Logiciels de satisfaction client

Logiciels de satisfaction client, France : utilisez Capterra.fr pour trouver les meilleurs outils pour votre entreprise.

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126 produits trouvés

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Grade.us

Grade.us

par Grade Us

(123 avis)

La plateforme de marketing et de gestion des avis préférée des marketeurs, des agences de marketing et des spécialistes du SEO, aux couleurs de votre marque. Grade.us vous permet : 1) d'automatiser la récolte d'un plus grand nombre d'avis positifs en ligne sur des sites spécialisé, sur Google ou sur Facebook ; 2) de récupérer les clients mécontents avant qu'ils ne publient un avis négatif ; 3) de surveiller les avis partout sur le web pour toujours savoir ce qui se dit sur votre marque ; 4) de convertir automatiquement les meilleurs avis en contenu parfaitement référençable pour les médias sociaux et le web afin de consolider votre bonne réputation. En savoir plus sur Grade.us

Nextiva Survey

Nextiva Survey

par Nextiva

(109 avis)

Get answers fast with Nextiva Surveys, our online customer satisfaction software. Collect the answers you need to understand your audience and make better decisions. Featuring nine question types, survey templates, email notifications, skip logic, and more, Nextiva Surveys provides the tools needed to measure respondents. Plus, businesses can customize landing pages, thank you pages, colors, and everything in between! Seamlessly integrate with other Nextiva products for a full view of customers. En savoir plus sur Nextiva Survey

AskNicely for NPS

AskNicely for NPS

par AskNicely

(91 avis)

Deliver great customer experiences and drive growth with NPS software by AskNicely. AskNicely integrates with your CRM (including Salesforce.com) to automatically collect customer feedback with a simple one-question email survey (based on the Net Promoter Score). Listen to your customers in real time, catch unhappy customers before they churn and get more online reviews. Start sending surveys in minutes with no help from IT. En savoir plus sur AskNicely for NPS

Retently - NPS Software

Retently - NPS Software

par Retently

(9 avis)

Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn and turn Detractors into Promoters. Retently will send your customers a single question, NPS satisfaction survey. They will give your business a score and provide additional feedback. Your NPS score will be calculated based on the survey responses. En savoir plus sur Retently - NPS Software

Podium

Podium

par Podium

(51 avis)

Podium customer satisfaction software helps thousands of businesses get more reviews on sites like Google, Facebook, HealthGrades & more. The Podium messaging platform also makes it easy to manage all your customer interactions from Facebook messages, Google's click-to-message and inbound texts from one dashboard. You can easily manage all of your reviews from over 40 different review sites to quickly reply to reviews, report on locations and understand customer sentiment. En savoir plus sur Podium

Genesys PureCloud

Genesys PureCloud

par Genesys

(39 avis)

PureCloud est la nouvelle solution de centre de contact en cloud tout-en-un qui vous aide à gérer et à comprendre les interactions multicanaux dans un parcours client fluide. Donnez à vos employés un seul outil prenant en charge l'ensemble de la communication (voix, chat, e-mail, réseaux sociaux, etc.). PureCloud est facile à utiliser grâce à son interface intuitive. En étant le premier à innover, vous vous assurez de dépasser les attentes de vos clients, aujourd'hui comme demain. PureCloud est simplement puissant, et puissamment simple. En savoir plus sur Genesys PureCloud

Yotpo

Yotpo

par Yotpo

(96 avis)

Yotpo aide les marques de vente en ligne à recueillir des avis clients, des photos, des Q et R pour augmenter la satisfaction des clients, la preuve sociale et les ventes. Partenaire officiel de Google, Facebook et Shopify Plus et intégrant des plateformes et des outils commerciaux de premier plan tels que Bigcommerce, Magento et Bronto, Yotpo permet aux marques de tirer parti du contenu de leurs clients sur tous les canaux marketing. La plateforme complète de marketing client de Yotpos est parfaite pour les entreprises en pleine croissance qui traitent plus de 300 commandes par mois. En savoir plus sur Yotpo

