Logiciels de communications unifiées

Un logiciel de communications unifiées intègre différents canaux de communication, tels que la voix, la vidéo, la messagerie, etc. au sein de l'entreprise.

Pourquoi Capterra est gratuit
Créez une expérience de communication cohérente grâce à une solution de conférence vidéo, audio et web. Lifesize aide les entreprises comme LinkedIn et Yelp à réduire les coûts, le temps de support et l'encombrement. Le logiciel fournit également des solutions à faible coût afin de permettre aux petites start-up d'obtenir des logiciels de communications unifiées de haute qualité sans dépasser leur budget. En savoir plus sur Lifesize Lifesize est une solution de chat et de conférence vidéo, web et audio avec la possibilité d'enregistrer et de partager des réunions à partir d'une seule application. En savoir plus sur Lifesize
Front est la plateforme de communication unifiée pour des équipes efficaces. Gérez toutes les communications à partir de chaque canal : e-mail, chat en direct, médias sociaux, SMS, message vocal, le tout dans une seule boîte de réception. Accédez à toutes les données et applications sur lesquelles vous comptez, notamment les outils de gestion de projets et CRM. Essayer Front gratuitement. En savoir plus sur Front App Front achemine les communications à partir de chaque canal : e-mail, chat en direct, médias sociaux, SMS, message vocal, le tout dans une seule boîte de réception. En savoir plus sur Front App
Envoi de messages et partage de fichiers en temps réel : l'envoi de messages en temps réel vous permet de prendre des décisions rapidement. Vous pouvez partager tous types de formats de fichier. Canaux : utilisez différents canaux pour chaque équipe individuelle. Les canaux éliminent la nécessité d'organiser des réunions inutiles, en veillant à ce que tout le monde soit bien informé. Appels audio et vidéo : les utilisateurs peuvent initier des appels audio et vidéo à partir de la fenêtre de messagerie. Les appels vidéo peuvent réunir jusqu'à 100 participants. Historique de messagerie doté d'une fonction de recherche : la recherche avancée vous permet de rechercher et de trouver tout type de fichier ou d'information. En savoir plus sur Zoho Cliq Cliq vous permet de communiquer, de collaborer et de vous mettre d'accord avec votre équipe en toute simplicité. Restez en contact où que vous soyez. En savoir plus sur Zoho Cliq
Vous recherchez un logiciel de communication plus intelligent ? Assignez automatiquement des personnes aux groupes FYI pour vous assurer que les annonces internes atteignent le public le plus pertinent. Grâce à l'option "Marquer comme important", vous pouvez même stimuler les publications de groupe des cadres supérieurs. Non seulement elles seront en tête du fil d'actualités pour les membres du groupe, mais des notifications par e-mail seront envoyées et un suivi des métriques d'engagement sera effectué. En savoir plus sur Workplace by Facebook Workplace rend la communication d'entreprise rapide, amusante et fiable, avec des fonctionnalités telles que les groupes, les vidéos en direct et les messages instantanés. En savoir plus sur Workplace by Facebook
Atteignez l'ensemble de votre main d'œuvre grâce à une solution de communications unifiées primée pour les collaborateurs de première ligne. Beekeeper est une plateforme de communication opérationnelle mobile qui relie chaque travailleur, quel que soit son quart, son rôle, son emplacement ou sa langue. Ce logiciel de conception suisse combine des fonctionnalités opérationnelles avec des canaux de communication internes pour créer un hub centralisé et sécurisé pour les communications unifiées sur le lieu de travail. En savoir plus sur Beekeeper La solution n° 1 de communications unifiées orientée mobile utilisée pour atteindre et connecter tous les membres d'une organisation. En savoir plus sur Beekeeper
La messagerie d'entreprise MangoApps vous permet d'atteindre instantanément tout le monde dans votre entreprise, que vous soyez au bureau ou sur le terrain. Avec une plateforme d'employés intelligente à la base, MangoApps est conçu pour et dessert des organisations de 50 à 50 000 employés dans un large éventail de secteurs : commerce de détail, soins de santé, fabrication, organismes sans but lucratif, services professionnels, services financiers, médias, technologie et secteur public. En savoir plus sur MangoApps La messagerie d'entreprise MangoApps vous permet d'atteindre instantanément tout le monde dans votre entreprise, que vous soyez au bureau ou sur le terrain. En savoir plus sur MangoApps
Bitrix24 est probablement le seul logiciel de communications unifiées gratuit au monde. Il est disponible à la fois dans le cloud et sur site. Il fournit tous les outils nécessaires : réseau social d'entreprise, messagerie instantanée d'entreprise, téléphonie (PBX), chat vidéo et visioconférence, serveur de messagerie, partage de fichiers et gestion de projets. Si vous utilisez des solutions pour la communication et la collaboration, elles font certainement partie des plus de 30 outils de communications unifiées gratuits disponibles dans Bitrix24. Une API, une gestion du contenu et un code open source sont disponibles. En savoir plus sur Bitrix24 Bitrix24 est la plateforme gratuite n° 1 pour les communications unifiées utilisée par 4 millions d'entreprises. En savoir plus sur Bitrix24
Samepage est un logiciel de collaboration et de communications unifiées primé. Proposant gratuitement un outil de chat de groupe écrit, vocal et vidéo pour les plateformes de bureau et mobiles, il rassemble le bureau dans une seule application, qui offre également des fonctionnalités de partage de fichiers, de gestion des tâches, de calendriers partagés et de co-création de documents en temps réel. Samepage permet aux membres de l’équipe d’échanger entre eux et de collaborer en ligne facilement. Aucun changement pour passer d’une application à une autre. Aucun fil de conversation par e-mail long et confus. Juste un emplacement unique pour être plus productif. En savoir plus sur Samepage Logiciel gratuit de collaboration et de communications unifiées conçu pour aider les équipes à communiquer par texte, voix et vidéo de manière sécurisée sur n’importe quel appareil. En savoir plus sur Samepage
