Logiciels de suivi des problèmes (Issue Tracking Software)

Logiciels de suivi des problèmes, France : utilisez Capterra.fr pour trouver les meilleurs outils pour votre entreprise.

Pourquoi Capterra est gratuit

À propos des options de classement

Logiciels filtrés :

137 produits trouvés

Note du produit

Déploiement

Fonctionnalités

Freshservice

Freshservice

par Freshworks

(311 avis)

Freshservice est un centre de service ITIL en ligne, qui offre de nouvelles fonctionnalités. L'outil offre une expérience utilisateur agréable, ainsi que des fonctionnalités puissantes de cas d'assistance et de gestion des ressources, telles que la découverte automatique de nouvelles ressources, une gestion puissante de la configuration et une analyse d'impact améliorée. Les puissantes fonctionnalités de gestion d'incidents, notamment les fonctionnalités clés comme l'automatisation des flux de travail, facilitent le suivi des problèmes. En savoir plus sur Freshservice

TeamSupport

TeamSupport

par TeamSupport

(606 avis)

TeamSupport is the only help desk software built for business to business. Simple pricing tiers include all the features you need in B2B: a robust customer database, omnichannel support, task management, SLA management, reporting & metrics, fully customizable, and more. It's not just a ticket system - it's a complete help desk suite that simplifies communication to provide exceptional customer service. TeamSupport scales with you and helps get the focus back on your customers where it belongs. En savoir plus sur TeamSupport

Rollbar

Rollbar

par Rollbar

(76 avis)

Error tracking and monitoring for 70,000+ web and mobile application developers at companies like Mixpanel, Heroku, Twilio, ESPN, Adobe and more. Support for 20+ languages. With a few lines of code you will quickly see, errors, stack traces, trends and affected users. Reduce the noise. Errors get queued, de-duped, grouped. Alerts, daily summaries or chat & issue tracker integrations. Drill down to the root cause with local variables in stack traces and source map support etc. En savoir plus sur Rollbar

Zoho Projects

Zoho Projects

par Zoho Projects

(137 avis)

Zoho Projects est le logiciel de gestion de projet de Zoho, une marque qui permet à 15 millions d'utilisateurs de travailler en ligne. Des grandes et petites entreprises issues de tous les secteurs d'activité utilisent l'application pour fournir un excellent travail à temps. Planifiez vos projets, assignez des tâches, communiquez efficacement, ne manquez jamais une mise à jour importante et consultez des rapports détaillés sur vos progressions. Vous pouvez ajouter un nombre illimité d'utilisateurs à tous les plans sans frais supplémentaires. En savoir plus sur Zoho Projects

Tracker

Tracker

par PhaseWare

(64 avis)

PhaseWare Tracker offers a comprehensive, configurable, help desk solution designed to streamline common workflow processes, while providing added visibility through the self-service portal. By focusing on core ticketing functionally, Tracker provides a highly effective help desk solution without adding the complexity and overhead of asset management. The result is a nimble, cost-effective solution for help desk operations. En savoir plus sur Tracker

QuestDesk Solutions

QuestDesk Solutions

par QuestDesk Solutions

(8 avis)

Close tickets faster through configurable ticket assignment and escalation rules that alert you to blockages and proactively escalate issues when necessary. Improve consistency and control with workflow automation that guides your Service Desk technicians through your preferred processes, automating emails and other backend actions. En savoir plus sur QuestDesk Solutions

Backlog

Backlog

par Nulab

(11 avis)

Backlog is a project management and collaboration tool for teams that want higher productivity, greater visibility, and simple project tracking. Development teams can work together with Design, Marketing, IT, and more to release high-quality projects, faster. Core features include Projects, Gantt Charts, Burndown Charts, Issues, Subtasking, Watchlist, Comment threads, Version control, File sharing, Wikis, and Bug Tracking. Update your projects on the go with iOS and Android apps. En savoir plus sur Backlog

Instabug

Instabug

par Instabug

(56 avis)

Instabug fournit des commentaires dans l'application et un reporting des bogues sur les applications mobiles, recherchant un suivi des problèmes. Après avoir intégré le SDK, il vous permet de disposer d'une communication bidirectionnelle continue avec les utilisateurs ou les testeurs, tout en fournissant des rapports d'environnement détaillés pour les développeurs. Le processus d'intégration prend moins d'une minute et les résultats sont exceptionnels ! Les meilleures applications dans le monde s'appuient sur Instabug. Ils fournissent un support exceptionnel 24h/24, 7j/7 et ils reçoivent continuellement des notes élevées comme outil de reporting de bogues et de suivi. En savoir plus sur Instabug

