Logiciels de gestion de coworking

Un logiciel de gestion des espaces de travail est utilisé par les planificateurs d'installations pour optimiser l'utilisation de l'espace de travail. Les professionnels du merchandising recourent à ce programme axé sur le commerce de détail pour planifier les placements de produits dans leurs magasins.

Pourquoi Capterra est gratuit
Avec Quant, les clients dessinent et gèrent les plans de sol de milliers de magasins et publient des centaines de milliers de planogrammes chaque année. Grâce à la génération automatique intelligente de planogrammes optimisée selon les ventes sur la base des modèles définis par l'utilisateur, il est possible de maintenir les planogrammes à jour également dans les grands réseaux de vente, avec des magasins divers, sans augmenter les demandes en ressources humaines. En savoir plus sur Quant Retail Solution cloud pour la planification de l'espace, la gestion des catégories, les planogrammes, les commandes automatiques et les étiquettes pour les étagères. En savoir plus sur Quant Retail
SpaceRunner surpasse les produits SaaS de gestion de l'espace conventionnels en autonomisant les utilisateurs grâce à son intégration Excel en ligne, ses calculs appliqués puissants et ses règles de formatage conditionnel. Cette solution vous permet de synchroniser facilement les données BIM en créant des icônes visuelles dynamiques associées à des relations parent-enfant illimitées. En ajoutant des flux de données de capteur en temps réel, vous pouvez pleinement réaliser un véritable jumeau numérique de votre installation. Ne vous laissez pas dépasser, rejoignez l'avenir de la gestion de l'espace avec SpaceRunner. En savoir plus sur SpaceRunner SpaceRunner est une solution de planification et de gestion basée sur le web qui visualise l'équipement, les ressources et autres données sur n'importe quelle image virtuelle. En savoir plus sur SpaceRunner

par OfficeSpace Software

(18 avis)
OfficeSpace aide les gestionnaires immobiliers et les responsables du lieu de travail à déplacer les éléments dans l'espace tout en optimisant celui-ci. Découvrez exactement la façon dont votre lieu de travail est utilisé et gardez une longueur d'avance sur les exigences de votre espace. Combinez les coûts immobiliers et les métriques d'occupation afin d'établir des références pour votre portefeuille mondial. Réalisez des déplacements facilement, à petite et grande échelle. Rendre le partage de bureau idéal pour votre espace et votre personnel. Tirez le meilleur parti de votre espace. Réservez une démonstration et découvrez pourquoi les entreprises passent à OfficeSpace. En savoir plus sur OfficeSpace Software OfficeSpace offre aux entreprises les outils et les informations nécessaires à la gestion simple des déplacements, à l'offre des bureaux partagés et à l'optimisation de l'espace. En savoir plus sur OfficeSpace Software
Le moyen facile et abordable de rendre votre espace de travail jusqu'à 30 % plus efficace. Accordant ne nécessite ni compétences en CAO ni diplôme en architecture, avec une simple interface glisser-déposer. Des informations actualisées et précises peuvent être instantanément consultées par tous ceux qui en ont besoin. Planifiez les déménagements, suivez l'occupation, suivez les baux, utilisez les sondages, etc. avec un seul outil web. Une ressource incontournable pour les entreprises comptant quelques centaines de bureaux, jusqu'aux grandes multinationales. En savoir plus sur Accordant Le moyen facile et abordable de rendre votre espace de travail jusqu'à 30 % plus efficace. Ne nécessite ni compétences en CAO ni diplôme d'architecture. En savoir plus sur Accordant
Concept3D est une plateforme d'entreprise de cartes interactives et de visites virtuelles avec intégration de données avancée, orientation, réalité virtuelle, personnalisation d'accessibilité, planification spatiale et éléments d'engagement virtuel. Grâce à cette plateforme logicielle complète, l'équipe de Concept3D est capable de fournir des rendus 3D de cartes interactives et de visites virtuelles compatibles avec la technologie de réalité virtuelle. Toutes les fonctionnalités sont disponibles via le CMS de cartes et de visites à 360° de Concept3D. En savoir plus sur Concept3D Vidéos à 360°, rendus 3D, cartes et données pour créer un environnement virtuel personnalisé avec la plateforme professionnelle de cartes et visites virtuelles de Concept3D. En savoir plus sur Concept3D
L'objectif principal de Skedda est la planification de l'espace et la gestion visuelle des réservations en ligne. Skedda offre des fonctionnalités de planification uniques pour les espaces locatifs avec des conditions de réservation et de tarification par heure, jour, utilisateur et espace, ainsi que des règles de partage et de dépendance. De plus, Skedda inclut l'authentification unique avec Google, Facebook, Twitter et Microsoft à l'aide d'une URL personnalisée. Conçu pour aider les sites et les communautés à gérer leurs espaces locatifs ! Skedda est conçue pour gérer des espaces locatifs avec des réservations en ligne. Ces espaces incluent des terrains, studios, salles, bureaux partagés et bien plus encore !
Logiciel de création de diagrammes qui propose un formatage automatique, des centaines de modèles et un partage de diagramme simple. Créez des plans spatiaux résidentiels et commerciaux, des plans d'étage, des plans de site, des aménagements de bureaux, des plans de construction et bien plus encore. Dessinez et imprimez à n'importe quelle échelle. SmartDraw fonctionne sur n'importe quel appareil connecté à Internet et inclut un téléchargement de PC Windows. Importer, modifier et exporter Visio. MS Office complet et intégrations GSuite Box. Partage de fichiers et collaboration faciles. Logiciel de planification d'espace résidentiel et commercial facile. Dessinez et imprimez à n'importe quelle échelle. Comprend plus de 70 types de diagrammes.
Les organisations modernes adoptent des approches de planification du lieu de travail rendues possibles grâce aux technologies mobiles et à une main-d'œuvre dynamique. La gestion des espaces de travail de FM:Interact prend en charge les besoins des installations en fournissant des outils aux espaces de travail alternatifs. La suite assure l'attribution de groupes d'espaces définis à un étage dans une zone ou un quartier et l'utilisation de vues graphiques pour identifier rapidement les zones et les quartiers de vos étages. Ce module est conçu pour offrir aux responsables des installations et aux professionnels de l'immobilier une visibilité complète sur l'espace, l'occupation et l'utilisation.
With iOFFICE's space management software, you can visualize your floor plans in real-time to see where people are sitting, plan moves with drag & drop functionality, and get key insights about your workspace. Understand how your employees are really using the space so that you can effectively plan the workspace to meet their needs and maximize use. Understand how your employees are using the space so that you can effectively plan the workspace to meet their needs and maximize use.
SpaceIQ is leading the digital transformation of the workplace with our cloud-based platform that turns facilities from cost centers into strategic business assets. SpaceIQ brings management tools and insights to help companies execute data-driven real estate decisions, increase operational excellence, and enhance employee experience. Reimagine Your Workplace(TM) at SpaceIQ.com. SpaceIQ provides the industry's most powerful, smart and easy-to-use CAFM/IWMS Facility Management Software for companies of every size
Space Designer 3D est une application en ligne qui permet aux utilisateurs de dessiner leurs plans d'étage en 2D et de parcourir les espaces intérieurs en 3D. Application en ligne destinée à dessiner des plans d'étage en 2D et à les visualiser en 3D.

