17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

En savoir plus sur iSpring Suite

Concevez des cours et quiz en ligne comme un pro. Pas besoin de compétences techniques pour créer des diapositives interactives et du contenu eLearning que les apprennants aiment !

En savoir plus sur iSpring Suite

Avantages :

The ease that it works with Powerpoint to help create e-Learning Courses. This helped create another revenue source for our business.

Inconvénients :

I struggled uploading for hours because it was defaulted to that tab and i did not realize that I had to switch to iSpring Space.

iSpring Suite - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,5

Probabilité de recommander le produit

8,9/10

iSpring Suite a reçu une note globale de 4,6 étoiles sur 5 d'après 1 626 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

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Filtrer les avis (1 626)

Rick
Rick
Training and Systems Manager
Utilisateur LinkedIn vérifié
Recrutement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

iSpring Offers All in One Benefits for Even a Tiny Company

5,0 il y a 2 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Alain
Digital Learning Designer (France)
E-learning, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent outil-auteur, excellent support

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

iSpring Suite Max offre une panoplie d’outils pour réaliser des formations à formats variés : modules linéaires, modules à embranchements, vidéos de cours, screencast, pages html interactives (microlearning), e-book, entres autres, avec un outil Quiz puissant. Cette polyvalence permet d’accroître la flexibilité de la conception et l’adaptation aux besoins des apprenants. La compatibilité d’iSpring Suite Max avec la majorité des LMS est tout simplement impressionnante. La bibliothèque de personnages et de diapositives a été considérablement enrichie. Le travail collaboratif est désormais possible et ouvre de nouveaux horizons dans le domaine du télétravail. Quant au support, il reste exceptionnel tant sur le plan technique que sur le plan de la relation humaine.

Inconvénients :

Il est à souhaiter qu’iSpring puisse offrir prochainement une plus grande diversité de quiz dans iSpring Space. Pour l’heure, il n’en existe que trois types. La possibilité d’utiliser des cartes à retourner et des listes de cases à cocher, par exemple, serait la bienvenue. Il faut rappeler enfin qu’une bonne maîtrise de PowerPoint et une connaissance du design visuel semblent indispensables pour bénéficier pleinement des fonctionnalités d’iSpring Suite Max.

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

il y a 4 ans

Hello Alain, Thank you tons for such a detailed and sincere review of iSpring products and service. We are extremely happy to hear that you are happy with the feature set that iSpring contains. As per your feature requests, I will be happy to forward it up the chain - thank you!

Fabienne
Responsable pédagogique (France)
E-learning, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Bon produit et support technique au top

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Le support technique est au top, toujours très réactif et disponible à toute heure. C'est très appréciable !

Avantages :

Le logiciel répond à nos besoins et est très facile à utiliser.

Inconvénients :

Nous avons rencontrées des difficultés techniques lors de l'enregistrement de certains visioconférences: bandes sons enregistrées qui ne sont pas sauvegardées ou sont supprimées.

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

il y a 2 ans

Hi Fabienne, Thank you so much for sharing your thoughts about iSpring products and service. We appreciate it greatly. Our tech support team always puts clients first - it's amazing that you had a positive experience! As per your cons, could you please get back to me with a little more details on what exactly you were doing? Thanks a lot and keep up the great work! :)

Éric
Gestionnaire des opérations (Canada)
Aviation et industrie aéronautique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Très utile avec Power Point

5,0 l’année dernière

Commentaires : Correcte dans l'ensemble, je ferais le même reproche qu'a tous les fournisseurs de logiciel qui font des mises à jour, ils modifient des fonctionnalités qui marchaient très bien, modifient l'aspect, le nom, l'emplacement et parfois la supprime.

Avantages :

Permet de transformer un diaporama en format Html lisible sur la plupart des navigateurs

Inconvénients :

la dernière mise à jour, c'est plus difficile de modifier le lecteur, il y a une longue liste de menus et sous menus dont la plupart sont non essentiel et c'est bien moins intuitif.

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

l’année dernière

Hi Éric, Thanks a lot for reviewing iSpring here on Capterra! We very much appreciate it. It's great to hear that you are happy with the iSpring solution. As per your feadback, thanks a lot for sharing. I will pass it on to our Product Development team. We sincerely appreciate your thoughtfulness in helping us improve our products. Keep up the great work!

