Note moyenne

  • Note globale
    4,4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4,4 /5
  • Service client
    4,4 /5

En savoir plus sur Sendinblue

Gérez facilement l'email marketing, l'automatisation, les emails transactionnels et les campagnes de SMS sur une seule plateforme simple et puissante.

En savoir plus sur Sendinblue

564 avis affichés

Mira G.
Artisane d'art
Art/artisanat, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/08/2020

"Sendinblue un outil intuitif et français"

Commentaires: J'ai trouvé avec Sendinblue un outil de e-mailing répondant à mes attentes du moments, rapidité, simplicité, échanges et gratuité.

Avantages: Le facilité de prise en main de cet outil est intuitif et relativement facile. Les possibilités (même pour la version freemium) sont très fournies. Pour les petites entreprises, qui n'ont ni le temps ni l'argent à investir dans le mailing je trouve cela très bien. Un excellent compromis !
Le service client est vraiment à échelle humaine. Ne parlant pas anglais, cela est vraiment très appréciable d'avoir des interlocuteurs qualifiés, réactifs et parlant français ! Merci

Inconvénients: Pour le moment, pas vraiment de points faibles à relever. Peut-être qu'un tutoriel montrant les possibilités de personnalisation pourrait nous faire gagner du temps.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/08/2020
Olivier P.
Développeur Internet
Administration publique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/12/2019

"La création de newsletter facilement"

Avantages: J'utilise le plan gratuit de Sendinblue. L'envoi de 300 mails par jour est largement suffisant dans mon utilisation. L'éditeur de newsletter est très facile à utiliser, le suivi d'un envoi est très complet et l'annuaire de contacts est facile à administrer.

Inconvénients: Dommage que l'accès multi-utilisateur ne soit disponible qu'à partir du plan premium.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/12/2019
Rivo A.
Formateur
Logiciels, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/11/2020

"Faciliter votre prospection par email"

Commentaires: Bien

Avantages: Sendinblue nous a aidé à gérer les envois d'emails de prospections personnalisé pour nos commerciaux, nous évitant ainsi d'être bloqué sur notre domaine interne. Ça nous facilite la gestion des KPI liés à ces actions.

Inconvénients: La non-présence de séquence automatisé, sur les deux premières versions, lite et gratuite mais bon... on ne peut pas avoir le beurre et l'argent du beurre

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/11/2020
Alexandre R.
Marionnetttiste
Art, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/09/2019

"pourquoi utiliser SendInBlue"

Avantages: C'est un système simple a prendre en main et en même temps efficace , avec un gros point positive au niveau du service client : disponible à l'écoute et professionnelle .
Je recommande

Inconvénients: un très bon produit , peut être offrir l’option statistiques avancées et la suppression du logo des la premiere option payante serait un plus ?

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/09/2019
Clarisse P.
Directrice artistique
Design graphique, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/08/2019

"Rien à redire !"

Avantages: La simplicité d'utilisation, autant dans la création du template (modèle) que dans l'envoi

Inconvénients: J'aurais aimé savoir plus en amont qu'il fallait compter un délai avant l'envoi de ma première campagne (j'avais calculé la date et l'avais programmé la veille), résultat elle est partie 2 jours après, le temps qu'elle soit validée, etc. Mais maintenant je sais !

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/08/2019
Julien S.
Responsable de secteur
Ressources humaines, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/08/2019

"SendinBlue Avis"

Avantages: Très simple d’utilisation, intuitif rien a dire de ce coté

Inconvénients: Template peu modifiable, exemple ne nombre de colonnes n'est que peu modifiable

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/08/2019
Jessica P.
Créatrice de jeu
Édition, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/09/2020

"Utilisation mailing"

Avantages: J'apprécie la version gratuite avec 300 mails par jours
Je n'ai pas besoin dautant mais c'est super pour le lancement dune entreprise

Inconvénients: Pas encore tout tester pour donner des points faibles

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/09/2020
Sylvain D.
Informaticien
Services et technologies de l'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/05/2020

"Simple et efficace"

Commentaires: J'avais besoin d'envoyer rapidement différents mails personnalisé à plusieurs centaines de personnes, grâce à SendInBlue j'ai pu le faire en quelques minutes.