par Streamside Solutions

(22 avis)
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when the next event begins. Managers save 2-20 hours/week by NOT entering exception schedules for special events. Energy costs are reduced an average of $0.50 per square foot annually. Events2HVAC is powerful, flexible, and compatible with many systems. This software is the facility manager's autopilot! Reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Powerful, flexible and compatible with many systems.

par ShareDesk

(22 avis)
Optix est une plateforme mobile-première qui rend la gestion des espaces partagés intelligents et intuitifs. Tous les outils dont vous avez besoin pour gérer un lieu de travail moderne et connecté. Optix est une plateforme mobile-première qui rend la gestion des espaces partagés intelligents et intuitifs.
Solution d'entreprise de gestion des espaces et des occupations pour la planification et l'évaluation de l'utilisation des espaces. Plusieurs scénarios de planification peuvent être créés. Solution d'entreprise de gestion des espaces et des occupations pour la planification et l'évaluation de l'utilisation des espaces. Plusieurs scénarios de planification peuvent être créés.

par JDA Software Group

(18 avis)
Planogram production and category management software for retailers. Planogram production and category management software for retailers.
ActivityAnalysis is workplace utilization software (plus services, as needed) to show "how many people are doing what activities in what types of spaces." Architects and workplace strategists need utilization data to make a business case for workplace change and to inform programming and design. Are assigned desks underused? Are conference rooms used mostly by one or two people, regardless of their size? Collect detailed data about interpreted as heat maps and customized reports. ActivityAnalysis is a workplace utilization study that shows how spaces are used and informs programming and design.

