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Pourquoi Capterra est gratuit
mymediset is designed to streamline the process so you can manage your medical equipment efficiently. It integrates seamlessly into your existing SAP® system. In fact, it’s currently the only available certified S/4 HANA cloud-based solution of its kind. Field inventory management, RFID integration and asset management are included in the standard package. Our solution comes with further add-on functionalities, such as Analytics, the Visual Inspector tool, Media Manager and the mobile App. En savoir plus sur mymediset Solution complémentaire certifiée SAP pour la gestion des prêts médicaux. Planification, traitement et suivi des prêts et des consignations. En savoir plus sur mymediset
Ce logiciel de gestion des ressources médicales de pointe vous permet de suivre les consommables, de gérer les réservations de ressources, de planifier des services et de réaliser des scans en masse afin d'accélérer le traitement. Cette application mobile entièrement intégrée facilite la mise à jour des données en déplacement. Les historiques de maintenance complets et les rapports exploitables en font un outil indispensable pour tous vos besoins en matière de gestion de ressources de soins médicaux. Fonctionnalité de lecture d'étiquettes RFID (Radio Frequency Identification), de code-barres et de code QR. Profitez de la version d'essai gratuite de 15 jours afin de constater à quel point le suivi des biens est fluide. En savoir plus sur EZOfficeInventory Logiciel d'inventaire pour le secteur médical conçu pour le secteur des soins de santé. Scannez les articles en masse, suivez les points de vente et créez des alertes personnalisées. Version d'essai gratuite de 15 jours. En savoir plus sur EZOfficeInventory
L'original ! Ne vous laissez pas berner par les imitations. MedSupply Pro Software (anciennement SupplyPro Software) est simple d'utilisation, puissant et prêt à l'enregistrement des codes-barres pour TOUS les types d'établissements de soins médicaux et dentaires. Assurez le suivi des implants, des traitements et du matériel de tous vos fournisseurs. Gérez les commandes, les réceptions, les ajustements, les articles périmés et le suivi de la consommation de la commande au patient. Contrôlez aussi les dates d'expiration des lots. Hébergement sur serveur local ou en cloud. Service client de première qualité. Téléchargez une version d'essai GRATUITE sur leur site web ! En savoir plus sur MedSupply Software Logiciel d'inventaire médical spécifiquement conçu pour répondre aux besoins des professionnels de la médecine, de la dentisterie et de la chirurgie. Rapports utilisateurs détaillés ! En savoir plus sur MedSupply Software
Fishbowl est la plateforme d'automatisation professionnelle n° 1 pour QuickBooks. Fishbowl permet aux petites et moyennes entreprises de rester sur la plateforme QuickBooks pour les activités liées à la comptabilité tout en incorporant des fonctionnalités d'inventaire avancées. Sites multiples, suivi des pièces, fabrication, intégration du transport, méthodes de comptabilité LIFO/FIFO/Standard, prix au débarquement, consignation et système de codes-barres sans fil COMPLET pour les entrepôts. EDI, panier d'achats, services marchands - la liste est longue. Contrôle des stocks industriels pour les utilisateurs de QuickBooks, les grossistes, les distributeurs, les commerces de détail et les fabricants.
Caspio est l'une des principales plateformes LOW CODE du marché, conçue pour créer des applications d'inventaire médical sans aucun codage. Classée parmi les premières par Forrester Research, la plateforme tout-en-un fournit tout ce dont vous avez besoin pour effectuer la transformation digitale de vos opérations et flux de travail au sein de l'entreprise. La plateforme comprend une base de données cloud intégrée, un générateur d'applications visuel, des fonctionnalités de sécurité haut de gamme et de conformité réglementaire ainsi qu'une infrastructure mondiale évolutive. Découvrez la raison pour laquelle Caspio est adoptée par plus de 12 000 entreprises dans le monde. Essayez-le GRATUITEMENT. Caspio est l'une des principales plateformes LOW CODE du marché, conçue pour créer des applications d'inventaire médical sans aucun codage.
