Logiciels de chat

Un logiciel de support en ligne (chat) aide les entreprises à communiquer avec leurs clients en temps réel. Il peut être utilisé pour le support client, la génération de leads et l'engagement client. Ce type de logiciel inclut des widgets qui peuvent être intégrés à des sites web existants, ainsi que des solutions autonomes plus robustes permettant aux entreprises de suivre les interactions avec les clients, les réponses et les taux de conversion.

Pourquoi Capterra est gratuit

par Zendesk

(86 avis)
Zendesk Chat can scale with your business. Our software is designed for medium-sized businesses to large enterprises. What you can do with Zendesk Chat? Know what your visitors are looking at. See which product page they are currently viewing. Let customers reach you directly. You can also proactively click on them to start a chat. Reply to chats online or offline via any browser, or our iOS or Android apps. Chat with us on our website or contact our Sales team for more information. En savoir plus sur Zendesk Chat Zendesk Chat, formerly Zopim, lets you monitor and chat with your website visitors in real-time. En savoir plus sur Zendesk Chat
La plateforme de discussion numérique Comm100 dynamise les interactions en temps réel sur le web, les mobiles et les messageries. Les marques peuvent donc facilement répondre aux questions, résoudre les problèmes et maintenir la satisfaction des clients où et quand elles le souhaitent. Des actions de marketing et de vente de première ligne aux services et supports continus, Comm100 propose de grandes expériences numériques qui génèrent des revenus sans augmenter les coûts. En savoir plus sur Comm100 Live Chat La plateforme de discussion numérique Comm100 dynamise les interactions en temps réel sur le web, les mobiles et les messageries. En savoir plus sur Comm100 Live Chat

par LivePerson

(30 avis)
LivePerson rend la vie plus facile en transformant la façon dont les gens communiquent avec les marques grâce au chat et à la messagerie pris en charge par les robots et l'IA. Ces 18 000 clients, dont Citibank, HSBC, Orange et Home Depot, utilisent ces solutions de commerce conversationnel pour orchestrer les humains et l'intelligence artificielle à grande échelle et créer une relation pratique et profondément personnelle, une relation conversationnelle avec leurs millions de consommateurs. En savoir plus sur LiveEngage LivePerson rend la vie plus facile en transformant la façon dont les gens communiquent avec les marques grâce au chat et à la messagerie pris en charge par les robots et l'IA. En savoir plus sur LiveEngage
With help desk applications from Salesforce, you don't have to invest in support centers around the world. Instead, you get state-of-the-art global help desk software that runs in the cloud, 24x7. With Salesforce help desk solutions you get all the benefits of doing business in the cloud, including automatic updates, new features 3 times a year, and no infrastructure hassles. En savoir plus sur Salesforce Service Cloud With help desk solutions, you can streamline your support operations to provide 24x7 global support that is cost effective En savoir plus sur Salesforce Service Cloud

par Zoho SalesIQ

(61 avis)
Logiciel de chat en direct simple d'usage repensé pour faire croître votre entreprise. Convertissez les visiteurs de votre site en clients satisfaits et payants. Augmentez le retour sur investissement (ROI) de votre contenu et de vos efforts de référencement, d'Adwords et d'e-mail marketing. Commencez dès maintenant avec le plan gratuit pour toujours. En savoir plus sur Zoho SalesIQ Zoho SalesIQ permet d'engager les visiteurs du site en temps réel pour les convertir en clients payants. SalesIQ a 100 000 utilisateurs dans le monde entier. En savoir plus sur Zoho SalesIQ

par Zoho Desk

(1 520 avis)
Zoho Desk est une application de service client qui aide votre entreprise à établir des relations plus solides avec ses clients. Avec Zoho Desk, les agents deviennent plus productifs, les gestionnaires plus efficaces et les clients plus autonomes. Il est personnalisable, facile à utiliser et ne coûte pas une fortune. Faisant partie de la gamme des 30 logiciels métiers de Zoho, Zoho Desk vous apporte la puissance nécessaire pour mettre le service client au cœur de votre entreprise. En savoir plus sur Zoho Desk Mettez le service client au cœur de votre entreprise : rendez vos agents plus productifs, vos gestionnaires plus efficaces et vos clients plus autonomes. En savoir plus sur Zoho Desk

par Freshworks

(39 avis)
Freshchat est un logiciel moderne de messagerie conçu pour les équipes de vente et d'engagement client. Il vous permet de parler à vos prospects et clients depuis votre site web, une application mobile ou les réseaux sociaux. Véritable évolution par rapport aux anciens chats en direct, Freshchat aide les entreprises et leurs équipes à proposer une expérience de messagerie continue et contextuelle. Avec des fonctionnalités telles que les campagnes, le robot de vente, le self-service intégré ou encore le routage intelligent des messages, vos attentes sont claires et satisfaites, et les réponses aux questions des visiteurs sont plus intelligentes et plus rapides. En savoir plus sur Freshchat Freshchat est un logiciel moderne de messagerie conçu pour les équipes d'engagement client afin de dialoguer avec les prospects et les clients via différents canaux. En savoir plus sur Freshchat

par Nextiva

(170 avis)
Nextiva Chat allows you to increase revenue, deliver faster service, and boost efficiency. Interact with your customers and prospects proactively with Proactive Chat. You can easily talk to hesitant visitors, initiating a conversation without a click. Increase efficiency with chat scheduling, text shortcuts, and unlimited queues. Seamlessly integrate with other Nextiva products for a full view of customers. En savoir plus sur Nextiva Nextiva Chat allows you to increase revenue, deliver faster service, & boost efficiency. Easily interact with customers and prospects. En savoir plus sur Nextiva

par Podium

(69 avis)
Podium is an Interaction Management platform that's redefining the modern relationship between local businesses and their customers. Recognized by Forbes as Cloud100 company, Podium makes it easy to manage all your customer messages Google, Facebook and inbound texts, from one dashboard. You can also generate more & manage all of your Google reviews, Facebook reviews and other sites to quickly reply to reviews, report on locations and understand customer sentiment. En savoir plus sur Podium Customers are your best form of marketing. Get more reviews and stay convenient for customers with text from one centralized dashboard. En savoir plus sur Podium

par QualityUnit

(661 avis)
LiveAgent est le logiciel de support en ligne le plus évalué et le mieux coté pour les PME. Des entreprises comme BMW, Yamaha, Huawei, Orange ou Forbesfone utilisent LiveAgent pour fournir un indice Wow à 150 millions d'utilisateurs finaux dans le monde entier. Faites-en partie et bénéficiez d'un avantage concurrentiel. Commencez avec la version d'essai de 14 jours, sans carte de crédit, ni contrat. LiveAgent est un logiciel de support en ligne multicanal riche en fonctionnalités, comprenant plus de 170 fonctions d'assistance, notamment, les cas d'assistance par e-mail, l'assistance téléphonique, les intégrations de médias sociaux, le portail d'assistance et l'API. En savoir plus sur LiveAgent LiveAgent offre aux entreprises un service client exceptionnel. Créez une communauté de clients, augmentez la satisfaction de ceux-ci et atteignez vos objectifs. En savoir plus sur LiveAgent

par Jivosite

(19 avis)
JivoChat: Live Chat & Business Messenger solution your company needs. You will be able to monitor your visitors, talk to them via online Live chat, Phone calls, company Email, Facebook Messenger and much more using just one tool: JivoChat. You will have every channel communication history in one window and all the agents' efficiency reports. Even if you are offline, JivoChat will collect leads from your site. Avoid losing clients: use JivoChat to convert your visitors into clients today! En savoir plus sur JivoChat Live Chat & Business Messenger with multichannel features: Calls, Live Chat, Facebook Messenger, Integrations and more. All in one app. En savoir plus sur JivoChat

par SnapEngage

(40 avis)
70 % des clients de SnapEngage les contactent depuis un autre fournisseur de chat. Pourquoi ? Parce qu'ils se concentrent sur les résultats qui ont un grand impact sur votre entreprise. Avec plus de 21 000 utilisateurs dans 87 pays, les clients de SnapEngage voient régulièrement de meilleures conversions de ventes, des CSAT NPS plus élevés et un coût par interaction inférieur après le passage à SnapEngage. Cette solution complète offre des intégrations de CRM et de Help Desk robustes, est compatible HIPAA et PCI et disponible dans plus de 30 langues, et inclut des analyses avancées pour prouver le retour sur investissement. En savoir plus sur SnapEngage Le logiciel de chat en direct de SnapEngage permet aux équipes de vente et d'assistance de mieux impliquer, soutenir et convertir leurs visiteurs. En savoir plus sur SnapEngage