par Robin Powered

(9 avis)
Planification en temps réel, tableaux d'état et cartes pour les salles de réunion, les bureaux et les collaborateurs dans votre bureau. La plateforme Robin évolue aux côtés de vos calendriers Outlook ou Google existants. Toutes les mises à jour d'une salle de réunion ou d'un espace de travail sont automatiquement synchronisées avec la totalité du calendrier du bureau via le tableau de bord web, l'application mobile ou l'affichage de salle. Aujourd'hui, Robin organise des réunions, des espaces de travail et des personnes dans des milliers de locaux à travers le monde. Planification en temps réel, tableaux d'état et cartes pour les salles de réunion, les bureaux et les collaborateurs dans votre bureau. Utilisez n'importe quel appareil ou calendrier.

par QuickFMS

(8 avis)
QuickFMS is a cloud-based facility management software platform for managing your Space, Assets, Properties and Shared services like Conference rooms and Guest Houses. It's a one-stop destination for organizing, structuring and running your business and infrastructure for maximizing your company's efficiency and performance. Suitable for companies with 1000+ employees, we ensure an all-around result for your company by helping you achieve a smoother operation and happier employees. Cloud-based facility management tool for 1000+ employee companies to manage Space, Assets, Properties, enhance efficiency of employees

par POC System

(7 avis)
POC System est une plateforme SaaS dotée d'une interface graphique unique qui vous aide à optimiser le patrimoine commercial et l'espace de travail de votre entreprise. Deux solutions principales sont proposées : 1. Système de gestion de l'espace conçu spécialement pour les entreprises qui détiennent et gèrent des immeubles de bureaux ou des établissements commerciaux générant des rendements. 2. Système d'attribution de sièges conçu pour les moyennes et grandes entreprises ainsi que les espaces de coworking, qui fournit une plateforme visuelle facile à utiliser pour gérer la disposition des sièges dans le bureau et les espaces de travail. Logiciel de gestion des installations SaaS qui aide les entreprises à gérer la disposition des sièges et les espaces de travail.

par RELEX Solutions

(6 avis)
RELEX Solutions fournit un système intégré de planification de la distribution et de la chaîne d'approvisionnement qui fournit des résultats impressionnants à des clients dans le monde entier. Grâce à une prévision précise de la demande, un réapprovisionnement automatisé, une planification révolutionnaire de l'espace et à l'optimisation des assortiments, RELEX aide les entreprises à mieux planifier, à vendre plus et à gaspiller moins malgré l'évolution du marché. Une technologie agile qui s'adapte aux opérations et processus en évolution, que l'entreprise soit un challenger à croissance rapide ou une multinationale. RELEX Solutions fournit un système intégré de planification de la distribution et de la chaîne d'approvisionnement qui apporte des résultats impressionnants à des clients dans le monde entier.

WPA

par Work & People Analytics

(6 avis)
WPA is the premier employee effectiveness platform. Our platform delivers fast and deep insights into the work behaviors that matter most of your teams, departments or whole organizations. WPA combines valuable information about activity patterns, value networks, culture, and other relevant information of the workforce. By visualizing the needs and wants of every team or population we excel at scaling the conversation about how to make work better. WPA is the premier employee effectiveness platform. WPA delivers fast and deep insights into the work behaviors that matter most to you

par 20-20 Technologies

(5 avis)
Windows-based space management solution that helps businesses via AutoCAD integration, project management, visual impressions & more. Windows-based space management solution that helps businesses via AutoCAD integration, project management, visual impressions & more.

par Digital Artflow

(4 avis)
Professional online 3d interior design software suitable for designers, architects, retailers, dealers and manufacturers. InnoPlanner come in many flavours, from basic designer accounts to white-label versions for ecommerce integration. An interior decoration 3D software accessible directly via browser without the hassle of installation or downloads.

par WebCheckout

(3 avis)
WebCheckout is a browser-based scheduling and resource management software application designed for and used by Higher Education, Broadcast, Automotive and other institutions for AV and IT equipment inventory, media assets, rooms and people. WebCheckout integrates with central administrative systems and provides modules for patron self-booking, help desk, billing, personnel scheduling and more. Schedule, manage and maintain portable and fixed equipment and facility inventories.

par Gensler

(3 avis)
Wisp is the only full-service space and occupancy management solution, delivered by the leader in workplace: configurable software with tailored implementation, SaaS, ongoing drawing maintenance, 30-60 day implementation, dedicated client services, scenario planning, and unlimited user licenses. Data is combined with interactive floor plans for real-time reporting. Real estate and facility teams excel with the right tools and metrics for strategic planning and daily management. SaaS space & occupancy management solution with live reporting, CAD updates, planning tools, wayfinding, and more for CRE & facilities.
Web-based CAFM system that helps institutions attain better management of their space and assets. Web-based CAFM system that helps institutions attain better management of their space and assets.

