Logiciels de gestion des invitations

Un logiciel de gestion des invitations accélère considérablement le processus d'enregistrement lors de conférences, de performances et d'autres événements. Ce type de logiciel peut être déployé sur des appareils mobiles, tels que des smartphones et des tablettes, ainsi que sur des bornes et offre souvent des fonctions d'impression de badge. De nombreuses entreprises utilisent un logiciel de gestion des invitations pour capturer des informations sur les participants à des fins de génération de leads.

Pourquoi Capterra est gratuit
Aventri

Aventri

par Aventri

(35 avis)
Aventri (anciennement etouches) est la première véritable plateforme de gestion des connexions en direct qui transforme en permanence la façon dont les gestionnaires d'événements organisent leurs événements tout en transformant le marché. Aventri permet à ses clients de créer de précieuses expériences et de développer des marques et des communautés influentes. La plateforme connecte les participants à un événement et favorise leur engagement en temps réel tout en collectant des données et des analyses importantes pour aider à comprendre le succès d'un événement et fournir un retour sur investissement en temps réel. En savoir plus sur Aventri Une plateforme intelligente de réunions et d'événements pour les organisateurs d'événements mondiaux guidés par les données. Demandez une démo de 30 minutes. En savoir plus sur Aventri
Purplepass Ticketing

Purplepass Ticketing

par Purplepass

(109 avis)
Full scale cloud-based ticketing platform for online presale, marketing, printed tickets and wristbands, social media, and an array of equipment options for selling at the door and scanning tickets. Whether you manage a performing arts center, organize massive festivals, host small events, or you are putting on a fundraiser, you will have everything you need for an easy and successful event through Purplepass En savoir plus sur Purplepass Ticketing Full scale cloud-based ticketing platform for online presale, marketing, social media, and day-of-event sales and admission management. En savoir plus sur Purplepass Ticketing
Eventdex Event Management Software
Fatigué de voir de longues files d'attente à votre bureau d'enregistrement ? Avec Eventdex, vous avez la garantie d'une meilleure expérience d'enregistrement pour vos participants tout en économisant sur ces prix compétitifs ! Avec ce logiciel d'enregistrement ScanAttendee, vous pouvez : 1. Scanner sans effort les codes QR via cette application tout en enregistrant les personnes 2. Choisir parmi une variété d'options pour gérer les paiements sur site 3. Imprimer des badges personnalisés à la pression d'un bouton. Clients : CVS, Cisco, Université de Buffalo, NMSDC. En savoir plus sur Eventdex Event Management Software Demandez aux participants de passer du temps à s'enregistrer et de passer plus de temps à interagir avec les autres. Analysez les codes QR, gérez les paiements et imprimez des badges avec Eventdex ! En savoir plus sur Eventdex Event Management Software
ThunderTix

ThunderTix

par Thunder Data Systems

(153 avis)
One platform for event sales and guest check-in starting at $39/mo. Control your events, coupons and customer data. Collect donations, sell products and eGift Cards with redemption and balance tracking. ThunderTix won't charge your customers fees but you can optionally charge fees and collect all revenue. Check in guest with our free scanning app, barcode scanners or electronic guest check-in. Take a test drive with our free trial today! En savoir plus sur ThunderTix Sell tickets online with no fees and track customer data. Use the iOS App or handheld devices to scan/sell barcoded tickets real-time. En savoir plus sur ThunderTix
EventBank

EventBank

par EventBank

(34 avis)
Manage registrations, collect payments, facilitate smooth check-ins, and print badges onsite directly from your phone with the EventBank Manager App or from the platform, even at multiple events or sessions simultaneously. Speed up your check-ins even more by turning your iPad or laptop into Self Check-in Kiosk and get better with every event you run by analyzing your success on micro and macro level after the event with advanced analytics. Trusted by Deloitte, Facebook, and hundreds others. En savoir plus sur EventBank Deliver smooth onsite experiences with fast QR Code check-ins, multi-session check-ins, mobile badge printing and Self Check-in Kiosk. En savoir plus sur EventBank
Accelevents

