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Pourquoi Capterra est gratuit
Des millions de personnes et des milliers d'entreprises dépendent du gestionnaire de mots de passe et du coffre-fort numérique de Keeper pour réduire considérablement le risque de violation de données. C'est le leader mondial de la sécurisation des mots de passe, des documents et des ressources numériques sensibles. Keeper fonctionne de manière transparente sur tous les appareils mobiles ou ordinateurs. Générez automatiquement des mots de passe très robustes, protégez les fichiers sensibles, les documents, les photos et les vidéos dans un emplacement de stockage numérique crypté, partagez des enregistrements en toute sécurité avec vos équipes, avec une intégration transparente à SSO, LDAP, 2FA. En savoir plus sur Keeper for Business Keeper transforme la manière dont les entreprises et les particuliers protègent les mots de passe et les ressources numériques afin de réduire de manière significative le cyber-vol. En savoir plus sur Keeper for Business
Adoptez et démontrez facilement les meilleures pratiques en matière de workflow de gestion de mots de passe. L'automatisation permet de garantir sécurité et cohérence et le reporting fournit des points de preuve de niveau audit pour répondre aux exigences de conformité. Éliminez les pertes de temps consacrées à l'analyse ou à la mise à jour de listes ou de feuilles de calcul, ainsi que les erreurs de copier-coller pouvant entraîner des verrouillages et des réinitialisations de comptes. Les nouveaux techniciens sont activés en une seule étape pour tous les accès requis ; plus besoin de rechercher les informations d'identification manquantes ou les renseignements des clients. En savoir plus sur SolarWinds Passportal Cette plateforme centralisée avec audit de coffre-fort et de mots de passe cryptés intégré à l'authentification multifacteur réduit les risques et assure la conformité. En savoir plus sur SolarWinds Passportal
Les solutions métiers LastPass aident les équipes et les entreprises à prendre le contrôle de leurs pratiques en matière de mots de passe, permettent le partage sécurisé des mots de passe et éliminent les obstacles liés (synonymes de perte de ressources et de temps), qui mettent en danger l'entreprise. LastPass Enterprise propose des fonctionnalités de sécurité avancées, des options d'approvisionnement automatisé, telles que la synchronisation Active Directory et des intégrations supplémentaires pour une expérience plus personnalisée, aidant ainsi les entreprises à être plus sécurisées, à assurer la conformité et à augmenter leur productivité. En savoir plus sur LastPass for Business Le gestionnaire de mots de passe LastPass aide les entreprises à gagner du temps, à renforcer la sécurité et à découvrir des processus efficaces. En savoir plus sur LastPass for Business
Destiné aux entreprises comptant plus de 100 utilisateurs, OneLogin propose une solution de gestion des identités et des accès (IAM) basée sur le cloud qui offre des authentifications uniques (SSO) simples. Il permet aux entreprises de sécuriser et de gérer plus facilement l'accès aux applications web aussi bien en cloud que derrière un pare-feu. Votre entreprise travaille avec au moins trois logiciels en tant que service (SaaS) ou applications web internes ? Alors la sécurité offerte par la solution OneLogin à authentification unique basée sur le cloud est faite pour vous. En savoir plus sur OneLogin Solutions de gestion des identités (GIA) et des signatures uniques (SSO) pour les entreprises de toutes tailles. Démarrez immédiatement avec la version d'essai gratuite. En savoir plus sur OneLogin
Dashlane est une solution de sauvegarde de mot de passe d'entreprise qui protège l'entreprise de la prolifération des applications cloud et des mauvaises habitudes de mot de passe. Une interface à zéro connaissance, associée au cryptage AWS 256 de qualité supérieure signifie que les données restent à vous, tandis que des fonctionnalités critiques telles que le partage de mot de passe sécurisé, l'administration centralisée et le déploiement convivial étendent la protection à chaque membre de l'entreprise. En savoir plus sur Dashlane Business Dashlane Business est un moyen de protéger votre entreprise de sa plus grande menace : ses employés. Éliminez la réutilisation des mots de passe dès maintenant. En savoir plus sur Dashlane Business