René
Formateur (France)
Sports, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Une pièce importante dans un mécanisme de formation

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Notre utilisation reste la production de ressources SCORM riches qui prennent leur place dans des parcours pédagogiques facilement réalisables au sein de notre LMS "Claroline connect". Le LMS nous permet encore un meilleur déploiement des différentes modalités d'une pédagogie d'apprentissage.

Avantages :

La conversion des PPT en SCORM et la compatibilité avec le LMS "Claroline connect".

Inconvénients :

La bibliothèque des personnages à intégrer dans les cours est vaste mais ne répond pas au besoin du milieux sportif axé sur la pratique de la voile de plaisance en mer. De ce fait la perte de l'ajout de personnages dans la bibliothèque depuis la V8.7 est une régression. Si l'intégration des attitudes peut se traiter avec Custome Character Tools, l'usage dans les simulations n'est pas possible avec les différentes humeurs...

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

il y a 2 ans

Hi René, Thank you so much for reviewing iSpring here on Capterra! We appreciate it greatly. As per your cons, thanks a lot for sharing your feedback. I will pass it on as a feature request to our Product Development team. We sincerely appreciate your thoughtfulness in helping us improve our products. Also, I noticed that you gave iSpring only 7 out of 10 in the Likelihood to Recommend section. Could you please send more details to support@ispring.com? Thank you and keep up the great work!

Baptiste
Assistant multimédia (France)
Hôpitaux et soins de santé, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Bien mais limité

4,0 il y a 4 mois

Commentaires : Globalement très satisfait. pour créer des cours elearning et unifier l'xp utilisateursur l'hôpital

Avantages :

intégration à ppt. Le lecteur personnalisable

Inconvénients :

manque de flexibilité dans l'intégration avec ppt, notamment pour collaborer. (penser au dossier ispring, perte de l'audio..) Manque possibilité de suivi sur plusieurs quiz d'un ppt.

Mathieu
Global Brand Marketing Manager (France)
Articles de sport, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Bonne solution de création de cours

4,0 l’année dernière

Avantages :

Facile a déployer, bonne prise en main et facilitation avec les collaborateurs

Inconvénients :

Un peu coûteux par rapport à l'offre du marché

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

l’année dernière

Hello Mathieu, Thank you so much for reviewing iSpring here on Capterra! We very much appreciate it. It's nice to hear that iSpring's been working great for you so far. As per your cons, we understand that the price point is a consideration for many users of eLearning products. However, we hope that you feel like iSpring Suite Max provides great value for its price by making the creation of courses, quizzes, video lectures, interactions, and much more superfast and easy. As you know, you get access to a Content Library that contains over 89,000 eLearning assets, templates, and characters to help you build courses faster, as well as an online space for teamwork and collaboration on courses. Moreover, the cost includes regular software updates and our highly trained support geeks are always ready to help you 24/7. Hope this makes it feel like a better deal!

Essoyomèwè
Etudiant (Togo)
Recherche, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

iSpring, un outil complet pour tout le monde

5,0 l’année dernière

Commentaires : L'inconvénient est son prix élevé

Avantages :

Toutes les fonctionnalités de iSpring ont été parfaites lors de mon usage du logiciel. En plus d'une assistance client 24h/24h et 7j/7j

Inconvénients :

L'inconvénient pour ce logiciel est son prix élevé

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

l’année dernière

Hi, Thanks a lot for sharing your thoughts about iSpring products and service. We very much appreciate it. It's nice to hear that iSpring's been working great for you so far. As per your cons, we understand that the price point is a consideration for many users of eLearning products. However, we hope that you feel like iSpring Suite Max provides great value for its price by making the creation of courses, quizzes, video lectures, interactions, and much more superfast and easy. Also, you get access to a Content Library that contains over 89,000 eLearning assets, templates, and characters to help you build courses faster, as well as an online space for teamwork and collaboration on courses. What more, the cost includes regular software updates and our highly trained support geeks are always ready to help you 24/7. Hope this makes it feel like a better deal!

