Logiciels de gestion du temps

Un logiciel de gestion du temps automatise le suivi des heures facturables. Les entreprises des secteurs de services professionnels peuvent l'utiliser pour surveiller les projets sur une tâche ou de manière plus globale, ainsi que les taux de facturation, de sorte que le montant approprié puisse être facturé. Voir aussi : logiciel de PSA (Professional Services Automation), logiciel de gestion de projets, logiciel de gestion du temps et pointage et logiciel de gestion du personnel.

Pourquoi Capterra est gratuit
BQE Core - Time and Billing

BQE Core - Time and Billing

par BQE Software

(156 avis)
BQE Core makes time tracking so simple, fast, and fun that your staff can't complain about the process anymore. It is an integrated solution for project management, billing and accounting that is scalable for professional services firms of all sizes. Packed with simple yet powerful features, it improves cash flow by expediting your billing process while dramatically improving project management and performance analysis. Sign up for a free 15-day trial. En savoir plus sur BQE Core - Time and Billing Integrated time billing, project management, and accounting software for professional services firms. En savoir plus sur BQE Core - Time and Billing
Mavenlink

Mavenlink

par Mavenlink

(277 avis)
Track time from start to finish with ease. Mavenlink is the only solution that allows your team to track time and expenses in the same platform where they actually do work. Unify your project management, collaboration, time tracking, resource management, and project financials all in one place. Users experience increased profitability, improved accuracy, and higher adoption rates. Now you can track project budget burn rates in real time. En savoir plus sur Mavenlink Mavenlink is the only solution that allows your team to track time and expenses in the same platform where they actually do work. En savoir plus sur Mavenlink
TSheets

TSheets

par TSheets

(3 086 avis)
Intuitive, easy to use time tracker with unlimited free phone or online support. Employees can track time anywhere using an Android or iOS mobile phone, computer, tablet, text, dial-in number and so much more with clock in/out punch card or manual timesheet flexibility. Managers can see who's working, where, on what projects - all in real time. Integrated with QuickBooks, Sage, ADP, Paychex and more, TSheets syncs up real timesheet data for faster, more accurate payroll, billing and invoicing. En savoir plus sur TSheets Employee time and attendance tracking with GPS. See who's working, where, on what projects - all in real time. Easy payroll integration En savoir plus sur TSheets
FunctionFox

FunctionFox

par FunctionFox

(119 avis)
La feuille de temps et le logiciel de gestion de projets FunctionFox ont été créés par une agence de publicité pour les professionnels de la création, les agences de publicité et les équipes de création internes. Simple et puissant, il compte plus de 100 000 utilisateurs dans les domaines de la conception graphique, de la publicité, du marketing, du multimédia et des relations publiques et se classe au premier rang en Amérique du Nord. Ce système intuitif basé sur le web permet d'augmenter la productivité, d'améliorer la communication, de réduire le temps d'administration et d'augmenter la rentabilité pour les utilisateurs dans plus de 120 pays. En savoir plus sur FunctionFox Outils de gestion de projets et de feuilles de temps web simples et puissants pour les professionnels de la création, les agences de publicité et les équipes internes. En savoir plus sur FunctionFox
Paycom

Paycom

par Paycom

(226 avis)
Tired of cycling through endless payroll tasks and stacks of paperwork? Paycoms all-in-one payroll and HCM software provides access to robust tools for recruitment, payroll, talent and HR management, and more, in a single application. Employee information is stored securely while remaining easily accessible for important HR procedures. That saves time and stress spent re-keying information, navigating between HCM applications, searching for forms or managing complex payroll tasks. En savoir plus sur Paycom Find, manage, pay and keep exceptional talent with Paycoms user-friendly HCM and payroll software, all within one application. En savoir plus sur Paycom
ExakTime

ExakTime

par ExakTime

(139 avis)
A two-decade leader in remote time tracking for field-based employees, ExakTime offers an easy-to-use time clock app that syncs directly with our simple but powerful cloud software, providing real-time data on attendance, hours, cost codes and more that you can access, and act on, from anywhere. ExakTime Mobile runs on Android and iOS phones and tablets, while our time tracking software integrates with all major accounting programs. En savoir plus sur ExakTime ExakTime's easy-to-use, feature-rich time tracking app and cloud-based software save businesses time and money. En savoir plus sur ExakTime
BigTime

BigTime

par BigTime Software

(367 avis)
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. En savoir plus sur BigTime BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time. En savoir plus sur BigTime
Replicon

Replicon

par Replicon

(310 avis)
Replicon TimeBill est une solution facile à utiliser qui permet de suivre le temps d'un projet à la minute et d'en gérer efficacement les ressources, les projets et les clients. Les gestionnaires de projet ne prendront plus de décisions à l'aveugle. Le statut de projet en temps réel leur permet d'être proactifs et de résoudre les difficultés avant qu'elles ne deviennent des problèmes majeurs. Plus de 7 800 clients, dont The Wallstreet Journal, RBC Groupe Financier, HP, Compaq, AT&T Wireless, Sony Music et Charles Schwab. En savoir plus sur Replicon Une solution dans le cloud qui capture rapidement et facilement le temps facturable et les coûts du projet, assurant ainsi une facturation client rapide et précise. En savoir plus sur Replicon
JIRA

JIRA

par Atlassian

(4 155 avis)
Jira est l'outil de développement logiciel n° 1 utilisé par les équipes agiles. Des millions de clients l'ont choisi pour planifier et développer de grands produits. Il aide les équipes à offrir de la valeur aux clients en publiant des versions plus tôt, plus souvent et plus itérativement. Elles utilisent Jira pour transformer les opinions en nouvelles fonctionnalités et améliorer la satisfaction des clients. Grâce à ce logiciel, elles obtiennent une visibilité sur les objectifs à long terme, l'état d'avancement du travail et les informations de publication en temps réel. Alors que les équipes s'adaptent aux évolutions du marché, Jira contribue à faire en sorte que les processus évoluent à la même vitesse. En savoir plus sur JIRA Jira est l'outil de développement logiciel n° 1 utilisé par les équipes agiles. Des millions de clients l'ont choisi pour planifier et développer de grands produits. Essayez-le gratuitement ! En savoir plus sur JIRA
Harvest

Harvest

par Harvest

(210 avis)
Harvest permet de gérer facilement le temps à partir de son bureau et en utilisant le téléphone et les outils préférés, y compris les asanas, Trello et Basecamp. Cette application rassemble ensuite les données de feuille de temps dans des rapports visuels intuitifs qui facilitent la visualisation du travail de l'équipe, capture les projets avant qu'ils ne soient hors budget et permet de prendre des décisions plus intelligentes concernant l'entreprise. Et pour la facturation des clients, il suffit de créer une facture à partir des temps facturables, de la router par e-mail au client et de recevoir le paiement en ligne. En savoir plus sur Harvest Logiciel de suivi des temps en ligne, idéal pour tous ceux qui ont besoin d'un moyen souple pour suivre les temps, analyser leur entreprise ou facturer des clients. En savoir plus sur Harvest
DATABASICS Time

DATABASICS Time

par DATABASICS

(25 avis)
Whether your company is rising star or global enterprise, employee time and attendance tracking can be a hassle, especially if you're manually managing timesheets, employee leave, projects, and reporting. En savoir plus sur DATABASICS Time Global timesheet management software with project management, workflow & policy enforcement, and analytics/reporting--all on the cloud. En savoir plus sur DATABASICS Time
Accelo

Accelo

par Accelo

(45 avis)
Accelo's Automatic time capturing feature effortlessly records time spent, eliminating the need to worry about keeping track of siloed timers. Work the way you do without worrying about recording your time. Generate insights on projects, retainers, tickets, and sales in Accelo based on of the time you log. Maintain constant visibility into the profitability of your work engagements and business in real time rather than after the fact! En savoir plus sur Accelo Accelo allows you to focus on the work you love with effortless time tracking and real-time insights. En savoir plus sur Accelo
Synerion

Synerion

par Synerion

(32 avis)
Synerion is a world leader in cloud workforce management software with over 30 years of experience, 5,000,000 users, and 7,000 installations globally. Synerion offers time and labour, advanced scheduling, absence management, labour allocation, timesheets, coreHR and more. En savoir plus sur Synerion Synerions suite of solutions will provide you with everything you need to track, monitor and report on employee time and attendance. En savoir plus sur Synerion
Workamajig

Workamajig

par Workamajig

(240 avis)
Easy-to-use time tracking allows creatives to track their time by project & task. The timer can be paused & restarted as needed. Time tracking can be done from your smartphone or tablet with our HTML5 responsive UI & is interactive with project schedules & budgets. Alert the PM if we have any scheduling or budgeting real or potential issues & get insight into elapsed time for every project, allowing you to bring on additional resources or make staffing changes as needed to hit your deadline. En savoir plus sur Workamajig Workamajig - The #1 Project Management Software for the creative industry. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams. En savoir plus sur Workamajig
SwipeClock

SwipeClock

par SwipeClock

(21 avis)
Intelligent Time Clock powered by the leading cloud-based timekeeping service TimeWorksPlus. Biometrics, web clocks & mobile apps available. Simple & affordable since 1999. More than 30,000 businesses manage 1 million people every day with SwipeClock saving money and resources. Integrates with HR and payroll like BambooHR, Quickbooks Desktop, Thomson CS, and 30 others. Our clients are in construction, education, restaurant, healthcare, hospitality, retail and more. En savoir plus sur SwipeClock Intelligent Clock powered by the leading cloud-based timekeeping service TimeWorksPlus. Biometrics, web clocks & mobile apps available. En savoir plus sur SwipeClock
Verizon Connect Work

Verizon Connect Work

par Verizon Connect

(125 avis)
Verizon Connect Work helps you manage your mobile workers more efficiently. Our solution allows you to take control of your schedules, invoices, and quotes by moving them to the cloud. Collect relevant information such as site details, photos, and customer signatures while empowering your technicians with software that's compatible with their smartphones and tablets. Jobs can be customized to match the needs of each work order and added, updated reassigned, and synced with your back-office. En savoir plus sur Verizon Connect Work Manage your mobile workers more efficiently. Have everything you need in one place to get the job, do the work and get paid. En savoir plus sur Verizon Connect Work
WorkMax TIME

WorkMax TIME

par AboutTime Technologies

(9 avis)
WorkMax TIME is a simple solution to track and manage mobile employees'time and tasks across your entire workforce with real time.punches, after the fact time entry, or a combo.with anytime anywhere, access to put you in control. Employees review & approve their time, while managers approve groups or individuals.Get accurate timekeeping with GPS location stamps and geo-fence, as well ask real-time productivity.Personalize overtime calculations and shift rules to fit your company. En savoir plus sur WorkMax TIME WorkMax TIME simplifies the way you manage employee's time and tasks for your mobile worker with real-time access.Visit www.workmax.com En savoir plus sur WorkMax TIME
Deputy

Deputy

par Deputy

(503 avis)
Deputy is the ultimate workforce manager, offering you the best technology in a web based solution. Simplifying your scheduling (rostering), timesheets, tasking, employee communication and administrative tasks. With brilliant apps and one click payroll integration we make your life easier. Let Deputy give you visibility and control over your business and workforce management. En savoir plus sur Deputy Web based solution that simplifies scheduling, timesheets, tasking and communication, giving visibility and control over your workforce En savoir plus sur Deputy
BeeBole Timesheets

