Logiciels de text mining

Un logiciel de text mining aide les entreprises à traiter les données textuelles pour tout, de la recherche à la surveillance des médias. Il utilise souvent le machine learning, le traitement du langage naturel, des dictionnaires personnalisés et des algorithmes pour analyser le texte. Cet outil évalue le contenu de la sémantique et le contexte pour déterminer les opinions et classer les réponses des utilisateurs. Si vous êtes intéressé par un logiciel de text mining, découvrez également un logiciel de business intelligence, un logiciel d'extraction de données, un logiciel de gestion de l'expérience client, un logiciel pour le Big Data et un logiciel de content marketing.

Pourquoi Capterra est gratuit

par Keatext

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Keatext's cloud-based platform enables you to make the right customer experience (CX) decisions by interpreting all your customer feedback, solicited or freely given, structured or unstructured, and revealing your customers' observations, judgments and satisfaction, new trends in customer expectations or usage, and the impact of actions you take. Our system uses artificial intelligence to instantly discover new topics and emerging trends without human intervention. En savoir plus sur Keatext Keatext synthesizes large volumes of unstructured feedback data from multiple channels & gives you actionable insights in a dashboard. En savoir plus sur Keatext

par Mozenda

(25 avis)
Récoltez des données web ou automatisez des processus fastidieux pour vous aider à prendre des décisions commerciales importantes. Avec plus de 10 ans d'expérience, Mozenda vous permet d'automatiser l'extraction de données à partir de n'importe quel site web. Leur fonctionnement : 1) Fait avec vous : avec leur logiciel sous licence ou leurs solutions locales. 2) Fait pour vous : avec leur option "services de données professionnels". Ils livrent les données que vous voulez à partir des sites web et du planning de votre choix. En savoir plus sur Mozenda Récoltez des données web ou automatisez des processus fastidieux. Mozenda imite le comportement humain en ligne. En savoir plus sur Mozenda

par Texifter

(82 avis)
Système d'analyse collaborative de texte basé sur le web qui permet aux universités, aux entreprises et aux gouvernements de planifier les récupérations depuis Twitter, d'importer à partir de SurveyMonkey, d'une messagerie électronique ou d'un tableur, de rechercher, de filtrer, de grouper, de coder manuellement et de classer automatiquement le texte. Le brevet Texifters CoderRank se concentre sur les techniques algorithmiques analogues au PageRank de Google pour la recherche sur le web, mais il est conçu pour améliorer l'analyse collaborative de texte à grande échelle grâce à l'amélioration de l'apprentissage automatique et à la gamification du codage de source. En savoir plus sur DiscoverText Analyse collaborative de texte basée sur le web pour les universités, les entreprises et les gouvernements permettant de rechercher, de filtrer, de regrouper, de coder et de classifier le texte. En savoir plus sur DiscoverText

par DictaNova

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DictaNova est un logiciel d'analytics de la clientèle basé sur SaaS qui rassemble les opinions et les commentaires des clients, et qui fournit des informations. DictaNova est un logiciel d'analytics de la clientèle basé sur SaaS qui rassemble les opinions et les commentaires des clients, et qui fournit des informations.

par InMoment

(3 avis)
Solution basée sur le cloud qui offre des fonctionnalités de conseil d'administration, de communication aux employés et de fidélisation des employés.

par Provalis Research

(3 avis)
WordStat est un logiciel qui aide à analyser de très grandes quantités de documents écrits. Par exemple, des enquêtes sur les clients, des discours politiques, des articles académiques, des e-mails ou des flux Twitter. Le logiciel aide à trouver des sujets d'intérêt commun, des thèmes et des significations cachées dans des données textuelles non structurées. Une chaîne hôtelière peut recevoir 100 000 commentaires de la part de ses clients concernant ses chambres, son service de restauration ou ses installations extérieures. Le logiciel permet de rechercher ces réponses et de générer des thèmes ou des sujets communs pour cibler les domaines dans lesquels des améliorations sont nécessaires. Outil d'exploration de texte pour l'extraction rapide de thèmes et de tendances. Analyse qualitative de contenu à la pointe de la technologie.

par online-utility.org

(2 avis)
Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters. Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters.

par Etuma

(1 avis)
EFC is a real-time and automatic service that extracts the topics of discussion and the sentiment for each mention of a topic using Natural Language Processing and Artificial Intelligence. EFC is easy to take into use and operate, requiring no special knowledge from the customer in the areas of linguistics or statistical analysis. EFC runs in the cloud (Amazon Web Services) within the EU (in Ireland). Real-time, multi-language customer and employee open-text feedback topic and topic level sentiment categorization service.

par Lexalytics

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Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions of pieces of unstructured data, translating thoughts and feelings into profitable decisions for our customers. We support 22 languages, and features include sentiment, named entities, themes, categorization, boolean queries, summarization, taxonomies, POS tagging, intentions and more. Language processing platform that supports 22 languages and a Twitter-mode. Includes sentiment, categorization, and entity extraction.
APL's text analysis system providing companies with entity extraction, sentiment and emotion analysis, keyword extraction, and other. APL's text analysis system providing companies with entity extraction, sentiment and emotion analysis, keyword extraction, and other.
Web-based text analytics software that includes root cause analysis, comments analysis, and text analysis in social feedback. Web-based text analytics software that includes root cause analysis, comments analysis, and text analysis in social feedback.

