97 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit

par PhoneWagon

(34 avis)
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PhoneWagon est le logiciel de suivi d'appels le plus utilisé. Mentionnez "CAPTERRA" pour un plan tarifaire de 10 $ par mois ! Beau, simple et facile à utiliser. Tous ces plans incluent une UTILISATION ILLIMITÉE. Arrêtez de payer des tarifs chers à la minute et passez à un taux faible et prévisible. Version d'essai de 14 jours (aucune carte de crédit requise). Générez une campagne en moins de 30 secondes. Découvrez les campagnes de marketing en ligne et hors-ligne qui fonctionnent, désactivez ce qui ne fonctionne pas et enregistrez les appels téléphoniques pour former votre personnel et augmenter les conversions. En savoir plus sur PhoneWagon Logiciel de suivi des appels magnifiquement simple qui relie les appels téléphoniques et les conversations au voyage numérique pour générer des revenus. En savoir plus sur PhoneWagon

par ASWAT Telecom & Media

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ZIWO est conçu comme un centre d'appels nouvelle génération basé sur le cloud. C'est le résultat de 10 années d'expérience dans les centres d'appels développée par Aswat Telecom en partenariat étroit avec ses clients. Il offre une intégration CRM basée sur API et des fonctionnalités avancées dans une interface web conviviale, qui ne nécessite aucune installation de logiciel et accessible partout dans le monde. En savoir plus sur ZIWO Logiciel cloud pour centre d'appels déployé instantanément. Entièrement basé sur API. Plug-ins CRM. Connexion aux agents réels ou virtuels. En savoir plus sur ZIWO

par CloudTalk

(107 avis)
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CloudTalk est un système téléphonique intelligent doté de fonctionnalités avancées de suivi des appels. Plus de 2 500 entreprises, telles que DHL, Yves Rocher, Karcher et Glovo, comptent sur la qualité des appels et les solutions de téléphonie très bien notées de CloudTalk. Simplifiez la vie de vos équipes de ventes et de support client avec plus de 70 fonctionnalités d'appel avancées. Améliorez la communication avec les prospects, grâce à son intégration à vos systèmes d'assistance, de CRM et d'e-commerce existants, tels que Helpscout, Pipedrive ou Shopify. Commencez avec une version d'essai gratuite de 14 jours. En savoir plus sur CloudTalk CloudTalk est un système de téléphonie basé sur le cloud pour les équipes de support et de vente. Découvrez une gestion des appels simple et amusante ! Obtenez votre version d'essai gratuite dès aujourd'hui ! En savoir plus sur CloudTalk

par ActiveDEMAND

(67 avis)
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ActiveDEMAND offre des comptes d'enregistrement et de suivi des appels gratuits avec reporting amélioré. La plupart des solutions d'enregistrement et de suivi des appels fournissent uniquement des fonctionnalités de suivi des appels et ne s'intègrent pas bien à d'autres outils marketing. La fonctionnalité de suivi et d'enregistrement des appels d'ActiveDEMAND fait partie d'une plateforme de marketing automation entièrement intégrée. Combinez facilement vos numéros de suivi des appels avec les répondeurs automatiques, les pages de renvoi intégrées, l'e-mail marketing, les campagnes de drip marketing, le pay per click, le SEO et plus encore. En savoir plus sur ActiveDEMAND N'attendez pas les appels pour que votre téléphone sonne ! En savoir plus sur ActiveDEMAND

par Nimbata

(9 avis)
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Nimbata est un logiciel de gestion des appels téléphoniques qui vous donne des informations sur les motivations des consommateurs à prendre leur téléphone et appeler votre entreprise. Simple, beau et intuitif, il vous permet de créer votre première campagne en moins de 3 minutes (en utilisant des numéros locaux ou gratuits). Tous les plans sont bien pensés, ainsi, vous ne payez que les appels auxquels vous répondez. Arrêtez de payer des tarifs chers à la minute et passez à un modèle plus prévisible. Version d'essai de 14 jours (pas de carte de crédit). En savoir plus sur Nimbata Comprenez quelles campagnes marketing en ligne ou hors ligne génèrent des appels vers votre entreprise. Formez vos collaborateurs et augmentez les taux de conversion. En savoir plus sur Nimbata

par InfoFlo Solutions

(78 avis)
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La tarification VoIP devrait être simple. Avec InfoFloTalk, vous ne payez que 29,99 dollars par ligne pour un nombre d'extensions ILLIMITÉ. L'éditeur est le seul fournisseur VoIP de cette liste à facturer par ligne et non par extension. Pas de coûts additionnels, pas de frais cachés. Si vous payez actuellement par extension, vous payez trop cher. Bien sûr, vous pouvez travailler avec un plus grand fournisseur de VoIP, mais plus gros ne veut pas dire mieux. Personne ne peut rivaliser avec les technologies ou le type de licence centré sur le client de l'éditeur. Payez par ligne. En savoir plus sur InfoFlo La tarification VoIP devrait être simple. Avec InfoFloTalk, vous ne payez que 29,99 dollars par ligne pour un nombre d'extensions ILLIMITÉ. En savoir plus sur InfoFlo