BeeBole Timesheets

par BeeBole

(17 avis)
Feuille de temps BeeBole : le meilleur système de suivi du temps des employés pour les entreprises. Les clients sont les petites et grandes entreprises, comme Tesla, Michelin ou Zurich. Avec BeeBole, les gestionnaires peuvent suivre le temps et contrôler les coûts avec de nombreux modules personnalisés tels que les projets, les départements, les coûts de facturation - multidevise -, l'approbation des feuilles de temps, le calendrier des équipes et les rapports facilement configurables. Conforme au RGPD et multilingue. Version d'essai complète pendant 30 jours. Aucune carte de crédit n'est nécessaire. En savoir plus sur BeeBole Timesheets L'application de feuille de temps la plus flexible pour les entreprises : sachez où va votre temps et votre argent. Version d'essai complète pendant 30 jours. En savoir plus sur BeeBole Timesheets
CLOCKWISE

CLOCKWISE

par GHG

(21 avis)
Clockwise provides customized DCAA-compliant time and attendance tracking for your employees and effortless compliance for your organization. We offer affordable pricing, free customized setup, and excellent, unlimited product support. Clockwise is flexible enough to meet your unique time tracking needs, including project tracking, overtime and leave management, QuickBooks and other payroll integration, clocks, mobile apps, and more. Contact us for a FREE customized setup and training session. En savoir plus sur CLOCKWISE Flexible, web-based DCAA-compliant time and attendance software including leave management, overtime, reporting, and project tracking. En savoir plus sur CLOCKWISE
actiTIME

actiTIME

par Actimind

(102 avis)
actiTIME est un logiciel de suivi du temps pour les entreprises de toute taille et de tout type. Il aide plus de 9000 entreprises du monde entier à suivre efficacement le temps de leurs employés. actiTIME permet aux utilisateurs d'enregistrer des jours de congé, des congés de maladie et des heures de travail, de générer des rapports modifiables, affecter des projets et des estimations, d'émettre des factures et bien plus encore. Une version 100 % gratuite est disponible pour des petites équipes jusqu'à 5 utilisateurs. Pour les autre plans tarifaires, une version d'essai gratuite de 30 jours est disponible (aucune carte bancaire requise). En savoir plus sur actiTIME Logiciel de suivi du temps pour les entreprises de toute taille et de tout type. En savoir plus sur actiTIME
Ximble

Ximble

par Ximble

(152 avis)
Stop wasting time and money with expensive and clunky time clocks. Ximble offers the most full-featured and cost-effective cloud-based time tracking solution. We integrate with the most widely used HR and payroll systems such as BambooHR, Quickbooks, Xero, ADP and Gusto. Ximble offers you: - Tablet app with Facial Recognition - Web based Time Clock with IP restrictions - Mobile app with Geo fencing - Time clocking via Text Message or Phone call En savoir plus sur Ximble An easy-to-use but powerful, cloud-based employee scheduling and time tracking application perfect for small to medium sized businesses En savoir plus sur Ximble
Synchroteam

Synchroteam

par Synchroteam

(38 avis)
Gérez efficacement vos ressources mobiles, simplifiez vos processus métier et optimisez vos coûts grâce au logiciel de gestion de la maintenance sur site (gestion des interventions) Synchroteam. Synchroteam propose un service de traçabilité, de planification, de distribution, de calendrier, de gestion des travaux, de reporting, de CRM, de suivi du temps, de facturation et de cartographie. SaaS en cloud avec applications mobiles iOS et Android. S'intègre avec Quickbooks et Zoho. Créez votre version d'essai gratuite en moins d'une minute et organisez-vous avec cette solution de maintenance sur site abordable, puissante et personnalisable. Prise en charge en direct. En savoir plus sur Synchroteam Gérez les ressources mobiles avec le logiciel de gestion des interventions Synchroteam. Créez votre version d'essai gratuite en moins d'une minute. Prise en charge en direct. En savoir plus sur Synchroteam
Meritrick

Meritrick

par Autotomie

(0 avis)
A fully automated time tracking system - easily see how and where employees spend their time and tie activities to projects for invoicing. All activities performed each day by employees are automatically captured and recorded online, with no effort needed. You can not only see what workers are actually doing, but also visually see various productivity trends throughout the workday. Easily configure what you want to have reported and tracked, and also what you want to keep private. En savoir plus sur Meritrick A fully automated time tracking system - easily see how and where employees spend their time, tie activities to projects for invoicing. En savoir plus sur Meritrick
Unanet

Unanet

par Unanet

(33 avis)
Unanet software helps project-driven professional services organizations manage project, people and financials in one integrated system. Unanet provides resource requesting, resource management, project management, timesheets, expense reports, workforce collaboration, project billing and revenue recognition, and financials (GL, AR, AP, Cost Pools). Available as a customer premise solution or OnDemand, Unanet helps your high-technology company better manage project, product and services work. En savoir plus sur Unanet Web-based professional services automation and financial software that helps organization optimize their workforce. En savoir plus sur Unanet
Timesheets.com

Timesheets.com

par Timesheets.com

(467 avis)
Timesheets.com is everything you would expect in a flexible, cloud based time tracking service. We setup in minutes for any sized business and provide personalized training materials for the unique needs of your workers. We track time for payroll or billing with GPS and other security options, and provide the kind of 5 star customer service experience that has earned us the highest customer reviewed star rating available on Capterra. Pay less, save more and gain control. Try us for free today. En savoir plus sur Timesheets.com We help businesses reduce costs and improve efficiency through innovative, easy-to-use time tracking. Payroll, billing or job costing. En savoir plus sur Timesheets.com
Zoho Projects

Zoho Projects

par Zoho Projects

(164 avis)
Zoho Projects est le logiciel de gestion de projet de Zoho, une marque qui permet à 15 millions d'utilisateurs de travailler en ligne. Des grandes et petites entreprises issues de tous les secteurs d'activité utilisent l'application pour fournir un excellent travail à temps. Planifiez vos projets, assignez des tâches, communiquez efficacement, ne manquez jamais une mise à jour importante et consultez des rapports détaillés sur vos progressions. Vous pouvez ajouter un nombre illimité d'utilisateurs à tous les plans sans frais supplémentaires. En savoir plus sur Zoho Projects Planifier, suivre et collaborer grâce à l'application de gestion de projet préférée de plus d'un million d'utilisateurs En savoir plus sur Zoho Projects
Hubstaff

Hubstaff

par Hubstaff

(481 avis)
Fight inefficiency and work better with streamlined time tracking from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage invoicing, reporting and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Basecamp, Trello, Asana, Github, and Paypal. See work happen in real time, track location with GPS monitoring, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, and iOS. En savoir plus sur Hubstaff Hubstaff provides simple, trusted time tracking with screenshots for growing businesses. Scheduling, invoicing, reporting, and more. En savoir plus sur Hubstaff
10,000ft Plans

10,000ft Plans

par 10,000ft

(44 avis)
10,000ft a transformé la façon dont les entreprises dynamiques gèrent leurs projets et équipes en faisant remonter les données critiques en temps réel et en simplifiant la gestion des ressources. Même lorsque le travail connaît des hauts et des bas, les membres de l'équipe restent à jour sans être accablés par des niveaux de granularité inutiles. Plus de 1 200 entreprises utilisent le logiciel simple et puissant 10000ft afin de prendre des décisions opérationnelles en toute confiance. 10,000ft a été reconnu pour son excellence en matière de conception avec des récompenses de la part de FastCo, SXSW, IxDA et IDSA. En savoir plus sur 10,000ft Plans Logiciel simple et puissant pour prendre des décisions opérationnelles informées pour vos équipes et votre portfolio de projets. En savoir plus sur 10,000ft Plans
VeriClock

VeriClock

par VeriClock

(21 avis)
Improving productivity starts with getting real-time data (like time in/out, GPS location, job, task, report, photo) from employees via phone calls, text/sms messages, smartphone app, or the web. Overtime alerts, job costing alerts, and no show alerts are another area to improve your bottom line. Lastly, whether it's a detailed custom report you're after, or an advanced accounting software integration, VeriClock can save you time on data entry and reduce errors in the process. En savoir plus sur VeriClock Clock in by phone call, text, app or web with GPS tracking. OT, no show, and job cost alerts. Custom reports and integrations (QB). En savoir plus sur VeriClock
MSCTIME

MSCTIME

par MSC TIME

(20 avis)
A Web Application designed for the CONSTRUCTION INDUSTRY. Employees can submit timesheets using smart phones. Office staff can run detailed payroll and billing reports and export to excel spreadsheets. If you find yourself struggling with paper time sheets, MSCTIME solves your problems. Simple set up of intuitive and easy to use system. Roles determine what users can and can't do. Custom built for the Construction Industry. Powerful reports for payroll & billing. Exportable to csv, xls, pdf. En savoir plus sur MSCTIME Designed specifically for CONSTRUCTION COMPANIES, employees submit time sheet details with smart phones or other devices. Free Trial. En savoir plus sur MSCTIME
Zoho Sprints

Zoho Sprints

par Zoho Sprints

(13 avis)
Zoho Sprints est un outil de gestion de projet flexible en ligne et gratuit pour les équipes Scrum. Ajoutez des user stories à votre backlog, estimez et hiérarchisez les activités, restez sur la bonne voie avec des scrum boards et des swimlanes personnalisés, obtenez des informations exploitables à partir de la vitesse, des burn up charts et des burn down charts, collaborez avec votre équipe sur un flux social et planifiez votre examen et les réunions rétrospectives depuis un seul endroit. En savoir plus sur Zoho Sprints Zoho Sprints est un outil de gestion de projet flexible qui aide les équipes Scrum à planifier, à suivre et à être toujours prêt pour le changement. En savoir plus sur Zoho Sprints
TimeClick

TimeClick

par Hawkeye Technology

(141 avis)
Intuitive time tracking software with an incredible support team. Employees clock in/out from any computer with TimeClick installed on your secure network. Managers can track any paid time off, jobs and departments, punctuality, manage overtime, modify times, and more. Create flexible reports and export PDF and CSV files to integrate with your payroll system. Perfect for small- to medium-sized businesses looking for an affordable way to increase accuracy and save time in employee time tracking. En savoir plus sur TimeClick Easy to use small business time clock software that allows employees to clock in/out across your network with the click of a button. En savoir plus sur TimeClick
Oolyo

Oolyo

par Innosphere

(6 avis)
OOLYO is a smart and simple timetracker. Free for 1 month trial, OOLYO has Android and Apple iOS mobile version so you can track your hours away from the office. OOLYO has tiered user security so only managers can run reports for all users. Reports are in excel/csv and html format for quick viewing. Users can track hours against clients, projects, tasks, tags, and has a timer function for granular time tracking. En savoir plus sur Oolyo OOLYO is a smart, simple timetracker. OOLYO has Android and Apple iOS mobile version so you can track your hours away from the office. En savoir plus sur Oolyo
MoneyPenny.me

MoneyPenny.me

par DAYquiri

(63 avis)
Simplifiez le suivi du temps, la gestion des feuilles de temps et la facturation en ligne avec MoneyPenny. Testez ce logiciel pour accéder à un large éventail de fonctionnalités qui faciliteront la vie de votre entreprise en matière de suivi du temps et des projets ou de facturation en cloud. Créez des factures adaptées à votre marque et des rapports avancés, gérez vos équipes et accélérez le travail. Après avoir adopté MoneyPenny, les utilisateurs ont économisé jusqu'à 15 heures/mois, qu'ils consacrent à présent à la planification, à la croissance et au temps libre. Travaillez plus intelligemment, organisez-vous et aidez vos clients à régler plus rapidement leurs factures. En savoir plus sur MoneyPenny.me Le logiciel de suivi du temps le plus intelligent. Gardez un œil sur vos projets, le temps que vous y consacrez et les équipes impliquées avec un seul outil, même en déplacement. En savoir plus sur MoneyPenny.me
WiseTime

