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Pourquoi Capterra est gratuit
Base de données partagée de cas clients : collaboration cloud simple, en conformité avec les normes HIPAA. Application logicielle de services sociaux visant à effectuer le suivi des évolutions et du reporting, réduire la création de doublons, publier des bulletins et faire des recommandations. Adapté à la fois aux petites (1 à 5 utilisateurs) et aux grandes agences (5 à plus de 100) dans plus de 1 100 villes, notamment : United Way, refuges pour sans-abris, St. Vincent De Paul, armée du salut, églises, croix rouge Américaine, Lutheran Social Services, banques alimentaires, etc. Travaillez ensemble plus facilement, pour un impact plus important ! Service web de base de données de dossiers clients/partagés simple et personnalisable utilisé dans plus de 1 300 villes. Disponible à partir de 20 $ par mois. Version d'essai gratuite de 14 jours
Créé par la fille d'un travailleur social, Notehouse s'adresse à tous les professionnels qui veulent mieux servir leurs clients. Avec Notehouse, vous pouvez facilement enregistrer tous vos rendez-vous, conversations et interventions, d'une manière horodatée, consultable et facilement accessible. La conversion de la voix en texte vous permet de prendre des notes en déplacement et l'interface conviviale est idéale même pour les praticiens les plus allergiques à la technologie. La solution est conforme à l'HIPAA, abordable et prête à l'emploi. Logiciel de notes de cas simple, abordable et convivial pour les travailleurs sociaux, les thérapeutes et les gestionnaires de cas de toutes sortes.
Penelope est une plateforme logicielle de gestion de cas basée sur le cloud, conçue pour les organisations de services sociaux comptant au moins 15 utilisateurs. Bénéficiez d'une source unique de vérité et libérez votre organisation de plusieurs silos de données et systèmes obsolètes, grâce à une solution configurable conçue pour les organisations offrant plusieurs services. Penelope comprend des options de collecte de données, de flux de travail et de reporting flexibles, tandis que le portail client mobile, ClientConnect, contribue à améliorer l'expérience client. Améliorez les résultats et l'engagement des clients grâce à une plateforme logicielle de gestion de cas basée sur le cloud, qui fournit une source unique de vérité.
Avec un suivi complet et en ligne des services sociaux et des familles d'accueil, ce logiciel de gestion et de reporting vise à aider différentes agences de services sociaux ou organismes de santé mentale à gérer leurs programmes et services, à suivre les admissions des patients ainsi qu'à gérer les traitements et résultats des patients. KaleidaCare Solutions7 ne requiert qu'une infrastructure informatique minime et propose des tarifs adaptés à vos besoins. Les entreprises peuvent saisir, réviser et gérer les informations depuis leur bureau, leur foyer ainsi que tout ordinateur ou appareil connecté à Internet. Il appartient aux entreprises concernées d'y réfléchir ! KaleidaCare fournit un logiciel de gestion des soins et du reporting en ligne qui répond aux besoins spécifiques des organismes de services sociaux.
CaseWorthy permet aux organisations de collecter et gérer les données client au sein d'un emplacement unique et sécurisé, de générer efficacement des rapports de conformité et de dépasser la conformité de base pour en savoir plus à propos de leur organisation. CaseWorthy prend en charge les besoins de collecte et de gestion des données. En consolidant les données et les systèmes au sein d'une plateforme unique, CaseWorthy aide les organismes à but non lucratif à accéder aux informations dont ils ont besoin pour mieux coordonner les services et répondre plus efficacement aux besoins de chaque individu et famille aidés. Solution de gestion de cas qui aide les organismes à but non lucratif à gérer les clients, à suivre les services, à améliorer leur efficacité et à évaluer leur impact communautaire.
Logiciel de documentation électronique pour les prestataires de services axés sur la médecine comportementale et les troubles du développement. Ce logiciel regroupe la gestion des dossiers, le suivi des clients et un EHR (dossier médical partagé) dans une seule solution qui inclut des fonctionnalités spécifiques pour les besoins des centres dédiés aux troubles du développement. AWARDS est conforme à la loi HIPAA, certifié compatible avec les EHR (dossiers médicaux partagés) et offre une interopérabilité totale qui vous permet de coordonner les prestations de soins et de fournir des soins de qualité. Logiciel de documentation électronique, de gestion de cas et de suivi des clients pour les prestataires de services axés sur la médecine comportementale et les troubles du développement.