par AgilQuest

(1 avis)
AgilQuest delivers workspace and meeting room booking software solutions for the modern workplace, alongside workplace analytics to answer your long and short term utilization questions. Our people-focused solutions help companies from enterprise to startup provide freedom and flexibility for employees, and measure and manage space, on-premise or in the cloud. AgilQuest solutions work on multiple interfaces including web browsers, smartphones, tablets, kiosks and digital signage. Workplace booking software for organizations who wish to provide freedom and flexibility for employees or share space with others.

par Serraview

(1 avis)
Saas-based workplace optimization and workforce enablement solutions, enabling CRE professionals to manage and deliver todays modern workplace. Our solutions are designed to increase real estate portfolio utilization, streamline operations, and enable smarter, more productive work environments. Space planning software with portfolio modeling and workspace utilization tracking tools.
Trimble Manhattan fournit un système unique pour gérer plus efficacement le cycle de vie et les coûts des portefeuilles immobiliers et des installations. Sa gamme de modules couvre tous les aspects de la gestion immobilière : finances, projets, administration et comptabilité des baux, maintenance, aménagement de l'espace, déplacements et gestion de l'énergie. Manhattan aide les organisations à prendre des décisions commerciales plus éclairées, à réduire les coûts et à accroître les performances opérationnelles, financières et environnementales. Un système unique pour l'ensemble du cycle de vie de la gestion immobilière : finances, baux, projets, maintenance, espace, actifs et durabilité.
Comprend tous les outils dont vous avez besoin pour développer un espace de travail intelligent et connecté avec réservation, adhésion et gestion des installations. Comprend tous les outils dont vous avez besoin pour développer un espace de travail intelligent et connecté avec réservation, adhésion et gestion des installations.

par Proximity Space

(1 avis)
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings. Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings.

par Planorama

(1 avis)
Digitaliser l'exécution de la vente au détail et le commerce pour les fabricants et les commerces de détail

par Floor Plan Tracker

(1 avis)
Floor Plan Tracker is a simple online project management tool for anyone who works with floor plans. Floor Plan Tracker is a simple online project management tool for anyone who works with floor plans.

par essensys

(1 avis)
Operate is a purpose-built, workspace management software for managing crucial day-to-day coworking and flexible workspace operations. With Operates end-to end ERP system built for ambitious, multi-site operators, stakeholders can remove complexities, gain real-time insight, improve member experience, and facilitate booking, buying and billing of services. Operate is a purpose-built, workspace management software for managing crucial day-to-day coworking and flexible workspace operations.

par Best Wave

(0 avis)
ReserveIt! - l'agenda en temps réel s'affiche directement à partir d'Outlook ou d'autres systèmes de calendrier. Aucun changement dans les méthodes de réservation de salle existantes n'est requis. ReserveIt! fonctionne en arrière-plan et met à jour tous les affichages de salle à chaque minute dans tout le bâtiment ! Contrôle total du format - arrière-plan, titre, sous-titre, pied de page, police de texte, style et couleur. Les écrans sont disponibles avec des lecteurs multimédias intégrés à moins de 500 dollars par pièce et peuvent être alimentés via une alimentation par Ethernet pour une installation peu coûteuse. Agendas des salles provenant directement d'Outlook ou d'autres systèmes de calendrier. Affiché à l'extérieur de chaque salle de conférence et mis à jour continuellement.

par R&K Solutions

(0 avis)
The GoRPM Enterprise Software Solution empowers organizations to collect, aggregate, analyze, manage and understand their real property, personal property, and facilities investments. GoRPM enables data driven decision making in asset inventory, strategic positioning and movement of assets, space utilization, condition assessment, sustainability, cost analysis, and budget planning and forecasting. GoRPM empowers organizations to collect, aggregate, analyze, manage and understand their facilities investments.

par Guardian Global Systems

(0 avis)
Space Manager provides operational and strategic tools that aid clients in managing both traditional and agile workplaces. As a web-based system requiring little to no integration with existing IT, Space Manager allows users to record and plan churn, track space availability, and manage and report on space usage If there is any other relevant information needed please let us know! Space Manager providing workplace occupation, utilisation and performance reporting in both the traditional and Flexible Workplace

par Just Enough

(0 avis)
Retail space planning solution that allows planners to analyze planogram assortment and space utilization. Retail space planning solution that allows planners to analyze planogram assortment and space utilization.

par Retail Smart

(0 avis)
Micro space and shelf planning software that provides 2D planogram design, virtual 3D viewing of planograms, and real-time analytics. Micro space and shelf planning software that provides 2D planogram design, virtual 3D viewing of planograms, and real-time analytics.