Une plateforme de communications unifiées sécurisée et primée permettant de communiquer avec plus de 250 collaborateurs sur le terrain. Grâce aux fonctions de partage des campagnes, des bonnes pratiques et des résultats sur plusieurs sites, les clients constatent une hausse de 10 % de leurs ventes moyennes depuis l'adoption de ce logiciel. Plus de 350 marques dans 27 pays, dont Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth et Bosch, lui font confiance. Utilisez les intégrations personnalisées pour renforcer votre marque avec votre propre application en marque blanche. Avec un taux de réussite de mise en œuvre de 100 %, communiquez plus intelligemment avec Speakap. En savoir plus sur Speakap Speakap est la plateforme privée et sécurisée primée permettant de communiquer avec vos collaborateurs sur le terrain. En savoir plus sur Speakap
Slack est l'endroit où la communication unifiée se produit. Slack est au cœur du travail. Slack est là lorsque l'équipe a besoin de démarrer un projet, d'embaucher un nouvel employé, de déployer un code, de passer en revue un contrat de vente, de finaliser le budget de l'année prochaine, de mesurer un test A/B ou encore de planifier l'ouverture du prochain bureau. Slack rassemble toutes les communications en un seul endroit. C'est la messagerie en temps réel, l'archivage et la recherche des équipes modernes.
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RingCentral Office integrates phone, video, meetings, and messaging in one reliable, easy-to-use solution. Designed to give you a flexible, mobile, and powerful cloud phone system. Choose from a variety of available phone numbers, install our apps on your desktop, smartphone, or tablet. Experience HD-quality web, audio, and video, along with one-click functionality and webinar capabilities with RingCentral Meetings. Promote collaboration with team messaging, unlimited SMS, and more. RingCentral Office is everything you need to run your business in one robust and reliable cloud communications solution.
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Nextiva is dedicated to simplifying how businesses communicate internally and externally. Nextiva empowers organizations to manage their communications, productivity, and customer relationships on a truly unified platform. Business unified communications solution with 40+ business phone features, 99.999% uptime reliability, and 24/7 service tech support
8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device. 8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.
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Système PBX basé sur un logiciel pour des communications unifiées. Il peut être utilisé comme serveur de fax. Système PBX basé sur un logiciel pour des communications unifiées. Il peut être utilisé comme serveur de fax.
La communication d'équipe plus directe avec Flock ! Envoyer moins d'e-mails et travailler plus. De la messagerie instantanée à la création de canaux pour intégrer es applications externes préférées telles que Google Drive, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello et organiser tous les efforts de collaboration professionnels avec Flock. Flock est un outil de travail puissant, livré avec des fonctionnalités intégrées telles que listes de tâches partagées, rappels, notes, sondages et bien plus ! Il est possible de commencer GRATUITEMENT Flock est un outil de communications unifiées qui aide à venir plus rapidement à bout des tâches ! Bénéficie de la confiance de plus de 25 000 entreprises dans le monde.
RingCentral Contact Centre, optimisé par inContact, fournit de puissantes fonctionnalités omnicanaux permettant aux clients de décider de la manière dont ils souhaitent interagir avec vous. Grâce à son ensemble complet de fonctionnalités, vous pouvez résoudre les problèmes plus rapidement et plus efficacement tout en augmentant la fidélisation des clients. Les points forts incluent un routage avancé basé sur les compétences, une file d'attente et une distribution, des capacités pour les agents et les superviseurs, des analytics et des reportings, des intégrations tierces et une facturation groupée simplifiée. RingCentral Contact Centre fournit des fonctionnalités omnicanaux permettant aux clients de décider de la manière dont ils souhaitent interagir avec vous.
Voice calling, screen and file sharing, messaging and meetings for the modern enterprise. Voice calling, screen and file sharing, messaging and meetings for the modern enterprise.
Profiter au mieux d'une configuration VoIP avec une solution de communication d'entreprise unifiée complète. Configurer des appels vocaux et vidéo multimédias pour les réunions hebdomadaires. Collaborer avec le partage d'écran et la messagerie instantanée. Prendre des appels en déplacement avec une continuité d'appel persistante. Bria est conçu pour rendre la téléphonie sur IP simple, mais capable de devenir une solution unifiée de communication d'entreprise. Partage d'écran, visioconférence, messagerie instantanée et présence de contact. Bria est LA solution de communication VoIP tout-en-un.
VoIP software that offers session management, messaging, video, voice, mobility, and web conferencing capabilities. VoIP software that offers session management, messaging, video, voice, mobility, and web conferencing capabilities.
Solution de visioconférence omnicanal pour les équipes de travail dispersées et les présentateurs cherchant à se connecter à de nombreux publics. Solution de visioconférence omnicanal pour les équipes de travail dispersées et les présentateurs cherchant à se connecter à de nombreux publics.
Système cloud de téléphonie complet permettant aux entreprises de prendre des appels et des messages texte sur les appareils mobiles et fixes.
Broadvoice lets you communicate anywhere in the world. With our platform, there is no costly hardware and no need for multiple phone providers just cost-saving, cutting-edge cloud phone technology. Customizable, flexible, scalable, intuitive. These are more than just buzz words for us. Everything you need is conveniently stored in the cloud and securely routed by our data network so your employees can connect and collaborate seamlessly, anytime, anywhere, on any device. Broadvoice's platform is everything a small to medium business would need to grow, change & adapt to an ever-evolving business world.
