64 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit
FlexO est un système de gestion et d'analyse pour la réservation de salles et bureaux d'entreprise. FlexO est disponible sous forme de licence permanente ou d'abonnement et se connecte à votre système d'agenda d'entreprise tel qu'O365, Exchange ou G Suite. Pour une solution de partage de bureaux, vous pouvez déployer Desk Navigator et réserver à l'aide d'une carte NFC ou un PIN. Grâce aux capteurs IoT, obtenez des informations précises sur l'occupation de tous vos locaux et bureaux. En savoir plus sur FlexO FlexO vous permet de gérer sereinement tous vos bureaux, salles et locaux et de mesurer leur taux d'occupation grâce aux capteurs IoT intégrés. En savoir plus sur FlexO
Réservez des salles rapidement. Réduisez le taux de non-présentation. Optimisez la disponibilité. Pour faciliter la réservation de vos salles, OfficeSpace s'intègre à votre agenda et à vos mises à jour de disponibilités en temps réel. Vous pouvez consulter les fonctionnalités disponibles pour chaque salle et les réserver depuis tout type d'appareil. Grâce à sa suite d'outils puissants visant à vous permettre de gérer chaque aspect de votre lieu de travail, OfficeSpace représente tout ce dont vous avez besoin pour simplifier la réservation de vos salles et offrir aux employés un environnement de travail idéal. Réservez une démonstration et découvrez pourquoi les entreprises aiment OfficeSpace. En savoir plus sur OfficeSpace Software Réservez rapidement des salles depuis tout type d'appareil. Réduisez le taux de non-présentation. Optimisez l'espace. OfficeSpace facilite la réservation de salles pour vous et vos employés. En savoir plus sur OfficeSpace Software
(0 avis)
Voir site web
Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model One device offers a smooth experience for users who prefer a complete solution over hardware bundles. RD6 supports direct integration with Outlook, Exchange, Office 365 & G-Suite. RD6 has all features typically required, incl Digital Signage capabilities & Code/NFC/RFID authentication. En savoir plus sur Room Display 6 Easy-to-use, advanced when you need. Meeting room booking displays and beyond. En savoir plus sur Room Display 6
La planification des espaces partagés dans un grand bureau peut représenter un défi. Conçue spécifiquement pour ce type d'utilisation, Skedda est une solution idéale pour gérer les salles de réunion, les salles de conférence, les ressources d'entreprise et les salles de présentation. Skedda permet de garantir que les espaces sont réservés de manière équitable, que les questions de confidentialité et de responsabilité sont respectées par tous les utilisateurs tout en évitant les problèmes de doubles réservations ! Gérer la demande de vos salles de réunion devient un jeu d'enfant avec Skedda.
Office Tracker vous offre une solution de gestion de bureau complète qui simplifie la planification, la gestion client, la gestion du temps et les communications de groupe. Office Tracker permet à tout votre bureau d'économiser du temps, d'éliminer les erreurs et d'améliorer sa productivité. Automatisez l'ensemble de votre processus de planification tout en planifiant et en partageant des informations pour vos collaborateurs, salles et ressources. Partagez des emplois du temps pour les rendez-vous, les réunions de groupe, les salles de conférence, les ressources, les installations, etc.
FMS:Employee est une plateforme de planification intégrée qui stimule la productivité des employés grâce à une gestion intelligente et intuitive de l'espace de travail. Avec des solutions de partage de bureau, des plans d'étage interactifs, un système de réservation de salles de réunion et un affichage dynamique, l'éditeur permet de créer un meilleur environnement de travail et d'offrir une expérience de qualité aux employés. Une API graphique pour Outlook et des fonctions de planification sur mobile permettent de créer un lieu de travail numérique consolidé pour les employés distants, mobiles et répartis sur plusieurs sites. Les capteurs IoT donnent un aperçu des taux d'utilisation pour créer des environnements de travail plus flexibles. FM:Interact permet aux entreprises d'améliorer la gestion de leurs espaces, occupations, biens, déménagements, entretiens, baux et propriétés.
iOFFICE considère que la réservation d'une salle de réunion doit être la partie la plus simple de votre journée. Ce logiciel de réservation de salles vous facilite déjà la tâche, mais il a voulu aller encore plus loin : c'est maintenant aussi simple que de vous promener dans une salle et de regarder par la fenêtre. Avec Space Panels, vous pouvez transformer n'importe quel iPad en un panneau de planification de salles pour créer de nouvelles réservations, prolonger ou écourter une réunion, soumettre des demandes de services, etc. Avec iOFFICE Space Panels, vous pouvez créer de nouvelles réservations, prolonger ou écourter une réunion et soumettre des demandes de services.
