Logiciels pour centres de services

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35 produits trouvés

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ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus

par ManageEngine

(94 avis)

ManageEngine ServiceDesk Plus est un logiciel de gestion de service d'assistance et de gestion des ressources. Il offre un package intégré proposant la gestion des incidents (dossiers d'incidents), le suivi des ressources, les achats, la gestion des contrats, un portail self-service et une base de connaissances à un prix démocratique. ServiceDesk Plus contient tout ce dont vous avez besoin pour un service d'assistance informatisé complet et une équipe d'assistance productive. ManageEngine ServiceDesk Plus peut être installé sur vos machines ou accessible à la demande. En savoir plus sur ServiceDesk Plus

NetHelpDesk

NetHelpDesk

par Net Help Desk

(11 avis)

NetHelpDesk is a UK based company, which provides ITIL aligned help desk software that can be installed on premise or in the cloud. Through over 20 years of experience, NetHelpDesk has been developed to offer a feature rich application whilst maintaining a simple to use interface. Features include: incident, problem and change management, asset management, service catalogue, CRM, guaranteed telephony integration, best of breed mobile apps. En savoir plus sur NetHelpDesk

SysAid

SysAid

par SysAid Technologies

(87 avis)
Alloy Navigator

Alloy Navigator

par Alloy Software

(14 avis)

Atteindre des niveaux de service élevés tout en répondant aux besoins des clients est primordial pour toute organisation informatique. C'est pourquoi il existe une solution de centre de service intuitive et facile à utiliser, avec une base de connaissances étroitement intégrée à un portail en libre-service. Ajoutez à cela l'intégration de la gestion des ressources et la souplesse des flux de travail intelligent et vous obtenez une solution de gestion informatique complète. En savoir plus sur Alloy Navigator

Vision Helpdesk

Vision Helpdesk

par Vision Helpdesk

(27 avis)

Vision Helpdesk propose des outils de service client : 1) Logiciel d'assistance téléphonique (assistance téléphonique multicanal) 2) Assistance téléphonique satellite (assistance téléphonique multiclient) 3) Centre de service (assistance téléphonique ITIL/ITSM) Le support client tout-en-un par assistance téléphonique Vision Helpdesk vous permet de centraliser la egstion de différents canaux tels que les e-mails, les formulaires web, Twitter, Facebook et les appels. Vision Helpdesk est déjà utilisé par plus de 8 000 entreprises du monde entier. En savoir plus sur Vision Helpdesk

OTRS

OTRS

par OTRS

(40 avis)

OTRS is a fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL and/or specific security requirements. ITSM, Customer Service and Corporate Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide the best possible service in a cost effective way. Request a demo today. En savoir plus sur OTRS

SupaDESK

SupaDESK

par SupaTools

(10 avis)

SupaDESK is a fully integrated ITSM solution based on ITIL principles. It offers full Service Desk functionality including Incident, Request, Problem, Service and SLA Management. There is built-in Active Directory integration, Service Catalog and Self-Service interface. A mobile app is also available for remote ticket management. Can be integrated with SupaCMDB module to provide full asset management solution. En savoir plus sur SupaDESK

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1314 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1314 avis)

Zendesk permet aux entreprises de fournir une assistance, de dimensionner le libre-service et de se différencier avec un engagement proactif.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1314 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1314 avis)

Zendesk enables companies to deliver support, scale with self-service, and differentiate with proactive engagement.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1314 avis)

Zendesk enables companies to deliver support, scale with self-service, and differentiate with proactive engagement.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1314 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1314 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1314 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1314 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

HESK

HESK

par Klemen Stirn

(0 avis)

Logiciel helpdesk qui permet aux partenaires clients de résoudre les requêtes de leurs clients. Le logiciel peut être déployé sur site ou dans le Cloud.

Spiceworks IT Help Desk

Spiceworks IT Help Desk

par Spiceworks

(257 avis)

Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.

AzureDesk

AzureDesk

par AzureDesk

(34 avis)

AzureDesk-Logiciel d'assistance qui peut être utilisé par les entreprises pour fournir un support client et une solution de helpdesk

IncidentMonitor

IncidentMonitor

par Monitor 24-7

(5 avis)

Enterprise ITIL Service Desk solution at a low cost SMB price. Advanced and Feature rich. FREE ITIL process templates available

Reamaze

Reamaze

par Reamaze

(3 avis)

Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.

Remedy Service Desk

Remedy Service Desk

par Remedy IT Service Management

(63 avis)

Social service desk solution with self-service mobile app component that helps employees receive support on the go.

Track-It!

Track-It!

par BMC Software

(55 avis)

Track-It! Help Desk, tout le nécessaire pour la gestion du service d'assistance informatique. Complet, facile à utiliser et rentable,

Wix Answers

Wix Answers

par Wix

(14 avis)

Wix Answers is the customer support platform built to support over 120 million users. Now you can use it to support your business.

Wix Answers

Wix Answers

par Wix Answers

(14 avis)

Wix Answers is the professional platform you can use to create your own help desk and support your customers. Its free.

Hornbill Service Manager

Hornbill Service Manager

par Hornbill Corporate

(0 avis)

Hornbill Service Manager is an easy to use, powerful, collaborative Service Desk solution that helps IT teams modernize their ITSM.

Cockpit IT Service Manager

Cockpit IT Service Manager

par Cockpit ITSM

(0 avis)

ITSM solution that integrates asset management, task scheduling, ticketing, and more.

Service Exec

Service Exec

par Refreshing Software

(0 avis)

Helps keep track of IT assets and who is using them. If problems arise, the integrated service desk can record details.

SQM

SQM

par Info Management

(0 avis)

Assign, plan, organize and manage internal or external service requests and tasks.

Sthiti Service Desk

Sthiti Service Desk

par Galore networks

(0 avis)

Service and help desk automation for your company that allows you to easily track how your agents are performing.

Apsynet Service Desk

Apsynet Service Desk

par Apsynet

(0 avis)

Solution de gestion de centre d'appels fondée sur les principes des recommandations ITIL.