Êtes-vous préoccupé par la faiblesse des mots de passe et la réutilisation des mots de passe qui menacent la sécurité de votre entreprise ? Votre équipe informatique passe-t-elle le plus clair de son temps sur les demandes de réinitialisation de mot de passe ? 1Password est la solution de vos problèmes ! Il est facile à déployer et à gérer, et il est utilisé par plus de 30 000 entreprises et par plus de 15 millions d'utilisateurs dans le monde entier. En savoir plus sur 1Password Business Allez de l'avant. Oubliez vos mots de passe. 1Password les mémorise tous pour vous. Enregistrez vos mots de passe et connectez-vous aux sites en un seul clic. En savoir plus sur 1Password Business
Gestionnaire de mots de passe pour les groupes, les équipes et les entreprises. Configurez en quelques minutes TeamPassword, le gestionnaire de mots de passe sécurisé sans installation et basé sur le cloud. Stockez les nouveaux mots de passe dans TeamPassword en quelques secondes, contrôlez qui a accès à quels mots de passe, générez des mots de passe d'équipe sécurisés, restez à jour avec les notifications par e-mail, et bien plus. Bénéficiant d'une sécurité de premier ordre, TeamPassword simplifie la gestion des mots de passe partagés et les sécurise. En savoir plus sur TeamPassword Gestion des mots de passe pour les groupes, les équipes et les entreprises. Gérez vos connexions partagées de manière rapide, simple et sécurisée. En savoir plus sur TeamPassword
Gestionnaire des mots de passe des équipes pour les entreprises et les start-up En savoir plus sur Passwork Gestionnaire des mots de passe des équipes pour les entreprises et les start-up En savoir plus sur Passwork
LockPass est un gestionnaire de mot de passe pour entreprise certifié par l'Agence Nationale de la Sécurité des Systèmes d'Information. La solution permet à chaque collaborateur de centraliser ses identifiants et d'accéder à ses applications favorites rapidement et en toute sécurité. Côté entreprise, les partages et les droits d'accès sont gérés de manière très fine en mode projet ou sur une équipe par exemple. L'outil permets enfin une traçabilité forte sur l'utilisation des mots de passe. En savoir plus sur LockPass Simple et sécurisé, LockPass permet de gérer ses identifiants et de les partager simplement au sein de son organisation. En savoir plus sur LockPass
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The most secure cybersecurity software for enterprise companies. With a refreshingly new approach, Securden offers complete control over privileged access, visibility without barriers, and superior access governance across cloud, physical, virtual environments. En savoir plus sur Securden The most secure cybersecurity software for enterprise companies. En savoir plus sur Securden
KeePass est un gestionnaire de mots de passe gratuit, open source, léger et facile à utiliser pour Windows, Linux, Mac OS X et les appareils mobiles. Vous pouvez stocker vos mots de passe dans des bases de données hautement cryptées, qui ne peuvent être déverrouillées qu'avec un mot de passe principal et/ou un fichier de clé. KeePass est un gestionnaire de mots de passe gratuit, open source, léger et facile à utiliser.
RoboForm fournit une gestion sécurisée et automatisée des mots de passe pour tous les employés sur tous les appareils. En abordant directement tous les points critiques du cycle de vie des mots de passe, de leur génération à leur stockage, en passant par leur réutilisation et leur partage, ce logiciel augmente la sécurité et la productivité tout en supprimant les coûts associés à la réinitialisation des mots de passe. La console de gestion permet aux entreprises d'intégrer facilement tous les employés, de déléguer des autorisations, de déployer des stratégies de sécurité, d'attribuer des informations d'identification et d'afficher des rapports. Protégez votre entreprise et économisez de l'argent avec RoboForm for Business.
JumpCloud Directory-as-a-Service, c'est Active Directory et LDAP réinventés. JumpCloud gère et connecte en toute sécurité vos utilisateurs à leurs systèmes, applications, fichiers et réseaux. JumpCloud gère les utilisateurs et leurs systèmes sous Mac, Linux ou Windows et fournit un accès aux ressources dans le cloud et sur site tel qu'Office 365, Suite G, AWS, Salesforce et Jira. Le même login connecte les utilisateurs aux réseaux et aux partages de fichiers via RADIUS et Samba, respectivement, en sécurisant le WiFi de votre entreprise. JumpCloud Directory-as-a-Service gère et connecte en toute sécurité vos utilisateurs à leurs systèmes, applications, fichiers et réseaux.