CalendarWiz offre tout ce dont les organisations ont besoin dans un calendrier unique. Stimulez la communication avec les fonctionnalités de calendrier partagé, les plug-ins de sites web et l'application mobile. Les nouvelles fonctionnalités incluent Inviter avec confirmation de présence, Gestionnaire d'images et de fichiers et Envoyer un e-mail aux abonnés avec un formulaire d'inscription. Assistance gratuite par e-mail incluse dans tous les forfaits. CalendarWiz offre tout ce dont les organisations ont besoin dans un calendrier unique. Un lien à partager. Un clic pour mettre à jour tout le monde.
Joan est une solution simple pour gérer les salles de réunion, optimiser l'utilisation de vos salles de conférence et afficher des informations pertinentes là où elles sont le plus utiles. Elle est approuvée par de nombreuses entreprises du Fortune 500 et utilisée quotidiennement par plus de 800 000 employés de bureau à travers le monde. Joan vous permet d'éviter les doubles réservations, les interruptions de réunion, les réunions fantômes et la recherche quotidienne de salles de réunion disponibles lorsque vous en avez le plus besoin. Organisez de meilleures réunions avec Joan.
Logiciel de réservation de salle simple et efficace. YArooms vous aide à planifier vos salles de réunion. Logiciel de réservation de salle simple et efficace. YArooms vous aide à planifier vos salles de réunion.
La plateforme d'expérience sur le lieu de travail Teem intègre des suites dynamiques d'outils sur le lieu de travail physique et numérique. Les outils de réunion axés sur les employés, les affichages de salles de conférence, la gestion des visiteurs, etc., fonctionnent ensemble pour faire apparaître des données sur l'utilisation des espaces et des installations. Des entreprises innovantes comme Box, LinkedIn, GE, Boston Consulting Group et Airbnb utilisent Teem pour accroître la productivité des employés et faciliter la prise de décision axée sur les données. Plateforme d'analyse de lieu de travail basée sur le cloud qui aide les entreprises à optimiser l'utilisation de l'espace de travail et l'efficacité des employés.
Planification en temps réel, tableaux d'état et cartes pour les salles de réunion, les bureaux et les collaborateurs dans votre bureau. La plateforme Robin évolue aux côtés de vos calendriers Outlook ou Google existants. Toutes les mises à jour d'une salle de réunion ou d'un espace de travail sont automatiquement synchronisées avec la totalité du calendrier du bureau via le tableau de bord web, l'application mobile ou l'affichage de salle. Aujourd'hui, Robin organise des réunions, des espaces de travail et des personnes dans des milliers de locaux à travers le monde. Planification en temps réel, tableaux d'état et cartes pour les salles de réunion, les bureaux et les collaborateurs dans votre bureau. Utilisez n'importe quel appareil ou calendrier.
Events2HVAC est un moyen facile d'économiser de l'énergie, du temps et de l'argent. Ce logiciel réduit la consommation d'énergie de 20 à 40 % en configurant le CVC en fonction des espaces non utilisés entre les événements. Les périodes pré-démarrage assurent un confort optimal dans les chambres dès le début des événements. Les gestionnaires économisent entre 2 et 20 heures par semaine en ne saisissant aucun horaire exceptionnel pour les événements spéciaux. Les coûts d'énergie sont réduits en moyenne de 0,50 $ par pied carré chaque année. Events2HVAC est performant, flexible et compatible avec de nombreux systèmes. Ce logiciel est comme un pilote automatique pour les gestionnaires d'installations. Ce logiciel réduit la consommation d'énergie de 20 à 40 % en configurant le CVC en fonction des espaces non utilisés entre les événements. Performant, flexible et compatible avec de nombreux systèmes.
Priava offers a real time meeting room booking system, enabling you to view availability and book a meeting room and resources instantly, and eliminate double handling of booking requests. Priava provides medium to large corporate meeting spaces, universities and local government organisations an easy-to-use web interface. The software requires minimal training, and offer tools such as multi-room availability, reporting, CRM, catering, business intelligence, equipment and resource requirements. Priava is a cloud-based venue and event management solution aimed at venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia.
