118 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit
Intégrez Windward à votre application pour fournir à vos utilisateurs les magnifiques documents dont ils ont besoin, rapidement et facilement. En savoir plus sur Windward Core
Intégrez Windward à votre application pour fournir à vos utilisateurs les magnifiques documents dont ils ont besoin, rapidement et facilement. En savoir plus sur Windward Core
Intégrez Windward à votre application pour fournir à vos utilisateurs les magnifiques documents dont ils ont besoin, rapidement et facilement....
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Automatisez la gestion et la rédaction de vos documents. Rejoignez plus de 120 000 utilisateurs dans plus de 50 pays, provenant de cabinets juridiques de premier plan et d'entreprises du F500 comme PwC. En savoir plus sur Legito
Automatisation des documents et assemblage de contrats ; flux de travail intelligents, approbations et gestion des documents ; signature électronique avancée. Retrouvez toutes ces fonctions au même endroit avec Legito, votre espace de gestion des documents intelligent. En moins de deux heures, cette solution prête à l'emploi vous permet d'automatiser des documents qui se rédigent quasi automatiquement. Plus de 120 000 utilisateurs dans 50 pays, provenant d'entreprises et de cabinets juridiques de premier plan, utilisent Legito pour gérer des documents, notamment LexisNexis, PricewaterhouseCoopers, Skoda Auto et le Groupe Société Générale. En savoir plus sur Legito
Automatisation des documents et assemblage de contrats ; flux de travail intelligents, approbations et gestion des documents ; signature électronique avancée. Retrouvez toutes ces fonctions au même end...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Precisely est une plateforme d'automatisation et de gestion des contrats. Créez, signez, analysez et collaborez sur tous vos contrats en un seul endroit. En savoir plus sur Precisely
Precisely est une plateforme cloud de gestion et d'automatisation des contrats. Création automatisée de contrats, flux de travail d'approbation, signatures électroniques, archivage numérique et surveillance intelligente en un seul endroit. En savoir plus sur Precisely
Precisely est une plateforme cloud de gestion et d'automatisation des contrats. Création automatisée de contrats, flux de travail d'approbation, signatures électroniques, archivage numérique et surveil...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Créez des documents, des propositions, des présentations PPT et des tableaux Excel à l'image de la marque de manière cohérente. Gérez facilement votre marque en ligne. En savoir plus sur BrandOffice
BrandOffice, développé par BrandQuantum est une solution logicielle qui s'intègre parfaitement à Microsoft Office pour permettre à chaque employé de l'organisation de créer automatiquement des documents à l'image de la marque de manière cohérente, des présentations PowerPoint et des rapports Excel et garantir que la marque reste pertinente en fonction de son évolution. En savoir plus sur BrandOffice
BrandOffice, développé par BrandQuantum est une solution logicielle qui s'intègre parfaitement à Microsoft Office pour permettre à chaque employé de l'organisation de créer automatiquement des document...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Une nouvelle norme en matière de génération de documents pour les services informatiques. Générez dynamiquement des cahiers de charges, des structures de répartition du travail et des listes de prix en un clic. En savoir plus sur ScopeStack
Une nouvelle norme en matière de génération de documents pour les services informatiques. Générez dynamiquement des cahiers de charges, des structures de répartition du travail et des listes de prix en un clic. La plateforme d'automatisation préalable à la vente de ScopeStack simplifie la génération rapide et précise de cahiers de charges, réduisant ainsi les risques tout en stimulant la productivité. En savoir plus sur ScopeStack
Une nouvelle norme en matière de génération de documents pour les services informatiques. Générez dynamiquement des cahiers de charges, des structures de répartition du travail et des listes de prix en...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Transformez vos processus axés sur les documents et autonomisez les utilisateurs professionnels grâce à la génération et à l'automatisation de documents de pointe. En savoir plus sur Xpertdoc
La solution innovante et intuitive d'automatisation produit et de création de documents de Xpertdoc vous permet de simplifier, d'optimiser et d'automatiser les processus uniformes en matière de création, de génération, de gestion, de réalisation, de stockage et de signature électronique de documents améliorés. Le tout plus rapidement, afin de bénéficier de communications plus fluides, de processus métiers accélérés, d'une productivité accrue et d'une dépendance moins marquée envers les équipes informatiques. De plus, l'éditeur offre des intégrations aux principales plateformes CRM (Customer Relationship Management) et principaux systèmes d'entreprise tels que des outils ERP (Enterprise Ressource Planning), CPQ (Configure, Price, Quote), ECM (Enterprise Content Management), etc. En savoir plus sur Xpertdoc
