Logiciels de Customer Success (Customer Success Software)

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49 produits trouvés

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Déploiement

Fonctionnalités

Gainsight

Gainsight

par Gainsight

(15 avis)

Cette puissante plateforme a été spécialement conçue pour transformer des données client disparates provenant de sources multiples en informations et en actions qui génèrent des résultats commerciaux mesurables pour les clients. Les applications de Gainsight aideront à piloter par programme les résultats des clients dans tous les segments clients. Ces applications incluent Insights, Feedback, Collaboration, Engagement et Outcomes. En savoir plus sur Gainsight

Thought Industries

Thought Industries

par Thought Industries

(15 avis)

The Thought Industries award-winning Customer Learning Platform helps software companies onboard, train, and certify customers on products and services thru online learning. The platform enables businesses to create customized, white-labeled learning environments, author and create powerful learning experiences, and monetize courseware with integrated commerce and licensing capabilities. It's a complete end-to-end suite enabling businesses to serve customers across the entire lifecycle. En savoir plus sur Thought Industries

Hippo Video

Hippo Video

par Lyceum Technologies

(8 avis)

Créer des vidéos avec capture d'écran, webcam et audio pour les besoins de l'entreprise. Créez des vidéos didactiques, des vidéos explicatives, des témoignages, une base de connaissances, des problèmes de clients et des vidéos de formation. Restez organisé avec des dossiers, collaborez avec les utilisateurs et gérez-les. Obtenez des informations sur les rapports de performances. Hippo Video est sur le cloud et intégrée à Slack, Trello, Jira, Freshdesk, Zendesk, lFacebook Workplace, Gmail, Google Classroom et autres applications Google. Exportez des vidéos directement sur les chaînes YouTube, Vimeo, Wistia et GDrive. En savoir plus sur Hippo Video

Copper

Copper

par Copper (formerly ProsperWorks)

(268 avis)

ProsperWorks est le CRM n° 1 pour les utilisateurs de Customer Success G Suite. ProsperWorks CRM s'intègre parfaitement à G Suite, supprime la saisie manuelle des données et est très facile à utiliser. Si vous pouvez utiliser Gmail, vous saurez comment utiliser ProsperWorks. Rejoignez plus de 10 000 clients qui aiment utiliser ProsperWorks et commencez à vendre plus avec les équipes de CRM à utiliser aujourd'hui. En savoir plus sur Copper

Liveoak

Liveoak

par Liveoak Technologies

(12 avis)

Use Liveoaks secure conferencing and collaboration platform to engage customers, provide live assistance and complete more digital transactions. Liveoak makes it easier for your remote customers to do business with your organization. Liveoak provides tools for remote customer engagement, onboarding and transactions for the financial services, banking, credit union and insurance industries.The Liveoak conferencing platform recreates the power of a face-to-face interaction for remote customers. En savoir plus sur Liveoak

Five9

Five9

par Five9

(257 avis)

Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Use customer intent data and intelligent routing to get your customers to the right agent. Give your agents next step guidance before they answer the phone. Provide intuitive self-service options with real-time natural language processing. Automatically sync interactions to your CRM, and monitor and report on performance in real-time. See why 2000+ customers trust Five9. En savoir plus sur Five9

Yotpo

Yotpo

par Yotpo

(96 avis)

Parfaite pour les entreprises qui traitent plus de 300 commandes par mois, la solution intégrée de Yotpo permet aux marques d'e-commerce de recueillir des avis clients, des photos et des Q et R à partir d'une plateforme unique pour augmenter le trafic, la preuve sociale et les ventes. Partenaire officiel de Google, Facebook et Shopify Plus et intégrant des plateformes et des outils de commerce de premier plan, Yotpo permet aux marques de faciliter le succès de leurs clients en les aidant à analyser l'opinion de ceux-ci à grande échelle. En savoir plus sur Yotpo

elevio

elevio

par elevio

(10 avis)

