Logiciels de comptabilisation des appels

Un logiciel de comptabilisation des appels gère le suivi et la facturation des appels téléphoniques, la détection des fraudes et la facturation des entreprises. Il aide les sociétés à contrôler et à gérer les coûts liés à l'utilisation du téléphone et permet de créer une responsabilité pour les ressources télécoms dans les différents services. Il contribue également à éliminer la facturation excessive des fournisseurs en automatisant le traitement des factures. Au sein des entreprises, un logiciel de comptabilisation des appels sert à identifier les ressources télécoms inutilisées et à donner un aperçu des tendances en matière d'appels et de coûts. Voir aussi : logiciel de Telecom Expense Management (TEM).

Pourquoi Capterra est gratuit

par Intelligent Visibility

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Need to generate meaningful reports from your Cisco UC environment? We can help. CRA is a powerful cloud based, easy to use, modern web call reporting analytics and troubleshooting platform for Cisco UC environments. En savoir plus sur Call Record Analyzer Call Record Analyzer (CRA) is a Cloud CDR/CMR analytics and troubleshooting platform for Cisco® UC environments. En savoir plus sur Call Record Analyzer
La notification des appels CDR (enregistrement des détails des appels) pour Cisco est maintenant plus facile que jamais avec Variphy. Rapport sur tous les appels CDR entrants/sortants par utilisateur final, service, groupe de recherche et DN. Trouvez rapidement qui a composé le 911, combien d'appels ont été envoyés au service d'assistance ou calculez le coût des appels internationaux. En savoir plus sur CDR Call Reporting for Cisco Le reporting CDR de Cisco vous permet de générer des rapports sur tous les appels CDR de votre UC. En savoir plus sur CDR Call Reporting for Cisco
CloudTalk est une solution cloud pour call centers complète et prête à l'emploi en quelques minutes. Elle aide les entreprises intelligentes à proposer un support client exceptionnel et à augmenter leurs ventes. Que vous employiez plusieurs agents occupés ou que vous gériez des appels téléphoniques plutôt rarement, CloudTalk s'adaptera pleinement à vos besoins et à la taille de votre entreprise. Le logiciel s'intègre à votre service d'assistance et vos solutions e-commerce ou CRM préférés. Accédez instantanément aux numéros de téléphone de plus de 60 pays. N'hésitez pas à essayer gratuitement CloudTalk en action. En savoir plus sur CloudTalk CloudTalk est un système de téléphonie basé sur le cloud pour les équipes de support et de vente. Découvrez une gestion des appels simple et amusante ! Obtenez votre version d'essai gratuite dès aujourd'hui ! En savoir plus sur CloudTalk

par InfoFlo Solutions

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On ne devrait jamais avoir à payer plus d'une fois pour un même logiciel. InfoFlo comprend des mises à jour GRATUITES à vie sans aucuns frais mensuels pour seulement 99 dollars par utilisateur ! InfoFlo est un CRM facile à utiliser et idéal pour la gestion de la relation client, incluant la synchronisation Outlook la plus performante du marché ! Il s'agit d'une solution entièrement intégrée de gestion des contacts, relations, e-mails, calendriers, documents, ventes, tâches et VoIP. Il inclut Quick Books, Outlook et Google Sync. En savoir plus sur InfoFlo Le CRM complet le plus abordable du marché. Seulement 99 dollars par utilisateur. Très facile à utiliser avec des modules complémentaires en option pour bénéficier d'un set sur mesure. En savoir plus sur InfoFlo