Qualtrics Customer Experience

Qualtrics Customer Experience

par Qualtrics

(70 avis)

Qualtrics Customer Experience (CX) est la plateforme la plus agile au monde pour l'amélioration de l'expérience client, permettant aux entreprises de surveiller, réagir et d'améliorer chaque moment clé du parcours client, ainsi que d'intégrer l'opinion des clients dans chaque décision. Grâce à des tableaux de bord flexibles basés sur les rôles, une gestion dynamique des cas et une intégration CRM complète, vous disposez du pouvoir d'offrir une expérience client incomparable. Demandez une démo personnalisée ou inscrivez-vous pour un compte gratuit afin de démarrer ! En savoir plus sur Qualtrics Customer Experience

Blue Enterprise Surveys

Blue Enterprise Surveys

par eXplorance

(7 avis)

Garantissez une satisfaction client optimale avec le logiciel de sondage Blue pour entreprises. Grâce à son intégration transparente dans vos principaux systèmes d'information client tels que le CRM, Blue reste automatiquement en contact avec vos clients et vous communique sur le vif des informations exploitables. En savoir plus sur Blue Enterprise Surveys

SightMill - NPS Software

SightMill - NPS Software

par SightMill

(1 avis)

Innovant, le logiciel Net Promoter Score (NPS) vous permet de mesurer, d'analyser et de réagir aux avis de vos clients et employés (eNSP) pour accroître leur engagement. SightMill offre la possibilité d'intégrer des sondages NSP à votre site Internet, d'envoyer des sondages NSP par e-mail ou de les recueillir lors d'événements en direct. S'intègre aux logiciels tiers (Slack, Zapier, CRM) et offre des outils capables de communiquer les avis à votre équipe. En savoir plus sur SightMill - NPS Software

Hippo Video

Hippo Video

par Lyceum Technologies

(8 avis)

Créer des vidéos avec capture d'écran, webcam et audio pour les besoins de l'entreprise. Créez des vidéos didactiques, des vidéos explicatives, des témoignages, des problèmes de clients et des vidéos de formation. Restez organisé avec des dossiers, collaborez avec les utilisateurs et gérez-les. Obtenez des informations sur les rapports de performances. Hippo Video est sur le cloud et intégrée à Slack, Trello, Jira, Freshdesk, Zendesk, lFacebook Workplace, Gmail, Google Classroom et autres applications Google. Exportez des vidéos directement sur les chaînes YouTube, Vimeo, Wistia et GDrive. En savoir plus sur Hippo Video

Intouch Insight

Intouch Insight

par Intouch Insight

(3 avis)

Intouch Insight's portfolio of CEM solutions collect and combine feedback data incl. surveys, mobile checklists, mystery shopping, operational audits, social media, and call centers, and rapidly integrates data from 3rd-party systems like Salesforce, Oracle, SAP. Data is mapped to the customer journey and AI-powered features transform the data into meaningful CX insights. Orgs can easily take action on those insights to improve customer experience using patent-pending Action Campaign technology. En savoir plus sur Intouch Insight

Wizu

Wizu

par Wizu

(1 avis)

Wizu est un chatbot alimenté par IA pour des enquêtes conversationnelles conçues pour augmenter les taux de réponse, améliorer la satisfaction des clients et obtenir des informations plus pertinentes. Wizu peut analyser les réponses en temps réel, ce qui vous permet d'acheminer des enquêtes par groupes de sentiments ou de mots pour créer un sondage conversationnel vraiment personnalisé et attrayant. En savoir plus sur Wizu

Survey Anyplace

Survey Anyplace

par Survey Anyplace

(56 avis)

