Logiciels de partage de fichiers

Un logiciel de partage de fichiers vous permet de partager des données rapidement et en toute sécurité au sein de votre entreprise et avec des partenaires externes. Synchronisez vos données sur tous vos appareils, accédez aux fichiers et aux informations partout et résolvez vos problèmes de stockage de données avec un logiciel de partage de fichiers. Besoin d'aide ? Consultez les catégories de logiciels de collaboration, de gestion documentaire, de gestion de contenu et de portail web.

Pourquoi Capterra est gratuit
Cloud intelligent et configurable qui permet un nombre illimité d'utilisateurs et de bande passante, associé à une sécurité et à des performances professionnelles. En savoir plus sur Files.com Cloud intelligent et configurable qui permet un nombre illimité d'utilisateurs et de bande passante, associé à une sécurité et à des performances professionnelles. En savoir plus sur Files.com
GoAnywhere Managed File Transfer (MFT) offre une variété d'options conçues pour répondre au mieux à vos besoins en matière de collaboration de fichiers. Qu'il s'agisse d'envoyer des pièces jointes ad hoc volumineuses sous forme de lien par e-mail, de faciliter la collaboration ou d'effectuer un suivi des révisions et des commentaires, GoAnywhere MFT aide vos employés à rester productifs tout en réduisant la charge de votre service informatique. En savoir plus sur GoAnywhere MFT GoAnywhere MFT est une solution professionnelle de gestion de transferts de fichiers qui permet de simplifier, chiffrer et automatiser les transferts de fichiers. En savoir plus sur GoAnywhere MFT
Accédez instantanément à vos partages de fichiers Windows sur le cloud et sans VPN en synchronisant ou en transférant des données depuis un navigateur, un lecteur mappé ou un appareil mobile, où que vous soyez. Partagez vos fichiers en externe avec OneDrive ou modifiez-les en ligne dans Office 365 tout en les stockant sur votre propre infrastructure. Ajoutez des fonctionnalités de sécurité telles que l'authentification à deux facteurs et le data loss prevention (2FA) pour sécuriser vos données. En savoir plus sur MyWorkDrive Accédez à vos partages de fichiers Windows sans VPN en synchronisant ou stockant des données dans un cloud public depuis un navigateur, un lecteur mappé ou un mobile de manière sécurisée. En savoir plus sur MyWorkDrive
Zoho TeamDrive est une plateforme de stockage de fichiers, de synchronisation et de collaboration en ligne pour les équipes modernes, les petites entreprises et les grandes entreprises. Elle présente Team Folders, qui permet aux équipes de toute taille de travailler ensemble en toute sécurité, comme si elles étaient juste à côté de vous. En outre, vous obtenez les éditeurs Zoho Office Suite et complétez les statistiques d'accès au niveau de l'équipe et du dossier de l'équipe. TeamDrive prend entièrement en charge vos besoins de mobilité avec les applications mobiles Android et iOS et l'application de synchronisation de bureau. En savoir plus sur Zoho WorkDrive Zoho TeamDrive est une plateforme de stockage de fichiers, de synchronisation et de collaboration en ligne permettant aux équipes modernes de travailler ensemble. En savoir plus sur Zoho WorkDrive
Facilitez le travail avec la plateforme de gestion de contenu et de la connaissance MangoApps - un lieu central pour stocker, partager, rechercher des documents et d'autres connaissances de l'entreprise. Avec une plateforme d'employés intelligente à la base, MangoApps est conçu pour et dessert des organisations de 50 à 50 000 employés dans un large éventail de secteurs : commerce de détail, soins de santé, fabrication, organismes sans but lucratif, services professionnels, services financiers, médias, technologie et secteur public. En savoir plus sur MangoApps Facilitez le travail avec la plateforme de gestion de contenu et de la connaissance MangoApps - un lieu central pour stocker, partager et rechercher des documents. En savoir plus sur MangoApps
M-Files fournit une plateforme intelligente de gestion de fichiers nouvelle génération qui améliore les performances de l'entreprise en aidant les utilisateurs à trouver et à utiliser des informations plus efficacement. Améliorez le flux de travail, optimisez la réutilisation des informations, éliminez la redondance, contrôlez le contenu en toute sécurité et évitez les conflits et la perte de données dans une seule solution de gestion de fichiers intuitive s'intégrant à Windows Explorer. Des milliers d'organisations dans plus de 100 pays utilisent M-Files pour gérer les besoins en informations de leur entreprise. En savoir plus sur M-Files Puissante application logicielle de gestion de fichiers vous permettant d'organiser et de gérer facilement tous vos contenus et informations. En savoir plus sur M-Files
Workplace connecte tous les membres d'une organisation à l'aide de fonctionnalités Facebook familières telles que le chat, les appels vidéo, les publications et les groupes. Cette solution fonctionne avec les outils commerciaux que vous utilisez déjà, offrant ainsi une façon simple, sécurisée et productive de partager des connaissances, de collaborer et de bâtir des communautés connectées. En savoir plus sur Workplace by Facebook Workplace connecte tous les membres d'une organisation à l'aide de fonctionnalités Facebook familières telles que le chat, les appels vidéo, les publications et les groupes. En savoir plus sur Workplace by Facebook
Bitrix24 est une plateforme gratuite de partage de fichiers et de gestion des documents utilisée par 4 millions d'entreprises. Vous pouvez également la déployer sur site, l'installer sur votre propre serveur et modifier le code source, si nécessaire. Que vous choisissiez des éditions gratuites ou payantes, dans le cloud ou autohébergées, vous bénéficiez du même ensemble de fonctionnalités : applications de bureau pour PC et Mac, applications mobiles pour iOS et Android, modification en ligne et hors ligne, gestion des documents avec droits d'accès flexibles, etc. En savoir plus sur Bitrix24 Bitrix24 est le logiciel gratuit n° 1 pour le partage de fichiers entre équipes pour 12 collaborateurs. De 5 Go à un stockage illimité (oui, illimité). En savoir plus sur Bitrix24
Samepage est un logiciel de collaboration en ligne primé conçu pour que votre équipe, vos consultants, vos clients, vos partenaires et vos fournisseurs travaillent ensemble de manière fluide et efficace. Combinez les fichiers, les tâches, les calendriers, les cartes, les vidéos et les conversations de l'équipe sur une même page. Modifiez une page simultanément avec un des membres de votre choix. Discutez par vidéo ou texte avec des individus ou des équipes sans avoir à passer à une autre plateforme de discussion. Tout le monde est informé et impliqué sans surcharge d'e-mails. En savoir plus sur Samepage Logiciel de collaboration conçu pour aider les équipes à partager des fichiers, à collaborer sur le contenu, à communiquer plus rapidement et à être plus productives. En savoir plus sur Samepage
Wimi est un outil de gestion de projets qui vous permet de rester organisé et d'optimiser l'efficacité du travail d'équipe. Wimi est bien plus qu'un logiciel de gestion de projets ordinaire, car il permet aux équipes de suivre tous les projets sur lesquelles elles travaillent. Grâce aux canaux de messagerie, aux fichiers et aux disques, aux tâches, aux calendriers et aux visioconférences, Wimi permet à toute votre équipe de collaborer facilement et de travailler plus intelligemment sur les projets. Grâce à la gestion des droits d'accès affinée de Wimi, vous pouvez également faire participer vos clients et partager des données spécifiques avec eux. En savoir plus sur Wimi Wimi est l'outil de gestion de projets le plus convivial et complet pour les PME. En savoir plus sur Wimi
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more. File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more.
