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Pourquoi Capterra est gratuit
Conçu pour les organismes de santé privés et pour les structures attachées à une caisse d'assurance maladie, le système web d'AxisCare est la solution la plus personnalisable du marché. Chaque organisation est unique, alors pourquoi devriez-vous forcer la vôtre à s'adapter à un logiciel ? Grâce à son système de planification complet, son application GPS, sa facturation automatique, ses intégrations facturation/payroll, ses formulaires sur-mesure et ses outils de reporting, AxisCare est le logiciel de planification le plus flexible et le plus facile à utiliser du secteur de l'aide à domicile. Système de planification web avec Application mobile GPS, Marketing, Facturation/Paiement, AutoBill (facturation automatique), Vérification des antécédents, etc.
Brightree Home Health and Hospice est une solution complète de dossier médical partagé qui associe idéalement un système de back-office basé sur le cloud et une application de point de service sur iPad. Conçue pour les cliniciens par des cliniciens, elle est facile à utiliser, intuitive et efficace pour le clinicien tout en possédant des fonctionnalités puissantes et complètes qui maximisent l'exactitude et la conformité des documents. Brightree s'engage envers l'innovation et l'interopérabilité centrée sur le patient dans le secteur du suivi des soins actifs. Le logiciel Brightree Home Health and Hospice est conçu pour optimiser la précision, l'efficacité et la conformité de la documentation.
ClearCare propose une plateforme web facile à utiliser pour les agences de soins non médicaux à domicile. Il comprend un système de planification facile à utiliser, la téléphonie intégrée, une communication bidirectionnelle avec les soignants et des outils marketing pour les spécialistes du marketing en déplacement. Des centaines de clients du secteur des services privés d'aide à domicile rapportent que ClearCare leur a permis d'optimiser leurs opérations et leur croissance. ClearCare propose un logiciel web intuitif conçu pour aider les agences de soins non médicaux à domicile à gérer les tâches de planification, le marketing et bien plus encore.
myUnity Home Health and Hospice by Netsmart (formerly DeVero) is a forms-based, clinical point-of-care system that is intuitive, compliant and user friendly. It leverages the most strategic components of existing Netsmart solutions into a single, unified enterprise platform. Experience a person-centered EHR throughout your home health, hospice, pediatric and private duty care settings with this next-generation platform. By combining the unique requirements of each care setting. A cloud-based clinical documentation system for home health, hospice, home care, therapy groups, and other care at home providers .
myUnity Home Health and Hospice by Netsmart (formerly DeVero) is a forms-based, clinical point-of-care system that is intuitive and compliant. It leverages the most strategic components of existing Netsmart solutions into a single, unified enterprise platform. The easy-to-use and easy-to-train solution offers a single patient EHR, a single care plan and a single patient bill, along with data analytics, e-prescribing, e-faxing, electronic referral management, interoperability and more. A cloud-based, clinical point-of-care EHR system for home health, hospice, home care, private duty and pediatric home care providers.
Le logiciel Alora simplifie la mise en œuvre et la gestion de votre travail d'aide médicale à domicile. Alora est une solution d'agence complète et optimisée pour tous les appareils, y compris les smartphones, qui offre un système de documentation clinique facile à utiliser et adapté à toutes les disciplines. Traite tous les payeurs et régimes d'assurance-maladie. Idéal pour les soins spécialisés et non spécialisés. Gère plusieurs bureaux ou lignes d'activité. Alora est une solution logicielle tout-en-un, entièrement mobile et basée sur le cloud pour les services d'aide à domicile spécialisés et non spécialisés.
Le logiciel d'EHR (dossier médical partagé) firstHOMECARE associe des fonctionnalités robustes et des interfaces intuitives et faciles à utiliser qui s'adaptent à votre mode de fonctionnement. Grâce à la technologie CAREpliance de l'éditeur, un flux de travail clinique spécialement conçu qui respecte les processus standard de soins aux patients, les cliniciens bénéficient des conseils les plus complets et les plus factuels possible pour prendre des décisions avisées sur le lieu de soins. Faites évoluer vos performances opérationnelles avec le logiciel d'EHR (dossier médical partagé) entièrement intégré, intuitif et facile à utiliser de HEALTHCAREfirst.