Vous en avez assez des enquêtes inintéressantes ? Vous n'êtes pas les seuls... Survey Anyplace se concentre sur la création de sondages et de questionnaires amusants, mobiles et interactifs. Le genre qui vous permet d'interagir avec votre public et qui laisse de la place à votre identité ou personnalité de marque. Ces enquêtes modernes séduisent les personnes interrogées. Il est facile d'interagir avec ces sondages (ainsi qu'avec votre public) grâce aux fonctionnalités mobiles ultimes. Vous obtenez ainsi plus de commentaires, et ils sont plus positifs ! En savoir plus sur Survey Anyplace

CloudCherry

CloudCherry

par CloudCherry Analytics

(6 avis)

CloudCherry est un produit de collecte de commentaires et d'analyse de la clientèle en temps réel basé sur SaaS pour suivre, mesurer et améliorer l'expérience client. Avec CloudCherry, l'entreprise peut identifier les facteurs qui conditionnent l'expérience client, mesurer des indicateurs clés tels que Net Promoter Score et le score unique Customer Delight, découvrir des informations exploitables sur les comportements des consommateurs et répondre à toute plainte ou requête client en temps réel dès celle-ci survient. En savoir plus sur CloudCherry

QuickTapSurvey - Offline Survey App

QuickTapSurvey - Offline Survey App

par QuickTapSurvey

(59 avis)

QuickTapSurvey lets you capture in-person data that matters to your business. Build, customize, and launch your data collection campaigns in minutes with 100% data coverage guarantee (no internet required). Perfect for in-person lead capture, trade shows, intercept marketing, market research, and customer satisfaction. En savoir plus sur QuickTapSurvey - Offline Survey App

GetMoreReviews

GetMoreReviews

par Get More Reviews

(8 avis)

Get More Reviews is the #1 most trusted reputation management and review generation software used to optimize your review management process with a 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability. With Get More Reviews, you'll be able to turn your happiest customers into 5 star reviews online and generate real, authentic reviews on multiple online review sites including Google, Facebook, and much more! En savoir plus sur GetMoreReviews

Quality Driven Software

Quality Driven Software

par Quality Driven Software

(24 avis)

Après avoir réalisé un service, vous avez envie de récolter les avis de vos clients, n'est-ce pas ? Alors il vous faut Quality Driven Software ! Grâce à notre application, envoyez des e-mails ou des documents d'enquête à vos clients à partir d'un superbe modèle. Une fois les feedbacks reçus, l'application enverra les informations au collaborateur responsable de l'intervention. En accédant aux scores de satisfaction de vos employés, vous pourrez plus facilement déterminer qui mérite une augmentation et qui doit être licencié. Gardez vos meilleurs employés et obtenez plus d'avis en ligne. Ce logiciel fait ça aussi ! En savoir plus sur Quality Driven Software

SurveySparrow

SurveySparrow

par SparrowApps

(19 avis)

SurveySparrow vous permet de transformer des enquêtes en conversations. Grâce à une interface conversationnelle, SurveySparrow permet aux utilisateurs de créer et de partager des enquêtes extrêmement engageantes, des enquêtes mobiles principalement, offrant une expérience de type chat. Les enquêtes récurrentes SurveySparrow vous permettent d'envoyer des enquêtes à intervalles réguliers pour évaluer le pouls des clients ou des employés. Avec des options de partage facile, SurveySparrow vous permet de partager vos enquêtes sur le web, sur appareil mobile, médias sociaux et via e-mail, afin de recueillir facilement l'opinion de votre public cible. En savoir plus sur SurveySparrow

Helprace

Helprace

par Helprace

(5 avis)

Helprace est la solution la plus simple pour gérer l'interaction entre le client et l'entreprise. Dotée d'un service d'assistance avec une communauté de clients intuitive et d'une application de collecte des opinions, Helprace est prêt à l'emploi. Sans guide ou manuel d'installation fastidieux, ni installation informatique. En savoir plus sur Helprace

elevio

elevio

par elevio

(10 avis)

