Logiciels CRM en ligne

Un logiciel CRM en ligne propose une interaction, un support et une gestion de la relation client basés sur le web. Il aide les clients à accéder aux ressources de la base de connaissances d'une entreprise, leur permettant ainsi de suivre un cheminement autonome afin de résoudre eux-mêmes les problèmes liés au produit, via Internet ou par téléphone. Les solutions CRM en ligne peuvent contribuer à accroître l'efficacité et l'utilité d'un call center, d'un site web ou d'un centre d'assistance en offrant aux clients la possibilité de résoudre eux-mêmes leurs problèmes sans consulter le personnel du service client. Voir aussi : logiciel de CRM.

Pourquoi Capterra est gratuit
La solution Zoho CRM offre aux entreprises de petite et de grande taille une solution complète de gestion du cycle de vie de la relation client. Sur un seul système, vous disposez d'outils de gestion (ventes, marketing, service et support client, gestion des stocks), le tout à l'échelle de l'entreprise. En savoir plus sur Zoho CRM Zoho CRM offre aux entreprises une solution de gestion complète du cycle de vie en termes de relation client. En savoir plus sur Zoho CRM
Freshsales est un logiciel CRM en ligne par Freshworks, qui permet aux entreprises de toutes tailles d'attirer, de gérer, de clore et d'entretenir leurs leads. Grâce à une interface utilisateur très intuitive et un ensemble de fonctionnalités puissantes (notamment un service de téléphone et d'e-mail intégré, un lead scoring fonctionnant par IA, un pipeline de projets visuel, des automatisations intelligentes de flux de travail, des rapports visuels personnalisables et des tableaux de bord), le logiciel offre aux entreprises tout ce dont ils ont besoin pour gérer et améliorer leurs ventes sans avoir à jongler entre plusieurs outils. En savoir plus sur Freshsales Offrant des fonctionnalités haut de gamme, Freshsales est un outil complet de CRM en ligne conçu pour les équipes commerciales à haute vélocité. En savoir plus sur Freshsales
Pipedrive est un outil CRM en ligne que les équipes de toutes tailles adorent utiliser. Avec plus de 85 000 clients payants répartis dans 155 pays, les équipes de vente sont attirées par cette conception simple, mais puissante de CRM cloud, qui privilégie avant tout la convivialité. Avec un outil agile et puissant comme Pipedrive, rien ne passe au travers des mailles du filet, ce qui permet à l'équipe de passer moins de temps à classer et plus de temps à vendre. En savoir plus sur Pipedrive Pipedrive est un outil logiciel de CRM en ligne facile à mettre en œuvre, qui vous donne le temps de vous consacrer aux activités lucratives de votre entreprise. En savoir plus sur Pipedrive
monday.com est un outil visuel qui vous aidera à suivre les leads et à gérer les projets en un seul endroit. Il s'agit d'un CRM combiné à un outil de gestion de projet en un seul endroit de manière entièrement visuelle pour vous permettre de suivre tous les éléments mobiles. Vous pouvez facilement gérer les interactions client grâce à une interface intuitive et visuelle, stimuler la croissance des ventes avec de meilleures relations clients, ainsi que facilement concevoir des tableaux pour répondre aux besoins spécifiques de votre entreprise. Fusionnez les informations et documents des clients en un seul endroit ! En savoir plus sur monday.com monday.com vous aide à gérer facilement tous vos leads, relations clients, pipelines de ventes et tâches afin que vous puissiez vous concentrer sur les affaires. En savoir plus sur monday.com
amoCRM est un système de CRM en ligne facile à utiliser pour gérer vos leads et vos contacts et aider les commerciaux à améliorer leurs performances. Vous avez construit de nombreux canaux pour que vos clients puissent vous engager. amoCRM aide vos commerciaux à réagir au bon moment avec le bon message via le bon canal, grâce à des tâches intelligentes, des dizaines d'intégrations, un pipeline numérique unique et plus encore. Et tout est disponible en déplacement avec des applications mobiles iOS et Android pour téléphone et tablette. En savoir plus sur amoCRM amoCRM est un CRM facile à utiliser. Il est cependant très fonctionnel et puissant. Pipeline de vente, suivi des leads, analyse et intégration de sites web. En savoir plus sur amoCRM
bpm'online CRM est une application basée sur le cloud qui combine un CRM unifié et une plateforme BPM (Business Process Management) intelligente. Comprenez vos clients, suivez les leads et les prospects, collaborez avec vos collègues et offrez une excellente expérience client, tout en tirant parti du puissant moteur BPM (Business Process Management) et en gérant les processus métier dans le cloud, quelle que soit leur complexité. L'application est facilement personnalisable d'un simple clic. En savoir plus sur bpm'online CRM Logiciel d'automatisation des ventes permettant d'accélérer le cycle de vente de bout en bout, depuis la génération du lead jusqu'aux ventes répétées En savoir plus sur bpm'online CRM
Une suite d'applications métier Open Source totalement modulaire, conviviale et évolutive. En savoir plus sur Axelor Une suite d'applications métier Open Source totalement modulaire, conviviale et évolutive. En savoir plus sur Axelor
Accelo CRM constitue le moyen le plus simple de conserver toutes les communications liées aux ventes en un seul endroit pour les petites et moyennes entreprises. Unifiez votre équipe en suivant et partageant automatiquement les e-mails de contacts, les pièces jointes, les rendez-vous, les notes et les champs personnalisés afin d'afficher avec précision le parcours de vente complet de votre lead. Cette plateforme technologique intelligente vous permet de bénéficier d'une grande prévision de ventes et d'informations partout et depuis n'importe quel appareil. En savoir plus sur Accelo Accelo est l'outil de vente le plus intelligent, gérant en toute transparence l'ensemble de vos communications liées aux ventes en un seul endroit. En savoir plus sur Accelo