Jira Service Desk

Jira Service Desk

par Atlassian

(155 avis)

Remodelez ce que cela signifie pour votre entreprise sur https://www.atlassian.com/service-desk En savoir plus sur Jira Service Desk

SysAid

SysAid

par SysAid Technologies

(87 avis)

Les clients adorent la solution de suivi des problèmes SysAid car elle est non seulement efficace et d'une grande valeur, mais également l'une des meilleures solutions de centre d'assistance sur le marché. Le système de cas d'assistance de SysAid vous aide à mieux gérer vos processus d'assistance, du premier contact à la résolution. Les fonctionnalités de gestion des incidents de SysAid vous aident à consigner, traiter, gérer et signaler tous les problèmes. SysAid inclut tout ce dont vous avez besoin pour la gestion des cas d'assistance, le suivi des problèmes et bien plus encore. En savoir plus sur SysAid

JIRA

JIRA

par Atlassian

(2796 avis)

JIRA est l'outil de suivi de problèmes pour les équipes qui planifient et développent d'excellents produits. Des milliers d'équipes choisissent JIRA pour détecter les problèmes et mettre en place des solutions, assigner le travail et suivre l'activité de l'équipe. À votre bureau ou en déplacement, avec la nouvelle interface mobile, JIRA aide votre équipe à accomplir le travail. En savoir plus sur JIRA

MSP Manager

MSP Manager

par SolarWinds MSP

(4 avis)

MSP Manager est un service d'assistance et de facturation PSA (Professional Services Automation) conçu exclusivement pour les fournisseurs de services informatiques. C'est une solution robuste, mais intuitive qui les aide à fournir une excellente assistance client. L'application MSP Manager Mobile assiste les techniciens avec toutes les informations dont ils ont besoin pour résoudre les tickets, partout et à tout moment. MSP Manager est une solution autonome puissante qui s'intègre à la fois aux produits RMM de SolarWnds MSP pour une seule expérience de vitrage. En savoir plus sur MSP Manager

Alcea IssueTrack

Alcea IssueTrack

par Alcea Tracking Solutions

(4 avis)

FIT encourage un processus collaboratif qui permet d'assurer la visibilité, la hiérarchisation et la gérabilité des problèmes. Le logiciel maximise la productivité en garantissant la continuité des communications et en incitant les équipes à se concentrer sur les problèmes les plus critiques. FIT fournit un flux de travail optimal en fixant clairement les responsabilités et en maintenant la conscience des responsabilités individuelles les plus importantes. En savoir plus sur Alcea IssueTrack

Naverisk RMM & PSA

Naverisk RMM & PSA

par Naverisk

(21 avis)

Conçu spécifiquement pour les prestataires d'infogérance (MSP) et les professionnels de l'informatique, Naverisk est équipé d'un service d'assistance et d'une billetterie intégrés pour le suivi des problèmes. De plus, il est possible de créer des tickets manuellement ou automatiquement et de définir des paramètres d'accord et de facturation par défaut. Plusieurs techniciens peuvent suivre les temps et l'information concernant un ticket unique. Contrairement à d'autres fournisseurs PSA (automatisation des services professionnels) sur le marché, les composants de billetterie web de Naverisk sont construits à partir de la base du produit. En savoir plus sur Naverisk RMM & PSA

i-Sight

i-Sight

par i-Sight

(4 avis)

Utilisez le logiciel de gestion de cas i-Sight pour le suivi des problèmes afin de vous assurer que chaque incident est enregistré, examiné et résolu et que rien n'échappe à travers les failles. Votre tableau de bord personnalisé est configuré pour vous montrer rapidement les informations dont vous avez besoin et l'outil de reporting robuste d'i-Sight vous permet de signaler les problèmes par emplacement, type, heure ou toute autre variable afin de repérer les tendances, les risques et les opportunités de formation. En savoir plus sur i-Sight

AuditFindings.com

AuditFindings.com

par AuditFindings.com

(3 avis)

AuditFindings is a robust issue management system designed for audit and compliance departments. Save time trying to update spreadsheets with current status of issues. With AuditFindings.com, you can assign items to end users and be notified with updates are made to issues. With robust reporting and filtering, you have a single system to manage audit issues. En savoir plus sur AuditFindings.com

OTRS

OTRS

par OTRS

(40 avis)

