134 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit
La plateforme d'intégration entreprise-banque d'AccessPay relève les défis de l'intégration bancaire pour les équipes mondiales des finances et de la trésorerie. Créez un environnement exempt de perturbations où les organisations peuvent connecter en toute sécurité n'importe quel système de back-office à plus de 11 000 banques et systèmes de paiement (Swift, SEPA, Bacs). La suite de connectivité d'AccessPay améliore l'efficacité opérationnelle et permet de prendre des décisions éclairées grâce aux fonctionnalités automatisées de paiement, de gestion de trésorerie et de gestion des risques. En savoir plus sur Corporate-to-Bank Integration Platform La plateforme d'intégration entreprise-banque relève les défis complexes de l'intégration bancaire pour les équipes mondiales des finances et de la trésorerie. En savoir plus sur Corporate-to-Bank Integration Platform
NetSuite est une des premières solutions cloud de comptabilité au monde. Elle fournit une plateforme unifiée qui permet de rationaliser tous les processus de back-office dans des domaines comme le CRM (Customer Relationship Management), l'inventaire et la vente en ligne. NetSuite permet aux entreprises de toutes tailles et de tous secteurs d'optimiser leur résultat financier, de réduire les coûts informatiques et d'éliminer l'inefficacité opérationnelle grâce à une business intelligence intégrée, au reporting et à la visibilité en temps réel. Vous pouvez ainsi vous concentrer sur les décisions clés générant des recettes, plutôt que sur vos systèmes de back-end. En savoir plus sur NetSuite NetSuite ERP exécute toutes vos opérations de back-office et vos processus financiers sur une plateforme unique et unifiée dans le cloud. En savoir plus sur NetSuite
Caflou est un logiciel de flux de trésorerie 100 % numérique. Permet de mieux organiser vos activités, de suivre, de planifier et de gérer votre flux de trésorerie. Gardez une trace des flux de trésorerie historiques et planifiés. Visualisez et analysez les revenus et les dépenses par clients, fournisseurs, catégories de paiement ou projets. Consultez ce qui est planifié et ce qui a déjà été payé. Caflou est un système de gestion d'entreprise facile à utiliser, mais complexe, qui vous permet de stimuler les performances et l'économie de votre entreprise et de votre équipe. Tous les formulaires sont regroupés, même depuis le bureau de votre domicile. En savoir plus sur Caflou Caflou est un logiciel de flux de trésorerie 100 % numérique pour les petites entreprises et travailleurs indépendants. Il est au service de tous les professionnels du service. Commencez gratuitement. En savoir plus sur Caflou
Plateforme de gestion de trésorerie SaaS conçue pour la trésorerie d'entreprise. Elle automatise les espèces et les liquidités, les paiements et les processus financiers de la chaîne d'approvisionnement. En savoir plus sur The Treasury Cloud Plateforme de gestion de trésorerie SaaS conçue pour la trésorerie d'entreprise. Elle automatise les espèces et les liquidités, les paiements et les processus financiers de la chaîne d'approvisionnement. En savoir plus sur The Treasury Cloud
FreshBooks vous permet de savoir exactement comment fonctionne votre entreprise. Avec son tableau de bord et ses rapports simples, votre réussite ne sera jamais un mystère. De plus, ils sont suffisamment détaillés, ce qui plaira à votre comptable. Essayez-le gratuitement pendant 30 jours, sans utiliser votre carte de crédit. En savoir plus sur FreshBooks Solution en ligne intuitive de facturation et de suivi du temps, disponible à partir de 15 $/mois. Utilisée par plus de 10 millions de personnes. En savoir plus sur FreshBooks
Oracle NetSuite est le premier fournisseur de solutions ERP dans le cloud et de système de gestion financière au niveau mondial. Il convient aux entreprises en croissance qui ont besoin d'une consolidation de groupe simple, d'un support multilingue et d'une conformité fiscale. Cette suite est conçue pour le cloud et est idéale pour les entreprises modernes de moyennes et grandes tailles (plus de 50 employés). NetSuite est le fournisseur nº 1 de logiciels métiers dans le cloud, englobant des outils ERP/financiers, un CRM et un e-commerce pour plus de 40 000 organisations.
La solution ERP de NetSuite rationalise les processus de back-office pour les entreprises en croissance et de taille moyenne. Elle accélère les cycles d'activité, améliore la fiabilité des données et offre des niveaux de service plus élevés aux clients, aux fournisseurs et aux partenaires. Elle offre une visibilité en temps réel sur les indicateurs de gestion clés pour une prise de décision plus rapide et plus efficace. NetSuite associe de manière transparente la comptabilité/ERP aux applications CRM et e-commerce orientées client, vous permettant de prendre en charge l'ensemble de votre activité avec un seul système. NetSuite ERP exécute toutes vos opérations de back-office et vos processus financiers dans le cloud.
