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En savoir plus sur Findmyshift
Créez et partagez des horaires d'équipe partout, à tout moment et dans n'importe quel navigateur. Cet ordonnanceur glisser-déposer est aussi simple que de travailler avec une feuille de calcul.
Easy to navigate and the app is very useful for the entire team.
At a company where I have to get authorisation and wait to use a company card to pay for an extension, it becomes a hassle.
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Utilisation
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Mon avis plus que favorable envers Findmyshift
Commentaires : Depuis plusieurs années d'utilisation, je ne trouve aucun autre logiciel aussi performant. Findmyshift m'est utile tout les jours et me fait gagner un temps précieux.
Avantages :
J'apprécie la facilité d'utilisation de Findmyshift, ce logiciel permet de mieux suivre les planning. J'apprécie le suivi des heures et surtout de pouvoir ajouter des ressources qui permet une meilleure visibilité.
Inconvénients :
Je trouve dommage que les administrateur ne peuvent pas modifier un planning sur l'application mobile.
Bon outil de travail
Commentaires : Très bon outil pour manager son equipe et les horaires des salariés
Avantages :
Facilité pour changer les plannings, accès des salariés facilement via leur portable, calcul des heures par semaine et par mois ce qui aide pour le calcul des variables de paie
Inconvénients :
Quand je veux voir les heures par mois d'un salarié sur une année, il faut que je sélectionne mois par mois
Simplifie la vie de l'équipe
Avantages :
Simple, efficace et facile à installer, toute l'équipe peut y avoir accès facilement.
Inconvénients :
Les rapports de temps de travail sont limités. On ne peux pas facilement avoir une vue sur le nombre d'heures travaillés. Les demandes de congés et absence ne sont pas facile à gérer.
Satisfait
Commentaires : Je l'utilise depuis 5 ans pour mes plannings d'équipe.
Avantages :
Le logiciel reste facile à utiliser pour effectuer des plannings.
Inconvénients :
Avoir une description plus complète sur l'ensemble des choses qui peuvent être faite, autre que les planning avec des tutos.
avis findmyshift0101
Commentaires : Plutôt positive dans l'ensemble, un gain de temps sur la planification sur plusieurs semaines
Avantages :
La possibilité de planifier à plusieurs semaines, le calcul automatique des horaires
Inconvénients :
le fait qu'en fonction des positionnements des informations le calcul des heures n'est pas juste et la difficulté d'impression
gestion du personnel
Commentaires : Positive, je le recommande pleinement. D'ailleurs, je vais prendre l'abonnement à l'année.
Avantages :
Le rapport qualité/ prix est correcte. L'utilisation nécessite un peu de savoir-faire mais globalement ça passe très bien ensuite. Les équipes sont présent et s'auto-discipline, un vrai bonheur !
Inconvénients :
La connexion est parfois lente ou difficile pour les équipes sur leur téléphone. Est-ce notre wifi ou bien le logiciel en tant que tel...
Efficacité de déploiement - confort pour l'équipe
Avantages :
Facilité de mise en oeuvreLe personnel plébiscite l'outil
Inconvénients :
gestion de l'accès du comptable qui ne voit pas les mêmes choses. résolu en donnant mon accès personnel.
Un logiciel qui répond à nos besoins!
Avantages :
Les nombreuses possibilités de personnalisation, le service client réactif et efficace, la visibilité claire, les exports de pointage
Inconvénients :
L'ergonomie / expérience utilisateur pourrait être rendue plus agréable. Les mises à jour de l'appli génèrent souvent des bugs.
Utilisation
Commentaires : j'arrive a suivre le planning de mes collaborateur en un temps record ce qui me permet de répondre vite a mes clients
Avantages :
facilité d'utilisation, rapidité d'ouverture, possibilité de créer des postes
Inconvénients :
lenteur de l'enregistrement, lien envoyé trop vite obsolète
Réponse de l'équipe de Findmyshift B.V.
il y a 3 ans
Thanks for the review, Sacha!
planning au top
Avantages :
un outil pratique avec un super rapport qualité prix. Tous les travailleurs se sont habitués facilement
Inconvénients :
Je n'en connais pas, peut-être au niveau de la mise en forme, de sauvegarde non-automatique.
plannings plus rapides à concevoir
Commentaires : Cet outil m'a permis de mieux planifier, contrôler et cumuler en fin de mois les heures réalisées ou pas, d'afficher et faire signer les suivis des heures
Avantages :
plannings plus rapides à concevoir , à plannifier, à contrôler , à valider
Inconvénients :
je n'utilise pas toutes les fonctions des paramètres, ne sachant pas comment faire
organisation planning personnnel
Commentaires : en gloabal j'aime beaucoup le concept
Avantages :
la facilité du planning le personnel peux verifier chaque jours leurs horaire
Inconvénients :
les pause qui sont differente pour chaque personne
Superb for ease of use and access
Commentaires : Adopted this to several businesses 4 years ago and have never looked back. Easy to use for me and my staff. Ideal for holiday planning and planning rotas in advance
Avantages :
Been using this since day one and have set it up for several different businesses, really easy to use and really efficient
Inconvénients :
Doesn't work well enough with i-devices which can be frustrating at times. If that was fixed it would all be brilliant
Réponse de l'équipe de Findmyshift B.V.
il y a 7 ans
Thanks for the Review Tony!