La solution innovante et intuitive d'automatisation produit et de création de documents de Xpertdoc vous permet de simplifier, d'optimiser et d'automatiser les processus uniformes en matière de créatio...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Nintex Drawloop DocGen® pour Salesforce permet à toute personne d'automatiser facilement la création de documents stratégiques. En savoir plus sur Nintex Drawloop DocGen for Salesforce
Nintex Drawloop DocGen® pour Salesforce simplifie la création de documents en utilisant les mêmes données et documents que vous utilisez aujourd'hui, transformant les documents en processus métier automatisés qui accélèrent les ventes et les résultats. Les processus de création de documents peuvent être activés en un clic, par lot ou par flux de travail, les utilisateurs n'ayant jamais à quitter le logiciel Salesforce, qu'ils connaissent bien. Nintex Drawloop vous aide à accélérer les ventes et les services en vous permettant de créer rapidement des devis, des offres, des contrats, etc. En savoir plus sur Nintex Drawloop DocGen for Salesforce
Nintex Drawloop DocGen® pour Salesforce simplifie la création de documents en utilisant les mêmes données et documents que vous utilisez aujourd'hui, transformant les documents en processus métier auto...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Seismic est le chef de file mondial des solutions d'aide au marketing et à la vente.
Seismic est le chef de file mondial des solutions d'aide au marketing et à la vente. Il permet d'améliorer le taux de conversion et de faire grimper les ventes tout en amplifiant l'impact du marketing sur les résultats. De grandes sociétés utilisent Seismic pour faire croître la productivité de leur force de vente en distribuant automatiquement à tous les commerciaux des informations pertinentes et du contenu personnalisé adaptés à toutes les interactions avec les acheteurs.
Seismic est le chef de file mondial des solutions d'aide au marketing et à la vente. Il permet d'améliorer le taux de conversion et de faire grimper les ventes tout en amplifiant l'impact du marketing ...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Version d'essai gratuite, version complète disponible à partir de 29 $/mois. Créez un document intelligent (PDF, Word, etc.) en toute simplicité, fusionnez-le avec des données et opérez où vous le souhaitez.
Version d'essai gratuite sans risque avec tests illimités. Les plans commencent à 29 $ par mois - Formstack Documents automatise la création de votre document afin que vous n'ayez plus jamais à copier-coller ! Fusionnez automatiquement les données du Cloud en un document PDF, Word, Excel ou PowerPoint, en un instant et sans lever le petit doigt. Il s'agit de créer un document (ou un modèle) dans WebMerge, de l'intégrer aux services les plus populaires pour envoyer vos données à ce document et recevoir au final une copie fusionnée. Sans couture. Automatique. Simple.
Version d'essai gratuite sans risque avec tests illimités. Les plans commencent à 29 $ par mois - Formstack Documents automatise la création de votre document afin que vous n'ayez plus jamais à copier-...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions.
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions.
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions....
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Free legal documents for startups.
Free legal documents for startups.
Free legal documents for startups....
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
HotDocs est un logiciel leader dans le secteur, qui automatise la production de documents pour des milliers d'organisations du monde entier.
HotDocs est l'outil n° 1 dans le monde de l'automatisation de documents (également connu sous le nom de génération ou d'assemblage de documents). HotDocs vous donne la possibilité de convertir en modèles des documents et formulaires PDF fréquemment utilisés. Un modèle génère des documents personnalisés et exempts d'erreurs à partir de questions-réponses, beaucoup plus rapidement que les méthodes classiques. Cela réduit ainsi les risques pour l'entreprise. Cet outil est idéal pour les contrats sophistiqués, les conventions de prêt, les documents juridiques ou tout autre document essentiel à votre organisation.
HotDocs est l'outil n° 1 dans le monde de l'automatisation de documents (également connu sous le nom de génération ou d'assemblage de documents). HotDocs vous donne la possibilité de convertir en modèl...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Octopus vous permet de documenter tous les éléments de votre instance Salesforce.