par FCS Computer Systems

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FCS Gateway permet à la chaîne hôtelière ou au propriétaire de regrouper sous un même toit différents hôtels avec différents systèmes PMS, PABX et autres systèmes tiers, sans avoir à se préoccuper des exigences et de la gestion d'une interface complexe. Le travail d'intégration complexe est ainsi rationalisé. En savoir plus sur FCS Gateway Une solution de passerelle complète pour fournir des données d'invité, la comptabilisation des appels, la facturation et une large gamme de hub d'interface En savoir plus sur FCS Gateway
Le CTI de nouvelle génération de Tenfold s'intègre à tous les principaux CRM comme Salesforce, Microsoft Dynamics et les systèmes téléphoniques tels que Cisco, Avaya et Genesys. En connectant votre système téléphonique à CRM, Tenfold vous permet de reconnaître vos clients et de leur répondre au moment de l'interaction. Grâce à des fonctionnalités telles que des fenêtres contextuelles à l'écran, le profil client unifié, la numérotation par clic, la journalisation automatique des appels, la numérotation par présence locale, etc., Tenfold permet aux équipes commerciales, d'assistance et de service d'améliorer leurs conversations avec les clients. CTI pour service de ventes et centre d'appels : améliorez l'expérience client et gagnez en productivité.
Un logiciel de numérotation et de suivi des appels conçu pour augmenter les ventes sortantes ! Suivez la productivité des agents et aidez-les à augmenter leur productivité et leurs performances. Appelez les leads jusqu'à quatre fois plus vite. Obtenez des rapports personnalisés en temps réel. Facile à utiliser. Aucun contrat ! Essayez-le GRATUITEMENT sans carte de crédit. Un logiciel de numérotation et de CRM sur le cloud qui permet d'appeler jusqu'à 80 contacts/heure, de laisser instantanément des messages vocaux et des e-mails, de gérer des contacts et de réaliser plus de ventes.

par FluentStream Technologies

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FluentStream enables your company to efficiently allocate telecom resourcesby providing real-time call statistics and enhanced reporting with call queues. FluentStream has reinvented business phone systems. When features like voicemail and call forwarding are so easily accessed, its clear that FluentStream is transforming business communications. FluentStream offers dynamic cloud-based technology for all businesses and works to bring every single one the best performance. FluentCloud is a cloud based business phone system that focuses on being more affordable for your business and improving reliability.
CASH+ Call Accounting is designed and developed by Hansen Software Corporation. CASH+ is compatible with business phone systems such as Avaya, Allworx, Cisco, PhoneSuite,Toshiba, Inter-Tel, Mitel, Samsung, Grandstream, Panasonic, Shoretel, NEC, Nortel, Vertical Zulty's and MANY more! From Hotels, Law Firms, Sales Organizations to Long Term Care facilities CASH+ can be used as a valuable tool in many industries. Install CASH+ onsite at your office for powerful reporting. Telecommunications reporting software allows you to report on incoming, outgoing, local & long distance calls from your phone system.
Cloud Contact Center Software and API solutions to manage campaigns and live contacts. Ideal for multi-channel campaigns and customer care. Easy set up, customizable & supported by Ytel real life customer service 24/7. Analytics and reports come standard. Powerful CRM integration, ringless voicemail, voice broadcast and SMS including short code, toll-free and local numbers nationwide. HIghest quality connections and outcomes with Ytel. Cloud contact center and communication API solutions. Ideal for large scale multi-channel campaigns and customer care.

par Sales Sling

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par MTS IntegraTRAK

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MTS est un fournisseur mondial de produits et services innovants pour les secteurs de la gestion des communications unifiées et de la collaboration (UCCM), de la gestion du cycle de vie des communications (CLM), de la gestion des coûts technologiques (TEM), de la gestion de la mobilité des entreprises (EMM) ainsi que des services et solutions de comptabilisation des appels. Solution UCCM, TEM Suite permet aux entreprises de gagner en visibilité et en contrôle, dans le cadre de leur utilisation de communications unifiées, de leurs actifs filaires et mobiles ainsi que de leurs services et de leurs politiques de sécurité. TEM Suite permet aux entreprises de gagner en visibilité et en contrôle, dans le cadre de leur utilisation de communications unifiées, de leurs actifs, de leurs services et de leurs politiques de sécurité.

par Matsch Systems

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NET-Phacs Hosted SaaS Call Accounting is a hosted, web based call accounting service. It provides everything you need for call accounting and features daily and monthly reports as well as robust query access to call data. The NET-Phacs "Plus" option adds; SQL ad hoc reporting; the ability to effortlessly email monthly reports to your users; plus options to allow managers query access to subordinate's data in a secure Internet environment; plus billing and tracking of equipment and feature items. Call Accounting Service provides the key management information you need to administer your telecommunications environment.