par UJET

(6 avis)
UJET is a ultra-modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. The UJET platform delights end-users with any time, anywhere access and simple smartphone functionality and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. For more information, visit www.getujet.com. En savoir plus sur UJET UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone, and mobile apps. En savoir plus sur UJET

par LiveAdmins

(35 avis)
LiveAdmins est un leader dans la fourniture de solutions et de services de chat multilingue en ligne qui enrichissent l'expérience des visiteurs en ligne, la satisfaction des clients et améliorent la rentabilité des entreprises de toutes tailles. Ces solutions sont entièrement personnalisables, faciles à configurer et toujours en ligne. Elles s'adressent à plus de 10 secteurs répartis sur 8 fuseaux horaires. En savoir plus sur WebGreeter LiveAdmins est un leader dans la fourniture de solutions et de services de chat en direct multilingue. En savoir plus sur WebGreeter
PureCloud est la nouvelle solution de centre de contact en cloud tout-en-un qui vous aide à gérer et à comprendre les interactions multicanaux dans un parcours client fluide. Donnez à vos employés un seul outil prenant en charge l'ensemble de la communication (voix, chat, e-mail, réseaux sociaux, etc.). PureCloud est facile à utiliser grâce à son interface intuitive. En étant le premier à innover, vous vous assurez de dépasser les attentes de vos clients, aujourd'hui comme demain. PureCloud est simplement puissant, et puissamment simple. En savoir plus sur Genesys PureCloud PureCloud simplifie la relation client. Téléphone, e-mail et chat sont connectés dans un seul outil pour améliorer l'engagement client. En savoir plus sur Genesys PureCloud

par LiveHelpNow

(66 avis)
LiveHelpNow est une suite logicielle de service client dotée de nombreuses fonctions d'assistance, notamment : le chat en direct, la gestion des tickets par e-mail, une base de connaissances et la gestion des appels. LiveHelpNow vous permet d'interagir avec les visiteurs de votre site, d'augmenter vos ventes et d'offrir un support supérieur. Il est possible d'utiliser LiveHelpNow en déplacement ou encore d'intégrer le compte Twitter de l'entreprise. En savoir plus sur LiveHelpNow Suite LiveHelpNow est une suite logicielle de service client dotée de nombreuses fonctions d'assistance, notamment : le chat en direct, la gestion des tickets par e-mail, une base de connaissances et la gestion des appels. En savoir plus sur LiveHelpNow Suite

par Teckst

(30 avis)
Teckst empowers enterprises with 15 agents or more to build one-on-one relationships with their customers by facilitating real-time human-to-human messaging. We text-enable your current phone numbers and pull SMS and chat messages directly into your CRM, where agents can respond quickly and efficiently. The Teckst platform integrates seamlessly with Zendesk, Salesforce, Oracle, SAP, FreshDesk, SugarCRM, and more, with a dashboard that puts analytics and controls at the fingertips of management. En savoir plus sur Teckst Teckst empowers enterprises to build one-on-one relationships with their customers by facilitating real-time human-to-human messaging. En savoir plus sur Teckst
Aidez vos clients en temps réel via votre site web, Facebook Messenger et Telegram. Invitez de manière proactive les internautes à rejoindre une discussion. Proposez un formulaire de contact lorsque vous êtes déconnecté ou utilisez un chatbot pour chatter à votre place. Collecter des informations de contact sur vos leads à travers un formulaire d'inscription. Transférez les chats entre différents opérateurs et utilisez les options de groupes et de compétences pour guider les chats entrants vers les bonnes personnes. Personnalisez la fenêtre de chat pour qu'elle s'adapte au design de votre site. Connectez Userlike avec d'autres outils commerciaux (comme votre programme de CRM ou d'assistance téléphonique). En savoir plus sur Userlike Live Chat Outil de discussion en direct via web, mobile et messagerie. Aidez vos clients au bon moment, au bon endroit. En savoir plus sur Userlike Live Chat

par elevio

(12 avis)
Elevio rend vos produits plus faciles à apprendre. Amélioration de la rétention, tout en réduisant vos charges d'assistance. Ils réunissent votre offre d'assistance existante pour offrir une expérience tout-en-un à vos clients, en améliorant la formation de vos clients et en fournissant une assistance à la demande à vos clients, à l'endroit et au moment opportuns. Plus de 500 entreprises comme Atlassian, Heap, Adroll et Dell utilisent elevio pour améliorer l'éducation des clients et réduire les charges d'assistance. Profitez de la version d'essai gratuite de 14 jours En savoir plus sur elevio Aidez les clients à s'aider eux-mêmes ! Elevio fournit une assistance en libre-service à la demande à vos clients, à l'endroit et au moment opportuns. En savoir plus sur elevio

par LiveChat Software

(750 avis)
LiveChat est une application de chat en direct qui peut être intégrée à votre site web pour acquérir plus de leads et conclure plus de ventes. Avec cette solution sur votre site web, les visiteurs peuvent vous envoyer leurs questions et recevoir des réponses en un rien de temps. En savoir plus sur LiveChat LiveChat permet aux clients existants et potentiels d'échanger à votre entreprise via votre site web et de leur offrir une expérience personnelle en temps réel. En savoir plus sur LiveChat

par HelpCrunch

(63 avis)
HelpCrunch est une plateforme de communication client de nouvelle génération combinant un chat en direct parfait, un messager intégré, un marketing automation par e-mail et un helpdesk qui permet de transformer les leads en clients, de stimuler les ventes, de fournir de l'assistance et d'améliorer la fidélisation. Plusieurs canaux de communication - un seul outil ! Version d'essai gratuite disponible à helpcrunch.com En savoir plus sur HelpCrunch Un chat en direct parfait, l'automatisation des e-mails et un simple service d'assistance dans le logiciel abordable que vous allez adorer. En savoir plus sur HelpCrunch

par TruVisibility

(1 avis)
Get your FREE TruChat PRO trial account today. Build Natural Language Processing (NLP / AI) Chatbots with Live Chat Takeover. One chatbot can be deployed on all your marketing channels: Facebook Messenger, Twitter, Slack, Viber, Telegram and your Website. No-Code Visual Chatbot Builder is easy to learn and simple to master. Grow your Agency by joining the TruChat Partner Program and earn a revenue share and get a free TruChat Pro Account. Cash in by Delivering Engaging Customer Conversations. En savoir plus sur TruChat TruChat's AI powered Chatbot + Live Chat platform lets you build multichannel conversational chat solutions easily without any coding. En savoir plus sur TruChat

par Flock

(122 avis)
Lorsque les utilisateurs leur disent qu'ils s'envoient moins de messages e-mail et qu'ils échangent des messages Flock pour la réalisation des tâches, ils savent qu'ils font ce qu'il convient ! De la messagerie instantanée à la création de canaux pour intégrer vos applications externes préférées telles que Google Drive, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello, organisez tous vos efforts de collaboration professionnels avec Flock. Flock est un outil de travail puissant, livré avec des fonctionnalités intégrées telles que tâches à faire, rappels, notes, sondages partagés et bien plus encore ! En savoir plus sur Flock Flock est un outil collaboratif pour équipes qui vous aide à venir plus rapidement à bout de vos tâches ! Bénéficiant de la confiance de plus de 25 000 entreprises dans le monde. En savoir plus sur Flock
HelpOnClick team does its best to create the software that helps merchants easily talk to their website visitors. Simple and intuitive live chat and help desk allow customers to concentrate on the main points - increasing sales and improving customer support. The HelpOnClick Live Chat software includes the following main features: Real-time traffic monitoring Virtual chat agent Customizable icons and texts Integration with Facebook Integration with major CRM, CMS, Help Desk systems En savoir plus sur HelpOnClick Live Chat Set up live chat on your website in just 5 minutes. Talk to your website visitors from your PC, tablet or mobile phone. Increase sales! En savoir plus sur HelpOnClick Live Chat

par TRACK Hospitality Software

(0 avis)
At the heart of any company, communication is key. With integrated real-time chat and lead management, youll be able to convert more website visitors into paying guests. Connect guests with the right agents using TRACKs skill based routing with intelligent rapport building assignment. Integrated with TRACKs CRM, guest history is brought to the agents fingertips, creating a world-class efficiency and effectiveness in your contact center. En savoir plus sur TRACK Chat At the heart of any company, communication is key. With integrated chat and lead management, youll be able to close more sales. En savoir plus sur TRACK Chat