Générer un mot de passe individuel et stocker en toute sécurité les mots de passe, adresses ou données de cartes bancaires en utilisant la plateforme de gestion de mot de passe. Générer un mot de passe individuel et stocker en toute sécurité les mots de passe, adresses ou données de cartes bancaires en utilisant la plateforme de gestion de mot de passe.
ADSelfService Plus est une solution de gestion de mots de passe en libre-service pour Active Directory et d'autres applications d'entreprises. Cette solution permet aux utilisateurs finaux de réinitialiser leurs mots de passe oubliés, de déverrouiller leurs comptes et de mettre à jour leurs informations de contact dans Active Directory sans assistance. De plus, les applications mobiles ADSelfService Plus® pour Android et iOS, ainsi que les agents de connexion GINA/Credential Provider facilitent les opérations en libre-service pour les utilisateurs finaux, à tout moment et en tout lieu. ADSelfService Plus permet aux utilisateurs finaux de réinitialiser ou de modifier leurs mots de passe Active Directory en toute sécurité et de déverrouiller leurs comptes.
Zoho Vault est un gestionnaire de mot de passe en ligne pour les équipes. Il permet de stocker, de partager et de gérer vos mots de passe en toute sécurité de n'importe où. Avec Zoho Vault, vous restez organisé pendant que vos mots de passe restent sécurisés. Dites adieu au stockage de vos mots de passe importants sur des feuilles de calcul ou des notes post-it. Gestionnaire de mot de passe en ligne pour les équipes.
forghetti generates complex passwords the instant you need them. All you ever need to remember is one simple doodle. forghetti do not store passwords ever. When you need them, you simply repeat your doodle and your passwords will be regenerated. You need never remember them ever. You can forget them forever. You can share access to passwords with group doodles and teams. You can use forghetti on all platforms, Mac, PC, iOS and Android as well as browsers. Generates complex passwords the instant you need them. All you ever need to remember is one simple doodle.
Gestionnaire de mots de passe d'équipe et coffre-fort d'enregistrement qui s'intègre à G Suite/Google Apps for Work. Les versions cloud et sur site sont également disponibles. Applications pour iOS, Android, Mac, Windows et Chrome. SplashData est un fournisseur ayant plus de 16 années d'expérience dans la gestion des mots de passe et la sécurité. Coffre-fort de mots de passe d'équipe qui s'intègre à G Suite/Google Apps for Work ; les versions cloud et sur site sont également disponibles.
Seul Avatier propose en quelques minutes une plateforme de gestion des mots de passe en libre-service en tirant parti de la technologie de conteneur Docker. Cette solution de gestion des mots de passe permet aux entreprises de réinitialiser et de synchroniser en toute sécurité les mots de passe dans toutes les applications d'entreprise et sur le cloud. Ce programme exploite une technologie d'authentification multifacteur exclusive avec réinitialisation téléphonique, réinitialisation ponctuelle des mots de passe par SMS ou e-mail alternatif et interfaces biométriques. Il inclut également l'intégration avec l'authentification RSA, Symantec VIP, DUO et autres. Seul Avatier propose une réinitialisation de mot de passe en libre-service dans une plateforme basée sur conteneur Docker avec réinitialisation téléphonique sur n'importe quel cloud ou sur site.
PortalGuard est une solution transparente qui garantit aux entreprises un accès sécurisé aux données sensibles (SSO, applications web critiques) afin de rassurer les utilisateurs et de leur fournir une navigation tranquille et sécurisée. Grâce à PortalGuard, vous pourrez également intégrer des options d'authentification majeures et des fonctionnalités de gestion de mots de passe pour votre portail nouveau ou existant, sans affecter le thème, la mise ou page ou le style du site. Un portail cloud de navigation hybride personnalisable qui prend en charge vos applications web professionnelles ou éducatives de tous les jours.