Salesflare est le CRM intelligent destiné aux start-up et aux petites entreprises qui souhaitent vendre plus avec moins de travail. Plus de saisie manuelle des données. Salesflare remplit votre carnet d'adresses et conserve une trace de toutes les interactions avec les personnes avec lesquelles vous êtes en contact. Il prend des données provenant des réseaux sociaux, des bases de données de l'entreprise, du téléphone, des e-mails, des calendriers et vous les transmet sous forme de chronologie client automatisée vous indiquant tout ce que vous devez savoir. Tout ce que vous avez à faire, c'est écrire des e-mails, passer des appels et prendre un café. En savoir plus sur Salesflare Salesflare est le CRM intelligent destiné aux start-up et aux petites entreprises qui souhaitent vendre plus avec moins de travail. En savoir plus sur Salesflare
Conçu pour les petites entreprises, le CRM de vCita Online vous aide à organiser, suivre et gérer vos conversations avec les clients. Gardez les clients à portée de main avec une vue à 360 degrés de vos communications client, accessibles depuis tout appareil. Vous serez en mesure d'ajouter des clients à la volée, de lancer de nouvelles conversations en un seul clic, d'examiner l'historique du client, de suivre les rendez-vous et les paiements, d'ajouter des notes et des étiquettes, d'automatiser les suivis et bien plus encore. En savoir plus sur vCita Online CRM Donnez du poids à vos conversations : centralisez vos contacts et gérez toutes les interactions avec vos clients avec une solution en ligne commode. En savoir plus sur vCita Online CRM
Avec LiveChat, vous pouvez avoir un contact direct avec les clients, qui peut vous servir à construire et à améliorer la fidélité à votre marque. Cette solution vous permet d'assister ceux ayant besoin d'aide. De plus, elle vous aide à augmenter vos ventes en interagissant avec les bons prospects au bon moment et en générant une tonne de nouveaux leads. En savoir plus sur LiveChat LiveChat permet une communication instantanée avec les visiteurs et les clients du site, renforçant la fidélisation des clients lors du processus. En savoir plus sur LiveChat
Capsule est le CRM en ligne simple et intelligent. Établissez des relations clients plus fortes, augmentez vos ventes et gagnez du temps. Capsule gère vos contacts, vos e-mails, vos activités et votre pipeline de ventes en un seul endroit. Il s'intègre à d'autres outils populaires tels que Google G Suite et offre une vue complète de vos clients et autres contacts. Il propose un compte gratuit pour deux utilisateurs ou des comptes payants à partir de 12 dollars par mois. En savoir plus sur Capsule Capsule est le CRM en ligne simple et intelligent. Il propose un compte gratuit pour deux utilisateurs ou des comptes payants à partir de 12 dollars par mois. En savoir plus sur Capsule
Bitrix24 a été élu premier logiciel de CRM en ligne gratuit en 2016, 2017 et 2018. Logiciel entièrement gratuit avec enregistrements illimités, automatisation des ventes, téléphonie et e-mail marketing. Plus de 4 millions d'entreprises utilisent Bitrix24. Bitrix24 est disponible dans le cloud et sur site avec accès au code open source. En savoir plus sur Bitrix24 Bitrix24 a été élu premier logiciel de CRM en ligne gratuit en 2016, 2017 et 2018. Logiciel entièrement gratuit avec enregistrements illimités, automatisation des ventes et e-mail marketing. En savoir plus sur Bitrix24
Le CRM en ligne gratuit de HubSpot est conçu pour les entreprises comptant 10 à 1 000 employés qui souhaitent passer moins de temps à enregistrer des données. Il conserve tous vos contacts dans une base de données centralisée personnalisable. Il vous aide à gérer votre pipeline afin que vous puissiez continuer à développer vos transactions. Et vous pouvez consulter toutes les données d'un lead en un seul endroit, vous n'avez plus besoin de rechercher dans vos boîtes de réception pour trouver des informations. Commencez dès aujourd'hui à utiliser gratuitement le CRM de HubSpot. Il est facile à configurer et intuitif à utiliser, vous pouvez donc vous recentrer sur le développement de votre activité. En savoir plus sur HubSpot CRM HubSpot CRM est la solution CRM 100 % gratuite, flexible et intuitive que votre équipe de vente va adorer. En savoir plus sur HubSpot CRM
EngageBay CRM propose de nombreuses fonctionnalités pour mieux gérer vos relations client. La solution est également fournie avec une pile complète de fonctionnalités d'automatisation du marketing, des ventes et des services pour faire évoluer votre entreprise. Les nombreuses fonctionnalités vous permettent de capturer des leads, de les entretenir et d'interagir avec eux, de les convertir en clients satisfaits et de leur offrir une expérience client supérieure à l'aide de la plateforme unifiée. Arrêtez de payer des fonctionnalités inutiles et passez à EngageBay dès aujourd'hui. En savoir plus sur EngageBay EngageBay est un CRM tout-en-un comprenant des fonctionnalités d'automatisation du marketing, des ventes et des services intégrées sur une plateforme unique. En savoir plus sur EngageBay
Agile CRM est un CRM tout-en-un avec l'automatisation des ventes, du marketing et des services sur une plateforme unique. Il dispose d'un suivi des ventes, de la gestion des contacts, de marketing automation, de web analytics, des e-mails bidirectionnels, de la téléphonie et du service d'assistance avec une interface simple, propre et moderne. En savoir plus sur Agile CRM Agile CRM est une suite complète de ventes, de marketing et de services conçue pour permettre aux PME de vendre et de commercialiser comme les sociétés du classement Fortune 500. En savoir plus sur Agile CRM
Le CRM des membres de VeryConnect, intuitif et fiable, vous permet d'économiser 80 % de votre temps d'administration. Cela vous permet d'établir de précieuses relations avec vos membres et les membres potentiels, que ce soit des particuliers ou des organisations. Le CRM personnalisable comprend une base de données sécurisée conforme au RGPD, un outil de recherche puissant, un e-mail marketing intégré, des statistiques et des rapports. Demandez dès aujourd'hui une démonstration à l'équipe britannique. En savoir plus sur VeryConnect Le CRM fiable de VeryConnect vous permet d'économiser 80 % de votre temps d'administration. Demander une démo aujourd'hui. En savoir plus sur VeryConnect

par Harmony Business Systems

(17 avis)
