82 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit

par Archipelia

(0 avis)
Voir site web
Pionnier en Europe, Archipelia est un ERP SaaS full web natif couvrant toutes les fonctionnalités d'un logiciel de caisse pour les PME de 5 à 500 collaborateurs. Notre large périmètre fonctionnel comprend la gescom, la gestion des prix/des remises, des stocks, lecture de codes-barres, suivi des retours/ventes support de carte de fidélité. Éditeur, intégrateur et hébergeur, Archipelia vous offre donc la flexibilité, la sécurité, l'expertise et l'évolutivité (MAJ mensuelle) dont vous avez besoin. En savoir plus sur Archipelia Archipelia est un ERP SaaS full web natif couvrant toutes les fonctionnalités d'un logiciel de caisse pour les PME. En savoir plus sur Archipelia
Le point de vente en cinq étapes d'Ordorite est à la fois convivial et facile à utiliser. Il vous guide dans le processus de vente à travers cinq étapes simples allant de la vente à la vérification de la commande en passant par la collecte des informations client. Il vous permet de vérifier la disponibilité des stocks, de créer des produits de commande spéciale, de coordonner des produits, de réaliser des ventes incitatives, de collecter les informations des clients et des signatures électroniques. Ordorite s'intègre également aux QDP et aux fournisseurs financiers, faisant d'Ordorite POS un système performant pour les commerces de détail spécialisés dans la vente de meubles et de literie. En savoir plus sur Ordorite Furniture & Bedding À la fois convivial et facile à utiliser, le POS en cinq étapes d'Ordorite vous guide tout au long du processus de vente. En savoir plus sur Ordorite Furniture & Bedding
Solution de commerce de détail multicanal qui aide les commerces de détail spécialisés à gérer l'ensemble de leur activité et à transformer leur réseau de magasins physiques afin de fournir des expériences en boutique exceptionnelles, tout en lui permettant de se concentrer davantage sur la différenciation des activités grâce à une plateforme technologique de commerce extrêmement flexible et évolutive, compatible avec les appareils mobiles et disponible dans le cloud et qui peut être adoptée en tant que solution de magasin avec point de vente mobile ou en tant qu'ERP de commerce de détail tout-en-un. En savoir plus sur Openbravo Commerce Cloud Solution de commerce de détail multicanal pour les détaillants spécialisés pouvant être adoptée en tant que solution de magasin ou en tant qu'ERP de commerce de détail tout-en-un. En savoir plus sur Openbravo Commerce Cloud

par eHopper

(48 avis)
Voir site web
eHopper est un système de point de vente gratuit pour PC Windows, Android, iPad et terminal mobile Poynt. Il convient aux petites entreprises telles que les restaurants à service rapide, les commerces de détail, les cafés-restaurants, les boulangeries, les cafés, les bars, les magasins de boissons alcoolisées, les camions de restauration, toutes les entreprises de commerce de détail à la recherche d'une solution consolidée pour accélérer les opérations et développer leur activité. Principales caractéristiques : Gestion des commandes Gestion client Gestion des stocks Gestion des salariés Paiements Fidélité Reçus Impression de reçus/cuisine En savoir plus sur eHopper eHopper est un système de point de vente mobile gratuit, idéal pour les commerces de détail et les restaurants afin d'accélérer leurs opérations et augmenter leurs ventes. En savoir plus sur eHopper
Shopify POS est une application pour iPad qui vous permet de vendre les produits de votre boutique Shopify dans un environnement physique de vente au détail. Parcourez simplement le catalogue de votre boutique, sélectionnez les produits que votre client souhaite, glissez sa carte de crédit et imprimez son reçu ou envoyez-le-lui par e-mail. Les clients et les commandes sont tous synchronisés avec votre boutique en ligne. Inutile de suivre plusieurs inventaires, catalogues de produits et systèmes de paiement. Shopify intègre tous les aspects de votre activité de vente au détail dans une plateforme facile à utiliser. Application pour iPad permettant de vendre les produits de votre boutique Shopify dans un environnement physique de vente au détail et intégrant tous les aspects de votre activité de vente au détail.
Le service d'enregistrement complet de Square est une solution de point de vente complète qui offre une suite d'outils allant du suivi des ventes et des stocks à l'analytique approfondie. Square propose un service conçu pour toute votre entreprise qui vous permet de conserver un registre sur votre téléphone et de créer des rapports sur votre ordinateur portable. Que vous organisiez des ventes dans votre garage ou que vous ouvriez votre vingtième établissement, Square vous aide à réduire votre charge de travail. Square POS est une solution de point de vente complète qui offre une suite d'outils allant du suivi des ventes et des stocks à l'analytique approfondie.
Voir profil
En moyenne, les clients Lightspeed Retail et Lightspeed Restaurant augmentent leur chiffre d'affaires de 20 % au cours de leur première année d'utilisation. Son interface intuitive et son ensemble complet de fonctionnalités sont à la pointe de la technologie et ses spécialistes sont disponibles 24h/24, 7j/7 pour vous fournir un support illimité et personnalisé. Puisqu'il est entièrement basé sur le cloud, vous pouvez facilement accéder aux rapports et aux ventes intégrés, où que vous soyez. Pas étonnant que près de 50 000 clients à travers le monde fassent confiance aux solutions complètes de caisse de Lightspeed pour développer leurs activités. Ce logiciel complet enrichit les entreprises avec son interface intuitive sur le cloud, sa gestion avancée des ventes et ses rapports intégrés.