La solution ERP de NetSuite rationalise les processus de back-office pour les entreprises en croissance et de taille moyenne. Elle accélère les cycles d'activité, améliore la fiabilité des données et offre des niveaux de service plus élevés aux clients, aux fournisseurs et aux partenaires. Elle offre une visibilité en temps réel sur les indicateurs de gestion clés pour une prise de décision plus rapide et plus efficace. NetSuite associe de manière transparente la comptabilité/ERP aux applications CRM et e-commerce orientées client, vous permettant de prendre en charge l'ensemble de votre activité avec un seul système. NetSuite ERP exécute toutes vos opérations de back-office et vos processus financiers dans le cloud.
NetSuite est la solution ERP sur cloud la plus utilisée au monde. Elle fournit une plateforme unifiée pour rationaliser tous les processus administratifs, tels que la comptabilité, le CRM et le commerce électronique. Grâce à la business intelligence, à la création de rapports et à la visibilité en temps réel intégrées dans votre entreprise, NetSuite permet aux entreprises de toutes tailles de stimuler la croissance, de réduire les coûts informatiques et d'éliminer les inefficacités, vous permettant de vous concentrer sur les décisions clés générant des revenus, plutôt que de vous soucier de vos systèmes dorsaux. NetSuite ERP exécute toutes vos opérations de back-office et vos processus financiers sur une plateforme unique et unifiée dans le cloud.
Oracle NetSuite is the #1 cloud provider of Enterprise Resource Planning (ERP) and financial management system globally, suitable for growing companies needing easy group consolidation, multi language support & tax compliance. Oracle NetSuite's solution suite is designed for the cloud, ideal for modern mid-large size businesses (50+ employee size). Oracle NetSuite is the #1 Cloud Business Software provider, encompassing ERP/Financials, CRM, and eCommerce for 20,000+ organizations.
Conçu pour l'enseignement supérieur. Ellucian Banner Finance est une solution ERP de gestion qui permet aux établissements d'enseignement supérieur d'accéder à leurs informations financières et de les gérer, d'automatiser tous les processus financiers, de surveiller le budget et les activités liées aux subventions. Logiciel ERP qui permet aux établissements d'enseignement supérieur de gérer tous les processus financiers, de surveiller le budget et les activités liées aux subventions.
Oubliez les applications logicielles multiples, les importations de données peu pratiques et les interfaces personnalisées. WinTeam est conçu pour fournir aux entreprises de sécurité et de services de conciergerie un moyen de mesurer les performances et d'automatiser la gestion quotidienne des finances, des opérations et des effectifs de manière globale. Une solution globale du personnel et de gestion financière et opérationnelle conçue pour les entreprises de sécurité et de services de conciergerie.
Rationalisez et simplifiez votre processus de gestion financière d'entreprise avec IDU. Permettez à vos responsables hiérarchiques d'être plus impliqués dans le succès financier de l'entreprise. idu-Concept propose des outils intelligents de budgétisation, de prévision et de reporting avec des modules faciles à utiliser, conçus pour répondre à tous vos besoins commerciaux. idu-Concept est disponible sur site et en tant que solution cloud. idu-Concept automatise et rationalise le processus manuel de budgétisation, de prévision et de reporting basé sur les feuilles de calcul.
Cette solution complète de gestion financière comprend le grand livre, les comptes fournisseurs, les comptes clients, les immobilisations et la gestion de trésorerie. Cette solution de gestion financière comprend le grand livre, les comptes fournisseurs, les comptes clients, les immobilisations et la gestion de trésorerie.
Conçu pour les CLIENTS SALESFORCE avec plus de 100 EMPLOYÉS. FinancialForce Accounting est la meilleure solution de gestion financière cloud pour Salesforce. Avec FinancialForce, les entreprises peuvent rationaliser le processus de l'opportunité au renouvellement et obtenir une visibilité totale sur les données internes. Le logiciel comprend des fonctionnalités avancées comme un modèle de grand livre unique et un plan comptable multidimensionnel, qui permettent un reporting en temps réel et raccourcissent la clôture. Les équipes financières seront plus efficaces et auront le contrôle tout en développant le chiffre d'affaires et le bénéfice net. L'application de comptabilité cloud n° 1 pour Salesforce CRM. Conçu pour les entreprises de plus de 100 employés.
FloQast est un logiciel de gestion de clôture d'exercice créé par des comptables pour les comptables afin d'aider les équipes comptables à clore la comptabilité plus rapidement et plus précisément. Il fournit un emplacement unique pour gérer la clôture d'exercice et donner à chacun une visibilité. FloQast fonctionne avec vos listes de contrôle existantes et avec Excel pour gérer la clôture d'exercice. En moyenne, les clients FloQast clôturent l'exercice trois jours plus tôt. Des centaines de services comptables font confiance à cette solution primée, notamment chez Twilio, Nutanix, Zillow et The Golden State Warriors. Logiciel de gestion de clôture d'exercice créé par des comptables pour les comptables, pour permettre la clôture des comptes plus rapidement et plus précisément.