par REVE Chat

(13 avis)
REVE Chat est un logiciel cloud de chat en ligne qui vous permet d'offrir une assistance instantanée aux visiteurs de votre site, afin d'améliorer le service client et de stimuler la conversion des ventes. Les entreprises peuvent instantanément communiquer avec leurs clients sur différents canaux, tels que le chat en direct, le chat audio/vidéo, Facebook Messenger, Viber ou d'autres applications mobiles (Android, iOS), le tout depuis une seule plate-forme. REVE Chat offre aussi des fonctions avancées, telles que le partage d'écran, le co-browsing, la gestion de département ou les déclencheurs automatiques. En savoir plus sur REVE Chat REVE Chat est un logiciel de chat en ligne multicanal qui vous permet d'offrir une assistance immédiate aux clients, favorisant ainsi l'augmentation des ventes et l'optimisation du support. En savoir plus sur REVE Chat

par Acquire

(18 avis)
Streamline customer conversations for sales, support and onboarding. Acquire is a scalable suite of tools equipping your agents with no-download interactive co-browse, live chat, chatbot, video & voice calling. Web and in-app - guide your customers in real time to reduce churn and increase conversion. Get started with our 14 day free trial or request a demo! En savoir plus sur Acquire Web & in-app real-time customer communication software for sales, support and onboarding. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice. En savoir plus sur Acquire
Quiq makes it easy for a business to connect with customers via one-way or two-way Messaging, the preferred channel already in use with friends and family. With Quiq, customers can now engage companies via SMS/text messaging, Facebook Messenger, Web Chat, and Kik for help with their pre-sales questions and post-sales support. En savoir plus sur Multichannel Messaging Platform Quiq connects companies and customers via Messaging (SMS, FB Messenger, WeChat, and Kik), resulting in more efficient customer interact En savoir plus sur Multichannel Messaging Platform

par PHP Live

(7 avis)
Chat en direct open source pour l'e-commerce, l'éducation et les organisations à but non lucratif. Repose sur PHP et MySQL. En savoir plus sur PHP Live! Chat en direct open source pour l'e-commerce, l'éducation et les organisations à but non lucratif. Repose sur PHP et MySQL. En savoir plus sur PHP Live!
Le logiciel de chat en direct HubSpot facilite les conversations personnalisées avec les leads et les clients à grande échelle et ce, gratuitement. Connectez les adresses e-mail des équipes pour faciliter la collaboration et l'efficacité. Utilisez des chatbots pour automatiser et adapter vos conversations. Conçu pour chaque équipe : marketing, vente et service client. En savoir plus sur HubSpot Service Hub Organisez votre équipe, créez des solutions client proactives et tenez compte de la satisfaction de vos clients avec HubSpot Service Hub. En savoir plus sur HubSpot Service Hub

par BirdSeed

(0 avis)
BirdSeed is not only FOREVER FREE Live Chat, but also includes 11 other engagement tools - all built into one button! Live chat is great, but what happens when your website visitors are too early in the sales cycle to want to interact directly, or are ready but don't want to communicate by chat, or when you aren't available real-time? You need OTHER engagement tools and we have them all included. Did I mention, it's FOREVER FREE? En savoir plus sur BirdSeed All-In-One FREE Website Engagement Tool - 12 Tools Built Into 1 Button En savoir plus sur BirdSeed

par Bitrix

(293 avis)
Si vous cherchez un logiciel de support en ligne (chat) gratuit pour votre site web, vous allez adorer Bitrix24. Premièrement, gratuit veut dire réellement gratuit : vous pouvez avoir autant de sessions de chat que vous le souhaitez, sans limitation. Deuxièmement, l'édition gratuite ne se limite pas à un seul agent de chat : vous bénéficiez gratuitement de douze agents de chat. Troisièmement, Bitrix24 est un centre d'appels omnicanal complet. En savoir plus sur Bitrix24 Logiciel gratuit n° 1 pour le chat en direct et les centres d'appels utilisé par plus de 4 millions d'entreprises. Fourni également avec CRM et e-mail marketing gratuits. En savoir plus sur Bitrix24

par FCS Computer Systems

(0 avis)
Ce qui différencie FCS Messenger d'autres applications "Push-To-Talk" gratuites est sa capacité à sécuriser les communications réalisées sur le réseau privé de l'hôtel. Celles-ci ne sont alors accessibles qu'au personnel de l'hôtel ou à des groupes prédéfinis par la direction, pour le respect des mesures de sécurité en vigueur. De plus, l'application permet d'enregistrer toutes les conversations dans l'historique à des fins de suivi et les utilisateurs peuvent les réécouter, ce qui n'est généralement pas possible sur les appareils traditionnels de type talkie-walkie. En savoir plus sur FCS Messenger Outil de messagerie instantanée et de communication destiné aux activités hôtelières. En savoir plus sur FCS Messenger

par Olark

(393 avis)
Olark Live Chat is the easiest way to start talking to the customers who are browsing your website. Add an Olark chat widget to your site and start helping more customers and closing more sales. Olark integrates with a number of CRM, eCommerce and Help Desk platforms to provide you with robust data and powerful customer insights. En savoir plus sur Olark Live chat solution with CRM and Help Desk integration and powerful reporting capabilities. En savoir plus sur Olark

par InTheChat

(1 avis)
Agent optimization through channel consolidation improves agent and customer experience at the same time by empowering agents to easily handle multiple channels concurrently without internal process bottlenecks. ITC's digital customer service platform consolidates all digital channels into one interface, with Skills-Based Routing and integration with CRM and WFM. Supported channels include: SMS, social media, live chat, instant messengers, email, Apple Business Chat, and chatbot integration. En savoir plus sur InTheChat Improve agent exp. and CX through consolidating all digital channels into one platform, with CRM Integration and Skills-Based Routing. En savoir plus sur InTheChat
NOUVEAU : Découvrez ce chatbot destiné au service client ! Solution hautement sécurisée de messagerie instantanée, pouvant être adaptée à vos besoins. Doté de commandes intuitives et d'une interface personnalisable, le logiciel Live Guide a été conçu pour fonctionner de façon optimale. Composé de fonctionnalités astucieuses, telles que l'aperçu de la conversation, le service d'assistance à distance et la messagerie audio/vidéo, le produit peut également s'intégrer aisément à un logiciel ou système tiers. Solution de choix des entreprises, Live Guide offre un haut niveau de sécurité ainsi que des services hors pair d'assistance et de formation. En savoir plus sur Live Guide Chat Solution sécurisée de messagerie instantanée, spécialement adaptée à vos besoins. Excellentes fonctionnalités et service d'assistance hors pair. En savoir plus sur Live Guide Chat

par AnyDesk Software

(174 avis)
AnyDesk was founded in Germany in 2014, and its unique remote desktop access software has been downloaded by more than 80 million users worldwide, adding another 4 million every month. The software is based on our unique proprietary codec, DeskRT, that allows for virtually latency-free collaboration, whether youre down the hall, or on the other side of the world and also for lower bandwith internet connections. Were one of the 50 fastest-growing firms in Germany, combining great product perfor AnyDesk is the world's fastest remote desktop software on the market, ideal for desktop sharing, remote support and web presentation.

par Zendesk

(1 896 avis)
Zendesk builds software for better customer relationships. It empowers organisations to improve customer engagement and better understand their customers. Zendesk products for customer support, help centre and live chat are easy to use and implement and helps business innovovate and scale. More than 80,000 companies such as Uber Groupon, Box, Airbnb and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk Help Centre is a self-service destination featuring knowledge base articles, community forums, and a customer portal

par Zendesk

(1 896 avis)
Zendesk builds help desk, call center, and live chat software for better customer relationships. People interact with businesses everyday across multiple channels like email, phone, chat, and social media. Zendesk brings all this together in one beautifully simple platform, enabling you to create more meaningful, personal and productive relationships with customers. More than 81,000 companies trust Zendesk to provide better customer experiences in over 150 countries and 40 different languages. Zendesk enables companies to deliver support, scale with self-service, and differentiate with proactive engagement.

par Zendesk

(1 896 avis)
Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

par Zendesk

(1 896 avis)
Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

par Zendesk

(1 896 avis)
Zendesk développe des logiciels de chat en direct et de centres de services pour améliorer les relations avec les clients. Ces produits permettent aux entreprises d'être plus fiables, plus flexibles et plus évolutives. Ils contribuent à améliorer la communication et à rentabiliser les énormes volumes de données. En plus, ils fonctionnent en synergie pour convertir les interactions en relations durables. Plus de 200 000 entreprises telles que Uber, Groupon, Box, Airbnb et Disney utilisent Zendesk pour réduire leurs coûts d'assistance, augmenter leur productivité et améliorer la satisfaction de leurs clients. Zendesk permet aux entreprises de fournir une assistance, de dimensionner le libre-service et de se différencier avec un engagement proactif.