par ISI Telemanagement Solutions

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ISI is a leading provider of quality Unified Communications management solutions for companies seeking to measure, analyze and optimize usage, content, expenses and people. ISI helps clients implement UC management solutions for voice, video, and IM/Presence that improve business outcomes through: UC reporting, traffic analytics, collaboration recording, speech analytics, workforce management, telecom audit, and telecom expense management (TEM). ISI helps its clients choose and implement Unified Communications management solutions that achieve their desired business outcomes.

par Metropolis Technologies

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OfficeWatch Call Reporting provides visibility for businesses to easily track all calls within the organization to determine employee productivity and prevent against unauthorized phone usage. The application includes an automatic report scheduler which configures an unlimited number of reports to be emailed, printed or archived on an hourly, daily, weekly, or monthly basis. Toll fraud, trunk analysis and 911 alerts help businesses gain ROI from their investment. OfficeWatch Call Reporting provides visibility for businesses with call tracking, threshold alarms and more
Comptabilisation des appels, gestion du trafic et analyse avec un reporting précis. Application SaaS ou Customer Premise pour Avaya, Cisco, Mitel, NEC, Nortel, ShoreTel, Siemens, 3Com ou autres. Comptabilité et gestion du trafic et d'analyse avec un reporting précis.
If youre a Fortune 500 Company in need of Call Accounting services, were the company to call! We will collect, retain, and report on your calling activities to meet your financial, governance, and corporate compliance initiatives. At SAI, our mission is to help large enterprises simplify a complex telecom world by providing usage and expense reporting tools for PBX, VoIP, and other unified communication systems. And, weve been doing it for over 25 years! Call Accounting solution provider servicing Enterprise Accounts using Cisco Call Manager, Avaya, and Microsoft voice infrastructure.
PhonEX ONE est une solution web complète pour la comptabilisation des appels, la gestion et le contrôle de vos dépenses en télécommunications et de la productivité. Indépendante de la plateforme PBX, elle est évolutive et offre une croissance et une capacité illimitées aux environnements multisites, multilingues et multidevises. PhonEX ONE réduit les coûts opérationnels en fournissant aux grandes entreprises l'outil idéal pour surveiller l'activité du réseau et la bande passante. Effectuez des rapports sur les tendances et les statistiques d'utilisation et optimisez et attribuez efficacement les ressources du réseau. Solution web complète pour la comptabilisation des appels, la gestion et le contrôle de vos dépenses en télécommunications et de la productivité.

par Micro-Tel

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Scalable telemanagement product that interfaces with any VoIP system and reports on employee productivity and call costs. Scalable telemanagement product that interfaces with any VoIP system and reports on employee productivity and call costs.

par Resource Software International

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Shadow CMS Enterprise is a scalable unified communication management application that consolidates communication data to highlight communication facility usage. Communication management is now a multi-pronged approach that combines statistics from various facilities to identify billing irregularities, misuse, bottlenecks, inactivity and productivity loss. Shadow CMS consolidates call detail, voice mail, auto attendant, ACD and mobile data to provide concise communication facility usage. Provides the necessary tools to forecast, monitor and allocate communications management expenses.
Call accounting software for all size organizations, single site or multiple sites, general business, professional or hotel/motel. Call accounting software for all size organizations, single site or multiple sites, general business, professional or hotel/motel.

par Professional Computing Resources

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Integrates all management functions into a single product. From call accounting and billing to complete service order and trouble ticket provisioning, status and reporting. Manages call accounting and billing to complete service order and trouble ticket provisioning, status and reporting.
VXTracker manages the technical & financial performance of your voice network. Multiple, authorized users can access the system from any browser, and scheduled delivery to email addresses means better distribution of reports and less demand on the system administrator. VXTracker uses a powerful SQL database that provides lightning fast processing of high call volumes from multiple locations. Multi-million call record reports are produced in seconds! Optional modules include Cell Phone reporting. Real-time monitoring and reporting for your entire voice network including VoIP.