par Clixtell

(17 avis)
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Clixtell met en évidence la situation marketing complète des entreprises et des agences de marketing numérique. Suivi des appels, web analytics, services de détection, de prévention et de protection des fraudes de clics pay per click pour les annonceurs en ligne de la nouvelle ère numérique. Cette solution en croissance et en amélioration constantes offre à ses clients une expérience de publicité sûre et transparente. Les entreprises peuvent suivre les appels et les conversions, optimiser et protéger les campagnes de publicité, augmenter leurs ventes, leur bénéfice et leur retour sur investissement. En savoir plus sur Clixtell Fournit des solutions complètes de suivi des appels, de web analytics, de détection des fraudes de clic PPC et de protection aux entreprises et aux agences. En savoir plus sur Clixtell

par EngageBay

(52 avis)
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EngageBay est une plateforme de marketing automation tout-en-un simple et abordable conçue pour les petites entreprises et les start-up afin d'acquérir, d'engager, d'entretenir les visiteurs web et de les convertir en clients satisfaits. Acquérez des leads grâce à des formulaires de génération de leads et des fenêtres contextuelles, engagez les visiteurs web à l'aide de belles pages de renvoi, entretenez-les avec des e-mails motivants et automatisez votre entonnoir marketing via le marketing automation, le tout depuis une plateforme facile à utiliser. En savoir plus sur EngageBay EngageBay fournit un logiciel de marketing tout-en-un simple et abordable pour acquérir, engager, entretenir et transformer les leads. En savoir plus sur EngageBay

par Agile CRM

(381 avis)
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Enregistrement d'appel CRM Agile - effectuer, recevoir, enregistrer et analyser des appels sans quitter le CRM. Grâce à l'enregistrement intégré des appels d'Agile et à ses capacités de téléphonie avancées, il est possible de dire au revoir à la mémoire partielle des appels téléphoniques, d'améliorer la performance des ventes et de rester toujours au top des relations clients et prospects. En savoir plus sur Agile CRM Agile CRM est une suite complète de ventes, de marketing et de services conçue pour permettre aux PME de vendre et de commercialiser comme les sociétés du classement Fortune 500. En savoir plus sur Agile CRM

par CallSource

(190 avis)
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Level up your marketing channels - automatic online and offline call tracking. Keyword level dynamic number insertion with the most accurate analytics available. Businesses who want to improve their marketing by optimizing ads, campaigns, keywords, and their content can thrive with our digital marketing solutions. CallSource helps marketers to prove the lift and value of their campaigns by tracking every call back to what drove them to convert.

par CallRail

(124 avis)
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Grâce aux fonctionnalités de suivi et d'enregistrement des appels de CallRail, il est facile de déterminer les leads, d'encadrer le personnel et d'améliorer le service client, ce qui se traduit par un plus grand nombre de conversions et un meilleur taux de fidélisation des clients. Prenez des notes pendant les appels pour vous assurer que les informations importantes sont comprises pour la communication à l'équipe. Évaluez les appels à l'aide de balises pour catégoriser les leads et extraire les rapports de taux de conversion. Écoutez les enregistrements à partir du tableau de bord pour améliorer vos tactiques, mener les bonnes conversations et conclure plus d'affaires, plus efficacement. Découvrez pourquoi les gens appellent votre entreprise. Commencez à suivre les appels en quelques minutes seulement. Version d'essai gratuite instantanée. Aucune carte de crédit requise.
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par WhatConverts

(35 avis)
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Essayez le meilleur suivi des appels. Effectuez le suivi des conversions et des leads à partir d'appels téléphoniques, de formulaires web et de discussions. Voir le pouvoir de conversion du marketing. Afficher les conversions par source marketing, campagne, mot clé, annonce et page de renvoi. Great Lead Reporting-Voir les prospects par Source de marketing, mot-clé et campagne. Meilleure gestion des leads-Gérez, triez et filtrez les leads pour identifier vos meilleurs leads et canaux marketing. Les agences de marketing numérique et les entreprises de marketing averti aiment le reporting de WhatConverts. Profitez de la version d'essai gratuite de 14 jours. Système de suivi des appels et des leads qui permet l'insertion dynamique du numéro de téléphone, le suivi par mot-clé et au niveau de la campagne et la gestion des leads.

par 800response

(31 avis)
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Call tracking software solutions are not all the same. We¿ve developed a seamless SaaS call tracking, call routing, and call monitoring platform where customers can access valuable customer and business insights to leverage when making tough strategic decisions. Used in combination, our lead management products will deliver qualified leads, valuable customer data, and critical business intelligence to help you shape the best possible customer experience. Track marketing attribution,manage leads with call tracking phone numbers and comprehensive call tracking reports from 800response.

