Logiciels de communication cloud

Les plateformes de communication sur le cloud fournissent des applications et des services vocaux, vidéo et de messagerie en temps réel via le cloud.

Pourquoi Capterra est gratuit
La plateforme d'API voix et SMS de Plivo et les services de télécommunication globaux permettent d'accéder à des communications cloud de qualité à moindre coût. Les API HTTP de Plivo permettent aux entreprises d'ajouter des fonctionnalités vocales et SMS à n'importe quelle application web ou mobile en utilisant n'importe quel langage web standard. La plateforme simplifie la complexité des activités de téléphonie en un service avec une infrastructure simple : l'entreprise se charge de tout, de la gestion des opérateurs, à la qualité de la communication et à la livrabilité des messages, en passant par une assistance technique d'urgence disponible 24h/24, 7j/7. En savoir plus sur Plivo Communications Platform Plateforme d'API personnalisable pour créer des applications vocales et SMS fiables et globales à des prix bas et sans contrat de service opérateur. En savoir plus sur Plivo Communications Platform

par Bandwidth.com

(108 avis)
Bandwidth is a software company with APIs that make it easy to embed voice, messaging, and 9-1-1 access into software and applications. We're transforming the way people communicate and challenging the standards of old telecom. We power some of the most important communications technologies on the market today- companies like Google, Skype and Ring Central to name a few. En savoir plus sur Bandwidth Bandwidth provides APIs that make it easy to embed voice calling, text messaging, and 9-1-1 access into software and applications. En savoir plus sur Bandwidth
Cloud communications platform that brings real-time analytics, virtual contact center, and unified communications into single solution. En savoir plus sur 8x8 Communications Cloud Cloud communications platform that brings real-time analytics, virtual contact center, and unified communications into single solution. En savoir plus sur 8x8 Communications Cloud

par Jive Communications

(715 avis)
**Limited Time Offer** Get GoToMeeting Pro with purchase of a Jive Voice user. Jive's Business Phone System, web soft phone, and contact center products are all cloud-based, freeing you from extra equipment, empowering you and your team to work anywhere while reducing unnecessary expenses. Enjoy Jive's suite of Hosted VoIp features including unlimited voicemail boxes, auto attendants, local and long-distance and more! En savoir plus sur Jive Voice Top rated hosted phone system that provides simplified call routing, desktop integration, remote access, online fax, and much more. En savoir plus sur Jive Voice

par Telnyx

(33 avis)
Ce Portail de contrôle des missions (Mission Control Portal) et l'API vous permettent d'intégrer, de gérer et d'analyser facilement tous vos besoins en matière de fonctions vocales et de messagerie. Commencez par authentifier votre compte et ajouter des connexions avec une authentification SIP unique pour activer le contrôle multiclient. Achetez des numéros pour les appels entrants, la création de jonctions SIP pour autoriser les appels sortants et l'attribution de connexions aux profils d'appels pour une évolutivité à la demande. En savoir plus sur Telnyx Telnyx fournit des services vocaux, de messagerie et d'IP pour les applications et les entreprises de communication de nouvelle génération. En savoir plus sur Telnyx

par Zoho Cliq

(36 avis)
Envoi de messages et partage de fichiers en temps réel : l'envoi de messages en temps réel vous permet de prendre des décisions rapidement. Vous pouvez partager tous types de formats de fichier. Canaux : utilisez différents canaux pour chaque équipe individuelle. Les canaux éliminent la nécessité d'organiser des réunions inutiles, en veillant à ce que tout le monde soit bien informé. Appels audio et vidéo : les utilisateurs peuvent initier des appels audio et vidéo à partir de la fenêtre de messagerie. Les appels vidéo peuvent réunir jusqu'à 100 participants. Historique de messagerie doté d'une fonction de recherche : la recherche avancée vous permet de rechercher et de trouver tout type de fichier ou d'information. En savoir plus sur Zoho Cliq Cliq vous permet de communiquer, de collaborer et de vous mettre d'accord avec votre équipe en toute simplicité. Restez en contact où que vous soyez. En savoir plus sur Zoho Cliq