Accelevents

par Accelevents

(56 avis)
Provide your attendees with an end-to-end experience with our event ticketing platform. Use as a standalone service, or combine with our mobile silent auctions to create a seamless transition from ticket purchase to donation for your donors. Accelevents' ticketing costs only $1 per ticket plus 1% of the ticket sale amount (all fees can be absorbed by your ticket buyers). Create custom ticket types and begin selling online in minutes. En savoir plus sur Accelevents Use our ticketing and silent auction service to provide your guests with a seamless experience, from ticket purchase to donation. En savoir plus sur Accelevents
Sparxo

Sparxo

par Sparxo

(67 avis)
Create better events and sell tickets directly on your site with no redirects. Sparxo is trusted by event producers who care about retaining the community around their brand. The platform is easy to learn and easy to use making it easy to set up online ticket sales, registration, and onsite check-in. Embed ticket sales on your website, design modern splash pages, and discover your returning customers with our smart guestlists. Sparxo is mobile compatible and easy to use. En savoir plus sur Sparxo A social registration platform built for event-driven organizations who care about their maintaining their brand. En savoir plus sur Sparxo
Motionsoft Gym Software

Motionsoft Gym Software

par Motionsoft

(15 avis)
Does your club software feel extinct? Motionsoft provides advanced software technology starting at $199 per month per location that is trusted by the most recognized brands in fitness. Modernize your club operations with cloud-based club management software that is easy to use and full of powerful tools to help your business realize operational and financial efficiencies along with insightful reporting and integrated billing. En savoir plus sur Motionsoft Gym Software Modern membership software to make your gym more efficient with integrated billing, member management, and a granular reporting tools. En savoir plus sur Motionsoft Gym Software
CS Desk POS Ticketing

CS Desk POS Ticketing

par Connect Space

(5 avis)
Built for State Associations and Corporate teams of 2 or more people. CS Desk is a connected event platform that enables planners to effectively manage all of their events. We want to accelerate your event success, not stifle it, so we made CS Desk easy to learn and provide you with the support you need to get things up and running quickly. Quickly check in attendees, so they can quickly get to the exciting things your event offers instead of being stuck in line! En savoir plus sur CS Desk POS Ticketing Digital tools for companies to get business done with functionality for events and meetings. En savoir plus sur CS Desk POS Ticketing
SpeedIn

SpeedIn

par Kindred Byte

(1 avis)
SpeedIn is not your typical event check in app. We do not sell or take a commission on your tickets. We provide a simple and speedy experience for you to control access based on members and their families or groups. Use key fobs and an RFID scanner or simply search by member or family. Check in members quickly, verify that only members get access, avoiding lines and reducing your cost. En savoir plus sur SpeedIn SpeedIn is the app to easily check in members and their families, either for the day or for events. En savoir plus sur SpeedIn
Ticket Tailor

Ticket Tailor

par Ticket Tailor

(100 avis)
Oubliez l'intermédiaire et vendez vos tickets directement aux participants. - Pas de frais pour les tickets (économisez des milliers d'euros) - Paiement direct via Stripe ou PayPal - Personnalisez entièrement votre billetterie - Intégrez des formulaires de réservation sur votre site web - Collectez et conservez les données de vos participants - Logiciel de check-in gratuit - Intégration avec vos outils favoris via Zapier - Codes de réduction et codes promotionnels En savoir plus sur Ticket Tailor Pas de frais pour vos billets, pas de complications ! Ticket Tailor est une plateforme facile à utiliser qui vous donne le contrôle sur votre billetterie événementielle. En savoir plus sur Ticket Tailor
Guestlist

Guestlist

par Pixable

(1 avis)
Smart event management software with a mobile check in app that syncs across all devices, realtime analytics & import of guests. Smart event management software with a mobile check in app that syncs across all devices, realtime analytics & import of guests.
XING Events

XING Events

par XING Events

(2 avis)
XING Events est un logiciel de gestion d'événements facile à utiliser pour la billetterie en ligne et l'enregistrement des événements. Créez votre propre site web en quelques étapes — votre propre billetterie incluse et sans aucun effort de programmation. En tant qu'expert dans le domaine de la gestion d'événements, XING Events vous conseillera également en matière de gestion des participants et de marketing événementiel. Vous payez seulement des frais, quand il y a de vraies inscriptions pour votre événement. Billetterie en ligne et inscription à l'événement. Site web, billetterie, e-mail marketing et plus encore. Frais seulement pour les inscriptions réelles.
Eventtia