Acumatica fournit des solutions professionnelles aux petites et moyennes entreprises du monde entier. De la comptabilité en ligne multientreprise aux suites ERP complètes, l'éditeur propose des solutions flexibles qui incluent : gestion financière, distribution, fabrication, maintenance sur site, services professionnels, e-commerce, bâtiment, business intelligence et CRM. Toutes les solutions sont entièrement compatibles avec les appareils mobiles pour vous permettre d'y accéder depuis n'importe où sur n'importe quel appareil équipé d'un navigateur. Acumatica vous permet également de choisir le lieu de mise en œuvre et des options de licence. Facturé en fonction des ressources utilisées, pas des utilisateurs. Solution ERP moderne et complète : comptabilité, distribution, CRM, etc. Disponible en SaaS ou directement sur vos serveurs. Compatibilité mobile incluse, pas de prix par utilisateur.
Biller Genie est une solution tout-en-un qui aide les entreprises à éliminer les tâches fastidieuses et à être payées plus rapidement. Grâce à des fonctionnalités innovantes qui automatisent les processus de facturation et de comptes clients, Biller Genie se connecte à votre logiciel pour comptables favori afin d'améliorer vos flux de trésorerie en normalisant et automatisant les procédures de facturation et les initiatives de suivi. Biller Genie réduit également vos dépenses administratives et crée une meilleure expérience client qui favorise le libre-service. Vous êtes un entrepreneur, pas un agent de recouvrement. Biller Genie vous permet d'automatiser les tâches fastidieuses et de vous concentrer sur la croissance de votre entreprise.
Computer Guidance propose le logiciel eCMS de gestion du bâtiment dans le cloud pour les entreprises de construction commerciale avec une suite d'applications intuitives basées sur un navigateur qui regroupent la comptabilité financière, le calcul des coûts de revient, la paie, les ressources humaines, l'équipement, la gestion de projet, les services, etc. eCMS est reconnue comme une solution de choix pour les grands entrepreneurs selon une enquête informatique effectuée par la CFMA et a été sélectionnée par le groupe AGC comme une solution de gestion du bâtiment de choix pour ses membres à l'échelle nationale. Logiciel ERP de gestion du bâtiment entièrement intégré, dans le cloud et basé sur un navigateur.
HarmonyPSA prend en charge l'entièreté du cycle de vie de l'entreprise, de la génération de leads au renouvellement des contrats. Il est spécifiquement conçu pour les sociétés spécialisées dans le logiciel et pour les prestataires de services. Il automatise les processus commerciaux sur une plateforme unique, disponible en cloud ou depuis n'importe quel appareil. L'outil d'automatisation des services professionnels nouvelle génération. Package PSA complet pour les sociétés commerciales et les entreprises spécialisées dans le logiciel.
Suite d'applications dédiées à l'enseignement supérieur : étudiants, financement, progrès institutionnels, ressources humaines, finances et reporting de gestion. Suite numérique d'applications dédiées à l'enseignement supérieur : étudiants, financement, progrès institutionnels, ressources humaines, finances et reporting de gestion.
Iridium BI offre aux cabinets d'avocats un choix de cubes et de tableaux de bord très performants. Tous les contenus peuvent être personnalisés en fonction des besoins des entreprises. Les tableaux de bord reposent sur le concept puissant selon lequel il devrait y avoir un objectif pour chaque valeur affichée. Pour chaque composant d'Iridium BI, les architectures et les approches traditionnelles ont été abandonnées, pour construire de nouveaux composants révolutionnaires qui offrent des performances et des capacités phénoménales. Iridium BI offre aux cabinets d'avocats un choix de cubes et de tableaux de bord très performants.
SmartFusion est synonyme de facilité d'utilisation, de reporting financier complet et d'efficacité administrative. L'accent est mis sur la facilité d'utilisation, le reporting financier complet et l'efficacité administrative.
MYOB Advanced is ideal for bigger businesses that have outgrown accounting software. It's secure, cloud-based business management software that connects your entire organisation across finance, operations, sales and HR, enabling integrated, real-time data to make smarter decisions for faster growth. Tailored specifically for your bigger business needs, MYOB Advanced includes accounting, inventory management, workflows, manufacturing, payroll functionality and much more. For complex financials across structures and locations. Combine intercompany reports, consolidation, compliance & multi-currency.
Solution de business plan et de consolidation d'entreprise offrant des outils de prévision financière, de budgétisation, de planification de scénarios, de consolidation et de collaboration.
Kepion provides a planning platform supporting FP&A process and providing analytics for finance, sales, marketing, HR and operations. Kepion supports both financial and operational planning processes, providing dashboards and key performance indicator (KPI) tracking as well as reporting and analytics. Kepion leverages the Microsoft Azure and SQL Server platforms, integrates with Microsoft Power BI for visualizations, and integrates with Microsoft Dynamics, SAP and other ERP systems. Collaborative planning across the organization for advanced budgeting, forecasting and reporting on the Microsoft BI platform.
