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Note moyenne

  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Service client
    4,3/5

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Logiciel web de courtage immobilier commercial pour la gestion des transactions.

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3 avis affichés

Carly M.
Creative Content Strategist
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/04/2018

"Easy to use "

Avantages: Helps to streamline business contacts and property management. Great for customer relationship management and back-office operations.

Inconvénients: Sometimes customer support is slow to respond, however, this is only an issue for pressing instances. Otherwise the team seems to be available and ready to help out

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/04/2018
Utilisateur vérifié
Office Manager
Immobilier, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/03/2018

"Apto is great to use"

Commentaires: Easy to use and organizes contacts.

Avantages: Ease of database and linking contacts. Helps organize all information and link between contacts businesses and properties.

Inconvénients: Sometimes support is a little slow to get back to you, however issues are always resolved and they are helpful.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/03/2018
Kevin D.
Vice President of Office Services
Immobilier commercial, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/10/2018

"Great if your whole team commits to using it"

Avantages: There are so many functions, this software seemingly can do everything. This has been helpful to organize our clients and track communication.

Inconvénients: The interface is a bit "clunky" in that there is a lot going on. Also, if your team doesn't fully commit, its hard to see the full results of your efforts.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/10/2018