MTS est un fournisseur mondial de produits et services innovants pour les secteurs de la gestion des communications unifiées et de la collaboration (UCCM), de la gestion du cycle de vie des communications (CLM), de la gestion des coûts technologiques (TEM), de la gestion de la mobilité des entreprises (EMM) ainsi que des services et solutions de comptabilisation des appels. Solution UCCM, TEM Suite permet aux entreprises de gagner en visibilité et en contrôle, dans le cadre de leur utilisation de communications unifiées, de leurs actifs filaires et mobiles ainsi que de leurs services et de leurs politiques de sécurité. TEM Suite permet aux entreprises de gagner en visibilité et en contrôle, dans le cadre de leur utilisation de communications unifiées, de leurs actifs, de leurs services et de leurs politiques de sécurité.
Votre plateforme d'expérience des employés Staffbase est votre canal pour partager tout ce dont vos employés ont besoin pour obtenir d'excellents résultats : Publiez des nouvelles d'entreprise, diffusez des messages ou créez des pages avec des documents, des images et du texte. Choisissez d'envoyer des notifications push pour vous assurer que tout le monde reçoit le message. Créez des groupes d'utilisateurs pour cibler votre contenu. Fonctionne bien avec votre répertoire actuel et peut importer du contenu à partir de votre intranet de bureau existant. Aucun e-mail d'entreprise requis. L'intranet prêt à l'emploi pour les salariés qui ne travaillent pas au bureau. Partager l'actualité et des pages + envoyer des notifications push. Aucun e-mail d'entreprise requis.
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications. Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications.
Noble Systems Corporation is a global leader in the customer communications industry, providing innovative solutions for Contact Center, Workforce Management, and Analytics technologies since 1989. Noble offers inbound, outbound and blended omnichannel communications, strategy planning, resource management, and compliance tools for companies of all sizes. Tens of thousands of agents worldwide use Nobles premise, cloud, and hybrid platforms to manage millions of customer contacts each day. Noble's omnichannel contact center offers include inbound, outbound, IVR, QA, compliance, advanced analytics, and workforce engagement.
Our Video RTC Gateway connects peers or endpoints between WebRTC, RTMP and SIP technology to create advanced Video services that supports CTI/PBX or Contact Center software integration for Voice calling, Video calling, Live Chat, File Sharing, Screen Sharing without the need of either internal or external plugins. Video Gateway works in common hardware or Cloud VM servers configurations, providing a highly scalable base system to meet all customers requirements. Video RTC is fully compliant gateway based in WebRTC, RTMP, SIP specifications to be integrated with most Contact Center software
Of all the ways to engage a prospect or customer, the telephone remains king. But as organizations become increasingly dispersed, sales managers face a losing battle in measuring the performance of reps who are using a host of calling methods, including personal phones, to make work-related calls. Gryphons Sales Performance Dashboard automatically captures all call activity, regardless of phone type or location, through proven cloud-based telephony innovation. Companies with dispersed sales teams depend on Gryphon Networks to optimize sales performance and eliminate regulatory risk.
Infrastructure UX simple pour le personnel informatique et les utilisateurs finaux. Compatible avec divers systèmes, notamment Open SIP et Microsoft Lync. Infrastructure UX simple pour le personnel informatique et les utilisateurs finaux. Compatible avec divers systèmes, notamment Open SIP et Microsoft Lync.
Scalable cloud technology that distributes calls, messages, and faxes to mobile devices. Scalable cloud technology that distributes calls, messages, and faxes to mobile devices.
InGenius Connector Enterprise expertly integrates existing telephone systems into leading CRMs with an enterprise-proven solution. Using innovative computer telephony integration (CTI), InGenius equips contact centers with features with a single pane of glass experience for representatives, offering features like screen pop, click-to-dial, automated call logging and call reports. InGenius helps contact centers increase productivity and enhance the customer experience. InGenius connects telephone systems into leading CRMs to provide a single pane of glass experience for blended and phone agents.
Cross-platform UC client for desktop and mobile that enables service delivery over broadband fixed-line and wireless networks. Cross-platform UC client for desktop and mobile that enables service delivery over broadband fixed-line and wireless networks.
Cloud-based business communication software for your business for SMS, voice, fax, email, and location. Cloud-based business communication software for your business for SMS, voice, fax, email, and location.
Communication management tool that assist firms with compliance, security and domain management. Communication management tool that assist firms with compliance, security and domain management.
SureTel is shaking the market and providing huge saving in it's wake. Why pay for idle phones? We know our customers don't use all of their phones all of the time so we don't charge for them. Instead we charge for active simultaneous calls. This means huge savings for any size business. As a matter of fact most of our customers saving upward of 60% monthly. We don't skimp on features either everything is included from voicemail-to-email to call recording. SureTel is starting a digital voice revolution. Why would you want to pay for idle phones when you can just pay for the active lines.
Unify enterprise communications through software client with integrated messaging and softphone capabilities. Unify enterprise communications through software client with integrated messaging and softphone capabilities.

