Note moyenne
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Note globale4 /5
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Facilité d'utilisation3 /5
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Service client4 /5
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Logiciel à la demande pour faciliter la prestation de services et la collaboration pour le développement de produits. Inclut la gestion de la rétroaction des clients et plus
En savoir plus sur OneDesk2 avis affichés
Bobby K.
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Note globale4 /5
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Facilité d'utilisation3 /5
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Fonctionnalités4 /5
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Support client4 /5
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Rapport qualité-prix4 /5
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Probabilité de recommander le produitSans note
- Source de l'avis
- Source : GetApp
- Publié le 08/05/2017
- Source de l'avis
- Source : GetApp
- Publié le 08/05/2017
Rakesh S.
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Note globale4 /5
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Facilité d'utilisationSans note
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FonctionnalitésSans note
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Support clientSans note
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Rapport qualité-prixSans note
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Probabilité de recommander le produitSans note
- Source de l'avis
- Source : GetApp
- Publié le 04/05/2011
"Good solution to combine voice of the customer with product management"
Commentaires: It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/
Avantages: For a first-time user of the product, I thought support was excellent
- Source de l'avis
- Source : GetApp
- Publié le 04/05/2011