HarmonyPSA prend en charge l'entièreté du cycle de vie de l'entreprise, de la génération de leads au renouvellement des contrats. Il est spécifiquement conçu pour les sociétés spécialisées dans le logiciel et pour les prestataires de services. Il automatise les processus commerciaux sur une plateforme unique, disponible en cloud ou depuis n'importe quel appareil. En savoir plus sur HarmonyPSA L'outil d'automatisation des services professionnels nouvelle génération. Package PSA complet pour les sociétés commerciales et les entreprises spécialisées dans le logiciel. En savoir plus sur HarmonyPSA
Sales Cloud est une plateforme CRM personnalisable qui évolue avec vous. Obtenez des informations et une activité en temps réel sur vos clients au même endroit, ainsi que des renseignements grâce aux tableaux de bord et aux rapports. Connectez-vous à des milliers d'applications professionnelles pour étendre votre CRM à chaque service. Ou bien choisissez Salesforce Essentials pour petites entreprises pour gérer les relations clients et vous développer plus rapidement. Il est facile à configurer, facile à utiliser et évolue avec votre entreprise. Utilisez les informations sur les clients pour établir des priorités de manière intelligente et consacrer du temps aux tâches les plus importantes. Découvrez la plateforme CRM n° 1 au monde. Gérez chaque étape de vos relations clients entre les services.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 160 SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Infusionsoft by Keap automates your sales, marketing and business processes in one place, giving you the flexibility and power you need to close more business with confidence. Easily deliver the right message to the right customer automatically through custom automations. Manage your sales process with customizable stages and workflows. Improve your sales & marketing performance with insights and reports. Infusionsoft by Keap - low-cost, powerful all-in-one CRM, sales & marketing automation platform to grow your small business.
#1 CRM Software - 100% Free Forever. Marketing 360 CRM gives you that ability to manage all your leads & customers in one place. Add as many team members as you need, create custom fields to store any contact information, assign tasks, track deals, and sales pipelines and so much more. Need help importing contacts and get live support that is included as well. #1 CRM Software For Small Business
Airtable est une base de données relationnelle conçue pour vous. Avec une interface de type feuille de calcul accessible à tout le monde, une collaboration en temps réel et des fonctionnalités riches comme les pièces jointes et le reporting, Airtable est la base de données moderne la plus conviviale. Airtable est une base de données accessible par tout le monde offrant une interface de feuille de calcul épurée.
Insightly est un logiciel CRM performant et facile à utiliser avec des intégrations natives à Gmail, Office 365, MailChimp et d'autres applications populaires. Avec plus de 1,5 million d'utilisateurs dans divers secteurs, Insightly est l'un des principaux logiciels CRM disponibles sur le marché. Les entreprises utilisent Insightly pour gérer leurs contacts à chaque étape du processus de vente, suivre les relations avec les clients, surveiller leur pipeline de ventes, etc. Solution de CRM conçu pour aider les entreprises en croissance à gagner de nouvelles parts de marché et à suivre les interactions client après-vente et la livraison de projets.

par Copper (formerly ProsperWorks)

(354 avis)
Copper est le CRM n° 1 pour les utilisateurs de G Suite. Copper s'intègre parfaitement à G Suite, supprime la saisie manuelle des données et est très facile à utiliser. Si vous pouvez utiliser Gmail, vous saurez comment utiliser Copper. Rejoignez plus de 10 000 clients qui aiment utiliser Copper et commencez à vendre plus avec les équipes de CRM à utiliser aujourd'hui. Focus sur les relations, pas sur les enregistrements avec Copper et Google. Le seul CRM construit, utilisé et recommandé par Google.
SugarCRM permet aux entreprises de créer des relations extraordinaires avec leurs clients grâce à la solution de CRM la plus innovante, flexible et abordable du marché. L'entreprise place l'individu au centre de sa solution pour aider les entreprises à transformer l'expérience client et à permettre des interactions hautement personnalisées. La capacité de Sugar à fonctionner dans n'importe quel environnement résout de multiples problèmes de conformité et de résidence des données auxquels de nombreuses entreprises financières font face aujourd'hui. Gestion complète du cycle de vie client pour l'ensemble du secteur des services financiers.
Less Annoying CRM is a simple Online CRM built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial to exhaustively test every aspect of the CRM, and customer service is always free through the phone and email if users have questions. Small business software to manage leads, customer information, contact history and reminders, and emails.
Donor Tools is donor management software for non-profits and churches. Donor Tools is fast, simple, affordable, and online. Donor Tools is a nonprofit donor database to help charities, churches, and growing organizations make smart decisions and raise more money. With unlimited users, unlimited donations, smart tags, multiple names, donation splits, online donations, QuickBooks and MailChimp integrations, and lots more, we make you look good. Donor Tools is donor management software for non-profits and churches. Donor Tools is simple, affordable, and online.
Vtiger est un logiciel CRM qui comprend tout ce dont vous avez besoin pour être centré sur le client dans les ventes, l'assistance et le marketing. Pour aider à vendre - gérer les contacts, envoyer des campagnes d'e-mail (25 000 e-mails/mois), suivre les offres, construire et envoyer des devis et des factures. Après les ventes, créez et suivez les projets des clients et collaborez à l'aide des outils de communication intégrés. Ensuite, utilisez la gestion de cas pour fournir une excellente assistance. Rejoignez les milliers d'entreprises qui utilisent Vtiger pour prospérer. Logiciel CRM idéal pour les petites et moyennes entreprises pour augmenter les ventes, le retour sur investissement marketing et la satisfaction client.