Le meilleur logiciel d'inventaire pour QuickBooks - dynamisez les opérations de votre entrepôt tout en augmentant les profits et la satisfaction des clients. Gérez toutes les phases de votre activité en temps réel et dans l'ensemble de votre entreprise grâce à des fonctionnalités performantes et conviviales pour la gestion des stocks, les achats, les clients, l'entreposage, les codes-barres, les coûts logistiques, la traçabilité des numéros de lot et de série, etc. En outre, Acctivate peut s'intégrer aux principales plateformes d'e-commerce, fournisseurs EDI et autres solutions de pointe. Le meilleur logiciel d'inventaire pour QuickBooks - dynamisez les opérations de votre entrepôt tout en augmentant les profits et la satisfaction des clients.
Sortly Pro est un outil de gestion des stocks et des biens très simple qui vous permet de suivre visuellement tous vos équipements ou tout votre matériel médical, ainsi que toutes les informations qui les concernent, y compris le lieu où ils se trouvent, le prix, la quantité, etc., pour un suivi plus intuitif (et moins pénible) de vos articles. Essayez-le gratuitement aujourd'hui ! Plus 1 000 entreprises font déjà confiance à cet outil. Principales caractéristiques : - Accès via web, iPad ou iPhone - Créer ou se connecter à des codes-barres ou codes QR - Scanner de check-in/out (intégré) - Ajout de champs personnalisés - Suivi de l'activité de l'utilisateur Le système le plus simple de gestion des biens et des inventaires (mobile) sur le marché. Plus 1 000 entreprises font déjà confiance à cet outil. Obtenez-le gratuitement dès aujourd’hui.
Hybrent est un système de gestion des commandes et des stocks basé sur le cloud avec codes-barres, qui permet d'augmenter la rentabilité, de réduire les coûts et de fournir aux patients des soins rentables et de qualité. Obtenez une visibilité sur les dépenses et l'utilisation des fournitures tout en rationalisant les flux de travail, grâce à l'intégration avec vos systèmes d'EMR/AP. Gérez facilement vos implants avec Bill and Replace. Automatisez la correspondance à trois voies, suivez les fournitures par numéro de série, calculez avec précision les coûts de cas et les comptages de cycles et obtenez des informations pour réduire les dépenses et le gaspillage grâce à un reporting solide. La solution de chaîne d'approvisionnement médicale d'Hybrent pour l'approvisionnement électronique, les approbations, le suivi et les confirmations de commandes, l'inventaire, le reporting et bien plus.
eTurns TrackStock est une application automatisée de réapprovisionnement des stocks pour les fournitures médicales dans les cliniques, les réserves des hôpitaux et les camions des services d'urgence. Obtenez une visibilité sur les stocks disponibles. Demandez des articles pour les interventions chirurgicales à venir. Utilisez des smartphones, des scanners, des capteurs de poids et des étiquettes RFID pour réapprovisionner, gérer et optimiser les inventaires. Réduisez les coûts d'inventaire jusqu'à 73 %. eTurns est 10 fois plus rapide pour le réapprovisionnement qu'un site de vente en ligne comme Amazon. L'application se paie d'elle-même en un à deux mois. S'intègre à un logiciel ERP/WMS/comptabilité. L'application de réapprovisionnement des stocks eTurns TrackStock réapprovisionne et suit les fournitures médicales à l'aide de téléphones, de scanners et de capteurs.
Plateforme préférée des PME qui créent entre 50 et 1 000 bons de commande par mois. Système ayant fait ses preuves depuis plus de 32 ans, auprès de 1 000 utilisateurs, tels que Casio, Aramark, le ministère de la Santé de l'État de New York, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, l'Armée américaine, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente, etc. Disponible en trois versions (GRATUITE, basique et professionnelle), le logiciel s'adaptera aux besoins de votre entreprise. Remboursement garanti si vous n'êtes pas satisfait ! Sa facilité d'utilisation en fait la plateforme préférée de plus de 1 000 responsables des achats, qui créent entre 50 et 1 000 bons de commande par mois. Résultats éprouvés et remboursement garanti si vous n'êtes pas satisfait !
Rationalisez votre flux de travail et augmentez votre efficacité avec IMS, une solution tout-en-un d'EHR (dossier médical partagé), de facturation et de gestion de cabinet. Conçu par des médecins pour les médecins, ce logiciel primé de gestion médicale prend en charge plus de 35 spécialités médicales et convient aux cabinets de toutes tailles. Utilisez une technologie qui s'adapte à votre cabinet et non l'inverse. Presque tous les aspects de ce logiciel sont 100 % personnalisables pour s'adapter à vos spécifications précises. Rendez-vous sur le site web de l'éditeur pour planifier une démo gratuite en direct. Une solution d'EHR (dossier médical partagé), de gestion de cabinet et de facturation tout-en-un qui s'adapte à votre cabinet. Conçue sur mesure pour plus de 35 spécialités médicales.