par ShopKeep

(663 avis)
Voir profil
Tout ShopKeep soutient des entreprises en croissance et indépendantes. ShopKeep, fondé par un propriétaire d'entreprise prospère, offre un système de point de vente iPad intuitif et sécurisé avec un logiciel de point de vente qui permet aux commerçants de gérer des entreprises plus intelligentes en optimisant le personnel, en régulant les stocks et en accédant aux rapports commerciaux et aux informations client, basé sur une plateforme. Avec plus de 23 000 clients, l'équipe de soins à la clientèle primée de ShopKeep est disponible 24h/24, 7j/7 et offre un soutien solide. ShopKeep fournit du matériel de point de vente, des logiciels et un traitement des paiements si peu exigeant que les entreprises de taille moyenne peuvent fonctionner plus intelligemment.
Voir profil
Cin7 is the automated inventory control platform for brands growing their revenue over $1 million. With its built-in retail POS module, Cin7 lets them sync sales with stock, route orders to warehouses/3PLs/branches, and provide a unified multichannel retail experience. Cin7 gives independents and retail chains alike the visibility and control they need to keep costs down, margins and cash flow high and stock at the right level to meet demand through every channel and at every location. Cin7 is the automated platform for retailers to keep orders in line with stock at the POS, online or in the warehouse.

par PHP Point Of Sale

(300 avis)
Voir profil
Solution de point de vente puissante. Facile à installer. Analysez les données, gérez vos stocks, suivez les fournisseurs, etc. Ce logiciel est abordable, facile à utiliser et offre une assistance incroyable. Il est idéal pour que les petites et moyennes entreprises puissent suivre tous les besoins de leurs points de vente. Il propose l'intégration des cartes de crédit et de nombreuses fonctionnalités avancées telles que les comptes de magasin et les programmes de fidélité. Solution de point de vente puissante. Facile à installer. Analysez les données, gérez vos stocks, suivez les fournisseurs, etc.
Square for Retail is a platform of software, hardware, and payments for retail businesses. Its built for your storefront and back office. Its built for boosting sales and cutting costs. Its built for making the complicated stuff simple. Ring up a sale in seconds by scanning a bar code or searching with a keyword. Attach a customer or card on file to the sale for a seamless and fast checkout. Add inventory from your point of sale and instantly create customer profiles. Try it free for 30 days! Sell more, worry less. Simplify your selling with Square for Retail. Try it free for 30 days.

par Clover Network

(253 avis)
Voir profil
Clover est un système tout-en-un de point de vente et de paiement qui intègre les fonctions d'une caisse enregistreuse, d'un terminal de paiement par carte et d'un système de point de vente. En tant que plateforme sur cloud prenant en charge une suite d'appareils, il simplifie et accélère plus que jamais la gestion de votre entreprise. Les fonctionnalités intégrées vous permettent de simplifier les tâches quotidiennes, d'accélérer les transactions, de fidéliser les clients et d'accepter facilement les derniers paiements. Il propose également un marché d'applications robuste, avec plus de 300 applications disponibles et plus encore en développement. En tant que système de point de vente et de paiement tout-en-un, Clover intègre les fonctions d'une caisse enregistreuse, d'un terminal de paiement par carte et d'un système de point de vente.

par Epos Now

(234 avis)
Voir profil
Epos Now offers business management solutions for small and mid-sized businesses in the retail and hospitality industries. The company provides point of sale (POS) hardware and industry-leading cloud-based software, which comes with the Epos Now AppStore for seamless integrations with payments, accounts, marketing, and other essential business tools. These scalable systems are tailored to individual business needs and come with full training. Premium support is also available 24/7. Cloud-based Point of Sale system trusted by 30,000 business owners. Try free for 30 days!
Vend est un point de vente pour iPad conçu pour que les commerces de détail vendent, mesurent, gèrent et développent leur activité. Dans plus de 20 000 magasins, les détaillants utilisent Vend pour accepter les paiements, suivre les clients, gérer les stocks et exécuter des analyses commerciales pour obtenir des données en temps réel sur les performances commerciales. Vend donne aux commerces de détail un accès à des outils plus puissants et intuitifs que les systèmes d'entreprise, pour un prix bien inférieur. Logiciel web de gestion des points de vente au détail et des stocks conçu pour iOS. À partir de 99 dollars par mois.