Avec près de trente ans d'expérience dans le secteur de l'aide à domicile, l'éditeur fournit l'une des plateformes logicielles de soins à domicile les plus efficaces et les plus éprouvées actuellement disponibles. Cette application mobile avec GPS fournit un lien direct entre les soignants et le bureau à domicile. De plus, les options de vérification des visites en ligne assurent la conformité au CURES Act des États-Unis. Le système est personnalisable pour répondre à vos besoins et proposé à un prix abordable. Mieux encore, les utilisateurs disent que l'équipe de service client et d'assistance est l'une des meilleures du secteur. Solution de gestion pour agences d'aide à domicile qui inclut des fonctions de vérifications des visiteurs, de gestion client, de facturation et de gestion de la paie.
Ce logiciel basé sur le cloud, conçu pour une utilisation mobile, a été entièrement créé afin d'offrir une grande facilité d'utilisation et une flexibilité totale. FieldAware permet aux cabinets d'aide médicale à domicile de planifier et de gérer les rendez-vous efficacement et de fournir les meilleurs soins possibles aux patients. Des applications basées sur le web, de bureau et mobiles, pour les travailleurs de soins de santé, qui assurent la productivité, la précision et la rentabilité de votre cabinet. Ce logiciel est associé aux services de mise en œuvre, d'intégration et d'assistance du secteur. Rationalisez la planification de l'aide à domicile, augmentez la productivité, améliorez la satisfaction des patients et dirigez un bureau plus efficace.
AlayaCare est un fournisseur de logiciels cloud d'aide à domicile révolutionnaires. Avec un produit couvrant la documentation clinique, les fonctionnalités de back-office, les portails clients et familles, le suivi des patients à distance et une fonctionnalité dédiée pour les prestataires de soins itinérants, AlayaCare offre une plateforme permettant aux agences de se tourner vers l'innovation et l'avenir du secteur de l'aide à domicile. En tant que plateforme logicielle complète de premier plan pour l'aide à domicile, AlayaCare fournit des gammes de produits innovants qui permettent d'améliorer les résultats pour les clients.
AdaCare est un système de planification de l'aide à domicile, doté d'outils pour vous aider à gérer l'ensemble de votre agence. Seulement 69 $ par mois : cela vaut la peine d'essayer. Une solution cloud pour les sociétés d'aide médicale à domicile, grâce à la gestion du personnel, au pointage des arrivées/départs, aux outils de comptabilité, etc.
Solution cloud spécialement conçue pour les services de soins privés et les organismes non spécialisés, proposant une base de données unique, un seul dossier pour les patients, des fonctions de planification horaire, de partage des quarts de travail, de proposition de quart et de gestion des heures supplémentaires ainsi que des fiches de soins, des fonctions eMAR et eTAR, la gestion des régimes d'assurance, la prise en charge de la facturation et des assurances, la prise en charge des assurances-maladie, la gestion des relations publiques, l'intégration au grand livre, des alertes, des rapports et des tableaux de bord standard/personnalisables. Solution cloud spécialement conçue pour les services de soins privés qui doivent répondre à des exigences complexes en matière de planification, de gestion clinique, de facturation et de reporting.
Whether you are a Private Duty Home Care Franchisor or an Independent Agency, CareSmartz360 is designed to meet your business needs. Developed by software technology experts in collaboration with Home Care Agencies, CareSmartz360 is a HIPAA compliant, Cloud-based solution that manages every aspect of your home care business - Client Assessment & Intake, Scheduling & Point of Care Management, Billing & Payroll, Human Resources, CRM & Marketing, Training, Reporting and Franchise/Agency Management Cloud-based, HIPAA compliant Private Duty Home Care Software that can manage every aspect of a Home Care business.
Parmi toutes ces listes de logiciels de soins à domicile, comment trouver la meilleure solution pour votre agence ? Quel type de logiciel vous permettra de réaliser des économies, de mieux gérer votre activité et d'améliorer votre taux de recouvrement, tout en fournissant un véritable service client ? Si votre critère principal est la facilité d'utilisation et que le second est un prix réduit, c'est la solution qu'il vous faut. EVV (Electronic Visit Verification), planification, tableau de bord analytique, application mobile, facturation, paie, gestion des heures supplémentaires, autorisations, réclamations électroniques, messagerie, etc. Logiciel d'aide à domicile facile à utiliser avec un véritable service client. EVV, planification, facturation, paie, documentation, autorisations et messagerie.
Système en ligne destiné aux entreprises d'aide à domicile et aux centres de soins de jour pour adultes, qui ont besoin de fonctions efficaces de programmation des horaires, de gestion des renvois vers des services spécialisés, de notification et de facturation en ligne. Vérification des visites en ligne via numéros gratuits ou système GPS (pour les États-Unis). Système de messagerie sécurisé conforme à la norme américaine HIPAA. Système en ligne destiné aux entreprises d'aide à domicile et aux centres de soins de jour pour adultes, qui ont besoin de fonctions efficaces de programmation des horaires, de gestion des renvois vers des services spécialisés, de notification et de facturation en ligne.