Unit4 Financials provides the original unified-ledger, global accounting system that gives your organization a single, real-time version of the truth. Embrace the best-of-breed financial solution that integrates with your existing systems for total freedom of choice and ongoing business agility. By eliminating batch processing, you gain immediate sight of what is happening without lag, sub-ledgers or manual reconciliation. Accounting, Budgeting, Planning & Forecasting, Spend Management, Reporting & Analysis, Process Automation, Multicurrency Capabilities
Moneydance enables you to manage online banking, payments, accounting, budgeting and investment tracking in multiple currencies. Moneydance enables you to manage online banking, payments, accounting, budgeting and investment tracking in multiple currencies.
Helps you report, manage and improve the financial performance of your entire organization. Helps you report, manage and improve the financial performance of your entire organization.
Financial services and accounting software for credit unions, banks, and title companies. Financial services and accounting software for credit unions, banks, and title companies.
Excel application for ship finance investment modelling. Excel application for ship finance investment modelling.
Unlike other company's that offer you free payment processing but then they charge you hidden fees. EzPay America offers true 100% Zero Fee payment processing. No contract | Unlimited Processing | Free Equipment and 24/7 customer support. So, stop paying to get paid and contact EzPay America today. EzPay POS allows you to process all card types and you also have extended services such as inventory, recurring billing, electronic invoicing and more. Absolutely ZERO FEE Payment Processing Point Of Sale included. Includes recurring billing, invoicing, inventory, and more.
LucaNet is a Financial Performance Management Software with expertise in consolidating financial statements. Since 1999, LucaNets integrated solution with built-in out of the box functionality has been helping Office of Finance reach its business goals faster and take right strategic decisions. Available in both Cloud and On-Premise options, LucaNet provides tailored solution to fit your company size and preferences. Over 2000 customers in more than 50 countries have benefited from LucaNet. Financial Performance Management solution for small, medium & large sized organizations with expertise in consolidation and reporting.
La plateforme iLEVEL d'Ipreo est une solution de surveillance de portefeuille basée sur le Cloud, qui permet aux investisseurs en capital privé d'évaluer et de rendre compte de façon transparente de la performance de leurs portefeuilles. iLEVEL simplifie le processus de collecte de données auprès des entreprises de portefeuille et finance les investissements, en les agrégeant et en les stockant de manière centralisée. iLEVEL réduit considérablement le temps et les efforts consacrés au front-office et au back-office, tout en soutenant un niveau accru d'intégrité, de perspicacité et de réactivité pour l'ensemble de l'entreprise. La plateforme iLEVEL d'Ipreo est la solution leader sur le marché de surveillance de portefeuille basée sur le Cloud pour les investisseurs privés.
Trovata.io est une des seules plateformes bancaires ouvertes et modernes de Big Data dédiées à la finance/trésorerie. Elle offre une expérience utilisateur numérique plus riche ainsi qu'une gestion de trésorerie et des prévisions en temps réel. Aucune mise en œuvre. Aucune préparation par le service informatique. Trovata.io est une des seules plateformes modernes de Big Data dédiées à la finance/trésorerie et conçue pour automatiser les prévisions et la gestion des flux de trésorerie.
FundView Financials Suite provides a true fund-based accounting solution to manage the operations of your organization. FundView Financials Suite provides a true fund-based accounting solution to manage the operations of your organization.
Caprivi offers a complete Capital Management solution that can help automate CapEx processes from Budgeting to Post Investment review. Use our CapEx Software to allocate capital and track where your money is going. Take a leap towards better time and resource management with Caprivis CapEx software and get 360 degrees of control over your CapEx
Impero is the user-friendly finance and tax compliance management platform that enables companies to easily manage risks and controls through automation to gain full overview and ensure efficient compliance. Impero enables companies to efficiently manage risks and controls through automation to ensure compliance.
Klare Sicht auf Ihre Liquiditt im Tool flowpilot zeigt den Verlauf Ihres Cashflows als anschauliches Diagramm. Sie sehen sofort, wie sich Ihre Zahlungsfhigkeit entwickelt hat und knnen Ihre Liquidittt verbessern. Nie wieder Excel! Einfach in die Zukunft planen Mit wenigen Clicks planen Sie Ihre Liquiditt im Tool und legen Szenarien bis zu fnf Jahre in die Zukunft in der Software an. Und immer aktuell durch importierte Buchhaltungsdaten. Fundierte Entscheidungen mit Finanzplanung! Liquidität einfach planen 5 min Setup mit aktuellen Daten aus Ihrer Buchhaltung Automatisierte Cashflow-Prognose und Szenarien
Leverage D&Bs business credit reports and predictive analytics to manage your customers' trade credit risk and grow your business. Larger businesses: Blend your accounts receivable data with D&B data for detailed risk assessments with D&B Credit Advantage. Automate credit decisions with D&B Credit Premium. Small Businesses: Credit Essentials is designed for small businesses to perform credit checks and agree new credit terms, to knowing your own companys score and recommended credit limits. Manage your credit & risk through reports & predictive analytics. This scalable solution puts Dun & Bradstreets data at your fingertip
Financial advisory management solution that includes CRM, financial needs analysis, tasks, planning, and document management. Financial advisory management solution that includes CRM, financial needs analysis, tasks, planning, and document management.