CaseFlow lowers administrative costs while increasing capacity for any organization serving the vulnerable. Its superior technology enables support for all of your possible service workflows and maximizes affordability. With customers around the world, CaseFlow is the easy choice for any size organization, especially those that despair of finding "the right fit." Visit https://caseflow.global to see a sample of the unlimited solutions offered. Time-saving features abound! We help the helpers. Boosts the administrative capacity of any human service agency, any size, anywhere by at least 25%. Decrease stress and reduce risk.
HIPAA Compliant video conferencing and practice management software HIPAA Compliant video conferencing and practice management software
NewOrg fournit une gestion holistique unique de vos clients : toutes les rencontres clients, indépendamment du nombre de programmes impliqués, sont associées à un seul et même dossier client, ce qui simplifie la prestation de services et améliore les rapports des parties prenantes afin d'obtenir un plus grand impact Les avantages offerts incluent la gestion des bénévoles, des donateurs, des e-mails en masse, des portails web, de l'inscription aux événements, des signatures électroniques, du traitement des paiements, etc. Améliorez l'efficacité de votre personnel tout en réduisant vos coûts fixes en tirant parti d'une solution intégrée. Gérez vos clients, programmes, horaires, bénévoles, activités de développement, communications, etc., à l'aide d'une seule solution intégrée.
Our community of users has been providing continuous feedback for two decades - and we've been listening. FHASES owes its intuitive interface and flexible workflows to the hundreds of Case Managers, Care Coordinators, Social Workers, Nurses, and Community Health Workers who have contributed their suggestions. Our extensive reports and analytics have been driven by our customer's Executive Directors and Program Managers and the State, Federal, and Private Funding Agencies that support their work. FHASES is an affordable HIPAA-compliant case management system that provides enterprise features, security, and infrastructure.
Conçu spécialement pour les agences dans le secteur de l'enfance et de la famille, extendedReach est un système web de gestion de cas, facile à utiliser et abordable, que vos employés, votre personnel d'assistance et votre personnel vont adorer. extendedReach organise et partage toutes les informations et tous les documents dont vous avez besoin pour suivre chaque cas. Chacun de vos employés a accès à ces informations sur sa propre page d'accueil personnalisée. Si vous proposez des services d'accueil, les familles d'accueil peuvent également accéder au système via un site web spécialisé pour les familles d'accueil. Un système de gestion de cas facile à utiliser, flexible et puissant, que vos employés, votre personnel d'assistance et votre direction vont adorer.
SAM est un logiciel de gestion de dossier, conçu pour l'adoption et l'accueil familial, qui permet de créer des flux de travail personnalisés, des règles de document, des formulaires en ligne pour coordonner les listes de contrôle et des formulaires avec vos clients. Des rapports dynamiques vous permettent également d'extraire des données en temps réel pour analyse. L'équipe d'InReach Solutions vous accompagne pendant la migration des données et la mise en œuvre et vous fournit une assistance continue. L'éditeur est impatient de travailler avec vous. Logiciel de gestion de dossier pour les travailleurs sociaux. Gagnez du temps, restez informé, respectez votre budget, bénéficiez d'une assistance et réalisez vos objectifs.
PlanStreet's case management software is tailor-made for social and community services organizations. It eliminates manual processes and paperwork providing caseworkers a HIPAA compliant platform. PlanStreet provides comprehensive solution for case tracking, workflow automation and reporting dashboards. Caseworkers, volunteers, clients and other stakeholders can easily use the software and access the important data using the web and mobile applications. Get started with $15/user/month! PlanStreet is best for large and medium-sized social and community services organizations. Get started with $15/user/month!
CiviCore Human Services software offers client and case management solutions for human services organizations. We know every organization is unique, so we tailor our software to meet your needs. With CiviCore Human Services, you can organize data how it works for you, easily generate reports for funding, grant, or regulatory purposes, set triggers and alerts so you never miss a deadline, and automate tasks, all of which allow you to streamline operations and save time. CiviCore Human Services software is designed to manage & streamline client, case, & program data so you can focus on making an impact.
CiviCore Victim Services offers client and case management software built for victim-oriented human services organizations. With our reliable, cloud-based software, you can generate a VOCA-compliant report in just one click, serve your clients anywhere at any time, and streamline operations to save you time and money. CiviCore Victim Services software is designed to automate VOCA reporting and data management capabilities.
Exponent Case Management is a modern case management designed for your Human Services agency on the state-of-the-art Salesforce platform. Its a fully-featured, customizable solution with intake, assessment, service tracking, case records, outcomes reporting, referral tracking, and more. Exponent Case Management supports program management and performance management for the entire client lifecycle for any type of program, assessment, or outcome, and can be configured for any type of agency. A modern fully-featured case management system on the Salesforce platform, designed based on human services best practices.