WiseTime

par Practice Insight

(3 avis)
WiseTime est un programme intuitif de gestion automatique du temps dont vous ne pourrez plus vous passer ! L'application fonctionne en arrière-plan, sur votre ordinateur, pour suivre les fichiers, les activités et les sites Internet sur lesquels vous travaillez. Exécutée en permanence en arrière-plan, cette application simple, cohérente et précise crée des saisies automatiques de tout ce que vous faites sans que vous n'ayez à lever le petit doigt. Finies les feuilles de travail et les interruptions ! Accès 100 % privé : vous contrôlez entièrement l'accès à vos données. En savoir plus sur WiseTime WiseTime est un programme de gestion automatique du temps dont vous ne pourrez plus vous passer ! Finies les feuilles de travail Excel En savoir plus sur WiseTime
TimeLive

TimeLive

par LiveTecs

(23 avis)
Suite intégrée d'applications web accessible en ligne destinée au suivi du temps et des dépenses et offrant un logiciel de facturation. TimeLive offre une large diversité de fonctionnalités ainsi que des outils souples et faciles à utiliser pour les fournisseurs de services professionnels. Ses options faciles à installer et à configurer en font un logiciel adapté aux besoins des petites entreprises. En savoir plus sur TimeLive Outil de suivi du temps en ligne destiné à la gestion de projets, de tâches, de bogues et de problèmes, des feuilles de temps et des dépenses. En savoir plus sur TimeLive
Zoho People

Zoho People

par Zoho

(146 avis)
Une solution abordable de recrutement et un système d'information de gestion des ressources humaines (HRIS) sur demande avec un portail pour les employés, une fonctionnalité de gestion du recrutement et des CV et bien plus encore. Zoho People vous permet de gérer tous vos programmes RH et d'avantages sociaux à partir d'un emplacement central, ce qui facilite l'attraction, la fidélisation et la récompense des meilleurs talents. En savoir plus sur Zoho People Une solution abordable de recrutement et un système d'information de gestion des ressources humaines (HRIS) sur demande avec un portail pour les employés, une fonctionnalité de gestion du recrutement et des CV et bien plus encore. En savoir plus sur Zoho People
Time Tracker

Time Tracker

par eBillity

(1 876 avis)
Time Tracker by eBillity est une application de chronométrage et de facturation conçue pour rationaliser la paie et la comptabilité. Les employés ont la possibilité de suivre le temps et les dépenses quel que soit leur emplacement ! Les entrées peuvent être soumises à l'approbation de l'administrateur (si cette option est activée) avant d'être traitées pour la paie et la facturation. Intégrations bidirectionnelles avec QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur, etc. Depuis 2012, plus de 650 millions d'heures ont été suivies et plus d'un milliard de dollars ont été facturés ! Payez vos employés et facturez vos clients pour le temps réellement travaillé. En savoir plus sur Time Tracker Gérez facilement le temps et les dépenses grâce à des options de suivi flexibles, des approbations d'administrateurs, des catégories personnalisées, des taux de facturation, des reporting et plus encore. En savoir plus sur Time Tracker
FreshBooks

FreshBooks

par FreshBooks

(2 267 avis)
FreshBooks vous permet de facilement suivre les heures consacrées à un client ou un projet. Ainsi, vous êtes certains que vous et votre équipe travaillez toujours sur les tâches prioritaires et que vos factures reflètent précisément vos efforts. Essayez-le gratuitement pendant 30 jours, sans utiliser votre carte de crédit. En savoir plus sur FreshBooks Solution en ligne intuitive de facturation et de suivi du temps, disponible à partir de 15 $/mois. Utilisée par plus de 10 millions de personnes. En savoir plus sur FreshBooks
Jibble

Jibble

par Jibble

(70 avis)
Gérez le temps et la participation de votre équipe. Les employés peuvent pointer leurs arrivées et départs en utilisant leur navigateur web, Slack ou un appareil mobile (iOS et Android). Les heures de travail sont saisies avec exactitude, y compris les activités et les notes. Générez des feuilles de présence automatisées, un suivi des activités/projets, une facturation client et un reporting puissant pour votre équipe. Que vous soyez à la tête d'une start-up, d'une société de conseil ou d'un restaurant local, Jibble vous aide à gérer la paie, la facturation ou la productivité de votre équipe. En savoir plus sur Jibble Suivi du temps pour les équipes. Idéal pour la paie, la facturation ou l'amélioration de la productivité. Disponible sur le web, sur Slack et sur mobile. Plan gratuit disponible ! En savoir plus sur Jibble
Time Doctor

Time Doctor

par Time Doctor

(152 avis)
Time Doctor est un logiciel précis de suivi et de gestion du temps qui vous aide à savoir si votre équipe travaille vraiment de façon productive. Il s'agit d'une solution web qui permet de suivre le temps, de surveiller les sessions de travail, d'envoyer des rappels, d'enregistrer des captures d'écran, de facturer, de créer des rapports, d'effectuer des intégrations et bien plus encore. En savoir plus sur Time Doctor Un logiciel précis de suivi et de gestion du temps qui vous aide à savoir si votre équipe travaille vraiment de façon productive. En savoir plus sur Time Doctor
Actionstep

Actionstep

par Actionstep Software

(50 avis)
Actionstep is an intelligent, cloud-based, time tracking solution for future-focused law professionals. Ideally suited to growing law firms, Actionstep offers intuitive time recording, smart activity codes, and intelligent time sheet features. Together with sophisticated case management, workflow automation, and document management, Actionstep is a fully-featured solution that provides next level practice management for law firms. Start your free trial today to learn more. En savoir plus sur Actionstep A top-rated, fully-featured, cloud-based time tracking solution for growing law firms. Intelligent, flexible and affordable. En savoir plus sur Actionstep
ProWorkflow

ProWorkflow

par ProActive Software

(214 avis)
ProWorkflow, conçu pour 5 utilisateurs ou plus, est un logiciel de gestion de projet et de gestion du temps en ligne rapide et facile à utiliser. L'application de gestion de projet de ProWorkflow aide actuellement des milliers de clients dans le monde entier à optimiser leurs processus métiers, à gérer leurs ressources humaines, à collaborer, à suivre les projets, les tâches et le temps à tout moment et depuis n'importe où ! En savoir plus sur ProWorkflow Flux de travail orienté web, solution de suivi du travail et des temps ; collaboration des équipes, outil de gestion de projet, conçu pour 5 utilisateurs ou plus. En savoir plus sur ProWorkflow
Timesheets

Timesheets

par mHelpDesk

(698 avis)
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful time tracking solution for your business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. En savoir plus sur Timesheets The fastest, easiest, and highest value time tracking software to automate everything from first customer contact to getting paid. En savoir plus sur Timesheets
TimeSite Pro

TimeSite Pro

par TimeSite Australia

(7 avis)
TimeSite Pro is a fully configurable, cloud-based, time tracking, expense & invoicing solution designed to be simple to set up and use but comprehensive in functionality. Specify Cost and Bill rates to apply to the hours your staff record for clients, projects and activities allowing you to track the profitability of the work you perform. Time and expense data approved by management can be invoiced to your client. Timesite Pro interfaces with a variety of payroll and accounting packages. En savoir plus sur TimeSite Pro Time tracking, expense and invoicing solution, iPhone & Android smartphone app. Integration with payroll & invoicing packages. En savoir plus sur TimeSite Pro
AND CO

AND CO

par AND CO

(88 avis)
AND CO from Fiverr is a FREE software to run your entire business. As a business owner tracking time, accounting & tracking expenses is the last thing you want to do. AND CO helps you focus on the work you love and takes care of everything from invoicing, task-management, accounting, time-tracking and payments. As well as proposals and contracts. En savoir plus sur AND CO Time Tracking for your projects & tasks. Automatically fill out your times sheet & get paid faster for your billable hours. En savoir plus sur AND CO
MyCase

MyCase

par MyCase

(211 avis)
MyCase provides quick and accurate time tracking to ensure you never have to worry about reconstructing billable time from memory. From time tracking to invoice creation to collecting payment and everything in between, MyCase simplifies an otherwise complicated process with comprehensive end-to-end billing and reconciliation, saving your firm precious time month after month. Try MyCase for free at mycase.com - no credit card required. En savoir plus sur MyCase MyCase is a complete legal billing solution - track time, automate billing and invoicing & accept online payments in central location. En savoir plus sur MyCase
ClickTime

ClickTime

par Clicktime.com

(32 avis)
*TIme and Expense* ClickTime makes it easy to plan, manage, and report on employee time. Improve project visibility, understand employee utilization, and make smarter management decisions from anywhere in the world. Our customers include Google, Intel, and Twitter, as well as thousands of non-profits and professional services organizations. ClickTime offers highly customizable dashboards, more than 60 reports, 24/7 customer service. En savoir plus sur ClickTime ClickTime makes it easy to plan, manage, and report on employee time En savoir plus sur ClickTime
ClockShark

ClockShark

par ClockShark

(788 avis)
For field service and construction companies who want to get rid of paper time sheets, ClockShark is the #1 mobile time tracking app and is both easy to use and powerful. ClockShark's mobile apps let you track time, schedule employees, track employee locations with GPS and categorize your job costs in a central web-based dashboard. ClockShark makes your payroll and invoicing painless and accurate. It also makes getting schedules and job information to employees in the field fast and easy. En savoir plus sur ClockShark The #1 mobile time tracking app for construction and field service. Employees clock in and view schedules via easy mobile apps. En savoir plus sur ClockShark
WebHR

WebHR

par WebHR

(247 avis)
WebHR révolutionne le fonctionnement des ressources humaines. WebHR est un logiciel social tout-en-un basé sur le Cloud pour les petites et moyennes entreprises qui s'occupent de tout, de l'embauche à la retraite, de la manière la plus innovante. WebHR permet non seulement d'économiser de l'argent pour les entreprises, mais également d'augmenter la productivité, de gagner de la place et de rendre les communications inter et intra-bureau rapides, fiables et efficaces. WebHR aide à gérer les actifs les plus importants de l'entreprise - son personnel. En savoir plus sur WebHR WebHR est le favori de tous, chef de file mondial du Cloud RH, il aide à gérer l'atout le plus important de l'entreprise : son personnel ! En savoir plus sur WebHR
Bill4Time

Bill4Time

par Bill4Time

(50 avis)
Effortlessly customize and generate invoices and detailed billing with terms, discounts and fees. Flexible, affordable, and easy-to-use online invoicing makes billing and getting paid fast and painless. Proven by thousands firms and over 10-years of experience, Bill4Time is the leading SaaS solution for attorneys. Try our free 30-day trial and unlimited support from our customer success team. En savoir plus sur Bill4Time Flexible, accurate, and easy-to-use online invoicing makes billing and getting paid fast and painless. Try our free 30-day trial! En savoir plus sur Bill4Time
Mitrefinch

Mitrefinch

par Advance Systems

(15 avis)
Enterprise solution best suited to companies with 100+ employees. We at Mitrefinch Inc. deliver the latest easy-to-use cutting-edge technology. This Intuitive and Powerful System is packed with Innovative features for your Time and Attendance, HR, Employee Self Service, Mobile Workforce, Automatic Scheduling and Clocking requirements. Real-Time analysis is enhanced with clever business Intelligence reporting. Over 1 Million employees use the system daily. En savoir plus sur Mitrefinch Enterprise Solution Best Suited to Organizations with 100 to 10,000+ Employees. En savoir plus sur Mitrefinch
myGeoTracking

myGeoTracking

par myGeoTracking

(3 avis)
myGeoTracking is a cloud-hosted, carrier grade location and messaging platform that helps SMB and Enterprise businesses better manage their mobile employees by improving productivity and accountability, while reducing payroll and operations costs with solutions such as GPS tracking & time clock, Lone worker safety, Automation of field activity monitoring, Mobile forms & data collection including signature, notes, pictures, barcode/QR code. Connect data to Enterprise Payroll, ERP and CRM systems. En savoir plus sur myGeoTracking GPS Employee Track App. Track Time, Location, Mileage & Get Real-Time visual Dashboard. Set up custom Geofence, Rules & Alerts. En savoir plus sur myGeoTracking
Senomix Timesheets