Namu is a financial platform built specifically for today's 60 million (and growing!) self-employed workers (or 1099s). The Namu platform automates invoicing workflows, accounting, tax planning, retirement planning, and business advisory services. Namu helps self-employed workers overcome the financial complexities of forming and running their small businesses. This includes also legal formations, payroll, and other related services. Namu automates invoicing workflows, accounting, tax planning, retirement planning, and business advisory services.
(0 avis)
Voir profil
XERAS provides a rigorous yet flexible strategic modelling environment designed specifically for the mining industry. XERAS complements your financial planning process by applying control, consistency and transparency and allows for effective corporate governance. Unlock the power of XERAS, the most sophisticated and detailed zero-based budgeting software.

TCM

(0 avis)
Voir profil
TCM is multi-dimensional software to give you complete functionality for consolidations, budgeting, forecasting and management reporting. TCM provides legal and management consolidation to all major standards, prepared from one single, verified source, significantly reducing your monthly, interim and year-end reporting pressures. TCM is user-friendly, highly flexible and scalable to meet your business needs now and into the future. OLAP solution for corporate management and finance functions. TCM combines consolidation, budgeting, and forecasting.
(0 avis)
Voir profil
Black Mountain est une entreprise de logiciels qui offre des solutions hautement configurables, notamment pour la gestion de portefeuille, la gestion des commandes commerciales, la conformité, la gestion de la recherche, les prêts directs, comptabilité et agent de portefeuille, attribution de performance et reporting de data warehouse. Parmi les clients figurent plusieurs des principaux gestionnaires d'investissement, fonds de crédit, hedge funds, fonds de placement privés, prêteurs directs et banques qui utilisent la plateforme pour gérer toutes sortes de prêts, de titres à revenu fixe, d'alternatives, etc. Black Mountain offre une gamme de solutions logicielles financières hautement configurables pour les gestionnaires d'investissements, les prêteurs directs, les banques, etc.
(0 avis)
Voir profil
ComSci helps organizations manage and communicate the cost, quality and value of the IT services they deliver to the enterprise. ComSci helps organizations manage and communicate the cost, quality and value of the IT services they deliver to the enterprise.
(0 avis)
Voir profil
Contractpedia est une solution gratuite de gestion financière. Elle vous aide à résoudre les difficultés liées aux contrats et vous fournit une présentation financière de vos contrats et accords. Contractpedia fournit une image claire de vos contrats et vous aide à contrôler les renouvellements automatiques. Ce que vous ignorez sur vos contrats peut vous être très coûteux. Au lieu de ranger vos contrats dans un tiroir, vous pouvez désormais les ranger dans Contractpedia et enfin garder le contrôle de vos obligations. Contractpedia est une solution de gestion financière qui offre une présentation complète de vos contrats et accords.
(0 avis)
Voir profil
Questis is financial wellness technology platform that allows advisors and financial service providers to easily deliver personalized financial wellness programs to their plan sponsors and participants. With configurable features, scalable architecture, and secure software, fueled by advisors' coaching and guidance, Questis powers access to comprehensive personalized financial plans. Financial wellness technology designed to power comprehensive, scalable, private labeled solutions for financial institutions.
Enjoy the traditional functionality of business management software, created to adapt to the unique needs of your business. HARMONiQ includes powerful functionality that integrates with your business, providin accurate and reliable financial data to support business visibility and reporting. Workflow, dashboard, audit trail and multi-currency trading capabilities streamline processes to aid growth and rise above competition. Powerful functionality that integrates with your business, providing accurate & reliable financial data to support business visibility
(0 avis)
Voir profil
For more than 30 years, Murex has been providing cross-asset financial technology solutions to capital markets players. Its platform, MX.3, supports trading, treasury, risk and post-trade operations, enabling clients to better meet regulatory requirements, manage risk, and control IT costs. With more than 50,000 daily users in 60 countries, Murex has clients in many sectors, from banking and asset management to energy and commodities. From trading and post-trade operations to risk management, MX.3 combine fit-for-purpose features with enterprise-level capability.
OpenPro ERP solution streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business work flows, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers, suppliers and partners. It provides real-time visibility into key Performance Indicators (KPI) for better, faster decision-making. OpenPro ties together accounting/ERP/CRM/ecommerce applications allowing you to support your entire business with one system. Advanced open source ERP solution: CRM, payroll, HRMS, time card, and E-commerce software for your company. Real-time KPI reporting.
(0 avis)
Voir profil
Qualiac offers a proven track record that optimize performance, analyze and guide companies to improve financial performance. Qualiac offers a proven track record that optimize performance, analyze and guide companies to improve financial performance.