par CloudTalk

(12 avis)
CloudTalk est une solution cloud pour call centers complète et prête à l'emploi en quelques minutes. Elle aide les entreprises intelligentes à proposer un support client exceptionnel et à augmenter leurs ventes. Que vous employiez plusieurs agents occupés ou que vous gériez des appels téléphoniques plutôt rarement, CloudTalk s'adaptera pleinement à vos besoins et à la taille de votre entreprise. Le logiciel s'intègre à votre service d'assistance et vos solutions e-commerce ou CRM préférés. Accédez instantanément aux numéros de téléphone de plus de 60 pays. N'hésitez pas à essayer gratuitement CloudTalk en action. En savoir plus sur CloudTalk CloudTalk est un système de téléphonie basé sur le cloud pour les équipes de support et de vente. Découvrez une gestion des appels simple et amusante ! Obtenez votre version d'essai gratuite dès aujourd'hui ! En savoir plus sur CloudTalk

par Twilio

(170 avis)
Fournit des API simples, dont le tarif est basé sur l'utilisation, qui permettent aux entreprises de créer des applications voix et SMS évolutives et fiables pour le web ou les appareils mobiles. En savoir plus sur Twilio Fournit des API simples, dont le tarif est basé sur l'utilisation, qui permettent aux entreprises de créer des applications voix et SMS évolutives et fiables pour le web ou les appareils mobiles. En savoir plus sur Twilio

par Glip

(155 avis)
Entièrement gratuite ! Glip est une application de messagerie et de collaboration qui fournit un espace de travail d'équipe unique et unifié. Avec Glip, votre équipe et vous travaillerez, communiquerez et collaborerez plus rapidement et plus efficacement que jamais. Les e-mails, les discussions dispersées et les ressources disjointes sont considérablement réduits au fur et à mesure que vos équipes communiquent et partagent des fichiers, des tâches et des calendriers. Vos équipes seront plus productives en utilisant leurs appareils préférés à tout moment et en tout lieu dans l'espace de travail d'équipe Glip. En savoir plus sur Glip Une plateforme de collaboration qui inclut une messagerie en ligne (vidéo et texte) et de puissantes fonctions de recherche facilitant la récupération de fichiers. En savoir plus sur Glip

par Line2

(14 avis)
Système cloud de téléphonie complet permettant aux entreprises de prendre des appels et des messages texte sur les appareils mobiles et fixes. En savoir plus sur Line2 En savoir plus sur Line2
thinQ offre un contrôle complet sur chaque aspect du trafic vocal entrant et sortant des entreprises. Grâce à son moteur innovant de routage à moindre coût (LCR) et au seul LCR gratuit du marché, thinQ permet aux entreprises de tirer parti des tarifs d'appel optimisés de nombreux fournisseurs grâce à la reprise après sinistre, à l'équilibrage de charge et aux analyses d'appels intégrées au logiciel. Les services de génération d'appel permettent également aux entreprises de commander des numéros locaux et gratuits, tout en activant les fonctionnalités SMS/MMS, CNAM et LRN. En savoir plus sur thinQ LCR Platform thinQ offre un contrôle complet sur chaque aspect des communications entrantes et sortantes des entreprises via une plateforme cloud puissante. En savoir plus sur thinQ LCR Platform

par iFlyLabs

(3 avis)
iFlyChat is a real-time chat software for community apps. We are helping communities with the in-app messaging problem and provide peer-to-peer chat, group chat, and open channel to drive conversion, engagement, and retention. Our mobile friendly chat software can be installed in a few clicks on any web app and comes equipped with moderation tools to ban trolls and inappropriate content. It is used in various industries such as education, healthcare, finance, entertainment & media, etc. En savoir plus sur iFlyChat iFlyChat is real-time chat SDK and messaging API for web and mobile apps. En savoir plus sur iFlyChat