Elevio rend vos produits plus faciles à apprendre. Amélioration de la rétention, tout en réduisant vos charges d'assistance. Ils réunissent votre offre d'assistance existante pour offrir une expérience tout-en-un à vos clients, en améliorant la formation de vos clients et en fournissant une assistance à la demande à vos clients, à l'endroit et au moment opportuns. Plus de 500 entreprises comme Atlassian, Heap, Adroll et Dell utilisent elevio pour améliorer l'éducation des clients et réduire les charges d'assistance. Profitez de la version d'essai gratuite de 14 jours En savoir plus sur elevio

Broadly Reviews

Broadly Reviews

par Broadly

(42 avis)

Broadly's automated review platform helps local businesses generate great customer reviews on the most important platforms including Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor & many more. Our platform helps SMBs win reviews, get more business, and communicate directly with your customers via app or desktop. Online reviews are the single largest driver of how a consumer selects a new service so we're here to help small, service-based businesses (1-100 employees) win a better online reputation. En savoir plus sur Broadly Reviews

ManageEngine SupportCenter Plus

ManageEngine SupportCenter Plus

par ManageEngine

(7 avis)

SupportCenter Plus est un logiciel de support web compatible ITIL et conçu pour les entreprises de support informatique. Il est utilisé pour gérer tout type de service client sur une seule et même plateforme. Ses utilisateurs peuvent suivre, gérer et résoudre facilement les tickets d'assistance pour offrir un support rapide à leurs clients et améliorer ainsi leur niveau de satisfaction. En savoir plus sur ManageEngine SupportCenter Plus

Reputology

Reputology

par Reputology

(44 avis)

Reputology is the best-of-breed Review Management platform for enterprises that operate multiple physical locations. Engage unhappy customers quickly & monitor anywhere customer reviews and comments happen: Google, Facebook, comment cards, etc. Uncover the root causes for customer compliments and complaints to make meaningful, long-term improvements. Fortune 500 companies utilize Reputology as well as recognized brands like Golds Gym and House of Blues. En savoir plus sur Reputology

WizVille

WizVille

par WizVille

(0 avis)

Un retour client en temps réel SaaS et une solution de gestion des plaintes, spécialement conçue pour les commerces de détail et les fournisseurs de services locaux.

MyFeelBack

MyFeelBack

par MyFeelBack

(2 avis)

Aide les entreprises à saisir les informations clients dont elles ont besoin pour prendre des décisions basées sur les données et améliorer leurs activités.

TopBox

TopBox

par Waypoint Group

(1 avis)

TopBox fournit une solution simplifiée et rentable de rétroaction des clients B2B pour contribuer à la croissance des PME grâce à une approche stratégique.

ReviewPro

ReviewPro

par Review Rank

(1 avis)

Sibyl

Sibyl

par Signet Research

(2 avis)

Plateforme de Net Promoter Score en libre-service dotée de la flexibilité nécessaire pour mesurer à la fois la satisfaction client et l'expérience client.

Tidio Chat

Tidio Chat

par Tidio

(28 avis)

Tidio est un communicateur pour les entreprises qui conserve Live Chat, Messenger et E-mail en un seul endroit.

ClickDesk

ClickDesk

par ClickDesk

(15 avis)

Application d'engagement client multicanal basée sur le web, qui offre un chat en direct, un service d'assistance, un navigateur et une barre d'outils pour la communication sociale.

Confirmit

Confirmit

par Confirmit

(1 avis)

Bravo Video

Bravo Video

par Bravo Video

(1 avis)

Bravo permet aux spécialistes du marketing de capturer instantanément la vidéo des clients, des utilisateurs et des fans, directement sur le web.

Lithium Communities

Lithium Communities

par Lithium Technologies

(9 avis)

Lithium Communities est une plateforme communautaire en ligne qui vous permet d'augmenter la satisfaction des clients et de développer la popularité de la marque.