Avantages: Ultra simple à prendre en main même pour un débutant.
En quelques minutes vous pouvez créer et envoyer vos mailings.
Puis vous avez un rapport sur la réception, l'ouverture, la lecture des mails, ce qui est capital dans un mailing.

Inconvénients: La version gratuite est limitée à 300 emails par jour, ce qui est déjà très bien je trouve.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/05/2020
Barbara P.
Dirigeante
Vente au détail, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/09/2020

"Très bien pour faire ses emailing"

Commentaires: Envoi de campagnes emailing hebdomadaire, avec suivi des statistiques

Avantages: Très bien pour faire ses campagnes emailing quand on a peu de budget
Importation du répertoire clients depuis Shopify
Facilité d'utilisation
Service client à l'écoute et réactif

Inconvénients: Il n'y a rien de particulier qui me manque pour le moment

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/09/2020
Utilisateur vérifié
Entrepreneur
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/06/2020

"Facile d'utilisation, prise en main rapide"

Commentaires: Permet de faire un suivi des campagnes
Toucher du monde

Avantages: Facilité de prise en main
Choix des fonctionnalités
Statistiques intéressantes

Inconvénients: Plus de choix dans les templates pour réaliser la newsletter

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/06/2020
Anne C.
responsable communication
Agriculture, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/11/2020

"très bon rapport qualité/prix"

Commentaires: tres agréable au quotidien

Avantages: tarif
facilité d'utilisation
stat
suivi post mailing

Inconvénients: besoin d'assistance pour 1ere prise en main

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/11/2020
Caroline D.
Gérante
Cosmétiques, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/09/2020

"Sendinblue pour mon site internet"

Commentaires: Je n'y connais rien et j'ai su faire mes newsletter facilement avec le programme tout comme un professionnel. Très facile d'utilisation, pas besoin de manuel, prise en main en 5 minutes. Je recommande à 100%

Avantages: Facile d'utilisation, répond à mes besoins, me facilite la vie, intuitif

Inconvénients: Je n'en ai pas encore trouvé pour le moment

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/09/2020
Matthew V.
Marketing Manager
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/11/2019

"Great value for small businesses"

Commentaires: Really positive. I have been able to set up my own business and others with SendInBlue and they like it a lot. Definitely worth the value.

Avantages: Very low cost with a lot of features including unlimited contacts. The only limit really is 300 emails per day max but when you are starting out with email marketing that's not a big deal, especially with newsletters. They have a very nice automation workflow process that has a lot of options similar to big competitors that cost more. Also, if you need to create a new email template it has the option to open a new tab and then easily refresh it, unlike other competitors. The API connection is easy to find and work with. Overall a great software solution for small businesses.

Inconvénients: Not much of anything, I have seen other systems have a few more features in the automation builder but those were not really used anyway.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/11/2019
Diego G.
Digital Marketing Specialist
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/10/2020

"Incredible tool"

Commentaires: It helps very much in my automations using JS scripts on my site or scripts (via API) in my computer.
Very good to send newsletters too, with a high send limit.
And I use to all my transactional e-mail of my Wordpress website using the plugin. Much better than PHP mail.

Avantages: Great free tier
Marketing Automation tool with many types of workflows
Great limit to send e-mail marketing and transactional emails
Nice plugins for Wordpress
Easy to make e-mail templates and preview then with many options
Connection with other tools using API
Simple API with many functions
JS to automation easy to setup
Great support (even in portuguese)

Inconvénients: Sometimes the platform is a little slow, but I think it's temporary because the suddenly increase of users.l

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/10/2020
Utilisateur vérifié
VP of BI
Télécommunications, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    1 /5
  • Facilité d'utilisation
    1 /5
  • Fonctionnalités
    1 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/08/2020

"Worst company to deal with - Stay away!"