Eventtia

par Eventtia

(33 avis)
Eventtia est le logiciel de gestion d'événements le plus intuitif du marché. Ils aident les organisateurs d'événements à avoir plus d'impact, à travailler plus intelligemment et à créer de meilleurs événements. Ils assurent vos arrières, de la création d'un site web événementiel à la vérification et au suivi des participants sur place, de l'envoi de campagnes d'e-mail marketing à la mise en relation de vos participants par le biais de réunions. L'interface puissante, simple et flexible d'Eventtia vous dote d'une remarquable autonomie. Grâce à sa plateforme de gestion puissante, simple et intuitive, Eventtia aide à organiser de meilleurs événements.
SpinGo

SpinGo

par SpinGo

(5 avis)
SpinGo est une solution de gestion d'événements que les créateurs d'événements adorent utiliser. SpinGo est une technologie puissante et facile à utiliser qui permet aux foires, aux festivals, aux expositions, aux conventions et aux salons professionnels B2C de traiter l'ensemble de leur billetterie, de leurs inscriptions, de leurs enregistrements et la gestion des fournisseurs en un seul et même endroit. Combiné à un support client dédié, SpinGo est la solution idéale pour les événements nécessitant un logiciel capable de grandir en même temps que l'événement. Planifiez votre démo gratuite aujourd'hui. SpinGo est une solution de gestion d'événements conçue pour les foires B2C, les festivals, les expositions, les salons professionnels et les conventions qui souhaitent faire grandir leur événement.
Evenium Net

Evenium Net

par Evenium

(28 avis)
Evenium Net est le système le plus complet et le plus abordable pour créer des événements, inviter et inscrire les participants. Configurez rapidement les types de tickets et les options de paiement, personnalisez les formulaires d'inscription, les images et les badges. Créez/Importez facilement des agendas et des listes d'invités, puis envoyez des invitations personnalisées par e-mail avec des liens pour vous inscrire sur votre site web ou un réseau créé automatiquement. Utilisez l'application gratuite d'enregistrement et/ou déployez l'application interactive ConnexMe. Créez une expérience plus riche, plus engageante, et passez moins de temps à gérer l'événement ! Evenium Net est la solution d'enregistrement, d'invitation et de badging la plus complète et la plus abordable. Rationalisée et facile à utiliser.
Attendium

Attendium

par Attendium

(0 avis)
Guest list system that helps manage multiple events and venues, search for and check in your guests, and track statistics. Guest list system that helps manage multiple events and venues, search for and check in your guests, and track statistics.
Calypso

Calypso

par Leni

(0 avis)
Outil unique de gestion des événements, destiné à la fois à l'organisateur et aux participants. Base de données, emailing, inscriptions, rapports, gestion des stands... Outil unique de gestion des événements, destiné à la fois à l'organisateur et aux participants.
Picatic

Picatic

par Picatic

(123 avis)
Picatic is the internet's most customer-friendly, simple & affordable conference registration solution. Our full-featured platform enables conferences of any size to create a stunning event website, add ticket sales to an existing site, and manage everything in one place. Trusted by thousand of organizers around the world, Picatic is rated #1 in customer satisfaction. Picatic provides event ticketing and registration tools that power the worlds best conferences.
Azavista

Azavista

par Azavista

(5 avis)
Azavista est une solution pour les organisateurs d'événements corporatifs qui visent à rationaliser leurs processus de planification d'événements. Ils proposent un ensemble complet de solutions technologiques événementielles adaptées à tous les événements de votre calendrier, qui vous aideront à augmenter votre efficacité, à améliorer votre communication et votre productivité et à augmenter le taux de participation. Grâce à un large éventail de modules et de fonctionnalités, les utilisateurs peuvent configurer plusieurs événements, intégrer votre CRM et vos systèmes de marketing automation, gérer les enregistrements, etc. Weve a créé une plateforme complète flexible, innovante et facile à utiliser. Facilement adaptable aux tendances nouvelles et évolutives ainsi qu'aux besoins du marché.
Guest Manager

Guest Manager

par Guest Manager

(0 avis)
Upload guest lists via Excel, SMS messages, email, etc. Check in guests offline from your iPad or iPhone. Syncs across all devices. Upload guest lists via Excel, SMS messages, email, etc. Check in guests offline from your iPad or iPhone. Syncs across all devices.
VolunteerLocal