Qu'il s'agisse de gérer un pipeline de ventes ou de conclure des accords de développement commercial, SalesforceIQ CRM (solution de GRC) élimine les étapes fastidieuses et manuelles du travail grâce à la capture automatique des données, ce qui permet de revenir aux relations qui importent le plus à l'entreprise. Les algorithmes de SalesforceIQ utilisent la science des données pour faire apparaître des informations cachées dans les e-mails, invitations et autres sources. Il s'agit d'un logiciel de CRM qui élimine la saisie manuelle des données et utilise la science des données pour permettre aux utilisateurs de prendre de meilleures décisions.
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you win more deals. With a powerful all-in-one sales platform that increases adoption and data capture among reps, Zendesk Sell provides sales leaders with the actionable, quantifiable insights they need to accelerate performance and grow revenue in a way that's measurable, repeatable and scalable. The Zendesk team will get you up and running immediately, with 70% of Zendesk Sell customers up and running in 7 days or less. Zendesk Sell is sales CRM software built to improve sales productivity, processes and predictability.
Drift is the world's first and only conversational marketing platform. Customers use Drift to provide a modern buying experience for potential customers, generate more qualified leads, and dramatically accelerate the sales cycle. Unlike traditional marketing and sales software that relies on forms, cold calls, and countless follow-up emails, Drift connects businesses with website visitors in real-time using bots and artificial intelligence. Get started for free today at drift.com Drift helps your team generate more leads and book meetings faster using messaging.
Système de billetterie et de facturation robuste, CRM, point de vente et plateforme marketing pour les ateliers de réparation. Système de billetterie et de facturation robuste, CRM, point de vente et plateforme marketing pour les ateliers de réparation.
Workbooks' web-based CRM and business solutions provide you with the tools you need to accelerate growth, automate business processes, reduce operational costs and improve customer support. Our technology extends beyond sales, marketing and customer support to include order management, order fulfillment, invoicing and customer support. Its cloud-based, easy to use and competitively priced. Find out why we have won #1 CRM Product of The Year. Online, easy-to-use software to support the business lifecycle, including sales, marketing, customer support & sales order processing.
Les logiciels de Contactually permettent de rester en contact avec chaque partie de votre réseau. Vous devez simplement mettre vos meilleurs contacts dans des "seaux" et votre compte Contactually se chargera du reste. Vous n'aurez ainsi plus à vous préoccuper du suivi des vos contacts, du résultat des interactions antérieures ou la posture à adopter pour renouer avec vos contacts. Avec la mise en place de ce suivi régulier, vous constaterez bientôt moins de tensions et de négligences avec vos contacts et plus de chaleur et d'échanges dans vos relations. Contactually est un moyen simple et efficace d'optimiser votre réseau en vous aidant à entretenir vos relations avec vos principaux contacts
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides for customer service that integrate with your CRM system & help improve consistency & quality of service delivered by an organization. Decision tree driven interactive guides for technical support & customer service
SalesNOW is the Mobile & Online CRM that your sales team will love!! Our award-winning CRM is designed to make you and your sales team significantly more productive, whether you run a small business or an enterprise sales team. And best of all, our SalesNOW Success Team will work with you to configure SalesNOW to best meet your business needs, import your data, train your team - all at no charge. And then we'll give you 30 days to put SalesNOW to the test. Phone & email support is always free. SalesNOW is the Mobile & Online CRM Your Sales Team Will Love!! Designed to help your team to sell more, sell faster and work anywhere.
Platformax est un CRM interne pour les PME, créé par des vendeurs ayant 40 ans d'expérience dans la vente et la recherche. Il vous aide à maximiser la productivité de votre équipe et le rendement de votre pipeline grâce à une plateforme qui couvre toutes les étapes du processus de vente, du premier e-mail ou appel à votre prospect, jusqu'au moment où l'affaire est conclue. Platformax est facile à utiliser et son interface claire vous permet de travailler de manière intelligente, pour des résultats mesurables. Platformax est un CRM interne qui permet aux entreprises de mettre en place des processus efficaces et évolutifs pour leurs équipes de vente.
A CRM designed specifically for QuickBooks users, Method streamlines your business from lead to repeat and anything in between. #1 rated CRM by QuickBooks users, Method empowers thousands of SMBs that have outgrown their processes by streamlining their operations and increasing their sales. Unlike other CRMs, the combination of Methods deep QuickBooks sync and no-code customization engine enables businesses to achieve their optimal workflows. #1 rated CRM by QuickBooks users, Method streamlines your business from lead to repeat and anything in between.
Gold-Vision is a powerful online CRM solution that dynamically meets the needs of your mid-market business. Combining sales pipeline, quoting & forecasting, email marketing, marketing automation, customer support and event management, revolutionise your processes without sacrificing functionality. Gold-Vision CRM helps mid-market businesses do business, better.
OnePageCRM converts the complexity of CRM into a simple to-do list. Built using GTD (Getting Things Done) productivity principles, our streamlined approach to sales helps you convert leads to customers, reach targets and grow your business fast. Capture leads from Gmail, Outlook, Twitter, Facebook & Xing and create a contact in OnePageCRM in just one click. Build your sales ecosystem by integrating with MailChimp, Unbounce, Xero, Pandadoc, Skype, Evernote, Google Apps, Zapier & more. We've converted the complexity of CRM into a to-do list so you can convert leads to customers, reach targets & grow your business fast.
InStream is personable online CRM platform which is considered as a perfect match for small and medium-sized businesses from different market sectors. The system provides you with an opportunity to build unlimited number of lists tailored to specific needs so that it can be freely adjusted to the profile of your company. This makes InStream.io a suitable solution for all companies that rely on long-term relationships with customers and do not focus only on one-time-sale. Intuitive online CRM dedicated to various businesses which are focused on building relations. Try our free or paid version.