Octopus vous permet de documenter tous les éléments de votre instance Salesforce. Obtenez des informations sur les classes, les pages, les flux de travail, les déclencheurs et les objets Apex en un seul endroit. Vous pouvez également télécharger toutes ces informations en tant que fichier PDF/Word/Excel pour référence.
Octopus vous permet de documenter tous les éléments de votre instance Salesforce. Obtenez des informations sur les classes, les pages, les flux de travail, les déclencheurs et les objets Apex en un seu...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Convertissez tous les documents HTML en PDF haute fidélité en quelques secondes.
Pdfshift.io est une API de conversion HTML à PDF de haute qualité, haute fidélité et puissante. Elle offre un point de terminaison facile à maîtriser avec un ensemble complet de fonctionnalités, un package comprenant de nombreuses langues (Node, Python et PHP) pour simplifier votre travail et vous permettre de démarrer en moins d'une minute.
Pdfshift.io est une API de conversion HTML à PDF de haute qualité, haute fidélité et puissante. Elle offre un point de terminaison facile à maîtriser avec un ensemble complet de fonctionnalités, un pac...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Manage your postal mail and important documents from anywhere, on any device to focus on more important things.
Since 2004, Earth Class Mail has scanned more than 10 million pieces of mail and deposited over $1 billion in checks. The company has helped thousands of customers, including companies like Zapier, Reddit, and Lyft, access their postal mail 24/7, from any device. Customers get secure, searchable, and easy to forward PDFs, automatic check deposit, and integrations with popular cloud-based applications like Google Drive and Bill.com all without ever touching an envelope.
Since 2004, Earth Class Mail has scanned more than 10 million pieces of mail and deposited over $1 billion in checks. The company has helped thousands of customers, including companies like Zapier, Red...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Solution d'analyse de documents conçue pour aider les entreprises à générer des matrices de conformité, à gérer des offres, à gérer des versions de documents, etc.
Augmentez votre taux PWIN de 9,8 % et économisez 66,7 heures par proposition grâce à VisibleThread Docs. VisibleThread vous permet de reprendre le contrôle de votre contenu en vous aidant à analyser et à optimiser des milliers de documents de manière rapide et précise. Si vous détruisez de nombreux appels d'offres, examinez des propositions ou numérisez des documents pour des questions de conformité, VisibleThread peut vous aider. Les clients incluent Boeing, General Dynamics, Northrop Grumman et 9 des 15 plus grands entrepreneurs qui travaillent avec le gouvernement américain.
Augmentez votre taux PWIN de 9,8 % et économisez 66,7 heures par proposition grâce à VisibleThread Docs. VisibleThread vous permet de reprendre le contrôle de votre contenu en vous aidant à analyser e...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
An add-in to Word that uses plain keyboard text to create variables and optional text blocks for document automation.
A Word add-in for document assembly/automation. Use plain keyboard text to create variables. E.g., '[Client Name]' and '[Customer Address]'. Compose conditional and repeat text just as easily. Create complex documents via building blocks or via templates. Call in additional text (from signature blocks and certifications to entire documents) using DropDown Lists reflecting hundreds of your neatly organized clauses. Easy to learn. Easy to teach. 90-day free trial. Cloud version available.
A Word add-in for document assembly/automation. Use plain keyboard text to create variables. E.g., '[Client Name]' and '[Customer Address]'. Compose conditional and repeat text just as easily. Create c...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Stripo.email est un générateur en ligne de modèles d'e-mails en HTML par glisser-déposer.
Stripo permet à plus de 90 000 utilisateurs et équipes de différents secteurs d'activité de concevoir rapidement des modèles d'e-mails réactifs sans aucune compétence en HTML. La solution comprend plus de 300 modèles d'e-mails HTML gratuits. Stripo est largement intégré à de nombreux fournisseurs de services de messagerie et clients de messagerie, notamment Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Constant Contact, Mailigen, Braze, GetResponse, SendGrid, eSputnik, Outlook, Gmail, etc. Stripo propose également un plugin. L'éditeur est ouvert aux partenariats.
Stripo permet à plus de 90 000 utilisateurs et équipes de différents secteurs d'activité de concevoir rapidement des modèles d'e-mails réactifs sans aucune compétence en HTML. La solution comprend plu...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Un logiciel d'automatisation des documents sans code pour transformer vos formulaires et modèles de documents fréquemment utilisés en formulaires web intelligents.
