Avis clients sur VIZOR ServiceDesk & IT Assets

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Note moyenne

  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Service client
    5 /5

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VIZOR est une solution de suivi des problèmes d'assistance certifiée ITIL pour l'utilisateur final informatique et le support client. Essayez-le gratuitement dès maintenant.

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Ludwig W.
Technology Executive
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/09/2018

"ITSM Evaluation of Vizor Helpdesk"

Commentaires: During our ITSM product evaluation this product ended up in the top-3, but eventually a different solution was chosen by our team. Anyhow a very valuable ITSM solution.

Avantages: List of strong points:
Deep search and combining of search criteria. Very simple and compact user interface, not too fancy, just what it needs to be. Tree of smart drop down levels. Automatic reply by email from the system. Knowledge base for incident resolution. Possibility to link to sharepoint and oneNote. extensive list of reports.

Inconvénients: It is not always very clear what is standard and what can be done via integration services from the Vizor company.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/09/2018