Isabelle
Direction (France)
Services et technologies de l'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Très bon outils de création de contenu

5,0 il y a 5 mois

Avantages :

Je trouve que c'est un outil facile à utiliser

Inconvénients :

Le coût est trop élevé pour une toute petite structure

Amel
Enseignante de l'enseignement paramédical (Tunisie)
E-learning, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Ispring suite

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : Une expérience très enrichissante et professionnelle

Avantages :

Les fonctionnalités suivantes : Création des cours Quiz maker Simulations conversationnelles Screencast J'ai beaucoup apprécié la disponibilité du support technique, le service d'aide et les tutoriels

Inconvénients :

Plusieurs fonctionnalités sont payantes durant la période d'essai gratuit du logiciel

Jean luc
Président (France)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Fichier joint

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Excellent très convivial après prise en main

Inconvénients :

Parfait tout est possible et dans une qualité remarquable

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

il y a 2 ans

Hi Jean luc, Thanks a lot for posting your review here on Capterra! We very much appreciate it. It's nice to hear that iSpring's been working great for you so far. Also, you are more than welcome to join iSpring Community Forum where eLearning specialists from all over the world connect, share their experience and eLearning tricks, participate in competitions, and more: https://community.ispringsolutions.com Keep up the great work!

Justine
Chef de projet analyse de la donnée (France)
Études de marché, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

La création de vidéos tutorielles à la portée de tous

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : iSpring fait partie des logiciels que nous utilisons tous les jours pour créer des vidéos tutorielles ou encore des cours pour la prise en main de nos outils par le client. Le prix est un peu élevé mais la version gratuite nous a permis d'apprendre à connaitre l'outil avant de procéder à l'achat.

Avantages :

iSpring est un excellent compagnon de tous les jours pour créer des vidéos claires et interactives à destination de tous. Il devient facile de créer des vidéos et de l'éditer: découpe, ajout de son etc.

Inconvénients :

Aucun point faible pour le moment, c'est parfait.

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

il y a 2 ans

Hi Justine, Thanks a lot for posting your review here on Capterra! We appreciate it greatly. It's nice to hear that iSpring's been working great for you so far. Also, you can check out our volume, academic, and other discounts here: https://www.ispringsolutions.com/pricing Hope this helps. And, keep up the great work!

Hugues
Formateur (France)
Formation professionnelle et coaching, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Le service support est au top

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : J'utilise Ispring pour créer des formations à distance.

Avantages :

Facilité d'utilisation donc prise en main rapide. J'apprécie surtout le service après vente. Même si la question vous semble insoluble il trouve la solution. A l'écoute et réactif.

Inconvénients :

La suite 10 n'est pas en français mais normalement c'est pour bientôt.

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

il y a 4 ans

Hi Hugues, Thank you for sharing your thoughts about iSpring products and service! We very much appreciate it. Keep up the great work :)

Laurianne
Manager de projet (France)
Hôpitaux et soins de santé, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Très bonne découverte

4,0 il y a 4 mois

Commentaires : 1ère expérience Ispring suite 10 pour la création d'un e-learning : très bonne expérience globale

Avantages :

la diversité des modèles de diapositives

Inconvénients :

l'impossibilité de mettre des sous-titres automatiques

Pinhas
Assistant (Bénin)
Informatique et sécurité réseau, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Logiciel de conception des cours en ligne

4,0 il y a 9 mois

Avantages :

Facile a utiliser et facile pour cree les cours

Inconvénients :

Jai passeer plus dune heure avant de pouvoir télécharger l'application

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Organisme social ou civique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Très bon outil pour les neofits

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Le fait qu'il s'agisse d'un plugin Outlook rend l'outil vraiment très facile d'utilisation. Il contient beaucoup de type d'interaction et de quizz aidant au développement de e-learning

Inconvénients :

L'adaptation au smartphone est fonctionnelle mais pas visuelle. Le mode accessibilité pourrait être plus poussé (sous titre automatique, audiodescription, filtre malvoyants etc...)

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

il y a 2 ans

Hello, Thanks a lot for posting your review here on Capterra! We appreciate it tons. It's nice to hear that iSpring's been working great for you so far. As per your Cons, thanks a lot for sharing. I will pass it on as a feature request to our Product Development team. We sincerely appreciate your thoughtfulness in helping us improve our products. Keep up the great work!

Cédric
Animateur (France)
Transport routier/ferroviaire, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Utilisateur occasionnel

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

Permet de transformer facilement des powerpoint en html avec mot de passe

Inconvénients :

Les fonctionnalités n'évoluent pas trop sur ce que l'on utiliser

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

il y a 3 ans

Hi Cédric, Thanks a lot for sharing your thoughts about iSpring product. We very much appreciate it. It's nice to hear that iSpring's been working great for you so far. Keep up the great work!