Logiciel d'assemblage de documents sans code pour créer des formulaires web personnalisés qui intègrent des informations dans vos modèles de documents Word ou PDF. Deux étapes : 1. Tout d'abord, créez votre questionnaire (comme sur Typeform). 2. Ensuite, chargez vos modèles de documents et reliez des questions à vos documents. Ajoutez des sauts logiques, des conditions, des calculs et des spécifications de formatage. 3. Enfin, exécutez votre flux de travail ou partagez-le avec d'autres pour générer des documents finalisés. Les utilisateurs économisent 90 % du temps de rédaction.
Logiciel d'assemblage de documents sans code pour créer des formulaires web personnalisés qui intègrent des informations dans vos modèles de documents Word ou PDF. Deux étapes : 1. Tout d'abord, créez ...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Une solution simple d'automatisation des documents.
Woodpecker convertit automatiquement vos documents en modèles intelligents et standardisés sans quitter Microsoft Word.
Woodpecker convertit automatiquement vos documents en modèles intelligents et standardisés sans quitter Microsoft Word....
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
We are a web-based documentation platform that enables businesses to build, maintain, and publish excellent product documentation.
We are a web-based documentation platform that enables businesses to build, maintain, and publish excellent product documentation in multiple languages. Our platform helps you analyze how your customers interact with your documentation and provide you with insights on how to improve your docs.
We are a web-based documentation platform that enables businesses to build, maintain, and publish excellent product documentation in multiple languages. Our platform helps you analyze how your customer...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Gestion des documents tout-en-un pour les équipes, où que vous soyez. L'éditeur vous aide à gérer votre entreprise un document à la fois.
Un système de gestion des documents tout-en-un conçu pour aider les utilisateurs individuels et les équipes à mieux gérer leur entreprise. RevvSales propose un logiciel concurrent des documents Google ou de Microsoft Word qui inclut des modèles, des approbations et des flux de travail faciles à utiliser. Plus de 1 000 entreprises s'appuient sur RevvSales pour gérer leurs documents. Collaborez efficacement sur chaque document créé, examiné et signé dans un emplacement centralisé. Intégrez des données à vos systèmes d'enregistrements : CRM, paie et comptabilité. L'éditeur vous aide à gérer votre entreprise un document à la fois.
Un système de gestion des documents tout-en-un conçu pour aider les utilisateurs individuels et les équipes à mieux gérer leur entreprise. RevvSales propose un logiciel concurrent des documents Google ...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Binds the technology of EKR PIM and the EKR Orchestra method to support R&D, marketing, technical documentation, and training offices.
With precision and ease of use EKR ORCHESTRA allows you to collect and access organized, synchronized, non-duplicated information (single source of truth); categorized according to different states (draft, approved. etc) and always tracked; immediately available from all operators involved. EKR ORCHESTRA is composed of software and process, which allows to streamline the work and enhance the professionalism of the technical and marketing departments, saving time and improving the overall quality
With precision and ease of use EKR ORCHESTRA allows you to collect and access organized, synchronized, non-duplicated information (single source of truth); categorized according to different states (dr...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
With Docmosis you can quickly and easily add template based Document Generation and Reporting to any software application.
Developing software applications that generate documents and reports can be frustrating and expensive... Docmosis enables Software Developers and non-Developers to build better looking: Letters, Contracts, Statements, Invoices, Reports and more - FAST! Document templates can be created using the rich and well-known editors - Microsoft Word or OpenOffice - allowing Business Teams, Software Developers and End Users to collaborate easily when designing documents and reports.
Developing software applications that generate documents and reports can be frustrating and expensive... Docmosis enables Software Developers and non-Developers to build better looking: Letters, Contr...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
End-to-end document automation platform with a mission to liberate legal professionals from manual tasks
Bigle legal is the next-generation end-to-end document automation platform. Our mission is to transform the way law firms, real estate companies, notaries and in-house legal teams at any business create and manage documents. Our secure cloud-based platform automates your complex documents and allows you to create new contracts in under 5 minutes. Its time to say goodbye to repetitive tasks and refocus your efforts on high-value customer-centric work.
Bigle legal is the next-generation end-to-end document automation platform. Our mission is to transform the way law firms, real estate companies, notaries and in-house legal teams at any business creat...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
AXDRAFT helps enterprises draft documents 85% faster and shorten approval time by 4-7 days. Implementation time: 1-3 weeks.