PayPanther is a web-based software that combines CRM, invoicing, time tracking, and project management all in one. With an easy to use interface and our "Panther-fast support", PayPanther will help you organize your business, keep track of your clients, and help you get paid on time. Deeply integrated with PayPal, Stripe, Authorize.net, Gmail, and more. Try a 30 day unlimited free trial today (no credit card required). Helping construction professionals manage their clients, projects, invoices, documents, scheduling, & more. 30 Day free trial.
karmaCRM is a simple solution for building better customer relationships. Besides an intuitive and easy-to-use design, karmaCRM has a powerful set of features to help you connect with your customers, clients, and contacts. Join over 5,000+ companies that use karmaCRM to increase productivity across their business and sign up for a no-risk free trial today. karmaCRM is the simplest CRM in the world. Build better customer relationships without expensive add-ons and complex dashboards.
Infor CRM delivers tools for individuals, teams, and companies focused on increasing sales performance and the insights to optimize sales, marketing, and service strategy and execution. Infor CRM provides sales teams with rich customer information from interactions and transactions across the business and accommodates the modern flexible workforce with multiple access methods. Robust process automation capabilities enable efficiencies and the application of best practices across sales teams. Helps companies optimize customer relationships by integrating marketing, sales, and service.
Solution open source de gestion d'activité professionnelle : vente, facturation, agenda, stock, commandes, e-mailing, comptabilité, notes de frais, demandes de congé. Un grand nombre de modules supplémentaires sont disponibles pour adapter la solution à vos besoins. Solution open source de gestion d'activité professionnelle. Clients, commandes, factures, inventaire...
FreeAgent CRM est une plateforme de vente, de marketing et de service client basée sur le cloud qui aide les petites entreprises à entretenir des relations de qualité avec leurs clients. Le système fonctionne automatiquement avec l'adresse e-mail de l'utilisateur pour créer et classer des leads, faire des rappels, effectuer des automatisations personnalisées et suivre toutes les interactions avec les clients. Une plateforme de vente, de marketing et de service client basée sur le cloud qui aide les petites entreprises à développer des relations de qualité avec leurs clients.
ConvergeHub is the #1 easiest converged CRM for SMBs. It can manage all of your sales, marketing, support, and billing needs, with a converged, full-featured, yet extremely easy-to-use CRM that is priced within reach. The features are optimized for SMBs that don't have massive budgets to integrate or pay for expensive add-ons. ConvergeHub is the #1 easiest converged CRM for SMBs. It can manage all of your sales, marketing, support, and billing needs.
For smaller wholesale / distribution, retail, and manufacturing businesses - BizAutomation is a Cloud Business suite with CRM, Order Management, Multi-Channel Fulfillment, Inventory, Shipping, Procurement, and Demand Planning (which forecasts Inventory to maximize efficiency). It's all integrated with our full GAAP complaint Accounting module at the center and Workflow-Automation / BPA running the entire show, so you end up with a hyper efficient automated business. BizAutomation is a cloud business suite with CRM, Accounting, & Order Mgt. that runs ALL your departments from a single system.
PMAM CRM brings to you a first complete and affordable full featured CRM Solution. Your Sales team gets instant access to their sales records whenever they need it - even on the go through their smart phones. You get relevant sales information to help you stay on top of the sales process always. Your customers remain satisfied with the service experience they receive. We hand hold our customers through each stage of the implementation process to ensure your CRM implementation succeeds. The Complete Affordable CRM
Wix Answers est la plateforme professionnelle que vous pouvez utiliser pour créer votre propre centre d'assistance et aider vos clients. Créé par Wix pour aider plus de 120 millions d'utilisateurs, il est désormais disponible pour toutes les entreprises. Et il est gratuit. Wix Answers comprend une base de connaissances personnalisable, un système de cas d'assistance robuste, un call center intégré et un widget d'aide intégrable. Des informations exploitables vous fournissent toutes les données dont vous avez besoin pour suivre les progrès de votre entreprise. Avec Wix Answers, vous pouvez bâtir des relations plus durables et de meilleure qualité. Wix Answers est la plateforme professionnelle que vous pouvez utiliser pour créer votre propre centre d'assistance et aider vos clients. C'est gratuit.
ResultsCRM connects all departments together, becoming your one-stop-shop for accessing company information. The award-winning product enables companies to build amazing business relationships, automate processes, grow sales, improve service, manage projects, and control billing. Built-in integrations automate information sharing between applications such as QuickBooks, Outlook, Constant Contact and more! Award-winning CRM that integrates with QuickBooks, Outlook, Constant Contact and more! Free trial available.
Providing intuitive and flexible class, camp, and continuing education management software complete with online registration, certifications, membership management, donation management tools. ProClass helps continuing education, dance and gymnastics studios, arts organizations, non profits, after school programs, camps, training facilities, lifelong learning and OLLI's, community health organizations, certification and non credit education providers in all 50 states and around the globe. Easily manage classes and continuing education with flexible fees, online registration, certifications, membership, and fundraising..