Senomix Timesheets

par Senomix Software

(0 avis)
Put an end to chasing emailed spreadsheets by automating your time and expense tracking with an easy, employee-friendly system which you can start using in minutes. Senomix is ready to use with Mac, Windows, and iPad / iPhone / Android mobile devices. En savoir plus sur Senomix Timesheets Time and expense tracking system ready to use with Mac OS X, Windows and iPad / iPhone / Android mobile devices. En savoir plus sur Senomix Timesheets
TimeRewards

TimeRewards

par TimeRewards Software

(0 avis)
An advanced time tracking app built to drastically reduce the time & effort you spend on payroll and invoicing. Highly intuitive, beautiful interface, and loads of automatable actions. This app virtually does all the work for you. Manage projects like a pro, with complete control over security and project privacy settings and approval workflows. Customise terminology and personalise the look & feel to make it your own. Easy one-click syncing, gets your payroll and invoicing flowing seamlessly. En savoir plus sur TimeRewards Time Rewards is the advanced time tracking app built for those who value their time! En savoir plus sur TimeRewards
When I Work

When I Work

par When I Work

(428 avis)
When I Work is now free forever and is the easiest way for businesses to schedule and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in everyone's pocket. Schedule on-the-go with free apps for iPhone and Android. Save yourself time and money with simple employee scheduling tools. When I Work is helping schedule over 500,000 people around the world. Thousands of businesses signup to use When I Work every week. En savoir plus sur When I Work The easy way to schedule and communicate with your employees. Save tons of time and reduce absenteeism. Free for up to 75 employees. En savoir plus sur When I Work
ISGUS Time Management
Time & Attendance, Access Control, Plant Data Collection and Staff Scheduling En savoir plus sur ISGUS Time Management Time & Attendance, Access Control, Plant Data Collection and Staff Scheduling En savoir plus sur ISGUS Time Management
LightWork Time

LightWork Time

par LightWork Software

(1 avis)
LightWork Time is a time and attendance program for companies with single or multiple locations and easily accommodates remote employees. Employee time can be entered via desktop punch, kiosk punch, biometric/swipe timeclock or mobile punch. Time can be tracked in lump sums or ranges of specific hours worked. Earning types for these hours are user definable and can be assigned types such as regular, paid time off, or sick time. Rules to identify and calculate overtime are built into the system. En savoir plus sur LightWork Time LightWork Time tracks employee time for companies with single or multiple locations and easily accommodates remote employees. En savoir plus sur LightWork Time
OnTheClock.com

OnTheClock.com

par OnTheClock

(254 avis)
Over 8,500 companies enjoy our robust time clock features: *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Easy time card editing *Overtime calculation *Geo-Fencing & GPS *IP and device restrictions to prevent buddy punching *Biometric/Fingerprint option *Payroll integration *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *Supports Android and iOS *$2.50/employee per month *Much more En savoir plus sur OnTheClock.com Cloud-based employee time clock system for small businesses to track employees' time and generate accurate time cards for payroll. En savoir plus sur OnTheClock.com
eSUB Time

eSUB Time

par eSUB

(108 avis)
eSUB Time is an easy-to-use mobile solution that delivers the flexibility for employees to punch in/out or manually enter time entries or hours worked. Bridging the gap between the office and the field, employees can view and edit time entries, and send messages to the office to resolve discrepancies. Use eSUB Time as a standalone solution or with eSUBs software suite that includes Daily Reports, Project Management, Resource Management, Scheduling, and the eSUB Field Works Mobile App. En savoir plus sur eSUB Time Delivers the flexibility for mobile employees to punch in/out, view & sign timesheets, and send messages to communicate with the office En savoir plus sur eSUB Time
honeybeeBase

honeybeeBase

par honeybeeBase

(4 avis)
$47.50/month gets you our whole package for up to 100 users. The honeybeeBase solution allows you to track employee time, duty, location and more all from any phone or computer with internet. We work hard to make this simple to use, yet in-depth enough to solve your management needs. The solution integrates with our absence/PTO/Vacation tracking, communication, and employee training, all of which are included in this low price. Start your free trial and see how you can start saving time! En savoir plus sur honeybeeBase Time clock, absence/vacation/sick tracking, custom quizzes for employee training, team communication, site wide notifications and more! En savoir plus sur honeybeeBase
Avaza

Avaza

par Avaza Software

(193 avis)
Avaza is a software suite for small businesses. It includes modules for project management & collaboration, resource scheduling, time tracking, expense management, quoting & invoicing. You can choose whether you view tasks in list view or as Kanban boards. Avaza also offers powerful reporting features. Drag and drop file attachments into tasks. Use Avaza in the cloud, and access it from any device whether its your desktop, tablet or mobile. En savoir plus sur Avaza A software suite for small professional services organizations with modules for project management, timesheets, expenses & invoicing. En savoir plus sur Avaza
clockodo

clockodo

par clickbits

(0 avis)
Grâce à la solution clockodo basée sur le cloud, vous pouvez suivre le temps de travail de votre entreprise. Associez chaque entrée à un employé, un client et un projet. Ajoutez des services et des descriptions. À partir de ces données, vous créez tous les rapports dont vous avez besoin et vous suivez tous les projets. Vous pouvez relier clockodo à plusieurs applications de facturation pour transférer facilement des données de suivi du temps vers une facture. Améliorez votre entreprise en analysant le temps nécessaire pour vos clients. Suivez votre budget en choisissant des tarifs horaires ou des budgets limités. En savoir plus sur clockodo Un programme de suivi du temps basé sur le cloud que vous pouvez utiliser sur les ordinateurs et les appareils mobiles : suivez le temps de vos employés et de votre projet. En savoir plus sur clockodo
TimeFlow

TimeFlow

par Duoserve

(205 avis)
TimeFlow is a revolution in employee time management. It is the first and only desktop time clock app that works through the cloud. While other solutions force a slow and tedious web page on you, our real software experience gives you a efficient and easy to use solution for your workforce. Get your employees to punch in and out without a browser. You like apps on your phone why not on your desktop? Add a biometric option and you've got a rock solid solution to your payroll needs. 30 days free! En savoir plus sur TimeFlow TimeFlow is a revolution in employee time management. It is the first and only desktop time clock app that works through the cloud. En savoir plus sur TimeFlow
VisionProject

VisionProject

par Visionera

(2 avis)
Keep all you projects safely in one place. All data, documents, activities and people will be securely organized online and can be accessed by team members from anywhere at any time. VisionProject makes sure everyone knows where everything is and nothing gets lost. En savoir plus sur VisionProject Keep all you projects safely in one place. All data, documents, activities and people will be securely organized online En savoir plus sur VisionProject
Elorus

Elorus

par Elorus

(26 avis)
Online invoicing and time tracking has never been easier. Elorus will help you organize your business in one place with powerful features. Track time, manage your projects and convert your actual work into invoices. Get paid online through payment processors via your own client portal. Track your expenses and make solid decisions, by using the application's customized reporting functionality. Start with our forever Free Plan and discover all the benefits! En savoir plus sur Elorus A super-easy, free invoicing and time tracking software for SMBs and freelancers who want to be in total control of their business. En savoir plus sur Elorus
TimeDrop Time Clock

TimeDrop Time Clock

par LotHill Solutions

(19 avis)
TimeDrop for Windows IS NOT ANOTHER CLOUD-BASED TIME CLOCK and will quickly and securely clock your users in or out, organize time entries by department, class or project, allow you to manage permissions and provide real-time payroll and time & attendance reports. Make time tracking a drop in the bucket with streamlined features, biometric fingerprint scanner options and an easy to navigate interface. En savoir plus sur TimeDrop Time Clock TimeDrop for Windows will quickly & securely clock your users in or out, organize time and provide real-time reports. One-time$ ($0/mo) En savoir plus sur TimeDrop Time Clock
Homebase

Homebase

par Homebase

(183 avis)
Homebase facilite le travail horaire pour toute l'équipe. Avec des applications mobiles et des outils en ligne gratuits pour les managers et les employés, ce logiciel élimine le fardeau des formalités administratives lié à la planification, à la paie, au recrutement et à la communication d'équipe. Pour commencer à économiser 4 heures de travail ou plus chaque semaine, rendez-vous sur joinhomebase.com. Utilisé par plus de 100 000 entreprises de toutes tailles à travers les États-Unis. En savoir plus sur Homebase Logiciel moderne pour les entreprises locales et leurs équipes permettant de gagner du temps sur le planning du personnel, le suivi du temps, le recrutement et la communication d'équipe. En savoir plus sur Homebase
Calamari

Calamari

par CHROBRUS

(172 avis)
Calamari simplifie la gestion du personnel. Cet outil vous permet de planifier et de suivre tous les types de congés, les absences et les congés maladie. Vous pouvez désormais suivre les absences à l'aide d'ibeacons et d'applications mobiles. Calamari est utilisé par les entreprises ayant des bureaux dans plusieurs pays ou régions et offre des fonctions de sécurité basées sur les responsabilités. Il s'intègre à des outils de gestion des projets, tels que JIRA, Slack, Office 365, Toggl, G Suite, Basecamp et Asana. En savoir plus sur Calamari Calamari s'intègre à Slack, JIRA, G Suite et Office 365. Gérez vos dossiers de RH, les congés de tous types, les absences, les congés payés ainsi que les fiches de pointage. En savoir plus sur Calamari
Toggl

Toggl

par Toggl

(606 avis)
Leading cloud based time tracking software for small and big teams. Very simple and flexible work hours tracking with multi-device support. Generates beautiful reports and time usage graphs with an option to export time logs as Excel spreadsheets, get weekly reports via email or share public reports links with clients to provide more transparency. Toggl has web version, desktop programs for Windows/Mac/Linux, and native iOS and Android apps. Integrates with invoicing and PM tools. Leading cloud based time tracking software for small and big teams. Easy to implement, great reports, multi-device and offline support.
Zoho Invoice

Zoho Invoice

par Zoho

(213 avis)
Zoho Invoice est un logiciel de facturation facile à utiliser pour le suivi du temps, la création de factures personnalisées et le paiement en ligne. Il vous permet de gérer vos comptes clients et de collaborer avec vos clients et collègues. Gagnez du temps grâce à l'automatisation des factures récurrentes, des rappels de paiement et des envois de notes de remerciement. Avec les applications pour iOS et Android, continuez à travailler où que vous soyez. Zoho Invoice vous permet d'envoyer des factures personnalisées, de faire le suivi du temps et d'être payé en ligne. Suivez vos dépenses et gérez votre entreprise où que vous soyez.
Timble

Timble

par Timble

(3 avis)
Timble est un outil de suivi du temps très facile à utiliser qui s'intègre complètement dans JIRA et Trello, permettant la synchronisation des tâches et des projets dans un sens comme dans l'autre. L'application est un outil cloud conçu pour minimiser les facteurs de distraction et éliminer les aspects fastidieux du suivi du temps et du reporting. Timble offre un suivi du temps plus intelligent. Outil de suivi du temps et de productivité facile à utiliser destiné aux équipes informatiques. C'est un point central qui réunit les tâches et les projets.
Crono

Crono

par Crono

(1 avis)
Interface utilisateur basée sur le cloud facile à utiliser qui permet d'enregistrer des feuilles de temps et de créer des factures. Interface utilisateur basée sur le cloud facile à utiliser qui permet d'enregistrer des feuilles de temps et de créer des factures.
Planisware