OTRS is a fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many issue resolution features. ITSM, Customer Service and Corporate Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that issues are responded to quickly and the best possible service is delivered in a cost-effective way. Request a demo today. En savoir plus sur OTRS

Wrike

Wrike

par Wrike

(991 avis)

Wrike facilite la gestion de plusieurs projets et d'équipes transversales, réparties ou en croissance. Cette solution de bout en bout amène vos projets de l'étape de la demande initiale jusqu'au suivi de l'avancement du travail et des résultats de reporting. Gérez les projets d'entreprise depuis la création et la délégation des tâches, jusqu'à la visualisation des plans et l'organisation des flux de travail, etc. Parfait pour les équipes marketing, création, opérations, informatique, projet et produit de plus de 20 personnes. En savoir plus sur Wrike

Alloy Navigator

Alloy Navigator

par Alloy Software

(14 avis)

Les logiciels de suivi des incidents sont notoirement réactifs, ce qui entraine un flux infini de problèmes récurrents et qui peuvent être difficiles à prévenir et à contrôler. Navigator vous permet de documenter et de partager facilement avec les clients et les techniciens des solutions communes via une base de connaissances intuitive. Il vous fournit également des tableaux de bord intelligents qui permettent d'identifier les tendances et les causes profondes des problèmes, ce qui tend à faire baisser le nombre d'incidents. En savoir plus sur Alloy Navigator

ReQtest

ReQtest

par ReQtest

(3 avis)

ReQtest est un outil perfectionné de suivi des problèmes qui vous permet de capturer, de suivre et de gérer les problèmes. Vous avez la possibilité de prévisualiser les problèmes sans aucun clic nécessaire. L'outil possède de puissants filtres intégrés qui permettent de trouver rapidement des rapports de problèmes spécifiques. Grâce à ReQtest, la gestion de vos problèmes n'a jamais été aussi simple. En savoir plus sur ReQtest

Samanage

Samanage

par Samanage

(437 avis)

Samanage est le centre de service informatique le plus évalué et le mieux coté. Ce centre de services simplifie les tâches complexes et automatise les tâches basiques, tout en fournissant un grand nombre de mesures, de rapports et de configurations, le tout sans effort. Samanage vous permet de suivre facilement le framework ITIL, afin que vous puissiez résoudre les cas d'assistance plus rapidement, améliorer les SLA et perdre moins de temps à répéter la même tâche. Gagnez un temps précieux et faites en sorte d'offrir des services plus rapides et intelligents, afin de ne plus gâcher votre temps. En savoir plus sur Samanage

ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus

par ManageEngine

(95 avis)

ManageEngine ServiceDesk Plus est un logiciel de gestion de service d'assistance et de gestion des ressources. Il offre un package intégré proposant la gestion des incidents (dossiers d'incidents), le suivi des ressources, les achats, la gestion des contrats, un portail self-service et une base de connaissances à un prix démocratique. ServiceDesk Plus contient tout ce dont vous avez besoin pour un service d'assistance informatisé complet et une équipe d'assistance productive. ManageEngine ServiceDesk Plus peut être installé sur vos machines ou accessible à la demande. En savoir plus sur ServiceDesk Plus

Vision Helpdesk

Vision Helpdesk

par Vision Helpdesk

(27 avis)

Vision Helpdesk propose des outils de service client : 1) Logiciel d'assistance téléphonique (assistance téléphonique multicanal) 2) Assistance téléphonique satellite (assistance téléphonique multiclient) 3) Centre de service (assistance téléphonique ITIL/ITSM) Le support client tout-en-un par assistance téléphonique Vision Helpdesk vous permet de centraliser la egstion de différents canaux tels que les e-mails, les formulaires web, Twitter, Facebook et les appels. Vision Helpdesk est déjà utilisé par plus de 8 000 entreprises du monde entier. En savoir plus sur Vision Helpdesk

Freshdesk

Freshdesk

par Freshworks

(644 avis)

Freshdesk est un système de suivi des problèmes moderne, conçu pour répondre à tous vos besoins en matière de suivi et de gestion de problèmes. Freshdesk fonctionne sur les canaux traditionnels, tels que les e-mails, le téléphone et le chat, ainsi que les médias sociaux. Il peut également être ajouté à votre application mobile pour recueillir les problèmes qui surviennent lors de vos déplacements. Freshdesk stimule la productivité des agents grâce à un grand nombre d'automatisations, de mécaniques de jeu internes et bien plus encore. La suite de rapports est complète et permet aux gestionnaires d'obtenir un aperçu rapide des plus gros goulots d'étranglement du helpdesk. En savoir plus sur Freshdesk