Chaque secteur est différent. Différentes équipes ont des processus de vente différents. Comment un CRM générique peut-il répondre aux besoins de tous ? CompanyHub a été donc conçu pour être entièrement personnalisable. Il s'adapte facilement à vos besoins sans aucun codage. Vous pouvez organiser et hiérarchiser les prospects. Les rappels de suivi vous aident à établir des relations et à gagner plus d'offres. L'automatisation des e-mails permet d'économiser plusieurs heures par semaine. En outre, un reporting performant vous offre une visibilité totale sur les ventes. Chaque secteur est différent. CompanyHub s'adapte à vos besoins en quelques clics. Il offre un reporting puissant, la synchronisation des e-mails, la messagerie groupée et bien plus encore.
icomplete CRM is a cloud-based CRM designed for small businesses and teams. Providing a simple, effective way to track, communicate and market to customers, clients or partners centrally all in one place. With built in web-form contact us feed of leads, email integration, SMS and email marketing, Direct Mail, efax and calls it can store every form of communication against a contact record in real-time. See who said what to whom, when. Supports PC, Mac, Mobile and Tablet. Modular Cloud CRM + Telephony, Marketing, Sales Pipeline, Work Flow Automation, Booking Systems, Integrated Accountancy E-Commerce
An all-in-one inside sales software to help businesses - big and small - build, manage and accelerate their sales processes. Built out-of-the-box for inside sales teams, it counts amongst its many features - Cadence, Dialer, Email Tracking, Lead management and Analytics. Now, high performance sales teams can deliver predictable revenue, consistently. The all in one Inside Sales Software with features like - Sales Cadence, Sales Email, Lead Mangaement, Sales Productivity and Analytics
Talisma CRM is leading Customer Relationship Management Software made for Enterprises. Businesses can track and engage customers across communication channels with accuracy, measuring engagement effectiveness and collecting and acting on real-time feedback Talisma CRM is leading Customer Relationship Management Software made for Enterprises.
Web-based solution that provides knowledge management through customer service, online CRM, contact forms, ticketing and more. Web-based solution that provides knowledge management through customer service, online CRM, contact forms, ticketing and more.
Jumplead est un logiciel de marketing automation entrant pour les personnes qui veulent travailler plus intelligemment à leur marketing en ligne, mais ne veulent pas le coût et la complexité de la plupart des systèmes entrants et de marketing automation. Il s'agit de fournir des outils pratiques et une communauté pour soutenir la création d'un marketing plus approprié et plus efficace. Convertir plus de visiteurs en clients avec l'identification de perspective, le chat, les pages de renvoi, le marketing par e-mail et les automatisations.
CampaignerCRM provides you a powerful, next generation CRM system that is complete with easy to use features to help you close more deals. You have real-time, anywhere access to your leads, contacts, information, your reports and more. The results - a CRM solution your sales team will actually want to use it. How simple is that! Combines strategic selling software, collaboration channel and a live VIP assistant to support individual salespeople.
ExxpertApps is an all-in-one Next Generation Business Application in the cloud. It improves your business performance in the areas of development, sales, marketing, procurement, training, project management, and invoicing. With a single integrated application, you can manage, contacts, companies, customers, providers, projects, opportunities, internal resources, email campaigns, landing pages, surveys, online sales / procurement / payments, invoices, enterprise communications, etc.. ExxpertApps is an all-in-one Next Generation Business Application in the cloud for sales, marketing, project management & invoicing
A CRM software package that focuses on speeding up the sales cycle, increasing targeted traffic, and decreasing cost-per-lead. Marketing Optimizer empowers digital marketers with the tools and reporting to continually improve their lead generation campaigns. Marketing Optimizer integrates with all popular website testing, web analytics, and landing page optimization software. Increase marketing agency revenue and provide value to clients by providing them with your privately labeled CRM software for agencies.
If you sell products from stock B2B and use one of the following accounting/inventory systems, then Prospect Stock-Aware CRM is the only CRM you need: Unleashed Inventory, Xero, Sage 50, Exchequer, Access Dimensions. Prospect Stock-Aware CRM the top CRM for Wholesalers, Distributors & Manufacturers. Prospect, the Stock-Aware CRM, is perfect for Wholesalers, Distributors & Manufacturers. Sell more products with less rekeying.
Utilisé exclusivement pour la réalisation de ventes de contrats de service de véhicules, Inline Data Systems est une entreprise B2B spécialisée dans les informations approfondies sur les données et les intégrations clés, ainsi qu'une plateforme marketing multiniveau. Inline CRM est utilisé pour les ventes de contrats de service de véhicules afin de fournir un outil puissant qui offre une vue complète des efforts marketing et des interactions clients dans toute votre organisation. Toutes les informations et les données dont vous avez besoin pour transformer votre call center en un centre de profit sont mises à votre disposition. Inline Data Systems est un logiciel CRM puissant et flexible utilisé exclusivement pour la réalisation de ventes de contrats de service de véhicules.
Get your business totally connected with the first fully integrated Online Payment Processing, Club Member Management and Interactive Marketing and Sales Website Program from Money Movers, Inc. Its the complete processing, management and marketing program for your member-driven business. Includes EFT, ACH and Credit Card Processing, Member Management/CRM, cloud scheduling and an interactive Parallax Website complete with Online Sales and Guest Prospecting System. An online EFT payment and member management solution for gyms, tutors, doctors, CofCommerce and any membership-driven businesses.
BlueCamroo is a complete, integrated, and affordable web-based all-in-one online Business Productivity Suite that helps your business manage Sales, Customers, and Projects more efficiently and profitably. BlueCamroo is a single online tool that replaces multiple stand-alone solutions, including: CRM; Time Tracking/Reporting; Invoicing; Project Management & Collaboration; Business Process Automation; Email Marketing; Revenue & Expenses Management; Social Network Monitoring; and much more. Web-based lead management, CRM, project management, time tracking, billing, and support ticketing.
Exsalerate CRM is an Operating System for your Sales Team and Account Managers that's integrated with Xero, WorkflowMax and Mailchimp. We'll help your sales team hunt new business and enable your Account Managers to leverage their existing relationships. We can embed your sales process directly into the software so you can easily identify the number of opportunities in your pipeline. We've also designed a unique dashboard for your account managers that includes comparatives from Xero. Exsalerate is an operating system for your sales team and account managers that's integrated with Xero, WorkflowMax and MailChimp.
The best way to generate leads and get more customers. Understand what people are doing to build better products and provide the best customer support with rich user profile profiles, contact enrichment and dynamic customer database and CRM connector- connect to your favourite products. Live chat software and messaging. Chat to visitors to capture leads, close sales and create happy customers.