Dropbox Business is a central workspace that helps teams stay organized and keep their work flowing. All your teams content is in one place, making it easy to collaborate and focus on the work that matters. Dropbox Business is trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Dropbox Business is the secure file sharing and storage solution that employees love and IT admins trust. Get started for free today!
Logiciel de partage de fichiers basé sur le web, qui vous permet d'accéder et de partager des fichiers et des photos sur PC, Mac, Android et iOS. Logiciel de partage de fichiers basé sur le web, qui vous permet d'accéder et de partager des fichiers et des photos sur PC, Mac, Android et iOS.
Box works in any browser and allows you to easily store and manage all your content online. It also lets you share files instantly and access documents from anywhere. No matter what device you choose, get fast, easy access to documents, project plans, presentations and videos. Always have the latest pitch for your customers, on or offline. Box makes it easy for administrators to maintain a central view of all content and users in their account through a powerful admin console. Box is a modern content management platform that allows you to manage assets and approval workflows in one place.
File transfer solution with elegant backgrounds and customizable emails that can store 100GB and transfer 20GB of data. File transfer solution with elegant backgrounds and customizable emails that can store 100GB and transfer 20GB of data.
Stop using unsafe email attachments to share sensitive documents with clients and partners. With eFileCabinet, you can directly and securely share documents with anyone. Keep your files in a secure environment, but give selective access to outside users. Give permissions to read, write or delete to these temporary users, and also set expiration dates for access. You can also request documents from anyone, allowing them to directly upload files through an encrypted portal. No more unsecure email attachments. Share your sensitive files with anyone through an encryption-protected portal.
Hightail vous permet de partager des fichiers, d'obtenir des commentaires et de mener vos projets de la phase de conception à la réalisation. Hightail vous permet de partager des fichiers, d'obtenir des commentaires et de mener vos projets de la phase de conception à la réalisation.
Citrix ShareFile is the secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security and proven secure infrastructure, it offers a custom-branded, password-protected online portal with unlimited file storage in the cloud and the ability to send files up to 100 GB in size with clients and co-workers, from any computer or mobile device. ShareFile is the choice for businesses looking to streamline workflows and get better data security. The secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security.
Entièrement gratuite ! Glip est une application de messagerie et de collaboration qui fournit un espace de travail d'équipe unique et unifié. Avec Glip, votre équipe et vous travaillerez, communiquerez et collaborerez plus rapidement et plus efficacement que jamais. Les e-mails, les discussions dispersées et les ressources disjointes sont considérablement réduits au fur et à mesure que vos équipes communiquent et partagent des fichiers, des tâches et des calendriers. Vos équipes seront plus productives en utilisant leurs appareils préférés à tout moment et en tout lieu dans l'espace de travail d'équipe Glip. Une plateforme de collaboration qui inclut une messagerie en ligne (vidéo et texte) et de puissantes fonctions de recherche facilitant la récupération de fichiers.
La communication d'équipe plus rationalisée avec Flock ! Envoyer moins d'e-mails et travailler plus. De la messagerie instantanée à l'intégration des applications externes préférées telles que Google Drive, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello, organisez tous les efforts de collaboration professionnels avec Flock. Flock est un outil de travail puissant, livré avec des fonctionnalités intégrées telles que listes de tâches partagées, rappels, notes, sondages et bien plus ! Il est possible de commencer GRATUITEMENT Flock est un outil collaboratif pour équipes qui aide à venir plus rapidement à bout des tâches ! Conférence web, messagerie instantanée, partage de fichiers
Zoho Docs is an online file storage and management software. Save all your images, videos, files and documents & access them across all devices from anywhere and at anytime. Sync your offline files to the cloud using Zoho Docs Sync. Your data is kept secured and encrypted during transit. Share files, collaborate with your team, manage access permissions, assign tasks and get work done without hassle. You can also preview over 160 different file types without having to download them. An online file management system that lets you create, store, organize, collaborate and share files securely.