par Bitrix

(349 avis)
Bitrix24 est une plateforme gratuite de collaboration et de communication cloud de premier plan utilisée par plus de 4 millions d'organisations dans le monde. Disponible dans le cloud et sur site, elle offre des outils de communication, de gestion de tâches et de projets, de collaboration sociale et de motivation des collaborateurs, la discussion en groupe, des calendriers partagés, etc. Bitrix24 est entièrement gratuit pour les équipes comptant jusqu'à 12 collaborateurs et vous pouvez acheter un nombre illimité d'utilisateurs pour seulement 199 dollars par mois. En savoir plus sur Bitrix24 Bitrix24 est la plateforme gratuite n° 1 pour la collaboration et la communication cloud utilisée par 4 millions d'entreprises. Cloud, mobile et open source. En savoir plus sur Bitrix24

par VeryConnect

(19 avis)
VeryConnect réunit la gestion et l'engagement des anciens élèves ainsi que les dons sur une seule plateforme. Cette technologie fiable vous aide à gagner du temps et à donner de la valeur à vos anciens élèves. Vous ne payez que pour les fonctionnalités dont vous avez besoin, à partir de 160 livres par mois. Leur équipe est basée au Royaume-Uni. Demandez une démo gratuite dès aujourd'hui pour voir comment VeryConnect peut booster votre association d'anciens élèves. En savoir plus sur VeryConnect Logiciel qui vous aide avec la gestion et l'engagement des anciens élèves et les dons. Demandez une démo dès aujourd'hui. En savoir plus sur VeryConnect
Cloud communications platform that brings real-time analytics, virtual contact center, and unified communications into single solution. Cloud communications platform that brings real-time analytics, virtual contact center, and unified communications into single solution.

par RingCentral UK

(155 avis)
Say goodbye to complicated legacy systems and hello to cutting-edge technology with a secure, one-stop solution for all your communications needs. Your teams will have all the accessibility they need to seamlessly communicate and collaborate from anywhere, becoming more productive, effective, and efficient as a result. Your teams can collaborate using their favourite devices anytime, anyplace all within your team collaboration software.

par Fuze

(41 avis)
Solution de visioconférence omnicanal pour les équipes de travail dispersées et les présentateurs cherchant à se connecter à de nombreux publics. Solution de visioconférence omnicanal pour les équipes de travail dispersées et les présentateurs cherchant à se connecter à de nombreux publics.

par Mitel Networks

(23 avis)
MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence. Secure and flexible cloud phone services and unified communications.

par Jivosite

(20 avis)
JivoChat is a business messenger solution that gives your sales team the tools it needs to sell more effectively. Create scalable growth using JivoChat features such as smart triggers, advanced callback systems, and business phone telephony. Engage with clients using your website, email, phone calls, and your favorite social media messengers. Even while you¿re offline, website visitors can leave a record of messages for you. Use JivoChat to convert your website visitors into clients today! Business messenger with multi channel could communication platform. Convert your visitors into clients today

par Broadvoice

(15 avis)
Broadvoice lets you communicate anywhere in the world. With our platform, there is no costly hardware and no need for multiple phone providers just cost-saving, cutting-edge cloud phone technology. Customizable, flexible, scalable, intuitive. These are more than just buzz words for us. Everything you need is conveniently stored in the cloud and securely routed by our data network so your employees can connect and collaborate seamlessly, anytime, anywhere, on any device. Broadvoice's platform is everything a small to medium business would need to grow, change & adapt to an ever-evolving business world.

par Rack-Soft

(9 avis)
Whether you want to deliver Unified Communications, enterprise telephony, or a fully-featured contact center, VoipNow is the right platform for you. Due to its high availability and scalability, you will offer your customers a robust enterprise PBX, advanced telephony, voice and video, presence, instant messaging, contact center features, conferencing, mobility and more. The platform comes with rapid set-up, comprehensive feature set, integrated charging and billing, pay-as-you-go licensing. High-performance enterprise communication platform for delivering Unified Communications and Collaboration services

par Channelize.io

(7 avis)
Channelize.io Messaging API & Chat SDK provides In-App Messaging for Web & Mobile Apps. It integrates real-time, rich & engaging Text Chat, Video and Voice Calling experiences directly into your digital products. Powering In-App Communication into digital products to increase User Engagement and Enable New Revenue Streams.