par Connections

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Software to track and process call records in real time, allocate billing to specific departments and extensions, and analyze trends. Software to track and process call records . Helpful when planning to migrate to VoIP

par DATEL Software Solutions

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Are you looking for an innovative Call Accounting solution to increase productivity and lower costs? Call SWEET! is your total communications solution! Call SWEET!'s feature-rich qualities makes it the preferred choice of businesses, small and large. Call accounting solution with feature-rich qualities that allows small and large businesses to increase productivity and lower costs.
Call logging tool for tracking and allocating calls and costs associated with them, and performing tariff analysis. Call logging tool for tracking and allocating calls and costs associated with them, and performing tariff analysis.
InCharge Unified Call Management is a powerful web based reporting solution that can generate detailed or summary reports on your PBX and mobile devices. With over 20 years of experience and 100's of installations, our InCharge CDR and Wireless reporting applications are your answer. With its long list of features we have you covered. Easy to use web interface, Virtual server support, Customizable Reports, Multiple PBX support, (i.e. Avaya, Cisco, Mitel), Avaya DBA compatible Easy to use powerful Web based reporting that captures, and reports on all CDR data from multi vendor, traditional and IP PBX systems.
WIN-SENSE is a WINDOWS based software system that handles all of your telemanagement and call accounting needs. WIN-SENSE is a WINDOWS based software system that handles all of your telemanagement and call accounting needs.
Le logiciel de comptabilisation des appels Proteus d'Enghouse aide les entreprises à gérer, faire évoluer et optimiser leurs systèmes de communication grâce à une surveillance et à des rapports détaillés sur l'utilisation du système et du trunk, une analyse des coûts et autres KPI. Il peut aider à planifier les migrations technologiques de TDM vers IP ou de PBX vers les communications unifiées et à surveiller les activités frauduleuses ou non conformes. Proteus enregistre également les plateformes vocales des opérateurs, étendant ainsi les avantages de la comptabilisation des appels à la salle des marchés. Le logiciel de comptabilisation des appels Proteus d'Enghouse aide les entreprises à gérer, faire évoluer et optimiser leurs systèmes de communication.
VoIP Detective allows end users to pull reports on inbound and outbound calls they have made. Managers can pull reports on their team, showing call details. Administrators can see all calls made on the system including technical details such as MOS, jitter, etc. VoIP Detective has a completely free version that you can use indefinitely, as well as an upgraded version that offers reports delivered via email and unlimited data retention. Free call accounting and reporting for Cisco call manager. Easy to use, it provides call details to admins, managers, and users.

par TriVium Systems

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Call tracking and management solution; tracks and analyzes telephone traffic, and spots excess usage problems. Call tracking and management solution; tracks and analyzes telephone traffic, and spots excess usage problems.

par Tele-Finity

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PC-based reliable, comprehensive call accounting and billing solution. Manage your telephone costs and increase productivity by taking out the guess work. PC-based reliable, comprehensive call accounting and billing solution.

par Telesoft

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Telesoft is the trusted partner in Telecom Expense Management (TEM) software and services. For more than 25 years, Telesoft has worked with clients to reduce fixed and mobile telecom spend to improve their bottom lines. Choosing to work with us will prove to be one of the easiest, yet most lucrative strategic decisions you can make. It's hard to go wrong with proven solutions that generate significant savings. Web-enabled solution that helps with cost allocation, expense tracking, inventory and chargeback.

par PABXSoft International

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PABXSoft Telephone Management software provides business managers with the information they need to improve customer service, raise performance standards, identify fraud, and cut operating costs. PABXSoft is a simple and reliable PBX/Key System call management and billing software at less than half the market price. PABXSoft is used in every industry category and in over 80,000 businesses, large & small, World-wide. Simple and reliable PBX/Key System call management and billing software at less than half the market price.