Les cabinets prospères utilisent Sowingo. Passez moins de temps à gérer vos fournitures et plus de temps avec les patients, grâce à cette plateforme de gestion des stocks dentaire, puissante et facile à utiliser. Les cabinets prospères utilisent Sowingo. Passez moins de temps à gérer les fournitures et plus de temps avec les patients grâce à une plateforme d'inventaire spécialisée.
ArbiMed est un logiciel de gestion des stocks basé sur le cloud, conçu par les médecins, pour aider les cabinets de soins de santé à augmenter le bénéfice global en analysant les données significatives des transactions d'inventaire. Avec ArbiMed, vous pouvez créer, recevoir et suivre des bons de commande, identifier des informations essentielles lors du retrait des fournitures et interpréter vos rapports pour prendre des décisions de pratique cruciales de manière très simple. Contactez l'éditeur pour obtenir une démo gratuite ou une version d'essai. ArbiMed est un logiciel de gestion des stocks, conçu pour aider les cabinets de soins de santé à augmenter les bénéfices en analysant les données des transactions d'inventaire.
Our mission to make health care uncomplicated in Brazil, empowering independent doctors, for better quality health. We believe that healthcare professionals should not be concerned with technology issues. With that in mind, we offer an efficient and extremely easy-to-use system, allowing our users to increase their productivity, reduce costs, reduce the lack of patients and save time so they can focus on what they like to do most: taking care of their patients We offer an efficient and extremely easy to use system, which meets from the appointment scheduling to the post-service.
No-Cost Vaccines | Patient Management | End-to-end Inventory Management | EHR Integration Solution for medical professionals to manage every aspect of vaccinations from start to finish. From inventory visibility and automated replenishment to daily immunization highlights and patient tracking, we are the complete vaccination management system. Empowering providers to get back to doing what they do best; providing patient care. For: Pediatricians | Internal Medicine | Family Practices Specializing in Vaccine Financing, Inventory Management, Billing, Vaccine Distribution, and Technology Services.
Automatisez votre entrepôt et réduisez les coûts liés à la main-d'œuvre grâce à un WMS (système web de gestion d'entrepôts) à la demande, facile à utiliser et abordable SmartTurn peut être déployé facilement et vous permet de traiter des commandes avec précision à moindre coût, de réduire les ruptures de stock, d'expédier plus de commandes en temps voulu avec moins de main-d'œuvre et d'automatiser vos processus en l'intégrant à d'autres systèmes. SmartTurn propose un prix de départ de 540 $/mois sans matériel à acheter, aucun logiciel à installer, aucun réseau à configurer, aucun déploiement système ni aucun besoin de maintenance continue. WMS à la demande et en partenariat avec Microsoft qui offre des fonctionnalités professionnelles pour une fraction des coûts habituellement liés aux droits de licence et à l'installation.
Entièrement axée sur la chaîne logistique des soins de santé, la solution cloud de SurgiCare ne requiert aucune installation complexe ni aucune maintenance de serveur. Numérisez des articles sur vos iPhone, iPad et appareils Android, effectuez des calculs des coûts de dossier et suivez les dates d'expiration, les numéros de lot, les achats avec les principaux fournisseurs, la facturation, les prévisions, les cartes de préférence chirurgicale, etc. L'abonnement "pay-as-you-grow" vous permet de payer au fur et à mesure que votre entreprise évolue, ce qui signifie que la solution convient aussi bien aux petits centres de soins (et budgets) qu'aux plus grands centres hospitaliers. Utilisez votre iPhone ou appareil Android pour scanner l'inventaire médical sur plusieurs sites. De plus, la solution est 100 % basée sur le web et ne requiert donc aucune installation.
Envi by IOS empowers healthcare providers to deliver care across a wide range of settings (hospitals, ambulatory surgery centers, urgent care clinics, physician groups, etc.) by streamlining supply chain management. Envi is an affordable, powerful, scalable solution configured to meet your organization's needs. With Envi, you'll build enterprise visibility with location-specific functionality, helping your organization reduce costs through greater automation, efficiency and control. IOS delivers powerful, affordable and easily scalable solutions for healthcare facilities that meet your exact system specifications.