Totango

Totango

par Totango

(7 avis)

Totango est une plateforme de réussite des clients qui stimule l'action et la concentration des équipes et des résultats prévisibles pour la gestion.

GetSatisfaction

GetSatisfaction

par GetSatisfaction

(4 avis)

Un moyen simple de créer des communautés en ligne qui permettent des conversations productives entre les entreprises et leurs clients.

SatisMeter

SatisMeter

par SatisMeter

(1 avis)

Plateforme de rétroaction intégrée à l'application qui collecte des données NPS en fonction de modèles d'utilisation spécifiques à partir d'applications mobiles, d'applications web et d'e-mails.

MindTouch

MindTouch

par MindTouch

(1 avis)

Transformez votre produit et le contenu d'aide en un canal d'engagement client qui augmente le trafic web, stimule les ventes et améliore l'assistance.

Sonar

Sonar

par Sonar

(0 avis)

Augmentez le retour sur investissement et la satisfaction client avec cette solution de chat mobile.

Survicate

Survicate

par Survicate

(17 avis)

Le moyen le plus rapide de recueillir les commentaires des clients.

Natero

Natero

par Natero

(1 avis)

Data-Driven Customer Success Management platform for B2B SaaS.

Wootric

Wootric

par Wootric

(0 avis)

Runs Net Promoter Score surveys (NPS) inside your web or mobile app. Real-time feedback. Easy set-up, automatic.

Hively

Hively

par Hively

(6 avis)

A simple tool for real-time customer feedback gathering, rewarding employees, and team performance tracking.

MaritzCX

MaritzCX

par MaritzCX

(0 avis)

We are the world's only full-service customer experience (CX) partner.

Nicereply

Nicereply

par Nicereply

(230 avis)

Online customer satisfaction survey software, including CSAT, Net Promoter Score (NPS) & Customer Effort Score (CES 2.0).

NiceJob

NiceJob

par NiceJob

(26 avis)

NiceJob is the easiest way to get more great reviews, referrals and sales. We help businesses get the reputation they deserve!

Feedbackly

Feedbackly

par Feedbackly

(25 avis)

Feedbackly is the only customer feedback software with built in marketing and sales tools.

CX Group

CX Group

par CX Group

(17 avis)

Big data customer retention platform for improving overall customer experience

Testimonial Monkey

Testimonial Monkey

par Testimonial Monkey

(13 avis)

Provides a platform for businesses to manage their online reputation by leveraging the power of customer feedback & reviews.

The Survey System

The Survey System

par Creative Research Systems

(10 avis)

Modular software for working with telephone, online, in-person and printed questionnaires as well as panel management.

TalkToTheManager

TalkToTheManager

par TalkToTheManager

(8 avis)

Own or manage a restaurant? Let your customers text their comments anonymously. Management can reply in real-time to fix issues.

Customer Thermometer

Customer Thermometer

par Customer Thermometer

(7 avis)

1-click feedback email solution that allows your customers rate your offerings. Generate your own buttons & embed them in any email.

CX Social

CX Social

par CX Social

(6 avis)

Social media tool that combines customer engagement, social media monioring and analytics features for customer service and marketing.

Talk2us

Talk2us

par Elevate Research

(5 avis)

Real-time customer feedback platform for brick & mortar businesses.

Zonka Feedback

Zonka Feedback

par Zonka Feedback

(4 avis)

Zonka est une plateforme de gestion des opinions en temps réel, conçue pour les entreprises, qui capture les opinions hors ligne, sur site et sur le web.

Field Solution Group

Field Solution Group

par Field Solution Group

(4 avis)

Reputation management software for businesses looking to manage and utilize positive customer experiences to earn new business.

Zoho Discussions

Zoho Discussions

par Zoho

(3 avis)

An online forums software that helps you to create external and internal communities where problems are solved and ideas are exchanged.