Nextcloud offre la première plateforme auto-hébergée de synchronisation de fichiers et de collaboration de contenu alliant la commodité et la facilité d'utilisation des clouds publics aux fonctions de sécurité, de confidentialité et de contrôle dont ont besoin les entreprises. Cette solution auto-hébergée 100 % open source se déploie rapidement et s'intègre profondément dans les répertoires d'utilisateurs et de stockage existants pour permettre à vos utilisateurs de collaborer facilement. Elle est extensible avec plus de 150 applications de l'écosystème de l'éditeur. Les utilisateurs peuvent accéder à leurs données où qu'ils se trouvent grâce aux applications mobiles et de bureau de l'éditeur ! Une technologie auto-hébergée d'échange sécurisé de fichiers et de collaboration, associant des interfaces multi-plateformes simples et un contrôle optimal des données.
Winner of Capterra's Ease of Use Badge for Board Management Software, OnBoard is board management software that makes boards happy. It delights directors and empowers administrators by being comprehensive and simple to use. Engineered to drive good governance and improve meeting outcomes, OnBoard is board meeting software your board will actually use and love. OnBoard is board management software that delights directors. Start a no-strings, full-feature, 30-day Free Trial, today.
Prenez une capture d'écran ou déposez un fichier. Partagez-le par e-mail, messagerie instantanée, Twitter, Facebook, peu importe. Partagez en quelques secondes avec vos clients et vos collègues les documents sur lesquelles vous travaillez. Collaborez plus vite, plus intelligemment et mieux avec Droplr. Également disponible dans les applications natives pour Mac, Windows et iPhone. Échangez instantanément des captures d'écran et des fichiers avec vos coéquipiers et vos clients pour améliorer la collaboration et rester organisé.
pCloud Business - Solution de stockage cloud sécurisée pour toute entreprise - Un emplacement pour stocker, synchroniser et collaborer sur vos fichiers professionnels avec vos collègues - 1 To de stockage et pCloud Crypto désormais inclus pour chaque utilisateur dans le Business Account - Partagez vos documents professionnels en toute sécurité avec vos collègues, partenaires et clients - Des outils simples à utiliser pour vous aider à contrôler et à optimiser votre flux de travail. Vous pouvez essayer pCloud Business - Gratuit pendant 30 jours Solution de stockage basée sur le web avec un transfert de données sécurisé et un cryptage sécurisé qui sécurise vos documents.
The Cleo Integration Cloud includes secure file sharing that is easy to use, provides complete control and visibility to all of your data, and seamlessly integrates with your existing file transfer and B2B integration processes. Cleo enables secure file sharing, secure messaging, and secure managed file transfer on a single platform that eliminates tedious manual management, shores up security risks, and enables faster and more-informed decision-making for deeper business intelligence and The Cleo Integration Cloud keeps ad hoc file sharing easy while allowing for complete control and visibility across all of your data.
FileInvite automatise le processus de collecte d'informations et de documents auprès de vos clients. L'interface sécurisée simplifie le processus. Tout ce que vous avez à faire est de créer et d'envoyer un FileInvite avec les informations dont vous avez besoin. Le client télécharge ensuite les fichiers sur un portail sécurisé sur lequel vous pouvez approuver ou refuser les informations soumises. Avec FileInvite, vous pouvez configurer des rappels, des modèles et synchroniser avec votre stockage cloud préféré, tel que Google Drive. Envoyez un FileInvite aujourd'hui ! Automatisez le processus de collecte d'informations et de documents auprès de vos clients grâce à l'interface simple et sécurisée.
Ce logiciel propose des performances équivalentes au serveur PC pour un partage et une sauvegarde efficaces des données.
SmartFile est une solution de gestion de fichiers qui permet à chacun de partager, gérer et contrôler des fichiers de manière plus sécurisée sur site et en ligne. SmartFile offre les meilleures et les plus robustes autorisations d'accès aux fichiers et des rôles utilisateur personnalisés pour une sécurité accrue. Les journaux d'activité des actions utilisateur et fichier sont conservés dans un journal permanent pour les audits conformes à l'HIPAA. Les notifications par e-mail, les liens de dossiers virtuels, l'accès sécurisé au protocole FTP (File Transfer Protocol) et les intégrations AD/LDAP permettent également aux services informatiques de gagner du temps. Gérez vos fichiers en toute sécurité, contrôlez les accès et restreignez les utilisateurs grâce aux meilleures autorisations d'accès aux fichiers et aux rôles d'utilisateur personnalisés.
Clinked rapproche votre entreprise de votre équipe au sein d'espaces de travail cloud sécurisés et personnalisables. Utilisée par les entreprises de tous les secteurs, des PME aux grandes entreprises, la solution riche en fonctionnalités de Clinked permet à votre activité de gagner un temps précieux tout en améliorant l'efficacité. Les principales fonctionnalités comprennent le partage de fichiers, la discussion de groupe intégrée, la gestion des tâches, les forums de discussion, les calendriers d'équipe, l'application mobile de marque et plus encore. Inscrivez-vous aujourd'hui pour une version d'essai gratuite de 10 jours ! Clinked propose des solutions cloud personnalisées pour les entreprises. Partagez des fichiers en toute sécurité, communiquez avec vos clients et suivez vos tâches.
Les clients disent qu'ils sont plus efficaces, plus sécurisés et que les équipes sont plus engagées lorsqu'elles utilisent Huddle ! Huddle fournit la solution de collaboration documentaire la plus sécurisée du secteur pour le gouvernement et les entreprises. Avec Huddle, vous obtenez un moyen plus simple de collaborer et de coéditer des documents, de contrôler des versions de fichiers et d'organiser des tâches d'équipe. Le flux de travail d'approbation intégré vous permet de ne plus jamais manquer une date limite, et l'application mobile gratuite vous permet de rester connecté même lorsque vous êtes sur la route. Une meilleure collaboration documentaire pour les équipes-Collaborez sur des projets, créez des portails clients et contrôlez vos documents.