Planisware

par Planisware

(1 avis)
Planification des ressources et des coûts, suivi du temps, cartographie, gestion des risques et des documents dans un environnement collaboratif. Planification des ressources et des coûts, suivi du temps, cartographie, gestion des risques et des documents dans un environnement collaboratif.
Planzone

Planzone

par Augeo Software

(0 avis)
Des milliers d'équipes utilisent Planzone pour collaborer. Outil de gestion de projet simple, mais puissant, il vous aide à mieux organiser vos tâches au quotidien, à planifier et à gérer vos projets et à suivre la progression de votre équipe. Si vous utilisez Planzone, vous n'aurez besoin d'aucun autre logiciel de gestion de projets. Trouvez tout ce dont vous avez besoin pour mener à bien vos tâches et vos projets dans son interface en ligne sécurisée. Collaboration d'équipe, management de projet, suivi de projet, synchronisation
RescueTime

RescueTime

par RescueTime

(48 avis)
Outil de gestion et d'analyse du temps basé sur le web pour les travailleurs du savoir qui veulent être plus efficaces et productifs. Outil de gestion et d'analyse du temps basé sur le web pour les travailleurs du savoir qui veulent être plus efficaces et productifs.
Tempora

Tempora

par Tempora Software

(1 avis)
Tempora est un système basé sur le web configurable comme un système de temps et de dépenses ou un système complet de gestion de sac de travail. Location mensuelle à partir de seulement 60 dollars pour une licence de 10 utilisateurs. Conçu pour une utilisation dans les entreprises de services créatifs et professionnels. Système ayant fait ses preuves internationalement dans les organisations allant de 10 à plus de 1000 utilisateurs. Ses caractéristiques comprennent la mise en place du travail, l'estimation (pour le temps et le coût), la commande d'achat, l'analyse de WIP, l'enregistrement de temps, la facturation, les fonctions d'importation/exportation. D'autres options disponibles. Le système d'analyse des coûts et de la rentabilité basé sur le web génère des rapports sur les coûts et la rentabilité sur simple pression d'une touche.
UltiPro

UltiPro

par Ultimate Software

(639 avis)
La solution sur le cloud Ultimate Softwares UltiPro est conçue pour améliorer l'expérience des employés. Grâce à UltiPro, les organisations peuvent offrir un recrutement et une intégration pratiques, traiter la paie avec rapidité et précision, faciliter l'apprentissage et le perfectionnement continus des employés, tirer parti des enquêtes avancées et de l'analyse des sentiments et générer des résultats plus intelligents et axés sur les personnes grâce à de puissants outils de business intelligence et de reporting. Fournisseur de solutions globales et stratégiques en gestion des ressources humaines, de la paie et des talents sur le cloud.
Clarizen

Clarizen

par Clarizen

(150 avis)
Suivez le temps facilement pour l'entreprise : développée sur une plateforme sécurisée et évolutive, la solution Clarizen rassemble la gestion de projets, l'automatisation du flux de travail configurable et la collaboration contextuelle sur une interface intuitive qui permet à chacun de travailler comme il le souhaite. Toutes les personnes impliquées peuvent suivre les tâches, communiquer facilement et participer à leur convenance. Rassemblez votre main-d'œuvre, éliminez les silos et optimisez votre visibilité et vos progrès. Rapide et facile à utiliser, Clarizen redéfinit la collaboration sur les projets à tous les niveaux de l'entreprise.
AceProject

AceProject

par Websystems

(8 avis)
Gérer tous les projets avec un seul compte. Gestion de projet, gestion des tâches, feuilles de temps, diagrammes de Gantt, calendriers et gestion de documents. Rester informé grâce à des e-mails automatisés. Les propriétaires d'entreprise et les chefs d'équipe dans divers secteurs ont considérablement amélioré l'efficacité de leur projet depuis qu'ils ont commencé à utiliser AceProject. Essai gratuit d'AceProject pour décider du bon choix. Outil basé sur le web pour la gestion et l'organisation de projet, la gestion des tâches, le suivi du temps, les diagrammes de Gantt, le reporting.
Klok

Klok

par Mcgraphix

(0 avis)
Un logiciel de gestion du temps qui permet d'exporter des relevés de temps, de générer des factures et d'organisation des données client avec des rapports de type tableau de bord. Un logiciel de gestion du temps qui permet d'exporter des relevés de temps, de générer des factures et d'organisation des données client avec des rapports de type tableau de bord.
TimeCamp

TimeCamp

par TimeCamp

(443 avis)
Logiciel de gestion du temps qui inclut des feuilles de temps manuelles et automatiques, un journal horaire et des capacités de détection automatique des tâches. Logiciel de gestion du temps qui inclut des feuilles de temps manuelles et automatiques, un journal horaire et des capacités de détection automatique des tâches.
Timr

Timr

par Timr

(2 avis)
timr est un outil complet de suivi du temps qui s'adapte facilement en fonction de vos besoins. timr vous permet de suivre vos temps de travail et de projet facilement, instantanément et n'importe où. timr vous permet de suivre votre temps pendant que vous travaillez et non après. Vous n'oublierez plus de facturer vos clients pour un travail et vous gagnerez beaucoup de temps en n'ayant plus à effectuer le suivi de votre temps a posteriori. timr est un outil complet de suivi du temps qui s'adapte facilement en fonction de vos besoins. Suivez vos heures de travail et de projet n'importe où.
OrangeScrum

OrangeScrum

par OrangeScrum

(40 avis)
Orangescrum est un outil de gestion de projet et de collaboration qui réunit toutes vos équipes sur une même plateforme. Il facilite la gestion rapide des tâches, la gestion du temps et la planification de projet de bout en bout. La transparence et la visibilité associées à plusieurs projets aident les équipes performantes à réaliser plus avec des fonctionnalités utiles telles que la vue Kanban, le diagramme de Gantt, la conversation dans l'application, le journal de bord, la gestion des ressources, la facturation. C'est un SaaS et une offre open source avec un support dédié. Synchronisez tout le monde. Orangescrum offre un moyen élégant de gérer vos projets, votre équipe et vos tâches en un seul endroit.
Smarter Time

Smarter Time

par Smarter Time

(1 avis)
Mesure votre utilisation du temps automatiquement, en ligne et hors ligne. Adoptez cette application Android pour accéder à une analytique détaillée, à des objectifs, etc.
ClickUp

ClickUp

par ClickUp

(277 avis)
ClickUp is a beautifully simple and intuitive platform for managing every project imaginable. ClickUp's core purpose is to remove the frustrations, inefficiencies, and disconnect caused by the current project management ecosystem. Perfect for those who find other project management platforms either too simple, or too complex, ClickUps exceptional design and user experience echo what Slack did for communication. ClickUp is a beautifully intuitive platform eliminating frustrations caused by others. ClickUp is the #1 highest rated app in 2017.
WorkPoint

WorkPoint

par RED Lab

(3 avis)
– Feuilles de temps et temps libre. WorkPoint suit le temps de travail en utilisant des feuilles de temps et des demandes de temps de repos. Les feuilles de temps au niveau de l'entreprise peuvent facilement être adaptées aux besoins spécifiques de votre entreprise. – Clients, programmes et projets WorkPoint permet de gérer les KPI en collectant des informations analytiques. En planifiant l'utilisation des ressources, il est possible d'augmenter leur niveau d'utilisation. – Gestion de la facturation et des factures WorkPoint effectue un suivi minutieux de chaque heure de travail payée.
iPlan

iPlan

par iPlan Enterprise

(1 avis)
Gestion de projet d'entreprise, notamment les exigences, le personnel, les défauts, les feuilles de temps, la qualité, les métriques et la gestion de documents. Gestion de projet d'entreprise, notamment les exigences, le personnel, les défauts, les feuilles de temps, la qualité, les métriques et la gestion de documents.
TimeTracker

TimeTracker

par Openhour

(0 avis)
TimeTracker automatically generates accurate timesheet for easy review, revision and submission. TimeTracker automatically captures activity with applications used daily; including Exchange Outlook and Google calendars, Adobe Creative Cloud, and 100% of the applications on both Mac and Windows operating systems. This automation increases timesheet compliance and accuracy. And TimeTracker seamlessly integrates with third-party financial systems to improve the insights from these systems. TimeTracker is a plug-in that automatically generates accurate timesheets, and learns to intelligently assign correct job codes.
TimeControl

TimeControl

par HMS Software

(0 avis)
TimeControl est l'un des systèmes logiciels de feuilles de temps les plus populaires depuis 1994. Il s'agit d'une interface multinavigateurs et multipériphériques pour PC, tablettes et appareils mobiles, offrant la possibilité de s'abonner à un service hébergé dans le Cloud ou par achat pour une utilisation sur site. Grâce à ses liens vers les systèmes populaires de gestion de projets, finance, RH et paie, cette application aide les organisations à être plus efficaces, à augmenter la productivité, à réaliser les projets dans les délais et les budgets et à obtenir un meilleur retour sur investissement. Système de feuille de temps d'entreprise conçu pour les environnements de projet, qui relie à la fois les outils de gestion de projet et de gestion financière.
Everhour

Everhour

par Weavora

(164 avis)
Everhour est l'un des meilleurs outils de suivi du temps pour les équipes. Voyez qui fait quoi en temps réel, estimez les tâches, créez n'importe quel type de rapports, envoyez des factures professionnelles. Intégration de suivi n° 1 pour Asana, Basecamp, Trello, GitHub, Pivotal Tracker et JIRA. Si vous avez besoin d'aide pour décider du logiciel de gestion du temps à utiliser, il suffit de leur en faire part. Il seraient heureux de vous offrir une démo Everhour gratuitement ! everhour.com/request-a-demo Logiciel de gestion du temps précis avec un composant de gestion de projet. Grand choix d'options d'estimation, de reporting et de facturation.
OfficeTime

OfficeTime

par OfficeTime Software

(19 avis)
Un logiciel de gestion du temps pour Mac, Windows, iPhone, iPad et Apple Watch. OfficeTime enregistre les heures facturables à la minute et les dépenses. Un logiciel de gestion du temps pour Mac, Windows, iPhone et iPad. OfficeTime enregistre les heures facturables à la minute et les dépenses.
On The Job

On The Job

par Stunt Software

(1 avis)
Suivi des temps et logiciel de facturation avec détection des temps d'inactivité, modèles de facture, génération automatique de numéro de facture. Suivi des temps et logiciel de facturation avec détection des temps d'inactivité, modèles de facture, génération automatique de numéro de facture.
Standard Time

Standard Time

par Scoutwest

(0 avis)
La feuille de temps la meilleure et la plus facile ! Qui utilise l'heure d'hiver ? Consultant, fabricants, gestionnaires de projet, employés ayant besoin de suivre les temps pour les projets ou d'accumuler du temps non payé pour des vacances ou d'autres raisons. Il suffit de télécharger un essai gratuit pour l'adopter immédiatement ! La meilleure feuille de temps au monde pour l'activité de consulting, le suivi de projet, la fabrication ou simplement les feuilles de temps des employés.
TSheets

TSheets

par TSheets

(3 086 avis)
Intuitive, easy to use time tracker with unlimited free phone or online support. Employees can track time anywhere using an Android or iOS mobile phone, computer, tablet, text, dial-in number and so much more with clock in/out punch card or manual timesheet flexibility. Managers can see who's working, where, what projects - all in real time. Integrated with Xero, QuickBooks, Sage, ADP, and more. TSheets syncs up real timesheet data for faster, more accurate payroll, billing and invoicing. Employees can clock in anytime, anywhere, and from the devices they already carry- all in real time. Simple payroll integration.
TSheets