par Zendesk

(1 896 avis)
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par Zendesk

(1 896 avis)
Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction. Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

par iAdvize

(8 avis)
iAdvize est une plateforme marketing conversationnelle qui génère chaque année un chiffre d'affaires de plus de 1 milliard d'euros pour plus de 600 entreprises dans 60 pays. Avec iAdvize, les entreprises peuvent prévoir et engager des opportunités de contact en temps réel avec leurs clients et prospects. Ils sont connectés par messagerie avec des experts disponibles 24h/24, 7j/7. Enthousiasmés par les produits ou les marques, ces experts sont sélectionnés pour leur expertise et payés pour partager leurs conseils. iAdvize est une plateforme de marketing conversationnelle, qui connecte les clients ayant besoin de conseils avec des experts qui sont disponibles 24h/24, 7j/7.

par TocToc

(2 avis)
Vidéo Live Chat desktop et application mobile pour les entreprises. Améliorez votre service client, vos activités de marketing web et votre façon de vendre. TocToc est un outil multimédia, fonctionnant par vidéochat, audio et rappel. Il est utile pour les activités de Vente, d'Assistance et de Marketing numérique, avec son interaction innovante entre le client et l'entreprise. Les clients idéaux de TocToc sont des entreprises qui souhaitent améliorer le service client et économiser des investissements dans le marketing et la vente web. Video Live Chat pour les entreprises en ligne. Améliorez votre service client, le marketing web et le mode de vente, cela satisfait toujours les clients !

par Maqpie

(0 avis)
Maqpie est un widget JavaScript tiers, qui propose la messagerie en temps réel à vos utilisateurs en quelques minutes et sans aucun développement. Les utilisateurs de chaque compte de votre plateforme peuvent s'envoyer des messages sécurisés les uns aux autres. Comme Slack dans votre application SaaS. Une messagerie complète qui aide à augmenter la rétention et la croissance de l'utilisateur, en permettant à vos utilisateurs de parler entre eux, à droite dans votre application SaaS.

par Kayako

(144 avis)
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Kayako - Straightforward Live Chat to quickly connect for customer service across devices and platforms.

par Chatra

(258 avis)
Une solution de chat et de messagerie moderne conçue pour faciliter les communications entre les entreprises et leurs clients. Chatra accueille les acheteurs potentiels en leur montrant les photos des membres de votre équipe et les invite à entrer en contact avec vous grâce à des messages automatiques amicaux et ciblés. Il est beaucoup plus facile pour les clients de vous envoyer un message instantané que d'envoyer un e-mail formel et contraignant à partir d'une page de contacts. Répondez depuis le tableau de bord de l'agent dans votre navigateur, votre application de bureau ou votre application mobile et assurez-vous que vos messages ont bien été distribués. Une solution de chat et de messagerie moderne conçue pour faciliter les communications entre les entreprises et leurs clients.

par Pure Chat

(263 avis)
Pure Chat helps small and mid-sized organizations engage their website visitors with our powerful, easy-to-use live chat software. Use Pure Chat throughout the entire customer journey to share information with visitors, nurture leads and deliver exceptional customer service to increase sales and improve satisfaction. We now have a 100% Free plan that includes unlimited users and unlimited chats for up to 3 websites! What are you waiting for? Sign up and start chatting today! Pure Chat helps small and mid-sized organizations engage their website visitors with our powerful, easy-to-use live chat software.

par LiveZilla

(11 avis)
LiveZilla inclut un logiciel de chat en ligne avec une assistance multisite, une surveillance des visiteurs et un système d'assistance qui permet non seulement d'intégrer les courriels que vous recevez des clients, mais aussi les messages de Twitter et Facebook dans votre système de billetterie. Logiciel de chat en ligne avec prise en charge de plusieurs sites web, surveillance des visiteurs et fonctionnalité de messagerie hors ligne.

par Videodesk

(1 avis)
Stryng est un outil web de messagerie qui aide les organisations à communiquer avec leurs clients, à partager des documents et à collaborer sur des tâches. Stryng est un outil web de messagerie qui aide les organisations à communiquer avec leurs clients, à partager des documents et à collaborer sur des tâches.

par ChatWork

(22 avis)
ChatWork est l'une des applications de chat les plus complètes et possède les meilleures fonctionnalités de collaboration de groupe. Il s'agit également de l'un des meilleurs gestionnaires de tâches et il offre l'application mobile la plus aisée à utiliser pour la gestion des tâches. L'application offre un chat illimité, le partage d'écran, les appels vidéo, un partage de fichiers généreux et un support multilingue. Plus de 100 000 entreprises dans 205 pays utilisent ChatWork pour collaborer et augmenter leur productivité. Une application de communication et de suivi des tâches qui permet aux professionnels de se connecter aux membres de l'équipe au moyen de tout appareil.

par Nicer Studio

(1 avis)
Une intégration Slack facile à utiliser pour chatter avec les visiteurs de votre site.
With help desk applications from Salesforce, you don't have to invest in support centers around the world. Instead, you get state-of-the-art global help desk software that runs in the cloud, 24x7. With Salesforce help desk solutions you get all the benefits of doing business in the cloud, including automatic updates, new features 3 times a year, and no infrastructure hassles. With help desk solutions, you can streamline your support operations to provide 24x7 global support that is cost effective

par ClickDesk

(18 avis)
Application d'engagement client multicanal basée sur le web, qui offre un chat en direct, un service d'assistance, un navigateur et une barre d'outils pour la communication sociale. Application d'engagement client multicanal basée sur le web, qui offre un chat en direct, un service d'assistance, un navigateur et une barre d'outils pour la communication sociale.

par Ninchat

(0 avis)
Une solution de communication pour la communication d'équipe en entreprise, l'assistance client ou les discussions en groupe en ligne.

par NABD

(37 avis)
Logiciel de support client et helpdesk sur le cloud avec des cas d'assistance de back-end, la base de connaissances et la gestion de cas à un coût mensuel abordable. NABD permet aux entreprises d'assister efficacement un client de n'importe où, à tout moment, quel que soit le canal par lequel le client demande de l'aide (portail web, e-mail, médias sociaux, chat, applications mobiles). NABD est la seule solution avec un plan GRATUIT TOTALEMENT fonctionnel et adapté à la plupart des entreprises. Logiciel helpdesk innovant et simple pour les entreprises à la recherche de services de support rapides et agiles. Plan de durée de vie GRATUIT disponible.

par Helpshift

(27 avis)
Helpshift est la plateforme de support client pour mobile leader du secteur. Leur kit de développement logiciel (SDK) tout-en-un s'intègre à votre application pour fournir des FAQ interrogeables, une messagerie dans l'application et une gestion des cas d'assistance pour le CRM. Adapté aux entreprises, Helpshift permet de transmettre des messages à plus de 500 millions d'utilisateurs actifs mensuels, dans plus de 3 500 applications en direct sur iOS et Android, et plus de 100 millions d'interactions et de conversations mobiles mensuelles. Des entreprises comme Microsoft, Target, Viacom et Zynga utilisent Helpshift pour offrir une expérience inégalée de support client intégré dans l'application. Helpshift est la plateforme mobile intégrée leader en termes d'assistance téléphonique et de support client.

par Jumplead

(10 avis)
Jumplead est un logiciel de marketing automation entrant pour les personnes qui veulent travailler plus intelligemment à leur marketing en ligne, mais ne veulent pas le coût et la complexité de la plupart des systèmes entrants et de marketing automation. Il s'agit de fournir des outils pratiques et une communauté pour soutenir la création d'un marketing plus approprié et plus efficace. Convertir plus de visiteurs en clients avec l'identification de perspective, le chat, les pages de renvoi, le marketing par e-mail et les automatisations.

par GetSiteControl

(6 avis)
Ensemble de widgets de sites web gérés à partir d'un seul panneau de contrôle : sondages, formulaires de participation, discussions en direct, formulaires de contact, promotions, widgets de suivi et de partage. Les widgets GetSiteControl sont personnalisables, chacun d'eux peut être transformé en une barre, une fenêtre contextuelle, un panneau ou un bouton. Et ils sont faciles à adapter à l'aspect général du site web, car le service analysera le schéma de couleurs du site et offrira les options de couleurs les plus appropriées. Ensemble de widgets de sites web gérés à partir d'un seul tableau de bord : sondages, formulaires d'inscription, chats en direct, formulaires de contact, fenêtres contextuelles, barres et boutons.