Système d'EHR (dossier médical partagé) entièrement intégré qui permet aux agences d'aide à domicile de gérer leur organisation et d'améliorer la qualité des soins. Système d'EHR (dossier médical partagé) entièrement intégré qui permet aux agences d'aide à domicile de gérer leur organisation et d'améliorer la qualité des soins.
KanTime est une solution d'EMR (dossier médical informatisé) qui permet aux agences progressives en pleine croissance de gérer les divers aspects de leur activité sur une seule plateforme. Exigez davantage de vos solutions technologiques. Outil d'EMR (dossier médical informatisé) dans le cloud qui aide les entreprises de soins de santé à gérer la prise en charge clinique, la paie, la facturation, la planification, le reporting et la conformité.
Gérez votre entreprise privée d'aide à domicile depuis n'importe où et sur n'importe quel appareil (iOS et Android), avec un logiciel web de WellSky Private Duty (anciennement Kinnser ADL). Des intégrations pour les ressources humaines, le CRM, la téléphonie, la facturation, la paie et les formulaires CMS-1500 et UBS-04 rationalisent votre entreprise, tandis que les cartes de pointage GPS, les rappels de quart automatisés et les SMS de masse simplifient la gestion du personnel soignant. Les agences WellSky sont des start-up, des franchises et de grandes entreprises. Les solutions WellSky prennent également en charge les agences de soins à domicile et les hospices. Dirigez votre agence privée de soins à domicile avec WellSky Private Duty (anciennement Kinnser ADL), un logiciel web conçu pour favoriser la croissance des agences.
Generations est un système d'aide à domicile conçu pour gérer les clients et les soignants ainsi que toutes les tâches liées à la planification, la facturation et la paie. Bénéficiez d'un système de facturation et de gestion de la paie précis et rapide grâce à l'interface, aux feuilles de paie et aux factures électroniques de QuickBooks. Système d'EVV (vérification électronique des visites) entièrement intégré, avec une liste croissante d'interfaces pour les agrégateurs nationaux d'EVV. Generations est conforme à la loi HIPAA et respecte les normes de confidentialité et de sécurité les mieux notées. Comprend des applications mobiles pour l'ensemble de l'équipe de soins, un support illimité et une intégration haut de gamme. Un système d'aide à domicile conçu pour gérer les clients et les soignants ainsi que toutes les tâches liées à la planification, la facturation et la paie. Inclut assistance et formation illimitées.
La plateforme de Workpath permet aux organismes de santé de commander/recevoir des tâches, de distribuer du travail et de suivre des rendez-vous de manière transparente. Workpath utilise des algorithmes de correspondance intelligents pour garantir que les patients soient adressés à la bonne personne au sein de votre équipe. Pour garantir des soins de qualité, Workpath fournit tous les détails liés à chaque rendez-vous directement dans l'application mobile. Workpath améliore la conformité à l'aide de messages automatisés et de mises à jour de statut en temps réel. Workpath offre également un suivi des licences, certifications et formations. Technologie permettant aux équipes d'améliorer les soins de santé traditionnels. Les bons soins, au bon moment, au bon endroit.
Conçue pour les demandes de remboursement de soins infirmiers privés, d'assurance-maladie et de Medicaid, la solution facile à utiliser de Savii aide les agences à fournir des soins de qualité supérieure tout en restant rentables et efficaces. Savii rationalise les flux de travail des agences de soins, du recrutement du personnel soignant à l'acquisition de nouveaux clients en passant par la facturation et le paiement. De plus, il propose une des seules applications de point de service pour soignants qui permet de gérer la documentation sans connexion Internet. Fonctionnalités : CRM intégré pour le marketing, plans de service personnalisables, suivi GPS, téléphonie, facturation automatisée et intégrations aux solutions de gestion de la paie et de la facturation. Savii Care simplifie les soins à domicile avec des applications web et mobiles qui rationalisent les flux de travail et améliorent la collaboration pour les agences et les soignants.