VolunteerLocal

par VolunteerLocal

(64 avis)
VolunteerLocal is the easiest way to organize, manage, schedule and communicate with volunteers. We offer a fully functional free service (no ads) as well as paid versions with advanced features. Whether you need a dozen or several thousand volunteers, our system will make your job easier. Your volunteer makes shift selections on a single page and is never required to create an account. Your volunteers will love you for making it so simple, which is why we call it Happy Volunteering. VolunteerLocal is a website for anyone who needs to organize, manage, schedule and communicate with volunteers.
OnArrival

OnArrival

par Cvent

(12 avis)
Cvent's OnArrival is a mobile app that allows planners to manage event and session check-in, print name badges wirelessly and on-demand, swipe a credit card to collect outstanding balances, and much more all while seamlessly syncing the data between OnArrival and Cvents Event Management system. Self-service event check in app that enables planners and event staff to check attendees and search the list of current registrants.
Event Ready

Event Ready

par Event Ready

(9 avis)
Spécialité dans les logiciels pour tous les événements d'entreprise et d'association nécessitant des outils pour répondre à leurs règles de gestion. Ce logiciel complet est facile à utiliser et comprend des outils tels que l'appel d'offres, le plan d'étage interactif, l'enregistrement des exposants, l'accréditation, les applications mobiles, l'intégration des membres et CRM, les outils d'e-mail et le reporting 24h/24, 7j/7. Les solutions sur site incluent l'enregistrement automatique et les kiosques d'enregistrement, la numérisation de session et la récupération de leads. Logiciel d'enregistrement d'événements en ligne qui gère et exécute toutes les tâches nécessaires à la création et au lancement d'un événement réussi.
NVOLV

NVOLV

par NVOLV

(4 avis)
Engage your event attendees with NVOLV's event engagement mobile app. Join an elite group of leading organizations and brands who trust our mobile app to boost the networking capabilities, educational depth, and attendee experience at their events. Whether you're organizing a corporate event, festival, trade show, or conference; NVOLV offers a simple and beautiful experience that is like no other. Branded Event App for Conferences and Corporate Events that engages your attendees and Sponsors. In-depth Analytics and live engagement
EROnline

EROnline

par EventRebels

(0 avis)
A versatile system that automates & integrates more of the Conference registration & marketing activities to increase attendance. A versatile system that automates & integrates more of the Conference registration & marketing activities to increase attendance.
EventsCase

EventsCase

par EventsCase

(17 avis)
Corporate organiser website, event websites, event registration and ticketing, onsite registration, event apps, communities, networking, matchmaking, private areas, 1-2-1 meeting scheduler, awards solution, emailing, advanced analytics, project management. All in one solution for one or all your events, off-the-self but also bespoke for your company or events thanks to our in-house development and design team EventsCase is a software solution that synchronizes all event technology in order to improve efficiency and great user experience.
Snafflz Guest List App
Logiciel intelligent de gestion de listes d'invités et d'inscriptions à des événements pour tablettes, smartphones et web. Importe les données depuis Excel, accélère le contrôle des entrées lors des événements, se synchronise sur plusieurs appareils et assure une organisation claire des données de contact. Solution mobile tout-en-un de gestion événementielle proposant de nombreuses fonctionnalités : pages d'inscription personnalisées, invitations par e-mail, entrées, QR scan, envoi de tickets QR, impression de badges, statistiques détaillées sur les événements, envoi d'e-mails de feedback, alerte d'arrivée de VIP et bien plus. Disponible en anglais, allemand, français, espagnol et portugais. L'application numéro 1 de gestion de listes d'invités et d'inscriptions à des événements. Importe les données depuis Excel, simplifie le contrôle des entrées, se synchronise sur plusieurs appareils et assure une organisation claire des données de contact
Attend

Attend

par Event Farm

(1 avis)
Attend is transforming the way Marketing and Sales teams approach in-person interactions at events. Our Revenue Event Marketing platform makes it easy to target and attract the right attendees, maximize face-to-face interactions, and drive timely follow-up to accelerate pipeline and drive revenue. Attend turns attendees into prospects, prospects into customers and customers into lifelong loyal promoters. Were trusted by organizations like HubSpot, Brightcove, Applause, Localytics, and Seismic. Attend helps you get the right people in the room, maximize in-person interactions, drive follow-up and track revenue.
EventNut

