Avis clients sur OneDesk

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Note moyenne

  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Service client
    4 /5

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Logiciel à la demande pour faciliter la prestation de services et la collaboration pour le développement de produits. Inclut la gestion de la rétroaction des clients et plus

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2 avis affichés

Bobby K.
Statistical Data Analyst
Administration publique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 08/05/2017
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 08/05/2017
Rakesh S.
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    Sans note
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 04/05/2011

"Good solution to combine voice of the customer with product management"

Commentaires: It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Avantages: For a first-time user of the product, I thought support was excellent

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 04/05/2011