par RingOver

(6 avis)
RingOver est le système de téléphonie basé entièrement sur le cloud conçu pour les petites et moyennes entreprises. Il combine une excellente qualité vocale et une interface très conviviale accessible pour gérer les appels en déplacement depuis votre navigateur ou l'application mobile. Fonctionnant en mode SaaS complet, RingOver ne nécessite aucune installation matérielle. Activez instantanément des numéros virtuels dans plus de 60 destinations et profitez d'un nombre illimité d'appels entrants et sortants. Connectez les équipes dispersées à l'aide d'un seul système de téléphonie et apportez des modifications à tout moment grâce à un tableau de bord intuitif. Système de téléphonie pour entreprise basé entièrement sur le cloud destiné aux équipes flexibles afin de gérer leurs appels partout et à tout moment.
Conçu pour créer des applications vocales dans le cloud offrant un contrôle des appels, des conférences vocales, un enregistrement des appels, des menus vocaux, etc. Conçu pour créer des applications vocales dans le cloud offrant un contrôle des appels, des conférences vocales, un enregistrement des appels, des menus vocaux, etc.

par IMImobile

(4 avis)
IMIconnect is an enterprise cloud communications platform. It opens up access to customers anywhere in the world on any channel - SMS, RCS, push, in-app, WhatsApp, Facebook & other messaging apps, and allows customer interactions to be orchestrated with backend systems. A visual drag-&-drop builder allows you to build and launch flows that work across channels and systems. Developers, product managers & architects use IMIconnect to accelerate their digital transformation projects. IMIconnect is an Enterprise CPaaS platform that enables rapid automation of multi-channel customer journeys.

par easyinbound

(3 avis)
Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider. Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider.

par Comapi

(1 avis)
Whether you want to have one conversation, or one million, our low-code software and intuitive APIs will make it happen, enabling you to send real-time communications to your customers in a matter of moments. From small businesses, to global enterprises, weve helped thousands of clients expand and enrich their messaging channels, without the headache. Extend existing system capability, build a new platform from scratch, or use our ready-to-go software. With Comapi powering your communications Comapi is a communications software that offers features such as live chat, SMS, app messaging and push notifications

par Telestax

(1 avis)
Whether you are a Service provider or Enterprise, Restcomm as a CPaaS lets you add real-time communications features (Voice and SMS) to your own application with no need to build complex telecom infrastructure and interfaces. Regardless of whether you are using Voice or SMS for conducting marketing campaigns, P2P communications or as a service you need for your existing platform. Next generation cloud communication platform that allows for the easy building of voice, video, and messaging applications.

par Bizzyou

(1 avis)
Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events. Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events.

par Ameyo Emerge

(0 avis)
Ameyo Emerge is a Cloud based Contact Center platform that helps you integrate seamlessly across channels including Voice, Mobile, Social, Chat, Email and SMS. Our solution provides transformational insights into contact center operations and helps you deliver more personalized experiences. No hardware or coding required. Easy to deploy, Easy to Use and Easy to Manage. It is already helping the next generation disruptive businesses start and scale-up with ease. Ameyo Emerge Cloud Contact Center Software ensures scalability and flexibility with reduced cost of operations & quicker time to market

par Whispir

(0 avis)
Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications. Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications.
APIs delivering user verification, communications, and mobile identity. Authenticate users, improve CX, and send SMS and voice notifications through access to a platform built for the largest brands in the world. Be a hero - save money AND improve quality. SMS, voice & mobile identity API solutions built on the backbone of one of the world's leading telecommunications providers.
Cette solution de communications unifiées offre une messagerie instantanée, des conférences, un enregistrement des appels, des appels vidéo, une reprise après sinistre intégrée et plus pour vos communications d'entreprise. Cette solution de communications unifiées offre une messagerie instantanée, des conférences, des appels vidéo et plus pour vos communications d'entreprise.