par Alcatel Lucent Enterprise

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Rainbow is a Unified Communication as a Service (UCaaS) and Communication Platform as a Service (CPaaS). It is a hybrid cloud solution for enterprise communications which aims to connect people and systems optimally. Unified communication as a service (UCaaS) and communication platform as a service (CPaaS).

par NetScout

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Performance evaluation tool which ensures visibility, data visualization, reporting, and alarms through predictive analysis. Performance evaluation tool which ensures visibility, data visualization, reporting, and alarms through predictive analysis.

par AMC Technology

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Make every customer interaction stronger with DaVinci, a flexible contact center platform providing integration solutions for cloud, premise and hybrid contact centers. DaVinci gives contact centers the ability to choose different applications for the communication channels they use (voice, chat, SMS, etc.) and consolidates them, giving contact centers the best of breed solutions they want, without sacrificing a seamless agent experience. DaVinci is a flexible contact center platform that integrates contact center vendors and features that elevate performance.

par Imagicle

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La bonne solution pour surveiller et analyser le trafic téléphonique pour Cisco.

par Integrated Research

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Maximizes availability of servers, applications, networks and workstations for Windows NT and UNIX environments. Maximizes availability of servers, applications, networks and workstations for Windows NT and UNIX environments.

par CALLSTATS I/O

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Helps software developers set up, build, & scale communication applications. It also monitors video quality & media performance. Helps software developers set up, build, & scale communication applications. It also monitors video quality & media performance.