TSheets

par TSheets

(3 086 avis)
Intuitive, easy to use time tracker with unlimited free phone or online support. Employees can track time anywhere using an Android or iOS mobile phone, computer, tablet, text, dial-in number and so much more with clock in/out punch card or manual timesheet flexibility. Employee time tracking with mobile app and GPS. See who's working, where, on what projects - all in real time. Easy payroll integration
WorkflowMax

WorkflowMax

par Xero

(81 avis)
An all-in-one cloud-based job management platform. Save time on data entry, stay on top of projects, track time your way. Assign hours to a job and receive alerts when its nearly used up. Quickly create accurate time-based invoices. Loved by 7000+ service businesses globally, including creative agencies, architects, engineers, surveyors, lawyers, IT companies, construction firms, consultants and anyone else who bills by time. Integrates with 30+ add-ons. A single platform for all your project management needs; from quotes to timesheets, job tracking, and costing, reporting and more.
WorkflowMax

WorkflowMax

par Xero

(81 avis)
An all-in-one cloud-based job management platform. Save time on data entry, stay on top of projects, track time your way. Assign hours to a job and receive alerts when its nearly used up. Quickly create accurate time-based invoices. Loved by 7000+ service businesses globally, including creative agencies, architects, engineers, surveyors, lawyers, IT companies, construction firms, consultants and anyone else who bills by time. Integrates with 30+ add-ons. A single platform for all your project management needs; from quotes to timesheets, job tracking, and costing, reporting and more.
ManicTime

ManicTime

par Finkit

(4 avis)
Ce logiciel de gestion du temps collecte les données d'utilisation de l'ordinateur. Ces données aident les utilisateurs à conserver une référence précise de leur temps de travail. Ce logiciel de gestion du temps collecte les données d'utilisation de l'ordinateur. Ces données aident les utilisateurs à conserver une référence précise de leur temps de travail.
Boomr

Boomr

par Boomr

(514 avis)
Solutions tout-en-un de suivi du temps des employés et de gestion du personnel les entreprises de tous types et tailles. Suivez facilement les heures de travail de vos employés en temps réel sur n'importe quel appareil, obtenez des alertes sur les heures supplémentaires, automatisez les rapports de paie des feuilles de temps et économisez des milliers d'euros chaque année en éliminant les processus inefficaces. Suivi du temps mobile et de bureau conçu pour les entreprises avec GPS, alertes heures supplémentaires, messagerie en temps réel, reporting avancé et plus encore. Découvrez pourquoi plus de 30 000 entreprises font confiance à Boomr pour gérer le temps de leurs employés ! Suivi du temps mobile et de bureau conçu pour les entreprises avec GPS, alertes heures supplémentaires, messagerie en temps réel, reporting avancé et plus encore !
DeskTime

DeskTime

par Draugiem Group

(111 avis)
DeskTime - One of the leading project management software for teams - large and small. Track your projects and tasks separately and see how much time they take, then plan your team's workflow more efficiently in the future. Additionally, DeskTime will automatically calculate your projects' costs based on employees' hourly rates. The user-friendliest time tracking software to track projects' time and costs. Project management & time tracking software.
1time

1time

par Time Warden

(6 avis)
Web-based time and expense tracking application that allows you to easily keep track of real time project costs. Keep on top of timesheet entry with options such as automated Employee Reminders, timesheet approval by Administrators or Team Leaders, and Weekly Manager Reports. Our Financial Summary tool allows you to see, at a glance, if your project is on track, or in danger of going over budget. We offer a 30 day free trial at any subscription level, no payment details required on sign up. Web-based time and expense tracking application that allows you to easily keep track of real time project costs.
TMetric

TMetric

par Devart

(119 avis)
TMetric is a free and user-friendly online time tracker for freelancers and teams of any size. With TMetric you can: set budgets for your projects; set rates on any task, client, project or team member; create tags and set them to any task; see your workday on a timeline; get detailed time and money reports. TMetric integrates with almost anything including Asana, Basecamp, Bitbucket, Freshdesk, GitHub, GitLab, Jira, Redmine, Trello, Visual Studio Online, Wrike, YouTrack, Todoist, Zendesk Free and user-friendly time tracking software for teams of any size. Integrates with Trello, JIRA, Asana and much more
Streamtime

Streamtime

par Streamtime

(113 avis)
ZipBooks

ZipBooks

par ZipBooks

(78 avis)
ZipBooks is modern accounting, invoicing, and time tracking software for small businesses and contractors. ZipBooks makes managing your business simpler. Get paid with credit card or Paypal easily. Powerful, easy-to-use reports, industry best practices, and smart recommendations from ZipBooks help you make even smarter decisions. Modern accounting software for small businesses including time tracking, invoicing, & credit cards or Paypal payments.
Solo

Solo

par Thrive

(1 avis)
Solo is an all-in-one management solution for the creative professional. It's designed to help freelancers run their business, improve workflow and increase productivity all from within a stunningly beautiful environment. With Solo you have the following at a click of a button: Smart, flexible time tracking; Elegant quotes; Professional invoices; Beautifully managed projects; Customisable dashboard; Business intelligence; The beautiful business management app for creative freelancers.
TrackingTime

TrackingTime

par Tracking Time

(1 avis)
TrackingTime is a cloud-based time tracking service for productive teams. It allows small and medium-sized businesses to track, analyze and report work time, with style and ease. Track time everywhere you work with our desktop, web and mobile apps or inside your favorite business apps like Asana, Trello, Gmail, Zendesk and more. Analyze your time data to get actionable insights and create timesheets to share with your managers or clients. TrackingTime is the best way for productive teams to track, manage and analyze their work time.
beeye

beeye

par beeye

(1 avis)
BeEye est l'outil basé sur le web pour planifier des activités, gérer la main-d'œuvre et analyser les performances. BeEye fournit une solution pour les grandes organisations et leur permet de gérer le temps et les gens et d'obtenir une visibilité sur ce qui se passe. BeEye aligne les gens et les projets grâce à un outil de planification et de gestion collaboratif afin que les organisations atteignent leurs objectifs. Avec Beeye, les gestionnaires savent quels sont les projets qui manquent de personnel, lesquels ont du retard et lesquels sont les plus rentables. Identifiez vos activités les plus rentables, optimisez vos ressources et atteignez vos objectifs.
CakeHR

CakeHR

par HR Bakery

(184 avis)
CakeHR is an award-winning HR management solution that simplifies HR. Built to help small and medium enterprises stay agile, it offers key features like 360 feedback, employee scheduling, goals, expenses, performance appraisal, time tracking and team directory. Rely on CakeHRs user-friendly navigation and customizable dashboard to effortlessly automate tasks, eliminate Excel sheet dependence, boost software adoption and reduce email frequency. Android and iOS apps are available. CakeHR is designed for adoption by employees and brings automation, transparency and engagement to HR.
Timeneye

Timeneye

par Timeneye

(37 avis)
Timeneye is a simple and intelligent time-tracking tool, which is helping small/medium companies to track their team productivity levels, but it is also perfect for freelancers. If you need instant productivity boost, achieved through ultimate simplicity, Timeneye is the very-easy-to-use tool that you are looking for. Timeneye will help you to boost your personal and group productivity in no time, making it look almost effortless. Simple, intelligent time tracking tool. Forget about timesheets, manage your time on the web or with mobile apps for Android and iOS.
Fingercheck

Fingercheck

par Fingercheck

(23 avis)
Fingercheck is the modern workforce solution thats transforming the way small businesses work. Within one powerful HR platform, businesses can easily review and manage hiring, employee onboarding, time tracking, payroll, HR, benefits, and insurance. Fingercheck delivers the tools to simplify and streamline workflow for employees, employers, and everyone in-between. Fingercheck is an online HR platform that helps you manage your employees' time attendance and payroll.
TimeSheet

TimeSheet

par Dovico Software

(22 avis)
Dovico provides all the comprehensive features and tools you need to accurately and efficiently track and manage your time. We're so confident our solution will fit your needs, we'll let you try it for free for 30 days. No risk, no obligation, no credit card needed. We'll even help you get everything set up absolutely free. At the end of the free trial, if you want to sign up, just let us know and we'll take care of the rest. With over 20 years of experience, we know our stuff. Proven project time and expense solution that will increase profitability Easily schedule reports to employees, managers and clients
Qbserve

Qbserve

par QotoQot

(15 avis)
Qbserve provides everything you need for seamless time tracking of your work hours or freelance projects: automatic productivity tracking for websites and apps, automatic project tracking based on opened documents and web pages, invoice generation, real-time performance feedback and notifications, various reports and timesheets, scheduled data export, Slack team and Skype chat tracking. There is no subscription and all the tracked information is stored locally. Mac time tracking automation: freelance project tracking, timesheets, invoicing & productivity feedback
Punchtime

Punchtime

par Punchtime

(3 avis)
Smarter timekeeping and more insight with project tracking and metrics. Punchtime is an easy to use solution for teams looking to solve timekeeping headaches and have better workflow. Smarter timekeeping and more insight with project tracking and metrics.
TimeTac

TimeTac

par TimeTac

(0 avis)
Solutions for tracking simple employee arrival and duration of work, or for recording project and task completion. Employees log in and track their own working time, either via a desktop browser, central terminal, smartphone or employee time clock. Working time templates allow automatic calculation of actual hours worked against target hours, allowing for simple overtime calculations. Numerous statistical reports can be produced and various integration options are available. Cloud-based solution for recording employee time and attendance or project and task completion, with an add-in for time off management.
Working Time Tracker

Working Time Tracker

par CHMV Software

(0 avis)
Time tracking application with automatic time control, automatic daily backup, customizable invoices, and multilingual interface. Time tracking application with automatic time control, automatic daily backup, customizable invoices, and multilingual interface.
Flapps

Flapps

par Flapps

(0 avis)
Web based employee time tracking solution with features such as invoicing, expense tracking, and project cost management. We cater for small and medium corporate clients along with providing enterprise solutions to banks, insurance, IT, utility, logistics and telecom companies. With Flapps you have the most customizable software at your fingertips that molds to fit your specific needs. Available for free on iOS and Android. Web based employee time tracking solution with features such as invoicing, expense tracking, and project cost management.
Branch Messenger

Branch Messenger

par Branch Messenger

(596 avis)
*Save millions in payroll costs this year* Branch Messenger is an enterprise-wide self-service scheduling and time-clock tool for hourly employees. Enterprises eliminate the costs of traditional time clocks by using Branch Messenger's mobile app to enable both physical and mobile punches. In addition, Branch offers innovative punch technology options like facial recognition. Branch Messenger offers innovative solutions to physical and mobile punches to optimize the time tracking of hourly employees.
Deltek Vision

Deltek Vision

par Deltek

(396 avis)
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
iSolved

iSolved

par iSolved HCM

(122 avis)
Comprehensive, completely scalable HCM software for all your workforce management processes Comprehensive, completely scalable HCM software for all your workforce management processes
Chrometa

Chrometa

par Chrometa

(49 avis)
The "magic" of Chrometa is that it runs in the background of your PC and/or Mac, quietly making note of your activities. It's like having your very own personal timekeeper. When you open or compose an email, Chrometa will capture that activity. Same for documents you draft, web research you do, and even phone and meeting time -- everything is captured passively without you lifting a finger. Professional time tracker automatically records the time while you work both on and off the PC.
Time Clock Wizard

Time Clock Wizard

par Time Clock Wizard

(48 avis)
Online employee time clock system for businesses of all sizes. Employee Scheduling. Time Tracking. Task Management. Payroll Reporting.
WebWork Time Tracker