par Klets

(0 avis)
Une solution de chat en direct adaptée aux mobiles qui vous permet de communiquer avec les consommateurs et les contacts d'affaires.

par Cingo

(0 avis)
Cingo provides companies with on-the-go customers a mobile-first platform that supports live chat, email, voice, video, screensharing, and comes with free website help button integration and mobile app SDKs. This ensures a pleasant, seamless customer support experience, even if the customer has to transition from their desktop to their mobile device. Best of all, you get every single feature no matter how much you pay, so you can always choose the right way to serve your valued customers. Omni-channel, mobile-first platform that supports chat, email, voice, and video, and free web and mobile app integration.

par Zingle

(102 avis)
An enterprise SaaS solution that helps businesses communicate with customers via texting and other mobile messaging channels. Zingle's messaging software is what your business needs to increase revenue, provide instant customer service and save time in today's mobile world. Your customers text...do you? #1 SMS software for SMBs and enterprise companies. Zingle helps businesses communicate with customers via text.

par Deskpro

(26 avis)
Deskpro est la plateforme d'assistance pour les organisations du 21e siècle, offrant une interface web moderne et en temps réel, une configuration flexible et une automatisation facile, mais puissante. Comprend : un portail utilisateur avec base de connaissances, la publication des actualités, l'hébergement de fichiers et les commentaires des clients ; la conversation en direct peut être ajoutée à un site web ; intégration avec les services que vous utilisez déjà : Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta et bien d'autres. API REST complète et cadre de développement d'applications. La plateforme d'assistance moderne pour chaque type d'organisation. Version de cloud hébergé ou installation sur site pour l'auto-hébergement.

par Etech Global Services

(14 avis)
Integrated Customer Engagement (ICE) offre une solution logicielle parfaite aux entreprises pour surmonter les défis de l'environnement concurrentiel actuel. ICE intègre les outils de chat, d'e-mail, de personnalisation et d'assurance qualité, tous compatibles pour permettre de basculer sans problème entre les différentes fonctionnalités. ICE a été conçu de manière unique pour offrir différentes solutions construites sur une plateforme commune tout en restant indépendamment opérationnelles. ICE assure un engagement client plus élevé. ICE Chat est une solution complète pour répondre aux besoins standard couvrant tous les aspects opérationnels tout en ayant une interface graphique web riche en fonctionnalités.

par Velaro

(3 avis)
Velaro est un logiciel de chat en ligne conçu pour répondre aux besoins de l'entreprise. Des leaders du commerce électronique, de l'enseignement supérieur, des soins de santé ou des produits pharmaceutiques se tournent vers la plateforme intégrée Velaros pour optimiser leurs ventes, offrir un service exemplaire et améliorer la productivité de l'équipe de vente. Velaro est la seule application à proposer la gestion de la performance, une suite d'outils de statistiques analytiques et de reporting conçus pour favoriser l'excellence des agents et la satisfaction des clients. Pour obtenir des retours d'information en temps réel, trouver des moments appropriés au coaching et améliorer en permanence. Velaro est fournisseur de premier rang de logiciels de chat en ligne de qualité professionnelle.

par Whisbi Technologies

(1 avis)
Whisbi est un fournisseur mondial de la première plateforme de commerce conversationnel mobile qui combine la vidéo en direct, le chat, la voix et les fonctionnalités de chatbot pour augmenter la conversion des ventes et stimuler l'engagement en temps réel. Les entreprises utilisant cette solution de commerce conversationnel ont amélioré l'engagement client de 6 fois, l'efficacité de 10 fois et ont doublé la conversion des ventes en ligne. Les clients sont des entreprises mondiales dans les secteurs des télécommunications, de l'automobile, des voyages, entre autres, qui souhaitent créer des expériences clients gagnantes en ligne. Whisbi est un fournisseur mondial de la première plateforme de commerce conversationnel mobile conçue pour combiner en direct vidéo, chat, voix et chatbot.

par MobiChat

(0 avis)
Cet outil vous aide à générer plus de prospects mobiles à partir du trafic existant avec la technologie RealCapture. MobiChat résout les problèmes associés à l'espace limité des écrans mobiles et à la difficulté de remplir des formulaires mobiles. Si votre entreprise est sérieuse quant à la génération de prospects mobiles, vous devez essayer MobiChat pendant 30 jours pour voir la différence que ce système peut faire. Cet outil vous aide à générer plus de prospects mobiles à partir du trafic existant avec le chat en ligne et la technologie RealCapture.

par KeyReply

(455 avis)
Simple live chat widget for site owners to connect to site visitors via email, sms, and any messaging app. Simple live chat widget for site owners to connect to site visitors via email, sms, and any messaging app.

par LiveCall

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LiveCall is a Free Lead Generation & Callback Software. It enables you to boost the number of inbound sales calls and with people, who are currently visiting your website. Our intelligent algorithms pre-qualify the most prospective visitors and engage them to request a call-back. A customer clicks on the widget and enters his phone number. LiveCall automatically calls your sales manager and the customer. It connects them to a single line in less than 25 seconds! Lead Generation & Callback Software for sales-driven companies. Get more inbound sales leads from day one.

par Comapi

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par Slack

(12 853 avis)
Slack est la solution parfaite pour les chats en direct, la messagerie instantanée et la collaboration. Slack est au cœur du travail. Slack est là lorsque l'équipe a besoin de démarrer un projet, d'embaucher un nouvel employé, de déployer un code, de passer en revue un contrat de vente, de finaliser le budget de l'année prochaine, de mesurer un test A/B ou encore de planifier l'ouverture du prochain bureau. Slack rassemble toutes les communications en un seul endroit. C'est la messagerie en temps réel, l'archivage et la recherche des équipes modernes.

par Stalker Software

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Allows organizations to consolidate thier email and calendaring, instant messaging, VoIP, and web conferencing. Allows organizations to consolidate thier email and calendaring, instant messaging, VoIP, and web conferencing.

par TextUs

(61 avis)
TextUs is the leading business-class text messaging platform built specifically for inside sales, recruiting and customer service teams. Increase communication by 10x with a 98% read rate and up to 40% response rates. When we need a response, we text. So why aren't you texting with every lead, candidate and customer? Sign up for a no-risk 30-day free trial today! Trusted by 7,000+ customers to get business done. If your company has business emails and phone numbers, you need business texting.

par CallPage

(16 avis)
CallPage fidélise les visiteurs de votre site web et vous aide à fournir une réponse immédiate aux représentants de votre entreprise. Cet outil aide les sites commerciaux à convertir les pages visualisées en appels entrants grâce à un rappel immédiat vers les numéros de téléphone réels. Les clients peuvent gagner 75 % d'appels, de conversions, de leads et d'offres supplémentaires. Solution conçue pour convertir les visiteurs web en appels commerciaux grâce à des rappels vers les numéros de téléphone réels.

par HappyFox

(15 avis)
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par CuteSoft Components

(7 avis)
My LiveChat is a simple, clean, fast and most user-friendly live chat solution. Seeking a solution to close more sales online? Want to improve your customer satisfaction? My LiveChat is right for you. Simple, clean, fast and most user-friendly live chat solution.

par Powerfront

(2 avis)
INSIDE is a cloud based live chat and customer engagement platform that delivers real-time, measurable and truly personalised customer experiences on your website. Loved by eCommerce, Digital, Marketing and Customer Service professionals around the globe, INSIDE has proven to increase website revenue, enhance customer engagement and reduce customer service costs. Cloud based customer engagement platform that delivers personalised engagements through Chat, SMS, Social, Video and Email.

par RumbleTalk

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par Sostanza

(1 avis)
LiveHelp, chat en direct facile et flexible pour votre site web. En un clic, les visiteurs du web peuvent chatter avec un agent de votre service client, obtenir des explications en temps réel sur les produits ou services et avoir une référence de confiance. Solution de chat en direct pour l'engagement client. Répondre à vos clients 24h/24, 7j/7. Solution de chat en direct pour l'engagement client. Répondre à vos clients 24h/24, 7j/7.
A chat history manager for Skype that stores and manages conversations regardless of the Skype client settings. SkyHistory will help you to define Skype contacts whose chat history should be stored. You can quickly and easily find any chat session or any instant message using search and filtering options, common Skype users groups, latest history sessions or Skype in-built calendar. You can also bookmark the important messages. http://skyhistory.scand.com/ A chat history manager for Skype that stores and manages conversations regardless of the Skype client settings.