La data room virtuelle ShareVault vous permet de partager en toute sécurité des documents confidentiels avec des tiers. Soutenu par l'expérience de plusieurs milliards de transactions, ShareVault est la data room virtuelle préférée de M&A, Ventes d'actifs, Collecte de fonds, Licence/Partenariat et Board Collaboration. Des milliers de grandes, moyennes et petites entreprises, de sociétés de capital-risque, de banquiers d'affaires, de cabinets d'avocats et de comptables comptent sur la plateforme simple et sécurisée de ShareVault pour une diligence raisonnable rationalisée. La data room virtuelle ShareVault vous permet de partager en toute sécurité des documents confidentiels avec des tiers.
SugarSync est une solution de stockage cloud sécurisée et éprouvée auprès de millions d'utilisateurs à travers le monde. Sauvegardez, accédez, synchronisez et partagez facilement des documents, des photos, de la musique, des vidéos et plus encore, sur n'importe quel appareil. Avez-vous déjà été absent de votre domicile ou de votre bureau et réalisé que vous aviez besoin d'un fichier sur votre ordinateur ? SugarSync vous permet d'accéder facilement à vos fichiers à partir de tout autre ordinateur ou appareil mobile, même lorsque vous êtes en déplacement. SugarSync est une solution de stockage cloud sécurisée qui vous permet de sauvegarder, de partager et d'accéder à des fichiers sur plusieurs appareils.
Collaborate on large shared assets while making sure sensitive data stays in your control. Ideal for team collaboration on large images, videos, design files, and more. No cloud or any 3rd party servers. Just your private cloud. On-premise file sharing solution that helps businesses edit, view & share files, documents & more via two-step authentication & links.
Cerberus FTP Server provides a secure and reliable file transfer solution for the demanding IT professional. Supporting SFTP, FTP/S, and HTTP/S, Cerberus is able to authenticate against Active Directory and LDAP, run as a Windows service, has native x64 support, includes a robust set of integrity and security features and offers an easy-to-use manager for controlling user access to files and file operations. An on-premise solution that provides secure and reliable file transfer for the demanding IT professional.
Filestack est le service de développement le plus utilisé pour les chargements de fichiers. Il permet aux développeurs d'intégrer plus de 25 des plus importants lecteurs cloud au monde avec seulement deux lignes de code. Les utilisateurs finaux peuvent charger du contenu à partir de sources telles que Facebook, Instagram et Dropbox ou quel que soit le lieu où ce contenu est stocké. Filestack permet également aux développeurs de charger et de stocker des fichiers volumineux, de transformer et de manipuler tous les types de fichiers et de fournir ce contenu à une vitesse fulgurante, de façon réactive, sur tous types d'ordinateurs ou d'appareils mobiles. API de chargement de fichiers : chargez et stockez des fichiers à partir de Dropbox, Facebook et plus et diffusez-les de manière réactive sur le web.
Tresorit est un service de synchronisation et de partage protégé par une solution de chiffrement intégrale. Il permet aux entreprises de stocker, synchroniser et partager des documents en toute confidentialité. Le chiffrement intégré de bout en bout de Tresorit ne requiert aucune connaissance technique et garantit le plus haut niveau de sécurité. Tous vos fichiers sont chiffrés sur votre appareil avant d'être transférés vers le cloud. Par conséquent, vous êtes le seul à pouvoir les lire. Personne d'autre n'y a accès, aucun pirate, aucune administration publique, ni même aucun membre des services Tresorit. Service de stockage cloud chiffré et sécurisé pour toutes les entreprises qui ont besoin de stocker, synchroniser et partager des documents confidentiels.
Obtenir une meilleure sécurité pour les fichiers partagés directement depuis la boîte de réception. Inclure des pièces jointes allant jusqu'à 5 Go à partir de Google Drive, OneDrive, SharePoint ou du lecteur local et surmonter les restrictions de taille de fichier de la boîte de réception. Contrôler les documents avant et après le partage. Restreindre le transfert ou le téléchargement des informations, limiter la durée d'affichage des informations sensibles et rappeler les documents après leur partage. Un calendrier complet des activités pour chaque fichier prend en charge les exigences d'audit, juridiques et réglementaires. Obtenir une meilleure sécurité pour le partage de fichiers. Partagez des fichiers allant jusqu'à 5 Go à partir de Google Drive, OneDrive, ou SharePoint. Contrôlez les fichiers après leur envoi.

par Enterprise Distributed Technologies

(23 avis)
High performance Windows file server supporting secure file transfer via FTPS, SFTP, HTTP, HTTPS, SCP and SSH. The Free Edition supports FTP and FTPS protocols, while the Standard Edition includes SFTP. The Professional Edition adds SCP, SSH, HTTP and HTTPS. It supports Windows domain users, event notifications and process triggers, quotas, SSH terminal access and advanced file permissions. The Enterprise Edition allows customization and adds cluster support and other enterprise features. High performance Windows file server supporting secure file transfer via FTPS, SFTP, HTTP, HTTPS, SCP and SSH.
A large file delivery service for advertising & marketing agencies, digital media producers, and creative studios. A large file delivery service for advertising & marketing agencies, digital media producers, and creative studios.
Effectively secure, automate, manage, and protect your most critical data as well as the resulting processes and workflows. Ipswitch MOVEit solutions allow you to manage, provision, and automate all internal and external file and data interactions, create and enforce security policies and file-expiration rules, ensure privacy and confidentiality, schedule workflows and processes and more--all without any manual scripting. Request a Trial Today! Effectively secures, automates, manages, and protects critical data as well as processes and workflows.
Having troubles sending and receiving your engineering data? 12d Synergy is the fast and secure solution to sharing files for architectural, engineering and construction offices. 12d Synergy lets 5000+ AEC professionals work and collaborate easier by creating a common data environment and single source of truth. Full audit trail, access controls, powerful search (89x faster than Windows Explorer) and Intelligent Data Transfer. Learn how you can save hours of document headache every day. 12d Synergy is the fast & secure solution to sharing engineering data, used by 5000+ architectural, engineering and construction pros.