par Ribbon

(0 avis)
Real-time communications solution for embedding voice, messaging, video, screen sharing, and more into mobile and web applications. Real-time communications solution for embedding voice, messaging, video, screen sharing, and more into mobile and web applications.

par IntelePeer Cloud Communications

(0 avis)
Streamline your business processes with cloud-based faxing, cloud calling, messaging, and advanced voice recognition functionality. Streamline your business processes with cloud-based faxing, cloud calling, messaging, and advanced voice recognition functionality.

par Wavecell

(0 avis)
Wavecell, Asias leading cloud communications platform, helps businesses to enhance customer experience by offering SMS, Chat Apps, Video Interaction and Voice solutions for any platform. Our strength lies in offering cloud-based multi-channel communications to developers and enterprises to build better services by integrating our APIs and SDKs. Wavecell ensures first-class connectivity to more than 190 countries, while maintaining high-security standards on the platform. Cloud-based communications platform that helps users with features such as chat apps, video interactions and more.

par Benemen

(0 avis)
Cloud-based communication solution that brings business intelligence, unified communications, and mobile capabilities into the cloud. Cloud-based communication solution that brings business intelligence, unified communications, and mobile capabilities into the cloud.
Communication app development platform that makes it possible to embed voice and messaging features to your current communication apps. Communication app development platform that makes it possible to embed voice and messaging features to your current communication apps.

par Vyke Holding

(0 avis)
An app that provides additional mobile phone numbers, low cost calls and messaging without the need for an extra SIM card. An app that provides additional mobile phone numbers, low cost calls and messaging without the need for an extra SIM card.

par Magna5

(0 avis)
Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more. Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more.
Ready-made connectors to financial and government services with a simple way to embed analytics. Quickly connect and reuse complex data integrations to speed up your time to market. Some features are Document production, E signature, Identity, Online dialogue, Economic analysis, Robotic Process Automation (RPA), Decision automation, Know Your Customer (KYC), Anti Money Laundering (AML), Debt collection, Government integrations, Core banking system integration and Financial calculations. Ready-made connectors to financial and government services with simple embed analytics. Quickly connect and speed up time to market.

par Omnicus

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Omnicus is a platform that enables an awesome customer experience across voice, chat, email, social media and - all from one unified interface. Give your customers new ways to interact with your company by enabling a text-based conversational interface, such as a virtual assistant, powered by AI. Try for free or schedule a demo to see how Omnicus can enhance your customer experience! Support, engage and retain your customers across voice, chat, email, social media and SMS in one unified interface.

par Amio

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Amio enables multi-channel messaging/build multi-channel chatbots using a simple, unified API that takes away the hassle of building atop multiple APIs and keeping up with their constant changes. Our powerful API supports core features of messaging platform like Messenger, Viber and SMS. They come with a toolbox complete with Postman Collections and powerful SDKs. The API integrates with NLP providers (Wit.ai and IBM Watson) and Analytics tools (Botanalytics) to ease your development. Ease your messaging development. Powered with a multi-channel API. A full toolbox for developers equipped with 3rd party integration.
You can create live group chat rooms for anything and embed them as standalone widgets or along with your liveblogs. Invite your team to have them engage with your visitors and help moderate the discussion. Choose where you want your live group chat room to be displayed and customize to match with your website design. Supports devices from desktop to mobile, including Google AMP. Supports 17 languages and counting. Grow your audience by creating live group chat rooms around specific topics or attach them to your liveblogs.
The Cloud-PBX is operated out of the cloud via internet, which means that no hardware is required by the customer. The calls are established via VoIP connection, which enables a variety of new functions. The users are set up as extensions including phone numbers. Afterwards they can initiate incoming and outgoing calls with an IP telephone, headset with a PC/laptop incl. softphone or via the smartphone. Furthermore, the integrated ACD offers individual solutions for your call center. With its Cloud-PBX, TENIOS offers a software-based, virtual business phone system including ACD within the NGN (next-generation-network