Web Active Directory fournit à votre organisation une suite complète de solutions logicielles de gestion Active Directory sur le web. Consultez les produits de l'éditeur pour découvrir comment approvisionner des utilisateurs et d'autres objets de manière intelligente, mais aussi comment rechercher, mettre à jour, gérer et générer des rapports sur les données Active Directory, déployer une solution intuitive et en libre-service de réinitialisation de mot de passe Windows, envoyer des rappels de mot de passe à vos utilisateurs locaux et hors site avant que leurs mots de passe Windows arrivent à expiration, etc. Solution IAM Active Directory. Système de gestion des mots de passe pour déléguer les tâches de réinitialisation, de modification et de déverrouillage. Prend en charge l'authentification multifacteur.
Gestionnaire de mots de passe en ligne qui permet aux entreprises de gérer plusieurs connexions par site, de partager et fournir des mots de passe et de simplement cliquer pour se connecter.
While cyber criminals launch thousands of attacks, protecting security credentials is paramount. Your business continuity starts with protecting passwords. Not for the few, but the entire team. LogMeOnce helps you to transform your business, improve security, and reduce support cost. The powerful features of LogMeOnce improve security and take away frustration. Our security platform protects your teams and IT administrators. Our best practices help to protect your companys brand and identity. LogMeOnce Password Management & IAM software helps to effectively protect and manage passwords for teams, businesses, and enterprises.
EssentialPIM is the award-winning personal information manager. It handles all your appointments, contacts, tasks, notes, password entries and email messages with easy-to-use, intuitive tools. In addition, EssentialPIM offers speed, intuitive interface, and the ability to synchronize all your information with EPIM Cloud, Android and iOS devices and practically any online service available. Supported by a large community of users, EssentialPIM has been widely acknowledged as the best PIM system. Manage your appointments, tasks, notes, contacts, password entries and email messages across multiple platforms and cloud applications.
Logiciel de gestion de mots de passe multi-utilisateur sécurisé pour les professionnels de l'informatique. Un coffre-fort central pour sécuriser les mots de passe et davantage. Déploiement facile en 30 à 60 minutes. Installé sur site (s'exécute sur une machine virtuelle si vous le souhaitez). Version d'essai gratuite de 30 jours. Intégré à Active Directory. Change les mots de passe sur AD, Windows, SQL Server, Sybase, Oracle, MySQL, UNIX/Linux, Cisco, Juniper, etc. Conservez également la maîtrise de vos mots de passe Service Account (cherchez où les comptes de service sont utilisés et modifiez automatiquement les mots de passe). Le logiciel de gestion des mots de passe permet aux collègues des services informatiques de stocker, gérer et auditer de manière sécurisée les mots de passe et autres secrets.
Protection of team and user passwords in a digital safe. Scan the credentials registered on the platform and compare with leaked databases, checking if the information has been exposed on the Internet. It allows resetting or unlocking passwords, synchronizing passwords between devices and systems, generating random passwords for security. Your company passwords are protected in a digital safe, making administration and security easier.
Tools4evers Self-Service Reset Password Manager (SSTR) permet depuis longtemps aux utilisateurs finaux de réinitialiser facilement leur mot de passe Active Directory sur la base de questions simples et prédéfinies et ce 24 h/24, 7 j/7. Le bouton Mot de passe oublié est intégré de manière transparente à l'écran de connexion Windows et il n'est donc pas nécessaire d'appeler le support ou de soumettre un cas d'assistance. Application mobile Android et iOS, ainsi qu'une interface web pour la réinitialisation. Fonctionnalités supplémentaires pour un processus sécurisé d'intégration et de récupération de compte pour les nouveaux comptes utilisateur. Self-Service Reset Password Management permet aux utilisateurs finaux de réinitialiser leur mot de passe Active Directory 24 h/24, 7 j/7 sur la base de questions prédéfinies.
Clearlogin Cloud App Dashboard integrates with hundreds of apps and supports custom integrations. Grant and revoke access for groups and individuals with a single click. Give users access to the apps they use every day, from anywhere. Receive reports and alerts on all aspects of user access, including unsuccessful login attempts, password changes, geography and browser data. Mitigate potential risks and take comfort in an extra layer of security with enhanced authentication features. Give users streamlined access to the applications they use every day, from anywhere.
UserBase is an identity management solution offering password protection, account management, paid accounts, and more. It's easy to install and configure, and extremely customizable. Its single-file code design means you can even edit the code itself with relative ease. We offer free, great tech support, and if you'd rather we just handle everything from installation to configuration, we can do that too. Login system, user account manager, password protector, and more. With free, fast, and thorough support, 7 days a week.
