Pourquoi Capterra est gratuit

par ConsignCloud

(7 avis)
Voir site web
La technologie de vente au détail et les meilleures pratiques évoluent constamment. Votre logiciel pour la consignation doit vous tenir à jour. ConsignCloud vous offre tout le nécessaire pour gérer votre magasin de revente ou de consignation : une caisse moderne et flexible pour chaque modèle d'entreprise de revente, des communications pour consignataires automatiques et des rapports qui vous aident à comprendre votre activité et à vous développer. En savoir plus sur ConsignCloud Le logiciel pour la consignation ConsignCloud vous aide à réinventer la manière dont votre atelier de revente gère les stocks, engage les clients et se développe. En savoir plus sur ConsignCloud

par Visual Horizons Software

(403 avis)
Voir profil
Reconnue par plus de 5 000 magasins de revente depuis 1996, ConsignPro est une des solutions les plus utilisées du secteur. Son menu principal innovant fait de ConsignPro l'un des programmes les plus faciles à utiliser. De plus, son équipe de support se tient toujours à votre disposition si vous avez besoin d'aide. ConsignPro gère un point de vente au détail, les inventaires, les consignataires, la gestion client, la vente en ligne et inclut un système de comptabilité commerciale robuste pour divers secteurs du dépôt-vente, notamment les vêtements, les antiquités, les robes de mariée, le mobilier, l'art, les livres et le matériel sportif. Essayez la version d'essai de 30 jours. Plus de 5 000 revendeurs comme vous font confiance à ConsignPro. Payez une seule fois et bénéficiez d'une licence à vie. Un financement gratuit est également disponible.
Gérez votre magasin de dépôt-vente, votre friperie, votre magasin d'articles d'occasion ou d'antiquités depuis n'importe où avec ce logiciel web avancé pour le secteur de la revente. SimpleConsign fournit un point de vente illimité, ainsi que la gestion complète des clients, des consignataires et des stocks. Toutes les mises à jour ainsi que le support technique, la formation et le transfert de données sont entièrement gratuits. L'éditeur propose une solution parfaitement adaptée aux magasins disposant de plusieurs sites et qui inclut l'intégration à QuickBooks, un reporting robuste, un accès en temps réel pour les revendeurs/consignataires et plus encore. Les avis des propriétaires de magasins de dépôt-vente le résument en un mot... simple. Une technologie web simple offre aux magasins d'antiquités, de dépôt-vente et d'articles d'occasion la liberté et les ressources dont ils ont besoin pour prospérer sur le marché d'aujourd'hui.
Spécialement conçu pour les magasins de dépôt-vente, les magasins d'occasion et les friperies, Liberty Consignment est l'un des programmes logiciels les plus flexibles et les plus faciles à utiliser du secteur. Peu de produits sur le marché offrent des fonctionnalités, options et capacités similaires à celles de Liberty. Liberty Consignment répond à tous vos besoins et fournit des fonctionnalités qui vous permettent d'économiser de l'argent. De plus, Liberty vous aide à réduire le temps que vous consacrez à la gestion des comptes. Utilisé par plus de 7 000 magasins dans le monde. Une solution complète avec panier d'achats, catalogue et système de paiement.
Ricochet expands and simplifies your retail or consignment shop with powerful and elegant Point of Sale systems. Together with POS, inventory, customer and user accounts, rapid reporting, and dozens of other features, Ricochet's ecosystem lets your store enter inventory more quickly and sell more product. Ricochet is built for a wide variety of retail and consignment stores. Every account gets free training, unlimited support, registers, SKUs, data and more to support growth with a simple price. Powerful retail and consignment solution with integrated POS, inventory management, customer and user accounts, reporting, and more.
Voir profil
* Serving Consignment Shops for over 20 years. * Desktop or Cloud-based * Easy to install * Very User Friendly * Time-saving and money-making features * Streamlines your shop operations * Reduces employees needed * Complete Hardware and Software Packages. * Complete POS and Inventory Management + Customer, Consignor, Vendor and Store Accounts + Automatic QuickBooks Updates + Layaway Sales + Integrated Ecommerce Web Store + Buy Outright / Buy Existing Consigned A feature rich consignment shop software program to help you manage your Consignment Shop Business

par Advanced Retail Management Systems

(19 avis)
Voir profil
La suite d'application se compose d'une caisse, d'opérations en magasin, de merchandising, de solutions de paiement, de fonctions de planification et de business intelligence.
Consignment/Resale shop software featuring automated POS, inventory control, customer tracking, integrated c/c processing, barcode label/tag printing, printable reports, and marketing features. Free working demo. Software specifically designed for shops selling on consignment. POS, inventory, commission, barcoding, reporting and more.
Consignment inventory tool that enables distribution of sales revenue through less commissions, rent, credit fees, and sales taxes. Consignment inventory tool that enables distribution of sales revenue through less commissions, rent, credit fees, and sales taxes.