AidHound est conçu pour permettre aux organismes de collecter, d'analyser et de visualiser des données sur leurs bénéficiaires et leurs activités de manière sécurisée et efficace. AidHound est suffisamment flexible pour s'adapter, quels que soient le problème que votre organisme souhaite résoudre, ses activités et ses besoins en matière de collecte de données. Votre organisme bénéficiera des avantages suivants : Efficacité en matière de temps, de fonctionnement et de finances ; évaluation de l'impact ; confidentialité des données ; collaboration ; reporting à destination des parties prenantes. Un SaaS super flexible et facile à utiliser, conçu pour améliorer l'efficacité et mesurer les résultats et l'impact des organismes à but non lucratif.
Unlike mere casework tools, mCase is the only solution designed around your unique needs, from the expert in case management software. mCase is a completely configurable cloud-based solution that makes case management tasks faster and more efficient. With mCase, staff can support their clients in the office and out in the field, using mobile devices and the web...even when connectivity is not available. mCase's embedded dashboards and analytics make data access and reporting easy. Cloud-based platform that helps businesses with task management, analytics/reporting, service planning, case administration, and more.
Care management system to track patient notes, schedule caregivers, and organize tasks and invoices. Care management system to track patient notes, schedule caregivers, and organize tasks and invoices.
Secure, web-based, highly configurable case management platform that supports every aspect of case management. With the integrated client portal, your clients can apply for aid, upload documents, complete their profile and send and receive notes. Seeladora also has automated reminders for tasks and appointments, classes and goals so your case managers don't have to waste time calling and emailing your clients. Secure, web-based, highly configurable case management platform that supports every aspect of case management.
Our SaaS offering, ACUITYnxt, offers an end user experience that is intuitive and supports a whole-person approach to managing care. ACUITYnxt offers workflows that are designed to meet both regulatory and accreditation industry standards with little need for customization Built with security in mind, ACUITYnxt is protected by industry-verified security, privacy controls, data encryption, and compliance. ACUITYnxt is Certified: HIPAA, SOC2 and HITRUST. ACUITYnxt fully supports the case management process and also offers flexibility to design workflows to suit your specific needs.
Our software, the Community Operating System (CommunityOS0, is more than a software platform...it is a movement. It is a community of 50,000 humanitarians who use technology to coordinate services, work together and better help people in need. Join us. Community collaboration platform designed to connect nonprofits, share information, and coordinate volunteers.
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Programme delivery & case management software that helps deliver support programmes and optimize performance and outcomes. Programme delivery & case management software that helps deliver support programmes and optimize performance and outcomes.
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Web-based case management solution for victim services, campus violence reporting, refugee services, and youth services. Web-based case management solution for victim services, campus violence reporting, refugee services, and youth services.
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Customizable case management software for non-profits and social services agencies. Track case information, all the way through intake, providing services, setting goals, and recording outcomes. Go beyond the data with intelligent core features such as: case history, medical exams, test results, custom reports & more. Our award-winning web-based solution is secure & easy to use, whether a novice or a power user. Customizable case management software for non-profits and social services agencies.
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Cloud-based physical therapy solution that lets organizations manage operations via tools such as billing, staffing, payroll & more. Cloud-based physical therapy solution that lets organizations manage operations via tools such as billing, staffing, payroll & more.

VCM

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Web-based case management solution that helps nonprofits estimate service needs by geographical area. Web-based case management solution that helps nonprofits estimate service needs by geographical area.
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CivicTrack is a Constituency Management System. CivicTrack is a Constituency Management System.
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Software platform used for serving others in within the behavioral health industry. Software platform used for serving others in within the behavioral health industry.
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Coordinated entry system for cross-sector collaboration on homelessness information on one platform in one language. Coordinated entry system for cross-sector collaboration on homelessness information on one platform in one language.
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Configurable cloud-hosted solution designed for a broad range of social service providers. Configurable cloud-hosted solution designed for a broad range of social service providers.
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Case management and impact management platform designed for human services agencies worldwide. Case management and impact management platform designed for human services agencies worldwide.
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CTARS is cloud-based client management system and operational service solution that helps client-focused care-based organisations CTARS is cloud-based client management system and operational service solution that helps client-focused care-based organisations
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CareDirector is a case management solution that supports integrated working across health & social care. Its customisable modules supports organisations to manage case records, BI and finances in one system. Configurable dashboards help users to identify trends, track against deadlines and make decisions in real-time. It includes app based mobile working giving users access to relevant information on the go. It works both on and offline so records can be updated with or without a mobile signal. CareDirector is a case management solution for social care. Customisable modules supports users to manage case records, BI & finances.