par Marchex

(29 avis)
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Marchex sait que vos meilleurs clients sont ceux qui vous appellent : ils se convertissent plus rapidement, achètent plus et se désabonnent moins. Marchex fournit des solutions pour vous aider à gérer plus d'appels, à mieux comprendre ce qu'ils deviennent et à convertir un plus grand nombre de ces appelants en clients. Cette intelligence décisionnelle renforce votre lien avec vos clients, en établissant une passerelle entre les mondes physiques et numériques. Cela vous aidera à optimiser vos investissements marketing afin d'acquérir les meilleurs clients. Marchex est l'un des principaux fournisseurs d'analytiques d'appels qui permettent de diriger, de mesurer et de convertir les appelants en clients.

par CallTrackingMetrics

(24 avis)
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En combinant des outils de suivi des appels et de centre d'appels performants, CallTrackingMetrics aide les agences et les entreprises à proposer une expérience client plus personnalisée. Découvrez les campagnes marketing qui génèrent des leads et des conversions, tout en gérant l'ensemble de vos canaux de conversation, d'appels, de formulaires et de SMS au sein d'une plateforme unique. Plus de 100 000 utilisateurs font confiance à la plateforme omnicanale CallTrackingMetric pour des communications unifiées entre leurs équipes de marketing, de ventes et de service. Enregistrez le parcours client complet entre vos équipes et suivez toutes vos conversations à l'aide d'une seule plateforme grâce à CallTrackingMetrics.

par Convirza

(24 avis)
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Convirza est une plateforme de suivi et d'optimisation des appels d'entreprise. Associez un suivi des appels traditionnels à la puissance des analyses téléphoniques. Convirza utilise une technologie de reconnaissance vocale et des algorithmes avancés pour évaluer la qualité des leads, mesurer le taux de conversions et prendre des mesures grâce au marketing automation entièrement intégré. La solution aide les spécialistes du marketing ingénieux à prendre de meilleures décisions, à améliorer leur taux de conclusion et à augmenter leurs revenus. Surveillez automatiquement l'efficacité des campagnes, automatisez la gestion des offres, recevez des alertes d'opportunités manquées et suivez le taux de production de chaque source.

par CallAction

(22 avis)
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Plateforme d'automatisation intelligente visant à aider les services de ventes et de marketing à enregistrer, engager et convertir les leads sur plusieurs canaux, qu'il s'agisse d'appels, de SMS ou d'e-mails. Plateforme d'automatisation intelligente visant à aider les services de ventes et de marketing à enregistrer, engager et convertir les leads sur plusieurs canaux, qu'il s'agisse d'appels, de SMS ou d'e-mails.

par CallFire

(20 avis)
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CallFire fournit des solutions de marketing vocal en libre-service et faciles à utiliser pour des milliers d'entreprises en Amérique du Nord. L'éditeur aide les entreprises à accroître leurs revenus grâce à des services d'engagement et de sensibilisation comme les SVI, la diffusion vocale et le suivi d'appels. En plus de ces entreprises locales, CallFire permet aux organismes à but non lucratif, aux groupes religieux et à d'autres organisations de communiquer plus efficacement avec leur public. Partagez des rapports d'appels détaillés, enregistrez tout appel entrant et recevez à la fois des appels et des SMS des numéros locaux grâce au logiciel de suivi des appels.

par Callcap

(20 avis)
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Callcap is a nationwide call tracking and monitoring solution for companies looking to improve ROI, marketing effectiveness and staff performance. Our suite of products help our clients decrease their costs, train their employees, communicate effectively with existing clientele and measure new marketing ventures immediately with the use of call tracking phone numbers, recorded call evaluation services and other useful tools. Callcap increases insight into sales goals, marketing strategy, and overall customer experience with measurable, real-time analytics.

par Ricochet360

(19 avis)
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Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage by enabling them to call a new lead in one second, nurture and engage prospects throughout the entire sales process, and automate 95% of their daily workflows. Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM.

par ClickPoint Software

(18 avis)
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SalesExec est conçu pour aider le personnel commercial des entreprises de toutes tailles en automatisant le processus de suivi des ventes. SalesExec est une solution tout-en-un qui aide vos représentants de ventes à atteindre plus de prospects. Cette solution comprend la numérotation par présence locale afin d'atteindre 60 % de prospects supplémentaires avec des fonctionnalités de SMS automatisés et d'entretien via e-mail pour communiquer avec les clients au bon moment de leur parcours d'achat. Capturez et acheminez instantanément tous vos leads web et appels téléphoniques. SalesExec est une solution d'automatisation des ventes tout-en-un qui vous aide à atteindre plus de prospects. Fonctionnalité de numérotation, de SMS et d'e-mail.

par Aloware

(18 avis)
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Monetizing calls has never been easier. Track publishers and ad campaigns, analyze call value and quality, and route to your best buyer. More than 70% of online sales close on a phone call to the business. Understand what ads make your phone ring, measure call quality, and track lead sources. Identify partners and keywords that work and increase revenue on monetized calls. Leave the technicalities to us. Call Tracking software made for Pay Per Call industry. Monetize Calls Like Clicks.