Sync.com is a secure Dropbox replacement trusted by over 700,000 businesses and individuals worldwide. Sync makes it easy for your business to share and collaborate securely in the cloud. With zero-knowledge encryption built-in, your files are always safe, secure and private with Sync. Sync's secure cloud storage meets virtually all data privacy rules and regulations in the USA, Canada and the European Union, including HIPAA, PIPEDA and EU-safeguards. Get started with 5 GB free today! Sync.com is a secure Dropbox replacement trusted by over 700,000 businesses and individuals worldwide.
ownCloud offers a solution to organizations that need to share confidential data internally and externally. The open platform offers better productivity and security within digital collaboration, and enables users to access data no matter where it is stored or which device is being used. With over 50 million users and 200,000 installations worldwide, ownCloud is the most popular open source file sync and share solution.
MASV est un outil rapide de transfert de fichiers sans abonnement qui vous permet d'envoyer des fichiers de taille illimitée partout dans le monde. Si vous avez l'habitude de transférer des fichiers de 2 Go à 500 Go, c'est le produit qu'il vous faut. Testez gratuitement pendant 14 jours une version d'essai jusqu'à 400 Go. MASV est la manière la plus rapide, la plus simple et la plus abordable d'envoyer des fichiers lourds. Testez gratuitement pendant 14 jours une version d'essai jusqu'à 400 Go.
Dossiere is a highly secure, feature-rich alternative to traditional document sharing and collaboration tools currently used by boards, executive teams and project teams. Meeting organisers gain greater efficiencies through Dossiere's ability to organise and distribute meeting documents securely into one location for meeting attendees; and decision makers are empowered by this simple, intuitive tool which enables secure electronic sharing and collaboration on documents, both online and offline. A tablet application used by executives to securely receive, annotate, and collaborate using documents distributed to them.
Creativity 365 is a comprehensive, cross-device contention creation toolset designed for business and creative professionals. The suite aims to help individuals and teams collaborate and improve their productivity and efficiency. The set includes 5 apps Animation Desk, NoteLedge, PDF Markup, Pocket Scanner, and Write-on Video along with 1TB Kdan Cloud storage and access to Kdans online communities. *Special and bulk purchasing options available for educational institutions and businesses. Creativity 365 boosts productivity with comprehensive, collaborative, cross-device digital content creation tools for mobile & desktop.
A compliance management solution that allows you to meet your secure file sharing needs. Leveraging OurRecords Secure Information File Sharing (SIFT) solution you'll be capable of sending or receiving 10 to 100,000 documents transfers month! This robust transnational file sharing solution allow you to send files securely, drag and drop for 1 click sharing, get notified of file access, send with OurRecords email or embed secure links in your own email and set access / file retention expiration. OurRecords Secure Information File Sharing (SIFT) solution you'll be capable of sending or receiving 10 to 100,000 documents / month!
SmartVault offre tous les avantages d'un service de stockage sur le cloud, mais avec les fonctionnalités de sécurité et de productivité haut de gamme dont vous avez besoin pour gérer votre entreprise. Créez un portail client personnalisé pour le partage de fichiers sécurisé et conforme aux réglementations. Tirez également parti de fonctionnalités conçues spécialement pour les entreprises, notamment le partage sélectif, la gestion de la sécurité de groupe, les modèles personnalisés et les rapports d'audit. Avec la barre d'outils SmartVault, vous pouvez joindre, afficher et gérer des documents directement à partir d'applications comme QuickBooks Online, Xero et FreshBooks. SmartVault permet de collecter, de gérer et de partager facilement des documents au travers d'un portail client et d'une solution de gestion des documents unique et complète.
A powerful and unique Office Process Automation solution that lets you describe and order the actions that are applied to each document. Service requests faster by accelerating document creation and preparing them for the automated workflow. Simple, secure cloud storage that eases file management, prevents duplication and lets you self-service your storage capacity needs. Use R2 Docuo powerful, friendly sharing features to drive collaboration between your team, clients and delivery partners. Win back time and increase productivity. The easy to use document management and unique workflow solution chosen by leading companies.

par Synametrics Technologies

(10 avis)
An ideal remote file-transfer/sharing solution for individuals as well as corporate users, offering a one-time payment cost-effective way to quickly and easily transfer files of any type and size to any machine running a variety of operating systems. With no 3rd party involvement, your files are guaranteed to remain private and secure. An on premise file sharing/transfer solution that can quickly & securely share files of any type and size with no 3rd party involvement
TDSmaker is the worlds most simple to use software for creating and editing professional datasheets. It is much easier to use than the desktop design software that businesses currently use to create data sheets, such as Microsoft Office, Quark, and Adobe Framemaker. Because TDSmaker is so easy to use, there is essentially zero learning curve for learning how to use it. This saves businesses a tremendous amount of time and money in training costs. TDSmaker is a cloud-based datasheet creation and management system that reduces the time and cost by over 85%
Une plateforme de services de fichiers pour entreprise offrant des fonctionnalités de partage de fichiers, de synchronisation, de sauvegarde, de collaboration sur des documents et de recherche. Une plateforme de services de fichiers pour entreprise offrant des fonctionnalités de partage de fichiers, de synchronisation, de sauvegarde, de collaboration sur des documents et de recherche.
Solution de stockage en ligne et de partage de fichiers qui prend en charge l'enregistrement des pièces jointes des e-mails directement sur l'espace de stockage cloud. Solution de stockage en ligne et de partage de fichiers qui prend en charge l'enregistrement des pièces jointes des e-mails directement sur l'espace de stockage cloud.
Onehub lets you securely store, share and access your content online. Documents, presentations, movies, podcasts and more can all be kept safe and collaborated on with Onehub. With our role-based permissions and object level sharing, you control who has access to your content and what they can do with those files. Customize your Onehub Workspace to give your content sharing a more professional, polished look and create your own Client Portal. Manage, share, and collaborate on business files. Offers granular permission control, role assignments and mobile access.