SpiraTest

SpiraTest

par Inflectra

(91 avis)

SpiraTest est une solution intégrée de gestion des besoins et de la qualité qui gère les besoins, les cas type, les rejets, les défauts et les problèmes de votre projet dans un seul environnement, avec une traçabilité complète tout au long du projet. Après avoir défini les besoins de votre projet, vous générez les cas type et les étapes du test qui valideront la fonctionnalité. Les utilisateurs peuvent exécuter les tests et enregistrer les défauts et les problèmes au fur et à mesure. SpiraTest est entièrement basé sur le web. Version d'essai gratuite de 30 jours. En savoir plus sur SpiraTest

Issuetrak

Issuetrak

par Issuetrak

(147 avis)

At Issuetrak, we implement all kinds of help desk & support systems for all kinds of industries & departments. We help businesses like yours track tickets, issues, & requests from submission to resolution. Easy implementation & web, mobile, & email submission. With automated ticket assignment & escalation, custom forms & user-defined fields, at-a-glance dashboard metrics & detailed reporting, Issuetrak gives your team the tools they need to make sure no ticket or issue falls through the cracks. En savoir plus sur Issuetrak

Agiloft

Agiloft

par Agiloft

(24 avis)

Agiloft CRM provides the fastest time to value because it slashes the time to configure the solution to your requirements. We can customize it for you live during the demo - so you get a trial system that you can actually use and a fast, affordable deployment. Agiloft addresses even the most sophisticated requirements in record time and provides integrated modules for reseller management, contract management and customer support. Start today with a free custom demo. En savoir plus sur Agiloft

SupaDESK

SupaDESK

par SupaTools

(10 avis)

SupaDESK is a fully integrated ITSM solution based on ITIL principles. It offers full Service Desk functionality including Incident, Request, Problem, Service and SLA Management. There is built-in Active Directory integration, Service Catalog and Self-Service interface. A mobile app is also available for remote ticket management. Can be integrated with SupaCMDB module to provide full asset management solution. En savoir plus sur SupaDESK

ManageMart

ManageMart

par ManageMart

(1 avis)

5 reasons why smart business owners choose ManageMart. Enhanced employee management delegating tasks, tracking time, adding individual responsibilities, managing service completion. Practical routing software for moving at the light of the speed. Managing any events/tasks, powerful scheduling software & smart calendar. Pro account management (invoices & estimates) creating/removing/editing/sending. Equipment & Maintenance management. 30 days Free trial. En savoir plus sur ManageMart

Vizor HelpDesk & IT Assets

Vizor HelpDesk & IT Assets

par Vector

(0 avis)

Vizor is a comprehensive helpdesk issue tracking system for delivering full IT end-user and customer support. Features include powerful email integration, SLA support, knowledgebase, team-working, automatic ticket assignment and a self-service portal. Vizor ServiceDesk is ready to use out-of-the-box or can easily be customized to meet your exact requirements. Available on-premise or in the cloud. Click here to test drive now. En savoir plus sur Vizor HelpDesk & IT Assets

Giva

Giva

par Giva

(22 avis)

Intuitive and easy-to-use. Deploy in just days, train in 1 hour. Robust, fast & painless reporting for higher quality decision making. Highly customizable without programming or consultants. En savoir plus sur Giva

Investigation & Cases Software

Investigation & Cases Software

par Resolver

(6 avis)

Parmi les plus grandes organisations au monde, plus de 1 000 ont choisi le logiciel de gestion des cas et des enquêtes de Resolver. Le logiciel de Resolver est une solution complète, de bout en bout, destinée à la gestion des incidents : du reporting aux enquêtes, en passant par les interventions. Gérez les données relatives aux incidents, sans oublier d'analyser et de communiquer intelligemment les données associées aux enquêtes et aux différents cas. Consolidez les informations relatives aux incidents dans des dossiers sécurisés. Analysez les liens permettant de connecter les données disparates. Les règles régissant les flux de travail veillent à ce que l'équipe reste toujours informée. En savoir plus sur Investigation & Cases Software

Dude Solutions Help Desk

Dude Solutions Help Desk

par Dude Solutions

(0 avis)

Dude Solutions Technology solution can help optimize the management of IT resources throughout your organization. Our next generation technology suite is designed to help you streamline support requests, automate asset discovery, audit and improve utilization of software licenses, and control access across your network. En savoir plus sur Dude Solutions Help Desk