Voir profil
ConVista ConsPrep helps to consistent data processing, calculation and posting of deferred taxes, financial statement, e-balance, etc. ConVista ConsPrep helps to consistent data processing, calculation and posting of deferred taxes, financial statement, e-balance, etc.
Voir profil
Corporate Planner is a software for multidimensional analysis for better planning and simulation functions. Corporate Planner is a software for multidimensional analysis for better planning and simulation functions.
(0 avis)
Voir profil
EFiS is a Finance Information System that supports all payment processes including extensive monitoring functionalities. EFiS is a Finance Information System that supports all payment processes including extensive monitoring functionalities.
(0 avis)
Voir profil
eCons Direct is a Financial Consolidation, Accounts Consolidation, Consolidation of Accounts, Quarterly Reporting, Annual Reporting, Balance sheet, Profit and Loss, Income statement, Currency Translation Reserve, Minority Interest, Holding Company, Group of Companies, Indian Accounting Standards, AS-11, AS-21, AS-23, AS-27 AS-3 Financial consolidation solution that allows businesses to easily consolidate their assets and report on them.
(0 avis)
Voir profil
KoenigFinance is a multifaceted tool for building full-fledged financial ecosystems, such as billing systems; corporate treasuries; online banks; electronic payments systems; financial institutions, and trading platforms. The package includes a ready-made architecture and carefully thought-out functionality to deliver your services to your clients in the best way possible. KoenigFinance is a universal tool for building financial systems: banks, corporate treasuries, payment and billing systems, and more.
(0 avis)
Voir profil
Cloud-based financial solution that helps businesses with trading journals through consolidated platform, calculations, and execution. Cloud-based financial solution that helps businesses with trading journals through consolidated platform, calculations, and execution.
Stellar Repair for QuickBooks Software recover all the data from corrupt QBW file. It supports QuickBooks from 2007 through 2020. Stellar Repair for QuickBooks Software recover all the data from corrupt QBW file. It supports QuickBooks from 2007 through 2020
Voir profil
Built to handle basic to complex revenue recognition scenarios, Tensoft Revenue Lens can easily handle all your revenue recognition needs, including complex billing and contract management, and advanced compliance management. It can help lower your audit costs, increase accuracy and deliver real time visibility and eliminate revenue leakage. It runs with any accounting or ERP system and can be deployed quickly. Tensoft Revenue Lens is an affordable SaaS stand-alone revenue recognition solution for omni-channel software and technology companies.
(0 avis)
Voir profil
Computron offers a highly adaptable General Ledger and integrated solutions to manage procurement, accounts payable, fixed assets and accounts receivable that perform across a range of sectors, either stand alone or as part of the suite. Financial management tool that helps businesses manage revenue, budgets, business performance, and more.
(0 avis)
Voir profil
Buy Best Featured Loan Management Software with Complete Accounting Functionality and Loan Servicing Modules, Reach us 9555763763 FiNSTA Software for NBFC (Non-Banking Financial Company), NIDHI, PRODUCERS, MAC Societies, All types of Loan Serving Companies, Etc...
(0 avis)
Voir profil
Don't let expense management weigh you down. Center's integrated card and expense software automates the entire expense cycle--spend to GL--so your team can focus on what really matters. Real-time expensing in Center's Mobile app means no more monthly expense reports. Gain visibility into all spend with Expense Hub. Use standard approval and policy or create custom workflows. Managers and execs track spend as it happens with live analytics and insights so they can hit their budget targets. CenterCard corporate card + Center Expense software make expense management easier, faster, and more accurate for your entire company.
Our financial management suite is designed specifically for multi-academy trusts and academies; it encompasses everything you need and is in use in MATs, academies and free schools of all kinds. At its core is Access Dimensions system, a commercial accounting system that, whilst simple to use, is a sophisticated, flexible, tried and tested system used by thousands of organisations including several 'top ten' MATs. A comprehensive and user-friendly financial management system that is ideal for schools, academies and MATs.
(0 avis)
Voir profil
FINUX revolutioniert das Cashflow-Management im Mittelstand! - Profitieren Sie von tagesaktuellen Informationen zu Ihrer Liquiditaet. - Schuetzen Sie die Auswirkungen von Investitionen ab - Verknuepfen Sie automatisch Rechnungen mit den entsprechenden Transaktionen. - Erhalten Sie Handlungsempfehlungen um ihre finanzielle Situation zu verbessern. - Unternehmensfinanzen in nur 5 Minuten verstehen - Agieren statt Reagieren Digitale Finanzlösung für KMUs. Integrierte Liquiditätsübersicht, Forecast, Rechnungs- und Transaktion-Matching und Empfehlungen.
(0 avis)
Voir profil
Software that provides the calculation of financial risk associated with corporate financial budgets (Cash Flow at Risk). Software that provides the calculation of financial risk associated with corporate financial budgets (Cash Flow at Risk).