This is an inventory management solution intended specifically for healthcare providers, whether small or large. This is an inventory management solution intended specifically for healthcare providers, whether small or large.
SOS Inventory is the premier Inventory, Order Management and Manufacturing app built specifically for QuickBooks Online. SOS Inventory allows small and medium-sized companies to manage operations more efficiently while synchronizing financial data with QuickBooks Online. SOS adds literally hundreds of capabilities to QuickBooks Online. Inventory, order management and manufacturing solution for companies using QuickBooks Online.
This intuitive and affordable software is an ideal inventory management solution for small businesses. Easily manage movements, purchases and sales with one integrated package. Features include: stock control, serial number tracking, contact management, purchasing with the creation of detailed purchase orders from top level assemblies, purchase receipts, accounts payable, sales orders, shipping and accounts receivable. Manage multiple vendors for common items, tracking order history DCS Inventory Software is an intuitive picture and barcode driven software for Inventory Management.
TIMS Software is an integrated solution for HME businesses. Manage your revenue cycle from end-to-end and get the clarity you need to make smart business decisions with total access to all your business data. TIMS Software provides a customized solution to fit your business and the peace-of-mind knowing that the right people are working the right claims, at the right time, so you get paid faster. Revenue Cycle Management from referral & patient intake, order fulfillment & delivery, claims, A/R & collections, financials & reports
Vanguard Inventory Optimization automates the analyses of your entire inventory cycle, integrating historical sales data and key insights from individuals throughout your organization. Advanced analytics capture and process your data to determine optimal service levels, safety stock, reorder points, order quantities, and other key metrics. Reveal product and product-line profitability in net terms for the sharpest bottom-line analysis. Automates the analyses of your entire inventory cycle, integrating historical data and insights from individuals in the organization.
ITEXIA is the asset management platform of the future. We help companies in the medical sector to get rid of the high effort manual inventory of medical machinery and equipment takes by digitizing the process of asset management. In addition, data can be easily synchronized with IT systems through our open API and interfaces. Our ITEXIA Smartphone app manages and displays all further information flexibly. We create simple overview and our clients manage their assets efficient and sustainable. ITEXIA is the asset management platform of the future. We help companies to get rid of the high effort of manual inventory.
WebOps tracks Medical Devices every step of the way, resulting in higher customer satisfaction and profits. WebOps Logistics is a comprehensive, mobile device compatible, SAAS solution that provides Medical Device Manufacturers, Distributors and Providers with accurate tracking and ordering for a broad range of medical devices. The device sales reps, the hospital and warehouse staff are using WebOps to manage the surgery schedule, inventory status and location, surgery usage, and order. WebOps Logistics is a mobile device compatible, SAAS solution that provides Medical Device Manufacturers field inventory tracking.
IBM Clinical Development from Watson Health is a global SaaS solution that can help the life-sciences transform clinical research and may accelerate the delivery of needed therapies to patients. With a powerful electronic data capture (EDC) system at its core, IBM Clinical Development affords clinical researchers access to hidden insights and visibility into their trial data. Scalable in both feature and function, we offer a robust suite capabilities that can be tailored to all clinical trials. IBM Clinical Development is a single, scalable cloud-based platform that lets clinical research professionals design and manage trials.
Medical inventory software to track supplies, lots and expirations, consignment and non-consignment, and on demand reports. Medical inventory software to track supplies, lots and expirations, consignment and non-consignment, and on demand reports.
Clinic Essentials is a leading clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage and enhance every aspect of your clinic. Our easy-to-use features and intuitive interface simplify your daily tasks, such as scheduling, invoicing, reporting, and managing inventory. A clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage every aspect of your clinic.
Early versions of LoanerTrak have been used in loaner departments since 1991. Decades of direct user input and development has expanded the functionality of this application to handle the countless demands and exceptions that every loaner department encounters on a daily basis - all of this while maintaining a simple, intuitive user interface. Advanced, client-server and web based loaner device logistics software running in Fortune 500 medical companies since 2000.
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Renaissance Healthcare Enterprise Suite is a completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System. A completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System.
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Medical office management solution that offers OHIP and insurance billing, scheduling, inventory management, and marketing tools. Medical office management solution that offers OHIP and insurance billing, scheduling, inventory management, and marketing tools.