AXDRAFT is a document automation and contract management system with these key advantages: (1) On-boarding: We automate your templates for you (no DIY) and launch a functioning automated process in 1-3 weeks. (2) Flexibility: Get each feature of AXDRAFT as required to supplement your existing processes or roll-out AXDRAFT per department. We accommodate your needs. (3) AXDRAFT automates documents in any language, perfect for global use by multinational corporations.
AXDRAFT is a document automation and contract management system with these key advantages: (1) On-boarding: We automate your templates for you (no DIY) and launch a functioning automated process in 1-...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes.
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes.
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes....
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Docxpresso est un progiciel qui simplifie considérablement la génération de documents dynamiques dans un serveur web.
Docxpresso est un progiciel qui simplifie considérablement la génération de documents dynamiques dans un serveur web.
Docxpresso est un progiciel qui simplifie considérablement la génération de documents dynamiques dans un serveur web....
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Web API and drag-and-drop template editor for generating PDF documents from your software and data.
Most flexible Web API and template editor for generating PDF documents from Your software, Your data. PDF Generator API allows you easily generate transactional PDF documents and reduce the development and support costs by enabling your users to create and manage their document templates using a browser-based drag-and-drop document editor. Whether you need to create invoices, packing slips, contracts or labels, we help you easily create the document templates and generate polished documents.
Most flexible Web API and template editor for generating PDF documents from Your software, Your data. PDF Generator API allows you easily generate transactional PDF documents and reduce the development...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Knak is the world's most trusted email creation platform built for enterprise marketing teams. Incredible on-brand emails - no coding.
Best suited for enterprise marketing teams (100-1000+ employees) struggling with the creation and management of on-brand emails at scale for their existing marketing campaigns. We enable anyone to build beautiful, on-brand emails that work with today's top marketing automation and sending platforms - Marketo, Eloqua, Salesforce Marketing Cloud, Pardot, Adobe Campaign, Gmail, Intercom. Bonus w/Knak Launch you can create & deploy campaigns without stopping foot inside Marketo.
Best suited for enterprise marketing teams (100-1000+ employees) struggling with the creation and management of on-brand emails at scale for their existing marketing campaigns. We enable anyone to buil...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
SmartIQ is the leading forms transformation solution for enterprise customer communications
On Demand Document Generation with Intelledox! Maximise every touch point across your customer journey. Intelledox is an Enterprise Grade Customer Communication Management Platform. Perfect for producing Proposals & Quotes, Contracts & Loan Applications, Negotiated Agreements, Statements of Advice (SOA), Insurance Policies, Customer Correspondence, Financial Reports and many more complex documents. Integrated with e-Signature platforms including DocuSign. Ask for a Demo Today!
On Demand Document Generation with Intelledox! Maximise every touch point across your customer journey. Intelledox is an Enterprise Grade Customer Communication Management Platform. Perfect for produci...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Ressources et modèles personnalisés accessibles dans MS Office. Templafy maintient tous les documents produits par vos employés conformes et respectueux de la marque.
Templafy est le moyen intelligent de gérer, mettre à jour dynamiquement et partager des modèles de documents commerciaux et des actifs de marque dans toute votre organisation. C'est une solution que les équipes de communication et de conformité peuvent contrôler, à laquelle l'informatique peut faire confiance et que les employés adorent utiliser. Depuis la création d'une lettre d'une page jusqu'à un contrat de vingt pages, l'automatisation intelligente de Dynamics construit des documents rapidement et correctement, éliminant ainsi la nécessité de maintenir un grand nombre de modèles.
Templafy est le moyen intelligent de gérer, mettre à jour dynamiquement et partager des modèles de documents commerciaux et des actifs de marque dans toute votre organisation. C'est une solution que le...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
PDF SDK permet de créer, modifier et convertir des documents PDF. C'est un excellent outil pour le bureau et le travail à domicile. Il s'intègre facilement à d'autres outils.