(0 avis)
Voir profil
Cloud Financials enables finance leaders to have one accessible view of their business performance anywhere, anytime on one piece of accounting software. Cloud Financials offers over 1,000 customisable reporting structures, so finance teams can translate complex financial data into consumable information to help navigate changing economies and markets, minimising risk. Cloud Financials is a robust and secure financial management solution, developed with 25 years of experience. Cloud Financials is a robust and secure financial management solution enabling finance leaders to have one accessible view of their bus
(0 avis)
Voir profil
Virtuo MIS is a complete ERP software solution comprising Human Resource and Payroll, Supply Chain, Finance and Accounts Receivable Management, and is ideal for organizations in public and private health care and long-term care, municipal and provincial administration, and service providers. Virtuo MIS comprises the following modules: Human Capital Management, Finance Management, Supply Chain Management and Accounts Receivable. Solution for public sector encompassing all areas of human resources and payroll, finance, supply chain, and accounts receivable.
(0 avis)
Voir profil
Freemium money manager and budget planner for personal and business use Freemium money manager and budget planner for personal and business use
(0 avis)
Voir profil
Finago combines management, sales, and customer relationship management into a single financial solution for SMEs and accounting firms. Finago combines management, sales, and customer relationship management into a single financial solution for SMEs and accounting firms.
(0 avis)
Voir profil
Interested in more mortgages in less time?The all-in-one software support Eva-finance with integrated interface management and customer-oriented consulting module enables mortgage financial advisors who carry a multitude of administrative tasks with them on a daily basis, to achieve more customer contacts and mortgage closings in less time, as well as process optimisation goals and thus higher efficiency More mortgages in less time
(0 avis)
Voir profil
Nibo est une jeune entreprise innovante qui simplifie la vie de milliers d'entreprises au Brésil. Nibo a été fondée en juillet 2012 par trois entrepreneurs qui voulaient créer un logiciel simple, mais robuste, pour simplifier la vie des employés de bureau au Brésil. L'objectif de l'éditeur est d'aider les entreprises de tout le Brésil à tirer parti des meilleurs outils. Nibo est entièrement dédiée à votre réussite. La solution vous permet de suivre votre flux de trésorerie, d'organiser vos comptes fournisseurs et vos comptes clients et d'automatiser votre processus de facturation.
(0 avis)
Voir profil
JobBag is the premier business management system for creative and design businesses. Bringing your entire team onto one easy-to-use solution. Project management, time management and a full accounting solution all in one. Create plans, quotes, manage job costings, raise POs and invoices, pay bills and run your Single Touch Payroll. Enabling you to build a single source of truth for your business and your clients. Improve your cash flow, manage your projects and grow your business profitably. The business management system for design businesses and creative agencies. One source of truth for all your team.
(0 avis)
Voir profil
Une solution de gestion de projets de construction qui inclut la planification, la gestion des documents, le suivi des étapes et la gestion des flux de travail. Une solution de gestion de projets de construction qui inclut la planification, la gestion des documents, le suivi des étapes et la gestion des flux de travail.
(0 avis)
Voir profil
Domos is an inovative and modular SaaS platform designed to automate and ease unlisted investment management. Security and privacy by design have become a "must have" in last five years. Combined with a smart late binding data capture approach the onboarding into Domos is quick and efficient. From small VC boutique or Family Ofiice up to the biggest Fund of Funds and Fund Administrator all kind of business needs and customer's processes are covered in an open technical framework. SaaS for private equity, real-estate, debt and infrastructure funds helping with data, risks, deals, LPs, reports, and compliance.
(0 avis)
Voir profil
Cloud-based human resource solution which helps businesses with applicant tracking, payroll, recruitment and performance management. Cloud-based human resource solution which helps businesses with applicant tracking, payroll, recruitment and performance management.
(0 avis)
Voir profil
Management system that will help you manage your business efficiently. Our online management system has modules for you to easily manage all business processes such as finance, sales performance, invoice issuance, and more! We create the best management tools, especially to keep all sectors of your business on track. The most complete online management system in Brazil. Many resources to make it easy to manage all your business processes.
MXM-Corporate Planner is one of the most innovative and efficient tools for financial and budget planning, providing integrated analysis, planning and reporting for proactive business management. Intuitive and secure solution for financial and budget planning.
(0 avis)
Voir profil
On-premise financial management system that helps users manage general ledger, accounts payable, payroll, fixed assets and materials. On-premise financial management system that helps users manage general ledger, accounts payable, payroll, fixed assets and materials.
On-premise financial management solution that helps businesses manage ledgers, job costings, purchase, assets, invoicing, and more. On-premise financial management solution that helps businesses manage ledgers, job costings, purchase, assets, invoicing, and more.
(0 avis)
Voir profil
Finance management solution designed to assist businesses with auditing, credit control, overdue payment processing, and more. Finance management solution designed to assist businesses with auditing, credit control, overdue payment processing, and more.
Voir profil
Windows-based solution that helps businesses manage financial accounting via tools sich as invoice posting, budget forecasting & more. Windows-based solution that helps businesses manage financial accounting via tools sich as invoice posting, budget forecasting & more.