par Invoca

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Invoca aide le marketeur moderne à optimiser l'étape la plus importante du parcours client : l'appel téléphonique. Avec Invocas Voice Marketing Cloud, les marketeurs peuvent obtenir une attribution granulaire des campagnes permettant de comprendre pourquoi les clients appellent, d'obtenir des informations en temps réel sur l'appelant et d'analyser ce qui est dit dans les conversations. Les marketeurs peuvent mettre ces données directement au service de Voice Marketing Cloud en automatisant l'expérience client idéale avant, pendant et après chaque appel. Invoca aide le marketeur moderne à optimiser l'étape la plus importante du parcours client : l'appel téléphonique.

par Ringostat

(16 avis)
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Ringostat est une solution intelligente de suivi des appels qui suit l'attribution des appels téléphoniques entrants par plusieurs canaux publicitaires jusqu'au niveau du mot clé afin d'analyser les sources de trafic qui fonctionnent le mieux et de générer plus d'appels. Suivi d'appel intelligent. Les clients réduisent de moitié leurs coûts d'acquisition de clients (CAC).

par INVOX

(14 avis)
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Le suivi des appels INVOX attribue un numéro de suivi unique à chaque canal publicitaire individuel, ce qui permet de mesurer les canaux publicitaires ou les sources qui génèrent des appels téléphoniques. Le suivi des appels INVOX mesure la quantité et la qualité des appels pour chaque canal publicitaire et fournit un aperçu des canaux marketing qui génèrent le plus d'appels téléphoniques. Grâce à ces données, il est possible d'ajuster le budget marketing pour investir intelligemment dans les campagnes les plus performantes. Solution de suivi des appels qui permet de savoir exactement quels canaux marketing apportent le plus de conversions par appel.

par Infinity

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Infinity analyse les conversations que vous avez avec vos clients pour créer de la clarté, ce qui vous permet d'augmenter votre chiffre d'affaires et de réduire vos dépenses. Infinity vous permet d'intégrer des données d'appel dans la suite Google pour vous permettre de suivre le parcours complet des visiteurs. Infinity est une plateforme de veille des appels disponible dans plus de 75 pays. Une solution de veille des appels qui s'intègre à un certain nombre d'autres solutions pour suivre le parcours complet des visiteurs.

par Ringba

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Suivi des appels entrants pour les grandes entreprises, les call centers et les professionnels du marketing. Suivi des appels entrants pour les grandes entreprises, les call centers et les professionnels du marketing.

par Telstra

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Solution d'enregistrement d'appels VOIP basée sur le cloud avec des fonctionnalités telles que les analytiques, la conformité et l'amélioration des performances des employés. Solution d'enregistrement d'appels VOIP basée sur le cloud avec des fonctionnalités telles que les analytiques, la conformité et l'amélioration des performances des employés.

par Retreaver

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Retreaver is a cloud-based call center solution that tracks, tags and routes callers to specific agents or departments. We help agencies, marketers and brands analyze their inbound calls, manage caller profiles, dynamically route calls, analyze ROI, track conversions and generate reports. Using real-time tracking on your pages and leveraging powerful CRM databases, you can personalize client experiences, reduce call time and increase customer satisfaction. It all starts with data. If you're not using the right data you can't make data driven decisions. Retreaver | Tag, Track, Route.

par Phonexa

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Are you looking for call tracking services? Try Phonexa call tracking software to track all your inbound calls. We provide a visual representation of call details, automatic call distributor to route calls with advanced reporting. Build effective campaigns and drive more revenue by tracking advertisement performances, customer details, and more in real-time.

par LiveCall

(7 avis)
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LiveCall est un logiciel de rappel et de génération de leads gratuite. Celui-ci vous permet d'augmenter le nombre d'appels de vente entrants avec les personnes qui visitent actuellement votre site web. Des algorithmes intelligents préqualifient les visiteurs dotés des plus forts potentiels et les engagent à demander un rappel téléphonique. Un client clique sur le widget et saisit son numéro de téléphone. LiveCall appelle automatiquement votre gestionnaire des ventes et le client. Le logiciel les connecte ensuite à une même ligne en moins de 25 secondes ! Logiciel de rappel téléphonique et de génération de leads pour les entreprises axées sur les ventes. Obtenez plus de leads entrants dès le premier jour.

par LiveVox

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LiveVox est l'un des principaux fournisseurs de solutions cloud pour les centres d'appels d'entreprise (plus de 25 agents), gérant plus de 12 milliards d'interactions par an dans un environnement multicanal. Fort d'une expérience de plus de 15 ans dans le domaine du cloud, ce système aide les responsables de centre d'appels à élaborer des stratégies d'engagement efficaces sur le canal choisi par le consommateur. Les fonctionnalités de pointe en matière d'atténuation des risques et de sécurité permettent aux clients de s'adapter rapidement à un environnement commercial en pleine mutation. LiveVox est l'un des principaux fournisseurs de solutions cloud pour les centres d'appels d'entreprise s'appuyant sur un environnement multicanal.