Rendezvous Workspace est une solution logicielle de pointe qui transforme la façon dont votre personnel réserve vos salles de réunion et espaces de travail partagés. Il permet aux membres du personnel d'accéder à toutes les installations, équipements et services dont ils ont besoin, y compris le matériel audiovisuel, la vidéoconférence et les services de traiteur. Rendezvous Workspace s'intègre parfaitement aux solutions d'affichage dynamique afin que les participants aux réunions bénéficient de la meilleure expérience possible. Des fonctionnalités de reporting avancées vous permettent de gagner du temps et d'utiliser efficacement vos différents espaces. Peut être utilisée partout dans le monde pour améliorer l'utilisation des salles et espaces afin d'organiser des réunions parfaites à chaque occasion.
Event Booking Engines is a cloud based Event Booking solution for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups. We provide event based CRM, online payments, proposal and contract management, online contract signatures, BEO's, calendar, multi-location and room scheduling, staff scheduling, documents, ticket sales and lead tracking. We offer many product integrations as well. We help you to easily and centrally manage your business, save time, increase revenue and improve cash flow. Event Booking and Online Payment solution for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
Meeting Hub is branded to look and feel like an extension of your website and provides integrated, purpose-built meeting room booking software allowing users to book with live availability and pricing. Automated booking confirmations come from you, branded as you. Meeting Hub provides a comprehensive dashboard allowing you to manage all aspects of your bookings from refunds and cancellations to rescheduling, adding additional charges or resending a confirmation. Provides purpose-built meeting room booking software that integrates seamlessly with your website.
Our cloud-based conference room scheduling software allows your employees to use a web and/or mobile (Android/iOS supported) application to view available meeting space in real-time and instantly reserve a meeting room anywhere and at any time ensuring that conference room scheduling is intuitive, seamless and friction-less. Book meeting space in real-time with Samsung SDS.
TouchPoint est un système de gestion des visiteurs et de portail matériel primé qui enregistre et suit le mouvement du visiteur et du matériel à l'intérieur et à l'extérieur de l'organisation. TouchPoint a beaucoup de sécurité avancée et des fonctionnalités faciles à utiliser et est maintenant disponible en plusieurs variantes : applications mobiles, tablettes, liens web et des kiosques. www.visitordelight.com Obtenez TouchPoint pour automatiser votre processus de gestion de visiteur et de porte.
Remove the friction and complexity of meeting room scheduling. Condeco Meeting Room Booking Software helps to maximize meeting room space, reduce administration time and introduce smarter booking processes into the workplace. Our cloud-based solution enables you to schedule and manage meeting rooms, visitors, hospitality, services and video conferencing in one globally scalable system. Simplify all your meeting room, visitor and vendor management into one globally scalable, easy-to-use solution.
ecobook is a state-of-the-art room, desk and resource booking system that brings together various tools into one interface. ecobook provides a simplified interface to manage your space. With granular control over access, rooms, desks and resources can be better managed so that problems such as conflict of bookings, updating multiple systems and email coordination are eliminated. ecobook provides room, desk and resource booking system to transform your workspace into a smart office.
Bisner est la plateforme de réservation de salles en ligne qui permet de programmer en temps réel des salles de réunion, des bureaux ou des locaux : elle est accessible à tout moment à partir d'appareils mobiles, d'ordinateurs de bureau et d'écrans de salle. Outil de réservation de salle facile à utiliser avec une présentation simple et organisée de la disponibilité des salles pour éviter les conflits de planification et les malentendus. Cette plateforme fournit des informations utiles sur l'utilisation des salles et des modèles de réservations et d'annulations pour une plus grande efficacité de l'espace de bureau. Réservez une salle de réunion avec n'importe quel appareil : votre ordinateur de bureau, sur votre téléphone ou directement sur l'écran à l'entrée de la salle de réunion.
An entirely new, non-intrusive, solution to optimise your use of office space - showing busy employees which rooms are vacant, even if the online calendar says they're booked. WheresFree: 1. Increases meeting room availability 2. Enables agile room and meeting scheduling 3. Informs site managers' floor space configuration decisions 4. Offers the most seamless integration to Microsoft Office available, simplifying the MS Outlook booking process and minimising the learning curve for users. Helps organisations and employees make optimum use of their meeting space.