All your brand and marketing content in one place, helps your marketing team move faster, save time and stay on brand. Fast, Friendly and Flexible brand centric digital asset management for marketing teams.
Trouver n'importe quel fichier, quel que soit l'endroit où il est stocké, grâce à la plateforme de recherche de fichiers transplateformes de Digitile. Digitile centralise les résultats de recherche dans Google Drive, Gmail, GSuite, Dropbox, OneDrive, Slack et Trello, tous en un seul endroit, pour que vous n'ayez pas à vous connecter/déconnecter sur différents comptes. Digitile est un complément à vos solutions logicielles existantes. Ne cessez pas de les utiliser, il s'agit simplement de vous aider à retrouver des ressources qui sont dispersées à travers toutes vos plateformes cloud. Moteur de recherche de fichiers qui centralise les résultats sur des plateformes cloud telles que Google Drive, Dropbox, OneDrive, Slack, Trello et Gmail.
Liscio is a secure cloud-based web and mobile software solution that simplifies client communication and collaboration. With features including secure messaging, secure file sharing and storage, FirmView¿, Firm-to-One¿ service, Mobile App, FrontDesk onboarding, e-signatures, and more, Liscio replaces vulnerable email and paperwork with an invite-only client experience platform that empowers you to become the proactive, modern firm your clients deserve. Liscio is a secure sharing solution that simplifies communication and collaboration by creating a safe digital space to work together.
Suffisamment performant pour résoudre les problèmes d'intégration actuels et suffisamment flexible pour évoluer avec vos besoins, RSSBus Connect fournit tout ce dont vous avez besoin pour automatiser facilement vos processus critiques. Les fonctionnalités incluent : * Certifié Drummond depuis 2004. * Transfert géré de fichiers extensible. Fonctions de messagerie sécurisée, y compris SFTP, FTPS, FTP, OFTP, etc. * Prise en charge du mappage et de la traduction entre EDIFACT, X12, IDoc (SAP) et XML. * Complètement GRATUIT pour une utilisation avec un seul partenaire. Solution de transfert géré de fichiers et d'intégrations nouvelle génération. Inclut des fonctionnalités de messagerie sécurisée pour SFTP, FTPS, OFTP, RNIF, etc.

par Tiny Tools Microservices GmbH

(5 avis)
Process images in real-time and deliver results through a Content Delivery Network for faster page load. Process images in real-time and deliver results through a Content Delivery Network for faster page load.
File sharing application that allows businesses to download up to 300 GB of data at a time and share files as big as 10 GB. File sharing application that allows businesses to download up to 300 GB of data at a time and share files as big as 10 GB.
Le pionnier du stockage dans le cloud. FilesAnywhere a créé des fonctionnalités de partage de fichiers aujourd'hui réputées comme les normes du cloud. Partagez, collectez et stockez tous types de fichiers. Plus de 14 ans de fiabilité reconnue pour les entreprises. Stockage et partage de fichiers en ligne pour particuliers et entreprises.
Nomadesk est un moyen facile et sécurisé de collaborer et de sauvegarder des fichiers critiques à partir de n'importe quel endroit, que vous ayez une connexion Internet ou non. Réduisez les désagréments et les coûts élevés des solutions traditionnelles de gestion des documents avec Nomadesk.
Premier logiciel de gestion des conseils d'administration permettant de simplifier les réunions de conseil ainsi que la communication entre les membres du conseil et l'administration ; le tout est disponible pour un prix abordable avec formation et service 24h/24, 7j/7. Des entreprises de la Fortune 500 aux organismes caritatifs à but non lucratif, on trouve parmi les clients l'American Heart Association, l'Academy of Motion Picture Arts and Sciences (les Oscars), les Jeux olympiques, la NASA, des banques à service complet, des hôpitaux, des universités, etc. Le meilleur logiciel de gestion des conseils d'administration abordable pour simplifier les communications, accroître l'engagement et rationaliser l'administration.
Securely transfer, integrate, and transform data between people, systems, and applications with Globalscape's Enhanced File Transfer (EFT). Meet the most stringent data security and compliance standards with this powerful suite of user-friendly tools for automation, collaboration, and analysis. Globalscape's EFT platform enables a modular approach to building a file transfer solution customized to your needs. EFT is available in managed cloud/SaaS, BYOL, and on-premises deployments. Securely transfer, integrate, and transform data between people, systems, and applications with Globalscape's award winning EFT.
Securely transfer files that are too big to fit into an email attachment. Plans start at 25GB for a low cost Starter option. Securely transfer files that are too big to fit into an email attachment. Plans start at 25GB for a low cost Starter option.
Besoin de collecter des documents clients dans le cadre de votre travail ? Clust vous aide à automatiser votre processus de collecte de documents et gère les rappels en arrière-plan. Envoyez une demande de document, collectez rapidement les documents requis, approuvez-les ou refusez-les grâce à l'outil, collaborez avec les parties prenantes sereinement. Clust est un logiciel professionnel de collecte de documents qui permet de demander, collecter, approuver et partager des pièces justificatives.
Online photo catalog with tagging, sharing and much more we make sure you get the full potential. Online photo catalog with tagging, sharing and much more we make sure you get the full potential.
It's true. ICFiles is more swift than most other file sharing systems, and more secure than a cabinet with a lock on it. In sum, it's like having a lock on every client file. Here's how we handle safety: ICFiles.com is hosted in a SOC 2 Type II data center. At the core is a SSL DigiCert that supports 4096-bit, SHA2 encryption. All files are stored in an encrypted state on the server using 256-bit AES encryption. ICFiles regularly undergoes security & vulnerability..... Premium Security. Serving CPAs for 15 Years! Affordable SOC 2 Type II compliant secure file transfer system.