AIM

par Tri-Technical Systems

(154 avis)
Voir profil
AIM is a completely integrated and robust point of sale and retail management solution that offers inventory control, automated purchasing, customer management and loyalty programs, sales reporting, employee security and more. AIM is a module-based POS software tool. You can use and implement only the parts, or modules, that make sense for your business. Some modules are part of the "base" package and others are available as add-ons. Each module integrates seamlessly with the other modules. AIM is a completely integrated and robust point of sale and retail management solution.

par NCR Silver

(141 avis)
Voir profil
NCR Silver delivers value beyond the point of sale to help businesses of all sizes drive success. Along with an easy-to-use tablet point of sale, the NCR Silver suite of cloud-based tools delivers actionable insights, multi-site capabilities, customer engagement tools and business management resources, all available at your fingertips. NCR Silver delivers the tools you need to drive your goals. Cloud based ePOS, actionable insights, marketing tools, and more.

par Windward Software

(135 avis)
Voir profil
Windward System5 dans le cloud est un système de gestion d'entreprise complet pour les entreprises qui vendent, entretiennent ou louent des stocks. Le logiciel comprend des fonctionnalités de base point de vente, CRM, inventaire et comptabilité ; il fonctionne en temps réel, entièrement intégré. L'ensemble des fonctionnalités et la flexibilité de cette plateforme permettent à des marchés verticaux diversifiés comme équipement de la maison, entreprise individuelle (OPE), location et centre de jardin, de prospérer grâce à l'utilisation quotidienne de System5 sur le cloud, qu'il s'agisse d'une boutique unique ou d'une chaîne nationale. Windward System5 dans le cloud est un système de gestion d'entreprise complet pour les entreprises qui vendent, entretiennent ou louent des stocks.

par High Meadow Business Solutions

(114 avis)
Voir profil
Logiciel de point de vente performant et abordable ; logiciel de point de vente et de gestion des stocks intégré pour les commerces de détail. Convient aux entreprises disposant d'un ou plusieurs sites. Magasins de mode pour hommes et femmes, boutiques de cadeaux, commerces de détail spécialisés et autres entreprises ayant divers besoins en matière d'inventaire. Logiciel de point de vente performant et abordable ; système de point de vente et logiciel de gestion des stocks intégrés pour les commerces de détail.

par Ricochet

(108 avis)
Voir profil
Ricochet expands and simplifies your retail or consignment shop with powerful and elegant Point of Sale systems. Together with POS, inventory, customer and user accounts, rapid reporting, and dozens of other features, Ricochet's ecosystem lets your store enter inventory more quickly and sell more product. Ricochet is built for a wide variety of retail and consignment stores. Every account gets free training, unlimited support, registers, SKUs, data and more to support growth with a simple price. Powerful retail and consignment solution with integrated POS, inventory management, customer and user accounts, reporting, and more.
Designed specifically with hospitality in mind. It's flexible to all different types and sizes of business. Behind the scenes is a security hardened database of all your most valuable data. You'll get the same kind of big business reporting and analytics tools for all your stores backed up, as everything happens. And it runs on anything: iPad, Android, Mac, PC or even legacy POS hardware, a fully featured, always available, mobile POS. Cloud based Point of Sale Software solution, can be used securely on any device, online or offline. Seamlessly connects to add-ons.
Voir profil
CASHFOOTPRINT is NOT ANOTHER CLOUD POS. CashFootprint is an installed Windows retail point-of-sale application that will organize your inventory, keep track of your customer history, manage employee access and securely process transactions. With integrated features like store credit, loyalty points, and gift card tracking, CashFootprint offers the kind of perks returning customers have become accustomed to. Your Store Can Do More! Do More With CashFootprint - FREE SUPPORT, FREE UPDATES CASHFOOTPRINT is NOT ANOTHER CLOUD POS. Track sales, inventory & more. Secure, fast employee access. One-time purchase ($0/mo)

par Springboard Retail

(64 avis)
Voir profil
Springboard Retail est un système de gestion du commerce de détail et des POS (points de vente) basé sur le cloud. Il est spécialement conçu pour les commerces de détail, par les commerces de détail. Conçue en tenant compte des exigences des commerces de détail et des marques multisites et multicanaux, la plateforme Springboard permet de fournir un service transparent à chaque client, de manière identique, quel que soit l'endroit ou la méthode d'achat. Tirez parti de la fonctionnalité de gestion de commerce de détail performante qui propulse certaines des marques les plus innovantes du commerce de détail et permettez ainsi à votre équipe de vendre plus, de manière rentable. Springboard Retail est plus qu'un simple point de vente ! En savoir plus sur les fonctionnalités de gestion de commerce de détail de niveau entreprise !

par Rain Retail Software

(53 avis)
Voir profil
Rain est un système de point de vente et de site web de commerce de détail basé sur le cloud. Avec Rain, votre inventaire est toujours à jour avec ce qui est vendu en ligne et dans votre magasin. Son interface conviviale vous permet de gérer les clients, la fidélité, les cours, les réparations d'équipements, les bons de commande, les rapports, les événements de calendrier, l'intégration QuickBooks, etc. La suite marketing de Rain vous permettra de rester en contact étroit avec vos clients grâce à l'e-mail marketing et au marketing par message texte. Tous les clients bénéficient d'une assistance illimitée. Saisissez les informations une seule fois et vos points de vente, sites web et sites mobiles se mettront à jour en temps réel. Dossiers, produits et service client illimités.