Suncoast regroupe tout ce dont ont besoin les centres de soins palliatifs, de rééducation et d'assistance aux personnes en deuil dans un produit intuitif centré sur le client. Suncoast a été conçu pour prendre en charge l'ensemble des processus cliniques : orientation et admission des patients, planification, gestion des soins et assistance aux personnes en deuil. Un registre unifié permet de suivre les patients pour chaque phase de soins. De plus, la plateforme d'EMR (dossier médical informatisé) peut être personnalisée pour répondre aux besoins de votre centre avec des flux de travail et une configuration qui aident le personnel soignant à fournir des soins de la plus haute qualité. Une des principales plateformes d'EMR (dossier médical informatisé) conçues pour répondre aux besoins cliniques, opérationnels et financiers des centres de soins palliatifs et d'aide à domicile.
Cette application de flux de travail de documents basée sur le web facilite la prise en charge et la gestion des références et des commandes des médecins, en connectant les fournisseurs de soins post-aigus avec des membres de l'équipe de soins à distance et des médecins traitants. S'intègre parfaitement à l'application Forcura Care Coordination, qui permet aux utilisateurs de numériser et de télécharger des documents, de communiquer en toute sécurité via des fichiers texte et multimédias et de mesurer et gérer avec précision les lésions. Solution web et mobile qui simplifie le flux de travail des documents et la coordination des soins pour les prestataires de soins de santé post-aigus.
eRSP est une solution web simple et tout-en-un. Celle-ci comprend des fonctionnalités de planification intuitive, téléphonie, communication bidirectionnelle, traitement des données financières et paiements, des reportings FLSA et ACA ainsi que des outils de marketing et de recrutement. eRSP a tout ce dont vous avez besoin pour gérer une entreprise afin de vous permettre de dispenser les meilleurs soins possibles à vos clients. eRSP est un logiciel cloud d'aide à domicile facile à adapter pour les soins complémentaires, les besoins spéciaux, l'aide à la vie autonome et les soins spécialisés.
HHAeXchange offers industry-leading homecare management software that connects providers and payers in real-time. From referral management and scheduling to EVV, billing, and compliance, HHAeXchange's easy-to-use platform offers an all-in-one solution for agencies of any size. HHAeXchange offers a web-based software that seamlessly connects to the HHAeXchange mobile app for streamlined EVV, case broadcasting, and value-based care data collection. HHAeXchange's web-based homecare management platform offers one complete, easy-to-use solution for homecare providers of any size.
GoldCare est le SEUL fournisseur de logiciels à offrir une solution complète de bout en bout pour les secteurs de l'aide à domicile et des centres de soins communautaires ainsi que de soins de longue durée : de la gestion des clients, du personnel, des bénévoles et de la clinique à la planification, en passant par les portails pour les familles et les employés, la prise en charge de la main-d'œuvre mobile, le reporting ou encore les finances de back-office avec la paie, vous avez tout ce qu'il vous faut ! Logiciel de gestion de l'information et des soins de santé pour l'aide à domicile et les centres de soins communautaires, les services d'éducation et les organismes de soins de longue durée.
Developed by industry experts with over a centurys worth of experience in the home care and software industries, MEDsys Software Solutions is the complete technology for home care agencies. MEDsys Software supports Medicare, Medicaid, Skilled and non-skilled Private Duty, Pediatrics and Adult Nursing. Our software 100% web based with the state of the art technology, offers convenient, real-time data exchange. Web-based solution that assists home care agencies with scheduling, billing, client management, reporting and payroll.
Solution web complète pour les fournisseurs de prise en charge des personnes affectées d'une déficience intellectuelle (I/DD). Solution web avec des modules de gestion de la formation, de facturation et de soutien individuel pour les organismes de prise en charge des personnes ayant une déficience intellectuelle.
Welligent is a leading cloud-based electronic health record (EHR) system that is both mobile and secure. Welligent has successfully implemented some of the largest, multi-state organizations in more than 30 states. Wherever you are, Welligent provides documentation, scheduling and medication and caseload management access from your desktop, tablet or smartphone. Welligent serves providers including behavioral health, substance abuse, residential, foster care and student health professionals. Offering cloud-based software for scheduling, payment collection tools, medication management, billing and reporting wherever you are.
SMARTcares platform leverages caregiver workflow best practices improving cost management & outcomes. Enabling quality care and elevates patient/caregiver engagement and satisfaction increasing caregiver retention. SmartCare is an intuitive and highly scalable solution making it ideal for any size agency. Monitor & improve safety COVID-19 Toolset. Features include Scheduling, Marketing, HR, CRM, Invoicing/Payroll, EVV, Patient & Family Portals, Predictive Analytics and Point-of-Care Mobile Apps A complete platform that enables best practices and elevates the patient/caregiver experience increasing engagement and satisfaction.