Elevio rend vos produits plus faciles à apprendre. Amélioration de la rétention, tout en réduisant vos charges d'assistance. Ils réunissent votre offre d'assistance existante pour offrir une expérience tout-en-un à vos clients, en améliorant la formation de vos clients et en fournissant une assistance à la demande à vos clients, à l'endroit et au moment opportuns. Plus de 500 entreprises comme Atlassian, Heap, Adroll et Dell utilisent elevio pour améliorer l'éducation des clients et réduire les charges d'assistance. Profitez de la version d'essai gratuite de 14 jours En savoir plus sur elevio

Userlane

Userlane

par Userlane

(5 avis)

Userlane vous aide à améliorer votre UX et CX grâce à des conseils interactifs et personnalisés et à des analytiques d'engagement. Créez des parcours personnalisés qui permettent aux utilisateurs d'aimer votre logiciel tout en réduisant les frictions, les frustrations et les pertes de temps. Libérez tout le potentiel de votre produit, stimulez l'engagement et l'adoption des fonctionnalités. En savoir plus sur Userlane

Blue Enterprise Surveys

Blue Enterprise Surveys

par eXplorance

(7 avis)

Le logiciel d'enquête Blue destiné aux entreprises prend en charge toutes les initiatives centrales et majeures de gestion de l'opinion en ligne au sein de votre organisation, notamment dans les domaines de la motivation des collaborateurs, de la satisfaction client et des enquêtes sur le service client. Grâce à ses fonctionnalités d'intégration inégalées (SIRH, CRM, SIS...), Blue offre une automatisation complète et assiste les décisions stratégiques clés. En savoir plus sur Blue Enterprise Surveys

Agile CRM

Agile CRM

par Agile CRM

(245 avis)

Logiciel de service client Agile CRM - fournit un service supérieur à la clientèle afin de satisfaire les clients à long terme. Agile CRM permet aux entreprises de proposer une expérience de support client plus personnalisée. Grâce à une foule de fonctionnalités puissantes d'assistance technique à portée de main, il devient possible de mieux comprendrez les clients afin de leur apporter ce dont ils auront le plus besoin au moment opportun. En savoir plus sur Agile CRM

CXM

CXM

par Creedenz Solutions

(5 avis)

Dynamic and Flexible CRM+ solution that can adapted to meet your growing business needs faster and for less than all other vendors

Gainsight

Gainsight

par Gainsight

(15 avis)

Gainsight turns data points into an actionable strategy for customer success, allowing you to increase retention and expand revenue.

Totango

Totango

par Totango

(7 avis)

Totango est une plateforme de réussite des clients qui stimule l'action et la concentration des équipes et des résultats prévisibles pour la gestion.

MindTouch

MindTouch

par MindTouch

(1 avis)

Transformez votre produit et le contenu d'aide en un canal d'engagement client qui augmente le trafic web, stimule les ventes et améliore l'assistance.

Natero

Natero

par Natero

(1 avis)

Data-Driven Customer Success Management platform for B2B SaaS.

ClientSuccess

ClientSuccess

par ClientSuccess

(4 avis)

ClientSuccess is a customer success software platform that helps SaaS companies retain and grow their customer base.

Cloud Call Center

Cloud Call Center

par 3CLogic

(46 avis)

Multichannel cloud contact center solution designed to help organizations streamline their sales, marketing, and service initiatives.

ChurnZero

ChurnZero

par ChurnZero

(44 avis)

ChurnZero's customer success platform helps businesses fight churn via data integrations, health scores, automation, NPS and much more!

Taskfeed

Taskfeed

par Tapply

(18 avis)

Customer Onboarding Project Management for Salesforce

Exceed

Exceed

par Intellum

(15 avis)

Intellum's Exceed LMS is the first Open Asset Learning Management System on the market.

Skilljar

Skilljar

par Skilljar

(13 avis)

Skilljar's cloud-based, mobile-responsive learning management system (LMS) enables businesses to scale customer and partner training.

Planhat

Planhat

par Planhat

(7 avis)

Customer Success can be chaotic. Simplify your work, save time and build value with Europe's leading Customer Success platform.

VeriShow

VeriShow

par HBR Labs

(5 avis)

La technologie de vente de VeriShow fournit tout ce dont un vendeur a besoin pour se connecter, présenter et conclure avec des perspectives en ligne.