par POS Nation

(51 avis)
Voir profil
Prenez les commandes des clients, effectuez des transactions ultrarapides par carte de crédit, assurez le suivi des stocks et des produits commandés, suivez votre main-d'œuvre, etc.

par Retail Success

(48 avis)
Voir profil
If you are a retail business that needs more than just a light-weight cloud POS system, POSIM is right for you. We have been offering a hosted on-site solution for brick and mortar retail stores for over 30 years. POSIM is perfect for complex and unique inventory demands and features that other point of sale software does not provide. If your retail shop has POS problems, POSIM has the answer. Built for retail companies that need more than a light-weight cloud POS. POSIM is perfect for complex and unique inventory demands.

par RB Retail and Service Software

(48 avis)
Voir profil
RB Retail and Service Solutions offre aux propriétaires d'entreprises les outils nécessaires pour réussir. C'est une solution logicielle conçue pour votre entreprise, que vous exploitiez plusieurs sites, un seul itinéraire de service ou pour toute autre situation intermédiaire. Solution logicielle de gestion d'affaire.

par GOFRUGAL Technologies

(43 avis)
Voir profil
Le logiciel de point de vente de commerce de détail GOFRUGAL est une solution simple et facile à utiliser, qui peut évoluer pour répondre aux besoins de tous types et de toutes tailles de commerces de détail, que vous exploitiez un seul magasin ou des centaines. Ces systèmes de POS offrent tout ce dont vous avez besoin, de la facturation rapide à la gestion précise des stocks, en passant par la comptabilité. Le POS GOFRUGAL peut s'intégrer à la solution de commerce électronique, pour permettre aux clients de gérer les stocks en magasin et en ligne. Le point de vente GOFRUGAL propose des applications professionnelles, une intégration personnalisée et une assistance 24 h/24, 7 j/7. Solution logicielle de point de vente complète permettant à votre entreprise de fonctionner sans heurts. Obtenez une version d'essai de 15 jours pour expérimenter le logiciel.

par COMBASE

(38 avis)
Voir profil
Le système de caisse pour les commerces de détail KORONA comprend la gestion avancée des stocks, des transactions rapides, des options de paiement modernes, une analyse des produits, un reporting détaillé, des programmes de fidélité et bien plus encore. Toutes les fonctionnalités sont entièrement personnalisables et évolutives pour les commerces de détail de tous les secteurs avec diverses options matérielles. Essayez KORONA gratuitement et configurez une démo complète et personnalisée. Aucun contrat ni frais. Les fonctions de configuration, de formation et d'assistance par téléphone/chat sont incluses dans votre abonnement. Le système de caisse pour les commerces de détail KORONA offre aux commerces de détail un abonnement mensuel et forfaitaire modique avec des fonctionnalités de gestion des stocks et de CRM. Essayez-le gratuitement.
Cash Register Express est une caisse enregistreuse informatisée rentable qui réduit vos coûts d'inventaire, évite les vols et permet de gagner plus d'argent. CRE est le premier système de point de vente basé sur Windows destiné exclusivement aux détaillants et aux vidéothèques. Avec son interface facile à utiliser, gérer votre magasin est un jeu d'enfants. Le suivi des ventes et de l'inventaire, la location de vidéos et d'équipement, la création de comptes clients, les recherches par catégorie et la gestion des livres comptables de votre magasin ne sont que quelques-unes des fonctionnalités de CRE. Système de point de vente basé sur Windows pour les commerces de détail, les vidéoclubs et les restaurants.
Augmentez vos ventes grâce à Hike, un logiciel cloud de commerce de détail tout-en-un avec caisse en magasin, e-commerce, gestion des stocks, application pour iPad en déplacement et analytique puissante. Il fonctionne sur n'importe quel appareil et même hors ligne. Système de caisse cloud destiné à la vente en magasin, en ligne et en déplacement. Utilisez un seul système pour vendre sur tous vos canaux.
#1 Cloud-based Point of Sale Software for Franchises. Highly customizable with the power to scale, our solution empowers franchisors and franchisees to maximize growth, increase sales, streamline operations and lower costs with a single system. Franpos Franchise Management and POS system is full of features to manage the whole network including inventory and employee management, royalty collection, loyalty rewards, automated marketing, online ordering, brand app, and more. Get 30-Day Free Trial! With Franpos you will experience the benefits of cloud technology with a simple to use and beautifully designed POS system.