Interakt is an All-In-One Customer Engagement and Support platform which simplifies your concerns for capturing new leads, engaging, nurturing and retaining your existing leads and users and support all your visitors and customers from one single platform, which also gives you a detailed summary of your website activities right at the tip of your thumb. Capture, Engage, Retain, and Support all your customers and visitors from one single dashboard.
Give staff and consumers one place to get fast answers your brand stands behind. Our patented community knowledge base has comprehensive features that are easy to use and affordable. Plus our attention to you is unlike most other vendors. See why credit unions, AAA clubs, eCommerce sites and others utilize FuzeDigital's multi-channel knowledge base & case management for self-service and assisted-service support. Knowledge base and contact management designed to get staff and consumers to great answers fast via self-service & assisted support.
The Personal Assistant CRM. Telenotes simplifies CRM by allowing reps to talk, not type their data. The Personal Assistant CRM.
Online CRM - Helping you achieve more with less. Instantly see contacts within the same company and identify who has the buying power. Target only those that matter to you. Effective Online CRM management of your existing customer base and new leads. Nuture your contacts and turn them into customers.
Cloud-based customer relationship management solution that helps firms with campaign management, lead tracking and data analysis. Cloud-based customer relationship management solution that helps firms with campaign management, lead tracking and data analysis.
SAFELY WORK WHILE DRIVING: To help YOU perform tasks while on the road, we have included a virtual assistant. Simply call into your exclusive number and complete tasks. All with voice commands. SHARING CONTACTS: A notification instantaneously appears every time a peer or partner creates notes or changes a contact status; this eliminates the need for follow up. CUSTOM FORMS: Create inventory, HR and virtually any forms in minutes with the all the functionally you'd expect in spreadsheets. We compete with Oracle, Siebel, Salesforce, Microsoft Dynamics. All the features at 25% of the cost and configure in 2 hours or less.
Web based help desk software! Chataroo eTicketing allows you to manage your support services more efficiently, treating each and every incoming request as a unique, traceable ticket. Managing support requests sent in via email, through the web or over the phone in one EASY to use system empowers your support agents and reassures your end-users of quick, efficient and quality support! For customers who want immediate help, nothing satisfies and converts quite like Live Chat Support. Chataroo is an all around solution that helps manage customer support with live chat, ticketing help desk, and visitor tracking.
Online contact management starting at $24 per month. Designed for small businesses, we combine lots of tools into one. You don't need to go buy 10 different specialized products and try to figure out how to make them work with each other. AllClients provides: CRM Opt-In Email Landing Pages Autoresponders Free Recorded Message System Text-to-Join Monthly newsletter Teams Pipeline Deals We combine a lot of complex concepts and functions, and wrap them up into an easy-to-use format. AllClients provides simple contact management and marketing automation in one, easy-to-use system.
SutiCRM offers you marketing, salesforce, and customer support automation from a single system and allows you to grow your business exponentially. Its analytics, dynamic dashboards, and reporting give you a 360-degree view of your CRM efforts, help you gain valuable insights in real-time, and make the best from your customer interactions. This intuitive solution meets the unique needs of businesses of all sizes. Manage & make the most of your customer interactions with SutiCRM, intuitive CRM software specifically tailored to your business needs.
Adsoup is the ultimate unified inbox for Facebook messenger, Line, Livechat, Whatsapp, Email, Twitter direct messaging and more. By building the conversation directly into your sales pipeline and customer data, you can reduce the number of products you use while increasing the revenue attribution clarity. Make your sales relationship easy with Adsoup. Adsoup is the ultimate unified inbox for Facebook messenger, Line, Livechat, Whatsapp, Email, Twitter direct messaging and more.
Customer conversation platform that tracks website visitors, helps to capture leads, return customers and provide support. With a full range of marketing instruments, Dashly raises conversions on every step of the funnel: -eCRM to keep visitors and leads; - used data tracking without coding; - live chat; - email, pop-up forms to engage users; - triggered messages to reduce retention; - analytics to estimate effectiveness. Customer conversational platform to generate more leads, close more deals and help your customers succeed

par OneBizStore Technologies

(2 avis)
Do you want to streamline your business operations? Introducing OneDigiFlow Mobile App - A one-stop-shop for CRM, invoicing, and project management. Saving you both time and money. OneDigiFlow's simple and easy to use interface helps you follow potential customers through the sales life cycle, Manage projects & tasks at a glance, Send & automate invoices in a breeze. In short grow your business effectively. OneDigiFlow's simple and easy to use interface helps you follow potential customers through the sales life cycle.
Paytronix is a provider of SaaS customer experience management (CXM) solutions for restaurants and convenience store brands. Through its innovative software design and integrations with widely used point of sale systems, Paytronix empowers more than 330 customers with the flexibility to build unique, revenue-enhancing guest experiences. Customers benefit from big data consumer insights that Paytronix generates through 1-to-1 engagement with more than 165 million loyal guests. Identify customers. Strengthen relationships. Amplify sales. Feel the power with Paytronix.
A web based software meant for Small and Medium businesses to manage their leads and customer accounts.. Supports email campaigns, Accounts, activities, schedules, lead filtering, Quote &Invoice Generation (pdf), Email & SMS templates, quote to invoice conversion, invoice payment tracking/escalation, custom reports, report templates and export to MS-Excel/CSV. Differentiators: 24x7 FREE customer support and FREE API integration with other cloud apps. A web based software to manage customer lifecycle across sales and service functions in small and medium organizations.
Add live chat to your website, engage with your customers in real-time and increase your revenue. Customize the text and colors of your chat box to fit your website. Receive messages even when you are offline. Provide great customer support with our ticketing system. Free live chat for your website with real-time monitoring, unlimited websites, unlimited chats and unlimited concurrent chats.