AnswerDash

AnswerDash

par AnswerDash

(3 avis)

AnswerDash delivers instant contextual help to customers, right in your site or app, reducing support costs and boosting conversions.

Satsum

Satsum

par Satsum

(1 avis)

Manage customer feedback and improve service. Use machine learning to understand customer needs, highlight actions for improvement.

Net Promoter System

Net Promoter System

par Promoter.io

(1 avis)

Capture actionable customer feedback using the Net Promoter System to proactively reduce churn and drive growth.

CustomerGauge

CustomerGauge

par CustomerGauge

(1 avis)

Net promoter software that helps increase customer retention, measure and improve customer satisfaction and loyalty.

eTouchPoint

eTouchPoint

par eTouchPoint

(0 avis)

Customer feedback and coaching application for service-oriented businesses.

Customerville

Customerville

par Customerville

(0 avis)

Customer feedback solution that provides surveys design, live dashboards, e-publication engine, and email reporting.

Verified Credible

Verified Credible

par Verified Credible

(0 avis)

Reputation management tools that can help your business improve star ratings on major review websites. Reviews monitoring included.

Heeduser

Heeduser

par Heeduser

(0 avis)

Customer engagement platform that facilitates communication between company and its clients through online customer community.

ExperienceFellow

ExperienceFellow

par More than Metrics GmbH

(0 avis)

Let customers give real-time feedback on their experience with your service, whenever they want, wherever they are.

FoxMetrics

FoxMetrics

par FoxMetrics

(0 avis)

FoxMetrics Product suite allie récupération de paniers et outils de personnalisation avec sondages auprès des clients.

ReputationStacker

ReputationStacker

par ReputationStacker

(0 avis)

A turn key solution for businesses to automate the management of their online reviews and reputation.

loyalnow

loyalnow

par loyalnow

(0 avis)

A NPS platform for SaaS businesses to learn fast how to improve Customer Satisfaction

Preferred Patron Loyalty

Preferred Patron Loyalty

par Preferred Market Solutions

(68 avis)

Run your own branded loyalty and rewards program where you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available.

Praiseworthy

Praiseworthy

par Praiseworthy

(29 avis)

Increase Employee Motivation and Performance Across your Front-Line Team.

Delighted

Delighted

par Delighted

(9 avis)

The fastest and easiest way to gather actionable feedback from your customers, employees, partners and vendors.

RepuGen

RepuGen

par RepuGen

(5 avis)

RepuGen is a healthcare reputation management software that automates patient satisfaction monitoring and helps your practice grow.

FanExam for NPS

FanExam for NPS

par FanExam

(4 avis)

Net Promoter Score by FanExam is the best way to consistently measure customer satisfaction and collect actionable feedback.

TouchPoint Survey Software

TouchPoint Survey Software

par Opinionmeter

(2 avis)

Web-based, customer survey solution with survey authoring, question & answers library management, reporting, mobile devices support.

5StarRocket

5StarRocket

par 5StarRocket

(2 avis)

Helps small businesses learn from their customers' experiences to win their loyalty, fix weaknesses and get more referrals.

Spridz.com

Spridz.com

par Spridz

(1 avis)

Get real-time feedback on your support e-mails and helpdesk systems, start improving customer satisfaction and increase sales today!

Lightning Feedback

Lightning Feedback

par Lightning Feedback

(1 avis)

Web based solution that provides you with a simplest set-up to enable your customers to provide one click ratings. Free 30 Day Trial.

Enterprise Feedback Management

Enterprise Feedback Management

par Allegiance Software

(0 avis)

Fully engage your customers and employees, manage feedback across the enterprise - use predictive technology to increase loyalty.

Charter Continuum

Charter Continuum

par Charter UK

(0 avis)

Captures and processes feedback in line with strategic reporting requirements.