EventNut

par EventNut

(1 avis)
EventNut provides modern event sites and professional tools, like integrated badge printing, without the high fees! Save $5+ per ticket, compared to other sites. Developed by software veterans with the help of event planning experts, EventNut seeks to enhance the experience of event planners and attendees with stunning event websites that defy the status quo and pro features generally found in much more expensive tools. Start saving today! Provides a platform for online event ticketing that is highly customizable and easy-to-use with superior features at a budget cost.
Qmeeto

Qmeeto

par Qmeeto

(0 avis)
Qmeeto is for corporate events and meetings. An all-in-one event management platform designed to help event planners offer a more professional and personalised experience for their corporate attendees. Planners can manage rsvp, registrations and event checkins. Send personalised branded email campaigns, build a single to multi page website with registration page. Report on attendees and registration progress. Checkin using the Qmeeto app which syncs to all your devices and accounts Seamlessly manage RSVPs, Registrations and Checkins from one easy-to-use system. For corporate event teams and event planners.
Eventsity

Eventsity

par netAmbition

(0 avis)
Mobile friendly solution for event marketing. Features include analytics, ticketing and registration, social networking, and CRM. Mobile friendly solution for event marketing. Features include analytics, ticketing and registration, social networking, and CRM.
GuestQueue

GuestQueue

par GuestQueue

(0 avis)
A complete guest list event check-in app for nightclubs, event organizers, and promoters. A complete guest list event check-in app for nightclubs, event organizers, and promoters.
SevenRooms

SevenRooms

par SevenRooms

(4 avis)
SevenRooms est une plateforme pour les opérateurs de l'hôtellerie pour acquérir, engager et comprendre leurs invités. Fondé en 2011 à New York, le logiciel de gestion des réservations, des sièges et des invités permet aux opérateurs d'effectuer des réservations sur plusieurs canaux de marketing, de personnaliser l'expérience client en ligne et hors ligne, de fidéliser les clients et de développer l'activité par le biais de données exploitables. Présent dans plus de 100 villes à travers le monde servant des restaurants, des hôtels et des clients de premier ordre. Une solution de gestion des réservations, des sièges et des invités pour les opérateurs de l'hôtellerie pour acquérir, engager et comprendre les invités.
PLAYEN

PLAYEN

par PLAYEN

(4 avis)
Attract and retain more attendees at both public and private events. PLAYEN's Cloud + APP platform raises the bar for localized event promotion: live mobile audience interaction, social "meet people" features, targeted messages & notifications, extra revenue offers, event community development & pre-event audience interaction. Complete with audience lead capture, surveys, and real-time audience mood. Free website or app serves both users and organizers via Web & natively on IOS or Android. Attract and retain attendees - Localized promotion, extra value offers, direct audience interaction, event community building
Event RoK

Event RoK

par Aqxolt

(1 avis)
Système complet de gestion des événements basé sur le cloud, capable d'évoluer en fonction des exigences des plus grandes organisations. Event RoK est une solution complète et personnalisable de gestion des événements qui vous permet de réduire les cas de non-présentation, de communiquer directement avec vos clients et d'améliorer la rétention des clients en leur envoyant des confirmations, des rappels ainsi que des messages de suivi. Gérez les événements, les tournées et les cours, les ressources et les sites ainsi que les participants et le personnel. Agrémenté d'un réseau social privé et d'un portail qui encourage les participants et les parrains à prendre part. Système tout-en-un de gestion d'événements sur le cloud, offrant des fonctions de programmation des événements, de promotion, de billetterie, de contrôle des billets et de reporting.
Diobox

Diobox

par Diobox

(1 avis)
Diobox is an all-in-one event platform for managing guest lists, sending email invitations, publishing registration forms, tracking RSVPs, arranging tables, and checking-in guests. These features are built around a central CRM, which tracks guest history across events and provides meaningful analytics. Additionally, the Diobox iPhone and iPads apps provide full functionality to cover the entire event lifecycle from start to finish, helping event planners manage small or large events on the go. Diobox is an all-in-one event platform for guest lists, email invitations, RSVPs, seating/tables & check-in with full featured iOS apps
One Tap Check-In