Commentaires: Sendinblue is probably the worst company I have ever dealt with. Not only their support is close to inexistent for users with premium account, but they treat you like a criminal. I've been using them for almost a year, when suddenly they deactivated the account, saying there was a complaint. That's it: someone makes a complaint, you have no chance to defend yourself, and they DEACTIVATE the account???
What happens with all the customer information I had stored there? What happens with the SMS credits I purchased? What happened with the monthly subscription?
Went on their Facebook page and guess what, I found at least 2 other customers having the EXACT same issue. Which FB page is also a joke, there's no engagement with THEIR customers.
Now I understand why they are such a cheap alternative.... because their service is the same: cheap

Avantages: There are no pro's, you have to figure it our yourself, and even the information posted on their website contradicts with real life usage

Inconvénients: No customer support, even if you have the Premium account, they have no respect for that. Their Social Media is also irrelevant, even their CEO's Linkedin account is irrelevant. His contact info on the Linkedin page is incorrect. My advice? Stay AWAY!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/08/2020
Julian S.
Founder/Strategic Director
Gestion des investissements, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/08/2020

"Best value in the business"

Commentaires: I've been doing email-centric marketing for years, and the game has changed over the last few years. If you're looking to move from an old-school platform like Mailchimp to a proper (email-centric, web-tracking) marketing automation platform, you're typically looking at expensive options (Marketo/Pardot/Hubspot/Eloqua). SendinBlue is more in line with a platform like Active Campaign, and while perhaps not as mature/feature-full, it is incredibly affordable for what it offers.

Avantages: Fantastic contact management/filtering/segmentation
Modern web-tracking/lead-scoring capabilities
Modern marketing automation capabilities

Inconvénients: A few non-core features are 'half-baked' (e.g chat widget doesn't have mobile apps for operators, who must rely on browser notifications; 'CRM' is really a bare-bones marketing-CRM, not a proper CRM that a sales team or larger organization could rely on).
Email builder could be a little more flexible (forces you to choose between raw HTML mode and page-builder mode)

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/08/2020
Anmol K.
Marketing manager
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/03/2020

"Email marketing for small budget"

Commentaires: I have had a good experience but I wouldn't call it the best. Given a smaller budget we have, we are kind of stuck with them.

Avantages: I like the account management service that you get with the enterprise solutions. You get a representative who is attached to your account and works With you closely to help with all deliverability agendas.

Inconvénients: Their customer support. Their customer support is pretty bad and one the worst issues I face. They operate only during specific times during the week, which may often not work well even for companies those who are based on the US. Secondly, it seems like they're always flooded with calls so you can't get to them on the first call, almost always. Then on top of that they don't return your calls when they're unavailable.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/03/2020
Mahmoud S.
GM/Editor in Chief
Médias en ligne, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/09/2020

"A Cost & Time Effective Tool"

Commentaires: Foe me and my team it was easier and faster to work with Sendinblue.

Avantages: The clear interface, easy to use
The easy and elegant design of the email camapaign templates
The flexibility of contact categorization

Inconvénients: The mobile web browser usage, I believe it needs an app
The marketing and the automation
The social media integration

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/09/2020
Utilisateur vérifié
Regional Unit Head, Marcomms & CX
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/09/2020

"Great Email Marketing Tool for Start-Up"

Commentaires: Sendinblue was able to offer us great looking email marketing platform at an reasonable pricing.

Avantages: Practical pricing structure that is based on the volume of emails sent, instead of numbers of subscribers.

Inconvénients: The contact management, segmentation & automations features need to be at least at entry-level.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/09/2020
Dan A.
Online Entrepreneur
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/08/2020

"Best email service I have ever used"

Avantages: I actually didn't have to use sendinblue's software for my email automation. Nevertheless I really got the best delivery results I have always dreamed about achieving.

Inconvénients: I don't think I have seen anything I dislike about sendinblue yet.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/08/2020
Puneet N.
Owner
Formation professionnelle et coaching, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/10/2020

"Happy User"

Commentaires: Good. Not have a descriptive experience as of now.

Avantages: Clean design & ease of use. Segregation of automation is nice.

Inconvénients: Add Professional B2B templates for email campaigns.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/10/2020
Pierre G.
Freelance
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/09/2020

"Very good deliverability of your emails"

Commentaires: I implement this software for an organization that send between 5000 and 12000 emails per month.
The price was very good and they had a discount as it was for an association. I did have to transfer a lot of emails lists and that was pretty easy. Their support is also really fast.