SureCritic Reviews

SureCritic Reviews

par SureCritic

(0 avis)

SureCritic helps small businesses identify and collect real customers reviews, through verification from the POS system.

Beyond Feedback

Beyond Feedback

par Beyond Feedback

(0 avis)

Custom-designed surveys and online reporting tools to gain insights about customers, employees, and the marketplace.

ExperienScreen

ExperienScreen

par myValueFeedback

(0 avis)

An on-site customer feedback system helping you get data for positive change & better outcomes.

Ezisay

Ezisay

par Ezisay

(0 avis)

Understand what your customers think of you in less than 30 seconds. Online, mobile ready, customer satisfaction surveys.

InsightSofa

InsightSofa

par ROUCEK Group

(0 avis)

Provider of a customer experience management platform. Our powerful and cost-effective solution drives customer retention.

Capillary CSAT Manager

Capillary CSAT Manager

par Capillary Technologies

(0 avis)

Customer satisfaction and tracking solution with feedback capture, survey triggering, and net promoter score tracking.

Ask Inline

Ask Inline

par Ask inline

(0 avis)

Solution that helps teams create and automate great customer feedback campaigns.

Simple Net Promoter Score Surveys

Simple Net Promoter Score Surveys

par Devoted

(0 avis)

A customer satisfaction solution designed to gather feedback, respond in-app, utilize for multiple campaigns, and access alerts.

Observatory

Observatory

par SlatePeak

(0 avis)

A satisfaction solution that helps businesses manage reputations online by requesting feedback from customers & optimizing reviews.

Canny

Canny

par Canny

(0 avis)

Keep track of which customers want which features to make more informed product decisions.

Opinionated

Opinionated

par Opinionated

(0 avis)

Opinionated is a real-time customer feedback system to capture a large volumes of customer feedback with a small amount of fuss.

Enquire

Enquire

par Hodi

(0 avis)

Easy way to implement post-purchase surveys on Shopify.

123FormBuilder

123FormBuilder

par 123FormBuilder

(72 avis)

Automatizes the process of creating any type of form and survey. Designed to fit all business needs of collecting and managing data.

Customer Satisfaction Software

Customer Satisfaction Software

par KeySurvey

(38 avis)

Conçue pour les grandes entreprises, Key Survey est une plateforme flexible, évolutive et intégrée permettant de suivre et d'améliorer la satisfaction des clients.

Feedier

Feedier

par Alkaweb

(20 avis)

We're bringing feedback back. Entertain and engage customers with enjoyable surveys from Feedier, gamify and make them fun again!

Avaya Aura Platform

Avaya Aura Platform

par Avaya

(15 avis)

Unified communication and call center solution with call management capabilities; handles telephone, Internet, fax, email, etc.

Starred

Starred

par Starred

(14 avis)

Starred builds feedback software which puts the respondent first, and helps companies succeed through actionable insights.

Wix Answers

Wix Answers

par Wix Answers

(14 avis)

Wix Answers is the professional platform you can use to create your own Complete Customer Support Solution and support your customers.

zenloop

zenloop

par zenloop

(11 avis)

zenloop is a Net Promoter Score (NPS) SaaS platform. We collect, analyze & manage NPS feedback for growth stage e-commerce companies.

Swell CX

Swell CX

par Swell CX

(8 avis)

Allows businesses to collect real-time customer experience feedback: NPS, CX, and online reviews.

ReviewSpreader

ReviewSpreader

par ReviewSpreader

(7 avis)

Helping small businesses get five star reviews in seconds.

cliizii

cliizii

par cliizii

(4 avis)

On-Demand Consumer Forum, but DIFFERENT! Re-imagine insights for today's social consumer. With smartphone speed & entertainment values.

Rivews

Rivews

par Rivews

(4 avis)

A new generation patient satisfaction & online reputation management solution. Transforming brand reputation through patient engagement

xSellco Feedback

xSellco Feedback

par Xsellco

(3 avis)

Améliorez votre note de vendeur grâce à des demandes de retour automatisées et intelligentes sur Amazon et eBay.