par RICS Software

(20 avis)
Voir profil
RICS Software est une plateforme de gestion des stocks et de points de vente spécialisée dans les commerces de détail de vêtements, de chaussures et d'accessoires uniquement. Outils de point de vente, contrôle d'inventaire, gestion client et reporting. Service complet d'intégration et d'assistance en direct. Optimisez vos profits grâce à des données améliorées : Prenez de meilleures décisions d'achat, réduisez les coûts et améliorez les flux de trésorerie. Avec données intégrées de catalogues de produits, de budget achat disponible, de comptabilité et d'e-commerce. Point de vente mobile disponible sur les appareils iOS et Android pour une utilisation en magasin ou hors site. Solution web qui fournit un point de vente avec des fonctionnalités de contrôle d'inventaires, de gestion de commerce de détail, de reporting, de base de données client, etc.
Voir profil
Tailored for multi-store APPAREL, FOOTWEAR, SPORTS and GIFT chains. Most comprehensive inventory management in its class. Cloud-based...use anywhere. All US geographies fully supported. We configure for you. Affordable monthly subscription with no commitment. Use existing hardware. Personalized 24/7/365 US based phone support incl. Integration with Magento, Shopify, BigCommerce, WooCommerce and SPS. Chip (EMV) and smartphone payments. EDI capable. Automated sales tax by Avalara (Avatax). Leader in multi-store APPAREL, FOOTWEAR, SPORTS and GIFT chains. Most comprehensive inventory management in its class. 24/7 support.

par Tillpoint

(18 avis)
Voir profil
Tillpoint contient une gamme de plus de 25 applications spécialisées qui vous permettent de gérer tous les secteurs de votre entreprise à partir d'une solution tout-en-un, centralisée et complète. Ce système cloud a été développé pour prendre en charge l'évolutivité et convient aux commerces de détail de toutes tailles, qu'ils possèdent un ou des milliers de magasins. Les entreprises multi-magasins, telles que les chaînes ou les franchises, ont accès à la fonctionnalité de hiérarchie, ce qui permet une gestion et un contrôle faciles des structures commerciales organisationnelles simples à complexes. Tillpoint est un système de point de vente et de gestion de commerces de détail plusieurs fois primé.

par Cashier Live

(17 avis)
Voir profil
Gérez votre magasin grâce à un logiciel de caisse intelligent. Que vous ayez besoin d'encaisser rapidement des ventes, de suivre votre inventaire ou d'afficher des données et des rapports de vente, profitez d'un outil capable de tout faire. Gérez votre magasin grâce à un logiciel de caisse intelligent. Que vous ayez besoin d'encaisser rapidement des ventes, de suivre l'inventaire ou d'afficher des données et des rapports de vente,

par ECi Software Solutions

(13 avis)
Voir profil
Exclusively for lumber and building material businesses, Spruce provides information from point of sale to the integrated general ledger. Integrated business intelligence and tailored dashboard views provide full visibility into customers, orders, inventory and vendors. Spruce simplifies your invoicing processes, saving you time and money. Providing instant access to your wholesaler, co-op, or other vendors makes purchasing fast, helps you improve customer service, and win more orders Spruce is a cloud-based, end-to-end business management software for lumber and building material businesses. Point of Sale Solution.
Enspire Commerce offre une plateforme de point de vente, de mPOS, d'OMS, de PIM, d'e-commerce et revente sans stockage pour les petits et moyens détaillants. Lorsque la gestion des stocks dans plusieurs magasins, la vente en entreprise, l'enregistrement de la vente d'où que ce soit sont importants, cette solution peut aider à créer des ambassadeurs de marque. Une plateforme unique, une approche omnicanale pour fournir les services nécessaires depuis la commande jusqu'à la livraison, en semaines ou en mois.

par Nova Point of Sale

(11 avis)
Voir profil
Nova est une plateforme technologique à service complet, conçue pour générer des revenus pour les entreprises de commerce de détail. Que vous ayez une petite entreprise ou soyez sur le point d'ouvrir votre centième magasin de commerce de détail, Nova a été construit pour vous. Un système de point de vente unique qui résout tous vos problèmes de commerce de détail et augmente vos revenus.

par Retail Express

(11 avis)
Voir profil
Inventory-based retailer? Our intuitive, powerful cloud-based POS, inventory and eCommerce software is trusted by 4000+ Australian & New Zealand retailers. Includes Australian-based personalised support and implementation for all customers as standard. Get access to a single platform to maximise profitability and optimise customer experience across all your bricks-and-mortar and online stores. Perfect for inventory-based retailers inc: APPAREL | FURNITURE | SPORTS | PETS | TOYS | NUTRITION Intuitive, powerful cloud-based POS, inventory and eCommerce software trusted by 4000+ inventory-based Australian & NZ retailers.
Voir profil
POS system designed specifically for thrift stores, building materials reuse stores, and salvage stores. Do round-up donations, color discounts, sold slips, and more. ThriftCart is a full-featured cloud-based retail point of sale system with extra functionality to make it work in the thrift and non-profit world. It's easy enough for volunteer cashiers to learn in minutes. The point of sale system can be further enhanced with donation pickup scheduling and drop off donation tracking. Thrift store point of sale system. Do round-up donations, color discounts, sold slips, and more. Great for non-profits!