par Analytic Call Tracking

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Mobile call tracking software that enables companies to date call data with the real time dashboard and make multiple blacklists. Mobile call tracking software that enables companies to date call data with the real time dashboard and make multiple blacklists.

par SeoSamba

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Une solution de marketing automation qui apporte des résultats marketing prévisibles, car elle s'exécute en votre nom plutôt que de simplement réaliser des rapports. Solution d'automatisation marketing (marketing automation) idéale pour les marques de franchisage et les propriétaires de plusieurs sites. Les fournisseurs de solutions d'entreprise peuvent souscrire à une marque privée SambaSaaS
Call tracking tool that enables marketing channels to generate calls through routing, unique tracking numbers and more. Call tracking tool that enables marketing channels to generate calls through routing, unique tracking numbers and more.

par TeleCapture

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TeleCapture has been providing the fastest and most cost-effective call tracking and recording software available since 2007. Quickly set up unique phone call tracking numbers to measure your marketing effectiveness with simple reports. Boost your sales conversion rates with caller data & optional call recording. Instantly access real-time data online with our simple online dashboard. No contract. No setup fee. Instant activation. Cancel whenever you'd like. Plans starting at just $5.99/month. Measure your marketing effectiveness with unique phone call tracking numbers & simple reports.

par CallJoy

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A plaform for small businesses to keep track of incoming calls with a variety of features including analytics and call transcripts A plaform for small businesses to keep track of incoming calls with a variety of features including analytics and call transcripts

par Multiconnect

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Provides full transparency into the call channel. Gain insights on which channels are most efficient and increase conversion. Provides full transparency into the call channel. Gain insights on which channels are most efficient and increase conversion.

par Jet Interactive

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The ultimate call tracking system for companies that drive sales via inbound phone calls. Jet Interactive tracks both the source of the call & the result, feeding this information back into your CRM and/or Analytics systems. Your sales team has real time data (before answering the call) to see which ad triggered the call. This works with both online & offline ads. Overall you can see which ad channels deliver sales & where to allocate your advertising spend! Sophisticated (and easy to use) online call analytics tool that feeds call source & result into both your CRM & analytics platform.

par SmartNumber

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The SmartNumber Service brings easy to use, cost effective call and text message tracking. Within minutes a marketer can setup tracking of calls/texts to determine which campaign or channel they're coming from. These calls and texts can then be routed and even scheduled to pass to any device or phone number based on time so the right person can always engage. Why not start a free trial and see for yourself, no credit card required! SmartNumber is the most cost effective call tracking and text messaging platform available.

par Call Tracking Pro

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Call tracking and analytics software that help you configure inbound phone calls. Web based and simple to use, we have created a way to un-tangle the mess of multiple cell phones, hours of operation issues and professional greetings, messaging and voice mail. Inbound and outbound phone calls from your phone or computer. Invoicing for lead generation companies built right in. Call tracking and analytics software that helps you configure inbound phone calls.

par Look & Hook

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Look & Hook quickly integrates call tracking into your website by attaching a unique phone number to each ad source, like Google AdWords, organic search, Yelp, Facebook, or many others. We then get substantial, session-level and even keyword-level data about your website visitors who call and update your analytics platform with that data. Our reporting dashboard lets you intuitively visualize your phone calls and see which marketing campaigns are giving you the best value. Look & Hook quickly integrates call tracking into your website by attaching a unique phone number to each ad source.

par Call Tracker

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Simplifie le suivi de vos campagnes marketing qui génèrent des appels téléphoniques afin que vous puissiez vous concentrer sur les éléments qui fonctionnent. Simplifie le suivi de vos campagnes marketing qui génèrent des appels téléphoniques afin que vous puissiez vous concentrer sur les éléments qui fonctionnent.
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Suivi et surveillance des appels : logiciel professionnel pour tous les services de call center, de télémarketing ou de service client. Stockage illimité, options multiples, rapports avancés et tableaux de bord. Il fonctionne parfaitement pour les appels entrants et sortants. Il vous suffit de composer un numéro et de passer des appels. Focus Contact Center est une plateforme de communication intelligente et multicanale pour votre entreprise. Assurez un service client complet grâce à l'organisation et à la surveillance des processus. Prenez le contrôle de vos tâches de marketing et de ventes. Suivi et surveillance des appels : logiciel professionnel pour tous les services de call center, de télémarketing, de ventes ou de service client.

par M&M Helton Enterprises

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Hot Prospector est un outil d'automatisation des ventes qui facilite la prospection sortante et le suivi des leads, même pour les vendeurs les moins avertis en matière de technologie. Ce logiciel contient des outils intégrés tels que les répondeurs automatiques par e-mail, de sms et de messagerie vocale sans sonnerie dans un système CRM simple qui vous donne toute la portée automatisée dont vous avez besoin pour être efficace. Ajoutez votre équipe maintenant ou plus tard. Vous êtes couvert, la solution grandit avec vous. Outil pour aider les vendeurs à être plus organisés et efficaces avec la prospection sortante et le suivi.