AlarmsOne

AlarmsOne

par ManageEngine

(0 avis)

Si vous représentez une PME ou une grande entreprise, vous utiliserez probablement un certain nombre d'applications internes ou SaaS pour gérer les activités de votre organisation au quotidien. Ces applications offrent des fonctions de surveillance informatique, de gestion des journaux, de gestion de projets, de collaboration entre équipes ainsi que des outils d'assistance. AlarmsOne s'intègre facilement à toutes ces applications pour centraliser la gestion des alertes sur une seule console. Application SaaS, AlarmsOne est accessible à tout moment, où que vous soyez. En savoir plus sur AlarmsOne

SpeedBase Professional

SpeedBase Professional

par InfoLine Software

(8 avis)

SpeedBase is a relational database software to quickly save, manage and search any type of business information. You may run it both online or offline on your local network, VPN or via your existing SQL server. It is perfectly suitable to save sensitive data within the safety of your pc or closed network without any need of internet or shared servers. You may build a crm, project manager, medical records db or anything else in minutes without technical skills or coding. En savoir plus sur SpeedBase Professional

VisionFlow

VisionFlow

par Visionera

(9 avis)

Keep all your projects safely in one place with VisionFlow. All data, documents, activities and people will be securely organized online and can be accessed by team members from anywhere at any time. VisionFlow makes sure everyone knows where everything is and nothing gets lost. Get uninterrupted work flows with no delays, finished projects in time at reduced costs and satisfied customers. En savoir plus sur VisionFlow

Salesforce

Salesforce

par Salesforce Service Cloud

(324 avis)

With help desk solutions, you can streamline your support operations to provide 24x7 global support that is cost effective

SutiDesk

SutiDesk

par SutiSoft

(3 avis)

Powerful Online Help Desk Software that helps customer support agents to effectively manage service requests.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1323 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1323 avis)

Zendesk permet aux entreprises de fournir une assistance, de dimensionner le libre-service et de se différencier avec un engagement proactif.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1323 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1323 avis)

Zendesk enables companies to deliver support, scale with self-service, and differentiate with proactive engagement.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1323 avis)

Zendesk enables companies to deliver support, scale with self-service, and differentiate with proactive engagement.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1323 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1323 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1323 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1323 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Problem Solver

Problem Solver

par Omnex Systems

(0 avis)

Conçu pour être un référentiel unique de tous les problèmes internes et clients émis par l'organisation.

Kayako

Kayako

par Kayako

(123 avis)

Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.

Plain Ticket

Plain Ticket

par Turbine Interactive

(0 avis)

Système de suivi des problèmes, convivial et simple, tout en étant flexible et puissant. Il peut être utilisé dans tout domaine d'activité.

MantisBT

MantisBT

par MantisBT

(46 avis)

Rédigé en PHP, ce logiciel de suivi des problèmes gratuit est écrit sous le protocole GNU.

PagerDuty

PagerDuty

par PagerDuty

(36 avis)

Logiciel Cloud connectant les personnes, les systèmes et les données dans une vue unique, pour la visibilité et des informations exploitables à travers l'exploitation.

HappyFox

HappyFox

par HappyFox

(58 avis)

Un logiciel de tickets d'assistance technique vous aide à éliminer les engorgements et à gérer facilement vos requêtes de support client à partir de plusieurs canaux.

Planio

Planio

par Planio

(19 avis)

Planio simplifie la gestion des projets logiciels grâce au bug tracking et au suivi des problèmes, aux cartes agiles et à l'intégration étroite avec GIT/SVN

Axosoft

Axosoft

par Axosoft

(26 avis)

Logiciel de planification de projets, de collaboration, de gestion des bogues Agile et de suivi des incidents pour les équipes de développement.

Sifter

Sifter

par Sifter

(17 avis)

Simple hosted bug and issue tracker designed to work great for both technical and non-technical team members.

Usersnap

Usersnap

par Usersnap

(5 avis)

Signaler les bogues dans votre navigateur. Voir l'image plus grande.

BigPanda

BigPanda

par BigPanda

(0 avis)

Aider les services informatiques à gérer l'échelle et la complexité croissantes de leur infrastructure informatique.