PDF SDK permet de générer, modifier, visualiser et convertir des documents PDF. C'est un excellent outil pour travailler au bureau ou à domicile. Vous pouvez facilement l'intégrer à d'autres services. Il est compatible avec les langages C#, VB .NET, JavaScript, Python, etc. Il prend en charge les filigranes, les annotations et l'ajout de signatures virtuelles. Il prend en charge les contenus multimédias, les champs de formulaire et les cases à cocher. Il fonctionne avec les documents protégés et peut gérer les autorisations de sécurité. Il convertit les formats HTML, SVG et DocX au format PDF, etc. Documentation et support fournis.
PDF SDK permet de générer, modifier, visualiser et convertir des documents PDF. C'est un excellent outil pour travailler au bureau ou à domicile. Vous pouvez facilement l'intégrer à d'autres services. ...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Quickly automate and update even the most complex legal documents without programmers. That's the Contract Express difference.
Contract Express automates your legal document creation process and ensures your documents are complete and accurate every time. With its intuitive markup, compliance, and relevancy tools, Contract Express automates and simplifies the drafting process for complex legal documents without requiring IT programmers. Generate documents by filling out dynamic, web-based forms also called questionnaires created automatically from your templates. Everyone in your organization can use with ease!
Contract Express automates your legal document creation process and ensures your documents are complete and accurate every time. With its intuitive markup, compliance, and relevancy tools, Contract Exp...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Use drag-and-drop to generate styled and ready-to-go documents in minutes.
Easily generate documents that are right every time on our drag-and-drop platform. Create dynamic forms which collect relevant information to populate documents and generate ready-to-go documents in minutes. Automate your document generation with conditional content, bulk processing, approvals, e-signature, a word add-in, and an audit trail. Join over 20 companies including Deloitte, Allianz, Cayton Utz, and Telstra to automate decision-making, workflows, and document generation.
Easily generate documents that are right every time on our drag-and-drop platform. Create dynamic forms which collect relevant information to populate documents and generate ready-to-go documents in mi...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Provation procedure documentation software is used in 2,500 sites, including 42 of the top 50 hospitals for gastroenterology.
Designed specifically for hospitals and ambulatory surgery centers, Provation MD overcomes common documentation challenges with its structured reporting and coding to drive optimal reimbursement, compliance and quality reporting and high physician adoption. On-premise Provation MD integrates with existing EHRs and has the medical content and technology for your complete documentation needs. Provation MD is trusted in 42 of the top 50 hospitals for gastroenterology (GI) and GI surgery.
Designed specifically for hospitals and ambulatory surgery centers, Provation MD overcomes common documentation challenges with its structured reporting and coding to drive optimal reimbursement, compl...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Digital workspace for contract workflow automation for lawyers.
Avokaado is a digital workspace for contract workflow automation. Create templates, draft, share and negotiate documents, approve and sign - all in one platform.
Avokaado is a digital workspace for contract workflow automation. Create templates, draft, share and negotiate documents, approve and sign - all in one platform....
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Universal Document Viewer With Annotations & Web Scanning Integrates Seamlessly With Microsoft SharePoint And Office 365
More than a basic viewer, Fotopia Viewer is a fully-integrated system that gives users a powerful store of precision tools to allow annotations, signatures, stamps, redactions, and notes to be securely added to files without altering or impacting on the primary document. This expands the scope of SharePoints already extensive functionality repertoire by radically improving the ability to collaborate with fellow users across the working environment.
More than a basic viewer, Fotopia Viewer is a fully-integrated system that gives users a powerful store of precision tools to allow annotations, signatures, stamps, redactions, and notes to be securely...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Easy to use drag&drop e-mail editor. Create and organize beautiful html email templates with your team in one place.
We believe we have created easy to use and intuitive drag and drop email editor there is. Whether you just need to quickly create beautiful html email template or you need to create and organize your email templates with your team in one place.
We believe we have created easy to use and intuitive drag and drop email editor there is. Whether you just need to quickly create beautiful html email template or you need to create and organize your e...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Document generation solution that enables users to upload, convert, save, and export Word, PDF and other documents to HTML.
Instantly convert your text to HTML. Paste your text or upload and convert your Word, PDF and other documents to clean HTML. Easily remove code you dont need with two clicks. Try it now Supercharge your workflow by saving your cleanup options to a template. Export your HTML to Word or PDF. Create email signatures and with logos. Get extra options in the Visual Editor like more fonts and a spellchecker. Resize the windows to suit your needs. Save and open your files from any browser.
