Logiciels de text mining

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Customer Support Tickets Analytics

Customer Support Tickets Analytics

par CX MOMENTS

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Cx MOMENTS utilise l'intelligence artificielle pour analyser les conversations du service client à grande échelle. Ils détectent des sujets dans l'activité de support, trouvons des motifs de contact, des bugs, des mentions de produits et beaucoup plus. Et ils mesurent leur impact sur la satisfaction client et le coût engendré. Ils se connectent à Zendesk, Freshdesk, Salesforce et bien d'autres. En savoir plus sur Customer Support Tickets Analytics

PrediCX

PrediCX

par Warwick Analytics

(12 avis)

Analyse prédictive automatisée pour la construction de modèles précis avec des données textuelles telles que la voix du client, la garantie, les plaintes, les révisions, les réclamations d'assurance, etc. Il utilise une technologie propriétaire développée à partir d'une université afin qu'il puisse être utilisé par un scientifique autre qu'un scientifique de données. Il maximise les performances des modèles avec l'entrée minimale "human-in-the-loop (intervention humaine)". En savoir plus sur PrediCX

Mozenda

Mozenda

par Mozenda

(24 avis)

Récoltez des données web ou automatisez des processus fastidieux pour vous aider à prendre des décisions commerciales importantes. Avec plus de 10 ans d'expérience, Mozenda vous permet d'automatiser l'extraction de données à partir de n'importe quel site web. Leur fonctionnement : 1) Fait avec vous : avec leur logiciel sous licence ou leurs solutions locales. 2) Fait pour vous : avec leur option "services de données professionnels". Ils livrent les données que vous voulez à partir des sites web et du planning de votre choix. En savoir plus sur Mozenda

DiscoverText

DiscoverText

par Texifter

(47 avis)

Système d'analyse collaborative de texte basé sur le web qui permet aux universités, aux entreprises et aux gouvernements de planifier les récupérations depuis Twitter, d'importer à partir de SurveyMonkey, d'une messagerie électronique ou d'un tableur, de rechercher, de filtrer, de grouper, de coder manuellement et de classer automatiquement le texte. Le brevet Texifters CoderRank se concentre sur les techniques algorithmiques analogues au PageRank de Google pour la recherche sur le web, mais il est conçu pour améliorer l'analyse collaborative de texte à grande échelle grâce à l'amélioration de l'apprentissage automatique et à la gamification du codage de source. En savoir plus sur DiscoverText

InMoment

InMoment

par InMoment

(1 avis)

Cloud-based solution that offers leadership board, employee communication, and employee loyalty modeling capabilities.

Crimson Hexagon

Crimson Hexagon

par Crimson Hexagon

(6 avis)

Cloud social media analytics software with text analysis, that enables you to review conversations, select examples, and group posts.

WordStat

WordStat

par Provalis Research

(3 avis)

WordStat is a software that helps people analyze very large amounts of written documents. eg.customer surveys, political speeches, academic papers, emails or twitter feeds. The software helps people find common topics, themes and hidden meanings in unstructured text data. A hotel chain may have 100,000 customer comments about their rooms, food service or outdoor facilities. The software helps search those responses and generate common themes or topics to target where they need to improve.

Centralpoint

Centralpoint

par Oxcyon

(3 avis)

Centralpont DXP goes well beyond Enterprise Content Management, introducing a Digital Experience Platform. Centralpoint is in the 2018 Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms, bringing over 220 functions (out of the box), integrated SSO (AD/LDAP/SAML/oAuth), and Data Transfer allow you to manage ALL of your many users (public, employees, clients, and partners) from one installation. A high fidelity prototype is built prior to signing that helps to eliminate risk.

Text Analyzer

Text Analyzer

par online-utility.org

(1 avis)

Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters.

Etuma

Etuma

par Etuma

(1 avis)

EFC is a real-time and automatic service that extracts the topics of discussion and the sentiment for each mention of a topic using Natural Language Processing and Artificial Intelligence. EFC is easy to take into use and operate, requiring no special knowledge from the customer in the areas of linguistics or statistical analysis. EFC runs in the cloud (Amazon Web Services) within the EU (in Ireland).

Semantria

Semantria

par Lexalytics

(0 avis)

Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions of pieces of unstructured data, translating thoughts and feelings into profitable decisions for our customers. We support 22 languages, and features include sentiment, named entities, themes, categorization, boolean queries, summarization, taxonomies, POS tagging, intentions and more.

AlchemyLanguage

AlchemyLanguage

par IBM

(2 avis)

APL's text analysis system providing companies with entity extraction, sentiment and emotion analysis, keyword extraction, and other.

Medallia Text Analytics

Medallia Text Analytics

par Medallia

(2 avis)

Web-based text analytics software that includes root cause analysis, comments analysis, and text analysis in social feedback.

SAS Text Miner

SAS Text Miner

par SAS Institute

(1 avis)

Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.

Conveyapi

Conveyapi

par Converseon

(0 avis)

Map, monitor and understand the vast social media conversation to create the deep insights required to drive business advantage.

Interaction Analytics

Interaction Analytics

par NICE Systems

(0 avis)

Interaction analytics system with hot topics, root cause, call part and sentiment analyses.

Clarabridge Text analytics

Clarabridge Text analytics

par Clarabridge

(0 avis)

Clarabridge text analytics are the cornerstone of our CEM solution, allowing for highly accurate interpretation of the customer voice. We turn unstructured text into structured data and pair it with demographic and behavior data for immediate front line response and driving business strategy.

KnowledgeREADER

KnowledgeREADER

par Angoss Software

(1 avis)

Integrated customer intelligence system including visual text discovery, sentiment analysis or categorization, and comparison analysis.

OdinText Text Analytics

OdinText Text Analytics

par OdinText

(1 avis)

SaaS text analytics and reaserch system that includes advanced statistics, linguistic sentiment, and social media monitoring tools.

NaturalText

NaturalText

par NaturalText

(0 avis)

Mines/groups words based on the context used like Word2vec.

MeaningCloud Text Analytics

MeaningCloud Text Analytics

par MeaningCloud

(0 avis)

Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.

Kapiche

Kapiche

par Kapiche

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Kapiche empowers you to quickly understand what your customers think about your company, in their own words, from your NPS, CSAT, customer survey and product review data. Find actionable insights using proven Text Analytics technology: -Unbiased and transparent -No setup required, no built-in models. Actionable insight automatically identified using your own customer data. Get true visibility of customer opinion. -Deep insights, easy reporting -Compare customer opinion across segments

MonkeyLearn

MonkeyLearn

par MonkeyLearn

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MonkeyLearn est une plateforme d'intelligence artificielle qui vous permet d'analyser des textes avec Machine Learning pour automatiser les flux de travail professionnels et économiser des heures de traitement manuel des données. Des clients comme Clearbit, Segment et Drift utilisent MonkeyLearn pour classer et extraire des données exploitables à partir de textes bruts tels que des e-mails, des sites de discussion en ligne, des pages web, des documents, des tweets, etc. MonkeyLearn peut être facilement intégré comme avec Google Sheets, Zapier, Zendesk ou Rapidminer (pas de code requis) ou via les remarquables API et SDK.

Amenity Analytics

Amenity Analytics

par Amenity Analytics

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Text analytics solution that is built for the business, has the highest industry accuracy, and is configurable.