par West Unified Communications

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A highly flexible, hosted enterprise voice platform that combines advanced PBX functionality, custom call management tools, and unparalleled client support all with an integrated Cisco unified communications and collaboration experience. Hosted Business VoIP Services with a Cisco HCS Approach

par Swyx Solutions

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IP based communication system that integrates messaging and reach presence with business-class VoIP. IP based communication system that integrates messaging and reach presence with business-class VoIP.

par OneCloud Networks

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Effective communications systems are critical to every business as they respond to the demands of todays work environment. Effective communications systems are critical to every business as they respond to the demands of todays work environment.

par voximplant

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Lets businesses and developers embed voice & video communication into their apps in minutes. Lets businesses and developers embed voice & video communication into their apps in minutes.

par NCP engineering

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NCP develops universally applicable software components enabling end devices to easily and securely connect to the corporate network via public networks in conjunction with a fully automated central remote access VPN management. NCP's Secure Communication Products are made for many different scenarios e.g. mobility, M2M, IIoT and classic VPN scenarios. NCP offers solutions for professional work in a VPN, VPN client/server components, central VPN management and software for IIoT.

par UnifyMe

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par Netpresenter

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par Magna5

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Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more. Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more.
Software platform that offers unified communications & collaboration (UC&C) and networked media solutions (NMS) Software platform that offers unified communications & collaboration (UC&C) and networked media solutions (NMS)

par Blackberry

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First ever EoT to secure people, devices, and places for a secure connected experience. First ever EoT to secure people, devices, and places for a secure connected experience.

par Mitel Networks

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Designed for large enterprises and other companies that require a rich unified communications (UC) environment, MiCloud Flex delivers the highest levels of performance, reliability and security through our global, mobile cloud. With MiCloud Flex, you can bring unified, mission-critical communications into the cloud for increased efficiency and mobility.

par Zero Gravity Consultants

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par FortKnoxster

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par IPFone

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Le logiciel call center Fonvirtual est un système de communication d'entreprise qui permet la gestion de manière intelligente d'un volume élevé d'appels. Les appels entrants peuvent être gérés par un menu vocal interactif ou un IVR, passer par une file d'attente et être attribués de manière intelligente aux agents adéquats grâce au système ACD (Automatic Call Distributor). Notre logiciel call center combine la technologie WebRTC avec l'ACD cloud pour distribuer les appels intelligemment. Le Logiciel call center Fonvirtual est un système de communicationqui permet la gestion intelligente d'un volume élevé d'appels.

par Kurmi Software

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par Amio

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Amio enables multi-channel messaging/build multi-channel chatbots using a simple, unified API that takes away the hassle of building atop multiple APIs and keeping up with their constant changes. Our powerful API supports core features of messaging platform like Messenger, Viber and SMS. They come with a toolbox complete with Postman Collections and powerful SDKs. The API integrates with NLP providers (Wit.ai and IBM Watson) and Analytics tools (Botanalytics) to ease your development. Ease your messaging development. Powered with a multi-channel API. A full toolbox for developers equipped with 3rd party integration.
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par TeleMate.Net Software

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Unified communications and collaboration analytics solution that provides multi-channel monitoring and analysis of session activity. Unified communications and collaboration analytics solution that provides multi-channel monitoring and analysis of session activity.

par BroadSoft Germany

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Feature-rich cloud telephony and unified communications for small business. Feature-rich cloud telephony and unified communications for small business.

par Colabora Comunicaciones Unificadas

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SAAS Unified Communications Software, including virtual switchboard, chat, storage and video and audio meetings SAAS Unified Communications Software, including virtual switchboard, chat, storage and video and audio meetings

par Workstorm

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Workstorm is the enterprise collaboration platform that gives teams the efficiency they need to do more work in less time. Built by professionals for professionals, the companys fully integrated, customizable collaboration platform combines workflow efficiency with data security. The platform combines all forms of communication including: messaging, email, video conferencing, calendar, screen sharing, and file sharing, to name a few. Workstorm provides enterprise-grade workplace collaboration technology that is available on premise or in the cloud.

par Virtual Network Consult

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Enterprise solution that enables real time communication with chat, video and audio conferencing, file sharing, and more. Enterprise solution that enables real time communication with chat, video and audio conferencing, file sharing, and more.

par Swapp Technologies

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Swapp is event management and community building platform for small and medium event planners and managers, the Swapp product will provide a cost-effective platform that will: - allow for seamless event organization; - provide outstanding event attendee engagement; - offer invaluable metrics tools that will drive further networking opportunities and on-going lead generation; and - create a unique, aggregated community around user brands that can be monetized. Event management productivity tool, powering small and medium event organizers and companies globally.
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par Tendant

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par CommuniCloud

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