WebWork Time Tracker

par WebWorkTracker

(41 avis)
WebWork Time tracker is time tracking and employee monitoring software. The desktop application tracks your time, screen captures (optional to use), mouse click, keyboard stroke activities. The tracker was launched in 2015 and since that it has been offering wide range of services mainly to those, who want to spend their time on real work and keep everything under control. WebWork continually updates and improves its' features by keeping customer's needs at the top of importance. Time tracking solution designed for remote workers, for small teams and big companies.
WorkPuls

WorkPuls

par WorkPuls

(39 avis)
WorkPuls is The Simplest Time Tracking Software that helps you track the time spent on projects and tasks, with proof of your employees¿ work. Your employees will have the WorkPuls Tracker (software on their desktop) which will display all the tasks assigned to them. They can use it to track the time on each task. You will get a detailed overview of the time your employees spend on each task, including which apps and websites they use during their work on the task and for how long. The Simplest Time Tracking with Screenshots, Payroll and Productivity Analysis, suitable both for Office and Remote Employees
PayClock Online

PayClock Online

par Lathem

(39 avis)
PayClock Online offers flexibility for managing employee time tracking. Easily set up employees to clock in / out with Lathem automated time clocks. Employees that work remotely can track their time using the PayClock mobile app on their Smart phones. You can manage where and when remote workers clock-in/out with GPS location mapping. All employees can view on demand their own secure time card, review benefit time and submit time off requests via their Smartphones or other web connected devices. Capture, edit and easily integrate your workforce time & attendance into payroll systems like QuickBooks and more anywhere, anytime.
TimeClock Plus
Fast, powerful, and user-friendly, TimeClock Plus v7 provides your organization with a complete and customizable time and attendance solution. Available as an on premise or cloud-based solution, automate data collection with seamlessly integrated time and attendance hardware. Access real-time actionable employee information with personalized dashboards and robust reporting. TimeClock Plus v7 ensures accurate payroll completion, mitigates compliance risk, and controls cost of labor. Complete and flexible browser-based time and attendance solution scalable to fit the needs of any organization.
TIMEDOCK

TIMEDOCK

par TIMEDOCK

(34 avis)
Il est possible d'arrêter de courir après des feuilles de temps ! Mettre à niveau la solution de feuilles de temps mobiles pour automatiser la gestion des absences des employés.
PayPanther

PayPanther

par PayPanther

(32 avis)
The easiest time tracking software online. Compatible with any device. Simple, intuitive, and easy to use. Track your time and invoice your clients all-in-one. Manage your clients and accept online payments too. With one click time tracking, you can see how much time was spent on each client, task, or project with detailed reports. The easiest time tracking software online. Compatible with any device. Simple, intuitive, and easy to use. 30 day unlimited free trial.
WorkTime Corporate

WorkTime Corporate

par NesterSoft

(29 avis)
WorkTime Corporate is an employee, computer and Internet monitoring software. WorkTime is strictly monitoring software and it does not offer any spying features. All monitoring results are stored on the client servers. Comprehensive WorkTime reports answer various important for every employer/manager questions about employees performance (attendance, active/idle times), Internet usage (including Facebook, and other websites usage), computers and software usage. Software designed to monitor computer, employee and application activities. Helps to increase employees productivity, reduce expenses.
Sage Timeslips

Sage Timeslips

par Sage

(28 avis)
Sage Timeslips makes it easy for service businesses to capture more billable hours and accurately track expenses. Sage Timeslips integrates with 20 software packages, such as Sage 50 Accounting, QuickBooks, Microsoft Outlook, Time Matters and Amicus Attorney. Features include Automatic Time Capture, 100+ pre-defined reports, calendar sync, customizable reports and a real-time dashboard. Web-based time and expense capture is available. Time and expense tracking, both at the desktop and on the go, that integrates with QuickBooks and popular practice management software.
Emplotime

Emplotime

par Emplotime

(28 avis)
Système de pointage basé sur le web qui permet de suivre les arrivées et les départs des employés via l'horloge du navigateur. C'est le système de gestion du temps le plus économique du marché. Emplotime est idéalement conçu pour les PME. C'est la solution de pointage la plus abordable. Elle vous aide à suivre les heures productives de vos équipes en quelques secondes. Le logiciel est livré avec des fonctionnalités avancées telles que le suivi des congés payés et des heures supplémentaires, le support 24h /24, 7j /7 et bien d'autres. EmploTime ne pourrait pas être plus simple : utilisez un navigateur pour permettre à vos employés de pointer leurs heures d'arrivée et de départ.
primaERP Time Tracking

primaERP Time Tracking

par ABRA Software

(23 avis)
A time tracking software with detailed reports, stopwatch, mobile apps, etc. Free for 3 users. You can also create nice bills based on your tracked time as well as add hourly rates to the project, clients, tasks, etc. Recently, we also added a new module, primaERP Attendance, which enables you to clock in and out and receive automatic timesheets. As always, the app is free! Time tracking and billing software with detailed reports, stopwatch, mobile apps, etc. Free for 3 users.
stratustime

stratustime

par Nettime Solutions

(21 avis)
Track employee time & attendance with stratustimea flexible, cloud-based software solution. With stratustime, employees clock in, out, and request time off without any assistance. Behind the scenes, management gets a dashboard that helps with labor costs and legal wage requirements. stratustime can be integrated with all supported payroll systems, and can be placed on almost any device. A U.S.-based integration team customizes systems to the unique labor rules of each organization. Make business and operational decisions based on employee time and attendance data.
UniPhi

UniPhi

par UniPhi

(21 avis)
Manage your entire project timeline with UniPhis award winning SaaS software. Targeted at construction, this fully scalable software gives you an instant dynamic view of your entire portfolio's delivery and task dates. This means you can see what's slipping and resolve time delaying issues before they impact on your schedule while not being restricted to a task by task view or Gantt charts. UniPhi also lets you easily manage your staffs' work hours through centralized time sheeting. Web based, SaaS, integrated software solution for companies working in the built environment.
SutiHR

SutiHR

par SutiSoft

(21 avis)
SutiHR is an easy-to-use online HR software solution which allows you to manage the entire range of HRM activities including recruitment, personnel management, performance management, training & development, time & attendance management, payroll management, document management and benefits administration. Starting at just $2 per month, SutiHR's modular design is a great fit for businesses of all sizes. Integrated Online HR Software for End-to-End Human Resource Management
OfficeTimer

OfficeTimer

par Infocube Technologies

(18 avis)
A recent Aberdeen report found that companies who used time tracking software, have shown a 30% decrease in payroll processing errors, and a 32% increase in actual time tracking. This doesnt come as much of a surprise. Whether you have a thousand employees on your payroll or fifty, recording the time taken to complete a task is a tedious job. Using software to automate this process makes employee time tracking, employee task management and project progress, a whole lot easier. OfficeTimer is online time tracking and project management software. Also has leave and expense management module.
Timesheet Mobile

Timesheet Mobile

par Timesheet Mobile

(15 avis)
Timesheet Mobile offers a web-based, GPS-enabled, time, attendance, project and workforce management solution to track your on the clock mobile employees. Select a cost-effective monthly subscription and download the smartphone app for instant access to elite geofence location technology. Keep track of employees in the field and get instant alerts when workers are away from the job site. Seamlessly integrates with most accounting software, simplifying the payroll and invoicing process. Mobile time, attendance and workforce management solution with geofence location technology to monitor on the clock employee hours.
Attendance on Demand

Attendance on Demand

par Attendance on Demand

(12 avis)
Web-hosted time and attendance service that automates complex labor management. Web-hosted time and attendance service that automates complex labor management.
HRMatrix

HRMatrix

par Orblogic

(12 avis)
HRMatrix est un logiciel sur web de gestion des RH avec suivi des candidatures intégré pour toutes les entreprises, quelle que soit la taille. L'objectif est d'être flexible, agile et abordable pour les entreprises en croissance. Bon nombre des clients utilisent HRMatrix comme solution intégrée pour gérer le cycle de vie des employés de bout en bout. HRMatrix offre au personnel des RH une excellente expérience intégrée de gestion des RH pour gérer leurs processus RH avec facilité et simplicité. En utilisant l'automatisation intégrée, HRMatrix traite les résultats pour fournir une perspective claire au personnel des RH. HRMatrix est un service de logiciels de RH en ligne. Leur objectif est d'être flexible et abordable pour l'entreprise en pleine croissance à la recherche de leur premier SIRH.
Cronforce

Cronforce

par Cronforce.com

(12 avis)
Cronforce is a hassle-free solution to track employee time, vacations and absences, control your budgets and plan your workforce. Designed around simplicity and usability it works for all - freelancers, small, medium and big enterprises. More than 10,000 customers including Fortune 500 companies use Cronforce daily. Cronforce connects to all major ERP, Payroll, HR and Project management systems and visualises company KPIs in our award-winning dashboards. Cronforce is a hassle-free solution to track employee time, vacations and absences, control your budgets and plan your workforce.
LegalTrek

LegalTrek

par LegalTrek

(12 avis)
La solution complète de facturation et de gestion de projets de LegalTrek est conçue pour répondre aux besoins des professionnels du droit les plus sophistiqués. Le logiciel a été développé avec les conseils d'experts de plus de 500 avocats dans huit pays. LegalTrek vous fournit une solution pour le suivi du temps précis et le prix de valeur que vos clients vont adorer. Des fonctionnalités telles que le portail client et les processus de facturation automatisés vous distingueront sans aucun doute de la concurrence. La solution logicielle de LegalTrek permet aux cabinets d'avocat modernes de rationaliser leur travail et leur facturation afin de devenir rentables.
Timeless Time & Expense

Timeless Time & Expense

par MAG Softwrx

(10 avis)
Accurately track projects, make better decisions & bill clients by tracking your time, to do items & expenses at the level of detail most appropriate for your business. For Windows & Web. A timer reminder makes it easy to start timers without interrupting your work. Individual entries & a timesheet also available. Includes flexible reporting & invoicing. Find out where you really spend your time & keep abreast of upcoming work. Only $79/user. Free 30-day trial. No monthly or annual fees Time, expense & project tracking software designed for companies & individuals who track their work in detail. Flexible & easy to use
Timepot

Timepot

par Timepot

(8 avis)
Timepot simplifie le suivi du temps. Que vous soyez une grande entreprise ou une petite agence, Timepot permet à vos employés de suivre facilement le temps consacré à divers projets et vous donne un contrôle total sur les heures facturables, afin que vous puissiez mieux connaître vos profits. Timepot fournit également un module de suivi et de partage des vacances qui facilite l'organisation du travail dans votre entreprise. Une application rapide et simple de suivi du temps pour la croissance de votre agence.
BizRun

BizRun

par BizRun

(8 avis)
BizRun is a cloud-based HRIS solution. Key modules include timekeeping, time-off management, employee recordkeeping and document management, eDocument onboarding, payroll, photo board directory, compensation management, employee self-service, approval workflows, employee engagement tools, and organizational planning. Access BizRun on a mobile phone, desktop or tablet. Spend less time on HR tasks and more time energizing your business. Call for a free demo or visit bizrun.com. BizRun is a cloud-based HRIS solution. Key modules include Core HR, Attendance tracking, Timekeeping, Onboarding, and Payroll.
ServicePower

ServicePower

par ServicePower

(7 avis)
We offer: Best in class scheduling and mobility solutions for mid-sized to enterprise level companies, tailored to manage employed work forces and deliver measurable productivity gains of 25-50%. We are an industry leader, with a truly multi-tenant SaaS warranty claims processing and dispatch software; of which a large percentage of North American manufacturers, retailers and third party administrators use to automate and improve the 3rd party service delivery process. Mobile workforce management software with real-time appointment booking, job scheduling, SLA monitoring, and job dispatch options.
Clockspot

Clockspot

par Clockspot

(6 avis)
Clockspot is the leading time and attendance tracking service, trusted by thousands of businesses. Clockspot is the leading time and attendance tracking service, trusted by thousands of businesses.
OutlookTime