Non-clinical home care agencies love saving time and money with our web-based platform. Our system uses advanced technology that lets you quickly and easily manage payroll, aide scheduling, attendance, workflow and more. Many of our customers produce payroll and billing in 1/10th of the time! Plus, it enables your agency to meet compliance standards and ensure billing conforms to payor requirements. Home Care IT is your all-in-one solution. Visit our web page and book your demo today! A web-based platform designed specifically for non-medical home care agencies that want to easily manage and simplify essential tasks.
Santrax Agency Management est une puissante solution logicielle de soins à domicile qui automatise tous vos processus opérationnels clés en incorporant des fonctionnalités telles que la planification, la documentation clinique, la gestion de la conformité, les dossiers médicaux informatisés ainsi que des fonctions de facturation, de paie, de reporting et d'exportation dans un système simple à utiliser. Grâce à l'intégration des processus, la solution élimine les étapes manuelles sur papier avec la vérification électronique des visites Santrax, optimisant ainsi l'efficacité de vos opérations. Santrax Agency Management est une solution web permettant de gérer plusieurs secteurs d'activité : medicaid, assurance-maladie, commercial et privé.
PlayMaker Spark, tailor-made for home health providers, provides an in-depth view of the competitive landscape, identifying high-value referral sources and service line expansion opportunities within target markets. The powerful combination of market data, relationship management, and reporting features, via mobile and web, enhances productivity and provides real-time intelligence. Home health care solution that helps businesses schedule events, capture call notes, record expenses, and identify referral sources.
MEDSYS2 is a complete home care system designed to handle all aspects required to run your agency. Beginning with the personnel system it stores all the required documents related to your employees. The system has a comprehensive nursing evaluation and daily notes. It generates a Non Medical Care Plan, Non Medical Visit Note, CMS485, Medication Profile, MAR, OASIS, Supervisory Review. It provides for repetitive scheduling, e-Claims, integrated Credit Card processing for private pay clients MEDSYS2 for medical and non-medical caregivers. POC documentation, 485s, scheduling, e-claims, patient billing, medication management
Skedulex Case Management Software is a CANADIAN, web-based EHR solution for Home Care. It caters to Practice and Case management and community-based practices of any size, ranging from a single discipline to multi-discipline in several locations. Skedulex is backed by a full-service approach. First, Skedulex is configured to your business requirements. Second, your staff is trained to use it efficiently. Third, Skedulex provides you with exceptional support. Mobile App included. Skedule serves therapy, counselling, rehab and home care sectors. Single to multi-discipline in single or multiple locations.
Horizon Healthware offers computer software and system support to automate back-office and clinical field processes for providers of a variety of community-based services such as: Home Health, Hospice and Palliative Care, Personal Care, Homemaker, and Companion Services, Community-based Waiver Programs, Private Duty Nursing, Outpatient Therapy Services, Behavioral/Mental Health Automation of intake, billing, clinical, scheduling & other tasks for home care, hospice, and community mental health providers.
Software for Non-Medical Private Duty Home Care agencies.FirstVisit provides a platform to simplify the daily operations, which in turn will allow agencies to focus on growing their business and, most importantly, allowing more seniors to age at home. The company is founded by a home care agency owner who has walked in your shoes and understands the importance of hearing from their customers to ensure our platform is always providing the most value for them. FirstVisit is a home care scheduling software. Users can manage employee and client profiles, schedules, care documentation & payments.
Transitioning to OnDemand Homecare software today enables you to manage your agency efficiently; saving you time and money; letting you focus on your patients. PPSVantage helps maximize your reimbursements, with capabilities to submit Surveys and Assessments, Upload Progress Notes, Verify Insurance Eligibility online, auto RAP generation and submission, Generate Plan of Care(485) from Assessments, Generate Reports, fax, text, and email; all of these and more features at no additional cost. Web-based solution for insurance verification, appointment scheduling, plan of care creation, and claims submission for home care.
Cloud based apps for assisted living facilities and residential care homes to manage prospects, move-in process, assessments, medications, care scheduling, billing, etc. Duplicate paperwork can be avoided by leveraging Carevium's point of care software designed for mobile tablets. Family satisfaction and census / occupancy can be improved by leveraging the easy to use online processes. Carevium includes 24x7 reports, alerts, notifications and reminders for staff as well as family members. Mobile apps suite for assisted living facilities to manage prospects, admissions, assessments, medications, scheduling, billing, etc.
Reslink creates state-of-the-art mobile solutions beneficial for any organization with mobile workers and/or mobile assets. Real-time data collection and transmission based on leading-edge mobile technology guarantees our customers full control of their service processes and mobile assets from anywhere, anytime. Reslink Solutions creates state-of-the-art mobile solutions tailored for organization with mobile workers and/or mobile assets.