RevFee.com

RevFee.com

par RevFee

(3 avis)

An easy way to collect online reviews using Facebook, Google, Checkatrade, TripAdvisor and more.

Promoter Ninja for NPS

Promoter Ninja for NPS

par Hoshinplan Strategy

(3 avis)

L'outil de sondage par e-mail Net Promoter Score est le moins cher et le plus simple pour surveiller la satisfaction client. Multilangue, personnalisation sans code.

Incogneato

Incogneato

par Corpell

(1 avis)

Online anonymous feedback collection and communication tool. Sort and review your responses easily.

Heedbook

Heedbook

par Heedbook

(1 avis)

Heedbook is the first online AI-based software for evaluating and boosting customer loyalty.

Customer Happiness Score

Customer Happiness Score

par Customer Happiness Score

(1 avis)

A customer happiness solution that helps businesses collect, measure, and manage customer feedback, customer relationships, and more.

Guest Communication Tool

Guest Communication Tool

par GUESTJOY

(1 avis)

GuestJoy provides the guest communication tool for hotels, it helps the hotels to improve the guest satisfaction and revenue stream.

Simplesat

Simplesat

par Pronto Holdings

(1 avis)

Delightfully easy to use one-click satisfaction surveys for service minded professionals.

mycustomerfeedback.com

mycustomerfeedback.com

par mycustomerfeedback.com

(0 avis)

A unique online service that lets you capture and use customer feedback to improve business.

salesEQUITY

salesEQUITY

par salesEQUITY

(0 avis)

Collect, analyze, manage and distribute real-time quantitative customer-insight data with salesEQUITY.

Collect Feedback

Collect Feedback

par Collect

(0 avis)

Ask customers for feedback to measure customer satisfaction after they make a purchase. Smartly Integrated with POS, eCommerce systems.

Instant eXperience

Instant eXperience

par MediaTech Groupe

(0 avis)

Logiciel de gestion des commentaires pour maximiser la satisfaction et l'engagement du client et de la main-d'œuvre.

faq dog

faq dog

par faq dog

(0 avis)

A new way for businesses to collect quick and real time feedback from customers on Website and Apps.

Go Review

Go Review

par Social Places

(0 avis)

Review management from multiple sites on one easy to use web or app dashboard, for full customer opinion and feedback.

trustr

trustr

par Intelligent Interactions

(0 avis)

Feedback & review system, designed to create seller rating for search engines, user generated content for SEO & a host of features

Live Assist for Microsoft CRM

Live Assist for Microsoft CRM

par CafeX

(0 avis)

Chatbots and live in-app customer service for Microsoft Dynamics 365

Wizper

Wizper

par Wizper System

(0 avis)

WizperTM helps companies deliver a better customer experience by turning operational data into actionable advice to improve performance

SOMTAB

SOMTAB

par SOM

(0 avis)

Entirely customizable from features to design, SOMTAB is the only CX platform that is perfectly matched to your organizations DNA.

FeedbackRIG

FeedbackRIG

par LogicInflux

(0 avis)

One-stop solution to gather actionable feedback from your customers or employees.

Qudini

Qudini

par Qudini

(0 avis)

Creating an unforgettable customer experience

SurveyMonkey CX

SurveyMonkey CX

par SurveyMonkey CX

(0 avis)

The best NPS solution for business. Get actionable insights to grow your business with SurveyMonkey CX.

TheIdeaWall

TheIdeaWall

par PhaseWare

(0 avis)

A tool that helps businesses capture and organize customer feedback on product and service improvement.

ServiceGuru Rating Kiosk

ServiceGuru Rating Kiosk

par ServiceGuru

(0 avis)

Collect feedback at the point of experience as it happens. The kiosk is simple and fast, making it easier for your customers to review.