Avis clients sur Avatier Identity Anywhere

Note moyenne

  • Note globale
    4,9/5
  • Facilité d'utilisation
    4,8/5
  • Service client
    4,9/5

En savoir plus sur Avatier Identity Anywhere

Seul Avatier propose en quelques minutes une plateforme de gestion des identités avec prise en charge native de la connexion sur n'importe quel cloud ou sur site.

En savoir plus sur Avatier Identity Anywhere

27 avis affichés

Joe M.
Service Desk Manager
Banque, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/04/2019

"Lower call volume to service desk"

Commentaires: I have used avatier as a third party support and currently use in new role. I make it a point to enroll and demo avatier to all of our new hires and have received great feedback once completed

Avantages: We have many applications that the service desk receives calls on. Avatier lowers the volume for AD password resets. We have about 95% of licenses being used currently.

Inconvénients: Trying to get end users to remember about the tool when not used often. Not the fault of he application but would like a good way to remind end users of ease of use and value

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/04/2019
Coleen S.
Network Manager
Psychologie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/01/2019

"Password Management"

Avantages: Ease of use -- users are guided through enrolling and utilizing the features of unlocking account and password changes. Agent software quick and easy to install. Definitely a cost saver in regards to IT Support staffing.

Inconvénients: The support for smaller organizations could be problematic. While responsive to software production issues, the required SQL database and IIS platform are typically not supported. We appreciated the support assistance we received for both (we do not have a DBA or website staff person), but it was made clear that it typically would have fallen under billable assistance as opposed to product support.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/01/2019
Bharath R.
IAM tech lead
Télécommunications, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    2/5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/01/2019

"User friendly on request submission."

Avantages: Our tool is not friendly like other tools.

Inconvénients: Avatier tool is not friendly like other tools, users are getting confused if we display all privileges at once.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/01/2019
Joshua M.
Sr. Identity Management Analyst
Vente au détail, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/07/2019

"All Around Solid"

Avantages: The platform from the beginning has been great. We have had Avatier for almost 10 years. We have expanded our use of Avatier over the year into automating the Account Terminator and Provisioning feature. Any support tickets entered are responded to quickly. One time the problem we had turned into an update for everyone to benefit. Another pro is that you don't have to staff a huge team behind this platform to support it for your company.

Inconvénients: That their social footprint is small and needs to expand.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/07/2019
Mark M.
Service Desk Operation Manager
Produits alimentaires, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/04/2019

"Avatier Privilege & Role Reconciliation"

Commentaires: Overall with the ability to have single sign on was a major benefit for the Service Desk. Also the product allowed us to manage our remote field users by identifying those users that had not longed into the domain and allowed us to contact those user.

Avantages: As as Service Desk Manager at the time our Service Desk organization utilized single sign on for all of our users throughout our organization. Along with a single point of management when assigning our users security. Our internal customers were also able to reset their own passwords from a single point. The report function was easy to use manage.

Inconvénients: The product at the time did everything that we had need at the Service Desk.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/04/2019
Utilisateur vérifié
Director, IT, Customer Support
Hôpitaux et soins de santé, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/04/2019

"Great Tool, Great Support"

Commentaires: They have been great and very supportive. The Password Management tool works great and I look forward to more automation.

Avantages: I love Password Management and how it helps us with incident avoidance. We are just getting set up on some automation for onboarding and offboarding and look forward to being more efficient.

Inconvénients: The set up time , but this is mostly due to our own environment.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/04/2019
Andrea L.
Senior Manager, User Support Services
Gestion d'organisme à but non lucratif, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/04/2019

"Easy Access Management"

Commentaires: Our end-users are able to easily request various types of access to servers, applications and network shares. This eliminates the need for the service desk team to assign access.

Avantages: Provides end-users with the ability to request access to various systems and network shares.

Inconvénients: We seem to have lost the ability to revoke access.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/04/2019
Greg J.
IT
Production alimentaire, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/02/2019

"Great Product, Great Service"

Commentaires: We have been using this product for year and it works great. Reduced our overall ticket load by empowering the end users.

Avantages: Flexability to manage all accounts from one pane of glass and sync accounts

Inconvénients: On checking account status, uses questions rather than current password.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/02/2019
Lori P.
Director, IT Services & Operations
Gestion d'organisme à but non lucratif, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/04/2019

"HDI Conference Product Review"

Commentaires: Used for password management.

Avantages: Ease of use for what we need; ability to manage accounts.

Inconvénients: Based on what I saw today, I did not see anything I disliked. Would like to be able to use this to integrate to our ITSM system (Cherwell)

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/04/2019
Utilisateur vérifié
Director of Network Services
Hôpitaux et soins de santé, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/11/2018

"Set it and forget it"

Avantages: We setup this software 5 years ago and it just works. Our users can reset their own passwords quickly and easily!