Simple drag and drop uploader that allows the transfer of files too large for email. Cloud-based solution that allows businesses to share & archive large files using document management, backup and other functionalities.
Send encrypted email and attachments to any email address, without frustrating recipients with passwords. Clients can send you secure messages and files with a simple link click in your email signature. Showcase your branding, logo, and colors. Fully automated client setup. No special folders, permissions, or client invitations. Comply with HIPAA, GLBA, IRS 4557, FINRA, SEC, SOX, GDPR, others. Free integration with Microsoft Outlook. Mobile friendly. Send encrypted email and attachments to any email address, without frustrating recipients with passwords.
Abstract is a design workflow management system that enables seamless and open collaboration between design teams and other organizational stakeholders. Abstract is your team's version-controlled source of truth for design work. We believe that design shouldn't be locked away in folders and proprietary code. Design work should be accessible. Decisions should be captured in a single place. And teams should be empowered to work together, not silod. Abstract is the design workflow management system that lets you manage, version, and collaborate on Sketch files.
Online document sharing solution that helps businesses create a private workspace to share documents and files with multiple users. Online document sharing solution that helps businesses create a private workspace to share documents and files with multiple users.
Stockage en ligne, partage et collaboration, FTP, synchronisation de dossiers, contrôle de version. Stockage en ligne, partage et collaboration, FTP, synchronisation de dossiers, contrôle de version.
Combines ease of use with the advanced document control, tracking and protection. It lets you restrict users' ability to copy, print or forward documents, and allows you to wipe and destroy documents you had shared when a transaction falls through - even after they have been downloaded, Secure, control and track documents wherever they go.
MediaFiler is a cross-platform, web-based, Digital Asset Management (DAM) system with the ability to manage and display numerous file types. MediaFiler is distinguished from other DAM solutions as it is designed as a content management system (CMS) ensuring both rapid deployment and the ability to change functionality and appearance instantly. MediaFiler is specially designed for marketing and communications professionals. MediaFiler is a cross-platform, web-based, Digital Asset Management (DAM) system for marketing communications professionals.
Filesharing software for local area networks with features like fast searching, automatic peer detection, and rich user interface. Filesharing software for local area networks with features like fast searching, automatic peer detection, and rich user interface.
vBoxxCloud is a file sharing solution developed for businesses, who need fast and secure access to company documents. Unlike solutions such as Dropbox or OneDrive, vBoxxCloud provides unique administration tools and a deep organizational structure keeping your data safe, private and accessible. All the data is stored in the Netherlands, and as such vBoxxCloud is not subject to any invasive American surveillance legislation. Cloud solution that offers secure file sharing for business hosted in the Netherlands.
Ce puissant gestionnaire de fichiers autohébergé transforme votre site web en un service privé de partage de fichiers. Il vous sera possible de télécharger, partager, prévisualiser, éditer et créer des fichiers relatifs à des documents bureautiques, photos, documents sonores, vidéos, plans CAO et autres. Ce puissant gestionnaire de fichiers autohébergé transforme votre site web en un service privé de partage de fichiers. Il s'agit d'un outil DAM (de gestion des ressources numériques) autohébergé et abordable.
Web-based secure messaging system that allows end-to-end encryption of messages and attachments for HIPAA and PCI. Web-based secure messaging system that allows end-to-end encryption of messages and attachments for HIPAA and PCI.
File syncing, sharing, and versioning system that helps to organize and restore files any time and anywhere. File syncing, sharing, and versioning system that helps to organize and restore files any time and anywhere.
Thanks to Security & Privacy by Design, TeamDrive meets the highest requirements for data protection and data security. Full end-to-end encryption guarantees perfect protection against data misuse and ransomware. TeamDrive is easy to use, making it the ideal platform for everyone for exchanging data within the team and between companies, both in the Cloud and on your own servers (onPremise). TeamDrive is GDPR-certified. Secure file sharing software with end to end encryption for peace of mind when collaborating on sensitive documents.
Livedrive est une solution de stockage dans le cloud illimitée qui vous permet de sauvegarder, d'éditer et de partager en toute sécurité des fichiers, des photos, des vidéos et plus encore depuis n'importe quel appareil. Avec la sauvegarde automatique et la sécurité au niveau de la banque, vous pouvez être assuré que tous vos fichiers sont conservés en toute sécurité 24h/24, 7j/7. Livedrive est également autocertifié SOC2 et conforme à la norme SOX. Sauvegardez vos fichiers avec Livedrive avant qu'il ne soit trop tard !
Create, update, share, and broadcast presentations in a fast and efficient manner. Create, update, share, and broadcast presentations in a fast and efficient manner.
Anchor from Axcient enables MSPs to offer their clients secure file access anywhere, anytime, on any device, across all corporate conte Anchor from Axcient enables MSPs to offer their clients secure file access anywhere, anytime, on any device, across all corporate conte
The titan secure business hub and intelligent work platform for lawyers, businesses and professional services. The titan secure business hub and intelligent work platform for lawyers, businesses and professional services.
ImagineTime empowers teams to manage work, share tasks, track time & due dates, and generate insightful reports. ImagineTime is a fully integrated Practice Management software suite for Accounting Professionals and other professional service providers. Our client portal makes delivering a seamless client experience a breeze so you can focus on top-notch services. A fully integrated Practice Management software suite for Accounting Professionals and other professional service providers.
iCoordinator est une solution de partage et de synchronisation de fichiers EFSS (Enterprise File Synchronization and Partage) destinée aux entreprises à la recherche d'une solution de gestion documentaire sécurisée. Avec des fonctionnalités telles que les étiquettes, les dossiers intelligents, les fichiers par e-mail, les espaces de travail et Windows Intégration native de Mac OS X, cette solution peut aider les organisations à gérer efficacement les documents et à collaborer facilement. Le concept de portail et de plusieurs espaces de travail permet aux entreprises ayant plusieurs sites ou départements de gérer les fichiers de manière sécurisée et efficace. Solution de partage et de synchronisation de fichiers d'entreprise (EFSS).