Have been using this software for three rosters for about 5 years
Commentaires : we manage rosters over 3 sits (soon to be 4). However the cost of paying for multiple rosters that do not link to our paysystem is becoming prohibitive and we are actively looking for an integrated payroll / roster / timeclock package.
Avantages :
easily accessible for staff, good visuals and easy to use. Some staff are abler to link to the phone calendars which is helpful
Inconvénients :
The phone app is not great for me so always use desktop version on my phone, which can be problematic. there should be a setting that forces automatic refresh as sometimes staff will be looking at a roster and not realise it has changed.
Réponse de l'équipe de Findmyshift B.V.
il y a 7 ans
Thanks for the review Finlay! Please get in touch with our support team so we can help find a solution for you to integrate your payroll with Findmyshift.
Useful website
Commentaires : It's great for what I use it for every week
Avantages :
It's ease of use that I have now had for many years! says it all
Inconvénients :
Nothing it's all great with no issues here
Basic and serviceable rota system
Commentaires : Overall, I find the entire system to be challenging, both for the company and the employee.
Avantages :
The customer service is super quick to respond via chat and is always a person, which is very helpful. Usually they can resolve the issue or I can figure out quickly that it's not possible to resolve the issue due to the limitations of the platform. It's also inexpensive compared to other rota systems we've looked at, so I suppose I would say it's value for money. However, I believe you are paying for what you get - a very basic and clunky rota system that is serviceable but not necessarily quality.
Inconvénients :
The pros listed above are the only two things I like about FMS, so that basically means the cons are everything else. I don't find it to be user friendly for the employee - meaning it is difficult to see your shift pattern, apply for available shifts. The mobile app is unusable and we have to tell employees to use the desktop site at all times, which many find annoying. There's also no way to advertise available shifts in the facility view, only via staff view which I find very strange. We don't use it for timekeeping because there's no function for staff to 'check in' like on other rota systems. We also can't use it for payroll because we have staff working at more than one pay rate, and to adjust this and make exceptions has to be done staff member by staff member. Perhaps it's not only FMS's limitations but the way we build our rota system - I will be upfront that I did not built the rota system, rather inherited it from previous managers.
Alternatives envisagées précédemment :
Multi store - easy scheduling
Commentaires : Extremely easy for both employee and employer to se this app.
Avantages :
The easy scheduling and for stores across different provinces. The easy management of hours as per SA law. The overall costing of staff. The easy creating of outlets and staff. LOVE this app!
Inconvénients :
The rules (exceptions) that you need to write per employee and the fact that is does not incorporate holidays for other countries. The struggle to draw reports per different level
Forsyth @ Ltd
Commentaires : Generally very simple and easy to understand
Avantages :
Flexibility of use and ease of setting up
Inconvénients :
Difficulty in organising staff "positions" on the rota. Would be good if it was possible to move people up / down on the rota for making printouts easier to read.
Works exactly as we need it to!
Commentaires : Has been super easy and just works fine, no drama which is what we need
Avantages :
Very easy to use both admin/management and staff
Inconvénients :
Difficult to update rota on mobile app, I end up just going to the website
Great tool for simple rostering
Commentaires : Superb and simple tool, perfect for our working environment
Avantages :
A simple but exceptionally effective managing tool for our staff rota.
Inconvénients :
Nothing. It really does suit what we need
Payroll Admin
Commentaires : Overall it is user friendly and easy to use.
Avantages :
It is user friendly. We are using it since last two years.
Inconvénients :
Communication with software provider is not convenient.
User friendly
Commentaires : Fantastic, all my restaurant are using at the moment
Avantages :
Findmyshift are user friendly, very straight forward
Inconvénients :
difficult to log in, really nothing much to complaint
Remote clinical team management
Commentaires : Very positive as it enables rapid adjustment and excellent visibility to staff and management.
Avantages :
Ease of use and ability to make and communicate real time adjustments.
Inconvénients :
No issues to be honest - the real time access and ability to cut and paste meets our requirements.
Alternatives envisagées précédemment :
Hannah Marys Shop
Avantages :
The fact that it is so user friendly and easy to access on the go and out of the office with the app!
Inconvénients :
It would be great if there was a feature that you could block off days so that employees cant book them off!
Alternatives envisagées précédemment :
Over all view
Commentaires : The experience has been fantastic, it has help us utilise our time in other area.
Avantages :
The fact that all staff and the management team are able to communicate through the platform hence saving us a lot of time.
Inconvénients :
Clocking in and out still pose an issue for us, but with the help of your department, i think we can resolve it.