RadiumCRM is the business component to Gmail. It's a light, ultra-quick system to wipe out your tedious tasks and help you stay on top of your relationships. Light and ultra-quick business component to Gmail that helps you stay on top of your relationships.
Une solution ERP pour les entreprises de services professionnels. Les fonctionnalités de la solution couvrent les ressources humaines, la gestion des dépenses et le workflow. Une solution ERP pour les entreprises de services professionnels. Les fonctionnalités de la solution couvrent les ressources humaines, la gestion des dépenses et le workflow.
See who's on your website, send targeted proactive messages and chat with website visitors. Convert web visitors to happy customers. See who's on your website, send targeted proactive messages and chat with website visitors. Convert web visitors to happy customers.
Juggernaut CRM is a sales tool built for small to medium-sized businesses. With Juggernaut CRM you can manage the sales process from the initial contact with the prospect to the signing of contracts. Create proposals, execute contracts, and gather digital signatures. You will also have direct access to tools that support opportunities and sales pipeline, customer data, sales team productivity, project management, and new customer acquisition and retention. Sign up today for a free 30-day trial. Sales tool that helps small to medium-sized businesses with project management, sales tracking and analytics.
MindTouch transforme le produit et le contenu d'aide que votre entreprise produit déjà en un canal d'engagement client. Enrichissez l'enregistrement du client avec des données comportementales précieuses basées sur les interactions de l'utilisateur avec le contenu de votre produit. Créez un site optimisé pour le référencement mobile, adapté à l'ensemble du contenu d'une entreprise. MindTouch peut doubler le trafic web organique, tripler le temps d'utilisation sur votre site et réduire le taux de rebond de 50 %. Transformez vos acheteurs et vos clients en des experts produits remarquables. Transformez votre produit et le contenu d'aide en un canal d'engagement client qui augmente le trafic web, stimule les ventes et améliore l'assistance.
Online accounting, invoicing, inventory, CRM, sales, and more, for small business owners. Easy to use on desktop, tablet, or phone - free 30 day trial includes unlimited users + support. Smart, easy to use online accounting, invoicing, inventory, CRM, sales, and more.
Il suffit de cliquer sur un bouton pour générer des rapports sur l'utilisateur, l'équipe et l'entreprise pour tous les aspects de la gestion de l'entreprise, y compris les données démographiques des clients, les ventes, les flux de trésorerie, les catégories de produits et services et la gestion de projet. Oui, c'est aussi simple que cela. Tous les gadgets inutiles que personne n'utilise ont été supprimés pour ne fournir que le nécessaire, dans le format le plus simple et le plus efficace, conçu en pensant aux processus métier pour qu'il soit possible de comprendre l'entreprise plus rapidement et plus facilement. Il est ainsi possible d'obtenir les ventes, le marketing, la gestion de projets et de l'exploitation pour 40 dollars par mois. L'outil de CRM et de gestion des petites entreprises tout-en-un.
Easily manage customer information, connect your entire workforce, simplify repetitive tasks, and deliver insight and recommendations. Easily manage customer information, connect your entire workforce, simplify repetitive tasks, and deliver insight and recommendations.
A SaaS solution based on the intersection of CRM and SPM. Combined with a perfect usability and modern design, conceived for the requirements of small and medium-sized teams: Sales hierarchies, dashboards, and all sales related tools in one place. Small and medium-sized enterprises often have multi-level sales structures. However, we realized that many SMBs still manage their customer data in simple Excel spreadsheets, making comprehensive control of multi-level structured sales impossible. 1sales is a software as a service solution that delivers bird's-eyes view of sales activity and powerful insights.
The ENSIGHT eMarketing Suite is a multi-channel platform that enables better customer engagement through an integrated approach to emarketing. The software incorporates a variety of features for building websites, mobi-sites and campaign sites; managing large volumes of web content; engaging with users through intelligent data collection and analytics; and sending of targeted email and SMS campaigns based on data collected via any user interaction across the system. The Ensight eMarketing Suite is a holistic, multi-channel emarketing platform.
OpenPro Customer Relationship Management (CRM) solution streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business work flows, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers, suppliers and partners. It provides real-time visibility into key Performance Indicators (KPI) for better, faster decision-making. OpenPro ties together accounting/ERP/CRM/ecommerce applications allowing you to support your entire business with one system. OpenPro CRM software is a great way to keep track of contacts, leads, follow-ups, sending out quotes and more. Real-time KPI reporting
Lucrativ is a multichannel intelligent customer relationship management and sales acceleration and automation platform suitable for businesses of all sizes. It offers pipeline management, gamification tools, an integrated dialer, SMS campaign management, workflow management, lead management and more. The solution can be accessed on desktop and mobile devices. And has been further enhanced with AI and insight custom-built for every sales leader. Lucrativ is a multichannel intelligent customer relationship management and sales acceleration and automation platform suitable for bus
Helping small businesses simplify daily tasks Helping small businesses simplify daily tasks
Customer self-service software that enables you to manage both online content & correspondence through a single process. Customer self-service software that enables you to manage both online content & correspondence through a single process.

par HarrisData

(0 avis)
Solution that allows sellers to automate the interaction between them and their customers or prospects. Solution that allows sellers to automate the interaction between them and their customers or prospects.
Eptica SelfService puts powerful, intelligent functionality in the hands of your customers so that they can quickly access relevant answers. This can comprise intelligent FAQs, structured knowledge base and semantic search capability. With Eptica SelfService, let your customers find their own answer on your website by simply browsing through a dynamic list of documents, divided into topics and subtopics, using a decision tree format. Puts powerful, intelligent functionality in the hands of your customers so that they can quickly access relevant answers.

par GotLiveChat.com

(0 avis)
Live chat software for business sites. Real-time monitoring of visitors to your site. Live chat software for business sites. Real-time monitoring of visitors to your site.