Software designed for non-skilled home care agencies and adult day care centers billing Medicaid and HMOs. Software designed for non-skilled home care agencies and adult day care centers billing Medicaid and HMOs.
Designed to reduce costs by streamlining processes and removing inefficiencies, TurnPoint Care will dramatically change the way your agency operates. From automated scheduling and journey planning to electronic billing, consumer invoicing and single-point data entry, our fully integrated, end-to-end software solution will help lift your agencys productivity and profitability while improving patient care and staff morale. Best of all, TurnPoint Care will start paying for itself from day one. Fully integrated software solution designed specifically for Australia's home care providers. Lift productivity and your bottom line.
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Oscar Senior is a fully customizable platform that helps care organisations minimize caregivers downtime and effectively enhance the services they provide while facilitating family connection and aging-at-home services for their clients well-being. Oscar Senior helps care organization enhance quality of care, reduce costs and improve efficiency. We achieve this by connecting caregivers and care recipients (mainly seniors) via video calls and message sharing to provide real-time insights. Open platform that facilitates communication and information sharing between home health care agency, senior and family.
Simple, intuitive and powerful cloud-powered platform to manage supported individuals on the go. Simple, intuitive and powerful cloud-powered platform to manage supported individuals on the go.
Home care software that includes patient intake, scheduling, billing, electronic claims submission, etc. Home care software that includes patient intake, scheduling, billing, electronic claims submission, etc.
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SmartTask Care manages home care teams to optimize efficiency and productivity while capturing patient notes in the field. Home care platform that helps businesses monitor missed visits, manage employee records, analyze staff performance reports, and more.
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Designed for home care businesses, it is a scheduling platform that helps users manage field activities, appointments and more. Designed for home care businesses, it is a scheduling platform that helps users manage field activities, appointments and more.
MBO HomeCare - Lower Fuel Costs by up to 30%! Secure web-based optimized vehicle routing for Home Care clinicians and schedulers. MBO HomeCare - multi-stop vehicle route optimization designed specifically for the home health care industry. Easily import patient and clinician data from EHR or spreadsheets. Prioritize based on patient need. Spend less time driving and more time caring while reducing fuel costs through lower mileage! Each mile saved adds up to a nicer bottom line! FREE TRIAL! Optimized routing and field force planning for Home Care clinicians and schedulers.
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CareWhen provides home care agencies the ability to easily manage caregiver schedules, client needs, Medicaid billing, automatic Medicaid payment posting and client invoicing. We provide 21st Century Cures Act compliant mobile applications and telephony based electronic visit verification. Cloud based online access allows direct internal message communications with clients and caregivers, as well as text and email support. Caregivers and clients have direct online portal access to the schedule. CareWhen is a comprehensive web based home care agency scheduling application with Medicaid billing, mobile GPS and telephony EVV
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An efficient web-based application to manage all operations of home care/nursing agencies at one place. An efficient web-based application to manage all operations of home care/nursing agencies at one place.
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Simple to use and comprehensive Care Home Management software A Comprehensive living care planning is fundamental to the innovative Care module supported by the assessment tools and day diary all integrated with incident reporting and notifications to ensure any potential deviations from the planned care are highlighted and fed back into a persons care plan. The system also includes comprehensive HR and Health & Safety management and built in quality auditing Simple to use and comprehensive Care Home Management software designed to for mobile device use
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Solution web pour le secteur des soins à domicile. Les fonctionnalités comprennent la facturation, les reportings et la planification. Solution web pour le secteur des soins à domicile. Les fonctionnalités comprennent la facturation, les reportings et la planification.
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BlissCONNECT is a next generation population health management platform for the healthcare at home ecosystem. BlissCONNECT is a next generation population health management platform for the healthcare at home ecosystem.
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Web and mobile-based electronic visit verification tool that provides visit management, bill synchronization, reports, and analysis Web and mobile-based electronic visit verification tool that provides visit management, bill synchronization, reports, and analysis.
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Provides a cloud based care coordination solution with optional care management services that span the full care continuum. Provides a cloud based care coordination solution with optional care management services that span the full care continuum.
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An integrated solution that streamlines all hospital-related operations through the management of patient records, pharmacy & more. An integrated solution that streamlines all hospital-related operations through the management of patient records, pharmacy & more.
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An admin system for community-based care providers. Maintain client records, handle care plans, rostering, and payroll. An admin system for community-based care providers. Maintain client records, handle care plans, rostering, and payroll.