OutlookTime

par Timewatch

(6 avis)
A dream come true for Outlook users. OutlookTime turns appointments into timesheets, & Outlook into a timesheet system. OutlookTime does not change the way you use Outlook and is so easy to use, no training is required. Users simply allocate a customer/project to appointments (and emails), then post them to their timesheet. It really is that simple and that easy! If you use Outlook and enter timesheets, OutlookTime will save users hours each week & increase the accuracy of timesheets. OutlookTime turns Outlook appointments into timesheets, and Outlook into a timesheet system.
SubItUp

SubItUp

par SubItUp

(5 avis)
Industry leading online employee scheduling management software. Industry leading online employee scheduling management software.
Time Cockpit

Time Cockpit

par software architects

(5 avis)
SaaS time tracking system that includes graphical calendar, activity tracking, reporting,and self-service portal. SaaS time tracking system that includes graphical calendar, activity tracking, reporting,and self-service portal.
SuiteDash

SuiteDash

par SuiteDash

(5 avis)
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because theyve spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
Centreli

Centreli

par Centreli

(5 avis)
Centreli automatically calculates and tracks employee paid time off. Provides employees with access to submit online requests. Centreli automatically calculates and tracks employee paid time off. Provides employees with access to submit online requests.
Time IQ

Time IQ

par Time IQ

(4 avis)
Time IQ's intuitive online interface helps businesses track employee time, monitor productivity, and simplify accounting. Trusted by thousands of companies for over a decade, Time IQ will let you instantly see where you're at with projects and employee hours. By tracking everything in one place, you can get billing and payroll done fast. Time IQs intuitive online interface helps businesses track employee time, monitor productivity, and simplify accounting.
OfficeMA Timesheet

OfficeMA Timesheet

par OfficeMA Timesheet

(4 avis)
OfficeMA Timesheet is easy, fast, and secure cloud-based time tracking service. You can sign up in seconds with no upfront installation or complex setup. Your time is money, so OfficeMA Timesheet saves you time and money by enabling you to track the timesheets for yourself and your staff in a cost effective and time saving manner. You can create and manage accounts for your staff so that they can login from their Web browsers and fill their timesheets against the tasks assigned to them A cloud-based multi-user time tracking service. You can manage the timesheets of users, clients, projects, and tasks.
Slenke

Slenke

par Slenke

(4 avis)
Slenke est un logiciel complet de collaboration d'équipe et de gestion de projet. Grâce à l'interface utilisateur intuitive et facile à utiliser, il vous permet de gérer plusieurs projets, tâches, les communications de l'équipe et le suivi du temps en un seul endroit. Slenke est un logiciel complet de collaboration d'équipe et de gestion de projet.
Sophity

Sophity

par Sophity

(4 avis)
Automated time tracking for project-based teams. Reduces time spent submitting timesheets while increasing data accuracy and billings. Automated time tracking for project-based teams. Reduces time spent submitting timesheets while increasing data accuracy and billings.
PCLOGGER

PCLOGGER

par Eleet

(4 avis)
A real time tracking solution that works absolutely without employee involvement, designed to monitor work efficiency, automate timesheets, motivate employees, and more. Automatic time tracking & employee activity monitoring software. Boost your productivity with PCLOGGER!
mJobTime

mJobTime

par mJobTime Corporation

(3 avis)
Built for ENR 600 and other leading construction and energy contractors, mJobTime is a great fit for companies with challenging time and job tracking requirements. mJobTime combines an easy to use, flexible, configurable, and customizable interface with outstanding technical services and support to provide advanced solutions for difficult problems. Our customers love us and you will too. Find out why. Advanced mobile time tracking and job tracking software for construction and energy contractors with challenging & complex requirements
Basic Online Timesheets

Basic Online Timesheets

par Basic Business Systems

(3 avis)
Fast submission, workflow, and approval of employee time with options for data export into various finance and billing systems. Fast submission, workflow, and approval of employee time with options for data export into various finance and billing systems.
WaspTime

WaspTime

par Wasp Barcode Technologies

(3 avis)
Wasp Barcode Technologies is the leading manufacturer of time and attendance systems for small to medium-sized businesses. Select from complete solutions featuring WaspTime software and a biometric (fingerprint), HID , RFID, or barcode time clock. FREE, US-based technical support and Getting Started training is included. Manage and track your inventory using your desktop PC or handheld.
MinuteDock

MinuteDock

par MinuteDock

(3 avis)
Our natural time entry makes tracking your time flexible and easy. You can set targets and budgets for users, teams, clients or projects - and see your progress in real-time. Invoice your clients, or send time to your accounting software, in a matter of seconds. We integrate with Xero, Quickbooks, Wave, MYOB & Freshbooks. Time tracking & billing software for professional services.
HiveDesk

HiveDesk

par HiveDesk

(3 avis)
HiveDesk is helps you manage your virtual team or remote workforce - easily manage tasks, track time and generate visual reports. HiveDesk is helps you manage your virtual team or remote workforce - easily manage tasks, track time and generate visual reports.
Pacific Timesheet

Pacific Timesheet

par Pacific Timesheet

(2 avis)
A leading provider of employee time, expense, asset and log tracking solutions. Offering cloud services and on-premise software, Pacific Timesheet serves 40+ industries worldwide with multiple locales and language support. Industries include construction, field services, manufacturing, service companies, research and development, engineering, non-profits and government agencies. Access on iOS and Android apps, offline and online, browsers, time clocks and IVR. Time, expense, asset & logs, cloud & on-premise, 40+ industries, iOS & Android apps, offline/online, browsers, time clocks.
Webtimeclock

Webtimeclock

par Webtimeclock

(2 avis)
Web based online employee time clock for payroll and job tracking. Since 2003. Loved by thousands of companies. Get your free trial. Web based online employee time clock for payroll and job tracking. Since 2003. Loved by thousands of companies. Get your free trial.
Anuko Time Tracker
Web-based, open source time tracking system that allows users to create projects, invoices, and reports. Multiple languages support. Web-based, open source time tracking system that allows users to create projects, invoices, and reports. Multiple languages support.
Talygen

Talygen

par Talygen

(2 avis)
Talygen is a powerful business automation tool for small, medium and large businesses. It facilitates project management, time tracking, CRM, human resource management, expense tracking, invoicing, employee management, ticketing and other business processes. It runs on desktops (Windows, Mac and Linux) and smart devices (iPhone, Android, Blackberry and Windows Phone). Talygen is a comprehensive cloud-based business automation tool developed by Talygen Inc.
HourGuard

HourGuard

par NCH Software

(2 avis)
HourGuard is an affordable desktop and mobile program that allows remote and virtual employees, as well as normal staff, to keep track of how they spend their time what they accomplish while at work. Desktop and mobile program that allows employees to keep track of how they spend their time.
Minterapp

Minterapp

par Minterapp

(2 avis)
Online time tracking & invoicing tool. We offer time tracking for your projects which you can convert into invoices. We are also integrated with Basecamp & Trello. You also have the ability to see how utilized your team is and if you are hitting your time tracking targets on all your projects. Online time tracking & invoicing tool. We offer time tracking for your projects which you can convert into invoices.
Sapience Buddy

Sapience Buddy

par Sapience Analytics

(2 avis)
Time tracking solution to log your productivity and enhance efficiency in the workplace. Time tracking solution to log your productivity and enhance efficiency in the workplace.
FINSYNC

FINSYNC

par FINSYNC

(2 avis)
All-in-one financial solution creates huge time savings and lets users make better decisions with real-time analytics. Accounting, bill pay, invoicing, payments, time tracking, projects/job costing, mobile time tracking, full payroll and more! Web-based software for small to mid-size businesses that offers integrated accounting, payroll, and analytics.
TimeTiger

TimeTiger

par Indigo Technologies

(1 avis)
Web-based time logging and analysis tool. Provides your employees with a quick, simple way to track their time daily, weekly or as they work. Collected can then be analyzed using powerful reporting tools to answer questions about project profitability, resource capacity, and actual vs. budgeted performance. If you are looking for a better understanding of how your organization spends its most valuable resource, contact us to discuss your specific needs in more detail. Web-based time logging and project tracking application; automatic time tracking clock and project status snapshot.
Office Timesheets

Office Timesheets

par Lookout Software

(1 avis)
Office Timesheets is a web-based commercial employee time tracking and management timesheets software application designed for the specialized needs of project-driven organizations to track time and expenses for accurate accounting and job/project costing purposes, and real-time reporting and billing. Web-based commercial employee time tracking and management timesheets software.
Premember

Premember

par Hesiod Software

(1 avis)
Developed to make time tracking easier and faster by using saved screenshots, specially designed for free lancers and small business. Developed to make time tracking easier and faster by using saved screenshots, specially designed for free lancers and small business.
Visual Time Sheet

Visual Time Sheet

par Great Circle Software

(1 avis)
Timesheet software with time recording, categorized reporting, pop-up reminders, billing code, and personalized calendar features. Timesheet software with time recording, categorized reporting, pop-up reminders, billing code, and personalized calendar features.
Worksnaps

Worksnaps

par Worksnaps.net

(1 avis)
Worksnaps is a unique service that tracks the project time of your team with verifiable work evidences. It helps you to improve the visibility and accountability of how time is spent. It is simple, automatic and effective. Time Tracking Tool for Remote Work
WorkTrail

WorkTrail

par TaPo-IT

(1 avis)
WorkTrail makes time tracking easy and fun. Optimized for users and teams who work on multiple tasks throughout the day and have to keep track of which projects have taken up their time. Once time is recorded detailed statistics can be generated and exported as CSV or Excel document. Available as optimized Web Application and native as Android and iOS App. Web and mobile app optimized for users and teams who regularly switch between tasks. Generate and export statistics and time sheets.
TimeApp

TimeApp

par P&K TimeApp

(1 avis)
An online platform for lawyers, consultants, craftsmen and other professionals that bill clients on hourly basis. An online platform for lawyers, consultants, craftsmen and other professionals that bill clients on hourly basis.
Today Timesheet

Today Timesheet

par Today Timesheet

(1 avis)
Project management timesheets for professional service providers. Comes with expense tracking, time billing and invoicing. Project management timesheets for professional service providers. Comes with expense tracking, time billing and invoicing.
TimePanic

TimePanic

par TimePanic

(0 avis)
An easy-to-use personal time tracking tool for more control over your working hours or to track time for charging. An easy-to-use personal time tracking tool for more control over your working hours or to track time for charging.
TimeTrak

TimeTrak

par TimeTrak Systems

(0 avis)
Payroll software, paperless, audit trails. electronic sign-off, scheduling, employee note page, easily integrated, etc. Payroll software, paperless, audit trails. electronic sign-off, scheduling, employee note page, easily integrated, etc.
TaskWorks

TaskWorks

par EvaWare

(0 avis)
Online integrated project management with timesheet / expense tracking and collaboration tools. Online integrated project management with timesheet / expense tracking and collaboration tools.
Innate Timesheets
Compare actual time spent with estimates to correct future plans and budgets, weekly task list for each user, etc. Compare actual time spent with estimates to correct future plans and budgets, weekly task list for each user, etc.
ExpressTime

ExpressTime

par ExpressTime Solutions

(0 avis)
ExpressTime Enterprise is a telephone based automated timekeeping system that goes far beyond just accurate timekeeping. A truly effective management tool, ExpressTime Enterprise telephone timekeeping helps you gain control over your labor-intensive business. ExpressTime Enterprise allows you to increase profits, control payroll costs, and more effectively budget your jobs. Our professional timekeeping software helps you gain control over your labor intensive business. We offer three great applications.
Fanurio

Fanurio

par Atelier Software