(0 avis)
Voir profil
Financially is a Cloud Based Financial Management System (FMIS) over Software as a service model (SaaS). Financially covers everything that matters most to any company such as Accounts, Procurement, Inventory, Invoicing, Taxation and Budgeting. Financially is a social platform for financial professionals that helps them interact with each other and get approvals quickly. It has robust reporting module with an advanced analytical features that keeps users make strategic decision. Cloud based financial management software for SMEs. It covers everything that involves money in the company.
(0 avis)
Voir profil
Fintech was designed to cater to all businesses, in efforts to revolutionise the way we interact with one another and handle our finances. Leveras by Loyica is our contribution to this vision. This is a comprehensive fintech solutions system that is backed up by a support team around the clock. It is also completely cloud-based, which means that it is ready for immediate deployment anytime. Leveras is an emerging fintech solutions provider in the Middle East, with a roster of clients from around the globe.
(0 avis)
Voir profil
Cabbage for Sage 300 CRE streamlines the process of tracking the financial health and profitability of projects. Cabbage enables real-time data manipulation inside the Contracts in Progress Report, which significantly reduces the lengthy process of verifying changes. Once you are satisfied with your changes to the Contracts in Progress Report, Cabbage will automatically generate an accurate Work in Progress Schedule. Enhances your Sage 300 Construction software and streamlines the process of tracking financial health for your construction company.
(0 avis)
Voir profil
Book keeping and savings tool for investment groups which automates operations by eliminating complex excel sheets. Book keeping and savings tool for investment groups which automates operations by eliminating complex excel sheets.
(0 avis)
Voir profil
Software that works as a transactional switch specialized in managing electronic money transactions. Software that works as a transactional switch specialized in managing electronic money transactions.
(0 avis)
Voir profil
This open system for financial management covers invoice scanning, declaration software, reporting, order and document management. This open system for financial management covers invoice scanning, declaration software, reporting, order and document management.
Vizor Financial Supervision Software provides data to optimize the supervision life cycle. It aims to deliver a seamless data exchange. Vizor Financial Supervision Software provides data to optimize the supervision life cycle. It aims to deliver a seamless data exchange.
(0 avis)
Voir profil
Enables financial institutions with real-time decisioning and analysis. Enables financial institutions with real-time decisioning and analysis.
(0 avis)
Voir profil
Payment management tool with advanced notifications, workflows and reporting. It integrates with accounting, payroll and ERP solutions. Payment management tool with advanced notifications, workflows and reporting. It integrates with accounting, payroll and ERP solutions.
(0 avis)
Voir profil
Digital record-keeping system that provides a consolidated financial activity overview. It comes in two modes: Consumer and Business. Digital record-keeping system that provides a consolidated financial activity overview. It comes in two modes: Consumer and Business.
(0 avis)
Voir profil
Online tool for accountants and advisers based on live data feeds. It includes cashflow, budgeting, property, tax and estate planning. Online tool for accountants and advisers based on live data feeds. It includes cashflow, budgeting, property, tax and estate planning.
Voir profil
Web-based solution that enables users with budget forecasting, reconciliation, financial transaction, reporting and more. Web-based solution that enables users with budget forecasting, reconciliation, financial transaction, reporting and more.
(0 avis)
Voir profil
Financial management solution that enables businesses to manage budget, contracts, payments, change order and more. Web-based tool that helps businesses manage budgets, contracts, vendors, payments, and more to streamline the entire project lifecycle.
Voir profil
Financial management solution that assists businesses with cash books, general ledger, bank reconciliation, forecasting, and more. Financial management solution that assists businesses with cash books, general ledger, bank reconciliation, forecasting, and more.
(0 avis)
Voir profil
MoneyMap by MX is an award-winning interface built upon industry-leading aggregation and data enhancement that makes personal financial management simple. Banks who adopt MoneyMap see increased engagement with members while also increasing the number of connected external accounts. MoneyMap is an award-winning interface built upon industry-leading aggregation and data enhancement that makes managing finances simple
(0 avis)
Voir profil
Hi-flex is a financial management tool for loans, leasing & credits. It also covers business process management & document management. Hi-flex is a financial management tool for loans, leasing & credits. It also covers business process management & document management.
(0 avis)
Voir profil
Traccio aide les entreprises italiennes à assurer leur solvabilité financière. Ses fonctionnalités incluent la gestion de trésorerie, la gestion de la paie et le recouvrement du crédit. Traccio aide les entreprises italiennes à assurer leur solvabilité financière. Ses fonctionnalités incluent la gestion de trésorerie, la gestion de la paie et le recouvrement du crédit.
(0 avis)
Voir profil
ContaDIGITAL helps Mexican SMEs and accountants with billing, payroll, taxes, inventory & treasury management. It also includes a CRM. ContaDIGITAL helps Mexican SMEs and accountants with billing, payroll, taxes, inventory & treasury management. It also includes a CRM.