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Une solution mobile pour la gestion complète des soins à distance, en connectant les fournisseurs, les patients, les membres de la famille et les administrateurs. MyCooey propose des fonctionnalités de gestion des patients, de surveillance des signes vitaux (enregistrement de la voix des signes vitaux comme Siri et utilisation de dispositifs médicaux existants OU utilisation d'appareils connectés), de gestion des événements et de la vie sociale, de gestion du journal d'activité, d'interaction avec la famille, de gestion du régime hebdomadaire, de visualisation des analyses, de préservation de la confidentialité et de sécurisation de la transmission des informations. Une solution mobile pour la gestion complète des soins à distance, en connectant les fournisseurs, les patients, les membres de la famille et les administrateurs.
Caregiver Management Software -- Home/Family Personal Care. Supports: - small to large business models. - residential and field deployed service provision - multiple scheduling models: assigned, coverage, self - personnel tracking - accounting integration - EDI billing integration Business software for In Home services - centralized or coverage scheduling - optional integrated billing/ payments and accounting.
Openforce is the leader in technology-driven services that reduce operating costs and mitigate compliance risk for home care companies using independent caregivers. Openforce frees contracting agencies from the burden of onboarding, contracting, and settlement processing, keeping caregivers contracted. Our cloud-based applications help agencies achieve more sustainable, profitable growth by removing financial, operational, and compliance barriers to getting business done. Openforce enables home care providers with the competitive edge they need to thrive in todays environment with cloud-based software.
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Integrated rostering & care management solution designed and built from the ground up for Australia's home care providers. Integrated rostering & care management solution designed and built from the ground up for Australia's home care providers.
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MediSeen is a mobile care platform built especially for health care practitioners who provide house calls to their patients. The software unshackles practitioners from the administrative burdens of starting and managing a practice. The mobile care software gives them access to patients in need, wherever they may be, encouraging practitioners to concentrate on the quality of patient care. Innovative mobile care platform designed for health care practitioners who provide house calls to their patients.
Home care management solution that simplifies your planning process, helps you make best use of your workforce and alerts you of service issues in real-time. Simplifies your planning process, helps you make best use of your workforce and alerts you of service issues in real-time.
Home Care for seniors Home Care for seniors
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Modular business management solution designed for home care professionals and personal services companies to automate their daily activities. Modular business management solution designed for home care and personal services companies to automate their daily activities.
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Home care management software that saves managers and carers time in administrative tasks which leaves more time for care. Home care management software that saves managers and carers time in administrative tasks which leaves more time for care.
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Napier offers Home Care providers and their caregivers the ability to enhance clients care experience through Napier Home Care solution. With location-based scheduling, caregivers can never miss an appointment. Efficient administering of the right care plan to the right client and accurate capturing of clients health & billing information, provision of Home Care has never been this easy. Easy to use and a comprehensive suite of solutions that will meet every Home Care provider requirements. Napier offers Home Care providers a comprehensive suite of easy to use Home Care solutions to enhance clients care experience.
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SHP for Home Health Agencies is a web-based data analytics & benchmarking solution that gives home health organizations the power to proactively improve performance. Real-time reports help agencies prepare for PDGM, maximize reimbursement, stay compliant, improve star ratings, manage HHCAHPS surveys, oversee staff with scorecards, and demonstrate value to referral partners. SHP is the industry leader with integration to most electronic health record (EHR) vendors to automatically transmit data, With SHP for Agencies, you get access to many valuable components including OASIS scrubbing, data analytics & benchmarking.
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SwyftOps was developed by veteran home care industry professionals to provide a new software for home care operations management. Our experts have worked with, learned from, and advised thousands of business owners in the home care industry. SwyftOps now applies more than 60 years of collective experience to provide home care business owners, their employees, and their clients a protected, fast and simple software option. SwyftOps is a fresh home care software platform built by operators for operators.
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Time management and scheduling solution designed for the Home Care industry. Home care solution that enables businesses to assign tasks to employees, track timesheets, schedule appointments, and more.
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The operational costs of Care Management is increasing day by day along with an impending foreseeable shortage of professional care workers. This has led to a crying need for increased efficiency at much reduced costs. CareEase, an evidence-based fully automated care management solution offers real-time monitoring of members vital health parameters while increasing your operational efficiency by over 80%. CareEase provides secured access to data through hand-held as well desktop devices. An evidence-based fully automated care management solution for the care home and home care segment
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QuikPlan Home Care Software is a SaaS solution for staff rostering, visit confirmation, care plan and finance management. QuikPlan Home Care Software is a SaaS solution for staff rostering, visit confirmation, care plan and finance management.