par Drift

(79 avis)
Drift is the world's first and only conversational marketing platform. Customers use Drift to provide a modern buying experience for potential customers, generate more qualified leads, and dramatically accelerate the sales cycle. Unlike traditional marketing and sales software that relies on forms, cold calls, and countless follow-up emails, Drift connects businesses with website visitors in real-time using bots and artificial intelligence. Get started for free today at drift.com Drift helps your team generate more leads and book meetings faster using messaging.
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par FocalScope

(23 avis)
Web-based live chat and ticketing help desk solution which supports its users to manage large amounts of emails & provide high quality customer service. Trusted by companies such as Radisson, American Express and DHL to reduce response times and bring their customer support to the next level. Option to deploy as an inhouse server installation based on Microsoft SQL. Multi-channel support with SLA, dashboards and reporting. 24/7 global support. Try for free. Help Desk Software with Email, Live Chat, Facebook, WhatsApp, SMS, KB, Phone, SLA, Reporting. Run in Cloud or Inhouse. Trusted by DHL.
Chatwee is a live chat app facilitating real-time interaction between members of online communities via private, public and Messenger-style group conversations. It offers an extensive set of features, advanced customization options, and comes with a Free-forever plan, if it suits you. Effortless installation will get you going in minutes. Add a dynamic, socially-oriented element to your site today! Live chat app facilitating real-time interaction between members of online communities via private, public and group conversations.

par Inteliwise

(15 avis)
Live chat & virtual chat assistant, for self-service & help portals. Live chat & virtual chat assistant, for self-service & help portals.

par Lime Inspirations

(15 avis)
Put Lime Talk live chat on your website and give every customer a chance to get in touch with you and receive a reply in a few seconds. You can reply from your computer or mobile phone. Lime Talk allows you to see in real-time when a visitor comes to your website. You can see the product they are interested in and most importantly, it allows the visitor to ask any question, which you can answer instantly. Lime Talk is fully customizable and you can choose any color or text you want. Easy to use live chat software for your website. Affordable prices, mobile support.

par Provide Support

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Provide Support is a website chat and monitoring solution for online support enabling proactive chat invitation, push pages, call transfer, canned answers, chat session logs, encrypted chats, visitor's geo location, referrer and more. Browser-based and Windows operator client. Fully customizable chat window to fit your website design. No plug-ins or software installation required on customer's side. Easy to setup, easy to use. Fully functional 10-day free trial. Live help chat and website monitoring solution for online customer support.

par Applozic

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Applozic powers real time messaging across any device, any platform & anywhere in the world with easy to integrate mobile native SDK Applozic powers real time messaging across any device, any platform & anywhere in the world with easy to integrate mobile native SDK

par VietnamBiz

(10 avis)
Subiz live chat is a powerful communication channel which provide a live chat widget integrated into website platform. It helps to overcome many drawbacks of hotline and email as supporter can answer directly any requirement of website visitors in real-time. An on-site live chat tool make your passive website become a real store with the impact of human touch in real-time

par DontGo

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DontGo isn't another live chat. DontGo is an artificial intelligence chat software that increases leads! DontGo senses when a website visitor is disengaging & launches a chat window to initiate a conversation. Our AI chat responds to questions 24x7x365, in real-time, & guides visitors to click or call. DontGo feels like a real person but doesn't require any staffing. DontGo programs, optimizes & compiles weekly status reports to continuously improve results. Sign up for a 30-day free trial! DontGo's patented technology reinvents Chat by utilizing AI to solve how companies convert their web visitors into customers.

par Cugic

(8 avis)
CUGIC est un logiciel de discussion en ligne et de helpdesk haut de gamme pour les petites, moyennes et grandes entreprises. Vous pouvez désormais convertir les visiteurs de votre site web en clients satisfaits, presque n'importe où ; via l'application, sur votre site web ou sur les réseaux sociaux. La solution vous permet également de personnaliser entièrement l'expérience de discussion en ligne en fonction de votre marque, de suivre les visiteurs du site, d'envoyer des invitations à des discussions proactives, d'accéder à tous les rapports, de bénéficier des droits d'administrateur et bien plus encore. Commencez dès aujourd'hui GRATUITEMENT ! La plupart des entreprises convertissent leur trafic web en ventes, vous serez également en mesure de convertir vos visiteurs en clients rapidement

par Reamaze

(6 avis)
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:amaze provides crucial support features like chat and automatic customer engagement as well as integrations for your social media, mobile, and email channels. Re:amaze also offers management solutions for team workflows, shared inboxes, FAQ, reporting, and satisfaction surveys. Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.

par WebsiteAlive

(5 avis)
AliveChat started as an experiment born on the campus of University of Texas in Austin, which evolved quickly into a global operation trusted by more than 11,000 web and mobile sites in over 120 countries around the world. Since 2004, our feature-rich, industry-leading, and award-winning Live Chat and Click-To-Call solutions AliveChat and AliveDial are being used to meet and greet website visitors, answer questions, increase leads and close sales. WebsiteAlive is a online communications provider dedicated to creating an innovative and customized live chat experience.

par Crowdstream

(4 avis)
The best way to generate leads and get more customers. Understand what people are doing to build better products and provide the best customer support with rich user profile profiles, contact enrichment and dynamic customer database and CRM connector- connect to your favourite products. Live chat software and messaging. Chat to visitors to capture leads, close sales and create happy customers.

par VISITLEAD

(4 avis)
Visitlead is a completely new and unique On-Site Marketing Tool, which combines all features in a single solution. What possible with Visitlead? To identify promising Visitors instantly - and to start a sales conversation with them! Send fitting offers, latest informations or other things that might be interesting; start a sales conversation (even with real voice & video chat) and convince them of your product. For an online demo please contact us directly! Web based solution for Live Chat and Sales Enablement. Real Time Monitoring, Live Chat, Co-Browsing, Heat Map, Exit Intent, ...

par FuseDesk

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FuseDesk is THE Integrated Help Desk and Messaging Platform Add-On for Keap and Infusionsoft by Keap with deep integration leveraging InfusionsoftID login, full Infusionsoft template support (including Infusionsoft merge field data, custom fields, and automation links), powerful Infusionsoft automation with Campaign Builder and so much more. Come see why Infusionsoft users are upgrading their help desk to FuseDesk today with a full feature, no time limit, no credit card needed, free app! FuseDesk is THE Integrated Help-Desk and Messaging Platform built for Infusionsoft and Keap from the start. Get a Free App Today!

par Parker Software

(3 avis)
WhosOn est la plateforme optimale pour les clients qui attendent plus de leur système de support en ligne. Elle intègre une vaste gamme de fonctionnalités : de la traduction en temps réel à l'analyse profonde du web et des performances, en passant par l'analyse des sentiments prête à l'emploi. De plus, WhosOn propose des options d'hébergement flexibles grâce à une prise en charge des implémentations locales, cloud ou hybrides. Pour comprendre pourquoi WhosOn a su gagner et conserver la confiance des grandes entreprises mondiales depuis plus de quinze ans, profitez de votre version d'essai gratuite dès aujourd'hui. Logiciel de support en ligne intelligent utilisé par les leaders au Royaume-Uni. WhosOn offre une portée d'évolutivité, de sécurité et de personnalisation avancée. Testez la version d'essai dès aujourd'hui.
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par Crowdio

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par Click4Assistance

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par Chataroo

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par Proonto

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par Aumenta Global Services

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par ActivEngage

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Web-based chat solution for car dealerships. Offers shopper response pre-reading, lead form auto-filing, website and chat analytics. Web-based chat solution for car dealerships. Offers shopper response pre-reading, lead form auto-filing, website and chat analytics.

par SmartMax Software

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par LiveSupporti.com

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par RedHelper

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Live chat tool for communicating with site visitors with powerful co-browsing feature. Site owners can understand more about customers browsing site Invite interested visitors to a conversation to help close sales Segment and target those that really need dedicated support Cobrowsing The most accurate understanding of customer needs based on direct observation of their on-site behaviour. The operator can easily highlight important items on the website for the visitor. Live chat tool for communicating with site visitors with powerful co-browsing feature

par Brand Embassy

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Brand Embassy est la plateforme cloud pour service client la mieux notée qui offre plus de 30 canaux de réseaux sociaux intégrés, une messagerie instantanée, un chat en direct, une messagerie électronique et un générateur de chatbot alimenté par l’IA. Brand Embassy est un partenaire de mise en œuvre et de solution pour les canaux populaires tels que la solution WhatsApp Business ou Apple Business Chat. Les clients sont des entreprises de télécommunications, des banques, des entreprises de vente en ligne et des commerces de détail. Brand Embassy est une solution sûre, évolutive et économique. Elle est facile à intégrer. Brand Embassy est une plateforme pour service client numérique omnicanal conçue pour les centres d’appels. Cette solution cloud est évolutive et économique.