Hansoft

Hansoft

par Hansoft

(11 avis)

Hansoft fournit des solutions pour la collaboration et la gestion d'équipe dans le développement Agile de produits et services

DoneDone

DoneDone

par DoneDone

(3 avis)

Le logiciel de gestion de tâches et de suivi des problèmes le plus simple et accessible pour les équipes comprenant entre 2 et 200 personnes. Suivez les tâches au sein de votre entreprise ou pour vos clients.

NABD

NABD

par NABD

(37 avis)

VictorOps

VictorOps

par VictorOps

(22 avis)

Solution de suivi des problèmes qui alerte le personnel de garde et lui permet de travailler immédiatement sur le problème, même à partir d'un appareil mobile.

Yodiz

Yodiz

par VizTrend

(6 avis)

Outil Scrum Agile, outil de suivi de problème et de bogues, Gestion de projet Agile, Kanban Agile Board, Issue Tracker

Exalate

Exalate

par idalko

(0 avis)

Solution de synchronisation flexible pour prendre en charge les flux de travail complexes, synchroniser les suivis de problèmes et gérer rapidement les erreurs.

uBugtrack

uBugtrack

par uBugtrack

(15 avis)

Application de collaboration en temps réel légère, intelligente et élégante pour la gestion des tâches, problèmes, crashs, versions.

Wix

Wix

par Wix

(761 avis)

Wix Answers is the professional platform you can use to create your own help desk and support your customers. Its free.

Gemini

Gemini

par CounterSoft

(7 avis)

Sur place et billetterie à la demande du centre d'assistance d'entreprise et logiciel de suivi des problèmes. Intégration AD/ADFS et développé pour Azure.

Octopus

Octopus

par Octopus-ITSM.com

(1 avis)

Helpdesk / IT Service Management software. Document and resolve daily incidents and requests in the most efficient way possible.

Jixee

Jixee

par Jixee

(0 avis)

Real-time platform that provides developers with Scrum & Kanban boards, task and issue tracking, reporting, and collaboration tools.

Spiceworks IT Help Desk

Spiceworks IT Help Desk

par Spiceworks

(260 avis)

Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.

BOSS Solutions

BOSS Solutions

par BOSS Solutions

(56 avis)

Software is available for On Premise and SaaS and solutions provides capabilities that address requirements for Help Desk/Service Desk,

CustomAnswers

CustomAnswers

par CustomAnswers Software

(11 avis)

Powerful, flexible and affordable CRM platform suitable to specific business processes.

ActionTracker

ActionTracker

par SurveySquare.com

(8 avis)

Manage your issues with our Fully integrated ActionTracker.

AlertOps

AlertOps

par AlertOps

(7 avis)

An IT and DevOps incident management solution for automating escalations, on-call scheduling, and integrations.

IncidentMonitor

IncidentMonitor

par Monitor 24-7

(5 avis)

Enterprise ITIL Service Desk solution at a low cost SMB price. Advanced and Feature rich. FREE ITIL process templates available

Orchard Collaboration

Orchard Collaboration

par Sirwa Software.eu

(4 avis)

Open source ticketing system, project management and collaboration framework build on top of the Orchard CMS.

Trac

Trac

par Edgewall Software

(3 avis)

Project management and issue tracking solutions for web-based IT projects.

SprintGround

SprintGround

par Alphest

(2 avis)

Le nouvel outil intelligent Agile/SCRUM pour le suivi du temps, la gestion des tâches, la planification, l'analyse, le suivi des problèmes, le bug tracking et plus encore.

PageProofer

PageProofer

par DGrigg Development

(1 avis)

Feedback collection and bug tracking tool that allows clients to submit feedback on their website while it's being developed.

TrackStudio

TrackStudio

par TrackStudio

(0 avis)

Hierarchical issue tracking and bug tracking system, created specifically for software development companies.

AdminiTrack

AdminiTrack

par AdminiTrack

(0 avis)

Application en ligne de suivi des problèmes et des défauts pour les équipes de développement logiciel - helpdesk, logiciel de support pour le développement d'applications.

PointInsight

PointInsight

par LinkEdge Technologies

(0 avis)

Collaborative, email-based issue management system that is easily customized for small and large organizations.

NetResults Tracker

NetResults Tracker

par NetResults

(0 avis)

Web-based collaboration tool to help companies track business issues and automatically manage them through to resolution.

Bugzero

Bugzero

par WEBsina

(0 avis)

Web based bug tracking, & change management system, used to track software bugs, hardware defects, test cases, etc.

ExtraView

ExtraView

par ExtraView

(0 avis)

Quickly customize a tracking solution that conforms to unique process and workflow rules.

