Great if your whole team commits to using it

Publié le 09/10/2018
Kevin D.
Vice President of Office Services
Immobilier commercial, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: There are so many functions, this software seemingly can do everything. This has been helpful to organize our clients and track communication.

Inconvénients: The interface is a bit "clunky" in that there is a lot going on. Also, if your team doesn't fully commit, its hard to see the full results of your efforts.

Apto is great to use

Publié le 21/03/2018
Utilisateur vérifié
Office Manager
Immobilier, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Easy to use and organizes contacts.

Avantages: Ease of database and linking contacts. Helps organize all information and link between contacts businesses and properties.

Inconvénients: Sometimes support is a little slow to get back to you, however issues are always resolved and they are helpful.

Easy to use

Publié le 10/04/2018
Carly M.
Creative Content Strategist
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: Helps to streamline business contacts and property management. Great for customer relationship management and back-office operations.

Inconvénients: Sometimes customer support is slow to respond, however, this is only an issue for pressing instances. Otherwise the team seems to be available and ready to help out