par Celerant Technology

(9 avis)
Voir profil
Cumulus Retail offers a simple solution with the power to scale. We know how many hats business owners wear each day and created a POS and eCommerce that simply works well and works right, while enabling a competitive advantage through online marketing services and integrations. In a single system, Cumulus provides everything you need to expand beyond your physical storefront and move into the online world. With hands-on technical support, Cumulus lets you focus on growing your business. Easily manage your store and website as one; mobile point of sale, eCommerce, marketplace integrations, inventory, promotions, loyalty.
EMDI Retail POS is a flexible and customizable system for all retail businesses that seeking a retail point of sale (POS) system that will help to organize better their work. The system can work on any platform, so it is suitable for businesses looking to work on either a tablet or a desktop. With the extended real-time reports you can get a clear view of how individual staff members are performing. EMDI Retail POS is a flexible and customizable system for all retail businesses that seeking a retail point of sale.
Voir profil
Quid POS Smart Vendor offre aux petites entreprises la possibilité d'échanger des biens et des services de manière transparente n'importe où et dans n'importe quelle devise en utilisant leurs appareils intelligents (par exemple une caisse enregistreuse électronique) aussi bien pour la détermination des prix que pour le traitement des transactions. Gérez efficacement les inventaires, le reporting des ventes et les options de paiement. Tout en flexibilité, l'application Android et web synchronisée permet de choisir d'utiliser un appareil mobile ou un ordinateur. Simplifie le travail et augmente la productivité. Plans gratuits, Premium et pour entreprise disponibles. Acceptez différentes devises et options de paiement numérique de manière simple, équitable et sûre pour vos marchandises et services sur des applications Android et web synchronisées.

par Quid Systems USA

(6 avis)
Voir profil
Quid POS Smart Vendor offre aux petites entreprises la possibilité d'échanger des biens et des services de manière transparente n'importe où et dans n'importe quelle devise en utilisant leurs appareils intelligents (par exemple une caisse enregistreuse électronique) aussi bien pour la détermination des prix que pour le traitement des transactions. Gérez efficacement les inventaires, le reporting des ventes et les options de paiement. Tout en flexibilité, l'application Android et web synchronisée permet de choisir d'utiliser un appareil mobile ou un ordinateur. Simplifie le travail et augmente la productivité. Plans gratuits, Premium et pour entreprise disponibles. Acceptez différentes devises et options de paiement numérique de manière simple, équitable et sûre pour vos marchandises et services sur des applications Android et web synchronisées.

par Futura Retail Solutions

(5 avis)
Voir profil
Complete EPOS and retail stock management system for omni-channel retailers. Futura is used all over the world by lifestyle retailers, fashion houses and department stores. Systems cover; EPOS, custmer loyalty, item and stock management, buying, merchandise planning and Business Intelligence, all with fast access to live data to deliver great customer service and drive accurate decision management making. EPOS and Retail management solution provideig businesses with stock management, merchandise planning, inventory control, replenishment.
Alice POS is a cloud-based retail point of sale solution designed for multi-site stores such as franchises, corporate chains or buying groups, as well as individual stores that have the ambition to expand. Alice POS is built to increase revenue and save time while offering multi-store specific features such as inter-store inventory transfers, standardized network pricing, and advanced reports. Easily synch online and in-store sales with Alice eCommerce. All-in-one cloud POS for multi-store vendors (franchise, networks, corporate buying groups) ambitious single location retail stores.

par Shoptiques

(3 avis)
Voir profil
The #1 end-to-end solution designed for boutiques. Manage inventory, customers, staff, and purchase orders and access a full suite of marketing tools to help your business sky-rocket...all on one easy-to-use platform. Made specifically for brick-and-mortar stores to drive sales both in-store and online. All-in-one POS solution with integrated marketing tools designed specifically for brick-and-mortar boutiques.
Cloud based solution for single and multi-location restaurants, retail outlets, memberships and general admission ticketing. Bepoz has the the most configurable and customizable reporting and analytics in the industry. Extremely configurable customer loyalty, promotions, vouchers, memberships, and more are some of the features that set Bepoz aside. Cloud based solution for single and multi-location restaurants, retail outlets, memberships and general admission ticketing.

par Cybertill

(2 avis)
Voir profil
Cybertill's RetailStore platform includes a robust EPoS interface as standard, omnichannel ready and retailer approved. If you are looking for a retail EPoS system that can work across all your sales channels including online, in-store, mobile POS, catalogue, over the phone, RetailStore's cloud EPoS is the answer. Our EPoS is perfect for retailers with one store or hundreds of stores and helps to centrally consolidate all your sales, stock and customer information. A complete EPoS system

par RELAX4ME

(1 avis)
Voir profil
Relax Plus Management Software Cloud a 100% Web Based Program that is designed for the management and control of the single point of sale or chain stores, as well as for the opening of a temporary store. The Software is particularly suitable for sectors that require Variants and Under Variations (Size / Colors) as an example required in the management of Fashion , Clothing, Footwear, Underwear and Sport. Relax Plus POS Cloud for Fashion Store Integrate with your E-Commerce

par GoldTech

(0 avis)
Voir profil
The GoldTech Retail Manager is your complete retail management system which focuses on superior point of-sale (POS), customer relationship management, inventory control, business intelligence/analytics, and more. With 24/7 FREE technical support provided for the life of our software, GoldTech is confident we help you focus on the things that matter your customers and your community. The GoldTech Retail Manager is your complete retail management solution tailored for how you do business.