par EasternGraphics

(0 avis)
Outil de planification d'espace et d'ameublement vous permettant de créer des aménagements intérieurs en 3D et des rendus photoréalistes à l'aide du catalogue de modèles 3D. Outil de planification d'espace et d'ameublement vous permettant de créer des aménagements intérieurs en 3D et des rendus photoréalistes à l'aide du catalogue de modèles 3D.

par Applied Predictive Technologies

(0 avis)
Designed to optimize space allocation through plan analysis and specific space recommendations by location and by category. Designed to optimize space allocation through plan analysis and specific space recommendations by location and by category.
Category management software that allows users to automate the creation of data-driven planograms, localised assortment plans, and retail analytics. Category management software that automates the creation of data-driven planograms, localised assortment plans, and retail analytics.

par Climbax Entertainment

(0 avis)
Automate your everyday tasks with Digicuro. Forget the spreadsheets, never lose a resource because of mis-management. We, at Digicuro have devised a solution so that you just focus on growth and expansion and our product will make it a cakewalk for other day to day management tasks. Digicuro is a suite of tools designed to improve the experience of managing commercial properties

par SpaceTrak

(0 avis)
Cloud software that radically simplifies occupancy planning and real estate forecasting saving significant time and costs. Cloud software that radically simplifies occupancy planning and real estate forecasting saving significant time and costs.

par Modulus Technologies

(0 avis)
Amspaces is leading coworking space management software for shared offices, flexible hubs, and coworking spaces. Amspaces is leading coworking space management software for shared offices, flexible hubs, and coworking spaces.

par Deskradar

(0 avis)
Find people, rooms, and utilities quickly with the application designed to create an interactive floor plan of your building or office. Find people, rooms, and utilities quickly with the application designed to create an interactive floor plan of your building or office.

par SmartSpace Software

(0 avis)
Space Connect brings you a radical new approach to workspace management tech. Featuring integrated visitor, desk and meeting management with mobile app and analytics for 1 fixed low monthly price, there's no other solution like this on the market. With Space Connect you wont be locked into a min term contract. Plus you can easily configure the platform yourself and be up and running same-day (or we can do it for you). Space Connect brings you game-changing affordability, with 3 integrated workspace management modules for 1 fixed low monthly price.

par Tango

(0 avis)
Tangos Space Management solution improves departmental collaboration without increasing real estate footprint or costs while ensuring the most effective and efficient use of your portfolio. Our solution helps you strategically manage shifting space demands via graphically rich space planning scenario generation, visually represent occupancy and vacancy directly on the floor plan and analyze existing space density and availability with stacking and blocking. Balance employee requirements, protect your bottom line and ensure optimal space utilization with Tango's Space Management solution.

par Myinstapass Business Solutions

(0 avis)
Take control over your coworking space or shared office, provide unmatched customer experience and increase revenue. Take control over your coworking space or shared office, provide unmatched customer experience and increase revenue.

par Spacewell

(0 avis)
Smart Building platform, powered by Cobundu, assists users in real time and helps improve comfort, space, and resource usage. Building users love it for the intuitive interaction and personal assistance it provides. And building managers, owners/tenants, and service providers love it for its fast ROI through increased efficiencies and data-led insights. Key benefits: better building performance, FM cost savings (avg. 20%), a great workplace experience, actionable business rules, flexibility. Easy-to-use software for workplace management: optimize space occupancy, support agile working, workplace assistance&inform. decisions.

par NPQ Nederland

(0 avis)
Facility and space management software solution. Facility and space management software solution.

par Offi

(0 avis)
Mobile first, space management and corporate communication platform made for the modern office space and workforce. Mobile first, space management and corporate communication platform made for the modern office space and workforce.

par Locatee

(0 avis)
Developed with a strong focus and a deep understanding of the corporate real estate challenges facing the modern world of work, Locatee workplace analytics helps you make fact-based decisions about your office buildings. With Locatee's space utilisation insights, you can easily identify optimisation potential, realise savings, and enhance your company's workplace experience portfolio-wide. Workplace analytics solution that transforms complex data into space utilisation insights.

par IWD

(0 avis)
IWD software combines 2 powerful tools to execute and drive the performance of your merchandising strategy and improving sales. > IWD DISPLAY, IS A MERCHANDISING SOFTWARE that allows you to create visual merchandising guidelines online in 2D & 3D quickly and easily, and send these automatically throughout your distribution network. > IWD NETWORK, IS A CLOUD-BASED PLATFORM that allows you to seamlessly collaborate between your head office and the field. IWD DISPLAY is a merchandising software to help retailers create planograms, analyze sales and measure their merchandising strategy.