

Avantages: Very customized scheduling and time keeping software.

Inconvénients: Time for setup and deployment, some featured promised that cannot be delivered yet.