Comindwork

Comindwork

par NewtonIdeas

(0 avis)

Web-based project management and team collaboration tool; tasks and tickets management, bug tracking, planning and monitoring.

MasterTrack

MasterTrack

par MasterSuiteApps.com

(0 avis)

Web-based issue tracking system that allows technical and customer support teams to manage customer questions and requests.

Dakota Scout

Dakota Scout

par Dakota Software

(0 avis)

Enables EHS professionals to proactively uncover issues, thereby improving safety and regulatory compliance.

Trouble Ticket Express

Trouble Ticket Express

par Rush Project

(0 avis)

Software with correspondence tracking, email alerts, customizable ticket browser layout, and ticket monitoring.

Spirent InTouch

Spirent InTouch

par Spirent Communications

(0 avis)

A software solution desined to manage customer and network issues. Supports multiple trouble ticket types and provides reporting.

StakeTracker

StakeTracker

par SustaiNet Software

(0 avis)

StakeTracker helps organizations efficiently manage interactions and communications with stakeholders, communities and the public.

Tisym

Tisym

par Bohis

(0 avis)

Helpdesk system, issue tracking system, trouble tickets and customers requirements management system

Bugwolf

Bugwolf

par Bugwolf

(0 avis)

Accelerate test cycles and bullet-proof software releases by converting software testing and UAT into competitive bug hunt challenges

Freedcamp Issue Tracker

Freedcamp Issue Tracker

par Freedcamp

(0 avis)

A solid way for your business to manage issues. We offer the most feature rich and affordable way.

Kuoll

Kuoll

par Kuoll

(0 avis)

Estimate losses from e-commerce errors and retain revenue and control changes.

EasyQA

EasyQA

par ThinkMobiles

(0 avis)

Test Management Tool to share test builds, write and execute test cases, track bugs and catch crashes.

RESOLVE

RESOLVE

par MartianCraft

(0 avis)

Issue tracking and management tool that offers alerts/notifications, milestone creation, prioritization, and more.

Gitlo

Gitlo

par Oursky

(0 avis)

Solution to help project management teams streamline their issue tracking process.

CaseCamp.com

CaseCamp.com

par Auction Software

(149 avis)

Project Management Software CaseCamp.com, keeps people on the same page working toward a common goal: finishing a project together.

Sentry

Sentry

par Functional Software

(28 avis)

Provides open-source error tracking to monitor and respond to bugs and crashes anywhere in your application in real time.

Lighthouse

Lighthouse

par ENTP

(1 avis)

Bug and issue tracking and project collaboration for teams of 5 or studios of 50.

Software Issue Manager

Software Issue Manager

par eMarket Design

(1 avis)

WordPress plugin that provides 360 degree enterprise level issue management solution with advanced issue analytics and reporting.

Futuramo Visual Tickets

Futuramo Visual Tickets

par FUTURAMO

(1 avis)

Futuramo Visual Tickets is a cloud-based web app for project communication: ticketing, bug tracking, request management and ideation.

tBits Expediter

tBits Expediter

par TransBit Technologies Software

(0 avis)

An online action item tracking & compliance monitoring solution for teams to proactively manage issues & resolve them in timely manner.

OMC Incident Management System

OMC Incident Management System

par OMC Systems

(0 avis)

A comprehensive .Net web-based incident reporting and management solution that runs on a Microsoft SQL 2008 database system.

SPoTS

SPoTS

par LegendSoft

(0 avis)

A browser-based software with custom branding, performance reports, group escalation, and unlimited customer contacts features.

SafePoint

SafePoint

par Catmedis Healthcare

(0 avis)

Risk Managers and Occupational Health and Safety Managers within a Healthcare setting.

VisiumKMS

VisiumKMS

par Rolls-Royce Controls and Data Services

(0 avis)

VisiumKMS, a Rolls-Royce solution, is a world-class comprehensive suite of EHS, Quality, and Operational Risk Management applications.

IssueFly

IssueFly

par IssueFly

(0 avis)

Issue Fly - simple app for you and your client to work on issues. It only takes 30 seconds to start up. And it is free!

Safety & Incident Management Software

Enablon fournit à plus de 1 000 clients internationaux la solution logicielle la plus complète du marché en matière de gestion QHSE, de la durabilité et des risques.

SessionStack

SessionStack

par SessionStack

(0 avis)

SessionStack records sessions in web apps. Developers can reproduce problems by seeing what happens in the browsers of their users.