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment. Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment.
AgilQuest delivers workspace and meeting room booking software solutions for the modern workplace, alongside workplace analytics to answer your long and short term utilization questions. Our people-focused solutions help companies from enterprise to startup provide freedom and flexibility for employees, and measure and manage space, on-premise or in the cloud. AgilQuest solutions work on multiple interfaces including web browsers, smartphones, tablets, kiosks and digital signage. Workplace booking software for organizations who wish to provide freedom and flexibility for employees or share space with others.
Bookitwise conference Room Booking System helps you to boost your meeting room space, lessen administrator time and bring more intelligent booking methodologies into your work environment. Key characteristics incorporate full joining with MS Outlook, Resource Reservation and Video Conference room booking. We additionally offer intelligent room signage and Mobile Room Booking. Smart Conference Room Booking System make more dynamic working environment!
Smart meeting room management system that uses sensor and iPad displays to eliminate room conflicts. Smart meeting room management system that uses sensor and iPad displays to eliminate room conflicts.
Real-time scheduling for meeting rooms! Set flexible user access rules & allow users to easily book rooms on the go or on demand using our mobile-friendly web application or booking kiosks. Display real-time room activity on facility maps, track actual usage with check-in/out procedures & integrate with your existing Outlook or Google calendars. Join our growing user base of 13,000+ people around the world and visit our website to begin your free trial today! Real-time scheduling for meeting rooms. Join our growing user base of 13,000+ people around the world & start your free trial today!
Hamilton Meeting vous offre la possibilité de contrôler efficacement la réservation de salle de réunion, la gestion de salle, et tous les services associés. Cette solution s’intègre facilement à votre environnement et s’adapte à vos besoins. Une application de gestion et de planification de salle de réunion automatisée, flexible et rapide.
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings. Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings.
Helps make meetings more manageable, with meeting booking, visitor management, and digital displays. Helps make meetings more manageable, with meeting booking, visitor management, and digital displays.
Smartway2 meeting room booking software is # 1 for flexibility and ease-of-use. Boost collaboration and transform employee experience by changing the way people book meeting rooms, desks and facilities. Very low cost, fast implementation. Powerful workspace analytics. Create a more agile workplace and increase productivity. Smartway2 meeting room booking software is # 1 for flexibility and ease-of-use. Low cost, fast implementation. Integrates with Outlook.
Employee app with AI powered room booking leveraging O365, GSuite and user location. Employee app with AI powered room booking leveraging O365, GSuite and user location.
Display your room schedule on a wall mounted tablet. Works with GSuite, Office 365 and more. Get a read-only display for free, or enjoy advanced features like booking from the display, finding free rooms, custom branding and more for just $5 per month. Try it free for 30 days! Display your room schedule on a wall mounted tablet. Works with GSuite, Office 365 and more. Book from your calendar or the display.
Voir profil
Unique Digital Signage applications for classrooms, exhibits, government, meeting facilities, venue and churches. Unique Digital Signage applications for classrooms, exhibits, government, meeting facilities, venue and churches.
(0 avis)
Voir profil
Scheduling Solution for conference rooms, workspaces, desks, car parking spaces, equipment, hoteling and HotDesking so office managers can accommodate the occasional needs of mobile workers while reducing the rent. Desk/Flex lets employees reserve space in advance or claim a desk right now. It adjusts the telephone switch (PBX) so that calls ring at the 'desk du jour.' DeskFlex includes check-In, point-&-click floor maps, web browser, local kiosk, outlook integration, conference room schedule. Hotel management and HotDesking software that assists managers with floor mapping, room display and Microsoft integration.
(0 avis)
Voir profil
Ce gestionnaire de salle comble le fossé entre votre système de calendrier existant et l'espace de travail physique. Meetio Room possède une interface simple et intuitive basée sur le système de feux de circulation, bien connu de tous. Il s'agit d'une extension de votre système de planification actuel qui se connecte de manière transparente aux ressources de votre salle. Gestion centralisée de toutes les tablettes dans l'application web basée sur le cloud : aucun logiciel ni serveur supplémentaire requis ! Ce gestionnaire de salle comble le fossé entre votre système de calendrier existant et l'espace de travail physique. Logiciel très simple à utiliser.