SArah
Daoust University coordinator (Belgique)
Ressources humaines, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Evaluation

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Réalisation de contenu de formation

Avantages :

Toutes les fonctionnalités possibles pour faire du PPT un e-learning interactif

Inconvénients :

L'utilisation n'est pas si facile quand on ne connait pas du tout l'outils Assez lent quand c'est enregistré sur le serveur professionnel

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

il y a 4 ans

Hi Sarah, Thank you so much for sharing your thoughts about iSpring with the Capterra audience. We very much appreciate it! Hope it keeps serving you well! :) In case you have any questions, please send them to support@ispring.com. Also you are more than welcome to check out the support section on our website that has lots of helpful materials: https://www.ispringsolutions.com/support

Omar
Formateur (France)
Services financiers, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Utilisation Ispring

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Outil pratique et innovant.

Avantages :

Possibilité d'ajouter sur power point, des scénario de vente.

Inconvénients :

A ce jour pas d'avis négatif sur l'utilisation de ce produit.

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

il y a 3 ans

Hello Omar, Thank you so much for reviewing iSpring here on Capterra! We appreciate it greatly. It's great to hear that you are happy with the iSpring solution. Also, you are more than welcome to join iSpring Community Forum and ask you questions there: https://community.ispringsolutions.com/ Hope iSpring Suite keeps serving you well :)

SANDRINE
facilitator (France)
Gestion de l'enseignement, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

a propos de l'aide en ligne

4,0 il y a 4 ans

Avantages :

J'apprécie particulierement la rapidité de l'assistance en ligne en cas de problème

Inconvénients :

Il n'est pas toujours simple de tout comprendre en anglais sur le site

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

il y a 4 ans

Hello Sandrine, Thanks a lot for sharing your thoughts about iSpring products and service. It's nice to hear that iSpring's been working great for you so far. As per your Cons, we do have a website in Spanish: https://www.ispring.es/ Hope that helps!

Adam
Adam
Learning and Development Officer (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Administration publique, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great product!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I use it all the time to create eLearning content. It has multiple applications, such as learning courses, quizzes, conversation simulations, flip books, and more. Highly recommend.

Avantages :

I have been using the iSpring Suite for a few years now, primarily as a PowerPoint plugin to create eLearning and publish it in Scorm 1.2 format. It's very easy to turn a regular PowerPoint presentation into an interactive eLearning course.

Inconvénients :

It's a great product. Using the suite through PowerPoint is powerful, but limiting if you don't use Office365.

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

il y a 4 ans

Hi Adam, Thank you very much for posting you detailed review here on Capterra. We appreciate it tons! Hope iSpring keeps serving you well :) You also gave our Customer Support only 3 stars. Could you please share the details? Please send a message to polina.ionina@ispring.com. Thank you!

Francois
CEO (France)
Semi-conducteurs, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Course creations are made really easy

5,0 il y a 7 mois

Commentaires : We use powerpoint to build our content with embedded recordings of the presenter and powerpoint animations.
We embedded quizzes and role plays which send their results to a custom database.
iSpring is able to generate the online content with embdded videos, keeping the animations synchronous to the videos. Users can go direct to a specific slide using the search bar or go through the content as a video as they wish, controling the pace of the video. They can also just move from slide to slide and answer quizzes directly from the presentation.
So a course is fully embedded into one and single place.

Avantages :

Very good tool to generate online content based on powerpoint. The generated courses embed online videos, quizzes, role play games keeping all powerpoint features animations and browsing facilities for a maximized user experience.

Inconvénients :

Working on a synchronized folders such as OneDrive leads to some synchronization issues on the linked quizzes which are stored in a local folder. This reduces the capability to work in collaboration with colleagues. The tool may also improve by providing some ways to automate, script actions such as changing templates, applying properties, and so on in a batch mode for multiple files at once.

Alternatives envisagées précédemment : Microsoft PowerPoint et CANVAS

Pourquoi passer à iSpring Suite : Ability to do much more than save as html from powerpoint. Ease of use.

Eileen
President (É.-U.)
E-learning, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Buyer Beware

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : Because I cannot get any support from them unless I subscribe to their latest version for nearly the full price of the software, I have to give them one star. No support = no customer service. No customer service = bad policy.

Avantages :

The options offered for engagement and interest level.