par Ongair

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Ongair is an easy to use dashboard that enables businesses to perform great customer care on WhatsApp and soon on WeChat and other popular Instant messaging platforms. Customer service on Instant messaging is 7x faster and more personal allowing brands to close customer queries in realtime where their customers spend the most time... on their phones. With our Zendesk integration you can use Zendesk to manage your team and tickets. Ongair enables businesses to perform great customer care on WhatsApp, WeChat and other popular Instant Messaging platforms.
Live Chat avec gestion des équipes, messages proactifs et intégration du panier. Vue simple du couloir d'activités pour que l'opérateur reconnaisse les visiteurs les plus potentiels et les visiteurs avec des produits dans le panier. Créez des règles personnalisées pour afficher de manière proactive le chat avec un message spécifique à la situation destiné aux personnes appropriées, par exemple celles avec plus de 100 dans leur panier. Ou laissez le ciblage à cette analytique en temps réel afin de cibler les visiteurs qui n'achèteront qu'après une conversation de chat. Live Chat avec gestion des équipes, messages proactifs, intégration du panier. Des analyses en temps réel pour cibler uniquement les visiteurs appropriés.

par NGChat

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E-commerce live chat designed to simplify customer communication providing real-time consultation, instant support, and analytics. E-commerce live chat designed to simplify customer communication providing real-time consultation, instant support, and analytics.

par Turnkey Web Tools

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Provide real-time customer support and visitor communication directly on your site. Provide real-time customer support and visitor communication directly on your site.
Live Chat Software for sales and support that integrates with Gmail and Google Talk Live Chat Software for sales and support that integrates with Gmail and Google Talk
MySQL & PHP based live help customer support solution with visitor statistics, offline messaging. Android/iPhone mobile apps available. MySQL & PHP based live help customer support solution with visitor statistics, offline messaging. Android/iPhone mobile apps available.

par cSupport

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Live chat solution for small businesses and entrepreneurs that works on smartphones, android and ios devices... Live chat solution for small businesses and entrepreneurs that works on smartphones, android and ios devices...

par GoldArmor

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par Intellial Solutions

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Live Chat by CustomerICare is an alternative, free software for online sales and support. It features an intuitive live chat window, automated lead generation capabilities, real time web analytics, allows video and audio chats, and is extremely easy to use. Online sales and e-commerce benefit from it by leveraging business intelligence gathered in real time and put to use as custom, dedicated chat invitations. Live Chat by CustomerICare is a free software allowing online businesses to text, audio and video chat with website visitors.

par Netrox

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Netrox SC is a feature-reach live chat software that allows you for talking to visitors of your website. Live chat system increases sales volumes and helps to improve the quality of customer service. Live chat solution with fully customizable widgets, powerful engagement system and flexible integration engine (CRM, Helpdesk, ...)

par onWebChat

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Pouvoir discuter en temps réel avec les visiteurs du site web, surveiller le trafic sur le site web, offrir un meilleur support client et augmenter les ventes ! onWebChat chat en direct fournit un moyen facile d'intégrer le site web avec ce service de chat en direct innovant. Live Chat service facile à installer et entièrement personnalisable. Il existe un plan gratuit à vie, plus 2 plans à faible coût à partir de 5/mois.

par Ameyo Engage

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Ameyo Engage is a Cloud-based Call Center Software that allows a business to take control of their operations by deploying faster changes to Customer Interaction Initiatives and engaging employees, which results in Better Customer Experience, increased Sales & Collections, and ultimately acquire loyal Customers & create happy Employees. Grow your business by gaining customer loyalty with a world class customer contact center software

par Howazit

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A simple, end-to-end customer communication platform that ensures your brand is delivering on its promise. A simple, end-to-end customer communication platform that ensures your brand is delivering on its promise.

par Brainasoft

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Inforobo is an automated information chatbot platform which provides all in one solution for sales and marketing automation, customer service, live chat, lead generation, website assistance, and knowledge-base with NLP. Inforobo engages customers who visit your website in automated live chat conversations with text to speech and speech recognition enabled bot. Inforobo's artificial intelligence provides the front-line support, provides answers and guides customers in their shopping decisions. An automated information assistant system which provides all in one solution for marketing automation, customer service, live chat etc.

par Pendulab

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A power packed, high availability chat solution for communities, customer support, and audio-video conferencing. A power packed, high availability chat solution for communities, customer support, and audio-video conferencing.

par Zestim

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Zestim is an intelligent live chat software designed for businesses to improve conversions on their website. Zestim combines sales and support in one, powerful package. Zestim helps businesses identify and engage prime prospects in real-time based on their behavior on the website. Zestims core platform goes well beyond live chat to offer audio/video calling, co-browsing, in-app chat, real-time behavior targeting, exit intent detection, among other advanced capabilities. Super-intelligent live chat software to improve website conversions.

par Mediktor

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Mediktor is a live chat software that allows users to connect with healthcare professionals and seek expert consultation Mediktor is a live chat software that allows users to connect with healthcare professionals and seek expert consultation

par Intercom

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Intercom is the complete growth platform for marketing, sales, and support. Our products and platform help businesses grow faster through better customer relationships. The worlds most successful companies, like Atlassian, Shopify, and New Relic use Intercom to drive growth through chat, bots, and personalized customer communications. Intercom is the complete growth platform for marketing, sales, and support.

par ProProfs

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ProProfs Chat is an online live chat software that allows businesses to offer instant support to their customers and engage with their website visitors. Armed with ProProfs Chat your support team can resolve issues faster, provide quick answers to queries about your products & services and assure your customers that they are around anytime they need you. ProProfs Chat will help your support teams reduce tickets,improve customer response time and satisfaction, and ultimately increase sales & ROI. ProProfs Chat is a go-to solution that allows online businesses to engage in open communication with their website visitors.

par Crisp

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Connect your customers to your team. Crisp lets you chat with your customers and makes things simple for busy businesses. We take the suck out of chatting with your website visitors and keeping in touch with them. The chatbox is unlimited. Chat with all your visitors. Put Crisp on all your devices. Reply to chats on the go. The chat continues by email if your visitor goes offline. See what visitors type before they hit send. Need a specific feature? We have plugins for that. Crisp lets you chat with your customers.

par Callway

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Web based solution that provides one place for your entire business to communicate with customers. Web based solution that provides one place for your entire business to communicate with customers.

par LinkedChat

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Live chat with your website visitors from Slack and Telegram. A better way to talk with your customers. No additional software. Unlimited agents. Live chat with your website visitors from Slack and Telegram.

par Mentat Technologies

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ActiveHelper Live Chat is powerful Live Chat system available for Joomla, Wordpress and Drupal as an extension! Engage and talk with your online visitors, monitor traffic and analyze visitors behavior in real-time through your desktop and phone. Live chat system for joomla, wordpress and drupal. Our Live Chat has everything small businesses need to offer instant answers.

par Engage

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Engage helps you sell immediately anywhere online. It enables sales professionals to be available for live omni-channel customer interactions and sales. Engage is as useful to the daily life of a salesperson as telephone or email. Our clients deploy Engage to various digital touch points so their sales team members can instantly interact one-on-one with visitors, prospects and customers. Engage represents a new way to sell across digital channels. It is polite, friendly, and authentic. An online, real-time sales management platform. It enables sales professionals to be available for immediate, web-based sales.

par Comelite IT Solutions

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A universal communication channel combining web, Telegram, and Facebook Messenger with analytics to understand your customer behavior. A universal communication channel combining web, Telegram, and Facebook Messenger with analytics to understand your customer behavior.

par DR MyCommerce

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Office messenger with instant messaging, group discussions, bulletin board, voice/video chat, file transfer, and document management. Office messenger with instant messaging, group discussions, bulletin board, voice/video chat, file transfer, and document management.

par IMsupporting

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IMsupporting provide live chat software and support software solutions to websites across the globe. The IMsupporting platform is a 100% web based solution that requires zero installation or continuous upgrade or security management. Advanced features, Departments and multiple operator accounts enable our customers to support their own users base in an efficient way. IMsupporting provide live chat software and support software solutions to websites across the globe.

par Zvendor Solutions

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Customer service software that combines the accessibility of live chat support, with the indexing capabilities of a knowlegebase. Customer service software that combines the accessibility of live chat support, with the indexing capabilities of a knowlegebase.
SYNCRO is a website chat software that uses your phone's SMS to chat directly with visitors coming to your site. SYNCRO is a website chat software that uses your phone's SMS to chat directly with visitors coming to your site.
Target, engage, chat with your visitors in real time, and provide help to create real relationships with your customers. Target, engage, chat with your visitors in real time, and provide help to create real relationships with your customers.