par Trisys

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Trisys propose des outils de business intelligence faciles à utiliser et économiques pour systèmes téléphoniques hébergés et sur site, compatibles avec pratiquement toutes les configurations téléphoniques. L'éditeur propose des solutions évolutives adaptées à tout type de secteur et évoluant avec les besoins de votre entreprise. Tapit NOVA est un système innovant de comptabilisation des appels qui génère des rapports précieux sur l'activité téléphonique de votre entreprise. Que vous soyez une PME ou une grande entreprise, l'éditeur vous aide à gérer vos ressources de manière intelligente et à augmenter vos bénéfices ! Augmentez la productivité de vos employés, gérez mieux votre personnel, assurez un service client et une conformité irréprochables, en plus de dégager des revenus supplémentaires !

par Callcruncher

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Call intelligence tool that enables client decision making through call accounting, reporting analysis and more. Call intelligence tool that enables client decision making through call accounting, reporting analysis and more.

par Aradial Technologies

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Aradial products include a full-featured Converged Billing and AAA servers (RADIUS and Diameter). Aradial provides excellent performance and technological superiority. The solution offers billing integration for ISP, Wimax, LTE, Mobile and VoIP, HotSpot, wireless access, WiFi, WISP, ASP and mobile operators. Aradial's web-based interface ensures easy connectivity from anywhere and is coupled with a state server that allows you to know exactly what is happening in the network, in real time. Billing integration for ISP and VoIP, HotSpot, Wireless Access, WiFi, WISP, ASP, Wireless LAN and Mobile operators.

par Callaccounting.ws

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Browser-based, call accounting package with built-in web server, embedded SQL database and integrated job scheduler ($375.00 & up) . Call Accounting Mate is an industrial strength, fast and reliable call accounting software package for monitoring & reporting telephone call activity. It can be deployed in any enterprise inc. hospitality, retail, government, professional firms, banks & universities. This telemanagement solution will pinpoint charges, highlight misuse & increase productivity. Browser-based, call accounting package with built-in web server, embedded SQL database and integrated job scheduler.

par TeleManagement Technologies

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WinCall suit l'ensemble de vos sites domestiques et internationaux, quel que soit votre type de système PBX (analogue, numérique ou IP), tout en vous offrant le meilleur service client sur le marché. WinCall simplifie le processus de refacturation interne, identifie les utilisations frauduleuses de systèmes PBX payants, améliore la productivité des employés et recueille des données d'utilisation pour vous aider à prendre des décisions informées en ce qui concerne la planification de votre réseau de télécommunications. De plus, l'intégration des répertoires élimine le travail laborieux de mise à jour de votre base de données ou de votre répertoire de comptabilisation des appels. La solution logicielle de comptabilité WinCall automatise le travail des AMC et le reporting, tout en fournissant un support client hors pair.

par Interpacific Data Management

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Comptabilisation des appels avancés pour réseaux PBX/VOIP et privés, capacité allant jusqu'à 100 000 extensions. Produit de choix pour les entreprises du Fortune 500 en Asie-Pacifique et dans le monde entier. Comptabilisation des appels avancée pour les réseaux PBX/VOIP et privés, capacité allant jusqu'à 100 000 extensions.

par AcuraTel

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ABS 100 fournit un système de traitement, de facturation et de comptabilisation des appels de CDR haute performance et à faible coût qui tarifie les CDR de gros, de département, de transporteur et de commerce de détail tout en fournissant également des rapports sur l'optimisation du réseau, la gestion des transporteurs et les pertes et profits. Le système ABS 100 génère également des données de routage LCR. Il peut comparer plusieurs tarifs d'opérateur et constitue une excellente plateforme pour la facturation de gros et la refacturation d'agent/revendeur. Système de traitement CDR pour la facturation en gros à haut volume, ainsi que pour : l'audit, les comparaisons, les rapports, l'optimisation et l'analyse.