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Passbolt est un gestionnaire de mots de passe gratuit et open source conçu pour les équipes. Il permet à votre équipe de partager et de stocker en toute sécurité des informations d'identification telles que le mot de passe Wi-Fi de votre bureau ou les mots de passe de vos comptes de réseaux sociaux. Gestionnaire de mots de passe open source pour les équipes.
Controlled by IT pros and loved by business users, Devolutions Password Hub is a secure and cloud-based password manager for teams. It empowers your organization to easily and securely vault and manage business-user passwords, along with other sensitive information, through a user-friendly web interface that can be quickly, easily and securely accessed via any browser. Simply put, Devolutions Password Hub is the perfect balance of security and usability. Devolutions Password Hub is a highly-secure, flexible and easy-to-use cloud-based password management solution for team environments.
PassCamp is a cloud-based password and access management solution that helps teams of all sizes to protect and share their sensitive information. Since day one the tool has been developed to be the perfect password manager for teams that rely on efficient collaboration. PassCamp is super easy to onboard and use for anyone. It provides uncompromised security for your data, that is ensured by end-to-end encryption, two-factor authentication, zero-knowledge proof and other security technologies. PassCamp is an easy to use and security-oriented password manager created and perfected for teams.
Get access to all your online accounts with password management platform, which includes one-click log in and keystroke encryption. On-premise password management platform that assist users with keystroke encryption, one-click login and cloud sync.
Password Depot allows businesses and other organizations to manage, administer, and share passwords, credentials, and documents centrally. You decide - down to the smallest detail - which access rights a user receives, which folders or entries they can view or, for example, which activities should be logged. Thanks to the intuitive user guidance of Password Depot, all employees will be able to work with the program within a very short time, without expensive and time-consuming training. Password Depot reliably protects your passwords and documents from unauthorized access! Whether at home or in a major corporation.
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Synchronize passwords and users from AD to AD without Federation or SSO. Synchronize passwords and users from AD to AD without Federation or SSO.
Cette solution permet aux utilisateurs de stocker tous leurs mots de passe et informations de connexion. Cette solution permet aux utilisateurs de stocker tous leurs mots de passe et informations de connexion.
LogonBox specialises in producing a cost-effective range of Password Self-Service and Identity Management solutions for all sizes of Enterprise. Our solutions focus on areas where security is paramount; providing customers with peace-of-mind in addition to an outstanding return on investment. LogonBox is a complete password reset self-service platform, empowering businesses to end password tickets and reduce support.
Can automatically log you in, fill in form information, and help to backup your passwords. Can automatically log you in, fill in form information, and help to backup your passwords.
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Multi-user password management tool compatible with KeePass. Multi-user password management tool compatible with KeePass.
The award-winning Myki product suite offers three solutions: The Myki Password Manager & Authenticator for individuals, Myki for Teams geared towards Enterprises, and Myki for MSPs customized for Managed Service Providers & IT Resellers. The Myki Offline Password Manager & Authenticator stores your passwords, payment cards, notes and IDs, offline and away from the cloud. Myki eliminates the risks associated with cloud storage by safeguarding your passwords and sensitive data offline.
NordPass is a top security solution to store and autofill your passwords easily. It is brought to you by NordVPN - the cybersecurity experts who built the online security and privacy app trusted by more than 12 million users. NordPass is a security solution to store and autofill your passwords easily with password generators and a password strength check.
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Solution IAM basée sur le web avec des fonctionnalités telles que le provisionnement automatique, la séparation des tâches et la gestion des incidents. Solution IAM basée sur le web avec des fonctionnalités telles que le provisionnement automatique, la séparation des tâches et la gestion des incidents.
Web-based platform that includes forgotten password reset, helpdesk assisted password reset, and Windows Login Screen client. Web-based platform that includes forgotten password reset, helpdesk assisted password reset, and Windows Login Screen client.
Your Acumatica installation contains some of your companys most valuable information as well as some of its most sensitive information. Password protection is simply not enough to protect your company against hackers and breaches. Organizations that need the next level of protection are turning to two-factor authentication, or 2FA, to secure their information from unwanted intruders. Now NexVue makes 2FA available for Acumatica. Now NexVue makes 2FA available for Acumatica.