par eGain Communications

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Offers next-gen capabilities of chat (text, audio, video), true cobrowsing, and click-to-call to generation next, for seamless, real-time, delightful customer experiences. Offers the next-gen of chat (text, audio & video chat), cobrowse, click-to-call for seamless real-time experience.

par Astute Solutions

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Instant web assist and click to voice & video for e-commerce websites. Live chat software proactively engages customers as they make decisions on your site. Intelligent escalation features are triggered by factors such as history and cart contents, allowing you to systematically funnel your highest priority consumers to a live agent. Agents can deliver personalized interactions at critical moments by making cart contents, website browsing status and order history available for agent action. Instant web assist and click to voice & video for e-commerce websites. Live chat software proactively engages customers.

par Ekaltel

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Whatdesk est une plateforme de commerce conversationnel qui aide les petites et moyennes entreprises à atteindre leurs clients via discussion en ligne, SMS, Telegram et Messenger. La plateforme dispose d'un CRM intégré, d'un système de billetterie intégré et peut gérer les paiements via la messagerie. La solution fournit également un moyen facile d'acheter et de gérer les numéros de téléphone, de sorte que vous pouvez configurer vos numéros SMS et commencer à discuter avec vos clients tout de suite. En outre, vous bénéficiez d'un routage intelligent entre les agents et de capacités complètes de reporting. Whatdesk est une plateforme de commerce conversationnel qui aide les entreprises à atteindre leurs clients via Chat, SMS, Telegram et Messenger

par Technoduce

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CroplaChat SDK (software development kit) is marketplace buyer-seller chat for any marketplace websites like e-commerce store or classifieds sites. Allowing buyer and seller to chat each other in marketplace site itself. Let your customer talk directly to the seller. Supporting on both the web and mobile platforms. CroplaChat is buyer-seller chat SDK for any marketplace website. It allows buyer and seller to chat, share files, images, and videos.

par Talkative

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Talkative helps businesses convert online customers by enabling human communication directly through your website.. The Talkative solution allows companies to embed voice, video, chat and cobrowsing into their websites. This allows businesses to boost their revenues whilst also providing a top class customer experience, by helping solve problems, offer solutions and assist users through the website. Helps you to communicate with your customers through your website/app, using voice, video, text and cobrowsing.

par MariusSoft

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Unified business messaging through website chat, SMS, Facebook messenger, etc. Unified business messaging through website chat, SMS, Facebook messenger, etc.

par Snapsolv

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Snapsolv is modern messaging service to engage customers on their preferred channel with ease and consistency. With a completely customizable & responsive live-chat widget for your website and nifty SMS and FB Messenger integrations, you have a comprehensive multi-channel support tool to delight your customers. In addition to rich support features, add the power of AI and supportBOT to your repertoire and deliver exceptional customer experience in real-time or any time from anywhere. Smart multi-channel unified messaging platform to engage customers with Live chat on web, mobile and messaging apps from one place.

par Kore

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Kore is an enterprise software provider of an all-in-one Bots Platform (as-a-service) and cutting-edge smart technology for enterprises to build and deploy out-of-the-box or completely customized chatbots for their customers and workforce. Kore's Enterprise Messaging Platform is a secure, managed communication hub for your organization and your chatbots. Kore is an enterprise software provider of an all-in-one chatbot platform (as-a-service) and secure messaging platform.

par tawk.to

(111 avis)
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics. Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.

par Contact At Once!

(73 avis)
Faster than a phone call, more powerful than an email, able to set appointments and send videos in a single text...yes, were talking about Contact At Once! Our all-in-one messaging platform works across devices, so you can initiate chat and text conversations with consumers and sell more. From the widest software deployment options to the only truly complete conversation management solution, come see why our customers rate us #1 in satisfaction. Contact At Once!, a LivePerson company, provides chat, text and mobile messaging solutions for automotive, multifamily and Real Estate.
PureCloud est la solution de centre de contact cloud tout-en-un de nouvelle génération qui vous aide à gérer et à comprendre les interactions omnicanales dans un parcours client transparent. Donnez à vos employés un outil unique qui gère toutes les communications voix, chat, e-mail, social et plus encore. Une interface intuitive facilite son utilisation. L'innovation rapide vous garantit de pouvoir dépasser les attentes des clients aujourd'hui et demain. PureCloud est simplement puissant et terriblement simple. PureCloud simplifie la relation client. Téléphone, e-mail et chat sont connectés dans un seul outil pour améliorer l'engagement client.
The Genesys PureCloud platform is the next-generation, all-in-one cloud contact centre solution that helps you manage and understand omnichannel interactions in a seamless customer journey. Give your employees a single tool that handles all communications voice, chat, email, text message and more. An intuitive interface makes it easy to use, whether you're an agent, supervisor or IT administrator. Weekly feature releases ensure you'll exceed customer expectations today and tomorrow. PureCloud makes customer relationships simple. We connect phone, email, and chat through one tool for better customer engagement.
PureCloud ist die All-in-one-Cloud-Contact-Center-Lsung der nchsten Generation, mit der du Omnichannel-Interaktionen in einer nahtlosen Customer Journey verwalten und verstehen kannst. Gib deinen Mitarbeitern ein einziges Tool, das alle Kommunikation, Sprache, Chat, E-Mail, Social Media und vieles mehr beinhaltet. PureCloud macht Kundenbeziehungen einfach. Verbindet Telefon, E-Mail und Chat über ein Tool für eine bessere Kundenbindung.

par Tidio

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par AppYogi

(41 avis)
One App for 22+ messaging services WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK,Chat, Tinder and many ,ore Note: One Chat is a wrapper app, combining all the messaging services. Experience will be 100% similar to web extension of those services, which extra features as follows. Features: Schedule message to send them at a planned time. Use Multiple parallel accounts of the same service. Privacy mode. Mac application that allows you to send messages on multiple services, and schedule messages to be sent.

par Rocket.Chat

(35 avis)
Open source, free to deploy Slack alternative for team collaborations and communications. Has documents sharing, voice messages, as well as video and audio conferencing. Modern chat interface with emojis, reactions, link previews, voice, photos, and video. Private groups and off the record messages allow encrypted private conversations. Public channels enables collaboration across departments and with partners. API and bots supported. Available on iOS, Android, Windows, Mac OS, and Linux. Open source, free to deploy Slack alternative team collaborations and communications system. On-premise or hosted. Total privacy.

par LiveChat

(25 avis)
ChatBot provides the best bot platform for designing, building and deploying conversational chat bots to talk to customers and to provide information to users. With support for one-click integration process with Facebook Messenger and a range of other services, you can run powerful and intelligent bots in no time. ChatBot allows using entities, creating conversational scenarios, and it leverages Natural Learning Processing and Machine Learning to develop a human-like experience for customers. ChatBot offers companies a simple way to design, write and deploy interactive conversational chatbots without coding.

par Customerly

(25 avis)
Meilleur logiciel de cycle de vie client : support, automatisation et opinion. La discussion en direct entièrement intégrée à votre plateforme. Appel vidéo intégré avec partage d'écran. Captures d'écran. Meilleur logiciel de cycle de vie client : support, automatisation et opinion.

par Botsplash

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par Coviam Technologies

(19 avis)
Engati is a chatbot platform that allows you to build, manage, integrate, train, analyse and publish your personalized bot in a matter of minutes. It presently supports eight major messaging platforms including messenger, kik, telegram, line, viber, skype, slack and webchat with a focus on customer engagement. Building bots was never that easy. Using Engati you can design your very own chat bots with a workflow and no programming required. Revolutionize the world of business bots and customer service with a proprietary machine learning engine.

par FrontdeskAI

(19 avis)
FrontdeskAI is a booking and information concierge that instantly responds to callers whenever your business misses a call or when your customer leaves a voicemail. You will never miss a customer call and your callers never have to be put on-hold ever again! FrontdeskAI also automatically takes action on booking-related inquiries in your voicemail and notifies your business staff when a customer call requires immediate attention. New appointments or changes to existing one are automatic. 24/7 Back-up Receptionist for Local Businesses

par Formilla.com

(18 avis)
Formilla.com is a leading provider of customer messaging software for sales, marketing, and support. Over 12,000 companies worldwide use our software for lead generation, marketing automation, and to improve customer support using a combination of Live Chat, Email, and In-app messaging tools in one powerful platform. Formilla.com is a leading provider of customer messaging software for sales, marketing, and support.

par Wix Answers