par Caller Insight

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Maximize ad campaign ROI when you funnel your marketing dollars to only your top-performing ads. Caller Insight's feature-heavy, browser based call tracking solution delivers detailed data about each inbound call. Keyword call tracking analyzes online PPC campaigns to keep you covered on every marketing channel. Find out how Caller Insight can amplify your advertising for a low monthly cost. An easy-to-use and affordable web based call tracking software for businesses and advertising agencies, with reporting and recording.
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Call tracking and analytics tool that helps businesses track buyers' demographics, call volume, recordings and more to create reports in real-time. Call tracking and analytics tool that helps businesses track buyers' demographics, call volume, recordings and more to create reports.
inConcert Allegro - Voice Contact Center is a VoIP software as an all-in-one platform, cloud-based or on-premise that helps your contact center, or call center to provide an excellent customer experience, whatever the channel through which they communicate.All of the platforms functional components have been developed by inConcert, including inbound and outbound voice, CTI, dialer, IVR, recording, quality, monitoring, reports, messaging, etc. Fully integrated with your business processes. InConcert Allegro - Voice Contact Center is a VoIP software is integrated and automated into the business processes and systems.

par VoiceOps

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Call coaching and training platform that assists by call monitoring and giving feedback, coaching sessions, reports, etc. Call coaching and training platform that assists by call monitoring and giving feedback, coaching sessions, reports, etc.

par CallPlease

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Call productivity application that enables users and teams to manage call logs and messages, keeping a record of conversations. Call productivity application that enables users and teams to manage call logs and messages, keeping a record of conversations.
Call tracking system that helps companies to display trackable phone numbers and attribute calls to the original marketing source. Call tracking system that helps companies to display trackable phone numbers and attribute calls to the original marketing source.
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Call Tracking solution dedicated to help businesses reduce costs and increase profits through statistical reports and analytics. Call Tracking solution dedicated to help businesses reduce costs and increase profits through statistical reports and analytics.

par Ruler Analytics

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Ruler Analytics gives you the true picture of the impact of your marketing: call tracking, form tracking, CRM connections + more. It enables marketing teams to optimise their activities for more than form fills, create an lead-to-revenue reporting infrastructure and create better alignment with the sales team by passing data into their systems. Integrations with popular sales and marketing tools like AdWords, Salesforce, Google Analytics & more mean you can get started quick. Ruler Analytics gives you the true picture of the impact of your marketing: call tracking, form tracking, CRM connections + more.

par Prismana

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par Track Sources Communications

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Call tracking & analysis for lead generation and marketing campaigns using local & toll free U.S & Canada phone numbers . Call tracking & analysis for lead generation and marketing campaigns using local & toll free U.S & Canada phone numbers .

par Sayint

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AI based conversation analytics solution that helps find valuable insights via audit of customer conversations. Smart insights from Conversations

par Data Track Technology

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Call logging solution for tracking incoming and outgoing calls through reporting, monitoring, and accounting. Call logging solution for tracking incoming and outgoing calls through reporting, monitoring, and accounting.

par Media Flint

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Call tracking system that allows you to track phone calls back, use dynamic phone number insertion, and record phone conversations. Call tracking system that allows you to track phone calls back, use dynamic phone number insertion, and record phone conversations.

par Get On Fast

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Virtual switchboard software with customised greetings, call queuing and distribution, and line identification features. Virtual switchboard software with customised greetings, call queuing and distribution, and line identification features.

par hoiio

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Hoiio Call tracking lets you get virtual numbers from 60+ countries which you can use as your phone number for your marketing campaigns. This lets you track your phone leads to the relevant marketing campaign. If you're using Google AdWords or Bing Ads you can also go deeper and find out the keywords that lead to the phone call. Finally you can record all these calls for quality and review. Web based solution made to track phone leads from your marketing campaigns by different call sources. Integrates with Google Analytics.

par Telmetrics

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Call tracking & analytics dashboard delivers the inbound phone lead attribution insights to prove campaign ROI. Call tracking & analytics dashboard delivers the inbound phone lead attribution insights to prove campaign ROI.

par Go Smart Solutions

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Call tracking system that allows companies to track calls from everywhere, setup toll free & local numbers, and track calls per source. Call tracking system that allows companies to track calls from everywhere, setup toll free & local numbers, and track calls per source.