Encrypted database for password storage that supports password expiration function. Encrypted database for password storage that supports password expiration function.
Identity management tool that provides biometric user authentication through new/existing mobile applications. Identity management tool that helps businesses manage biometric user authentication through new or existing mobile applications.
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Akku est une solution de sécurité de Cloud Enterprise puissante et flexible créée pour vous aider à gérer l'identité et l'accès pour votre Cloud. Avec des fonctionnalités polyvalentes pour améliorer la sécurité des données, la confidentialité, la conformité aux normes et la productivité, Akku est un courtier CASB (Cloud Access Security Broker) qui vous permet réellement de contrôler votre cloud. Akku est une solution de sécurité de Cloud Enterprise puissante et flexible créée pour vous aider à gérer l'identité et l'accès pour votre Cloud.
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Anti-cloud password manager for iOS devices that helps with random pass code generator, bug reporting and physical codes. Anti-cloud password manager for iOS devices that helps with random pass code generator, bug reporting and physical codes.
Cloud Based. Nothing to install on premise. Active Directory password management. IT staff can unlock, change and reset passwords via a web based admin portal or mobile device. Multi-Level OU support allows different password policies for different OUs. Multi-Level OU support allows different password policies for different OUs. Administrator email notifications for IT Department staff to notify on who is using the system and when. Native Android & iPhone apps. PMU allows individual end users to handle common issues related to their passwords without the need for time consuming IT calls.
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PST file is the most important file for an organization because all the data of Microsoft Outlook is stored in a PST file so it must be password protected. MailsDaddy PST Password Remover is used to remove the password from the PST file. The software has an additional option to reset or add a password in an Outlook data file. PST file is the most important file for an organization because all the data of Microsoft Outlook is stored in a PST file.
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Password manager for teams. Safely stores your client's and team's password credentials and makes them easy to share. Password manager for teams. Safely stores your client's and team's password credentials and makes them easy to share.
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VPN enabled Password manager that helps businesses with privacy protection, document encryption, and privacy settings. VPN enabled Password manager that helps businesses with privacy protection, document encryption, and privacy settings.
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If you are only using a VPN or cloud backup, you are still vulnerable! Our Complete Security Suite provides you with overall protection of your ecosystem via VPN, SmartDNS, unlimited encrypted cloud backup/storage, and password manager. Use Bolt SaaS to protect yourself on private and public WiFi from illicit monitoring, ISP spying, hackers, ransomware attacks, government intrusion, phishing schemes, among so many other security threats. VPN is not enough! Our Complete Security Suite includes VPN, SmartDNS, unlimited encrypted cloud backup/storage, and password manager.
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The easiest way to keep all your password and login data organized, updated, and safely offline. With your phone as your personal virtual key, the only person in possession of all your passwords is you. No cloud server, no master password codes, and no USB keys to lose. Store your data in a secure vault on your iPhone, login instantly using your local Bluetooth connection. Secure notes, copy/paste, password generator, custom security options, and more. The simplest cloud-free way to store password data offline yet login instantly. No USB key or master password needed.
Password Manager est une solution intégrée pour la gestion des informations d’identification sur les systèmes et applications. Elle simplifie la gestion des mots de passe, des jetons, des cartes à puce, des questions de sécurité et des informations biométriques. Elle réduit les coûts de support informatique et améliore la sécurité des processus de connexion. Password Manager inclut la synchronisation des mots de passe, la réinitialisation des mots de passe et des codes PIN en libre-service, une authentification forte, un accès fédéré, l’inscription de questions de sécurité et le déverrouillage en libre-service des lecteurs cryptés. Hitachi ID Password Manager est une solution intégrée pour la gestion des informations d’identification sur les systèmes et applications.
Most powerful and user-friendly MS Excel Password Recovery Software. Helpful to Recover or Remove forgotten password from any encrypted excel spreadsheet and workbook without altering any inner database. Offers 3 recovery attacks to retrieve excel password like- Brute Force Attack, Know/Part (Mask) Attack, and also has the capability to recover lost password of all MS Word, MS Access and Excel file extensions including- .xla, .xlam, .xls, .xlsm, .xlsx, .xlsb, .xltm. Helps users to unlock and remove excel, access, and word doc file passwords with brute force attack, Mask Attack, and Dictionary Attack
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Intuitive Password is a military-grade password manager that simplifies your online experience by remembering your passwords and confidential data for you. With Intuitive Password to manage your logins and passwords, it's easy to have an unique and strong password for every online account and improve your online security. Intuitive Password is a military-grade password manager that simplifies your online experience by remembering your passwords.