One Tap Check-In

par One Tap

(1 avis)
The one and only check-in solution you will ever need. Over 2,500 businesses use One Tap Check-In to manage their events, members, guest lists, and customers. So throw out those paper check-in sheets and start checking-in using One Tap Check-In. Create lists in three seconds. Drag & drop Excel sheets. Cut your check-in time by half! Collaborate with the whole team. Create an account in less than a minute on our website. Check-ins made simple and easy!
Event Check-In

Event Check-In

par Certain

(0 avis)
Event check-in solution for event planners that includes shorten check-in lines, scan-and-go check-in, and attendance tracking. Event check-in solution for event planners that includes shorten check-in lines, scan-and-go check-in, and attendance tracking.
Zoni

Zoni

par Teamgo

(0 avis)
Offer stylish entry to your event! Perfect solution for conferences, meet-ups and workshops. Impress your attendees with a self-checkin kiosk, instant badge printing and full reports so you can review and measure the success of your next event. Setup new events quickly with just a few clicks including importing from Eventbrite or Meetup. Add and update attendees before and during an event. Welcome your guests with iPad self check-in or assisted on iPhone/iPod. Design and print custom badges. Quick, easy event registration and check-in system with badge printing, attendee management and integrations with Eventbrite and Meetup
GuestDay

GuestDay

par GuestDay

(0 avis)
GuestDay on iPad makes onsite guest registration simple and elegant. Perfect for investor conferences, corporate retreats, concerts and weddings. Search for guests by parameters like name, table, or department. Check attendance "live" in the top left corner at a glance. Add new guests, check arrivals, change seating plans, and edit guest details on-the-fly. We've supported events teams in the US, UK, Hong Kong, Thailand and Singapore, and are available anywhere there is Internet. Lets you check in and seat guests using name search and QR codes. Perfect for corporate events and weddings.
Eventdrive

Eventdrive

par Eventdrive

(0 avis)
Eventdrive is THE end-to-end platform to manage your corporate events. Invite and register your guests easily thanks to our email management system and our website builder. Imagine valuable experiences where you engage your attendees and strengthen your community through your mobile app while gathering meaningful data to measure your event success and ROI. You needed it, it's all there! It's just missing you. Visit our website to learn more! THE end-to-end platform to manage your corporate events: registration, website builder, budget management, mobile app, analytics...
CellarPass Guest Management
Every month, millions of dollars worth of reservations and ticket sales are sold through the CellarPass guest management platform. Join CellarPass to book more tours, tastings and sell more wine. In just a few days, your business will rise to the top by allowing guests to book reservations or buy tickets to your events to qualified guests 24/7. For over 8 years, CellarPass has been the leading reservation platform for wineries, breweries and distilleries in the U.S.
Qflow for Events

Qflow for Events

par Wiretouch

(0 avis)
Check-in solution for both SaaS and corporate guest management programs. Check-in solution for both SaaS and corporate guest management programs.
Zoliao

Zoliao

par Pseudoscops

(0 avis)
Identity and event management using QR codes. Share details that organizers need and you approve without giving away your privacy. Identity and event management using QR codes. Share details that organizers need and you approve without giving away your privacy.
AppCraft Events

AppCraft Events

par AppCraft Events

(0 avis)
AppCraft Events is a Parisian Start-Up settled in Station F (Worlds Biggest Start-Up Campus). AppCraft Events offers all-in digital solutions for B2B event management. Spend less time managing your events, use digitalisation to reduce costs, put some interactivity and gamification to make your events remarkable and stimulate your participants, measure performance to a better quality of your events. Build customized mobile apps that engage attendees before, during and after your events through numerous Plug & Play features !
ezEvent

ezEvent

par TicketNetwork

(0 avis)
ezEvent is an online event creation platform perfect for any organizer looking to setup their event and start selling tickets to their attendees in minutes. With ezPayment, organizers can collect their order payments daily, so they can put that money back into their event preparations. And as part of our special promotion, if you signup with ezEvent in the next 3 months, we will not collect any per ticket fee from your events for the first 3 months with us. Keep more of your money with ezEvent! Cloud-based event booking software to manage ticket builds, attendees, and to promote events on social media.