par Texonic Information Systems

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Capture SMDR information from the PBX system as soon as call is completed, analyze it, convert to database record format Capture SMDR information from the PBX system as soon as call is completed, analyze it, convert to database record format

par TIM Technologies

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TIM4biz Cloud Call Accounting removes the headaches that are associated with legacy call accounting software and telephone expense management. Flexible n-tier call costing with free, capped, flag fall, grace period, flat cost and per charging interval supports most countries All the major components of the system including database server, web server, report and alert servers are installed at the TIM4biz datacenter and are automatically backed up and maintained by TIM4biz staff. TIM4biz Cloud Call Accounting removes the headaches that are associated with legacy call accounting software and telephone expense mana

par PhoneControl

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Providing organisations with the information required to understand what telecom services users use, how they use them and at what cost Providing organisations with the information required to understand what telecom services users use, how they use them and at what cost

par CDR-Data

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Collectez, vérifiez et signalez les anomalies quotidiennement et envoyez un fichier au client pour qu'il l'importe dans son système ou son stockage. Collectez, vérifiez et signalez les anomalies quotidiennement et envoyez un fichier au client pour qu'il l'importe dans son système ou son stockage.

par Calero Software

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Ils sont conscients que vous êtes occupé ! Il est difficile pour les gestionnaires télécoms/UC de se concentrer sur des projets importants avec un obstacle constant de questions de reporting. Calero VeraSMART vous aide à combiner, simplifier et partager le téléphone fixe, cellulaire et autres données commerciales. Traiter rapidement les questions de sécurité, de productivité, les documents juridiques/RH, la rétrofacturation et les demandes d'optimisation. Cette solution filaire est compatible avec Avaya, Cisco, Microsoft Lync ; cette solution sans fil gère AT&T, Sprint, T-Mobile, US Cellular. Évolutif, extensible, SaaS ou prémisse. Outil de création de reporting permettant d'économiser du temps pour les gestionnaires télécoms/UC occupés - aide à combiner, simplifier et partager les lignes fixes, cellulaires et autres données commerciales.

par Theodore Software Consultants

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Advanced browser based call accounting software for all business. Suitable for all vendors inc Cisco telephony, Avaya, NEC. Advanced browser based call accounting software for all business. Suitable for all vendors inc Cisco telephony, Avaya, NEC.

par CommSoft Software Solutions

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Telephony reporting and management tool for controlling and tracking telephone usage withing the business. Telephony reporting and management tool for controlling and tracking telephone usage withing the business.

par Oak Systems International

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Logiciel qui assure la surveillance des coûts, la détection des fraudes, la génération de rapports et les fonctionnalités de planification des rapports par e-mail. Logiciel qui assure la surveillance des coûts, la détection des fraudes, la génération de rapports et les fonctionnalités de planification des rapports par e-mail.

par Comm One

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COMM ONE THE RIGHT TOOL FOR THE JOB Our software can show you who is calling your business and who they are talking to. We can show you who your employees are calling. You will know that salespeople are working hard, that incoming call groups are handling your customer calls, and you can track down calls to or from any customer when a question arises. You can stop worry about who is calling whom. Weve got that covered for you. Quality Call Accounting Software since 1989 featuring complete incoming and outgoing detail and summary call reporting.

par Bison Data Solutions

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callGuard suit les appels sur les réseaux vocaux Cisco. Chaque appel, chaque fois. callGuard suit les appels sur les réseaux vocaux Cisco. Chaque appel, chaque fois.

par PBXDOM

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Pbxdom cloud reports can easily generate detailed reports of your telephone or call center activity from anywhere in the world; there is no need to purchase any additional software. You can achieve this by installing a collector of Pbxdom and connecting your PBX or Call center to the computer that you installed this software on; thats all there is to it. The collector software automatically receives your call information from your call center or PBX and then it sends that information to Pbxdom PBXDom Call Reporting & Analytic Service for major Business Phone System

par Avotus

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Avotus Corporation, the leading provider of Intelligent Communications Management (ICM) solutions, today announces a partnership with TrustSphere, the recognized market leader in relationship analytics, to create a joint platform that combines Avotus big data capture capabilities with TrustSpheres advanced social network analytics technology to form a market-leading relationship analytics platform that extends beyond email and throughout the full Unified Communications (UC) platform. Avotus combines its big data capture and reporting capabilities for Unified Communications with TrustSpheres advanced analytics tech.

par Imagicle

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La bonne solution pour surveiller et analyser le trafic téléphonique pour Cisco.