par Seretos Consulting

(0 avis)
Voir profil
Cloud-based customer loyalty platform that enables businesses to record customer data, manage campaigns and process transactions. Cloud-based customer loyalty platform that enables businesses to record customer data, manage campaigns and process transactions.

par Nextar Software Technology

(0 avis)
Voir profil
WORK FROM PHONE. Manage Sales Products and Customers in the Cloud and Offline. Kyte POS is a Sales app that works as a personal store manager for your small business. Turn your phone into an all-in-one small business with a smart cash register, sales tracker, inventory management and customer care features. Manage Sales Products and Customers in the Cloud and Offline.

par Preferred POS

(0 avis)
Voir profil
Preferred POS software is an application installed on your computer. It is a complete and robust retail solution built with small to medium retail establishments in mind. You can also purchase a full software and hardware package to leave the installation and configuration to us. Preferred POS software is locally installed complete retail solution built with small to medium retail establishments in mind.

par COMPEX Systemhaus

(0 avis)
Voir profil
Open Standards Point of Sale (OS.pos) provides all the functions and interfaces your cash register needs ¿ and it is easily adapted to new requirements. Its modern user interface is appealing and intuitive-to-use. Its back-end handles all necessary functionalities and facilitates compliance. OS.pos is compatible to all ERP systems. It can be run standalone, client, on premise or cloud. OS.pos provides all the functions and interfaces your cash register needs ¿ and it is easily adapted to new requirements.

par Pomodo

(0 avis)
Voir profil
POS For Retail! Gain full control over your sales and inventory, with the reliability of a desktop POS, and the flexibility of a cloud back office. Access your data from virtually anywhere. Pomodo POS is ideal for businesses looking to gain control over their business by managing purchase orders, inventory, customers, sales (both wholesale and retail options available!), and more! All backed with 24/7 support and next business day swap out on hardware! POS For Retail! Gain full control over your sales and inventory, with the reliability of a desktop POS, and the flexibility of a cloud.

par AccelGrid Technologies

(0 avis)
Voir profil
AccelGrid is a suite of seamlessly integrated modules that include Sales, CRM, Inventory, Accounting, Purchasing, HR and more. AccelGrid helps businesses eliminate data re-entry and increase accuracy by offering an integrated platform to manage all business functions. The solution is web-based and fully customizable to suit specific business processes and workflows. AccelGrid is user-friendly by design and can be used across multiple devices. AccelGrid is a business management suite that helps companies become more efficient and profitable.

par Allspoke

(0 avis)
Voir profil
Comprehensive retail management solution built with point of sale, centralized reporting, and control. Comprehensive retail management solution built with point of sale, centralized reporting, and control.

par Arc POS

(0 avis)
Voir profil
Restaurant & Retail Software,600+ Features,Available in 7 Languages- Chinese,Korean,Spanish, Complete Inventory Management,Employee Time Clock,Customer Module,Pizza Setup,Gift & Loyalty Program.Online Analytic Reporting.Online Website Ordering.Direct Accounting Integration like Quick books, Sage and 15 more companies,Direct Payroll Integration like ADT, Gusto, and 10 more companies,50+ Delivery App integration like Uber Eats, Door Dash, Grub Hub, etc, 24X7 Live Tech Support Industries Best Restaurant & Retall POS Software with 600+ features built in along with many integration and 24X7 Live Tech Support.

par 22 DOTS

(0 avis)
Voir profil
Increase revenue and brand loyalty with intelligent customer analyses and smart Point Of Sale (POS) solutions. Increase revenue and brand loyalty with intelligent customer analyses and smart Point Of Sale (POS) solutions.

par PayTouch

(0 avis)
Voir profil
Everything you need to Sell, Manage, and Grow your Business. Point of Sale software that will make your life easier and more profitable.

par StorePoint POS

(0 avis)
Voir profil
StorePoint is a cloud-based restaurant POS system with inventory control and restaurant online ordering capabilities. StorePoint is a cloud-based restaurant POS system with inventory control and restaurant online ordering capabilities.

par Ginkoia

(0 avis)
Voir profil
Ginkoia brings together cash register and inventory management software to drive your point of sale with performance. Ginkoia brings together cash register and inventory management software to drive your point of sale with performance.

par Oliver POS

(0 avis)
Voir profil
Oliver POS is a point-of-sale (POS) system built on top of WooCommerce and seamlessly combines e-commerce and physical stores. Oliver POS is compatible with multiple devices, whether its an iPad, Mac or PC. Third party barcode scanners and cash registers are also supported. Shop owners will have various reporting tools at their disposal so they can easily understand store performance. They will be able to process payment through debit, credit, cash, gift cards or store credit. A Powerful POS System for your WooCommerce Shop.

par StockAgile

(0 avis)
Voir profil
StockAgile is a cloud-based solution that makes the supply chain of the retail companies easier, agile, and more efficient. StockAgile allows to analyse the product life cycle, from its design or purchase, to it is sold to the final customer, offering an omnichannel shopping experience. In addition, it removes the complexity of choosing the right product to design or buy, choosing the right store to increase its sales, or finding a balance between stocks and promotions. StockAgile makes the supply chain of the retail companies easier, agile, and more efficient optimising its operations and experience.