Instantly convert your text to HTML. Paste your text or upload and convert your Word, PDF and other documents to clean HTML. Easily remove code you dont need with two clicks. Try it now Supercharge you...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Visual PDF template editor and PDF filling API for developers.
Makes it easy for programmers to fill out and generate PDFs. We provide a visual PDF template editor and PDF filling API.
Makes it easy for programmers to fill out and generate PDFs. We provide a visual PDF template editor and PDF filling API....
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
ActiveDocs provides powerful and flexible document automation software for the world's biggest and brightest companies.
ActiveDocs is a global provider of document automation software. Our software helps large organizations with document generation and associated processes. To that end, we provide our customers with award-winning tools, resources, and training which together let them design and maintain their document automation solution internally. Template design is intuitive, taking place in Microsoft Word this makes it non-codey. Business users can work on templates without involving IT developers.
ActiveDocs is a global provider of document automation software. Our software helps large organizations with document generation and associated processes. To that end, we provide our customers with aw...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders.
Oracle Documaker is the most widely-used Enterprise Document Automation (EDA) solution. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders, when and how they want them whether by print, email, text messaging, social media, or any other format. A rules-driven system, Oracle Documaker automates documents, improving communications and customer service while achieving higher levels of efficiency and reduced cost.
Oracle Documaker is the most widely-used Enterprise Document Automation (EDA) solution. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders, whe...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Build advanced forms and merge data captured from any source to a custom Word Document template or PDF.
SYNTAQ is an advanced no-code online form builder and data collection tool that allows users to merge data captured from any source and merge the data into custom Word document templates or PDF's. Using SYNTAQ's powerful API you can connect to 3rd party workflow apps like Zapier and MS Flow to create simple or complex workflows. Users can access all these amazing tools from their very own custom branded portal. No longer do you need to sign up to both a form tool or document merge solution.
SYNTAQ is an advanced no-code online form builder and data collection tool that allows users to merge data captured from any source and merge the data into custom Word document templates or PDF's. Usin...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Smart template driven document creation, document automation, corporate design management and template management.
Smart template driven document creation and automation, (MS Word) document template management, Corporate Identity compliance, High volumes of document output, document creation on the go with the app and so much more. Integrate us, use us as standalone or work as partners. SmartDocuments has over 20 years experience in the document creation business.. We have offices in Germany and Sweden. We help Governments, large industries, Tech companies such as Philips and many more to work smarter.
Smart template driven document creation and automation, (MS Word) document template management, Corporate Identity compliance, High volumes of document output, document creation on the go with the app ...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
A tool for creating PDF documnets and PDF document binders used by law firms.
A tool for creating PDF documnets and PDF document binders used by law firms.
A tool for creating PDF documnets and PDF document binders used by law firms....
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Doc2 improves the document life cycle; from document creation through to eSigning and storage. The perfect solution for SME businesses.
Doc2 improves the document life cycle; from document creation through to eSigning and storage. The perfect solution for SME businesses.
Doc2 improves the document life cycle; from document creation through to eSigning and storage. The perfect solution for SME businesses....
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Document and Process Automation with LegalForms
A trusted technology portal enabling lawyers to draft documents faster and complete routine tasks quicker. Create your customized legal document in 5 minutes. Book an appointment in less than 1, E-notarize documents, and plenty more.
A trusted technology portal enabling lawyers to draft documents faster and complete routine tasks quicker. Create your customized legal document in 5 minutes. Book an appointment in less than 1, E-nota...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Improve customer communications and document processes with real-time document generation tool.
Web-based on-demand document generation tool with version control and template interpreting functionality.
Web-based on-demand document generation tool with version control and template interpreting functionality....
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration
Efficiently create, deliver, eSign, and store your company's forms and documents on one simple secure online platform.
Electronic signatures and document management for customized documents, including agreements, quotes and anything else. Eliminate data entry from paper forms. We help you reduce expenses and increase revenue. No up-front fee in most cases. Turn your physical filing cabinet into a digital, cloud based filing system accessible anywhere! DocuFirst creates, collects, and stores documents from your customers' information.
Electronic signatures and document management for customized documents, including agreements, quotes and anything else. Eliminate data entry from paper forms. We help you reduce expenses and increase ...
  • Modèles
  • Signature électronique
  • Traitement des lots
  • Formats multiples d'édition
  • Suivi des interactions
  • Collaboration