par SAS Institute

(1 avis)
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing. Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.

par Converseon

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Map, monitor and understand the vast social media conversation to create the deep insights required to drive business advantage. Map, monitor and understand the vast social media conversation to create the deep insights required to drive business advantage.
Interaction analytics system with hot topics, root cause, call part and sentiment analyses. Interaction analytics system with hot topics, root cause, call part and sentiment analyses.
Clarabridge text analytics are the cornerstone of our CEM solution, allowing for highly accurate interpretation of the customer voice. We turn unstructured text into structured data and pair it with demographic and behavior data for immediate front line response and driving business strategy. Clarabridge text analytics is best in class solution for voice of the customer programs.

par Thematic

(3 avis)
Turn your existing NPS and CSAT data into actionable insights using AI-powered thematic analysis. We analyze survey responses, reviews, support tickets and other sources of feedback to show you the drivers for customer satisfaction and loyalty, product usage and buying behaviors. - We uncover insights that help you build a better customer experience - Understand each departments impact on customers - Identify what matters to customer segments Turn your existing feedback into actionable insights using AI-powered thematic analysis.
For business people that need to understand their customers better, OdinAnswers lets them discover the opportunities and risks hidden in the connections between their customers feedback and their business performance. OdinAnswers sets itself apart with its focus on answers versus analytics, focused on synthesizing and understanding the data thats all around our customers, fueling better decisions. More than analytics, Answers. Have confidence you are making better decisions through innovation in understanding
We offer SaaS software solutions to analyse large volumes of textual data so that our clients can extract relevant information in real time from the web, social media, emails, satisfaction surveys and more. We aggregate all your information onto a multi-source, multi-lingual & multi-topic software solution. Proxem Software offers the best in user-friendly text mining tools in the field of Human Resources, Customer Knowledge and Market Intelligence. Pioneer in the semantic analysis of textual Big Data.Turn words into actionable insights

par Crimson Hexagon

(10 avis)
Logiciel cloud d'analytics des réseaux sociaux avec analytique de texte permettant d'examiner les conversations, de sélectionner des exemples et de publier des messages groupés.

par Warwick Analytics

(10 avis)
Analyse prédictive automatisée pour la construction de modèles précis avec des données textuelles telles que la voix du client, la garantie, les plaintes, les révisions, les réclamations d'assurance, etc. Il utilise une technologie propriétaire développée à partir d'une université afin qu'il puisse être utilisé par un scientifique autre qu'un scientifique de données. Il maximise les performances des modèles avec l'entrée minimale "human-in-the-loop (intervention humaine)". Analyse prédictive automatisée pour le texte. Aucun scientifique de données requis pour construire des modèles précis.
Cx MOMENTS utilise l'intelligence artificielle pour analyser les conversations du service client à grande échelle. Ils se connectent à Zendesk, Freshdesk, Salesforce et bien d'autres.

par MonkeyLearn

(1 avis)
MonkeyLearn est une plateforme d'intelligence artificielle qui vous permet d'analyser des textes avec Machine Learning pour automatiser les flux de travail professionnels et économiser des heures de traitement manuel des données. Des clients comme Clearbit, Segment et Drift utilisent MonkeyLearn pour classer et extraire des données exploitables à partir de textes bruts tels que des e-mails, des sites de discussion en ligne, des pages web, des documents, des tweets, etc. MonkeyLearn peut être facilement intégré comme avec Google Sheets, Zapier, Zendesk ou Rapidminer (pas de code requis) ou via les remarquables API et SDK. Plateforme d'intelligence artificielle pour analyser du texte avec Machine Learning et transformer les e-mails, les tweets, les sondages ou tout autre texte en données exploitables.

par LaunchBoard Software

(1 avis)
Advize integrates Voice of the Customer data from across the customer journey to deliver actionable insights and automate personalized next best actions that drive revenue, reduce churn and improve customer satisfaction. Connect siloed voice of the customer feedback and get AI-powered insights into what your customers care about.
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts. Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.

par Kapiche

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Kapiche empowers you to quickly understand what your customers think about your company, in their own words, from your NPS, CSAT, customer survey and product review data. Find actionable insights using proven Text Analytics technology: -Unbiased and transparent -No setup required, no built-in models. Actionable insight automatically identified using your own customer data. Get true visibility of customer opinion. -Deep insights, easy reporting -Compare customer opinion across segments A self service text analytics tool requiring no machine training. Just upload your data and get actionable insights in seconds.

par Amenity Analytics

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Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing. Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis, and language processing.

par Tisane Labs

(0 avis)
Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more. Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more.

par Communicate

(0 avis)
Archeo offre un moyen de consigner les données et les messages offrant à l'utilisateur un aperçu et une présentation de tous les processus métier ainsi que des fonctions de recherche simples et efficaces. Cela inclut la recherche de texte libre dans tous les contenus et une large sélection de filtres. Toutes les informations fournies à Archeo sont gérées par une API REST. Un portail basé sur le cloud est disponible pour le suivi et la recherche de vos processus métier, pour obtenir vos statistiques et pour configurer votre journalisation. Suivez les messages envoyés à Archeo, donnez à l'utilisateur des informations et une vue d'ensemble de tous les processus métiers avec des capacités de recherche étendues.

par Luma7

(0 avis)
Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents. Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents.

par Gavagai

(0 avis)
AI text analytics tool that gives you instant operational insights. AI text analytics tool that gives you instant operational insights.