par myBrand

(0 avis)
Voir profil
Brand center for brick and mortar marketing. myBrand continues where other retail IT solutions, like MRM and DAM, stop. myBrand enables marketers to take full control of delivering and maintaining the intended brand experience to all stores and, at the same time, lower operational costs and reduce cycle times. myBrand is closing the gap between digital and physical worlds. Brand center for brick and mortar marketing. Improve the brand experience in your stores by managing your physical brand expressions.

par Sitoo

(0 avis)
Voir profil
Sitoo is one of the most powerful cloud-based Point of Sales platforms for Global retailers. Tailor-made for retail the platform allows customers to move effortlessly through physical and digital stores. Sitoo specializes in large transaction volumes and is adapted to local legal requirements, languages, currencies and payment methods. Today, Sitoo is used by global retailers in the Nordic countries, Europe, the United States and Australia. Mobile Point of Sales platform to embrace the digitalization and meet the new ways of omnichannel shopping.

par Octopos

(0 avis)
Voir profil
Point of sale system tailored specifically for grocery and retail stores. Point of sale system tailored specifically for grocery and retail stores.

par MYDA

(0 avis)
Voir profil
Myda Business Manager is a connected platform with powerful POS, Inventory with Replenishment, Omni Channel & Joint Channel capabilities, Promotions, Bookkeeping, Customer & Loyalty Management, permission driven employee management and more. Retailers, Restaurants and other merchants can tailor business manager to exact workflow and configure to meet your individual business needs whether you own one store or 100s of stores. Gain access to real time Intelligence and predictions via myda insights All in one flexible platform to manage operations, inventory, POS, promotions, customer management, Expenses, Store management and more

par Beesion

(0 avis)
Voir profil
Point-of-sale solution that allows businesses to streamline sales operations, track available inventory and manage orders. Point-of-sale solution that allows businesses to streamline sales operations, track available inventory and manage orders.

par Blue Chip Computers

(0 avis)
Voir profil
POS suite solution that enables businesses to streamline operational processes with reporting, data export, barcode scanning & more. POS suite solution that enables businesses to streamline operational processes with reporting, data export, barcode scanning & more.

par MicroTelecom Systems

(0 avis)
Voir profil
POS solution that helps small to large retailers manage promotions, rebates, payments, accounting and more. POS solution that helps small to large retailers manage promotions, rebates, payments, accounting and more.

par Shireburn Software

(0 avis)
Voir profil
POS solution for retail and catering businesses that helps manage sales via stock receipting, barcoding, order management & more. POS solution for retail and catering businesses that helps manage sales via stock receipting, barcoding, order management & more.

par NEXTAXE

(0 avis)
Voir profil
Fully-featured point of sale system with eCommerce integration and digital catalog. Fully-featured point of sale system with eCommerce integration and digital catalog.

par Octopus Retail Management

(0 avis)
Voir profil
Cloud-connected and end-to-end retail management solution that drives customer engagement for retail and restaurant SMBs. Cloud-connected and end-to-end retail management solution that drives customer engagement for retail and restaurant SMBs.

par CompuByte POS

(0 avis)
Voir profil
Point of Sale Software for retail stores that comes with inventory tracking and photo identification. Point of Sale Software for retail stores that comes with inventory tracking and photo identification.

par Roxfortech Infosolutions

(0 avis)
Voir profil
Online cloud based Billing Software for Retail shops. Modernise your retail outlets with POS billing, Inventory Management Software, & Customer Management. Built for supermarkets, grocery stores, retail cloth shops, pharmacies, and businesses of all kinds and sizes. Connect and ease your multi-store retail operations, and work across multiple devices: web browsers, android mobiles, tablets, iPad, and POS machines and more. Cloud-based POS Billing & Retail Store Management Software System made for businesses of all kinds and sizes.

par Retail Management Hero

(0 avis)
Voir profil
A complete retail point-of-sale for retailers to efficiently manage back office and POS activities. A complete retail point-of-sale for retailers to efficiently manage back office and POS activities.

par Growsoft US

(0 avis)
Voir profil
Point of sale system that assists users with inventory management, credit sales tracking, invoicing, and more. Point of sale system that assists users with inventory management, credit sales tracking, invoicing, and more.

par DM Informatica

(0 avis)
Voir profil
DM Information offers a shop automation solution for Italian retailers. All transactions are tracked and given with real-time data. DM Information offers a shop automation solution for Italian retailers. All transactions are tracked and given with real-time data.

par GenioSoft

(0 avis)
Voir profil
Vetrine is a retail management software for Italian businesses. It includes invoicing, inventory, sales tracking, eCommerce and an app. Vetrine is a retail management software for Italian businesses. It includes invoicing, inventory, sales tracking, eCommerce and an app.

par Epicor Software

(0 avis)
Voir profil
More than 7,000 businesses depend on Epicor Eagle software to help power point-of-sale activities; manage inventory and pricing; utilize integrated accounting tools; monitor for loss prevention and much more. More than 7,000 businesses depend on Epicor Eagle software to help power point-of-sale activities; manage inventory and pricing.