par Art and Antique Information Network

(4 avis)
Voir profil
Inventory Management and Point of Sale Software for Antique, Art and Collectible Dealers. Inventory Management and Point of Sale Software for Antique, Art and Collectible Dealers.

par Consignor Connect

(3 avis)
Voir profil
The only consignment software built with Square. Our inventory tracker and online consignor portal allows you and your consignors to easily track consignment sales. Square handles the POS functions, payment processing etc., and Rose pulls that data down to ensure your consignors get paid accurately and quickly. With other consignment software, the point of sale is an afterthought. Why skimp on your POS? Industry leading services with Square paired with consignment. Don't settle. Rose is the only consignment software that integrates with Square. Rose + Square = Changing the Shape of Consignment.

par Secret Weapon Labs

(2 avis)
Voir profil
The only cross platform software based on consignment - perfect for resale shops, retail stores, auction drop off businesses, art galleries, and more. Print check payments to consignors, manage inventory, research your price history & trends, perform reports, beautiful and fully customizable price tag printing, point of sale functionality, barcoding, and more. Cross-platform software designed to print check payments to consignors, manage inventory, research your price history and trends.

par Brave New Software

(2 avis)
Voir profil
GoAntiquing POS is a complete Antique Mall and Consignment Shop management tool. No limits on dealers (also called vendors or consignors), resellers, customers. Items sold are entered by hand (or scanned) into a sales grid with the dealer id#, optional item id#, description, price, quantity, discount (if applicable). End of month (or other time frame) process separates sales by dealer, deducts rents, commissions, fees, etc. Lots of reports! GoAntiquing POS offers ease of use, speed of taking a sale, accuracy, paperwork reduction, accuracy of reporting.

par Data Age Business Systems

(2 avis)
Voir profil
CrossPostIt is a powerful software solution that sells your products across multiple marketplaces and provides real-time inventory synchronization, order fulfillment, and reporting all wrapped up in a simple easy to use service. Unlock the full potential of each marketplace. Create product listings, manage inventory, fulfill orders, pay consignors and do it all from CrossPostIt. Cross-channel inventory listing & management software for consignment & retail shops selling on eBay, Amazon, etc.
Voir profil
Provides full automation for your seasonal consignment sale. It integrates seamlessly with your existing website. Provides full automation for your seasonal consignment sale. It integrates seamlessly with your existing website.

par GeniusPeddler

(1 avis)
Voir profil
GeniusPeddler is a service that aims to provide store owners a simple and efficient way to track sales on consigned items in your brick and mortar store. Our web application will act as the store clerks sale interface, while also providing the consignors the ability to track the status of their consigned items in your store. This will allow you, the store owner, to spend more time concentrating on your business and not tracking consigned sales and allocating monies to your consignors. Web based POS and tracking solution for consignment shops. Features include sales records and consignor login to track sales.

par Quail

(1 avis)
Voir profil
Store management tool that provides consignment and point-of-sale through automated sales summaries. Store management tool that provides consignment and point-of-sale through automated sales summaries.

par Retail Plus Point of Sale

(0 avis)
Voir profil
On-premise retail POS system that helps manage inventory, customers, purchasing, invoicing, loyalty and more. On-premise retail POS system that helps manage inventory, customers, purchasing, invoicing, loyalty and more.

par My Consignment Manager

(0 avis)
Voir profil
Prend soin des détails qui prennent du temps et empêchent de se concentrer sur la croissance des ventes. Prend soin des détails qui prennent du temps et empêchent de se concentrer sur la croissance des ventes.

par Best Consignment Shop Software

(0 avis)
Voir profil
One payment. No sales tax except TX. No annual/monthly fees. Work from home, QuickBooks integration, training, shipping, data backup, thermal labels, updates, advertising, eBook "How to Start a Consignment Business" - all free! Consignors add inventory online and view account information. Lock employees out of any part of the program. Prevent them from voiding sales/discounting at POS. You own your copy for lifetime use. The best value for consignment, resale, auction, thrift, markets, malls One payment. No annual or monthly fees. Free: work from home, Quickbooks integration, training, shipping, live demo, no tax (except TX)

par FrontFlip

(0 avis)
Voir profil
Consignment software now is outdated, slow and hasn't kept up with e-commerce trends. So we created Frontflip, modern consignment software that allows business to decrease cost with tools that saves them time, and increase revenue by making it easier to connect to more sales channels. A full suite of tools to manage your business now and beyond. Meet Frontflip, the modern consignment software that makes it easier to manage and grow your business.