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The professional GPU password recovery solution for Microsoft Office/OpenOffice/LibreOffice/Adobe PDF documents, ZIP/RAR archives, Apple iOS/Blackberry back-ups, TrueCrypt volumes and WPA/WPA2 handshakes. Broad file format support. Remarkably fast password recovery. Optimization for AMD/ATI and NVIDIA video cards for a 40 times speed boost. Ultra-fast password recovery solution for various popular formats.
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A developer tool to keep passwords and other secrets out of automation scripts. A developer tool to keep passwords and other secrets out of automation scripts.
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Ilantus Compact Identity (CI) is a disruptive technology solution which offers Access Management as well as Identity Governance and Administration utilizing high-powered analytics and business intelligence. It is a holistic solution to Identity and Access Management (IAM) that is simple to implement and use. CI is the first product in the industry that was architected to deliver not only AM but also IGA, PAM, business to consumer functions, end point to mobile management and persona dashboard. Ilantus Compact Identity (CI) is a disruptive technology led holistic solution to Identity and Access Management (IAM).
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Enterprise password manager which stores passwords encrypted and provides them based on roles and permissions. Enterprise password manager which stores passwords encrypted and provides them based on roles and permissions.
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Password management done right with security, convenience, and collaboration. Password management done right with security, convenience, and collaboration.
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Web-based tool that lets businesses streamline password management processes via multi-authentication methods & self-service portal. Web-based tool that lets businesses streamline password management processes via multi-authentication methods & self-service portal.
Sysgem Self-Service Password Reset solves the problem of end-users forgetting their Windows login passwords and having to ask the help desk or the system administrator to reset it. Users can reset their own passwords after correctly replying to security questions with answers that they have previously defined themselves. Self-Service Password Reset for Windows users
MyCena Business Fortress is mobile-based password security solution that is - - Decentralised: keeps your passwords encrypted locally on your device, under three levels of security. - Secure: allows employees you to create, store and use unique strong passwords without the need to see or type them. - Enterprise-grade: easy to deploy, maintain and monitor through a console MyCena Business Fortress is an entreprise-grade decentralised password security solution that solves the problem of password breaches.
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Drive Password is a project that has been developed for quite a while. Weve been slowly developing it for more than a year. It is a project that mainly scratches our itch to have a secure password manager where we can share the companys passwords and retain complete control over our data. Drive Passwords encrypts all data and stores it within the users Google Drive account. Easy to use, maximum security and data control Password management solution that helps businesses encrypt sensitive data and passwords to store it in users' Google Drive account.
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Passfindr is a web based premium Personal knowledge base, Password manager and Bookmark manager application to securely store passwords and other sensitive information in a virtual vault locked with individual master passwords. Passfindr has pricing models for individuals and families. Web based personal knowledge base, password manager, and bookmark manager.
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Password management solution for your entire business organization. Password management solution for your entire business organization.
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Gate any content or asset with the BioSig-ID password, a gesture biometric that identifies people by four characters they draw Gate any content or asset with the BioSig-ID password, a gesture biometric that identifies people by four characters they draw
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Password policy and enforcement solution. Password policy and enforcement solution.
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It is a password management solution that helps users create, store, and encrypt passwords across multiple devices. It is a password management solution that helps users create, store, and encrypt passwords across multiple devices.
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Automated password management solution. Automated password management solution.
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Password management solution that helps save passwords to sign in via fingerprints, emails, and trusted devices into various accounts. Password management solution that helps save passwords to sign in via fingerprints, emails, and trusted devices into various accounts.
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Password solution that supports end-to-end encryption, cross-platform applications, password generator, vault health reports and more. Password solution that supports end-to-end encryption, cross-platform applications, password generator, vault health reports and more.
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Password management solution that allows businesses to securely store users' data via encryption, role-based access and more. Password management solution that allows businesses to securely store users' data via encryption, role-based access and more.