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Avis clients sur Softinn Hotel Booking Engine

En savoir plus sur Softinn Hotel Booking Engine

Moteur de réservation d'hôtel centré sur le commerce électronique. Outils pour mener des campagnes de marketing numérique. Annulation en libre-service et plus de réservations directes

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Avantages :

Easy to use n learn / easy to train our staff to knew about.

Inconvénients :

Interface of user diffcult and hard to understand. Maybe it cost a font or design.

Softinn Hotel Booking Engine - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,5

Probabilité de recommander le produit

7,6/10

Softinn Hotel Booking Engine a reçu une note globale de 4,5 étoiles sur 5 d'après 18 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

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Filtrer les avis (18)

Ashraf Aizzuddin
Ashraf Aizzuddin
Project Engineer (Malaisie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Overall Very Recommended

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

1. Localized payment method e.g.online banking, ATM 2. Promo code system 3. Superb personalized support

Inconvénients :

No proper review system yet, hope it will be implemented soon

Shazea
E-commerce Sales Executive (Malaisie)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent partner service

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

The partner service, easy access to allotment

Inconvénients :

Hard to change date if I want a specific date with same rate

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

need to more user friendly

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : ok...

Avantages :

easy to use n learn / easy to train our staff to knew about

Inconvénients :

easy to loggin in using email only not like other Extranet

Ahmad Fazli
Ahmad Fazli
IT Manager (Malaisie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Very easy to use

4,0 il y a 6 ans

Avantages :

Easy to use and a few click can complete 1 reservation

Inconvénients :

None. Need more property

Alban
Director (Malaisie)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Ease of Use and Great Features

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Easy to use tool with very good customer service. Would recommend to hotels to be in SoftInn's listings

Avantages :

Easy to create Rooms and monitor room bookings.

Inconvénients :

The PMS is still new and requires some more work but can't wait to try it.

Amir
Digital Marketing Executive (Malaisie)
Hôtellerie, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

SoftInn Service Review

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : The use of PROMO CODE does help to attract more customer and good for marketing to increase barand awareness.

Avantages :

Simple UI and the most user-friendly system compared to other platform.

Inconvénients :

Does not have membership system to manage database to increase retaining customer.

adib
Sales (Malaisie)
Hôtellerie, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Softinn Hotel Booking Engine Review

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Guest booking

Avantages :

The software is simple and easy to navigate.

Inconvénients :

I can say so far everything is ok—nothing much on the negative.

Joseph
Account Executive (Malaisie)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

All User Friendly

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : None noted.

Avantages :

For hotel staff, easy to manage from the back office page and the page presented to guest to see is like very professional.

Inconvénients :

None noted. Maybe can try develop apps so that all can be managed by phone?

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services aux consommateurs, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The Schedule

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : my business running smoothly but the payment need to be in notification

Avantages :

Booking system simple and interactife. The locking date and schedule more important

Inconvénients :

Interface of user diffcult and hard to understand. maybe it cost a font or design

Jian An
Web Designer (Malaisie)
Loisirs, voyage et tourisme, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Simple but powerful

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Simple and clean layout. Easy to integrate and provide various feature

Inconvénients :

Customization for customer can be more choice( may be layout can chose by customer)

Mitchell James
self employed (Malaisie)
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

professional customer service with personal interaction with guest and home owners

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : User friendly and interpersonal interactions . Each request were dealt promptly with efficiency. Improvement can be done on immediate payment by credit card upon booking

Réponse de l'équipe de Softinn

il y a 8 ans

Thanks Mitchell for the review. Has noted this "Immediate Payment upon Booking" request and will pass this message to the team. Thanks again! Regards, Softinn Team

Anuar
Malaisie
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

Reservation or booking

4,0 il y a 8 ans

Commentaires : The contact person really understand of the owner need and in terms of cost incurred by the owner and always try to get the better deal with client/customer

Ahmad Faizal
Malaisie
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

highly recommended

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : Im not having trouble making sales. They did it for me! I love their customer service, promotions and whatnot. 5 Star

Ken
Director (Malaisie)
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

Get to work within an hour for my website

4,0 il y a 8 ans

Commentaires : Super easy to install and start selling my rooms online. http://sunflowerhotel.com.my/

Réponse de l'équipe de Softinn

il y a 8 ans

Thanks Ken!

Choong
Malaisie
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

Good service

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : Good service, quality, fast response

Réponse de l'équipe de Softinn

il y a 8 ans

Thanks JX

Loh
Founder (Singapour)
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

more easy to manage compare with old software

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : Easy to close and and open room.

Réponse de l'équipe de Softinn

il y a 8 ans

Thanks WeCin

Amiruddin
Teacher (Malaisie)
Gestion de l'enseignement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Softinn Review

4,0 il y a 6 ans

Avantages :

None. The system is similar to other online booking platform.

Inconvénients :

Very few customer's leads!! Only secured two bookings for 2018 as of today.

Lisa
Hostel (Malaisie)
Loisirs, voyage et tourisme, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great service

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : First time get booking through this hope can get more through this

Avantages :

Easy receive the booking and easy to know the booking detail.

Inconvénients :

The booking detail easy for me to see through