Intended for 5 users or more. Designed for organizations of 10 people or more. Create Inventory requisitions. Manage Par levels and get email warnings when certain items are low. Custom reports and customization of screen fields. Import items from FDA drugs database. Manage Users and Roles. Use your smart phone or tablet to remove inventory. Can be integrated to other systems. Talk to our experts to get real guidance on solving you inventory management challenges. Manage your Medical Supplies. Web-based inventory management solution; Configurable, Custom reports, Imports FDA drug NDC Codes.
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PRISYM 360 provides organizations with complete label integrity to meet the strictest compliance requirements for FDA & EU regulations. Meet regulatory compliance with both printing/applying labels and capturing relevant data in your manufacturing environment.
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Scout's TopShelf is a web based inventory management / warehousing software system that can be used as a stand-alone application or can be integrated into a variety of back office applications, such as Salesforce.com, Quickbooks, and Microsoft Dynamics. TopShelf gives you instant visibility and optimization of your supply chain wth features like barcode scanning, customer portal, dynamic reporting, work order management, basic pick / pack / ship to advanced 3PL transactions, RFID and Printing. A web based on demand warehouse and inventory management solution.
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AIMS is a scalable, web-based software system made up of a variety of core components, optional components, and interfaces that provide solutions to meet the needs of your current operation and your needs in the future. With AIMS, users can access all aspects of their maintenance operation from any location with internet access, at any time. AIMS is easy to learn and use, yet robust enough to accommodate the most demanding multi-facility organization. AIMS is a complete CMMS system for managing all types of assets found in healthcare institutions.
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iTraycer provides on-the-go mobility with a simple, easy-to-use interface. It works on all medical products regardless of conditions, including sterilization environments, and tray, device and biologic-level management. Provides on-the-go mobility with a simple, easy-to-use interface.
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Winn Solutions, LLC is the leading provider of barcode tracking technology. The Winn Item Tracking System (WITS) is a cloud-based solution designed to track any accountable item within a company from its entry point to its delivery point. Sophisticated in capability, yet simple to operate, WITS will improve all aspects of your receiving and tracking process. Any industry, any accountable item, WITS has you covered with Tracking Technology That Delivers! For more info visit www.winnsolutions.com Medical inventory solution that helps businesses track assets, documents, equipments, containers, lab samples, and more.
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Logistique de dispositif médical mobile et Solution SaaS pour l'automatisation des ventes, le flux de travail de la chaîne d'approvisionnement, la gestion des stocks et la facturation des implants. Solution mobile pour la planification de la chirurgie, la commande d'implants, la numérisation et la facturation à partir d'un iPhone ou d'un iPad. Cartes de préférence du chirurgien, statistiques d'utilisation du kit comme du chirurgien. Intégré dans SAP, Oracle, Epicor, JDE et PRMS. Sopic gère tous les aspects de la logistique des dispositifs médicaux, y compris les envois, les retours, la gestion des stocks expirés, les commandes, le suivi des commandes. Logistique de dispositif médical mobile et Solution SaaS pour l'automatisation des ventes, le flux de travail de la chaîne d'approvisionnement, la gestion des stocks et la facturation des implants.
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Medlium is a HIPAA-compliant EHR / EMR for medical practices. Works on desktop, iPad, iPhone, and Android. No contract or credit card required. #AccessAnywhere #Scheduling #PatientReminders #Documentation #FormBuilder #ClinicalImaging #SecureMessaging #DocumentManagement #TaskManagement #LowInventoryAlerts #FreeFax #eRx #FastSupport Simple and free EHR for iPhone, iPad, Android, and Desktop.
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An integrated solution that streamlines all hospital-related operations through the management of patient records, pharmacy & more. An integrated solution that streamlines all hospital-related operations through the management of patient records, pharmacy & more.
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Associés à de puissantes fonctionnalités d'audit et de reporting, les outils de tableau de bord Above PARs facilitent la gestion des coûts et des biens, tout en améliorant l'efficacité et la flexibilité du reporting. Plusieurs des modules de suivi incluent l'inventaire du matériel et les bons de commande. Fonctionnalités puissantes d'audit et de reporting, prise en charge de la gestion des coûts et des biens, tout en améliorant l'efficacité du reporting.