FAASTHELP

FAASTHELP

par Faasthelp

(0 avis)

Faasthelp, Artificial Intelligence powered sales and customer support software

ACL for Audit Management

ACL for Audit Management

par ACL Services

(0 avis)

Eliminate time-sucking tasks and unlock audit insights trapped in documents with integrated audit management and analytics software.

Marker.io

Marker.io

par Marker.io

(48 avis)

Report visual bugs & issues directly into Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana and more

Safety Incident Reporting Software

Safety Incident Reporting Software

par Intelex Technologies

(24 avis)

Trusted since 1992 with over 1.6 million users worldwide. Record, track and report your safety incidents, accidents and injuries.

Wix Answers

Wix Answers

par Wix Answers

(14 avis)

Wix Answers is the professional platform you can use to create your own Complete Customer Support Solution and support your customers.

Codegiant

Codegiant

par Codegiant

(9 avis)

Issue tracking, continuous integration, and documentation in a single platform. It is free for upto 5 users and unlimited repositories.

Serfy

Serfy

par Serfy

(2 avis)

Serfy - unique issue ticketing & field service management NETWORK empowering Providers to connect with their Clients and vice versa.

WebIssues

WebIssues

par WebIssues

(1 avis)

An open source collaboration tool that helps track issues, tasks, and requests. Supports attachments.

iSystain

iSystain

par iSystain

(1 avis)

We provide software to manage HSE risks, demonstrate good governance, and report on your corporate sustainability performance.

Cuzwork

Cuzwork

par Cuzwork

(1 avis)

Cuzwork projects enable you to organize and prioritize your projects in a flexible an

Issue Tracking Software

Issue Tracking Software

par Sphera

(1 avis)

Spheras action item management solution allows you to capture, manage, and monitor tasks that require completion.

Pazo

Pazo

par Trakd Innovation

(1 avis)

Cloud-based app that automates the arduous pen and paper-based processes of checklists filing and issues/snags management.

Enterprise Incident Manager

Enterprise Incident Manager

par Incom

(0 avis)

Combines good information and ease-to-use to get maximum benefit out of your issue management efforts.

MetricStream IT Incident Management

MetricStream IT Incident Management

par MetricStream

(0 avis)

Establish and follow consistent procedures for issue capture, loss event tracking, task management, and status reporting.

RC On-Track Issue Management

RC On-Track Issue Management

par Roundedcube

(0 avis)

Manage and track enhancement requests, changes to products and reported defects from submission to resolution.

Q5 Incident Management

Q5 Incident Management

par Q5 Systems

(0 avis)

Helps you better identify workplace hazards and implement corrective actions to promote a safer work environment.

Quality Control

Quality Control

par AppThemes

(0 avis)

Un thème d'application WordPress pour garder la trace de vos développements de projets et de vos problèmes grâce à la création et à l'achèvement des tickets d'assistance.

Borealis Application

Borealis Application

par Borealis

(0 avis)

Borealis helps organizations to manage key stakeholders and secure their support to ensure the success of their projects.

Incident Management Software

Incident Management Software

par Mission Manager

(0 avis)

Turnkey, web-based incident management tool for first responders. Manage teams & assets. Execute missions. Produce fast ICS reports.

io Sweep

io Sweep

par io Sweep

(0 avis)

Quickly create virtually any type of incident report on your smart mobile device, fill it out, and send it to everyone you need.

Testify

Testify

par Testify

(0 avis)

Logiciel SaaS de suivi des problèmes qui simplifie le contrôle de la qualité grâce à l'utilisation de listes de contrôle numériques avec toutes vos données en un seul endroit.

Clarity Issue Tracking

Clarity Issue Tracking

par Code & Clarity

(0 avis)

Simple and robust issue and bug tracking for development and project teams that lets your developers concentrate on the code.

Enviance EHS Management

Enviance EHS Management

par Enviance

(0 avis)

Multi-tenant SaaS chemical management solutions, delivering mission-critical information enterprise-wide, in real time.

ScriptRunner for Jira

ScriptRunner for Jira

par Adaptavist

(0 avis)

A collection of powerful but easy-to-use workflow functions, JQL functions, listeners and services. Extend, enhance and integrate Jira.

Ropig

Ropig

par Ropig

(0 avis)

For SaaS developers: stop being interrupted by alerts. Events are prioritized and filtered to your preferences.

OfficeAmp

OfficeAmp

par Anaek

(0 avis)

Easily collect, manage, resolve issues related to office operations. Categorize & assign tasks within Slack - where your team works!