Avantages: It's easy to set up the emails, to save models, to follow statistics, but overall, the deliverability of emails is very high. It's not the same depending of the software you're using ! This one is very good and it's nice and easy to use

Inconvénients: I don't see any cons about this software. Maybe it will be great to have even more templates maybe...

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/09/2020
Kevin W.
Director of Online Education Technology
E-learning, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/06/2020

"Amazing Value, Versatile, Poor Customer Support"

Commentaires: Excellent, reliable, versatile, and easy to use product at a great price with limited poor support.

Avantages: Great value! Dedicated IP, transactional email, marketing automation that includes emails and SMS, easy integration with WooCommerce and Google Analytics.

Inconvénients: Support is terrible. They got a second star because they are helpful sometimes and at least there is support. I have had many unnecessary back and forth emails because support did not read my original request carefully or did not understand it, and I really make an effort to be thorough and clear. A number of times I have had to simply come up with my own workaround because resolution was so painfully slow. I think their primary support is in France and their more advanced technical support is in India which can add to the delay in response and make unnecessary back and forth more frustrating. What compounds this problem is that their documentation is lacking and sometimes inaccurate so I was not even able to serve myself in some instances, even with great effort and internal expertise. All that said, I still consider the value worth it but be prepared to solve timely things without SendinBlue's support. There are also some quirks that you'll need to learn. For example, what they call a template is not a template at all but simply an automated email. There is no concept of a template in SendinBlue: that is, if you want to change your email footer across 50 automated emails, you need to make the change 50 times.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/06/2020
Steve M.
Managing Director
Photographie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/03/2020

"Best decision we've made!"

Commentaires: Moving to Sendinblue has been the best marketing decision we've made in the last 2-3 years. Our delivery rates have improved, retention has gone up and we've averaging an open rate of 58% compared to 36% when we were using our previous platform (Mailchimp).
On a few occasions we've needed to contact support, for advice. The support function at Sendinblue has been faultless. Responses are fast and they can't do enough to assist you... again unlike 'other' platforms where you wait up to 72 hours even for an initial response!...Which really hinders marketing
We recommend Sendinblue to any/all organisations, regardless of size, who want a self-intuitive marketing platform, that does everything you want it to with a support department that ARE actually there everyday to support you

Avantages: The Dashboard is excellent, giving a complete overview of all your campaign statistics as well as single line clickable 'top line stats' of your individual campaigns
Creating a campaign could not be simpler, with very easy click & drag modules to build your campaign exactly how you want it
Once you have sent your campaign, with either a 'send now' or a scheduled time/date send, the reporting is excellent. The usual stats are included, for example total sends, successful sends, opens, click throughs, soft/hard bounces, click throughs etc. But the addition of metrics such as average time to open, average time to click, total and unique clicks plus a timeline gives you everything you would want to see. The reporting for us is one of the strongest features
Automation is a great addition, where workflows can be created that trigger actions such as send email or sms based on conditions or events - Sendinblue even includes an sms engine to engage with clients even more

Inconvénients: Having sent numerous campaigns, trying different formats and schedules, we are yet to find anything we don't like or think that could be improved

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/03/2020
Michelle N.
Sr. Marketing BI Analyst
Immobilier, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/08/2019

"Game Changer"

Commentaires: Overall, SendinBlue has been a huge game changer for our company. I have been doing the email marketing for over 5 years and with our previous provider it was a time-suck for little result. I'm happy that there are constantly updates and changes being made to stay current and enhance the features available. Not only has SendInBlue saved me a ton of time, it has really increased the value of our email marketing program.

Avantages: It's overall ease of use was a big pro when I first saw it, but I think the selling point for me was the contact management capabilities. The ability to keep all of our lists in one place and be able to filter for certain contacts has changed the way that we market and has made the process of personalizing one hundred times easier.

Inconvénients: Being the analytics person for the company, I am disappointed with the limited abilities of pulling our results.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/08/2019