(0 avis)
Voir profil
Smart technology enables effective management and planning of company meetings, makes company processes simpler and helps to use company space in a better way. Ad hoc booking of your meeting on the touchscreen panel directly at the meeting room and a number of unique functions which help you plan and organize your meetings effectively in sync with Microsoft Exchange, Office 365 or G Suite. MeetingRoomApp offers a number of hardware devices supporting the most commonly used platforms. Modern and globally renowned meeting room booking system for iPads and Android devices in sync with Exchange, Office 365 and G Suite.
(0 avis)
Voir profil
Single view conference room booking platfrom that comes with meeting room digital signage solution competible with any hardware. Single view conference room booking platfrom that comes with meeting room digital signage solution competible with any hardware.
Voir profil
Effectively manage your business office with employee communication, bookings, and built in IoT connectivity. Effectively manage your business office with employee communication, bookings, and built in IoT connectivity.
(0 avis)
Voir profil
The AskCody Meeting Room Booking Platform and our add-ons are driving massive efficiencies through a more modern solution than what was historically done with manual processes or a handful of point solutions. AskCody's platform lives alongside and integrated with your existing Outlook or Office 365 calendars driving employee productivity and operational efficiency. Organizations should not be stuck with the products of yesterday, creating the workplace of tomorrow. One unified solution for Meeting Room Management built for Outlook and Office 365 helping organizations achieve meeting excellence.
(0 avis)
Voir profil
Roombelt is a meeting room display system focused on simplicity and reliability. It provides a beautiful (and customizable) user interface that will be easily understood by your employees and visitors. The product not only provides visibility on conference room usage but also allows to easily book any available meeting room for a quick meeting. Moreover, with the "dashboard" view you can list upcoming meetings in all conference rooms on a single display. Beautiful meeting room schedule displays for your office.
(0 avis)
Voir profil
A hot desk system that allows desk and meeting room bookings. Book your workspace via smartphone app, website or smart kiosk. A hot desk system that allows desk and meeting room bookings. Book your workspace via smartphone app, website or smart kiosk.
UcaL is a meeting room booking software that simplifies checking the availability of a workspace and meeting rooms. UcaL is a meeting room booking software that simplifies checking the availability of a workspace and meeting rooms.
(0 avis)
Voir profil
Meeting4Display - management and reservation software for meeting rooms. With Meeting4Display, you can display a meeting rooms status and schedule on touch screens displayed at the rooms entrance. The software can be synchronized with your Exchange, Office 365 or Google Calendar (G Suite) mailbox. With Meeting4Display, you can display a meeting rooms status and schedule on touch screens displayed at the rooms entrance.
(0 avis)
Voir profil
Ping is a meeting room booking solution for workplace pioneers. Use Ping to find and book the right room fast, collect data on rooms usage, and free up unused space. So your teams can get the space they need and do their best work. Our cloud-based tools enable you to manage your meeting rooms and setups across different locations, buildings and floors. All in one globally scalable system. Our analytics feature will help you to understand how your office is used and what teams might be missing. Use Ping to find and book the right room fast, collect data on usage, and free up unused space. So your teams can focus on their work.
(0 avis)
Voir profil
Booking ONE is an essential tool in corporate environment for raising productivity by centralized meeting room scheduling, based in Hong Kong. Booking ONE is an essential tool in corporate environment for raising productivity by centralized meeting room scheduling, based in Hon
(0 avis)
Voir profil
Space Connect enables you to integrate your meeting room bookings and meeting room management with visitor management, mobile app and space usage analytics, plus desk management, for 1 fixed low monthly fee. Standout Meeting features include calendar integration, catering, conference call and Visitor integration. With Space Connect you won't be locked into a min term contract. Plus you can easily configure the platform yourself and be up and running same-day (or we can do it for you). Use our Visitor-integrated Meeting Room app to book any meeting space, book catering and invite meeting attendees from your phone.
(0 avis)
Voir profil
Space management software that helps managers with everyday tasks and empowers them to focus on coworkers. Space management software that helps managers with everyday tasks and empowers them to focus on coworkers.
(0 avis)
Voir profil
Delibroom is a meeting room booking and scheduling system. Book a particular meeting room for a needed period in a built-in planner directly on a smartphone. Create a vivid schedule of personal meetings, track and join the meetings of your team members. You can perform a quick reservation, shift, prolong or finish earlier any meeting, depending on the situation. The system requires only personal smartphones and optional tablets near the meeting rooms. The system that simplifies meeting room management. Book a room in a built-in planner on a phone or create a meeting schedule.