Inconvénients: I can't really think of anything that we don't like about Avatier Password Station.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/11/2018
Benjamin B.
User Support Technician
Services d'information, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/04/2019

"Avatier Review"

Avantages: I enjoyed the ease of use and the navigation.

Inconvénients: I have no complaints of using the software.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/04/2019
Michael D.
server manager
Produits alimentaires, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/03/2019

"soft-lockout question"

Commentaires: support was awesome. Rep was great

Avantages: super easy to use. has many options available

Inconvénients: lots of hidden features. sometimes its hard to find what you are looking for

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/03/2019
Andy D.
Sr. Security Technical Specialist
Produits pharmaceutiques, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/01/2019

"Avatier product review"

Avantages: The ability to configure the application

Inconvénients: Sometimes it is not intuitive. The documentation assumes a certain level of knowledge on the tool-set. It is not easy to use if you are at a lower level.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/01/2019
Marc M.
System Engineer
Production audiovisuelle, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/03/2019

"Professional support"

Avantages: the support team is extremely knowledgeable with all of the support case that I have opened over the years.
they know exactly what the issue is when I open a case and there is never any guess work on their behalf

Inconvénients: none. the product works and is very reliable.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/03/2019
Adam M.
Desktop Engineer
Divertissement, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/03/2019

"Avatier is great!"

Commentaires: Overall, this is a great product and saves your company and techs from doing a lot of extra leg work so they can focus on more important issues at hand.

Avantages: Having the ability to unlock or reset your AD password from anywhere with an internet connection is such a valued asset in the IT industry

Inconvénients: Only issue I've seen is if a user attempts to reset but misses some security questions, sometimes the web portal will trigger a reset even though it was not successfully performed by the end user. This in turn causes the end user to require manual assistance from on-site support

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/03/2019
Jody B.
IT Manager
Articles de sport, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/08/2018

"Upgrading to V7R3"

Commentaires: Being down for a couple days made us realize how much we depend on this software to change passwords!

Avantages: It was very easy to upgrade the software with the help of Customer support. Our software had stopped working when we upgraded our IBM operation system from V7R1 to V7R3. Michael was able to jump in and assist and got us back up and running in no time His knowledge of the software and of the systems was stellar.

Inconvénients: We had no warning it would not work on this version.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/08/2018
John M.
IT Director
Produits alimentaires, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/04/2019

"AIMS - Avatier Identity Management Software Review"

Commentaires: Great tools

Avantages: Very modern software and it doesnt look like it was made by IT for IT, Very sleek

Inconvénients: DNA I do not have any negative reply on this section

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/04/2019
Zachary R.
Service Desk Shift Manager
Services et technologies de l'information, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/04/2019

"Great Product"

Commentaires: Excellent product that helps improve reporting and streamline our processes.

Avantages: The ease of use and easy to learn aspects of the software.

Inconvénients: This software has been a great help to our company so far. No complaints.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/04/2019
Daniel P.
Director, Global Enterprise Customer Support
Recrutement, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/04/2019

"Avatier Delivers!!!"

Avantages: Seamless integration and simplified administration. Avatier is ahead of the curve with this product. Knowledgeable staff supporting you along implementation. Overall great product and experience.

Inconvénients: Pulling in data and cleaning up is never fun but all things considered it went pretty smooth.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/04/2019
Allie S.
Technical Trainer
Services et technologies de l'information, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/04/2019

"Great Product"

Avantages: Very easy to use for customers as well as admins. Great addition to any company

Inconvénients: Nothing, I like everything about this software.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/04/2019
Abdur R.
Manager
Mode et vêtements, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/08/2019

"AIMS - Avatier Identity Management Software review"

Commentaires: It really helps us in making our team profession and saves our precious time

Avantages: The main thing about Avatier Identity anywhere is that it is very simple and easy and their customer support is also very brilliant I came across some issue and they responded and solved that very quickly

Inconvénients: I had used avatier identity management software I didn't come across any issue it so i have no complains about it

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/08/2019
Eddie M.
IT Manager
Services financiers, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/04/2019

"Review"

Commentaires: The tool was extremely easy to use

Avantages: ease of use and flexibility to use in the our infrastructure

Inconvénients: nothing stands out with the product that i would say is a con

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/04/2019
Bill B.
Helpdesk Analyst
Services et technologies de l'information, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/10/2018

"User account issue"

Avantages: The ease of use in accessing and working within your software.

Inconvénients: There was nothing I liked least about the software.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/10/2018
Geoff K.
IT Service Manager
Santé, bien-être et fitness, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/04/2019

"Great Product"

Avantages: This is easy to use and always available.

Inconvénients: Nothing comes to mind about a downside to the product.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/04/2019
Michael A.
Service Delivery Manager
Relations gouvernementales, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/08/2018

"Avatier is solid"

Commentaires: The staff have been accommodating and helpful with understanding and implementing the tool.

Avantages: Avatier presents an easy to use product that is intuitive and straightforward.

Inconvénients: The software requires enrollment by all users in order to effectively utilize the tool.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/08/2018