par Mediahawk

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Mediahawk helps thousands of businesses increase conversions, reduce cost per lead and improve ROI. Mediahawk is packed full of powerful features designed to monitor advertising effectiveness, reduce inefficient marketing spend and improve ROI. Link sales to the original marketing source. View leads by Marketing Source, Keyword and Campaign. Capture the full visitor journey, including calls. Full attribution of revenue to marketing spend. Schedule a demo today. Prove how your marketing drives calls and sales from PPC, SEO, emails, social media, mobile, and offline channels

par Infogamy

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Infogamy is an Early Analytics lead management solution that enables the discovery of deeper insights, make predictions, and generate recommendations, when you need it most: Before your sales team engages with incoming leads, helping you close more deals faster. What youre waiting for? Get your free account today. It is super Easy to Implement and Use Infogamy is an Early Analytics lead management solution. Get your free account today. It is super Easy to Implement and Use

par Delacon

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Cette solution sophistiquée de suivi des appels vous permet de suivre les sources publicitaires émettant des appels téléphoniques vers votre entreprise et d'optimiser vos campagnes de recherche payantes. Cette solution de suivi des appels vous permet de suivre les sources publicitaires émettant des appels téléphoniques vers votre entreprise et d'optimiser vos campagnes.

par Message Metric

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Call Tracking HQ by Message Metric is the #1 Call Tracking solution designed to improve your ROI and increase your conversion rate of every call, ad, team member and more. Call Tracking solution designed to improve your ROI and increase your conversion rate of every call.

par MAF InfoCom

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Formed in 2000, MAF InfoCom is a leading innovative technology provider with two decades experience delivering solutions for Unified Communications and Collaboration including Monitoring, Analytics, Reporting, Recording, Headset & Device Management and DID Management. We serve tens of thousands customers around the globe, in a large variety of branches. We have installations in over 50 countries ranging from SMEs to multi-national global enterprises. Monitoring, Analytics, Reporting, Recording, Headset & Device Management and DID Management

par Dexem

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Dexem Call Tracking aide les entreprises data-driven à analyser les appels téléphoniques de leurs campagne marketing pour mesurer l'efficacité de leurs supports, sources de trafic & mots-clés. Dexem Call Tracking aide les entreprises data-driven à analyser les appels téléphoniques de leurs campagne marketing pour mesurer l'efficacité de leurs supports, sources de trafic & mots-clés.

par Call Dynamics

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With Call Dynamics businesses accurately track and measure phone calls coming into your business you KNOW are making you sales, but are unsure where from so you can eliminate costly guesswork. Agencies use Call Dynamics to identify precisely where your clients phone based leads are coming from by tracking marketing sources and ROI so you can retain more clients and grow your agency. Powerful Telephone Call Tracking MADE EASY Backed By Exceptional Local Support

par YiB.io

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A call tracking solution with features for call recording, marketing tracking, caller identification, number display, and more. A call tracking solution with features for call recording, marketing tracking, caller identification, number display, and more.

par dbaPlatform

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Built for Agencies The dbaPlatform call tracking feature is best in class and turn-key for the business listings of your clients. + All call data is available to your agency in a super simple report. + Everything is export-ready so you can leverage the call data in custom audiences, remarketing, and more. + Pricing is super competitive. Designed for agencies, it is a call tracking solution for local listings that helps them with call-data reports, and re-marketing.

par TrackDrive

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Powerful call analytics and web-lead to inbound call automation. Powerful call analytics and web-lead to inbound call automation.

par Arbeit Software

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Arbeit Click adds human intervention to every call only where necessary, thus wholly avoiding a designation as an ATDS, while keeping a continuous flow of calls and information. Adding a human element to detecting and leaving voicemails allows greater than 100% human efficiency (more time left as calls than time on the clock). With amazing features such as live agent monitoring, regional called id, and software integrations, collectors are turning to Click for their TCPA compliance solution. Arbeit Click is a TCPA compliance solution click to call and a manual dial software.

par My Call Cloud

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Contact center solution with outbound and inbound calling, along with Chat, SMS, No-Dial, VM, FB and more. Contact center solution with outbound and inbound calling, along with Chat, SMS, No-Dial, VM, FB and more.

par CallRoot

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CallRoot is a call tracking software to track & record inbound calls, dynamically insert numbers, and do keyword tracking. CallRoot is used by marketers or agencies to track performance of their marketing campaigns by tracking the source of phone calls. CallRoot allows you to create track phone numbers to track incoming calls, exactly the way you track your website visitors using Google adwords. CallRoot integrates with all major CRMs, Marketing Tools, Google Adwords & Google Analytics. Call tracking software to track & record inbound calls, dynamically insert numbers, and do keyword tracking.

par Leadtosale

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Optimise your online marketing towards revenue from phone call leads with Leadtosale. With strong technical account management, implementation support and integration options, Leadtosale offer a superior, all-in-one conversion tracking platform to connect leads, phone calls and sales to your digital advertising. Optimise your online marketing towards revenue from phone call leads with Leadtosale.

par Magnetis

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Track and analyze incoming phone calls to help measure performance of different communication channels. Track and analyze incoming phone calls to help measure performance of different communication channels.

par NextRings

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Best-In-Class Call Tracking Software for Marketing Agencies Power Your Entire Business with Nextrings Advanced Inbound Call Tracking Platform & Analytics Best-In-Class Call Tracking Software for Marketing Agencies Power Your Entire Business with Nextrings Advanced Inbound Call Tracking

par WannaSpeak

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Our comprehensive solution includes call tracking, call back and speech analytics services as well as keyword spotting and detailed reporting. Our comprehensive solution includes call tracking, call back and speech analytics services as well as keyword spotting and reporting.