Inconvénients :

If you do not repurchase this software yearly via their maintenance program, you get no support. No chat, no email, no online knowledgebase. I can't even begin to describe how disappointed I am. To me, that is unethical. A company that does not support all versions of its software does not deserve to be in business. I checked my copy of Articulate 360, and they provided support to Articulate 13 released in, you guessed it, 2013. My version of iSpring is less than 2 years old. I'll be converting all of my elearning lessons to Articulate360 BECAUSE of their amazing support.

Alternatives envisagées précédemment : Adobe Captivate

Pourquoi passer à iSpring Suite : iSpring ran better on our LMS, but now that there is no support, we will switch to Articulate 360 which supports ALL versions of its software, and it is over 10 years old.

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

il y a 5 ans

Hi Eileen, Thank you so much for your detailed review of iSpring products and service. We appreciate your taking the time to submit it here on Capterra. As per your Cons, let me please note that for those who do not wish to continue with the Maintenance plan, we have a vast collection of helpful resources available online, such as video tutorials, help docs, articles, webinars, FAQs: https://www.ispringsolutions.com/support. We also have social media pages where anybody can ask our community any question about iSpring. Those who do have maintenance plan, however, get immediate support via chat, phone as well as 24/7 email assistance. Hope that helps!

Allan
Training Coordinator (Australie)
Exploitation minière et métaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

ISpring -Product and Support

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : I am not totally tech-savvy but improving. When I have become stuck and think there is no answer I have bothered to reach out for support either by phone (Thanks Audrey) or via keyboard through the platform (Thanks Kasey) and my problem is always fixed.

Avantages :

Ease of use is an option for development. Easy to open and access.

Inconvénients :

I didn't realise where the Ispring controls were until I'd used it for 6 months and then accidentally clicked on "Ispring". Up till then it was just a normal power point system.

TAYLOR
president (É.-U.)
E-learning, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Software for Online Training Business

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : I have built a very successful business developing and marketing online prep courses for helping people pass vocational exams, like entry-level law enforcement or certification, etc. My tutorials and practice quizzes are packaged into over 40 different products. Over 10,000 users have benefited from these courses. My business has earned over 600 5-star reviews on ShopperApproved during the past 12 months.
Customer support is one of the best I have experienced in many years of software use. Customer support issues come up when Google or Microsoft make changes that iSpring product have to adapt to. Great support personnel - available, smart, friendly, followup, etc.

Avantages :

Ability to prepare and publish great tutorials using PowerPoint as the basis is terrific. User interface is intuitive and comprehensive. Results are high quality and attractive. Quiz development and deployment is also very easy and comprehensive. The wide range of interactive questions that can be achieved is impressive. Quizzes are attractive in appearance and offer great options for how they perform. Output of both quizzes and tutorials are excellent for both desktop and mobile devices across both Android and Apple devices.

Inconvénients :

I now have a library of over 100 quizzes and tutorials. There is no easy ability to Search for a text string in these source files if I need to repair an error reported to me by my students.

Alternatives envisagées précédemment : Lessonly, CANVAS, Moodle, Adobe Captivate, Trakstar Learn, Blackboard Learn et Articulate 360

Pourquoi passer à iSpring Suite : Ease of use. PowerPoint based. No Flash, HTML5 supported. Easy to deploy on both desktop and mobile platforms. Runs well on both Android and Apple devices.

Réponse de l'équipe de iSpring Solutions

il y a 5 ans

Hi Taylor, Thank you so much for sharing your story about using iSpring. We are extremely happy to hear that it works well for your needs and hope that it keeps serving well. We are also glad that you are satisfied with how our tech support addresses clients' cases! As per your Cons, could you please send a little more details to support@ispring.com? Our team will be glad to look into them!

Marieke
Education Program Manager (Pays-Bas)
Appareils médicaux, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Trustworthy partner

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : Have been a long time user and I tested/used multiple authoring tools. None of them compare to the ease and service that iSpring does.

Avantages :

I would give customer support 10 extra stars if I could! I hardly ever need them, but when I do, they are fast, very knowledgeable and will only stop when it's solved.

Inconvénients :

Export files for translations should have the option to choose which xliff version. With only one .XLIFF version (1.2) I cannot use this functionality at all, as my translation software only accepts another version. And trust me, that company also got this feedback in reverse!

Alternatives envisagées précédemment : Articulate 360

Pourquoi passer à iSpring Suite : Easy of use, customer support, possibilities and options (many many more languages and better voices in text-to-speech, for example)