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AdminiCare combines the efficiencies of a handheld scanner with the benefits of a cloud-based software system, including automatic updates and backups, 24/7 access, and financial grade encryption & security. With AdminiCare, you can purchase and track supplies, automate recurring transactions, optimize par level, identify and reduce inventory costs through bulk purchases and supplier cost comparison, and generate real-time reports that track the entire process. A web-based inventory management system for long-term care facilities that connects medical supply distributors and service providers.
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Patient-Specific Technology for medical device companies. Enhatch Fit2Kit provides your sales teams with exactly what they need in one central location. Using data analysis and artificial intelligence, the mobile app powers the design and delivery of patient-specific implants which help reduce shipping and kitting costs by almost 50% in six months and 75% in 12 months. Delivery compact kits to surgeons and quicken turn time for smarter surgeries. A mobile software for medical device companies, Enhatch Fit2Kit tracks & optimizes inventory so you can ship compact customized kits.
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Profiles hospital pharmacy inventory demand at every drug storage location within a hospital, advises inventory to keep at each location, provides spatial optimization for a number of constraints. Helps manage drugs on shortage. We reduce the amount of drug required to be kept on hand, we reduce expired products, we free up space in cabinets, and we reduce cart fill. Drug inventory management solution for shortage management, demand profile planning, and spatial optimization.
By making the entire purchasing process much more visible and efficient, Healthcare Materials Management allows you to measure and analyze item consumption across all departments. This will in-turn reduce inventory levels and associated acquisition problems. It also optimizes your supply chain by providing deep control of your requisitions, procurement, fulfillment & consumption processes. This system is built to reduce issues in your supply chain. Healthcare Materials Management streamlines your consumption-based supply chain management, reducing costly inefficiencies.
TrackCore Operating Room is a tissue and implant tracking software integrated with RFID enclosures, eliminating the need for arduous manual processes. TrackCore Interventional was designed to control costs and improve patient care through tracking implants, consumables and medical devices from any vendor. TrackCore SameDay streamlines the bill-only process for physician preference, special-order. Tissue tracking & implant management tool that helps hospitals send replenishment/recall alerts, maintain vendors records, and more.
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Medical device inventory management, incident tracking, supplier management, and spare parts management based on WHO best practices Medical device inventory management, incident tracking, supplier management, and spare parts management based on WHO best practices
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Cloud-based platform for healthcare industry that lets businesses streamline and manage administrative tasks. Cloud-based platform for healthcare industry that lets businesses streamline and manage administrative tasks.
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Medical device inventory management, knowledge delivery, expiration tracking, and UDI support to reduce errors and increase efficiency Medical device inventory management, knowledge delivery, expiration tracking, and UDI support to reduce errors and increase efficiency
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Inventory Management provides chemists, biochemists, biologists, and technicians with a single solution for integrated management of a wide range of materials including chemical containers, biologics, consumables and other assets. A single solution for integrated management of a wide range of materials.
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From stock room to board room, make inventory and supply chain management simpler and more dependable. Boost revenue through reduced labor, more precise inventory, and the ability to capture more charges. Turn immediate time-to-value into long-term competitive advantage. Industry-leading technology precisely designed for the challenges of healthcare inventory and supply chain management. From stock room to board room, make inventory and supply chain management simpler and more dependable and boost revenue.
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Pharma Distributors (or wholesalers) distribute medicines to multiple pharmacies within their geography. Typically, pharmacies inform the distributors about out of stock medicines and distributors fulfill those medicines on a daily basis. The process of pharmacies informing the distributors about out of stock medicines and subsequent order fulfillment involves a lot of manual effort. ZibDX aims to reduce the manual effort by automating the supply-chain process between Pharmacies & Distributors. ZibDX aims to reduce the manual effort by automating the supply-chain processes between Pharma Retailers & Distributors.
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Purpose-built FMD compliant solution, designed to manage the status of medicinal inventories to FMD standards. Purpose-built FMD compliant solution, designed to manage the status of medicinal inventories to FMD standards.
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Specifically designed for the orthopedic & spine medical device companies, ImplantBase is an easy-to-use, intuitive, all-in-one cloud software that enables everyone from a single rep, an entire distributorship, or a large manufacturer to connect and transact with everyone in their inventory ecosystem. ImplantBase unifies the supply chain operations from manufacturer to sales rep using any device, anytime, and directly to any ERP or financial platform. Contact us at info@implantbase.com. An easy-to-use, intuitive, all-in-one inventory management solution designed for the orthopedic medical device industry.