par CallOne

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CallOne's virtual call center software is a web-based software for businesses that would like to improve their customer care and sales telephony. CallOne provides companies with call center and VoIP solutions as well as open APIs and apps for ticketing an CRM tools such as Salesforce, Pipedrive and Zendesk. Worldwide and local phone numbers can also easily be ordered through CallOne. As a company based in Germany, CallOne puts high emphasis on data security as well as premium voice quality. Web-based virtual cloud contact center solution that gives you full control of your phone support and sales.

par FetchIt

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Fetchit provides detailed caller information that enables you to better engage with your customers. Fetchit provides detailed caller information that enables you to better engage with your customers.

par CallFlare

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In depth call analytics including a web integration to gauge the success of marketing campaigns. In depth call analytics including a web integration to gauge the success of marketing campaigns.

par TENIOS

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With its Voice API, TENIOS operates an interface for voice services, which enables the integration of customer-specific voice applications via web technologies into the cloud communications platform. The Voice API bundles a number of functions (in particular dynamic call control) that allow software applications to initiate and receive calls without developers having to deal with telecommunications technologies and protocols. The TENIOS Voice API enables the integration of speech services into your cloud telephony via common web technologies (https, REST).

par Archonic

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Free business numbers and free call tracking to help business owners be safe and professional. Find out which advertising is working by knowing where your calls come from. Archonic has solutions for every business, from an individual running their own small business to a Fortune 500 company. Free business numbers and call tracking to help small business owners be safe and professional.

par Smith.ai

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Keypad is the most advanced & affordable small business VOIP phone system. Route, monitor & record your calls, texts & faxes. Call & text from any device (cell phone, desk phone, computer, tablet). Local & toll-free numbers. Complex call routing: menus, schedules, blasts & sequences. Fax (inbound & outbound, via web or email). Call recording. Voicemail transcription. Transfer your business number. Automatic spam blocking. Integrates with Smith.ai virtual receptionists. Advanced & affordable small business VOIP phone. Route & monitor your calls, texts & faxes. No contract. Block spam. Port your number.

par CallRevu

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CallRevu was specifically designed for automotive dealerships and drives actionable insights into their customers digital and voice communications - improving process optimization and converting more call into buyers. Convert More Calls to Car Buyers

par CallGear

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We provide a unified cloud communications platform that offers call processing (including call forwarding, IVR service, and more). We provide a unified cloud communications platform that offers call processing (including call forwarding, IVR service, and more).

par Soleo Communications

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Soleo's call management platform, CallThread, combines comprehensive call tracking features with the largest pay-per-call network in North America. We make it easy to buy, manage, and measure your call buying campaigns all in one place. Tap into the largest pay-per-call network to generate quality call-based leads that match your business. Use call tracking numbers to understand the effectiveness of your search, digital, and offline marketing campaigns. Manage and measure all of your call lead campaigns - buying and tracking calls - with ease of one tool.

par WildJar

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Helps businesses become successful by delivering voice and SMS solutions through an easy to use platform. Helps businesses become successful by delivering voice and SMS solutions through an easy to use platform.

par Acefone

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Acefone is a leading provider of cloud-based communication services such as contact centre solutions, free phone numbers, and hosted phone systems. We offer VoIP services with cost-effective and customisable plans that bring you seamless communication experience. Our services offer features tailored to your unique business needs. We ensure our cloud-based communication services provide your, and your customers the best experience. Hosted Phone System - Our Hosted PBX solutions provide you with loads of features that help you improve your business productivity.

par SAI

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SGENquery is a web-based incredibly fast and reliable call record query application running on the Linux OS. It uses the very latest database & other technologies ensuring data security, reliability and ease of use. The modern interface allows for efficient searches of historical or current call records. The online application is available 24/7 to authorized personnel using today's top web browsers. At SAI our mission is to help enterprises simplify a complex telecom environment. SGENquery by SAI is a fast, reliable & secure call record query application. Access historical and current CDR, 24/7.

par ResponseTap

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Measures and enhances marketing campaign success with call conversion data to increase ROI. Measures and enhances marketing campaign success with call conversion data to increase ROI.

par Calltracks

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Uses dynamic number insertion's to track all sales calls on every channel. Uses dynamic number insertion's to track all sales calls on every channel.

par bmetric

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Implementing call-tracking is easy, it's a smart but simple technology that can be implemented on any website. It links inbound calls to their prior online journey; providing the data to optimize sales, support, and marketing outcomes. Get the data to learn which marketing campaigns and webpages are generating inbound call leads, and where your inbound service call volumes are originating from. Get in touch, see how it can be implemented on your website and within your wider tech stack. Link inbound calls to their prior online journey; for the data to optimize sales, support, and marketing outcomes.