Picnic

Picnic

par Pug Pharm Productions

(5 avis)

Plateforme de gamification unique pour fidéliser vos clients et augmenter votre chiffre d'affaires et votre croissance en impliquant la communauté de manière amusante et ludique.

UserIQ

UserIQ

par UserIQ

(2 avis)

UserIQ is a Customer Growth Platform that empowers SaaS companies to foster growth beyond the funnel.

Bolstra

Bolstra

par Bolstra

(1 avis)

An agile customer success management platform built to help companies plan, manage and engage with their customers.

CustomerGauge

CustomerGauge

par CustomerGauge

(1 avis)

Net promoter software that helps increase customer retention, measure and improve customer satisfaction and loyalty.

Pega Customer Service

Pega Customer Service

par Pegasystems

(0 avis)

Pega Customer Service allows the enterprise to anticipate needs and deliver a personalized service experience for every customer.

Preferred Patron Loyalty

Preferred Patron Loyalty

par Preferred Market Solutions

(68 avis)

Run your own branded loyalty and rewards program where you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available.

Amity

Amity

par Amity

(4 avis)

The Most Powerful Customer Success Software.

Akita

Akita

par Akita

(1 avis)

A full-featured Customer Success Management platform that helps you reduce churn and increase revenue from your existing customer base.

Magentrix Customer Success

Magentrix Customer Success

par Magentrix

(22 avis)

Magentrix Customer Success increases engagement, productivity and revenues. Deliver superior customer service while reducing costs.

Starred

Starred

par Starred

(14 avis)

Starred builds feedback software which puts the respondent first, and helps companies succeed through actionable insights.

STAMP

STAMP

par Stonegate Advisors

(3 avis)

Customer success platform that helps you systematically obtain the voice of the customer.

UXPressia

UXPressia

par UXPressia

(1 avis)

Plateforme en ligne conçue pour créer une expérience utilisateur exceptionnelle grâce à la cartographie du parcours client, à la création de profils et aux techniques de cartographie d'impact.

Prescience for Self-Service

Prescience for Self-Service

par Transversal

(0 avis)

Customer self-service software that enables you to manage both online content & correspondence through a single process.

Strikedeck

Strikedeck

par Strikedeck

(0 avis)

Customer success platform with real-time customer segmentation and prioritization, playbooks, and customer success planning tools.

Appuri

Appuri

par Appuri

(0 avis)

Retention prediction solution built to capture customer activity and analyse behavior applying ad hoc analytics and machine learning.

Boostopia

Boostopia

par Boostopia

(0 avis)

Improving the customer experience and turning support into a revenue-generating channel for B2C companies.

eatNgage

eatNgage

par eatNgage

(0 avis)

A solution facilitating remote business lunch meetings with your prospects or clients through smart automated invitation pages.

visitorM

visitorM

par visitorM

(0 avis)

Our solution delivers the tools you need to streamline processes while tracking their impact on customer experiences.

Forest Admin

Forest Admin

par Forest

(0 avis)

The universal back office that helps companies execute fast and at scale, with no time wasted on internal tools developed in-house.

CustomerSuccessBox

CustomerSuccessBox

par CustomerSuccessBox

(0 avis)

Actionable customer success platform for B2B SaaS. Drive product adoption, reduce churn, manage CSM portfolio, increase LTV & more.

Lymbyc

Lymbyc

par Lymbyc

(0 avis)

World's first Virtual Analyst that is available to business users 24*7 and can answer simple/complex data related queries in real time

ReplayMonster

ReplayMonster

par Bouncezap

(0 avis)

A tool that records user session on the browser on client's website. This helps further product improvement and for analysis purposes.

SnapCall

SnapCall

par seampl

(0 avis)

Replace phone numbers from your websites & apps with a button. Enrich call with contextual user's data and improve customer experience.

UserGuiding

UserGuiding

par Ynot Partners

(0 avis)

Helps companies improve product adoption by designing interactive guides and help pages without coding.

SUPERLINK

SUPERLINK

par Croosing

(0 avis)

Allows you to ensure client's satisfaction by controlling the sales funnel through the autonomous browsing system.