Envoyer des fichiers avec Media Shuttle est aussi simple que d'effectuer une action de glisser-déposer sur une page web. Les utilisateurs pourront transférer des fichiers volumineux sur de longues distances à partir d'une console unique en utilisant efficacement la bande passante disponible ainsi qu'en éliminant le temps de latence. Media Shuttle est également fourni avec des notifications automatisées de redémarrage de point de contrôle et d'arrivée de fichier pour assurer les transferts. Envoyez dès aujourd'hui une quantité illimitée de fichiers volumineux de toutes tailles et de tous types grâce à Media Shuttle ! Media Shuttle est le moyen le plus simple et le plus fiable de transférer des fichiers de toutes tailles, où que vous soyez. Transférez des fichiers volumineux grâce à Media Shuttle dès aujourd'hui.

par Prosquare Software Systems

(1 avis)
SaaS product for Online File Storage and Management, Electronic Signature, Document Scanning and OCR, E-Fax , Email Archiving and more. SaaS product for Online File Storage and Management, Electronic Signature, Document Scanning and OCR, E-Fax , Email Archiving and more.
SKyDrop est un service web de partage de fichiers et de transfert de données. Il vous aide à envoyer des fichiers d'un point A à un point B et à effectuer une multitude d'autres tâches de manière simple, efficace et sécurisée. SKyDrop permet aux utilisateurs de créer des gouttes individuelles (dossiers) dans lesquelles ils peuvent enregistrer des fichiers, ajouter des commentaires et donner accès à des tiers. Chaque goutte a une durée de vie qui lui est propre et qui peut être modifiée. SKyDrop propose une gestion intelligente du stockage : les fichiers sont supprimés après des périodes prédéfinies, mais flexibles de manière à assurer une gestion optimisée des données et de meilleures performances. Un moyen simple, efficace et sécurisé de transférer ou de partager des fichiers de toute taille.
File Share Encryption protects data on PCs and enables teams to securely share documents on internal and cloud based file servers by automatically and transparently encrypting files and folders based on either manual or centralized policy. This approach ensures only authorized users can read or modify files, fulfilling partner and regulatory requirements for information partitioning and security. Software with drag-and-drop and file folder interface that helps share encrypted files and folders with other authorized users.
Portail web qui associe le serveur aux applets et offre une expérience web complète pour le transfert de fichiers. Le suivi automatique des fichiers à l'aide de différents indicateurs d'état permet aux utilisateurs et aux administrateurs de connaître parfaitement le contenu du système. Une interface HTML personnalisable, des niveaux d'état personnalisés, des notifications par e-mail et des reportings complètent cette application web entièrement intégrée bâtie sur la plateforme FileCatalyst. Le meilleur processus de soumission de fichiers et de flux de travail, avec des capacités de transfert et de suivi complètes.
Solution that allows you to share live data between desktop MS Excel spreadsheets from anywhere in the world. Solution that allows you to share live data between desktop MS Excel spreadsheets from anywhere in the world.
Traduit en 27 langues et téléchargé plus d'un million de fois, Pydio est l'un des plus grands projets de partage de fichiers en open source au monde pour les entreprises. Anciennement connu sous le nom de AjaXplorer, Pydio (Put your data in orbit - mettez vos données en orbite) fournit une solution unifiée de partage et de synchronisation de fichiers qui fonctionne sur plusieurs plateformes sous Windows, Mac, Linux, ainsi que sur les appareils mobiles iOS et Android. Contrairement aux services de partage de fichiers en ligne, les utilisateurs conservent la propriété et le contrôle de leurs données. Logiciel open source transformant instantanément n'importe quel serveur (sur site, NAS, cloud IaaS ou PaaS) en plateforme de partage de fichiers.
Une plateforme de stockage de fichiers sur le cloud qui permet de sauvegarder et de télécharger des fichiers en toute sécurité. Une plateforme de stockage de fichiers sur le cloud qui permet de sauvegarder et de télécharger des fichiers en toute sécurité.
A portal application that can be used by any company to share files securely, store documents, collect files, and manage permissions. A portal application that can be used by any company to share files securely, store documents, collect files, and manage permissions.
DRACOON is the Enterprise File Sharing market leader in the German-speaking region and is one of the fastest-growing SaaS companies in Germany. The platform-independent software is available as a cloud, hybrid and on-premises version and has been named leader by independent analysts. Various certifications attest highest security standards. Its universal API offers a broad array of application fields like data exchange, workflow integration, email communication or modernization of file services. Secure enterprise file sharing software with end to end encryption to store, synchronize, distribute and manage your sensitive data.
ExaVault est le principal service de partage de fichiers de marque. Chaque compte propose de nombreuses options de personnalisation de la marque, avec la possibilité d'intégrer votre nom, votre logo, votre URL, vos couleurs, etc. Vous pouvez même intégrer le service FTP directement dans votre site web ! Ce service a été conçu pour être compatible avec un accès direct S/FTP et la prise en charge de presque tous les appareils mobiles, tablettes et ordinateurs de bureau. Tout cela grâce à une infrastructure et une assistance technique de niveau supérieur : vous n'êtes donc jamais hors ligne. Vous disposerez des outils de partage de fichiers dont vous avez besoin pour faire évoluer votre entreprise. Et cette solution est dimensionnée à votre l'échelle.
Send large files - it's fast, easy and secure : Transfer your photos, videos and big files of up to 20 GB per transfer to your contacts. TransferNow is a secure platform to send and share your photos, your vacation videos, your favorite music, as well as your personal and professional documents. Take your files with you everywhere you go and share them easily with your friends, co-workers, and family so you can all have a quick access to the same information! Send large files - it's fast, easy and secure : Transfer your photos, videos and big files of up to 20 GB per transfer to your contacts