par DCS Laboratory

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PBX Call Tarifficator helps to Track all outgoing and incoming calls to employees. Maintain archives for any time period. Allocate phone usage costs to employees and departments. Optimize PBX system configuration (determine if some outside lines are overloaded or underused). Control PBX system abuse. Check all information about suspicious calls. Print bills for the customers. Verify toll call bills from the phone company. Reduce non-business phone usage. Track all outgoing and incoming calls to employees and maintain archives for any time period.

par Tri-Line

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Advanced call accounting and analytics with unlimited display boards. It's a true enterprise solution, allowing you to handle the more complex call routing and handling often found only on larger or more complex sites. Regardless of how your business is structured, whether it's a large centralised site or an entire network of interconnected sites spanning the world, TIM Enterprise provides a single, centralised facility that allows you to manage your comms. Advanced Call accounting and analytics package with a deceptively simple user interface.

par LogicsWare

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Le système contient des produits et des modules étendus qui enrichissent le système avec des caractéristiques et des fonctionnalités pour les besoins standard et professionnels. * Connectivité série en temps réel, IP LAN/WAN pour collecter des données CDR * Sites multiples * Outils de reporting * Intégration Active Directory * Reporting par e-mail * Tarification multiple * Sans alarme de données * Sauvegarde * Gestion des quotas * Détection des fraudes Solution puissante pour la gestion, l'intégration, la facturation et le contrôle des appels vocaux.

par MAF Unlimited Group

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MAF InfoCom provides 360-degree insight into the use of your Unified Communications. Information can be viewed via the simple self-configurable and user friendly dashboard or via the extensive reporting. MAF ICIMS provides insight in all aspects of Unified Communications: Voice, Video, Instant Messaging, Conference Calls, File transfers and Shared applications. Analyze and reduce costs, monitor call quality, plan your capacity, protect yourself against high consumption and abuse. Monitoring, Analytics, Rapportage en Recording voor Unified Communications

par Profesional Trusted Solutions

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All-in-one, professional call accounting software. Designed to be easy to use and learn i.e. reports consists of data leafs (i.e. box icons) with summary figures which can be double clicked to open sub-report or detailed tables (i.e. Minimal data entry required). 14 regular Reports, 63 2D/3D Bar chart reports, Database management (Users, Extension, Department, Phonebook, CO-Line, Pricing), Report Printing, Multi-User pass code protection, Inactivity detection (reverts to login), Pabx status .... All-in-one, call management and accounting professional communication software. Designed to be easy to use with many functionalities

par Diksha Technologies

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Telecom invoicing software which provides telecom bill presentment & billing solutions to comm.service providers. Telecom invoicing software which provides telecom bill presentment & billing solutions to comm.service providers.

par DAFQUEST

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CallBroker Report View provides the key management information you need to administer your telecommunications CallBroker Report View provides the key management information you need to administer your telecommunications

par Fonvirtual

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Le logiciel call center Fonvirtual est un système de communication d'entreprise qui permet la gestion de manière intelligente d'un volume élevé d'appels. Les appels entrants peuvent être gérés par un menu vocal interactif ou un IVR, passer par une file d'attente et être attribués de manière intelligente aux agents adéquats grâce au système ACD (Automatic Call Distributor). Notre logiciel call center combine la technologie WebRTC avec l'ACD cloud pour distribuer les appels intelligemment. Le Logiciel call center Fonvirtual est un système de communicationqui permet la gestion intelligente d'un volume élevé d'appels.

par Courtesy Connection

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Call management platform that is purpose-built for the property management industry. Call management platform that is purpose-built for the property management industry.

par 7twenty

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Monitoring and reporting tool for business phone systems, enhanced with call back and IVR features. Monitoring and reporting tool for business phone systems, enhanced with call back and IVR features.

par WS Consulting

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A Brazilian telecom expense management system focused on reducing costs and gain of performance. Compatible with all PBX brands and models, the Tarifador WS is used by companies of all sizes in all Brazilian states. Brazilian telecom expense management software focused on cost reductions and gain of performance.

par 2Ring

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Cloud-based telecommunications solution that helps businesses manage call logging, billing, summaries, split charges, and more. Cloud-based telecommunications solution that helps businesses manage call logging, billing, summaries, split charges, and more.