Voir profil
With our reliable booking tool, your users can easily make reservations and place orders online. EZbooking works right out of the box and puts you in control with flexible access right settings, real time calendars, usage tracking, reporting and much more. We are here for you if questions arise. Get fast solutions with the help of our competent and committed support team. EZbooking lets you manage shared resources with ease from anywhere, at any time and with any device
(0 avis)
Voir profil
Skedway works anywhere, in any device, with or without Office 365 and G-Suite, according to your office and employees preferences. You may choose among many touch displays or even, just use a QRCode sticker on your desk or room. Smart office solution for meeting room booking and hoteling with integration with Office 365 and Google Calendar.
(0 avis)
Voir profil
A complete technology solution to digitize your workspace and create a better employee experience. Helps use spaces optimally, enhance energy efficiency and make operational improvements. AI & IoT powered digital workspace solution. An integrated solution with social intelligence for the ultimate employee experience.
Meeting Room Booking System
(0 avis)
Voir profil
Clearooms is an easy way to secure your meeting room and ensure its yours. Integrate the meeting room booking software with your Outlook or GSuite calendar and have clear room availability displayed beautifully on any device outside each meeting room in your office. Customise the app to fit seamlessly with your brand, or customise each meeting to welcome and impress your clients. Integrate, customise then display the app on any tablet device outside your meeting rooms to show clear room availability.
(0 avis)
Voir profil
eMeeting is the innovative system for booking and scheduling meeting rooms and shared workspaces. It is ideal for the management of conference rooms and company areas used for coworking, training and meetings; thanks to a simple touchscreen device, it ensures to organizer program the meeting a few click by approaching his badge or using the assigned unique code. Moreover, eMeeting ensures control of participants and time spent in accordance with COVID-19 security procedures. eMeeting is the system for booking meeting rooms and shared workspaces: it ensures manage your reservation with a few clicks.
(0 avis)
Voir profil
Web App Software for your conference rooms that works with G Suite / Office 365 calendars. Conferfly will save time, money and make your meetings more productive. for more check https://conferfly.com Web App Software for your conference rooms that works with G Suite / Office 365 calendars. Conferfly will save time, money and make you
(0 avis)
Voir profil
Each organisation that uses Roomr have abbility to define number of spaces (phisical locations, rooms, open-spaces) which might be booked by employees or people that need to have access to. Define spaces which can be booked by employees.
With some of the best reliability and well refined user experience, Centralise Meeting Rooms is a breeze to configure and for your team to use. Our apps are now contactless enabled - meaning your users don't need to touch the screen, instead they scan a QR barcode with their phone using a fast and secure mobile site to book, confirm and manage meetings. You can also switch this off if it's not right for you. Try our apps today to see how customisable and easy it is for yourself. Try a totally new, touchless enabled, experience for Meeting Room displays. Get set up in under 5 minutes.
(0 avis)
Voir profil
Booking system to connect people in an agile workplace. Booking system to connect people in an agile workplace.
(0 avis)
Voir profil
A meeting room and desk booking platform designed for agile workplaces to manage their facilities and resources. A meeting room and desk booking platform designed for agile workplaces to manage their facilities and resources.
(0 avis)
Voir profil
Mazvo is a modern meeting room scheduling and event management system designed for colleges, universities, churches, k-12 schools, hospitals, and other non-profits. With Mazvo, it is simple to manage all of your event details in one system accessible from any Mac, PC, Tablet or Phone. With Mazvo you can: Take online requests for events - Manage room setups, AV, Catering - Check room availability, Generate event invoices - Create detailed reports - Manage all your events from start to finish Modern meeting room scheduling and event management system designed to eliminate double bookings. With Mazévo, it is simple to manage a
eFACiLiTY Facility Booking System eliminates the hassles involved in scheduling meetings, booking the required meeting rooms, inviting external and internal visitors, getting the meeting room cleaned before and after the meeting, order refreshments, book car parking spaces, etc., and all this can be done using a single interface. Meeting rooms, conference halls, office space, auditoriums, sports facilities, high-cost equipment, training facilities, etc., can be booked seamlessly. A web-based facility reservation software to manage shared and rentable facilities/resources/equipment by businesses within a building.