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Rappora is a HIPAA-compliant cloud-based, private-duty home care agency management platform. Our end-to-end solution empowers non-medical home care providers to deliver high quality care with tools that simplify office work, improve care coordination and reduce risk. Our desktop and mobile applications for Android and iOS can be accessed from any device offering the only fully-mobile home care management solution on the market. Pricing: 14-day free trial. $8 per active client per month Rappora helps non-medical home care providers simplify office work, reduce risk and meet the demand for high quality care.
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CarePlanner helps domiciliary care agencies with rostering, travel payments, call monitoring, invoicing, payroll and reporting. CarePlanner helps domiciliary care agencies with rostering, travel payments, call monitoring, invoicing, payroll and reporting.
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CareVision is a modular plug-and-play technology platform that offers the Ultimate Client and Care Team experiences for Home and Community Care, Disability and Retirement Living Communities Worldwide. We believe that there's no one-size-fits-all technology solution for care. Through our sophisticated cloud, mobile and connected device technology solutions, CareVision enables all the stakeholders of care to effectively and economically scale and deliver care and community services. Software platform driving the Ultimate Client and Care Team experiences for Home Care, and Retirement Living Communities
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Free care planning software designed to make care providers' lives easier than ever. Log my Care has been built from the ground up to overcome the day to day challenges faced by frontline care staff and managers. Free care planning software designed to make care providers' lives easier than ever.
Streamline patient communication with a customized home care software that provides your patients with self-directed hospital-like wellness at home Helping in-home healthcare providers improve efficiency, maximize compliance, and provide better patient care.
One Time Home Health Care software was created with the purpose of organizing operations in a Home Health Care Agency by connecting all the departments in a single web-application and with the mobile app solution for caregivers. Healthcare CRM solution that helps businesses manage electronic visit verification, patient coordination, billing, payroll, and more.
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AMCs passion drives their purpose to give everyone the power to live healthier, more independent, lives in their comfort of their own home. For over 17 years, AMC Health has led healthcare transformation using virtual technologies. The company is the leading provider of real-time virtual care solutions. AMC Health provides a telehealth platform for healthcare providers and their patients to connect remotely
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Visual Care is a revolutionary cloud-based software platform for aged, community and disability service providers. It is an end-to-end solution that integrates all aspects of service operation into one single platform, removing the need for paper entirely. Grow faster (and easier) with Visual Care. End-to-end cloud-based software for aged, community and disability service providers.
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Patented solution focused on Home Care agencies providing recruiting, scheduling & client matchmaking tools. MiliMatch increases Caregiver retention and client satisfaction. Our solution comes with: Custom anchor page, recruiting tool, ATS, Scheduling tool, and Matchmaking tool. Patented solution focused on home Care Agencies providing recruiting, scheduling, and matchmaking software.
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Coordinate home health care more easily. Coordinate home health care more easily.
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Designed to increase patient access to your care, Synzi helps physicians and providers deliver telehealth via HIPAA-compliant video and messaging. Synzis easy-to-use virtual care platform and telehealth app helps physicians connect with patients without any additional hardware, software, or cumbersome set-up. Physicians use Synzi to expand their practices footprint beyond the traditional in-person setting, address patients' need for convenience, and enhance their quality of life. HIPAA-compliant, telehealth and virtual care system for virtual visits, secure messaging, condition management, RPM, and assessments
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100RPM helps you offer comprehensive remote patient care for multiple conditions. Remotely monitor Medicare patients with chronic conditions and improve patient outcome while earning up to $720/patient Medicare reimbursement per year. No upfront device expenses. Cellular ready BP monitor, blood glucose meter, digital scale, oximeter, and thermometer available. Get real time patient health data directly into your Provider Portal and get health alerts when patient data is out of normal range. Improve outcomes and reduce episodic care for your Medicare patients with chronic conditions. Multiple remote devices are available.
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An end-to-end home care software solution. An end-to-end home care software solution.
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Our complete care solution drives efficient working practices and improved scheduling for care workers on the road. Our innovative technology allows domiciliary care providers to eradicate out-dated paper-based schedules and saves staff time with flexible mobile access, maximising resources to help them deliver the best care possible. Staffplan provides care agencies with a simple and easy to use care solution which helps reduce the need for paper processes.
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Our solution optimizes semantic technology for content analysis and integrates with the ERP and CRM in use. Our solution optimizes semantic technology for content analysis and integrates with the ERP and CRM in use.